News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Haluammeko islamilaisen Suomen?

Started by Nikolas, 08.12.2008, 20:01:38

Previous topic - Next topic

Siili

Quote from: Vöyri on 13.10.2011, 08:14:26
Mutta en näe Suomea minään etnisesti määrittyvänä valtiona vaan liberaalina, yksilöiden kansalaisuuteen perustuvana. Olen pitänyt Suomen linjaa varovaisena ja sellainen se on ollutkin, jotkin kiristykset esim. perheiden yhdistämisten suhteen ovat ihan paikallaan. Meidän on myös tarkoin mietittävä, miten parhaiten neutralisoimme ja liudennamme militanttia islamilaisuutta yhteiskunnassamme - hajoita ja hallitse on tässä yhteydessä parempi taktiikka kuin monoliittinen demonisointi, joka ajaa kaikki islamilaisuuden muodot ääriajattelun syliin. Minua ei liberaalina miellytä yksilöiden etukäteinen leimaaminen ja määrittely taustakulttuurinsa kautta. Kulttuuri ei ole automaattisesti kohtalo vaikka se monille sitä olisikin.

Tuo sinun monikon ensimmäisen persoonan käyttö viittaa siihen, että luotat kovasti kollektiivin voimaan, vaikka liberaaliksi itseäsi kutsutkin.  Miten ihmeessä kollektiivi voi harjoittaa "hajoita ja hallitse"-periaatetta?

Vörå

Quote from: akez on 13.10.2011, 11:06:47
Quote from: Vöyri on 13.10.2011, 08:14:26
Olen myös suomalainen patriootti, enkä pidä liberaali-demokraattista kansallisvaltiotamme minään hävettävänä asiana vaan hämmästyttävänkin hienona saavutuksena.

Quote from: Vöyri
08.10.2011, 18:19:27 »

Minä taidan kyllä haluta islamilaisen, wahhabi-Suomen - loppuisi tämä jatkuva hysteria ja marttyyriys täältä Hommaltakin ja että jokaisesta siunatusta maahanmuuttajan tekemästä negatiivisesta asiasta Suomessa ja maailmalla ja Linnunradalla avataan kolme ketjua, joihin postataan tuhat identtistä mielipidettä. Islam Suomeen, sananvapaus pois Suomesta, Homma Heinäsaarille keskitysleiriin!

Tuossa lyhyesti se ristiriita, miksi keskustelu käyttäjä Vöyrin kanssa ei voi olla hedelmällistä. Vöyrillä on kanta valmiina, eikä sitä mikään evidenssi muuta. Vöyri on tullut tänne itkemään sitä, että olemme pahoja, kun emme ole samaa mieltä hänen kanssaan ja vääriä mielipiteitä ei saa esittää.

Ok. Siis ajattelet, että kuitenkin haluan tänne wahhabi-Suomen, koska noin tuossa kirjoitin? Ilmeisesti pyhistä asioista ei täällä saa laskea leikkiä, se otetaan tosissaan, haudanvakavasti. Nyt en siis voi missään täällä kirjoittaa, kun minut voi lainauksin "todistaa" wahhabi-Suomen kannattajaksi. Ah, elämää fanaatikkojen parissa. Rakkautta vainoaikaan.

Vörå

Quote from: Siili on 13.10.2011, 11:19:41
Tuo sinun monikon ensimmäisen persoonan käyttö viittaa siihen, että luotat kovasti kollektiivin voimaan, vaikka liberaaliksi itseäsi kutsutkin.  Miten ihmeessä kollektiivi voi harjoittaa "hajoita ja hallitse"-periaatetta?

Siis me kansalaiset, suomalaiset, Suomi - eikö liberaali voi sanoa koskaan "me"? Varmasti osin idealistisesti näen, että tasavaltamme on meidän kansalaisten, jopa meidän tietyn yhteistahtomme perustalla.

akez

Quote from: Vöyri on 13.10.2011, 11:29:32
Nyt en siis voi missään täällä kirjoittaa, kun minut voi lainauksin "todistaa" wahhabi-Suomen kannattajaksi.

Jessshh!  ;D
George Orwell: "All that Oceania's citizens know about the world is whatever the Party wants them to know."

Vörå

Quote from: akez on 13.10.2011, 11:36:16
Quote from: Vöyri on 13.10.2011, 11:29:32
Nyt en siis voi missään täällä kirjoittaa, kun minut voi lainauksin "todistaa" wahhabi-Suomen kannattajaksi.

