News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Helsingin uutiset: joka viides suomalainen asuu yksin

Started by kriittinen_ajattelija, 20.09.2013, 19:02:49

Previous topic - Next topic

terrakotta

Quote from: MikkoAP on 20.09.2013, 22:43:46
Kyllä se kertoo. Naiset ovat hepergamisia, eli rankkaavat miehiä statuksen perusteella. kehittyneimmissä maissa kiltin perusmiehen status on 0. Nainen pääsee käsiksi tuollaisen miehen työn hedelmiin yhteiskunnan tulonsiirtojen kautta. Taiwanin, Japanin je. syntyvyydet ovat alhaalla, koska naiset eivät löyäd tarpeeksi kovastatuksisia miehiä, joiden kanssa haluaisivat pariutua.

Suomalaisistakin miehistä kilttejä perusmiehiä on yli puolet ja samaan aikaan huomattavasti yli puolet suomalaisista miehistä elävät ainakin jossain vaiheessa elämäänsä parisuhteessa, joten ei, ei ja ei. Kiltin perusmiehen status ei tasan ole pyöreä nolla.

Agressiivisuus ja röyhkeys ovat vain kilpailevia tapoja korottaa statusta kouluttaututumisen ja työnteon rinnalla. Ja atgressivisuus ja röyhkeys ovat tällä hetkellä selvästi parempia ja humamumiehet tässä suhteessa selvästi suomalaismiehiä parempia.

Paitsi että mitä rauhallisempi, turvallisempi ja vakaampi yhteiskunta, sitä huonommin aggressiivisuus ja röyhkeys toimivat. Suomalainen yhtesikunta saa siis naiset suosimaan kilttejä miehiä huomattavasti enemmän kuin joku sotaisampi ja rauhattomampi yhteiskunta.

No tuo on kyllä totta: varhaisimmassa kasvatusvaiheessa äideillä on ylivoimaisesti tärkein rooli. Siitä eteenpäin isien ja muiden miehisten roolimallien tärkeys korostuu.

Ja siitäkin huolimatta että isän rooli kasvaa, niin kauan kuin pojat ovat lapsia, äideillä on kyllä hyvin merkittävä rooli.

Ari-Lee

En ole tutkija, luoja paratkoon, mutta luin kerran jostain saksalaisen tutkijan artikkelin minkä mukaan Euroopassa löytyi kaksi samansuuntaista aluetta.

Toinen oli entisen Itä-Saksan alue ja toinen Pohjois-Suomi. Itäisen Saksan alueelta lähtivät naiset pois länteen Berliinin muurin murennuttua miesten jäädessä rakentamaan kotiseutua. Pohjois-Suomesta lähtivät naiset pankkikriisin aikoihin eteläiseen Suomeen töihin ja opiskelemaan miesten jäädessä asuttamaan kotiseutuja.

Kuulun Pohjois-Suomalaisten ryhmään ja voin kertoa oman elämäni parhaana asiantuntijana että tuo tutkija antaa viitteitä faktaan. Pankkikriisin jälkeen matkusti exänikin eteläiseen Suomeen työn perässä. Sillä reissulla on. Ei täällä korpimailla ole seurusteluhalukkaita naisia näkynyt kriisin jälkeen. Ja varmasti keski-ikäisiä yh-naisia on ketkä toivoisivat vakituista seuraa mutta tarpeet eivät kohtaa tarjontaa joistain käytännön syistä.

Itse en henkilökohtaisesti arvosta punaisen puupennin vertaa rikkonaisia perheitä, avioeroja, parisuhdedraamaa, kanssakäymistä exien kanssa, riitelyä exien kanssa lasten hoitoajoista, tutustumista naisen lapsien iseihin. Onneksi olen välttynyt tuolta kaikelta paskalta. Sen sijaan arvostan kiinteitä parisuhteita, oikeita perheitä joihin voi luottaa. Arvostan aitoja parisuhteita - en mitään lyhytaikaisia panoja mistä tulee vain henkinen krapula.

Tutkija on varmaan myös sitten oikeassa päihdekysymyksessä - lisää kiljua koska naista ei löydy.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

kriittinen_ajattelija

QuoteThe latest official statistics to highlight just how lonely the Japanese race has become of late show some 60% of young men (18-34)apparently have neither girlfriend nor female friends, with women scarcely being any better off...

The Japanese government's latest white paper on the vexing issue of how the younger generations can be squeezed to pay for the pensions of their elders if they insist on not breeding reveals just how few Japanese now enjoy the company of the opposite sex.

