News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Ask Svensken

Started by Svensken, 23.12.2012, 10:47:44

Previous topic - Next topic

adam7

Hur så? Forumet bekänner i sin beskrivning att det är öppet för olika åsikter. Insinuerar du att jag inte skulle få finnas här?

AuggieWren

Quote from: adam7 on 26.04.2013, 19:42:33
Hur känns det att bosätta sig på svenskhatarnas forum?

En stor andel av detta forums medlemmar anser att svenskarna i Finland (som politiskt korrekt kallas finlandssvenskar) är ett främmande element och ockupanters avkomma, vilket såklart är fel, men i dessa xenofobers förvirrade tankar en evig sanning.

I Finland är det obligatoriskt att studera svenska i grundskolan. adam7 här säger, att om man vill ha valfrihet i denna fråga så är den åsikten likt med att vilja döda alla finlandssvenskar, föra dem i koncentrationslager och liknande. adam7:s hysteriska åsikt tyvärr delas av ganska många finlandssvenskar men det gör åsikten inte alls färre hysterisk. Valfriheten är också en populär tanke i det gröna partiet, som är sannfinländarnas främsta motståndare i politiken.

Men det gör inget. Vill man skrika nazist och ljuga högt så gör en ganska stor massa politiska hysteriker det.

Quote from: adam7 on 26.04.2013, 20:02:03
Hur så? Forumet bekänner i sin beskrivning att det är öppet för olika åsikter. Insinuerar du att jag inte skulle få finnas här?

Åjåj, vilken stenklar logik.

Varför vill du döda mig och alla mig lik? Varför har du skjutit elvahundra judar och skryter om det på alla white power sajter genom hela webben?

En lögn är en lögn är en lögn och du ljuger.
Kaikki ongelmat johtuvat rasismista ja kantaväestön asenteista.

adam7

Quote from: AuggieWren on 26.04.2013, 20:03:17

I Finland är det obligatoriskt att studera svenska i grundskolan. adam7 här säger, att om man vill ha valfrihet i denna fråga så är den åsikten likt med att vilja döda alla finlandssvenskar, föra dem i koncentrationslager och liknande. adam7:s hysteriska åsikt tyvärr delas av ganska många finlandssvenskar men det gör åsikten inte alls färre hysterisk. Valfriheten är också en populär tanke i det gröna partiet, som är sannfinländarnas främsta motståndare i politiken.

Men det gör inget. Vill man skrika nazist och ljuga högt så gör en ganska stor massa politiska hysteriker det.

Åjåj, vilken stenklar logik.

Varför vill du döda mig och alla mig lik? Varför har du skjutit elvahundra judar och skryter om det på alla white power sajter genom hela webben?

En lögn är en lögn är en lögn och du ljuger.
halmgubbe

finnarna besluter vilka språk är obligatoriska i detta land. hysteri, nazistkort osv. hittar du inte i mitt inlägg ovan.

du bekräftar mitt tidigare inlägg om svenskhatare. gratulerar!

AuggieWren

Quote from: adam7 on 26.04.2013, 20:30:53du vederlägger mitt tidigare inlägg om svenskhatare. gratulerar!

Helt enkelt skitprat och lögn och du vet det. Men det här är ju webben. Vill man skrika åt alla som är inte av samma åsikt att "du hatar mig och alla som på sätt a, b, c, d eller vad som helst är mig lik" så gör man det. (Jag är inte ens av samma åsikt som sannfinländarna om den sk tvångssvenskan, men det gör ju inget).
Kaikki ongelmat johtuvat rasismista ja kantaväestön asenteista.

Emo

Do you think that Svensken needs you to tell him that he should not be here for some reason?
What is your problem? Do you hate finnishspeaking Finns?

Svensken

Quote from: Mangustin on 07.04.2013, 15:10:53
^ Is it true that Wasa knäckebröd is affiliated with these neo-nazi (or whatever) parties?

Do you think that the totalitarian media that only allows one multicultural truth might be behind the radicalization of some of these nationalistic movements?

Wasa knäckebröd was formerly owned by Carl Ström who was also a founder of the internet site "The Pirate Bay". He has been and are active in anti-immigration organisations but I am not sure that Ström or people connected to him would call them selves neo-nazi.

The whole situation in Sweden with extreme oppression and hate against people who don't like the multicultural policy of course makes people really angry. When people gets angry they get more radical. So yes, the media and politicians have created many of the nazis in sweden because our leaders are hatefull fascist them selves.

Svensken

Quote from: Taimi on 26.04.2013, 18:19:55
https://www.youtube.com/watch?v=uolU71q_Y-A

(http://www.iprospect.fi/wp-content/uploads/2011/11/flag-of-sweden.jpg)

(http://2.bp.blogspot.com/_eCf2qjFxo-g/S7oeiSicxrI/AAAAAAAAAtU/YT-kLiccjeE/s1600/Thaimaa+ja+%C3%A4itin+kuvii+008.JPG)

Yes, it's historical day in Sweden. It will be lovely to see the muslims take care of the radical feminists who let them in.

