News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

dothefake

En uhkaile, mutta coriolis-voiman käänteistäjä on viittä vaille valmis.
Siinä viemärit tutisee!!!
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Lalli IsoTalo

Quote from: MW on 01.11.2012, 23:14:24
Quote from: Kauhea Ihmismäinen Otus on 01.11.2012, 22:51:07
Quote from: dothefake on 01.11.2012, 22:43:04
Minulla on täällä valtaa. Vilpittömin mielin keskusteluun tullut muslimin puoliso saa suojelukseni.
=> MKV on siis nyt virallisesti tupladhimmi? ;D

Varohan vaan, Kymin aateli on arvaamatonta. dothefake saatta pyörteistää kylpyvetesi, uhmakas.

Voin todistaa henkilökohtaisesti, että Kymin Suurruhtinas on lähettänyt valoa ja voimaa suurissa paketeissa tänne Helsinkiin kun on tarvittu. Kannattaa olla väleissä geomailerin kanssa.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Kauhea Ihmismäinen Otus

Pienetureiällinen lesbotransnainen

Lalli IsoTalo

— Missä N, siellä R

Kauhea Ihmismäinen Otus

Quote from: Lalli IsoTalo on 02.11.2012, 09:33:27
Quote from: Kauhea Ihmismäinen Otus on 02.11.2012, 08:29:12
;D ;D ;D ;D ;D Huumori kukkii

Olen tosissani.

Tämä riittänee tästä.
Mä jotenkin arvasin että toi vitsini meni ohi: Dhimmi - sana tarkoittaa  alun perin "suojeltua" (mikäli oikein olen ymmärtänyt). Täten MKV on tupladhimmi koska on sekä miehensä "suojeluksessa" (jossain muodossa koska ovat naimisissa) että "Imaaminoloisen kaktuslakkisedän" suojeluksessa. 

Pienetureiällinen lesbotransnainen

Lalli IsoTalo

Quote from: Kauhea Ihmismäinen Otus on 02.11.2012, 09:46:41
Mä jotenkin arvasin että toi vitsini meni ohi: Dhimmi - sana tarkoittaa  alun perin "suojeltua" (mikäli oikein olen ymmärtänyt). Täten MKV on tupladhimmi koska on sekä miehensä "suojeluksessa" (jossain muodossa koska ovat naimisissa) että "Imaaminoloisen kaktuslakkisedän" suojeluksessa.

Heh heh. Onhan se hauska juttu ... vaikka itse otinkin kantaa vain ja ainoastaan Dothen kommenttiin.

Quote from: dothefake on 01.11.2012, 22:43:04
Minulla on täällä valtaa. Vilpittömin mielin keskusteluun tullut muslimin puoliso saa suojelukseni.

Hmm ... hetkinen! Minkä sortin dhimmin se tekee minusta, että olen paluumuuttaja, ja myös "imaaminoloisen" suojeluksessa?  :P VHM pamu dothen dhimmi Hommasta?  8)
— Missä N, siellä R

dothefake

Suojeluksissa on eroja, kuten vesissäkin. Muslimin vaimoa haluan suojella forumin jäsenten alatyylisiltä kommenteilta. Yhdistelmä saattaa perjantai-iltana herkistää sellaisille jäsenen, jonka itsevalppaus on kemiallisesti ajettu alemmalle levelille. Se ei olisi kunniaksi forumille.
-Tytti Tuppurainen

Tabula Rasa

Quote from: dothefake on 02.11.2012, 11:09:48
Suojeluksissa on eroja, kuten vesissäkin. Muslimin vaimoa haluan suojella forumin jäsenten alatyylisiltä kommenteilta. Yhdistelmä saattaa perjantai-iltana herkistää sellaisille jäsenen, jonka itsevalppaus on kemiallisesti ajettu alemmalle levelille. Se ei olisi kunniaksi forumille.