Jessshh!  ;D

No, yritän nyt sitten elää täällä Hommassa tämän wahhabi-faniuteni kanssa. Perun myös aiemmat sanani Saudi-Arabiasta silmittömän "wahhabi-myrkyn levittäjänä", antaa palaa vain, veljeni Allahissa!

ike60

Quote from: Roope on 13.10.2011, 00:28:16
Quote from: Farrow on 12.10.2011, 23:03:23
Murros on tapahtumassa islamilaisessakin kulttuurissa, ja en usko että Eurooppaan muuttaminen ainakaan tekee tuollaisten vanhoillisten tapojen noudattamisen yhtään yleisemmäksi - pikemminkin päinvastoin.

Kyllä tekee ja on tehnyt - ainakin Euroopassa. Täällä on enemmän vanhoillisia tapoja noudattavia muslimeja kuin koskaan ennen. Heidän määränsä ei ole laskussa vaan nopeassa nousussa, siitä muuttoliike pitää huolen. Tämä trendi ei muutu lähitulevaisuudessa (kymmeniä vuosia) miksikään, vaikka suurin osa muslimimaahanmuuttajista hiljalleen maallistuisi. Lisäksi monien tutkijoiden mielestä uskonto saa muuttajien elämässä länsimaissa kotimaata tärkeämmän roolin ja vanhoillisemman muodon. Tosin minusta se ei ole suuremman kuvion kannalta edes erityisen ratkaisevaa.

Se nuoren polven maallistuminenkin on vähän niin ja näin. Esimerkiksi Britanniassa tehdyissä kyselytutkimuksissa muslimien nuori polvi osoittaa keskimäärin viehtymystä radikaalimpaan islamiin kuin heidän vanhempansa. Nopeasti hakemalla esimerkki tällaisesta kyselytutkimuksesta on vaikkapa tämä; 16-24-vuotiaista muslimeista al Qaidaa ihailee n. 13 %, kun kaikista muslimeista vain 7 %; peräti 37 % 16-24-vuotiaista on sitä mieltä että islamista luopuminen pitäisi rangaista kuolemalla. Yliopistoissa opiskelevien muslimien keskuudessa tehty kyselytutkimus ei sekään anna kuvaa maltillistumisesta edes niiden nuorten keskuudessa, joiden luulisi olevan parhaiten integroituneita.

Ongelma ei ole pelkästään muslimien nuoren polven radikalisoituminen vaan esimerkiksi Saksassa turkkilaisten nuori polvi on huonommin yhteiskuntaan integroitunutta kuin heidän vanhempansa. Vanhemmat turkkilaismiehet tulivat maahan töihin ja asuivat saksalaisten keskellä; heidän lapsensa puolestaan usein tippuvat koulutuksesta, elävät sosiaalituilla ja rötöksillä ja eristäytyvät omiin jengeihinsä. He ovat radikaalille islamillekin ihan toisenlainen värväyskohde kuin vanhempansa.

Kokoliha

Quote from: Farrow on 13.10.2011, 00:18:03
Luetko sinä muuten yhtään mitään muuta kuin Hommaa?
En tietenkään. Tai no, toki resitoin Scriptaa käyttäen luonnollisesti Kalevalaista nelipolvista trokeeta. Joskus kiljun kittaamisen lomassa myös rentoudun hiukan tsekkaamalla Ellilän blogin ja Gates of Viennan - jälkimmäisen tosin Googlen kääntäjän kautta, koska meillä alikoulutetuilla, syrjäytyneillä ja harhaisilla islamfoobikko-Eurabiafanaatikoilla kielitaito ei ole järin häävi.

Quote from: Farrow on 13.10.2011, 00:18:03
"Eurabia ja lännen uppoaminen" on moneen kertaan kumottu ihan suht pätevin argumentein. Ei se "Eurabia" nyt mitenkään ainoa mahdollinen skenaario ole.
En huomannut kenenkään väittäneen, että tuo "Eurabia" olisi ainoa mahdollinen skenaario. Pointti lienee siinä, että se on ihan riittävän mahdollinen siihen, että kehityssuunnan estäminen ja ennakoiva interventio on paitsi varsin järkevää, myös humaania. Jälkikäteen kun asiat tuskin ovat humaanein keinoin korjattavissa. Ja kuten useasti todettua, en näe järkeä ottaa varsinkaan sellaisia riskejä, joiden jo pelkästä ottamisesta ei ole mitään hyötyä, vaan päin vastoin vahinkoa.