Their findings suggest some 60% of young men now find themselves without the benefit of female friendship or lovers (non-breeding homosexuals evidently being of limited interest).

Even women exhibit a similar trend, with 50% or so having no male friends or lovers.

Despite all this nearly 90% of unmarried 18-39-year-olds still harbour aspirations of marriage.

The government's rather generous conclusions are that "the number of young people with partners who are marriage candidates is thus limited" and "the difficulty of finding the 'ideal partner' is also a factor" – but the reaction online is much more candid:
(http://images.sankakucomplex.com/wp-content/uploads/2013/08/dining-for-two.jpg)
http://www.sankakucomplex.com/2013/08/31/60-of-japanese-guys-have-no-girlfriend/

Kun nyt oli puhetta Japanista niin....

Aivan uskomatonta menoa että hiljaiseksi vetää, alkaa islam  vaikuttaa rationaaliselta toiminnalta kun tälläisiä uutisia lukee, että allah akbur vaan.  :flowerhat:

http://www.japantoday.com/category/national/view/61-of-single-men-aged-18-34-have-no-girlfriend-49-of-women-unattached-survey
Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering." - Master Yoda

Miniluv

Quote from: Tragedian synty on 20.09.2013, 19:38:29
En käsitä, miksi ihmiset arvostavat ihmis- ja parisuhteita niin paljon. Minulla on ikää 21 vuotta,

'nuff said.

QuoteOnkos Laasasen Henkka laatinut jonkinlaisen luettelon niistä ominaisuuksista, joiden mukaan miehen paikka tuossa luokittelussa määräytyy? Tällainen "check list" voisi olla hauskaa puuhaa näin perjantai-illan ratoksi. Selviäisi vihdoin, että ollaanko sitä nyt YTM, KTM vai ATM.

Aika selvästihän se tuossa sanotaan: "Mitä enemmän naiset ovat kiinnostuneita miehestä, sitä korkeammalla hän on.".

Jos haluat viihdyttää itseäsi, niin täällä on yksi "testi": http://heartiste.wordpress.com/dating-market-value-test-for-men/
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

stefani

Quote from: Miniluv on 21.09.2013, 00:27:17
En käsitä, miksi ihmiset arvostavat ihmis- ja parisuhteita niin paljon. Minulla on ikää 21 vuotta,

'nuff said.

Esimerkiksi itsellänihän on ikää noin 29 vuotta ja 10 kuukautta.

Uh oh...

Toadie

Tunnen aika joukon niitä maakunnan naisia jotka valuivat etelään yliopistoihin ja jäivät tänne töihin. Sanotaan pyöreästi kymmenisen tapausta. Kaikilla satunnaisia miehiä, ei mitään pysyvää, moni on avoimesti ns toinen nainen. Lapsentekoikkuna meni juuri kiinni koko porukalta, yksi nai rikkaan miehen ja teki yhden lapsen. Koulutusta on, ei perhettä, punkkua kuluu. Maisterinpaperit on ja hyvältä kuulostava työpaikka julkisella. Yhteiskunta on antanut näille naisille kaiken, ja heitä jää muistelemaan vain kissa. Kun se peruspertti ei kelvannut pitoon.

Päällimmäinen fiilis tällä 45-vuotiaiden "tyttö"porukalla: epätoivo. 
Kiitos ja kuulemiin.

Eino P. Keravalta

Quote from: rölli2 on 20.09.2013, 20:24:52
Yle lähetti ohjelman parittomat, taisi tulla jo uusintana. siinä koulutetut nelikymppiset sinkkunaiset etsivät miestä. kovasti niile yritettiin paria löytää mutta kun ei tullut sitä kipinää ;D. yksikin totesi että ei löydä yhtä älykästä miestä kuin itse on :facepalm:

En tajua, miksi partnerin pitäisi olla yhtä älykäs kuin itse on: minulle kelpaa älykkäämpikin - olisihan joku neuvomassa ja kertomassa, miten asiat ovat. Näin pääsee itse vähemmällä, kun ei tarvitse ajatella niin helvetin paljoa. Sama pätee tuloihinkin: naisella saa kernaasti olla omiani suuremmat tulot.

