News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

Satan

Quote from: Asta Tuominen on 04.08.2013, 10:32:09
Quote from: Satan on 04.08.2013, 09:40:05
Quote from: Faidros. on 04.08.2013, 09:15:15
Quote from: Satan on 04.08.2013, 08:25:03
Hei kaikille.

Vuosikausien lurkkimisen jälkeen olen vihdoin saapunut.

Sinua on jo odotettukin. Jeesuksia täällä on jo ihan liian kanssa.

Vai että on hänkin täällä. :D No mutta kyllä sopu sijaa antaa.

Jeeesus sai jo kenkää. Yritä sinä sinnitellä pidempään. Tervetuloa!  :)

Sittenhän tämä saattaa olla minulle varsin otollista maaperää. Ja kiitos, olo on tervetullut. Nyt lopetan tähän ketjuun spämmäyksen.

Maisteri Vihannes

Päivää.

Ei minulla varmaankaan ole mitään järkevää sanomista, mutta tuli nyt kuitenkin kirjauduttua sisään.

AstaTTT

^ Päivää ja tervetuloa.  :)

Eino P. Keravalta

Quote from: Maisteri Vihannes on 04.08.2013, 11:24:52
Päivää.

Ei minulla varmaankaan ole mitään järkevää sanomista, mutta tuli nyt kuitenkin kirjauduttua sisään.

Mistäs sen etukäteen tietää, onko mitään järkevää sanottavaa?

Tämä on prosessi. Kun aikansa keskustelee, kuuntelee, väittää, kirjoittaa, ajattelee ja pohtii, saattaa joskus oivaltaa jotakin. Tämä on kuin kullanhuuhdontaa. Pitää huuhtoa pari tuhatta kiloa raakamaata, jotta löytää gramman tai pari kultaa. Mutta se on sen arvoista. Itsekin olen kirjoittanut noin kymmenentuhatta viestiä, ja näistä ehkä kolmessa tai viidessä on jotakin järkevää sanottu. Riittää kai sekin aluksi.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Kim Evil-666

Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

Maisteri Vihannes

Quote from: Eino P. Keravalta on 04.08.2013, 11:56:29
Mistäs sen etukäteen tietää, onko mitään järkevää sanottavaa?

Perustan lausuntoni aiempiin havaintoihin ja kokemuksiin nettikirjoittelusta.

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista.

Roosamaria

Quote from: Satan on 04.08.2013, 08:25:03
Hei kaikille.

Vuosikausien lurkkimisen jälkeen olen vihdoin saapunut.

Ihmeellinen paikka tämä internet.
Täällä henget kohtaavat.

AstaTTT

Ystävällisesti pyydän, että uudet jäsenet esittäytyisivät täällä edes rivin mittaisella moilla. Ketju ei ole ollut aktiivinen yli kuukauteen, vaikka uusia jäseniä on ilmaantunut reippaanlaisesti. (Ja mistäpä uudet jäsenet edes tietäisivät ketjun olemassaolosta, joten siksi nosto.)

Tervetuloa, kaikki uudet jäsenet.  :)

ikuturso

Quote from: Asta Tuominen on 09.09.2013, 21:53:14
Ystävällisesti pyydän, että uudet jäsenet esittäytyisivät täällä edes rivin mittaisella moilla. Ketju ei ole ollut aktiivinen yli kuukauteen, vaikka uusia jäseniä on ilmaantunut reippaanlaisesti. (Ja mistäpä uudet jäsenet edes tietäisivät ketjun olemassaolosta, joten siksi nosto.)

Tervetuloa, kaikki uudet jäsenet.  :)

Kiitos kiitos.

Minä en ole varmaan esittäytynyt täällä. Olen Ikuturso ja olen seurannut foorumia nyt ainakin 27 vuotta ja ujona rekisteröidyin vasta neljä ja puoli vuotta sitten. Mikä meininki?

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Defend Finland!

Minä yritän taas purkaan kodin perinnön traumoja ja siihen menee enemmän riviä kuin yksi moi!