Ja mitä riskin ottamiseen tulee, yleensä riskin kantamisen vastuu pitäisi kuulua sen ottajalle. Olen useasti kysynyt ns. opponenteilta, että millä tavalla he ovat suunnitelleet kantavansa ko. riskin, koska sehän on siis täysin heidän hommansa eikä minun? Vai käykö riskin mahdollisesti toteutuessa niin, että sitten itketään ja pyydetään mukaan talkoisiin niitä, jotka eivät riskiä alun perinkään halunneet ottaa? Varsin harva opponentti nimittäin on niin ankarasti harhainen, että kieltäisi kokonaan riskin olemassa olon mahdollisuudenkin.

En tiedä miten "Eurabia" täsmällisesti määritellään, mutta esim. Ruotsi ja Britannia ovat mielestäni jo nyt ihan riittävästi "eurabisoituneet" = kaulaansa myöten monikultturismin paskassa suossa, jotta ne kelpaavat konkreettiseksi ja varoittavaksi esimerkiksi kehityssuunnasta.

Tuota "Eurabia" -termiä tuntuvat muuten eniten viljelevän ns. opponentit/Homman kyseenalaistajat.

Siili

Quote from: Vöyri on 13.10.2011, 11:31:01
Quote from: Siili on 13.10.2011, 11:19:41

Siis me kansalaiset, suomalaiset, Suomi - eikö liberaali voi sanoa koskaan "me"? Varmasti osin idealistisesti näen, että tasavaltamme on meidän kansalaisten, jopa meidän tietyn yhteistahtomme perustalla.

No, miten "kanslaiset, suomalaiset, Suomi" harjoittavat kollektiivisesti "hajoita ja hallitse"-periaatetta?  Eikö tämä edellytä sitä, että määritellään "ne", joiden rivejä pitää hajoittaa?

Minusta erilaisten ahdasmielisten kollektiivien hajottamiseksi ei voi tehdä muuta kuin suvaita mahdollisimman laaja spektri näkemyksiä ja toivoa, että nämä kollektiivitkin oppivat pois "me vs. ne"-ajttelusta.  Se ei vaadi kollektiivilta mitään muuta kuin sananvapauden hyväksymistä.  Myös esimerkiksi eurabia-spekuloinnin osalta.

Esimerkkinä erittäin haitallisesta kollektiivin johtavan edustajan toimenpiteestä on pyytää anteeksi sitä, että kollektiivin yksilö on käyttänyt ilmaisunvapauttaan.  Se ei vähennä "me vs. ne"-ajattelua missään määrin. 

elven archer

Quote from: Vöyri on 13.10.2011, 06:12:48
En tiedä muista harhoistasi, toivottavasti niitä ei ole, mutta luonnehdit minun käsityksiäni ja argumenttejani täysin harhaisesti ja epäoikeudenmukaisesti. Kirjoitat myös hyvin, tuota, intensiiviseen sävyyn näistä kysymyksistä, jotka eivät ole omaa sydäntäni lähellä puoleen taikka toiseen. Koska näet 2 tai 8 prosenttia jotenkin kauheasti peljättävinä lukuina 20 vuoden päästä niin oletan, että jotain todella hirvittävää on mielestäsi tulossa, jota sopinee parodioida. Olen hyvin pahoillani, jos loukkaannuit, mutta yleensä pitää osata ottaa kuten antaa.
Minua loukkaa ajantuhlaus. Minä kirjoitin sinulle hyvin perusteltuja ajatuksia monta viestiä, mutta sain vastaukseksi ainoastaan "olet harhainen ja sanoit, että Kalifaatissa kaikki menetämme päämme" -soopaa. Minua loukkaa se, että käytän aikaani ja vaivaani perustellakseni hyvin sanomiseni sinulle, mutta sinä sivuutat kaiken olankohautuksella ja alat syytämään solvauksia vastaukseksi. Minulla ei ole aikaa tuhlattavaksi tällaiseen paskaan, näin niin kuin kansantajuisesti ilmaistuna. En näe mitään järkeä kirjoitella ihmisille, jotka eivät huomioi toisten esittämiä argumentteja, vaan pitävät alusta loppuun kategorisesti oman lähtökohtansa asioista. Sellainen "keskustelu" on jo lähtökohtaisesti hyödytöntä. Olen erittäin pettynyt, että Homma sellaisen mahdollistaa, koska siinähän sinä vielä olet soittamassa poskeasi miettimistauon sijaan, etkä edes yritä vastata sinulle esitettyihin argumentteihin. Se on hyvin loukkaavaa käytöstä keskustelupalstalla. Jos et ole valmis keskustelemaan, niin sitten on parempi olla hiljaa ja tuottamatta turhaa läpinää ketju täyteen. Todellisuus.org taitaa olla sellaista varten?