Milloinkahan nähdään ensimmäinen oikeudenkäynti foorumin kunnian loukkauksesta? Ja kysyin ihan halutakseni tietä, en arvostellakseni. Toisaalta. Provosoiva kysymysasettelu tuntuu saavan jo puoli foorumia jaloilleen eli pitäkää tunkkinne.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Lalli IsoTalo

OT
Quote from: Marshal_Mannerheim[Fin] on 02.11.2012, 11:24:15
Milloinkahan nähdään ensimmäinen oikeudenkäynti foorumin kunnian loukkauksesta? Ja kysyin ihan halutakseni tietä, en arvostellakseni. Toisaalta. Provosoiva kysymysasettelu tuntuu saavan jo puoli foorumia jaloilleen eli pitäkää tunkkinne.

Laudallamme ei ole kollektiiviveivattua tunkkia, jonka kunniaa voisi juridisesti loukata. Mutta omiin kelloggseihin ei urinoida.
— Missä N, siellä R

dothefake

Juuri näin. Hyvät käytöstavat eivät estä kärkevää kirjoittelua.
Herrasmiehet ja naiset osaavat kyllä pottuillakin, mutta tyylin säilyttäen.
-Tytti Tuppurainen

Tabula Rasa

Quote from: dothefake on 02.11.2012, 11:57:31
Juuri näin. Hyvät käytöstavat eivät estä kärkevää kirjoittelua.
Herrasmiehet ja naiset osaavat kyllä pottuillakin, mutta tyylin säilyttäen.

Katso kysymykset jotka herättivät polemiikkia ja muotoile siten että asiat joita kysyn saadaan selville? Suora kysymys ei ole vittuilua joillei sitä tahdo niin tulkita.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

repo

Quote from: Lalli IsoTalo on 02.11.2012, 11:39:01
OT

Laudallamme ei ole kollektiiviveivattua tunkkia, jonka kunniaa voisi juridisesti loukata. Mutta omiin kelloggseihin ei urinoida.

Lalli taitaa puhua nyt ilman parempaa tietoa: samaan aikaan toisaalla veivataan juuri kollektiivisesti laudan tunkkia, kun joku toimittaja pissi laudan muroihin. Mitä tulee tunkinveivaajien kollektiivisen kunnian haastamiseen juridisesti, niin eikö viime kesänä eräs nimekäs poliitikko saanut tuomion KKO:lta toisen kollektiivisen tunkin rauhan rikkomisesta tjsp.? Asianomistajana oli viranhaltija, joka hoiti juridisen prosessin virkansa puolesta, eikä rauhaarikotun tunkin veivaajakollektiivi, mikä taas implikoi sekä veivaajakollektiivien tunkkien kunnian ja oikeuden että niiden valvontaa tekevän virkamiehen olemassaoloa. Voimme varmaan jäädä odottamaan kyseisen virkamiehen toimia foorumin kunnian ja rauhan rikkomisesta. :roll: Pyörryttää! Poistun.
"Kokoomusvihassa ei ole mitään huvittavaa. Kolmannen polven kokoomuslaisena totesin 2000- luvun alussa, ettei Kokoomusta enää voi äänestää, eikä naurattanut minua yhtään silloin eikä edelleenkään." -- Emo

Lalli IsoTalo

Quote from: repo on 02.11.2012, 13:38:54
Quote from: Lalli IsoTalo on 02.11.2012, 11:39:01
OT

Lalli taitaa puhua nyt ilman parempaa tietoa: samaan aikaan toisaalla veivataan juuri kollektiivisesti laudan tunkkia, kun joku toimittaja pissi laudan muroihin.

Ketjuun syvällisemmin tutustumatta esitän, että toimittajan kärpäsenurina valuu laudalta kuin vesi laulujoutsenen selästä.