Pitää vielä palata tähän "kodin perintöön" eli lapsuudenkodin ilmiöihin, jotka varjostivat lapsuuttani ja nuoruuttani. Kuten olen aikaisemmin sanonut niin kommunistinen aate ei ole kovin kaukana uskonnon tuomista ilmiöistä. Kun Jehovan todistajat ovat selittäneet miten hyviä ja täydellisiä kasvattajia he ovat lasten kannalta, niin sama asia on tuttu minun kodistani.
Kommunismia perusteltiin sillä, että "me ajattelemme sinun parastasi  jotta sinä saisit kerran elää oikeudenmukaisessa yhteiskunnassa"

Tietyt ilmiöt ovat varmasti tuttuja kaikille, jotka ovat kasvaneet kommunistisessa kodissa; vappu- ja rauhanmarssit, kommunistilehtien tilaukset ja aatteen tyrkyttäminen ulkopuolisille. Mutta jotkut asiat olivat varmasti ainutkertaisia minun kohdallani ja tuskinpa kaikkien kommunistienkaan lapset ole kokeneet samanlaisia ilmiöitä.
Näistä tulee enimmäiseksi mieleen se puhtaasti materialistinen ja elämänkielteinen asenne: Rikas on aina onnellinen, 90-vuotias kuoleva rikas on paljon paremmassa asemassa kuin terve 20-vuotias köyhä nuori. "Hänellä ei ole hätää, hän omistaa paljon"

Todella erikoinen seuraus tästä kommunismista oli kielteinen suhtautuminen käytännön askarteluun ja työkalujen hankkimiseen. Äitini sai hepulin kun ostin muutaman pienoismallin ja rupesin kokoamaan niitä. Yksi näistä oli pienoismalli DC-3 lentokoneesta. Vaarallisia amerikkalaisia sotaleluja! Siinä vasta fasismia!

Vaikka minulla oli pyörä ja mopo niin minulla oli kuitenkin huonot edellytykset korjata ne itse, koska ei ollut työkaluja.
Muistan miten joskus tulin kotiin ja kerroin jostain ongelmasta isälleni. Kommunistilehti Ny Tid oli juuri tullut ja hän oli uppoutunut siihen. Silloin keskustelua käytiin joskus tähän malliin:

Minä: Pitäisi lyhentää mopon ketju, mistä löytyisi ruuvari ja leka?

Isä: Ny Tid on tullut ja tässä he kirjoittavat niin hyvin, minä luen sinulle!

Minä: Mutta en voi enää ajaa noin pitkällä ketjulla.

Isä: Tiedät että meillä ei ole työkaluja, mutta kuule niin luen "Päinvastoin kuin mitä porvarilehdet väittävät neuvostojoukot ovat erittän suosittuja Tsekkoslovakiassa. "Kiitos että tulitte!" on tavallisen tsekin reaktio.

Minä: Ei ole työkaluja ja mistä se johtuu, et ole hankkinut, minun kaverillani on kotona paljon työkaluja ja hänen isänsä auttaa ja opastaa kun hän joutuu korjaamaan moponsa.

Isä: Niillekin pitää antaa tämä lehti kun olen lukenut, niin hekin oppivat, että meidän porvarilehdet valehtelevat Neuvostoliitosta.

Tähän tyyliin keskusteltiin usein, ja olen melko varma, että tämä asenne oli harvinainen jopa kommunistien keskuudessa.

Haluan kysyä mitä hommalaiset ajattelevat näistä kokemuksista, eli onko samanlaisia tapauksia? Toinen kysymys kuuluu, että olenko minä vanhanaikainen tässä oikeistolaisuudessani, kun pidän niin lujasti kiinni mm kovista rangaistuksista, yleisestä asevelvollisuudesta ja kommunismi- ja islaminvastaisuudesta?

Eino P. Keravalta

Hyvä Defend Finland!

Kiitos, että luotit meihin ja kerroit nuoruudestasi. Itselläni ei vastaavia kokemuksia ole: vanhempani olivat naiiveja kokoomuslaisia, isä yksityisyrittäjä ja äiti päiväkodin ohjaaja/siivooja. Tosin tuohon aikaan 1980-luvulla Kokoomus edusti porvarillisuutta ja isänmaallisuutta siinä, missä se tänään on vain osa kulttuurimarksilaista jatkumoa.