Taas tuossa viestissäsi keskityt vain naljailemaan ja vihjailemaan, että olisin jotenkin typerä, kun ymmärrän kasvulukuja ja olen huolissani pitkän ajan kehityksestä. Sinä otat 20 vuoden estimaatin, joka osoittaa hurjaa kasvua, mutta ei ole tietenkään vielä itsessään suuri ja sillä tavoin yrität esittää minut naurettavana. 2 prosenttia, hehheh. Kuitenkin väestödemografisesti itse esittelemästäsi tilastosta löytyvät estimaatit useimmista Euroopan maista osoittavat aivan hurjaa kasvua.

Vörå

Quote from: Kokoliha on 12.10.2011, 21:29:08
Tämähän on yhtä chutzpah, kuin olkinukketehtailija kmruuska syyttäessään jatkuvasti muita olkinukkeilusta. Mites muuten Vöyri, onko sinulla, sr:llä, Johannes Krauser II:lla etc. jonkinsortin vuorot tai päivystys täällä?

Yhteiskuntapalvelua, karua hommaa (pun intended), mutta jonkunhan se on tehtävä... Lie back and think of Finland!

Tomi

Löysin tämän ryhmän Facebookista.
http://www.facebook.com/groups/suomivapaaksi/
SUOMI VAPAAKSI - ISLAM MURSKAKSI!

Onko vihapuhetta?

Svenska Konung

Quote from: Tomi on 21.10.2011, 21:47:17
Löysin tämän ryhmän Facebookista.
http://www.facebook.com/groups/suomivapaaksi/
SUOMI VAPAAKSI - ISLAM MURSKAKSI!

Onko vihapuhetta?

Oletko itse kirjoitellut tuonne?
Vetelä ja nestemäinen uloste eli ripuli on kypsytettyjä ruoka-aineita käyttävän ihmisen kohdalla merkkinä ruoansulatusjärjestelmän häiriöstä. Terveen ihmisen uloste on kiinteää ja säännöllisesti muotoutunutta.

K.K.

Quote from: Vöyri on 14.10.2011, 18:07:25
hörhöiset ja potentiaalisesti hyvinkin haitalliset Eurabian pelkääjät.
(hörhöiset ja Suomen taloudelle potentiaalisesti hyvinkin haitalliset ilmastonmuutos-pelkääjät.)

Itse näkisin islamisoitumisen samankaltaisena uhkakuvana,kuin vaikkapa ilmastonmuutoksen.
Molemmat tapahtunee pitkäaikaisen kehityksen tuloksena,jollei asioiden kulkuun puututa .

Merkittävin ero näiden kahden välillä on se,että kasvihuonekaasuja syntyy väistämättä  ja Suomen tekemiset ja tekemättäjättämiset eivät ratkaise globaalisesti mitään.Toisaalta Suomen mahdollinen islamisoituminen on pitkälti maahanmuuttopolitiikastamme riippuvaa.

Vaikka molemmat uhkakuvat realisoituisivat uskon,että tulen henkilökohtaisesti pärjäämään hyvin.Huoleni koskeekin lähinnä (Suomen) tulevien sukupolvien hyvinvointia.

QuoteIPCC:n arvioiden mukaan nykyinen päästöjen kasvutahti johtaisi 4-11 asteen lämpenemiseen vuosisadan loppuun mennessä. Todennäköisin nousu olisi 7,5 astetta.
"Dosentti Tarvaisen arvioiden mukaan muslimien määrä kasvaa kantasuomalaisten määrää suuremmaksi vuoteen 2170 mennessä eli noin 160 vuoden kuluessa."
QuoteSillä olisi katastrofaaliset vaikutukset koko ekosysteemiin ja ihmisten elinoloihin. Tiedemiehet pitävät turvallisen lämpenemisen rajana kahta astetta verrattuna esiteolliseen aikaan.
Sillä olisi katastrofaaliset vaikutukset suomalaiseen yhteiskuntaan ja ihmisten elinoloihin.Tiedemiehet pitävät turvallisena islaminuskoisten prosenttiosuutena kahta prosenttia väestöstä.
QuoteIlmastoskeptikot ovat aiemmin syyttäneet IPCC:n lämpenemisarvioita liioitelluiksi, mutta nyt asiantuntijat ovat sitä mieltä, että ennusteet ovat voineet olla jopa liian varovaisia.
Eurabia skeptikot ovat aiemmin syyttäneet maahanmuuttokriittisten islamisoitumisarvioita liioitelluiksi, mutta nyt asiantuntijat ovat sitä mieltä, että ennusteet ovat voineet olla jopa liian varovaisia.