Quote from: repoMitä tulee tunkinveivaajien kollektiivisen kunnian haastamiseen juridisesti, niin eikö viime kesänä eräs nimekäs poliitikko saanut tuomion KKO:lta toisen kollektiivisen tunkin rauhan rikkomisesta tjsp.?

Viranomaisen oman HBL -lausunnon mukaan toi on aivan eri momentilla. Tuossa tapauksessahan löydettiin maksimiraja-arvo sille kuinka paljon yksittäinen kansalainen voi vinkata yksittäiselle viranomaiselle.

Quote from: repo Asianomistajana oli viranhaltija, joka hoiti juridisen prosessin virkansa puolesta, eikä rauhaarikotun tunkin veivaajakollektiivi, mikä taas implikoi sekä veivaajakollektiivien tunkkien kunnian ja oikeuden että niiden valvontaa tekevän virkamiehen olemassaoloa. Voimme varmaan jäädä odottamaan kyseisen virkamiehen toimia foorumin kunnian ja rauhan rikkomisesta. :roll: Pyörryttää! Poistun.

Korvamerkintöjeni väliin säilötty paras tietoni implikoi tentatiivisesti, että tunkkienveivaajayhteisömme on oikeushenkilö eikä luonnollinen henkilö, joten laudan tatinhakkaajilla ei lain mukaan ole kollektiivista kunniaa jota loukata.  :P :roll: 8)
— Missä N, siellä R

1NiitäKelanPoikia

Terveeks hommalaiset.

Oon tosiaan yks niistä Kelan pojista ranualta. Ammatilliselta koulutukseltani oon TalonrakentajaTM ja hyvin työllistynyt tähän mennessä (5kk).
Periaatteena on että oma arvo ansaitaan työllä, tai vastaavalla mikäli työtä ei ole tarjolla. Nuivistuminen tapahtui siten, että olin "suvaitsevainen" kunnes osa tuttavapiiristä löi faktat naamaan niin, että loppu kysymykset ja vastaväitteet. Sen jälkeen oon tutkinu ite asioista sillä minkä google tarjoaa, ja todennu että kaikki mitä olen saanut selville puhuu hallitsematonta maahanmuuttoa ja EU:ta vastaan ja nuivilla on hyvät keinot korjata asiat. Olen jopa lukenut "kilpailevien vaikuttajien" blogeja ja lehtikirjoituksia ja todennut että siellä on meininki hyvin ideologista, ja perustelut ovat suurelle osalle täysin outo käsite. Nyt toivon että voisin tehä enemmän yksittäisenä ihmisenä tai osana porukkaa, kuin pelkästään äänestää. Olen myös hyvin turhautunut nykyisiin kansalaisten vaikutusmahdollisuuksiin. Kaikista tärkeintä olisi saada kansalaisaloitteella aikaan kansanäänestys kun se katsotaan tarpeelliseksi.
Sananvapauteen kuuluu aina vastuu. Sananvapaudella on myös rajansa. Siihen ei kuulu oikeus sanoa laittomuuksia...
-Jukka Holmberg, Medialiitto

Emo

Quote from: 1NiitäKelanPoikia on 08.11.2012, 22:15:45
Nyt toivon että voisin tehä enemmän yksittäisenä ihmisenä tai osana porukkaa, kuin pelkästään äänestää. Olen myös hyvin turhautunut nykyisiin kansalaisten vaikutusmahdollisuuksiin. Kaikista tärkeintä olisi saada kansalaisaloitteella aikaan kansanäänestys kun se katsotaan tarpeelliseksi.

Tämänsuuntaisia toiveita lienee täällä monella muullakin.

Tervetuloa!

Eino P. Keravalta

Quote from: 1NiitäKelanPoikia on 08.11.2012, 22:15:45
Terveeks hommalaiset.