QuoteToinen kysymys kuuluu, että olenko minä vanhanaikainen tässä oikeistolaisuudessani, kun pidän niin lujasti kiinni mm kovista rangaistuksista, yleisestä asevelvollisuudesta ja kommunismi- ja islaminvastaisuudesta?

Et suinkaan ole vanhanaikainen, vaan mitä uudenaikaisin! Olet tiedostava edelläkävijä, sillä kannattamasi arvot tulevat kokemaan huiman nousun tulevina vuosina ja vuosikymmeninä! Voit olla iloinen ja ylpeä siitä, että olet aina kannattanut humaanisuutta ja tervettä järkeä! Olet puhdas ja tahraton sinä päivänä, kun suuressa kansallisessa puhdistautumisessa ja lakiprosesseissa aletaan etsiä monikultturisteja.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Samuel Kielosto

Quote from: Defend Finland! on 28.09.2013, 19:38:56
Toinen kysymys kuuluu, että olenko minä vanhanaikainen tässä oikeistolaisuudessani, kun pidän niin lujasti kiinni mm kovista rangaistuksista, yleisestä asevelvollisuudesta ja kommunismi- ja islaminvastaisuudesta?
Kannatan kovempia rangaistuksia moniin rikoksiin, kannatan yleistä asevelvollisuutta ja vastustan kommunismia ja islamia. Eiköhän täältä muitakin samanhenkisiä löydy.
Nuivuus on rikkaus.

Eino P. Keravalta

Quote from: Samuel Kielosto on 28.09.2013, 21:16:36
Quote from: Defend Finland! on 28.09.2013, 19:38:56
Toinen kysymys kuuluu, että olenko minä vanhanaikainen tässä oikeistolaisuudessani, kun pidän niin lujasti kiinni mm kovista rangaistuksista, yleisestä asevelvollisuudesta ja kommunismi- ja islaminvastaisuudesta?
Kannatan kovempia rangaistuksia moniin rikoksiin, kannatan yleistä asevelvollisuutta ja vastustan kommunismia ja islamia. Eiköhän täältä muitakin samanhenkisiä löydy.

Pohjimmiltaan voisi ajatella, että tuollaisia suomalaisia on valtaosa koko väestöstä.

Adolf Stege

Ja minä, kun luulin, että vain mulla oli ankea lapsuus ;D

Defend Finland!

Kiitokset Einolle, Samuelille ja Mikalle! Hyvä tietää etten ole aivan yksin. Ei se lapsuus tietenkään ollut kokonaan ankea, oli siinä hyviäkin hetkiä, mutta juuri nämä asiat ovat jääneet harmittamaan.

"Kodin perintöstä" oli myöskin se hyöty, että kun myöhemmin olin eri työpaikoilla ja kommunistit yrittivät käännyttää minua kommunistiksi niin en ollut täysin avuton. Pystyin antamaan takaisin oikein kunnolla ja tiesin, että suurin osa näistä kommunisteista olivat hyvää tarkoittavia mutta tavattoman yksinkertaisia ihmisiä.

Yksi esimerkki: Istuttiin ruokapöydässä ja työpaikan kommunistinen pääluottamusmies istui alas ja alkoi julistaa neuvostosanomaa juuri minulle. Heitin heti takaisin kysymällä, että kun Lenin teki tämän "lokakuun vallankumouksen" kuinka suuri osa Venäjän kansasta kannatti bolseviikkejä?

Kommunisti: Kai sillä oli kansan enemmistö takanaan, eihän muuten syntyisi vallankumousta!

Minä: Siis et tiedä edes sitä! Totuus on, että Leninillä oli takanaan korkeintaan 15-20 prosenttia kansasta, heti vallanoton jälkeen suoritetuissa vaaleissa, jossa bolsevikit pystyivät osittain väärentämään tulokset, he saivat vain 25 % eli todellinen luku oli ehkä puolet tästä. Sitäpaitsi vallankumous oli tapahtunut jo maaliskuussa ja nyt Lenin otti vallan rajattomalla terrorilla. "Valhe ja väkivalta pvat meidän keinoja"  sanoi Lenin ja aloitti sotakommunismin, perusti kuolemanleirejä ja tapatti miljoonia ja taas miljoonia!