Lainaukset:
http://www.co2-raportti.fi/index.php?page=ilmastouutisia&news_id=3185   ja
http://www.hs.fi/paakirjoitus/artikkeli/Kantasuomalaisista+voi+tulla+v%C3%A4hemmist%C3%B6/1135258696841

MTV:n nettikyselyn mukaan yli 90 prosenttia kansasta on sitä mieltä, ettei islaminuskoisia tulisi ottaa Suomeen nykyisellä tavalla.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2009/10/968895/nettikysely-islaminuskoisten-maahanmuuttoa-rajoitettava

Ammadeus

Mitään muuta niin haluakkaan ..

vilinpoika

Uskonnolla yleensä suomalaiset ymmärtävät elämäntapaa, joka perustuu pyhään jumaliseen ilmoitukseen, joka taas kehoittaa henkilöa elämään hyvää ja hyödyllistä elämää, josta muutkin hyötyvät. Tietääkseni koraanissa ei kannusteta muslimeja sen paremmin työteliäisyyteen, kuin rehellisyyteenkään. Sura 47:4 kylläkin kehoittaa heitä katkaisemaan kurkut meiltä muilta, eikä siinä puhuta avomaan kurkuista. On täysin käsittämätöhtä, että suomesta löytyy niin naiveja ihmisiä, että he haluaisivat tänne lisää kurkunkatkojia. Minun isäni ei varmastikkaan tapellut aikanaan  karjalan metsissä jotta tänne voitaisiin luoda horror-yhteiskunta a la islam.

Farrow

Tunnetko yhtään muslimia? Ovatko he halunneet katkaista kurkkusi?

Tänne ei ole tulossa mitään horror-yhteiskuntaa. Rauhoitu.
"To be nobody but yourself in a world which is doing its best day and night to make you like everybody else means to fight the hardest battle which any human being can fight and never stop fighting." - e.e.cummings

jmm

Quote from: Farrow on 08.11.2011, 00:44:33Tunnetko yhtään muslimia? Ovatko he halunneet katkaista kurkkusi?

No kai se riippuu siitä miten määrittelet "horror-yhteiskunnan".

Ehkä ghettoutuminen, juutalaisten joukkopaot, seksuaalivähemmistöjen vainoaminen, vääräuskoisten naisten raiskaukset, kunniamurhat eivät ole mielestäsi "horror-yhteiskuntaa". Minä ainakin olen eri mieltä.

Ja pitäisikö minun huolestua vasta siinä vaiheessa kun joku tulee katkaisemaan kurkkuni? Minä huolestun tasan siinä vaiheessa kun ensimmäinen kurkku katkaistaan. Ja se aika meni jo.
"The difference between a cult and religion? A cult is led by a guy who knows it's bullshit. In a religion, that guy is dead." - Joe Rogan

pikku hukka

Quote from: jmm on 08.11.2011, 00:51:30
Quote from: Farrow on 08.11.2011, 00:44:33Tunnetko yhtään muslimia? Ovatko he halunneet katkaista kurkkusi?

Ehkä ghettoutuminen, juutalaisten joukkopaot, seksuaalivähemmistöjen vainoaminen, vääräuskoisten naisten raiskaukset, kunniamurhat eivät ole mielestäsi "horror-yhteiskuntaa". Minä ainakin olen eri mieltä.

Ja pitäisikö minun huolestua vasta siinä vaiheessa kun joku tulee katkaisemaan kurkkuni? Minä huolestun tasan siinä vaiheessa kun ensimmäinen kurkku katkaistaan. Ja se aika meni jo.

Kenen kurkku on katkaistu? Nyt on mennyt jotain ohi uutisissa.

Tuo kuvailemasi "horror-yhteiskunta", sellainenko löytyy mielestäsi jo Suomesta tai ainakin uhkakuva siitä?

jmm

Quote from: pikku hukka on 08.11.2011, 01:03:47Tuo kuvailemasi "horror-yhteiskunta", sellainenko löytyy mielestäsi jo Suomesta tai ainakin uhkakuva siitä?