Svensken

En stor andel av detta forums medlemmar anser att svenskarna i Finland (som politiskt korrekt kallas finlandssvenskar) är ett främmande element och ockupanters avkomma, vilket såklart är fel, men i dessa xenofobers förvirrade tankar en evig sanning.

Jag börjar så smått också att hata svenskar, det är svårt att inte bli självhatisk när man bor med så mycket dårar.(I also hates sweds, you tend to do that if you live here. They are so extremely stupid and full of death wish)

adam7

Quote from: Emo on 26.04.2013, 20:47:13

Do you think that Svensken needs you to tell him that he should not be here for some reason?
snälla lilla

nog pratar jag finska. varför skulle jag hata någon. halmgubbe!

har du märkt att svenska inte är precis pop på detta forum? *retorisk fråga*

Uuno Nuivanen

'Read it again, Sam.'

Svensken

Quote from: adam7 on 26.04.2013, 20:56:35

snälla lilla

Stop fighting and stick to english!

You have a wonderful country that you have to save together. The language problems is nothing compared to what is happening here in Sweden. Please don't get your selves caught up in those fights, you have to be thinking of getting more babies and closing your borders!

adam7

Quote from: Svensken on 26.04.2013, 20:54:29

Jag börjar så smått också att hata svenskar, det är svårt att inte bli självhatisk när man bor med så mycket dårar.(I also hates sweds, you tend to do that if you live here. They are so extremely stupid and full of death wish)
så vem vill du identifiera dig med?

(ditt "svar" tog ju inte ställning till frågan, utan du gick bara enligt din jargong....)

adam7

Quote from: Svensken on 26.04.2013, 20:58:37

snälla lilla

You have a wonderful country that you have to save together. The language problems is nothing compared to what is happening here in Sweden. Please don't get your selves caught up in those fights, you have to be thinking of getting more babies and closing your borders!
varför hänvisar du till engelska när du själv använt svenska n gånger. öppna dina ögon för vad händer i detta land !

Svensken

Quote from: adam7 on 26.04.2013, 20:59:26

(ditt "svar" tog ju inte ställning till frågan, utan du gick bara enligt din jargong....)

I am identifying my self as a Swed because thats what I am, but I also have a lot of self hate because of all the stupid and ignorant sweds. I have had very few experiences on this forum where people would have "hated" me for being swedish. Even if people would have been mean to me that would have been really smart, because sweds lets crazy people from other parts of the world over run their own country and such people should be looked down upon.

What do you think about the situation in Sweden? Is there anything you want to know from me please feel free to mail me here on homma and we can write in swedish in private and I will give you all the information you need to know to be a genuine swed-hater too ;)

Emo

Tycker du att svenska borde vara pop på detta forum? Warum?

You think also islam should be more popular here?  :P

adam7

Quote from: Emo on 26.04.2013, 21:05:47

tycker du alltså att svenska och islam ska jämföras ?   ;)  det är toppen att man får så fina svar, som öppnar skribentens tankevärld ;)

Pöllämystynyt

snälla lilla

I completely agree with that. Language strife is nothing compared to ethnocidal activities committed by multicultural fascists in Sweden, and increasingly in Finland too.

Its time to work hard to mantain the liberty and democracy of this country, and to stop the ethnocide, hate mongering, and assimilation policy against its indigenous peoples. Its time to look at neighbouring Sweden too, mourn its losses, learn from its suffering, and help its suffering people.
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

adam7

Quote from: Svensken on 26.04.2013, 21:03:40

I am identifying my self as a Swed because thats what I am, but I also have a lot of self hate because of all the stupid and ignorant sweds. I have had very few experiences on this forum where people would have "hated" me for being swedish. Even if people would have been mean to me that would have been really smart, because sweds lets crazy people from other parts of the world over run their own country and such people should be looked down upon.

What do you think about the situation in Sweden? Is there anything you want to know from me please feel free to mail me here on homma and we can write in swedish in private and I will give you all the information you need to know to be a genuine swed-hater too ;)
situationen i Sverige är bekant för mig och den är mera komplex än vad kan diskuteras i snabba svar. det som jag tycker att är skrattretande är att du drar dig till engelska nu när någon ifrågasätter ditt allvetande på ditt modersmål. jag har inget intresse av att gå i privat mejlväxling med dig.

att komma och "informera" de "dumma finnarna" finner jag att vara en form av rikssvenskt besservisseri. god fredagskväll.

Uuno Nuivanen

I feel for the Swedes, even though that they got what they ordered.  :'(

Pöllämystynyt

Quote from: Uuno Nuivanen on 26.04.2013, 21:23:29

The children of Sweden did nothing to deserve the ethnocide, wave of violence and crimes, and totalitarian oppression that falls on them and shatters their lives and identity. They did not order this. They are completely innocent. At least we have to save the children.
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

Snuiva

Quote from: Pöllämystynyt on 26.04.2013, 21:32:12
At least we have to save the children.

How?

