News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Gallup: Oletko Sisun jäsen?

Started by Kimmo Pirkkala, 16.03.2013, 14:30:22

Previous topic - Next topic

Oletko jo Sisun jäsen tai aikeissa liittyä?

Olen ollut Sisun jäsen yli vuoden
28 (9.2%)
Olen liittynyt Sisun jäseneksi vuoden sisällä
2 (0.7%)
Olen lähettänyt jäsenhakemuksen, mutta sitä ei ole vielä käsitelty
12 (3.9%)
Aion liittyä Sisun jäseneksi
22 (7.2%)
Harkitsen liittymistä Sisun jäseneksi
107 (35.2%)
En ole Sisun jäsen, mutta olen aiemmin ollut
4 (1.3%)
En ole Sisun jäsen, enkä ole aikeissa liittyä
129 (42.4%)

Total Members Voted: 304

Kimmo Pirkkala

Ihan mielenkiinnosta. Keskustelu Suomen Sisu ry:stä velloo vilkkaana, joten ajattelin pistää hommagallupin asiasta pystyyn. Oma statukseni on tuo kolmonen; Jäsenmaksu on laitettu jo menemään ja vahvistus jäsenyydestä tullee aikanaan.

Eino P. Keravalta

Harkitsen jäseneksi liittymistä uutena jäsenenä. Ensin pitää vain päästä lukemaan uudistuneet nettisivut.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

EL SID

sananvapauden ylläpitämiseksi pitäisi ehkä liittyä. Pitää katsoa nyt ensin kuinka pahasti sanavapaus halutaan taas tukkia, jos hyökkäys ja panettelu laillisesti toimivaa keskustelukerhoa vastaan saa taas suhteettomat mittasuhteet, pistän jäsenhakemuksen.

Tarkkailija

Kuulun statukseltani kohtaan kolme; jäsenmaksu maksettu.
Lainaus käyttäjältä: Jane Doe - 13.02.2018, 14:03:47
Ps. "Mitä vittua me täällä muuten edes tehdään? Ketä vittua kiinnostaa joku vitun Suomen historia vittu? Mitä vittua mä jollain vitun historialla teen, se on vittu mennyttä!"

Ilkka Partanen

Olen äääntinen sisulainen eli olin jäsenenä 2008-2010, mutta petyin järjestön passiivisuuteen. En suostu koskaan maksamaan jäsenmaksua mihinkään missä en voi olla aktiivinen toimija. Sisussa se ei ollut mahdollista joten siksi katsoin parhaaksi erota. Nyt jos tulee toiminnallisempi ote, niin ei minulla ole mitään järjestöä tai sen ajatusmaailmaa vastaan sinänsä. Tosin ongelma on tietty se, etten ole niin EU-vastainen kuin millaisena Sisu on alkanut profiloitua. Siinä kohtaa voi tulla se sovittamaton eroavaisuus nykyisellään.

Uuno Nuivanen

Quote from: Ilkka Partanen on 16.03.2013, 15:29:35
En suostu koskaan maksamaan jäsenmaksua mihinkään missä en voi olla aktiivinen toimija.

Poislukien Kokoomus.  :) Sorry OT, nyt voi paukkua banaani.  :o

Ilkka Partanen

Quote from: Uuno Nuivanen on 16.03.2013, 15:32:48
En suostu koskaan maksamaan jäsenmaksua mihinkään missä en voi olla aktiivinen toimija.

Kokoomuksessa(kin) olen aktiivinen toimija. Toimin yhdistyksessä varapuheenjohtajana toista vuotta ja kolmatta hallituksessa (Kokoomuksen Kuopion Yhteiskuntapoliittinen Seura) sekä olen yhdistyksen edustaja kunnallistoimikunnassa, teen mielipidekirjoituksia, kirjoitan blogeja sekä osallistun keskusteluun mm. tällä foorumilla ja facebookissa. Lisäksi tietysti sitten vaalien aikaan olen mukana jonkun ehdokkaan tukiryhmässä ja toimin toki yleismiehenä muutenkin sikäli kun jossain apua tarvitaan. Olen toki myös mukana vaalilautakunnassa, varapuheenjohtajana sielläkin.