Annoin niin kovan läksytyksen, että kommunisti  ei enää yrittänyt käännyttää minua!

Merja

Tervehdys kaikille! Yli kymmenen vuotta Lähi-Idässä työskennelleenä en voinut kuin äimistyneenä Suomeen palatessani todeta, että Suomen poliitikot ja sosiaaliväki ovat ns. hullahtaneet. Islaminuskosta ja muslimeista puhutaan "asiatuntemuksella" ja paatoksella. Uskokaa nyt, eivät ne integroidu...   :facepalm:

Emo

Quote from: Merja on 11.10.2013, 13:46:16
Tervehdys kaikille! Yli kymmenen vuotta Lähi-Idässä työskennelleenä en voinut kuin äimistyneenä Suomeen palatessani todeta, että Suomen poliitikot ja sosiaaliväki ovat ns. hullahtaneet. Islaminuskosta ja muslimeista puhutaan "asiatuntemuksella" ja paatoksella. Uskokaa nyt, eivät ne integroidu...   :facepalm:

Tervetuloa Merja!  :)

Meidän naisjoukkomme kaipaakin vahvistusta ja sinä ilmiselvästi olet sellainen voimavara jota olemme odottaneet!

:flowerhat:

TheVanishedTerrorist

Tervetuloa! Juuri kaltaisiasi ihmisiä tarvitaan tänne antamaan tietoa mitä muualla maailmassa tapahtuu ja mitä on kokenut näiden muslimien kanssa työskennellessä.

Merja

Kiitos Emo! Vielä kaksi vuosikymmentä sitten äänestin Kokoomusta, mutta nyt tuntuu heiltä järkikulta kadonneen. Voisin suositella myös vihreiden, vasemmiston ja RKP:n edustajille jonkinlaista "luokkaretkeä" johonkin muslimimaahan ihan normityöntekijänä, niin näkisivät  konkreettisesti, millaista on olla ja asua kun kaikesta määrää sharia. Viimeinen niitti taisi minulle olla se, kun eräs surullisenkuuluisa kokoomuslainen totesi, että "Suomessa voitaisiin harkita sharialain käyttöönottoa tietyin sovelluksin" (sic). On pelottavaa, että asioistamme päättävät ihmiset joilla on pää puskassa.

guest8788

Tervetuloa, Merja. Katarina.R vastaa -ketjussa pääset tuulettamaan noita islamofobisia käsityksiäsi shariasta.

Faidros.

Tervetuloa Merja!

Kärsiikö... kuonooko... ei kun poliittisesti korrektisti, turpaako kysyä minkä alan töitä teit?
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Faidros.

Quote from: Faidros. on 11.10.2013, 14:40:12

Tervetuloa Merja!

Kärsiikö... kuonooko... ei kun poliittisesti korrektisti, turpaako kysyä, minkä alan töitä teit?
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

dothefake

Kaivattua asiantuntija-apua, loistavaa! Tervetuloa.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Merja

Kiitos kaikille lämpimästä vastaanotosta  :D En nyt tiedä olenko asiantuntija, mutta kyllä kantapään kautta tuli opittua paljonkin paikallisesta kulttuurista, tavoista ja islamilaisesta maailmasta ylipäätään. Olen nelikymppinen erikoisasiantuntija; työskentelin ilmailualalla ja myöskin koulutin paikallisia toivoja. Mielelläni lähden hyvässä hengessä keskustelemaan Katarina R:n ketjussa - olenkin seuraillut sitä(kin) jo jonkin aikaa.

Edit: No voi saakeli; aivot jäivät työpaikalle...  :roll: en siis ole politiikan tai maahanmuuton asiantuntija. Höh.

Stappi

Terve kaikille!