Toisaalta taas: mistä tuokaan akka tiesi, ettei kukaan ollut riittävän älykäs - saattoihan olla, että joku kandidaatti oli sen verran älykkäämpi, että se meni muijalta täysin ohi kun ei kyennyt hahmottamaan koko asiaa oman älykkyytensä rajallisissa puitteissa.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

KalleK

Quote from: Toadie on 21.09.2013, 07:52:00

Ja tulevan talven Gambian matka. :D

Kyllähän avioliiton ja oikeastaan minkä tahansa pitkän parisuhteen arvo on laskenut todella roimasti viime aikoina. Oikeastaan jo melko lähelle nollaa.

Alkaa olla miehelle jo todella huono diili mennä naimisiin ja helvetin huonoksi menee jos siihen liittoon sattuu syntymään vielä lapsia. Ero kun tulee niin siinä viedäänkin sitten mieheltä kaikki; rahat, lapset, asunto ja terveys. Pahimmassa tapauksessa saattaa vielä pamahtaa jonkinlainen tuomiokin esim. pahoinpitelystä tai lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä, jos entinen akka haluaa oikein pirulliseksi heittäytyä. Ja monihan heittäytyy, koska se on tällä hetkellä niin naurettavan helppoa kun takana on koko yhteiskunnan laajuinen miesvihainen väkivaltakoneisto. Koita siinä sitten elää kun mainekin on mustamaalattu koko loppuiäksi.

Kaikelta tältä paskalta välttyy oikein kätevästi kun pitää naissuhteet ulkomailla eikä vahingossakaan tuo niitä tänne. Mitä lapsien tekoon tulee, niin paras diili on tehdä niitä sellaisen naisen kanssa joka tulee yhteiskunnasta jossa perhearvot ovat korkeassa kurssissa ja naisen sosiaalinen turvaverkko on laaja ja kunnossa. Esim. Puola on aika houkutteleva maa lähteä lasten äidin hakuun. Kuten myös Venäjä. Skandinaviaa kannattaa välttää kuin ruttoa tässä asiassa.
"Meillä on isot pippelit ja teillä pienet, öhö öhö"

guest8096

Quote from: Eino P. Keravalta on 21.09.2013, 08:38:44
En tajua, miksi partnerin pitäisi olla yhtä älykäs kuin itse on: minulle kelpaa älykkäämpikin - olisihan joku neuvomassa ja kertomassa, miten asiat ovat. Näin pääsee itse vähemmällä, kun ei tarvitse ajatella niin helvetin paljoa. Sama pätee tuloihinkin: naisella saa kernaasti olla omiani suuremmat tulot.

Mutta kun se ei mene näin. Jos puoliso on älykkäämpi, ei siltä mitään neuvo kysytä. Sitä ei ymmärretä, sitä hakutaan siitä ettei se tiedä mitään. Sen kanssa ollaan eri mieltä. Sen kanssa ei löydetä yhteisiä puheenaiheita eikä kiinnostuksen kohteita.

dothefake

Yhtä älykäshän voi tarkoittaa vaikkapa idioottia.

Kai sen viidennen on pakko asua yksin, 2+2=4. Viidennelle ei ole paria.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Miniluv

Parittomat-sarjaa ei näytä olevan Areenassa, mutta laitan linkkejä Henryn kirjoituksiin:

http://www.terve.fi/blogit/henry-laasanen/parittomat-tv-sarjan-aloitusjakso
http://www.terve.fi/blogit/henry-laasanen/lisaa-parittomat-sarjan-ruotimista
http://www.terve.fi/blogit/henry-laasanen/koulutetut-sinkkunaiset-nirsoja-suhteen-portinvartijoita

Tuolta viimeisestä:

QuoteRIITTA: - Ihanteeni on mies, joka ei pelkää tohtorisnaista, ei pelkää fiksuja naisia, on itse fiksu, on omia mielipiteitä, ei mene tossun alle, syötävän näköinen, ei ole katkeroitunut edellisistä parisuhteista ja osaa ilmaista tunteitaan. JUONTAJA: - Ei tuo ole kovin paljon vaadittu

Riitta on itse ihan tavallisen näköinen nainen.

Pientä sormiharjoitusta:

ei pelkää tohtorisnaista, on itse fiksu: älykäs ja koulutettu mies. Olisiko 20% sopiva osuus tähän?

on omia mielipiteitä, ei mene tossun alle: temperamentin itseluottamusta ja määrätietoisuutta (jos on koulutusta, sitten on varmaan tätäkin). 70%?

osaa ilmaista tunteitaan: älykkyys auttaa tässä, 80%

syötävän näköinen: olisiko korkeintaan kolmannes syötävän näköisiä? Koulutus auttaa pitämään kiinni terveistä elämäntavoista.

ei ole katkeroitunut edellisistä parisuhteista: tarkoittaa sitoutumishalukkuutta? 75%?