Sikäli kommenttisi meni ohi, oli liian korkealentoista huumoria minulle ???

Winston Smith

Quote from: Ilkka Partanen on 16.03.2013, 15:40:50

Kokoomuksessa(kin) olen aktiivinen toimija. Toimin yhdistyksessä varapuheenjohtajana toista vuotta ja kolmatta hallituksessa (Kokoomuksen Kuopion Yhteiskuntapoliittinen Seura) sekä olen yhdistyksen edustaja kunnallistoimikunnassa, teen mielipidekirjoituksia, kirjoitan blogeja sekä osallistun keskusteluun mm. tällä foorumilla ja facebookissa. Lisäksi tietysti sitten vaalien aikaan olen mukana jonkun ehdokkaan tukiryhmässä ja toimin toki yleismiehenä muutenkin sikäli kun jossain apua tarvitaan. Olen toki myös mukana vaalilautakunnassa, varapuheenjohtajana sielläkin.

Tuo selittää paljon !
War is Peace
Freedom is Slavery
Ignorance is Power
Multiculturalism is Good

Teiskolainen

Olen kai, jos eivät ole maksamattomien jäsenmaksujen vuoksi erottaneet.
Immosen astuttua ruoriin, olen sen taas valmis maksamaan.

Uuno Nuivanen

No joo, olin kai väärässä sitten. Kunnallisvaalien äänimäärästäsi ei tuota olisi voinut päätellä. My bad.

Tapsor

Suomen Sisuun liittyminen on tosi vakavassa harkinnassa. Ja maan nykymenoa seuratessa se on lähes pakko.

Sent from my GT-P6800 using Tapatalk 2

Alapo

Katsotaan sitten tulevaisuudessa.

Mika

Kokoomuksessa(kin) olen aktiivinen toimija.

Kokoomuksessa aktiivisia toimijoita ovat Katainen ja Stubb hoveineen. Muut ovat enemmän tai vähemmän hyödyllisiä idiootteja, jotka mahdollistavat sen, että kukkopojat voivat ajella ministeriautoilla ja nostaa isoa liksaa. 

Ja niin...  Sisun jäsenyyttä voisi harkita, mutta ne uudet www-sivut pitäisi tosiaan ensin lukaista läpi.
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

Ilkka Partanen

Quote from: Mika on 16.03.2013, 15:55:19
Kokoomuksessa(kin) olen aktiivinen toimija.

Kokoomuksessa aktiivisia toimijoita ovat Katainen ja Stubb hoveineen. Muut ovat enemmän tai vähemmän hyödyllisiä idiootteja, jotka mahdollistavat sen, että kukkopojat voivat ajella ministeriautoilla ja nostaa isoa liksaa. 

Taas kerran puolueen ulkopuolinen Tietäjätm iskee vankkumattoman faktansa pöytään joka perustuu...niin, hänen omiin kuvitelmiinsa. Perussuomalaisista jaksetaan ulvoa kun joku puhuu Soinin puolueesta, mutta Kokoomuksesta sitten voi heitellä mitä sylki suuhun tuo.

Quote from: Uuno Nuivanen on 16.03.2013, 15:50:22

No joo, olin kai väärässä sitten. Kunnallisvaalien äänimäärästäsi ei tuota olisi voinut päätellä. My bad.

Se ei ole lainkaan uutta etteivät tämän foorumin Tietäjättm oikeasti perehdy mihinkään tai kysy asioita mistään. Esimerkiksi blogini esittelystä selviäisivät nuokin asiat yhdellä klikkauksella. Hommalaiselle kokoomusvihaan vajonneelle Tietäjälletm liikaa vaivaa siinäkin.

Uuno Nuivanen

No me nyt vaan olemme tällaisia Demiin kirjoittelevia kommunistipaviaaneja, minkäs sille tekee.

Sir Mustapossu

Helpotetaan sen verran, että en ole enkä aio liittyä. Supportoin kyllä, suhtaudun positiivisesti kyseiseen järjestöön, ei siinä mitään.

Thalion

En ole, enkä ole aikeissa liittyä. Useastakin syystä ideologisiin tai poliittisiin järjestöihin en koskaan liity.