Minäkin olen melko uusi täällä, Hommaa olen tosin jonkin verran lukenut vuosien saatossa, mutta en ole juurikaan jaksanut kirjoitella. Poliittisesti olen melko aktiivinen, ja toiminut aikanaan mm. eri nuorisojärjestöissä ja kirjoitellut lehtien mielipideosastolle.

Vapaa-ajan harrastuksena nostelen puntteja ja teen musiikkia. Jos kiinnostaa tietää minkä tyylistä musiikkia, niin tässä pieni esinäyte yhdestä tämän hetken proggiksesta: http://www.youtube.com/watch?v=xb6SoW66LKQ
(parhaillaan käyn parin tahon kanssa neuvotteluja, saanko taakseni "parempaa" markkinointikoneistoa, studiota yms. alan toimijoita). Punttien nostelulla taas pyrin pitämään itseäni edes siedettävässä kunnossa ja on hyvää vastapainoa jokaviikkoiselle kännille ;)

Ikä huitelee kolmenkympin hujakoilla ja pyörin milloin missäkin. Ei tässä kai muuta, tsiigaillaan!

Leso

Mutt' et oo kuitenkaan salil eka, salil vika...?  ???
... saat olla nisti, kunhan et feministi...  ;D

Tervetuloa, Stappi ja muut uudet!
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Kim Evil-666

Merjalle ja Stapille toivotukset myös täältä ! :
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

kgb

Turhaan ne politrukit huutaa ja hossuu,
Suomessa ei elä vinkkelitossu.

Pepe

No moi, hyvät herrat, ja naisetkin. Olen lueskellut Hommaa viihteekseni, ja todennut sen varsin asialliseksi palstaksi taikka sivustoksi. Tasokasta tekstiä on tänne tuutattu oikein urakalla. Kun nyt vielä ottaa huomioon verkkokeskustelun yleisen tason, Homma on mielestäni ollut varsinainen timantti tunkiolla. En ole aiemmin rekisteröitynyt siksi, että oma mielipiteeni on aina viestiketjuissa tullut esille jonkun muun kirjoittamana, eikä minulla näin ollen ole ollut keskusteluihin mitään lisättävää. Ehkei ole vieläkään, mutta olenpahan nyt sitten rekisteröitynyt, ja jos asiaa on, voin sen sanoa. Olen 45-vuotias mies, asun Helsingissä, harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita on jos jonkinlaisia, rasisti en ole, enkä fasisti, en edes basisti, vaan tokihan ympäröivä maailma ja sen tapahtumat kiinnostavat, siksi on tämä Hommakin kiinnostanut.

Rippeet

Olen 50 vuotias mies etelä-suomesta ja maailmaa nähnyt, sitä kuuluisaa monikulttuuria. Paras koulutus on ollut muiden ohella elämänkoulu, sisältyen tutustuminen eri kansoihin ja kultuureihin työpuolesta. Siinä on nähnyt mihin arvoihin tietyt kansat ovat muovautueet historiallisesti ja kulttuurisesti. Nyky Punavihreille monikuluttuurisuus näyttääkin olevan ihan uusi juttu ja jotain eksoottista, kun meille se oli jo arkipäivää suomen noustua sodasta nykyisyyteen.

En kannata kansallissosialismia ja punavihreää ideologiaa, koska molemmat ovat marxilaisia idiotismiin perustuvia ideologeja. Lähinnä omat arvot on Liberaalitalous-  ja konservatiivinen ajatusmaailma, en usko utopioihin humanistiseen ihmiseen, samaa paskaa tarjoaa raamattu.. tosin raamattu tietää, että ihminen on pohjimmiltaa ilkeä, itsekäs, varas, valehtelija ja tekee toisille pahaa, humanisti taas ei tiedä.

Olen ollut aktiivinen kirjoittaja vuosina 2002-2008 kauppalehden keskustelufoorumeilla, mutta jätin senkin lastentarhan ja en ole sen jälkeen kirjoitellut mihinkään, kuin satunnaisesti. Josko tämä foorumi innoistaisi kirjoittamaan hiukan enemmän, onhan tämä punatulkkujen mielestä ihan hirveä mesta. Kiusa se on pienikin kiusa.