News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

Nuivatar

Tervehdys minultakin,

olen Hommaa seuraillut aktiivisesti jo jonkin aikaa mutta en ole saanut aikaiseksi avata suutani. Nyt olen, ja varoitankin jo tässä että mielipiteitä riittää ja kirjoitustyyli voi ärsyttää osaa. :flowerhat: Tulin tänne, koska huomasin että omassa lähipiirissäni ei voi keskustella kunnolla mistään, ja naisena olen liian putkiaivoinen moneen porukkaan: kahden veljen ja yh-isän kasvattina olen tottunut suoraan puheeseen, enkä osaa olla poliittisesti korrekti tai halua haaskata aikaa paskanjauhamiseen. Juoruilusta tykkään kyllä ja vedän mutkia suoraksi jos sillä päällä olen. ;D

Asun Uusimaalla mieheni ja tyttäreni kanssa, ikää kohta 30 vuotta. Mieheni ei ole geeneiltään 100% kotimainen tapaus (vaikkakin kasvanut + kasvatettu täysin suomalaiseksi...hitto, äijä saunoo penkin alle melkein kenet tahansa!), mutta ei ole kokenut ah niin mediaseksikästä rasismia vielä yhdenkään suomalaisen taholta. Sen sijaan on saanut nuorempana turpaansa mustalaisilta, koska näytti vääränlaiselta, ja ystävystyi työpaikkansa skinien kanssa kun on verbaalisesti taitava tyyppi. ;)

Hommalle tulin, koska haluan puhua suuni puhtaaksi monestakin aiheesta, eikä se onnistu muualla. Tällä hetkellä polttelevia aiheita minulle ovat Helsingin pilaaminen piilokamera-tasoisella politiikalla (hei koska se äijä tulee kertomaan, että kaikki on ollutkin vain kusetusta..?!), tyttöjen ja naisten yleinen turvallisuus Suomessa ulkomaalaisten miesten käytöksen vuoksi ja median sumutus-yritykset mokutuksessa.

Tosiasiallinen Nuiva

Quote from: Nuivatar on 23.12.2013, 00:50:12
Tervehdys minultakin,

olen Hommaa seuraillut aktiivisesti....

Tervetuloa Hommaan ja Nuivaa Joulua! :)
Non poteris veritatem

jopparai

Quote from: Nuivatar on 23.12.2013, 00:50:12
..............

>Jouluinen tervetulotoivotus Hommaan ^^^. 
Killing folk is easy, being politically correct is pain in the arse.(Achmed, the dead terrorist)
http://www.youtube.com/watch?v=3L8fIrWnXRA

Sunt Lacrimae

Ei muuta, kuin tervetulotoivotukset Nuivattarelle ja muille uusille täältäkin!
Play stupid games, win stupid prizes.

Akseli Erkkilä

Jaahas, täällä on tällainenkin.

Akseli Erkkilä on nimeni ja persut intohimoni. Liityin puolueeseen 18-kesäisenä, 16-17-vuotiaana olin tosin jo yhteyshenkilönä ja jaoin lehtiä rakkaalla Honda Varadero-satapiikilläni. Kittilän syrjäkyliltä kotoisin, tällä hetkellä opiskelen politiikkatieteitä (tarkemmin valtio-oppia) Rovaniemellä.

Alun perin suurin syy politiikan-harrastuneisuudelle taitaa olla historian-harrastuneisuus. PerusS:n valitsin maahanmuuttolinjan takia aikanaan, mutta minun täytyy kyllä todeta, että se on jäänyt aika lailla taka-alalle. Meillä Lapissa on muitakin ongelmia kuin maahanmuutto, nimittäin maaseudun autioituminen, jonka helpottamiseksi ei ole tehty mitään, ja Keskustakin on meidät aikaa sitten hyljännyt SKDL:stä puhumattakaan. Pidän itseäni jonkin sortin uusvennamolaisena.

Suvusta löytyy maalaisliittoa, SKDL:ää ja IKL:ääkin kun tarpeeksi kauas menee. Historiaa yhtä kaikki. Onpa suorassa polvessa yksi esi-isä Lapin ensimmäinen kansanedustajakin, valittiin suomalaisesta puolueesta aikanaan. Kotijärven rannalla rapistuu hänen tilansa.

Faidros.

Mies, jonka nimi on Akseli ja ajaa moottoripyörällä, ei voi olla huono! Tervevaantuloa! :)
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Seppo Saarela

Tervehdys kaikille!