Olen seurannut kuitenkin Suomen Sisua lähes alusta asti ja itse asiassa sympatiseeraan Sisua enemmän kuin esim. Perussuomalaisia, vaikka ko. puoluetta nykyisin äänestänkin.

desperaato

Olen äääntinen sisulainen eli olin jäsenenä 2008-2010, mutta petyin järjestön passiivisuuteen.

Käytännössä SS:lla ei ollut mitään toimintaa moneen vuoteen mutta raha kyllä kelpasi. Vuosia sitten tiedustelin Sisun jäsenyyttä e-postilla useampaan otteeseen ja lopulta kuukausien päästä sain jonkun postin, että maksa xx summa tilille. Maksoin ja salaperäisyys jatkui jatkumistaan. Noin vuoden päästä lähetettyäni parit e-mailit pj:lle sain jonkun postin, että tervetuloa jäseneksi. Salaperäisyys jatkui jatkumistaan kunnes postiin kolahti meili, jossa kerrottiin, että olis jäsenmaksun aika. Muistutusta oli tehostettu tiedotteella, että jos maksua ei kuulu eräpäivään mennessä, jäsenistöstä pääseen pikavauhtia eroon. Maksoin, koska pelkäsin. Sen jälkeen mitään yhteydenottoja ei ole tullutkaan.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Jaa, tarttee ehkä vähän edittoida niinku sanotaan. Saattoipi olla, että sen jälkeenkin maksoin jäsenmaksun ja tänään yhdessä helmikuisen luottokortti- ja autoverolaskun kanssa löysin paperikasan alta Suomen Sisun jäsenmaksulaskun. Jouduin puntaroimaan ostanko viimeisillä rahoillani muutaman kiljun vai maxanko jäsenmaksun päädyin anomaan jäsenmaksulle aikaa, koska olen köyhä ja syrjäytymisvaarassa oleva köyhä sekatyöläinen. Maksuaikaa alennettuun jäsemmaksuun oli myönnetty, joten enkähän sitten pysy Sisun jäsenenä hamaan muutokseen.

Ilkka Partanen

Quote from: Uuno Nuivanen on 16.03.2013, 16:49:35
No me nyt vaan olemme tällaisia Demiin kirjoittelevia kommunistipaviaaneja, minkäs sille tekee.

Kuten entinen liikunnanopettajani tapasi ihmisiä ohjeistaa: älä vaivu itsesääliin.

Jaxuhalit :-*

Machine Head

Olen äääntinen sisulainen eli olin jäsenenä 2008-2010, mutta petyin järjestön passiivisuuteen. En suostu koskaan maksamaan jäsenmaksua mihinkään missä en voi olla aktiivinen toimija. Sisussa se ei ollut mahdollista joten siksi katsoin parhaaksi erota. Nyt jos tulee toiminnallisempi ote, niin ei minulla ole mitään järjestöä tai sen ajatusmaailmaa vastaan sinänsä. Tosin ongelma on tietty se, etten ole niin EU-vastainen kuin millaisena Sisu on alkanut profiloitua. Siinä kohtaa voi tulla se sovittamaton eroavaisuus nykyisellään.

Olitko nuorissa ilkoissa aktiivinen toimija?
http://www.youtube.com/watch?v=w8kyIZqGtt4

Ilkka Partanen

Quote from: Machine Head on 16.03.2013, 17:21:16

Olitko nuorissa ilkoissa aktiivinen toimija?
http://www.youtube.com/watch?v=w8kyIZqGtt4

Ikävä kyllä en. Olisi hieno järjestö. Melkein yhtä hieno kuin Kaalimaan Samarat:http://www.youtube.com/watch?v=PqNpjocoRI4

Harmi että demarien Nuoret Sorsat sekä SMP ovat häippäisseet palvelusta ilmeisesti käyttäjän lopetettua tunnuksensa. Sääli.

junakohtaus

Ilkka Partasen kauheutta on sitten taivasteltu tarpeeksi. Jatkajalle kaksi viikkoa.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

