News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

Ernst

Tervetuloa vaan, uudet kirjoittajat. Kohta on 5 vuotta vierähtänyt täällä.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

dothefake

Tervetuloa, jokainen tulokas on uusi tsäänssi, sanoisi Matti.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Marija

Quote from: dothefake on 27.10.2013, 18:32:12
Tervetuloa, jokainen tulokas on uusi tsäänssi, sanoisi Matti.

Ihan fifti, siksti!   :)

menetetty_valtakunta

Päivää, päivää kaikille!

Uusi jäsen foorumille, jonkin aikaa kurkkinut jo, nyt uskalsin viimein astua tuvan puolelle.

Arvot, joihin maailmankuvani perustuu:

- perhe, terveen ja normaalin perhekuvan arvostaminen ja harjoittaminen
   - kansallismielisyys, yhtenäinen kansa kulttuurin, perinnön ja arvojen kautta
   - (aito) suvaitsevaisuus, jokaiselle oikeus sanoa mielipiteensä, sen jälkeen olet omillasi
   - terveen elämän ylistäminen, muitten ihmisten kunnioitus ja omien puolustus

Toivotan kaikille hyviä keskusteluhetkiä Hommalla!

Kiitos!

Emo

Quote from: menetetty_valtakunta on 30.10.2013, 17:10:25
Päivää, päivää kaikille!

...

Tervetuloa!  :)

Vähän synkähkö nimimerkki, mitään valtakuntaa olla menetetty. Eikä menetetä!

menetetty_valtakunta

Quote from: Emo on 30.10.2013, 17:13:52

Synkähkö, toivottavasti kuitenkin vaan uhkakuva. Todellisuudessa nimi tulee eräästä lempibiisistäni raskaamman musiikin puolelta.

Marija

Quote from: menetetty_valtakunta on 30.10.2013, 17:10:25
Päivää, päivää kaikille!

Uusi jäsen foorumille, jonkin aikaa kurkkinut jo, nyt uskalsin viimein astua tuvan puolelle.

Arvot, joihin maailmankuvani perustuu:

- perhe, terveen ja normaalin perhekuvan arvostaminen ja harjoittaminen
   - kansallismielisyys, yhtenäinen kansa kulttuurin, perinnön ja arvojen kautta
   - (aito) suvaitsevaisuus, jokaiselle oikeus sanoa mielipiteensä, sen jälkeen olet omillasi
   - terveen elämän ylistäminen, muitten ihmisten kunnioitus ja omien puolustus

Toivotan kaikille hyviä keskusteluhetkiä Hommalla!

Kiitos!

Ihan aito Hompanssi. Suomalainen.
Tervetuloa.   :)

Emo

Quote from: menetetty_valtakunta on 30.10.2013, 17:17:04
Quote from: Emo on 30.10.2013, 17:13:52

Synkähkö, toivottavasti kuitenkin vaan uhkakuva. Todellisuudessa nimi tulee eräästä lempibiisistäni raskaamman musiikin puolelta.

Käy laittamassa biisi musaketjuun.

Peräkammari »
SUURI Mitä nuivat kuuntelee-ketju.

http://hommaforum.org/index.php/topic,222.0.html

Råg

Moi. Esittäydynpäs nyt sitten, kun tuli jo kirjoiteltua pariin ketjuun.

Olen jo kauan seuraillut taustalla kiinnostavia aiheita, aika satunnaisesti. Yksi syy siihen on tämän paikan erilainen, voisi sanoa raikas, näkökulma tiettyihin aiheisiin. Usein myös asiakeskustelua on vaikea löytää muualta. Minulle tärkeintä ei ole kuka sanoo vaan mitä sanoo.

Taustani on vahvasti luonnontieteellinen, ympäristöpainotteinen, joten olen "vihreä". Mitä sillä nyt sitten haluaakaan ymmärtää - en viittaa poliittiseen puolueeseen nyt kuitenkaan. Tämän lisäksi olen toinen kirosana, feministi, hyvin pitkälti naisten oikeuksiin painottuva sellainen. En siis ole ainakaan omasta mielestäni "yleishumanistinen asiantuntijafemisti", siis niitä, jotka ovat nykyään äänessä. Päällimäinen ongelma omassa ideologisessa maailmassani ovat naisten oikeudet kehitysmaissa tai olemattomat ihmisoikeudet uskonnollisesti vanhoillisissa piireissä. Naisten heikot oikeudet ja mahdollisuudet yhteiskunnassa kytkeytyvät myös maailmanlaajuisiin ympäristöuhkiin, väestöräjähdys niistä päällimmäisenä. Hieman paikallisempana ongelmana näen länsimaalaisen naisen liikkumisvapauden kaventumisen, jonka pääsyynä pidän hallitsematonta, liian miespainotteista maahanmuuttoa naisia halveksuvista kulttuureista, sekä typerää kulttuurirelativismia. Lasken tähän vapautensa menettävään porukkaan myös mamunaiset.