Oon tosiaan yks niistä Kelan pojista ranualta. Ammatilliselta koulutukseltani oon TalonrakentajaTM ja hyvin työllistynyt tähän mennessä (5kk).
Periaatteena on että oma arvo ansaitaan työllä, tai vastaavalla mikäli työtä ei ole tarjolla. Nuivistuminen tapahtui siten, että olin "suvaitsevainen" kunnes osa tuttavapiiristä löi faktat naamaan niin, että loppu kysymykset ja vastaväitteet. Sen jälkeen oon tutkinu ite asioista sillä minkä google tarjoaa, ja todennu että kaikki mitä olen saanut selville puhuu hallitsematonta maahanmuuttoa ja EU:ta vastaan ja nuivilla on hyvät keinot korjata asiat. Olen jopa lukenut "kilpailevien vaikuttajien" blogeja ja lehtikirjoituksia ja todennut että siellä on meininki hyvin ideologista, ja perustelut ovat suurelle osalle täysin outo käsite. Nyt toivon että voisin tehä enemmän yksittäisenä ihmisenä tai osana porukkaa, kuin pelkästään äänestää. Olen myös hyvin turhautunut nykyisiin kansalaisten vaikutusmahdollisuuksiin. Kaikista tärkeintä olisi saada kansalaisaloitteella aikaan kansanäänestys kun se katsotaan tarpeelliseksi.

Tervetuloa.

Itsekin olen entinen vihreitä ja kommareita äänestänyt hullu.

Eikö herääminen tunnukin hienolta?

Kuin sekin, että monet muut ovat seuraava Sinua..
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

annikki

Olen annikki, olen materialisti.

Olen lukenut paljon kirjoja. Lempi kirjani on "Vihan hedelmät".
Melankolia, nuivuus ja hiljaisuus näyttäytyvät minulle kauniina.
Huomaan sen varsinkin musiikissa.

Tiedän mitä Ludwig Josef Johann Wittgenstein ja Jussi Kristian Halla-aho tarkoittavat, kun he sanovat : "emme ymmärtäisi leijonia vaikka ne osaisivat puhua" ja jos tuon toteaminen on laitonta, niin : "minkä ylipäänsä voi sanoa, sen voi sanoa selvästi, ja mistä ei voi puhua, siitä on vaiettava.". Nässä lainauksissa tiivistyy annikin nuiva maailma.

:D

Eino P. Keravalta

Quote from: annikki on 08.11.2012, 22:53:42
Olen annikki, olen materialisti.

Olen lukenut paljon kirjoja. Lempi kirjani on "Vihan hedelmät".
Melankolia, nuivuus ja hiljaisuus näyttäytyvät minulle kauniina.
Huomaan sen varsinkin musiikissa.

Tiedän mitä Ludwig Josef Johann Wittgenstein ja Jussi Kristian Halla-aho tarkoittavat, kun he sanovat : "emme ymmärtäisi leijonia vaikka ne osaisivat puhua" ja jos tuon toteaminen on laitonta, niin : "minkä ylipäänsä voi sanoa, sen voi sanoa selvästi, ja mistä ei voi puhua, siitä on vaiettava.". Nässä lainauksissa tiivistyy annikin nuiva maailma.

:D

Terve, Annikki ja tervetuloa.

Minäkin olen materialisti, sillä pidän itselleni iloa tuottavasta materiasta, mutta pohjimmiltani olen idealistinen monisti.

Ja Wittgensteinia muutellen, "Mistä voi puhua, siitä on puhuttava. Vaikka maahanmuuton kustannukset ovatkin tabu."
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

annikki

Kiitos tulotuksista.

Mitä tarkoittaa Tervetuloa?

Eino P. Keravalta kirjoituksissa on sitä jotain jota ei ilmaista vaan joka ilmenee. Se on mystistä.

Noottikriisi

Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

Eino P. Keravalta

QuoteMitä tarkoittaa Tervetuloa?