JaniAlander

Kun nyt tuosta aktiivisuudesta puhuttiin, niin asiahan on niin, että aktiivisuus on kiinni jäsenistä itsestään. Ei yhdistyksen hallitus voi ketään aktivoida, sillä ei ole sen paremmin aikaa kuin keinojakaan moiseen. Paras mitä me voimme tehdä on antaa siunaus moiselle toiminnalle ja perustellulla pyynnöllä ehkä rahaa. Se nyt vaan on näin. Eli jos haluaa aktiivista toimintaa, ja yhdistyksen nimissä moista niin ei kun postia osoitteeseen [email protected], ja selittää mitä aikoo tehdä, mitä mahdollisesti tarvitsee sen tekemiseen, ja eiköhän me moiseen toimintaan yhdistyksen nimissä lupa anneta jos ei mitään totaalisen älytöntä ole tekemässä. Näin se meni ennen muinoin ja näin se menee nytkin.  Eli esittäkää rohkeasti ideoita, ehdotuksia, ja mikä tärkeintä TARJOUTUKAA tekemään. Älkääkä odottako että se mystinen joku muu tekee. Sellaista mystistä jotain muuta EI ole, EIKÄ tule.  ;)

Möhömaha

Kuten Groucho Marx sanoi:

"I don't want to belong to any club that will accept me as a member."
Offer me money, offer me power, I don't care. I'll say what I want to say, and if the consequence is losing money, so be it -Elon Musk

guest584

Quote from: JaniAlander on 16.03.2013, 18:20:50
Kun nyt tuosta aktiivisuudesta puhuttiin, niin asiahan on niin, että aktiivisuus on kiinni jäsenistä itsestään. Ei yhdistyksen hallitus voi ketään aktivoida, sillä ei ole sen paremmin aikaa kuin keinojakaan moiseen. Paras mitä me voimme tehdä on antaa siunaus moiselle toiminnalle ja perustellulla pyynnöllä ehkä rahaa. Se nyt vaan on näin. Eli jos haluaa aktiivista toimintaa, ja yhdistyksen nimissä moista niin ei kun postia osoitteeseen [email protected], ja selittää mitä aikoo tehdä, mitä mahdollisesti tarvitsee sen tekemiseen, ja eiköhän me moiseen toimintaan yhdistyksen nimissä lupa anneta jos ei mitään totaalisen älytöntä ole tekemässä. Näin se meni ennen muinoin ja näin se menee nytkin.  Eli esittäkää rohkeasti ideoita, ehdotuksia, ja mikä tärkeintä TARJOUTUKAA tekemään. Älkääkä odottako että se mystinen joku muu tekee. Sellaista mystistä jotain muuta EI ole, EIKÄ tule.  ;)

No siinä tapauksessa tämä vaikuttaa kyllä kohtalaisen turhalta putiikilta. Tämä yhdistys ei kyllä tule muuttamaan Suomessa yhtään mitään näillä pelimerkeillä.

desperaato

2 vuotta jäsemmaksum maksaneena odottelin edes jotai pientä vihjettä "käräjistä". Ei ollu kaiketi aihetta "käräjöidä"?

ämpee

En ole jäsen, eikä aikeita liittyä, mutta jos julkisuudessa riittävästi kauhistellaan, niin muutan kyllä mieleni.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

AstaTTT

Maksoin vuoden jäsenmaksun 2011 sen jälkeen, kun 14-vuotias tyttö teki itsemurhan Norjassa maahanmuuttajien joukkoraiskauksen seurauksena. Ajattelin, että Sisu voisi ottaa kantaa tuollaisiin, koska muut tahot olivat hiljaa (paitsi Homma). Ikinä ei kuulunut yhtään mitään, joten anti olla.

Uuno Nuivanen

Quote from: Rooivalk on 16.03.2013, 19:27:14

No siinä tapauksessa tämä vaikuttaa kyllä kohtalaisen turhalta putiikilta. Tämä yhdistys ei kyllä tule muuttamaan Suomessa yhtään mitään näillä pelimerkeillä.

Tismalleen, ja sama koskee myös Muutos2011- "puoluetta".

desperaato

Quote from: Uuno Nuivanen on 16.03.2013, 20:34:38
Tismalleen, ja sama koskee myös Muutos2011- "puoluetta".

Muutos2011 jäsenmaksun eräpäivä oli 12.3.2013. Maksoitko? Oletko maksanut koskaan M11 jäsenmaksua?