Tässä mennään 2,7% luokassa kaikista ikäluokan miehistä. Ja ihannemiehen pitäisi olla vapaa. Juontaja sanoo, ettei ole paljon vaadittu :)
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Sour-One

En käsitä, miksi ihmiset arvostavat ihmis- ja parisuhteita niin paljon. Minulla on ikää 21 vuotta, enkä ole kertaakaan ollut minkäänlaisessa sukupuolisuhteessa. Kaksi ja puoli vuotta sitten kävin ainoan kerran treffeillä erään ihanan neitokaisen kanssa, mutta hän antoi rukkaset. Suhtauduin asiaan tyynesti kuin viilipytty, enkä sen jälkeen ole ollut hetkeäkään parisuhdemarkkinoilla. Ystävyyssuhteet ovat lähes yhtä etäiset. Yli vuoteen en ole tavannut ketään ystävänäni pitämääni henkilöä, olen vain vaihtanut sähköpostia muutaman kuukauden välein.

Olen tilanteeseen tyytyväinen. Niin tyytyväinen, että aiokaan muuttaa tilannetta mihinkään. Miksi niin harvat tyytyvät samaan?

Miten se meni se menikään... Joka ei laulusta, viinistä tai naisista ymmärrä, pysyy tyhmänä koko ikänsä

Topi Junkkari

Quote from: Toadie on 21.09.2013, 07:52:00
Kun se peruspertti ei kelvannut pitoon.

Minulle tuli postauksestasi elävästi mieleen eräs tietty henkilö opiskeluajoiltani. Noin 25-vuotiaina kaveripiirin miehet kilpailivat hänestä, mutta hän ei kelpuuttanut ketään ainakaan varsinaiseen parisuhteeseen. Myöskään kevytkenkäistä mainetta hänellä ei ollut. Minulla oli tuohon aikaan "vilkas seuraelämä", mutta kyseisen naisen suhteen tiukka periaate. En edes yrittänyt kajota häneen millään tavalla, koska läheinen miespuolinen ystäväni oli hänestä kiinnostunut aidossa vanhanaikaisessa romanttisessa mielessä.

Nyt me kaikki tuolloisen kuvion osapuolet olemme nelissäkymmenissä. Kyseiselle naiselle kuulemma jo kelpaisi parisuhde, mutta sellaista ei löydy.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

KalleK

QuoteEmma, Leni, Kati, Mesku ja Riitta ovat kivoja, korkeasti koulutettuja ja kauniita helsinkiläisiä. Miksi heidän on vaikea löytää rakkautta?

Analysoidaanpa hieman:

QuoteEmma London on viestintäkonsultti, joka ei ole ollut koskaan rakastunut. Emman ulkonäkö muuttui pari vuotta sitten laihdutusleikkauksen myötä. Nyt hän haluaa selvittää, onko rakkaus ulkonäöstä kiinni.

Kyllä se on, Emma. Sinulla on todennäköisesti leikkauksen jäljiltä ikävännäköiset arvet kropassasi, joten ns. markkina-arvosi on siten radikaalisti alentunut. Sinun tulee asettaa omat vaatimuksesi omalle tasollesi, sitten saattaa alkaa koho pikkuhiljaa pulpahdella pinnan alle.

Myös lause "en ole koskaan ollut rakastunut" saattaa olla lause, joka kannattaa jättää ehkä sanomatta. Herättää kaikenlaisia epäilyksiä ajattelevassa miehessä, jos ei ole tuohon ikään mennessä koskaan ollut rakastunut.

QuoteLuokanopettaja Leni Leonsaari on vierivä kivi, joka on asunut vuosia ulkomailla. Hän haaveilee perhe-elämästä, mutta sopivaa miestä ei ole vielä tullut vastaan – jäädäkseen.

Vierivä kivi. Aijai. Voit sanoa gudbai miehille kaikilla tähän mennessä oppimillasi kielillä. I sei nou moor.

QuoteKati Lundgren on projektipäällikköympäristöalalla. Työ on hänelle kutsumus, mutta viime vuosina Kati on etsinyt elämälleen muutakin sisältöä. Ohjelman avulla Kati haluaa murtautua ulos vanhanpiian poterostaan.

Jo ammattisi Kati pistää hälytyskellot soimaan kuin Spider-Manillä konsanaan. Siihen kun vielä lisätään että tuo työ on oikein vielä kutsumus, niin run bro, run!