"Tervetuloa" on ilahtumista merkitsevä, spontaani huudahdus, jolla tahdotaan ilmaista, että ollaan ilahduttu siitä, että jokin "terve", eli järkevä, tasapainoinen, tervehenkinen, normaali ja yhteisön arvoja kunnioittava henkilö "tulee" eli saapuu johonkin käsitteelliseen tai konkreettiseen paikkaan.

Tragedian synty

Alan olla jo jonkin verran tunnettu nimimerkki Hommaforumilla, joten on ehkä jo aika tulla yleiseen esittäytymisketjuun kertomaan pari sanaa siitä, mikä ja kuka minä olen.

Olen 20-vuotias miespuolinen suomalainen, jolla on sukujuuria Karjalan kannaksella, Savossa, Pohjanmaalla ja Satakunnassa, jonne esi-isäni olivat tietääkseni muuttaneet Ruotsista 1700-luvulla. Perheeni on vahvasti vihervasemmistolainen, ja sen piirissä on kerskailtu paradoksaalisella julistuksella: "Suvaitsen kaikkea paitsi suvaitsemattomuutta." Suvaitsevainen olin minäkin, mutta kun opin tuntemaan ihmisluonnon ja politiikan, se hömppä karisi minusta pois. Kansallismielinen, taloudellisesti oikeistolainen ja arvojen suhteen konservatiivinen olen ollut aina. Puoluekantani on vaihtunut ensin Kristillisdemokraateista Kokoomukseen ja lopulta, hyvissä ajoin ennen eduskuntavaaleja 2011, Perussuomalaisiin, johon se on aika tiukasti jumiutunut. Siksi, että muiden oikeistokonservatiivisten puolueiden rappio on suututtanut minut verisesti.

Maahanmuuttokriitikko minusta tuli vuonna 2010, minkäpä muun kuin Scriptan kautta. Kaikissa vaaleissa, joissa olen ollut äänioikeutettu, äänestin nuivinta mahdollista vaihtoehtoa. Presidentinvaalissa nämä vaihtoehdot olivat Soini ensimmäisellä kierroksella ja Niinistö toisella. Politiikasta ja sen kommentoimisesta on tullut minun tärkein harrastukseni, ja Hommaforumille tulin kirjoittamaan siinä vaiheessa, kun argumenttini olivat hioutuneet niin hyviksi, että koin minulla olevan jotain annettavaa Suomen parhaalle poliittiselle keskustelulle. Suvaitsevaisesta olen muuttunut viimeiseen asti kyyniseksi, pragmaattiseksi ja kyseenalaistavaksi. Minä en olisi valmis rajaamaan mitään rahanmenoa kriittisen arvioinnin ulkopuolelle, mikä on mielestäni suurin ero minun ja vasemmistolaisten välillä.

Yhteiskunnallisen ihanteeni voisi tiivistää seuraavasti: kaikki muu joutaa mennä, mutta yhteiskunnan perusrakenteet, armeija, poliisi, rajavartio, oikeuslaitos yms., on vahvistettava radikaalisti. Hyvinvointiyhteiskuntaa ei tarvitsisi romuttaa, kunhan pienet yhteisöt, kuten kunnat, olisivat valmiit sen omalla kustannuksellaan säilyttämään. Valtion ei pidä yrittää rakentaa mitään sellaista.

Olen jossain määrin sosiaalidarwinistinen. Ironisinta siinä on, että minä olisin tuon yhteiskuntamallin ensimmäisiä uhreja. Olen 14-vuotiaasta lähtien potenut masennusta, enkä ole löytänyt itsestäni vielä mitään sellaisia kykyjä tai ominaisuuksia, jotka tekisivät minusta yhteiskunnalle tarpeellisen ihmisen. Itsemurhaa olen vuosien saatossa harkinnut useaan kertaan, ja tärkein syy, miksi en ole sitä tehnyt, on että sukulaiseni, etupäässä rakas sisareni, kärsisivät siitä niin suuresti. Kaikki varmaan ymmärtävät, ettei tällainen ainoa funktio omalle elämälle ole järin elämänhalua lisäävä.