Olen ehdottomasti sananvapauden kannalla. Arvoliberaali aika pitkälti, mutta myös jonkin verran sosialisti, sukuvika, sori.

Semmosilla eväillä mennään siis ainakin tällä hetkellä. Tervehdys vaan siis kaikille!  8)
Lampaista tulee lapasia.

Saippuakupla

Quote from: Råg on 06.11.2013, 17:01:55
Semmosilla eväillä mennään siis ainakin tällä hetkellä. Tervehdys vaan siis kaikille!  8)

Lalli IsoTalo

— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Elemosina

Tervetuloa Råg!
Koska kuvailet itsesi feministiksi, oletan että olet nainen. Naisia tänne kaivataan ehdottomasti lisää keskustelemaan ;)
Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

Tosiasiallinen Nuiva

Mies Helsingistä.Nuiva.
Non poteris veritatem

Yoke Pinion

Mies, keskeltä ei mitään. Ylinuiva. Vituttaa jo pelkkä postinkantajakin. Ja se, käy kerran viikkoon.

ike60

Tervetuloa, Råg, Tosiasiallinen ja Yoke! Råg, kuvailet itseäsi hieman pidemmästi, ja sitä oli mukava lukea. Tosiasiallinen ja Yoke, esittäydytte minimaalisesti, ja sekin on OK. Antakaa kirjoitustenne puhua näkemyksistänne!

Kim Evil-666

Kaikille tulokkaille tasapuoliset ja hetkeen sopivat toivotukset . :)
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

Emo

Quote from: Kim il-66 on 07.11.2013, 23:38:46
Kaikille tulokkaille tasapuoliset ja hetkeen sopivat toivotukset . :)

Minulta kanssa.

Ernst

Tervetuloa. Tänne mahtuu hyvin kirjoittelemaan.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Arvoton

Hieman paikallisempana ongelmana näen länsimaalaisen naisen liikkumisvapauden kaventumisen, jonka pääsyynä pidän hallitsematonta, liian miespainotteista maahanmuuttoa naisia halveksuvista kulttuureista, sekä typerää kulttuurirelativismia. Lasken tähän vapautensa menettävään porukkaan myös mamunaiset.

Ansiokkaasti toit esiin tuon liikkumisvapausseikkan. Mennee vielä n. 10 vuotta, että fiksujen mielestä ahdisteleva ihminen on joku muu kuin suomalainen juoppo. Milloinkahan suomalainen kirjailija kirjoittaa raiskaajasta, joka ei ole luonnehäiriöinen suomalainen?

Tuli myös mieleeni tapaus suuresta asuintalostamme, jonka yksi kantisrouva seurusteli 2 vuotta irakilaisen perheellisen miehen kanssa. En tiedä sitten, oliko miehen oma liitto kuinka kulissiasteella vai ei. Jokatapauksessa kantismiehellä ei varmasti ole asiaa seurustella miehen rouvan kanssa. Voihan olla, että tällä oli oikeus rampata jonkun muslimimiehen luona. Joo...

L. Brander

...
Olen ehdottomasti sananvapauden kannalla. Arvoliberaali aika pitkälti, mutta myös jonkin verran sosialisti, sukuvika, sori.
...

Tervetuloa, ihan terveeltä kuulosti kunnes... "jonkin verran sosialisti, sukuvika..." V***u ja vielä sukuvika!  :facepalm:

Oikeasti, tervetuloa!  ;D
Dystooppinen salamasota

Kim Evil-666

Minä kun olen aina luullut , että sosialismi on suolistosairaus . Nut kuitenkin selvisi , että se onkin sukuvika . No , eihän kukaan suvulleen mitään mahda . ;)

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

Marija

Joo heipparalla kaikille uusille tulokkaille.  :)

Sylvia borin

Täältä myös tervetuloviserrys kaikille uusille (ja vähän vanhoillekin - En ole hetkeen vieraillut tässä ketjussa-) kirjoittajille!