Ei kun keksin nuo ilmiöt ihan omasta päästäni. Niillä ei ole mitään yhteyttä Eurooppalaiseen maahanmuuttopolitiikkaan. Ja Suomi tunnetusti välttää kaikkien muiden virheet, kysy vaikka Astridilta.
"The difference between a cult and religion? A cult is led by a guy who knows it's bullshit. In a religion, that guy is dead." - Joe Rogan

akez

Quote from: Farrow on 08.11.2011, 00:44:33
Tunnetko yhtään muslimia? Ovatko he halunneet katkaista kurkkusi?

Joo, ei tule horror-yhteiskuntaa, jos se vain estetään. Tässä jutussa on taas vaihteeksi kurkunkatkomismeiningistä ja mikähän rauhanuskonto jutussa mahtaa ollakaan asialla?

Quote"Minä vastustin ja vanhempani sanoivat, että he tappavat minut, polttavat minut tai viiltävät kaulan auki"
Miksi pitää jatkuvasti yrittää väittää, että sellaista ei tapahdu, mikä on jatkuvaa arkipäivää joissakin kulttuureissa?

EDIT lisäys koskien tapaus Ibrahim Shkupollia, joka oli tullut Suomeen pakolaisena, HS Omakaupungin jutusta.

QuoteEntisen naisystävänsä mies surmasi tämän asunnossa teräaseella. Kopran mukaan kyse ei ollut pistohaavoista. "Kyse ei varsinaisesti ollut iskuista vaan teräasetta oli muuten käytetty raa'alla ja julmalla tavalla", Kopra kertoo.

Mitähän tässä on mahtanut tapahtua?
George Orwell: "All that Oceania's citizens know about the world is whatever the Party wants them to know."

K.K.

Quote from: pikku hukka on 08.11.2011, 01:03:47
Quote from: jmm on 08.11.2011, 00:51:30

Kenen kurkku on katkaistu? Nyt on mennyt jotain ohi uutisissa.

Tuo kuvailemasi "horror-yhteiskunta", sellainenko löytyy mielestäsi jo Suomesta tai ainakin uhkakuva siitä?

Aiheeseen liittyen,joitakin uutisia viime kuukausilta:

1. Pakistanissa 25 vuotta vankeutta syytteenä Koraanin koskeminen pesemättömin käsin. Mikäli vetoomukset vapauttamisesta onnistuvat uhkana on tapetuksi tuleminen.
(Appeal for a Christian woman sentenced to 25 years in prison for blasphemy.)http://www.news.va/en/news/asiapakistan-appeal-for-a-christian-woman-sentence

2. Muhammedin pilkasta vapautetun naisen poika ja tämän vaimo kidnapattu ja pakotettu kääntymään islamiin, jotta nainen saataisiin tulemaan esiin piilopaikastaan.
http://www.news.va/en/news/asiapakistan-christian-couple-kidnapped-and-conver

3. Nigerian kirkkoiskuissa jo 150 kuolonuhria
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/2011/11/1428394/nigerian-kirkkoiskuissa-jo-150-kuolonuhria

4.Christian Student Beaten to Death for Wearing Cross
http://www.powerlineblog.com/archives/2011/11/christian-student-beaten-to-death-for-wearing-cross.php

5. Malediivien poliisit pitivät intialaista opettajaa pidätettynä 15 päivää ennen kuin karkottivat hänet 14.10., koska hänellä oli Raamattu kotonaan.
http://stefanus.fi/uutiset/31-10-11.html

6. Iran – Kristittyjä vankeja yritetään käännyttää
Pastori Youcef Nadarkhanille, joka odottaa parhaillaan Iranin korkeimman johtajan päätöstä kuolemantuomiostaan, on annettu vankilassa islamilaista kirjallisuutta. Viranomaiset ovat Iranissa aloittaneet kampanjan kristittyjen vankien käännyttämiseksi.
Iranin kristityt kertovat, että kristittyjen häirintä on lisääntynyt. Useita Church of Iran-seurakunnan jäseniä on kutsuttu kuulusteltaviksi. Heitä on uhattu syyttää jumalanpilkasta ja yhdelle kerrottiin, että häntä rangaistaisiin osallistumisesta "valtion turvallisuuden vastaiseen toimintaan".
Aiemmin Shirazin vankilassa ollut kristitty Mehdi Furutan, hänkin Church of Iranin jäsen, on äskettäin siirretty maanalaiseen selliin Adelabadin vankilassa, jossa vankien kiduttaminen on yleistä. Furutanista ei ole kuultu viikkoon.
http://stefanus.fi/uutiset/31-10-11.html