Ystäviä minulla ei ole. Monta kertaa olen luullut sellaisia löytäneeni, mutta aina olen erehtynyt. Kenestäkään en ole välittänyt niin paljon, että olisin pitkään viitsinyt pitää heihin yhteyttä sen jälkeen, kun yhteinen koulutaival on tullut päätökseen. Kännykkää minulla ei ole ollut seitsemään vuoteen, ja sitäkään ennen en sitä koskaan käyttänyt. Kotipuhelin minulla on vain siksi, että sen numeron voi antaa sellaisissa yhteyksissä, joissa puhelinnumero on pakollinen.

Homma on ainoa sosiaalinen media, jossa olen. Tännekin tuleminen oli pitkän harkinnan takana, koska suhtaudun tällaiseenkin esillä olemiseen hyvin varauksellisesti. Mutta se saa loppua tähän. En ole laisinkaan tyytyväinen elämääni, ja nyt minun on aika tehdä muutos ja hylätä entisen itseni piirteet. Olen jo aikaa sitten valinnut juuri tämän päivämäärän, 5.12.2012, päätepisteeksi, henkilökohtaisista syistä, joita en ryhdy tässä avaamaan.

Kalevan-poika kirjautuu ulos.
Ceterum censeo Russiam esse delendam.

dothefake

Lähetän sinulle voimaa, Kalevan-poika.
-Tytti Tuppurainen

Lalli IsoTalo

Quote from: Kalevan-poika on 05.12.2012, 09:18:48
En ole laisinkaan tyytyväinen elämääni, ja nyt minun on aika tehdä muutos ja hylätä entisen itseni piirteet. Olen jo aikaa sitten valinnut juuri tämän päivämäärän, 5.12.2012, päätepisteeksi, henkilökohtaisista syistä, joita en ryhdy tässä avaamaan.

Kalevan-poika kirjautuu ulos.

Tyyneysrukouksessa on tervettä järkeä riippumatta siitä mitä ajattelee rukoilusta:

"Jumala, anna minulle tyyneyttä
hyväksyä asiat, joita en voi muuttaa,
rohkeutta muuttaa ne jotka voin
ja viisautta erottaa nämä kaksi toisistaan."
— Missä N, siellä R

Conscript

Kalevan-pojalle tsemppiä! Pienistä muutoksista se elämän paremmaksi rakentaminen koostuu. Ja muista että takaiskuja tulee varmasti, mutta epäonnistumista ei pidä pelätä ja periksi ei antaa koskaan.

Täällä naputtelee 23-vuotias koulunkäyntiavustaja, joka ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa huomaa olevansa hyvä ja pätevä opettaja. Harrastuksiin kuuluu painonnosto 6 kertaa viikossa, lukeminen ja musiikin kuuntelu ja näiden ympärille olenkin rakentanut elämäni muutamat perustukipilarit, sen verran ne minulle positiivista energiaa antavat. Myös toki lapsien kanssa on aina mukava touhuta. Sen verran mainittakoon että Leevi and the Leavings on ehdottomasti paras suomalainen bändi koskaan  ja kirjallisuuden puolelta olen hullaantunut Tulen Ja Jään Laulu -kirjasarjaan. Surullinen, melankolinen musiikki on kaunista.