Råg

Kiitos vaan kaikille tervetulotoivotuksista. :)

Quote from: Kim il-66 on 08.11.2013, 00:04:31
Minä kun olen aina luullut , että sosialismi on suolistosairaus . Nut kuitenkin selvisi , että se onkin sukuvika . No , eihän kukaan suvulleen mitään mahda . ;)
No, ehkä toi sosialisti oli snadisti liioiteltu termi. Mutta kyllä se nyt ainakin mun pitää ihan rehellisesti myöntää, että kun on kasvanut vasemmalle nojaavassa suvussa, vaikuttaa se ajatteluun pitkälle nuoruuteen ja aikuisuuteen. Pienenä arkipäiväisenä esimerkkinä, jossain vaiheessa tajusin että Suomen Kuvalehden karsastamiseni johtui ihan vain siitä, että äiti oli joskus haukkunut sen oikeistolaiseksi roskaksi. Ja sekin mielipide taisi tulla alunperin SKDL-isältään. No, nyt tää alkaa rönsyillä...

Onneksi mulla on myös sukuvika, joka saa analysoimaan ihan kaikkea. Että kyllä kai kaikki tahrat lähtee pesussa pois, kun tarpeeksi hinkkaa.  8)
Lampaista tulee lapasia.

Tabula Rasa

Eiköhän pyykkiurakkaan riitä sinivalkopesuainetta kun vain osaa kysyä apua. Minunkin puolestani tervetuloa. Odotan innolla uusia ajatuksia joista vääntää tai jopa ottaa opiksi.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

skuubi

Tervehdys kaikille tasapuolisesti.

Itse olen 80-luvun alkupuolella syntynyt oululainen. Lihansyöjä, hetero, mies. Kokoomuksen jäsen. Euro-, maahanmuutto- ja monikulttuurisuuskriittinen. Siitä asti, kun politiikasta oon jotain tajunnu, ovat kansainväliset asiat kiinnostaneet. Enempää en - ainakaan tässä vaiheessa - paljasta.

(Tiedän, taistelen omassa puolueessani tuulimyllyjä vastaan, mutta jatkan taistelua.)

Yoke Pinion

Itse olin kokoomuksen jäsen yli 30 vuotta. Jatka sinä taistelua. Vaan turha on työsi, skuubi.

J.M

Heipat kaikille!

Olen jo pitkään lukenut tätä hienoa palstaa, ja nyt koin, että pitää päästä välillä länkyttämään omiakin juttuja ja tein tunnukset. Olen nuiva ihminen. Asun tosin semmoisessa kolkassa Suomea, joka ei ole (ainakaan vielä, luojan kiitos) kovin rikastunut (Etelä-Savo)

Olen ihan ihka aeto savolaenen, joten huomiokaa se minun kanssa keskustellessanne  ;D
"Rajavalvonnan tilapäinen palauttaminen EU:n sisärajoille ei ole mahdollista kansanterveyden vaarantumisen perusteella". Maria Ohisalo

Saippuakupla

Quote from: J.M on 14.11.2013, 19:07:08
Heipat kaikille!

Olen jo pitkään lukenut tätä hienoa palstaa, ja nyt koin, että pitää päästä välillä länkyttämään omiakin juttuja ja tein tunnukset. Olen nuiva ihminen. Asun tosin semmoisessa kolkassa Suomea, joka ei ole (ainakaan vielä, luojan kiitos) kovin rikastunut (Etelä-Savo)

Olen ihan ihka aeto savolaenen, joten huomiokaa se minun kanssa keskustellessanne  ;D

Quote from: skuubi on 10.11.2013, 00:32:55
Tervehdys kaikille tasapuolisesti.

Itse olen 80-luvun alkupuolella syntynyt oululainen. Lihansyöjä, hetero, mies. Kokoomuksen jäsen. Euro-, maahanmuutto- ja monikulttuurisuuskriittinen. Siitä asti, kun politiikasta oon jotain tajunnu, ovat kansainväliset asiat kiinnostaneet. Enempää en - ainakaan tässä vaiheessa - paljasta.

(Tiedän, taistelen omassa puolueessani tuulimyllyjä vastaan, mutta jatkan taistelua.)

Kim Evil-666

Tervetuloa J.M ja kaikki muutkin uudet tulokkaat !