7.  Kristittyjä raiskataan ja pakotetaan kääntymään islamiin Pakistanissa
Ihmisoikeusjärjestö Asia Human Rights Commissionin (AHRC) tiistaina julkaisen raportin mukaan kristittyjä naisia raiskataan, pakotetaan naimisiin ja kääntymään muslimeiksi Pakistanissa.
AHRC:n raportin mukaan käytäntö Punjabin osavaltiossa on jo hälyttävässä kasvussa. Islamilaiset fundamentalistit ovat raiskanneet jopa 13-vuotiaan tytön, pakottaneet hänet naimisiin ja kääntymään islamiin.
http://www.verkkouutiset.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=65311:kristittyjae-raiskataan-ja-pakotetaan-kaeaentymaeaen-islamiin-pakistanissa&catid=4:ulkomaat&Itemid=6

8. Egyptiläinen mies tuomittiin kolmeksi vuodeksi vankeuteen islamin loukkaamisesta Facebookissa.
http://news.nationalpost.com/2011/10/22/egyptian-gets-three-years-for-insulting-islam-on-facebook/

9. Indonesia – Itsemurhaisku rukoushuoneessa
Itsemurhapommittaja räjäytti 25.9. kahdeksan putkipommia lähellä Bethel Full Gospel-seurakunnan pääsisäänkäyntiä Solossa, Keski-Jaavalla, kun uskovat olivat poistumassa aamujumalanpalveluksesta. Yli 20 uskovaa loukkaantui, yksi kuoli myöhemmin sairaalassa. Iskun tekijä kuului sotilaalliseen islamistiseen ryhmään.
http://www.christianpost.com/news/rick-warren-suicide-bomber-attacks-saddlebacks-sister-church-in-indonesia-56451/

10. Räsänen vetoaa iranilaispastorin puolesta
Räsäsen mukaan Iranin hallinnon tuomioistuin tuomitsi Nadarkhanin kuolemaan syytettynä islamin hylkäämisestä ja "islamin suuren profeetan profeettuuden kieltämisestä". Nadarkhani on sanonut, ettei hän ole koskaan aikuisena ollut muslimi ja kieltäytyy hyväksymästä islamia omaksi uskokseen. Hänelle on tarjottu mahdollisuuksia välttää hirttotuomio, jos hän kieltäisi kristinuskonsa oikeudessa.
http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2011/10/rasanen_vetoaa_iranilaispastorin_puolesta_2938983.html

11. Ainakin 24 kuoli ja yli 200 loukkaantui mellakoissa Kairossa
Kairossa puhkesi mellakoita jälleen sunnuntaina, kun kirkkoihin kohdistuneita hyökkäyksiä kritisoineet tuhannet kristityt ottivat yhteen turvallisuusjoukkojen kanssa.
Varhaiskristittyjä kopteja muun muassa kivitettiin ja ammuttiin.
http://www.hs.fi/ulkomaat/Ainakin+19+on+kuollut+ja+yli+150+loukkaantunut+mellakoissa+Kairossa/a1305546865281

12. Egypti – Kovanlinjan muslimit hyökänneet
3000 hengen kovanlinjan salafimuslimien joukko hyökkäsi Mar Gerges kirkkoon Elmarenabin kylässä Aswanissa tuhoten kaikkea mahdollista, kertoi suuri joukko silminnäkijöitä.  Joukkio hävitti maan tasalle myös neljä kirkon lähellä ollutta kristittyjen omistamaa kotia ja kahta liiketilaa.
http://www.stefanus.fi/uutiset/3-10-11.html

13. Punjab: armed Muslims rape a Christian, a "common practice"
http://www.asianews.it/news-en/Punjab:-armed-Muslims-rape-a-Christian,-a-common-practice-22725.html

14. Somalia – Kristitty kidnapattu ja teloitettu
Islamista kristinuskoon kääntynyt, kidnapattu mies löytyi teloitettuna 2.9. Hudurin kaupungin laitamilta, Bakoolin alueella, Lounais-Somaliassa.
Kolme ääri-islamilaisen al-Shabaab terroristiryhmän jäseneksi epäiltyä pakotti 21.8. Juma Nuradin Kamilin autoonsa. Kidnappaus ja murhatapa viittaavat siihen, että al-Shabaab oli tarkkaillut häntä jo aiemmin. Al-Qaedaan liitetty al-Shabaab on vannonut hävittävänsä kristinuskon Somaliasta.
http://www.stefanus.fi/uutiset/19-9-11.html