Hommaan tutustuin loppukesästä 2012 kun sain kuulla että töissä tulen toimimaan paljon myös maahanmuuttajien parissa. Ajattelin että täältä saisi nähdä myös asian toisen puolen ja näinhän se totisesti on. Kaikki mamuoppilaat, joiden kanssa itse työskentelen, ovat kunnon sakkia. Foorumia ahkerasti viimeiset 4-5kk lukeneena on kuitenkin mahdotonta olla ajattelematta, että Suomen ja koko Euroopan maahanmuuttopolitiikassa on jokin vialla ja pahasti. Myös tietyt ihmisryhmät eroavat toisestaan jossain asioissa rajustikin. Tästä päästäänkin yhteen syyhyn, miksi olen osaksi vihainen että ylipäätänsä tutustuin tähän foorumiin. Minun on erittäin vaikea ymmärtää miten niin monet imbesillit saavat äänensä kuuluville (viimeisimpänä tuo ketju rasistitutkija Rastaasta, voi hyvä Jumala!) kun taas järkevät ja "toisinajattelijat" vaietaan kuoliaaksi tai jyrätään maanrakoon.  Tieto lisää tuskaa ja avuttomana totean "miksi kukaan ei tee mitään."  Jussille ja muille pioneereille toivoisin voivani lähettää voimia telepaattisesti.

Eino P. Keravalta

Kalevan-poika:

QuoteYstäviä minulla ei ole

Täällä me ollaan.

Ehkä jonakin päivänä Sinulla on aikaa ja tilaisuus vierailla lähimmässä Homma-kerhossa. Siellä näet ystäväsi kasvoista kasvoihin.

Tervetuloa. Nähdään.  :)

repsikka

Hyvä Conscript ! Olet tehnyt oikean valinnan. Jos koet tämän keskustelufoorumin tason matalaksi, et tyydy vain valittamaan, vaan omalla osallistumisellasi haluat nostaa sitä tasoa.
On myös mukava kuulla, että olet hakeutumassa opettajaksi, ja sinulla on jo myönteisiä kokemuksia maahanmuuttajaoppilaista. Näin  tulet olemaan eturintamassa kasvatettaessa maallemme uutta tasa-arvoista sukupolvea. Eritoten näistä uussuomalaisista.
  Ehkäpä saamme kuulla tulevina vuosina kokemuksistasi monikulttuurisesta koulunkäynnistä. Oletko muuten lukenut Nikopolin Jälki-istuntoa?

Conscript

Quote from: repsikka on 12.12.2012, 08:27:58
Hyvä Conscript ! Olet tehnyt oikean valinnan. Jos koet tämän keskustelufoorumin tason matalaksi, et tyydy vain valittamaan, vaan omalla osallistumisellasi haluat nostaa sitä tasoa.
On myös mukava kuulla, että olet hakeutumassa opettajaksi, ja sinulla on jo myönteisiä kokemuksia maahanmuuttajaoppilaista. Näin  tulet olemaan eturintamassa kasvatettaessa maallemme uutta tasa-arvoista sukupolvea. Eritoten näistä uussuomalaisista.
  Ehkäpä saamme kuulla tulevina vuosina kokemuksistasi monikulttuurisesta koulunkäynnistä. Oletko muuten lukenut Nikopolin Jälki-istuntoa?

Kenties ymmärsit minut väärin (luin tekstini uudestaan ja siitä voikin näemmä saada kaksi erilaista käsitystä), mutta en todellakaan koe tämän foorumin tasoa matalaksi vaan oikeastaan päinvastoin. Minun mielestä on suuri vääryys että ihmisille tästä paikasta on välittynyt kuva rasististen persuamisjunttien tupakkakopista. Monia foorumeita elämäni aikana seuranneena voin sanoa että keskustelu täällä on suurimmaksi osaksi kuitenkin virikkeellistä, älyllistä ja joskus mehukkailla kielikuvilla ja vitseillä väritettynä. Olen tosin huomannut että jossain tapauksissa halutaan väkisin vääntää runkkurinkiä etenkin sellaisten mamu-uutisten ympärille, joissa on jotain positiivista pilkahdusta. Ja tietenkään pyörää ei voi keksiä enää uudestaan, joten keskustelut kiertävät yleensä samojen asioiden kehää - jossa ei sinänsä ole mitään väärää.