QuoteSairaanhoitajana työskentelevä Mesimarja Nuosmaa eli Mesku vaihtaa itse autonrenkaat, poraa ja matkustelee. Hän kuvaa itseään kookospähkinäksi, jonka avaaminen on kylläkin mahdollista.

Jätä Mesku suosiolla nuo hommat miesten kontolle. Yksikään mies ei tykkää siitä että nainen haisee autorasvalta ja matkustelee, etenkin jos nuo matkat suuntautuvat Gambiaan, Goalle ja Turkkiin.

Opettele kokkaamaan ja avaamaan kookospähkinäsi ihan itse.

Hoitsun ammatista yksi piste.

QuoteSuomentaja ja kulttuurialalla tuottajana työskentelevä Riitta Virkkunen on väitellyt tohtoriksi. Se ei kuitenkaan auta rakkaudessa. Samoista asioista kiinnostunutta miestä onkin ollut vaikea löytää.

Nyt Riitta jauhaa ns. flöittiä. Noista asioista kiinnostuneita miehiä on yllin kyllin. Veikkaanpa, ettei Riitta koe vaan noita miehiä tarpeeksi miehisinä.

Lisäksi yksikään noista jutun naisista ei ole kaunis. Pari on jo sen näköisiä - ja toinen heistä on Riitta - että aikamoisessa jurrissa saisi olla, että viitsisisi edes kerran sutaista. Yhtäkään heistä en kelpuuttaisi pidempään parisuhteeseen jo pelkästään ulkonäön perusteella.
"Meillä on isot pippelit ja teillä pienet, öhö öhö"

junakohtaus

Ei mulla muuta, mutta näissä jutuissa siitä miten kaikki on naisten vika kun naiset ovat semmoisia unohtuu se, että miehistä porukka joka ei ihan oikeasti kelpaa kenellekään on todella pieni.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

kriittinen_ajattelija

Quote from: Miniluv on 21.09.2013, 10:10:52
Parittomat-sarjaa ei näytä olevan Areenassa, mutta laitan linkkejä Henryn kirjoituksiin:

http://www.terve.fi/blogit/henry-laasanen/parittomat-tv-sarjan-aloitusjakso
http://www.terve.fi/blogit/henry-laasanen/lisaa-parittomat-sarjan-ruotimista
http://www.terve.fi/blogit/henry-laasanen/koulutetut-sinkkunaiset-nirsoja-suhteen-portinvartijoita

Tuolta viimeisestä:

QuoteRIITTA: - Ihanteeni on mies, joka ei pelkää tohtorisnaista, ei pelkää fiksuja naisia, on itse fiksu, on omia mielipiteitä, ei mene tossun alle, syötävän näköinen, ei ole katkeroitunut edellisistä parisuhteista ja osaa ilmaista tunteitaan. JUONTAJA: - Ei tuo ole kovin paljon vaadittu

Riitta on itse ihan tavallisen näköinen nainen.

Pientä sormiharjoitusta:

ei pelkää tohtorisnaista, on itse fiksu: älykäs ja koulutettu mies. Olisiko 20% sopiva osuus tähän?

on omia mielipiteitä, ei mene tossun alle: temperamentin itseluottamusta ja määrätietoisuutta (jos on koulutusta, sitten on varmaan tätäkin). 70%?

osaa ilmaista tunteitaan: älykkyys auttaa tässä, 80%

syötävän näköinen: olisiko korkeintaan kolmannes syötävän näköisiä? Koulutus auttaa pitämään kiinni terveistä elämäntavoista.

ei ole katkeroitunut edellisistä parisuhteista: tarkoittaa sitoutumishalukkuutta? 75%?

Tässä mennään 2,7% luokassa kaikista ikäluokan miehistä. Ja ihannemiehen pitäisi olla vapaa. Juontaja sanoo, ettei ole paljon vaadittu :)
Itse olen havainnut että nuo koulutetut naiset ei yleensä halua edes löytää miestä/aloittaa seurustelua. He toki saattavat puhua siitä, jopa viikottain mutta todellisuudessa he ei tee mitään sen eteen. Heille ei ole mitään syytä pariutua kun heillä on hyvin tienaava ammatti, paljon harrastuksia ja laaja kaveripiiri, tuskin tärkeän työn lomassa heillä olisi edes aikaa seurusteluun miehen kanssa. Joku friends with benefits juttu olisi heille kaikkein toimivin mutta heidän ollessaan jo 35v-40v sellaisia on vaikea saada joten he osallistuivat ohjelmaan.

http://www.youtube.com/watch?v=PbCE4yHtfWk
-Tuossa hyvä pätkä missä hyvin näkyy se kuinka nuo naiset on vaan "leikkimässä" ilman mitään halua aloittaa seurustelu kenenkään kanssa.