Svensken

Quote from: adam7 on 26.04.2013, 21:23:05
Quote from: Svensken on 26.04.2013, 21:03:40

situationen i Sverige är bekant för mig och den är mera komplex än vad kan diskuteras i snabba svar. det som jag tycker att är skrattretande är att du drar dig till engelska nu när någon ifrågasätter ditt allvetande på ditt modersmål. jag har inget intresse av att gå i privat mejlväxling med dig.

att komma och "informera" de "dumma finnarna" finner jag att vara en form av rikssvenskt besservisseri. god fredagskväll.

I am speaking in english because I want all finns on this forum to be able to understand and participated in the debate.(yes I know many don't know english that good, but I do my best when I don't speak any finnish)

The situation in Sweden is not complex at all, it's a hell hole full of stupid multicultural sweds and wave after wave of immigrants who many are very un-nice.

I am sorry if I don't answer you the way you want to, please give me more specific questions and I will answer them as good as I can.

God fredskväll på dig själv! ;)

Emo

Quote from: adam7 on 26.04.2013, 21:17:46
Quote from: Emo on 26.04.2013, 21:05:47

tycker du alltså att svenska och islam ska jämföras ?   ;)  det är toppen att man får så fina svar, som öppnar skribentens tankevärld ;)

Why not? Now we have tvångssvenska and soon we will have tvångsislam. Kan jämföras!

Here we have some finnishswedish politicians who love islam very much and who also want every Finn to learn tvångssvenska:

DINGDONGWALK - FINNISH MP'S     

http://www.youtube.com/watch?v=OKnhwTjJKnY

DingDongWalk blir Heja Svenskfinland, tillsammans är vi starkare? ;)     

http://www.youtube.com/watch?v=VXyjE5Aw75Q

Has anything good ever come to our country from Sweden?

But I must say that I would like normal people like Svensken to move here from Sweden, and politicians like Astrid Thors and other dingdongfeminists can go to Sweden and stay there wearing burkhas.

Svensken

Quote from: Pöllämystynyt on 26.04.2013, 21:32:12
Quote from: Uuno Nuivanen on 26.04.2013, 21:23:29

The children of Sweden did nothing to deserve the ethnocide, wave of violence and crimes, and totalitarian oppression that falls on them and shatters their lives and identity. They did not order this. They are completely innocent. At least we have to save the children.

Their parents think its good for their children to live in this pit of hell and that they are happy to be able to grow up in the new enriched country. As long as the children are under 18 and the parents hate and wish their children harm as much as they do today I don't really see what could be done :(

Emo

...

Person who lives in Sweden knows best how it is to live in Sweden... I do not consider it to be "besservisseri" if he tells us about the situation in Sweden. I find it very interesting to hear/read about these things.

Svensken

Quote from: Emo on 26.04.2013, 21:53:16
...

Person who lives in Sweden knows best how it is to live in Sweden... I do not consider it to be "besservisseri" if he tells us about the situation in Sweden. I find it very interesting to hear/read about these things.
I am very happy Emo that you like be being here, it makes it all worth while! :)

Taimi

Quote from: adam7 on 26.04.2013, 21:01:53

varför hänvisar du till engelska när du själv använt svenska n gånger. öppna dina ögon för vad händer i detta land !

Because he is an empatic and polite "svensken".
Using english here, he has possibilities to get answers, too.

"Därför".

Suomi2050

Does the small towns also have a lot of immigrants?

far angst

Quote from: adam7 on 28.04.2013, 03:30:07,,,,valtiohan on sinullekin tarjonnut ruotsin kielen opetuksen. pitäisikö sinulta periä kustannukset takaisin jos olet vain loisinut.

och samma på svenska, så "svensken" förstår.

staten har ju erbjudit dig undervisning för det svenska språket. borde man kräva kostnaderna av dig om du bara snyltat?

Väärin:  valtio on pakottanut 95 % kansasta haaskaamaan aikansa opiskelemalla hyödytöntä, kuolevaa paikallismurretta, jota puhuu vain 5 % kansasta. Pakottanut, sen sijaan että kansa olisi voinut opiskella jotain hyödyllistä maailmankieltä, jotain käyttökelpoista ja järkevää.

Fel:  staten har påtvingat 95 % av folket slösa sin tid med att lära en onyttigt, döende lokaldialekt, som enbart talas av 5 % av folket.  Tvingat, istället för att folket skulle kunnat studera något nyttigt världspråk, något praktiskt och gynnsamt.
Rasisteille muistutan, että maahanmuuttajat ovat yhtä hyviä naapureita, kunnollisia, ammattitaitoisia ja rehellisiä, hyvin koulutettuja, lainkuuliaisia ja töissä käyviä veronmaksajia ja yhteiskunnan hyödyllisiä jäseniä kuin ovat Suomen somalit ja mustalaisetkin.

Svensken

Quote from: Suomi2050 on 27.04.2013, 22:26:21
Does the small towns also have a lot of immigrants?

Yes, only very expensive neighbourhoods are free of immigration. All other places have been overrun, even in the swedish "wilderness".

There has been state policy to place immigrants all over the country, but more recently the policy has been to let them live where ever they want which gravitates to the big cities like Stockholm, Göteborg and Malmö. As you may know Malmö is far the worst place with about 50% immigrants.