Minulla on myös kielteisiä kokemuksia maahanmuuttajaoppilaista ja nämä kokemukset jakautuvat osaksi, yllätys yllätys, sen mukaan, mikä on lapsen kulttuuritausta. Tähän mennessä kuitenkin kaikista taustoista on löytynyt tosi mukavia lapsia ja nuoria. Minun on kuitenkin sanottava että Lähi-idästä ja Afrikasta tulevista mamuista minulla ei ole kokemusta ja tätä foorumia innokkaasti lukeneena olen oppinut että heillä ne suurimmat esteet sopeutumisessa tuntuu olevan.

"Siis mää en oo rasisti mutta mä ajattelen tästä asiasta eri tavoin..."

EDIT: En ole lukenut Jälki-istuntoa. Pikaisen googletuksen perusteella kyseessä ei ollutkaan mikään kirja, pitääkin heti tsekata mistä tuossa on kyse.  :)

Sunt Lacrimae

Tervetuloa joukkoon nuivaan.  8)
Play stupid games, win stupid prizes.

Joutselkä

Moi vaan kaikki,

olen nyt jonkun aikaa seuraillut taustalla täällä käytävää keskustelua, joten ensimmäiseksi kiitokset teille kaikille sen sisällön tuottamisesta, jolla olen itseäni viihdyttänyt kun muuta fiksumpaa tekemistä ei ole sattunut olemaan. Yleensä olen noudattanut tätä kaavaa: hoksaan uutisvirrasta sellaisen jutun, jonka arvaan herättävän täällä vilkasta keskustelua, minkä jälkeen olen tullut tsekkaamaan kommentteja. Myös vaali-iltoina olen usein klikannut itseni keskustelupalstalle. Usein on käynyt niin, että en ole ollut samaa mieltä täällä kirjoitettujen mielipiteiden kanssa ja olen tämän jo ennalta arvannut. Joskus olen jopa hermostunut osasta möläytyksiä. Summa summarum, minulla on ollut  eräänlainen love to hate -suhde hommmaforumiin, koska minulla ei ole "nuivaa" elämänkatsomusta. Toisaalta olen sitä mieltä, että laiton maahanmuutto on merkittävä ongelma Suomessa ja Euroopassa. Alleviivaan sanaa laiton.

Vaikka arvostan poliittiseen keskusteluun osallistumista täällä ruohonjuuritasolla, olen ehdottomasti sitä mieltä, että sananvaupaudella on olemassa rajat. Tämän vuoksi hatunnosto forumin moderaattoreille, jotka täällä uhraavat omaa aikaansa tärkeässä tehtävässä. Edellä lausuttuun viitaten tunnustan auliisti, että allekirjoitan oman maamme oikeuslaitoksen sekä EIT:n saneleman ns. vihapuheen määritelmän. Sananvapaudella ei saa loukata toisten oikeuksia eikä lietsoa rasistista vihaa. Kiitos siis vielä moderaattoreille.

Nyt siis olen päättänyt rekisteröityä forumille voidakseni itsekin osallistua keskusteluun jos ja kun koen, että minulla on siihen jotain annettavaa. Missään tapauksessa en aio tai halua tarkoituksellisesti provosoida kommenteillani. Luulen, että sellaisesta käytöksestä forumin veteraanit antavat minun nopeasti kuulla kunniani. Tuskin tulen olemaan kovin aktiivinen osallistuja...

Siinäpä se esittäytyminen sitten olikin. Ai niin, nimimerkkini tulee Joutselän taistelusta, joka on sattumoisin vanhan joukko-osastoni perinnetaistelu... Eli mukaan yksi heikko vinkki henkilöllisyydestäni  :)
Venäjän talous on vaikeuksissa. He ovat menettäneet parhaat maavoimansa ja Mustanmeren laivastonsa tässä tarkoituksettomassa sodassa. - Keir Starmer

Nato on poliittinen ja sotilaallinen liittouma, jossa on yhteensä 32 eurooppalaista ja pohjoisamerikkalaista jäsenmaata. -wikipedia