-Nuo naiset etsii itselleen jotain "parasta kaveria" joka mieluummin vielä on ylemmässä markkinaluokassa kuin he itse, tuollaisia miehiä jotka täyttäisi kummatkin kriteerit ei vaan yksinkertaisesti ole olemassa. Miestä ja naista ei muutenkaan ole varsinaisesti luotu "parhaiksi kavereiksi" jotka joka viikko menisi yhdessä teatteriin, kun miehen rooli on perheen elättäjänä ja naisen rooli riippuvaisena niin parisuhde on kaikkein tasapainoisimmassa tilassa.

Sellaista se on 2000 luvulla.  8)
Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering." - Master Yoda

Eino P. Keravalta

Quote from: Frida Hotell on 21.09.2013, 09:18:49
Quote from: Eino P. Keravalta on 21.09.2013, 08:38:44

Mutta kun se ei mene näin. Jos puoliso on älykkäämpi, ei siltä mitään neuvo kysytä. Sitä ei ymmärretä, sitä hakutaan siitä ettei se tiedä mitään. Sen kanssa ollaan eri mieltä. Sen kanssa ei löydetä yhteisiä puheenaiheita eikä kiinnostuksen kohteita.

Mulle tais just tulla déjà vu..
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Eino P. Keravalta

Eihän naisen edes kannata ryhtyä parisuhteeseen, koska nainen saa seksiä muutoinkin.

Miehelle sitävastoin parisuhde on tärkeä seksuaalireservi.

( vizivizi )

Toadie

Kelpaaminen on hassu juttu, ikävä jos joutuu tyytymään siihen mitä saa ilman että voi vaikuttaa asiaan. Miten tällaiseen ajautuu? Mielestäni nuori mies kelpaa takuulla jollekin jos on hyvännäköinen ja miehekäs. Hyvännäköinen uros saa anteeksi köyhyyden, tyhmyyden ja luonneviat, kunnes ulkonäkö/maskuliinisuus menee vanhaksi. Että sittenkin kelpaisi pitäisi olla karismaa. Pahalle pojalle, rentulle, löytyy aina paapoja.

Ei-hyvännäköinen, ei-miehekäs ja ei-karismaattinen mies ei paljon valkkaa. Naimisiin mennään sen ekan kanssa jolle kelpaa, joka saattaa hänkin olla tarjolla ekalle joka huolii.

Ikääntyessään beta-mies kiinnostaa vain jos hänellä on rahaa. Ei tarvitse olla komea ensirakastaja, jos on tarjota autokyyti (kesällä mp-) mökilleen ja kiva talo ja matkoja.

Eli mies kelpaa jos on ulkonäköä tai rahaa.

Nuori nainen saa olla ihan minkälainen luonnevikainen persnaama tahansa. Kairaajia löytyy viikon jokaiselle illalle. Jos on yhtään ulkonäköä, nainen voi valita.

Vähän vanhempana, kun ma-huippu on ohitettu, naiselta edellytetään vain yhtä asiaa, oli sitten lehmänkuvatus tai tavis tai entinen kaunotar: MUKAVUUS.

Jos nainen ei pysty olemaan mukava ja kiva, kukaan ei halua hänestä muuta kuin pikaista panoseuraa. Parisuhdetoiveet voi haudata. Tämä noita telkkarisinkkuja kai eniten vaivaa.

"No matter how good she looks, someone somewhere is tired of her shit." Paras netissä lukemani t-paitateksti tai kuvateksti ylipäänsä.
Kiitos ja kuulemiin.

Veli Karimies

Quote from: Eino P. Keravalta on 21.09.2013, 13:01:09
Eihän naisen edes kannata ryhtyä parisuhteeseen, koska nainen saa seksiä muutoinkin.

Miehelle sitävastoin parisuhde on tärkeä seksuaalireservi.