On hiukan kaksipiippuinen olo, mutta ehkä se johtuu siitä että minulla on vain yksi viesti mutta sivupersoonallani (jonka etäpesäke olen) on yli 20 000.

Topi Junkkari

Tervetuloa länteen, Seppo.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Tabula Rasa

Kappas. Ehkä itsekin vaadin oikeuden tuplanikkeilyyn:D Muttas joo, teretulemast.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Lalli IsoTalo

Quote from: Seppo Saarela on 23.01.2014, 01:12:28
Tervehdys kaikille!

On hiukan kaksipiippuinen olo, mutta ehkä se johtuu siitä että minulla on vain yksi viesti mutta sivupersoonallani (jonka etäpesäke olen) on yli 20 000.

Tervehdin sinua: terve Seppo! Toivotan etäkeskuksen uuden piipun ytimeen koko sydämestäni onnea, ja lähetän suuntaasi pari-kolme satsia pyörteistettyä nuivavoimaa: noin, noin ja noin! Ja kerran vielä. Nooooooooiiiiiin! Muista pyörähdellä myötäsuuntaan, jotta saat kerättyä energian kunnolla talteen!  :D :D :D

Lalli
Positiivinen ajattelija  :), ajatuksen voiman erikoisasiantuntija  8) ja pyörteistettyjen energiaverkkojen risteyskohta  :roll:
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Herrahuu

Tässähän olisi gallupin paikka.

Seppo Saarela

Quote from: Tabula Rasa on 23.01.2014, 04:26:57
Kappas. Ehkä itsekin vaadin oikeuden tuplanikkeilyyn:D Muttas joo, teretulemast.

Yhdistysasiat kannattaa ehkä käsitellä tällä nimimerkillä.

Tragedian synty

Tervehdys kaikille!

On se jumankauta kumma, kun antirasisteille näin vain annetaan yhä enemmän syytä yhdistää nuiva liike SS-lyhenteeseen.  >:(

No, ainakin on uusi puheenjohtaja omistautunut työlleen, kun on nimimerkkinsä etäpesäke eikä toisinpäin.  :)

PS. Mistä muuten johtuu, että nyt viestimääräsi näyttää lukua 5, mutta viestihistoriastasi en löydä kuin neljä viestiä?
Ceterum censeo Russiam esse delendam.

Marius

Tragedia synnyttää kysymyksen tai toteamuksen:

"Minä pesen käteni" psalmi 26:6. ,

...mutta käteni ovat silti, ja elämäni. Elämässä ei pääse varikolle..

Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Seppo Saarela

Quote from: Tragedian synty on 23.01.2014, 12:19:56
On se jumankauta kumma, kun antirasisteille näin vain annetaan yhä enemmän syytä yhdistää nuiva liike SS-lyhenteeseen.  >:(

Nimimerkki Seiväs-Seppo on varmasti ihan kunnon ihminen :)

PS. Mistä muuten johtuu, että nyt viestimääräsi näyttää lukua 5, mutta viestihistoriastasi en löydä kuin neljä viestiä?

Yksi viesti on ylläpidon suljetulla osastolla.

Sunt Lacrimae

Tervehdys kaikille!

No, ainakin on uusi puheenjohtaja omistautunut työlleen, kun on nimimerkkinsä etäpesäke eikä toisinpäin.  :)

Onhan täällä julkaistu SS:n artikkeleja ja muita ulostuloja laajaltikin. Tosin kyse on ollut siis Savon Sanomista.

Ehkä Savon Sanomat on oikeasti kuunatsien hallinnassa?  :flowerhat:
Play stupid games, win stupid prizes.

dothefake

Ennemmin viesti kuin kirjoittaja. Siellä.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Afrikan kirjeenvaihtaja

Quote from: Seppo Saarela on 23.01.2014, 12:37:44Yksi viesti on ylläpidon suljetulla osastolla.

Onko siellä pehmustetut pinnat?
Hänen Majesteettinsa palveluksessa.

IDA

qui non est mecum adversum me est

Jomppa

Jooh, terve vaan. Ikää on 19 vuotta ja asuinpaikkani sijaitsee Satakunnassa. Foorumin addiktoivan vaikutuksen johdosta päätin lopulta rekisteröityä.