( vizivizi )

Riippuu miehestä. Kuitenkin parisuhde on seksin saannin kannalta sinäänsä erilainen, että seksin laatu on tasaista, kun taas yöelämästä haettuna sen laatu vaihtelee huomattavasti. Panosuhteissa toki laatu pysyy tasaisena, mutta niiden kesto ei yleensä ole kovinkaan pitkä tai jos on, niin saanti on liian harvaa.

kriittinen_ajattelija

Nykyään puhutaan aina vaan rakkaus avioliitosta vaikka oikeasti Suomen historiassa 99% kaikista avioliitoista/suhteista on ollut järkiavioliittoja. Suomalaiset niinkuin japanilaiset on keskimäärin enemmän sisäänpäinkääntynyt ja rauhallista kansaa eikä näin välttämättä meidän kesken pääse syntymään mitään "kiihkeää vetovoimaa" toisiimme toisin kuin hollywood elokuvissa. Kiitos tasa-arvon niin järkiavioliittoja on nykypäivänä hyvin vaikea solmia koska nykyisin monet naiset tienaa jo paremmin kuin miehet, eikä naiset perinteisesti halua naida ketään "alempaa"

Feministit tavallaan ampuu omaan jalkaan kun he vaatii lisää valtaa naisille, tämän seurauksena suuri osa heistä tulee kuolemaan yksin. (en tiedä liikuttaako se heitä though)

QuoteRakkauden ja prostituution välissä on kuitenkin kolmas parisuhdemuoto - järkiavioliitto. Järkiavioliittoon voi sisältyä rakkautta, mutta pohjimmiltaan kyse molemmille osapuolille hyödyllisestä vaihdosta ja parhaasta tarjolla olevasta vaihtoehdosta parisuhteeksi.

Ennen vanhaan järkiliitot olivat hyväksytyin parisuhteen muoto -isännän ja piian rakkausliitto sen sijaan tuomittiin.

siviilitarkkailija

QuoteFeministit tavallaan ampuu omaan jalkaan kun he vaatii lisää valtaa naisille, tämän seurauksena suuri osa heistä tulee kuolemaan yksin. (en tiedä liikuttaako se heitä though)

Helsingin häpeäyliopiston sukupuolentutkimuslaitoksella ei itkettäisi yhtään jos voisivat vetää viimeisenkin suomalaismiehen hirteen koska laitoksella vallitsevan logiikan mukaan vasta tämä olisi todellista tasa-arvoa. Feministit eivät ole älyllisellä eivätkä tunne-elämän tasolla millään muotoa erillään sovinisteista. Ainoastaan poliittinen media ja keskustelullinen ilmapiiri on muotoutunut sellaiseksi että sovinismi tuomitaan mutta feminismiä pidetään tavoiteltuna ilmiönä. Maassamme on jopa miespuolisia feministejä jotka avoimesti nauttivat ja iloitsevat jos miehillä menee huonommin kuin naisilla.

Käsitys tasa-arvosta ei siis tarkoita molempien, miesten ja naisten, yhtäläistä hyvinvointia vaan jomman kumman edistämistä toisen kustannuksella, vastakkaisista väitteistä huolimatta. Yhteiskunnallamme on vielä matkaa ennenkuin tasa-arvo todella tarkoittaa tasa-arvoa ja otetut monikulttuuriaskeleet ovat monta askelta taaksepäin miesten ja naisten yhtäläisen kohtelun ja hyvinvoinnin saralla.

Mitä tulee yksinasumiseen, niin se ei ole ongelma. Ongelma on kohtuuhintaisten asuntojen löytyminen tai edes siedettävien yhteisöasuntojen löytyminen. Ihmisten vaatimustaso on noussut niin paljon, ettei haluta kokeilla edes yhteisöasumista vaan jokainen haluaa pikkuluukun jossa voi olla muista piittaamatta. Vasta yhteisöasuminen antaa osviittaa siitä onko ihminen oikeasti sosiaalinen vai eristäytyjä. Kun asumisen vaihtoehtoihin tätä ei oteta, ei käsitystä toisten kanssa olemisesta pääse syntymään.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Toadie

Kyllä minä ymmärrän ettei halua miestä elämäänsä, miksi ostaa 100 kiloa lihaa kun tarvitsee vain 20 senttiä muovia tai mitä ihmeen silikonia ne kaalimadot ovat. Mutta millä femarit kuolettavat lapsentarpeen? Se on vahvempi kuin kangen kutsu. Miehillä toisinpäin.
Kiitos ja kuulemiin.

Eino P. Keravalta

QuoteNykyään puhutaan aina vaan rakkaus avioliitosta vaikka oikeasti Suomen historiassa 99% kaikista avioliitoista/suhteista on ollut järkiavioliittoja

Ei ole realismia jakaa avioliittoja järki- ja rakkausavioliittoihin. On nimittäin kolmaskin liiton muoto, nimittäin siivousavioliitto. Se ei perustu sen enempää järkeen kuin rakkauteenkaan, vaan - siivoukseen ja siihen liittyvään niuhottamiseen. Eikä kyseessä ole yksinomaan siivous, vaan kaikkinainen ja laaja-alainen yritys kontrolloida ympäröivää maailmaa ja omaa psyykensisältöään pölyhiukkasia siirtelemällä, esineiden sijaintia hallitsemalla ja luomalla loputtomia listoja siitä, miten joidenkin fyysisten objektien tulisi olla tai sijaita. Itselläni on, onneksi jo edesmennyt kokemus tällaisesta siivousavioliitosta, johon tietenkin puoliboheemikkona olin täysin sopimaton.

Itselleni sopisi rakkaus- ja järkiavioliiton sekoitus, sillä pitäähän kuunnella sekä sydäntä että päätä. Mutta sen siivouksen voisi jättää vaikka siivousfirmalle..  ;D

Nimityspäivä

En käsitä, miksi ihmiset arvostavat ihmis- ja parisuhteita niin paljon. Minulla on ikää 21 vuotta, enkä ole kertaakaan ollut minkäänlaisessa sukupuolisuhteessa.

Quote from: Tragedian synty
Ottaen huomioon ihmiskunnan koon planeetan resursseihin nähden, kyllä. Populaation harvennus on kivuttomampaa, jos ihmiset jäävät syntymättä sen sijaan, että he kuolevat. Omalta osaltani avitan ihmiskuntaa antamalla sukupolvien loputtoman ketjun päättyä itseeni. Ja henkilökohtaisesta näkökulmasta on hienoa olla erään jatkumon vihoviimeinen osanen.

Kannattaa varmaan tutustua tällaiseen kapistukseen...

(http://is12.snstatic.fi/img/978/1288451518219.jpeg)

siviilitarkkailija

QuoteKannattaa varmaan tutustua tällaiseen kapistukseen...

ööö kuvassa on "kolme" kapistusta jotka ajan hetkellä t ovat yksi kokonaisuus johon pääseminen edellyttää vähintään kahteen "kapistukseen" tutustumisen ennenkuin voidaan saavuttaa tämä "kolminaisuus". Tulikohan tämä riittävän epäselvästi?
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Eino P. Keravalta

Miniluv

Quote from: junakohtaus on 21.09.2013, 12:11:08
Ei mulla muuta, mutta näissä jutuissa siitä miten kaikki on naisten vika kun naiset ovat semmoisia unohtuu se, että miehistä porukka joka ei ihan oikeasti kelpaa kenellekään on todella pieni.

Haluatko perustella jotenkin? Paljonko on "todella pieni" osuus? Tässä on nyt tosiaan kyse naisista, jotka vetävät riman korkealle.

QuoteSantalahden mukaan varsinkaan naiset eivät enää tyydy "sinne päin -seksiin", vaan vaativat seksiltään laatua.

– Laatu määritellään niin, että seksistä halutaan orgasmi. Moni nainen saa sen helpommin ja nopeammin yksin.

Osmo Kontula sanoo, että naisten vaatimustaso on kasvanut samassa tahdissa kuin heidän koulutustasonsa.

– Mitä korkeammin koulutettu nainen, sitä tyydyttävämpää seksiä hän haluaa.

– Varjopuoli on se, että on yhä enemmän keski-ikäisiä miehiä, jotka eivät kelpaa kenellekään. Vaatimukset ovat sitä luokkaa, että pitäisi olla erinomainen kaikessa ja myös seksissä.

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/232722-naisille-ei-enaa-kelpaa-huono-seksi

Nimityspäivä

Siviilitarkkailija; Yritin sanoa, että sitä seksiä voi harrastaa ilman, että jatkaa sukuaan. Siihen kun Tragedian synty pohjasi seksittömyytensä.

Eino P. Keravalta; Ne nauraa koska niillä on kohta tosi mukavaa yhdessä! Jeeee!

Toadie

Quote from: Eino P. Keravalta on 21.09.2013, 14:06:34
Mix noi tyypit nauraa kortsulle?
Koska se on niin naurettavan pieni.

Miniluv: naisen runkkaaminen on voimaannuttavaa, miehen säälittävää. Go figure. Minä ainakin laukean nopeammin ja usein paremmin keskenäni kuin seurassa.

Pelimies neuvoi 80-luvulla: vi##uun on paras runkata. Enpä nyt tiedä.
Kiitos ja kuulemiin.