En ole politiikassa mitenkään osallisena muuten kuin äänestäjänä, jonka voi lukea persujen ja muutoksen kannattajaksi. Ensisijaiset asiat, jotka kiinnostavat / huolestuttavat, ovat länsimaitten islamisaatio ja maapallon alati jatkuva väestönkasvu. Optimistisena yritän viimeseen asti kuitenkin pysyä. Ongelmat ei sillä ratkea, että pyörittelee peukkujaan ja tunnustaa tilanteen jo hävityksi.
"One day, millions of men will leave the Southern Hemisphere to go to the Northern Hemisphere. And they will not go there as friends. Because they will go there to conquer it. And they will conquer it with their sons. The wombs of our women will give us victory." -Houari Boumedienne, Algerian entinen pääministeri 1974.

Elemosina

Tervetuloa vaan kaikille uusille jäsenille!
Erityisterkut kylläkin Sepolle ;)
Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

Miniluv

Quote from: Afrikan kirjeenvaihtaja on 23.01.2014, 17:27:48
Quote from: Seppo Saarela on 23.01.2014, 12:37:44Yksi viesti on ylläpidon suljetulla osastolla.

Apeat verhot ja pehmeät pinnat. Mustamakkaraa tarjoillaan kerran viikossa pyöreän kopin nurkassa.

Jotkut ovat parantuneetkin ja vapautettu puhtain paperein!
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Eino P. Keravalta

Quote from: Afrikan kirjeenvaihtaja on 23.01.2014, 17:27:48

On. Mutta ne ovat katkenneet.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

IDA

Quote from: Jomppa on 23.01.2014, 17:32:18
Optimistisena yritän viimeseen asti kuitenkin pysyä. Ongelmat ei sillä ratkea, että pyörittelee peukkujaan ja tunnustaa tilanteen jo hävityksi.

Näin on. Luovuttaminen ja pessimismi ovat ainakin melkein syntiäkin.
qui non est mecum adversum me est

Lalli IsoTalo

Quote from: IDA on 23.01.2014, 17:37:36
Quote from: Jomppa on 23.01.2014, 17:32:18
Optimistisena yritän viimeseen asti kuitenkin pysyä. Ongelmat ei sillä ratkea, että pyörittelee peukkujaan ja tunnustaa tilanteen jo hävityksi.

Näin on. Luovuttaminen ja pessimismi ovat ainakin melkein syntiäkin.

Jolloin siis ... realistinen optimismi on ainakin melkein hyveellisen elämän veroinen ... no ainakin melkein kardinaalihyveen veroinen ... ai ei vai ... No ainakin aneen veroinen se on!

Tervetuloa, Jomppa!
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Ari-Lee

"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

ike60

Olen aavistellut tällaista siitä Jyväskylän Ylioppilaslehden artikkelista alkaen. Toisenkin siinä artikkelissa esiintyneen olen mielessäni yhdistänyt tiettyyn hommanimimerkkiin, mutta enpä outtaa ennen kuin (jos) itse outtaa itsensä.

Naapuriforumillamme Mordorissahan sinut outattiin jo muutama vuosi sitten.

Joka tapauksessa hieno askel ja suoraselkäinen teko! Ehkä itsekin jonain päivänä noudatan esimerkkiä - sitten kun ei enää työasioiden takia tarvitse varoa mielipiteittensä yhdistämistä henkilöönsä.

Oletko jo sopinut Miniluvin kanssa työnjaosta? Esimerkiksi että sinä keskustelet ja Miniluv moderoi? Ei taida Miniluv suostua sellaiseen?

Topi Junkkari

Quote from: ike60 on 23.01.2014, 21:37:21
Olen aavistellut tällaista siitä Jyväskylän Ylioppilaslehden artikkelista alkaen.

Siinä jutussahan esiintyivät Seppo Saarela ja Miniluv kahtena eri henkilönä. http://www.jylkkari.fi/2010/11/muutokset-miehet/ Miniluvin ikä oli vielä sopivasti "arvioitu pieleen".

Muistan nauraneeni kippurassa, kun henkilön ja nimimerkin yhteys tuossa lehtijutussa tuli minulle ilmi, ja olen joskus keskustellut asiasta Sepon itsensä kanssa.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Muuttohaukka

Quote from: Topi Junkkari on 24.01.2014, 10:50:04

Siinä jutussahan esiintyivät Seppo Saarela ja Miniluv kahtena eri henkilönä.

Tämä on ihan yhtä kurjaa kuin se hetki, jolloin en enää uskonut joulupukkiin.   :-[

kekkeruusi

Tässä on selvästikin jonkinasteinen salaliitto meneillään, NSA:n kähmäilyjä tai jotain. Että muka Miniluvilla olisi olemassa jokin normaali siviiliminä? Ehei, ei mene läpi. Kaikkea NE yrittääkin.

Kyllä me tiedetään paremmin.