15. Indonesia: Kaksi kirkkoa poltettu. Toisessa tapauksessa kirkkoa ei saanut ottaa käytttöön koska se sijaitsee kadulla joka on nimetty muslimin mukaan.

http://www.thejakartaglobe.com/home/two-churches-torched-in-indonesia/456930

16. Iran: Viranomaiset käynnistivät raamatunpolttokampanjan jossa takavarikoitiin ja poltettiin 7000 raamattua. Kristittyjä myös vangittiin.
http://www.newsmax.com/Newsfront/iran-bible-burning-christians/2011/08/26/id/408824

17. Irak: Kaksi kirkkoa joutui pommihyökkäyksen kohteeksi, 23 haavoittui.
http://www.voanews.com/english/news/middle-east/Bomb-Attack-Outside-Iraqi-Christian-Church-Wounds-23-126569753.html

18. Nigeria: Kaksi kirkkoa pommitettiin. Kun islamistijohtajat vangittiin, poltettiin vielä yksi katolinen kirkko.
http://www.compassdirect.org/english/country/nigeria/article_115792.html

19. Eritrea: Ainakin kahdeksan kristittyä kuollut vankilassa huonojen olojen ja kidutuksen takia, koska he eivät suostuneet luopumaan uskostaan.
http://www.worthynews.com/10862-christian-deaths-climb-in-eritrean-prisons

20. Intia: Kristityksi kääntynyt nainen pahoinpideltiin. Useat kristityt saavat tappouhkauksia.( Muslim Extremists in India Attack, Threaten Christian Women )
http://www.compassdirect.org/english/country/india/article_116022.html

21. 26.08.2011 Norja: Kristityksi kääntynyttä afgaanimiestä oli kidutettu muslimien toimesta norjalaisessa pakolaisten vastaanottokeskuksessa.http://www.dagen.no/Nyheter/Innenriks/tabid/248/Default.aspx?ModuleId=73598&articleView=true
(http://www.dagen.no/Portals/5/artikkelbilder/2011/08/2011826505828_3.jpg)
QuoteTuo kuvailemasi "horror-yhteiskunta", sellainenko löytyy mielestäsi jo Suomesta tai ainakin uhkakuva siitä?

korjattu linkki

Veikko

Tuota edellistä katsellessa tuli mieleen, milloin Vasemmistonuoret järjestävät keskustelutilaisuuden

Islamismin anatomia - Islamin muuttunut luonne ja antifanatismin mahdollisuudet

?

(Vrt.  Äärioikeiston anatomia - Fasismin muuttunut luonne ja antirasismin mahdollisuudet)

Varmaan piankin - onhan islamilaisia pääkaupunkiseudulla mitä suurimmalla todennäköisuudellä enemmän kuin uusfasisteja.
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

Farrow

K.K.
Listalla ei ollut Suomessa tapahtuvia asioita, ja tässä kuitenkin on kyse Suomesta ja Suomen tulevaisuuden uhkakuvista. Montako kertaa täällä on kivitetty naisia, rangaistu koraaniin koskemisesta likaisin käsin, mellakoitu yms yms?

Niinpä.

Uskotko tosissasi siihen että Suomessa joskus tullaan yleisesti kivittämään naisia yms, tai hyväksymään sellainen käytös? Onko siihen tarvetta kenelläkään yhteiskunnassamme, oli sitten muslimi tai kristitty? Maamme on rauhallisimpia paikkoja tällä pallolla, eihän me koskaan nousta edes barrikadeille.. vaikka välillä saattaa olla syytäkin.

"To be nobody but yourself in a world which is doing its best day and night to make you like everybody else means to fight the hardest battle which any human being can fight and never stop fighting." - e.e.cummings

Lodi

Nyt pitää muistaa, että kasvava muslimiväestönosa paapojineen tuo vähitellen omat tapansa Suomeen.
Näinhän on koko ajan pikkuhiljaa käynyt.
Kannattaa pitää mielessä se vanha mutta opettavainen kertomus kattilaan laitetusta sammakosta.

Toivottavasti tämä ei lisää rasismia Suomessa !

K.K.

Quote from: Farrow on 08.11.2011, 17:36:05
K.K.
Listalla ei ollut Suomessa tapahtuvia asioita, ja tässä kuitenkin on kyse Suomesta ja Suomen tulevaisuuden uhkakuvista. Montako kertaa täällä on kivitetty naisia, rangaistu koraaniin koskemisesta likaisin käsin, mellakoitu yms yms?
Kyse oli Suomen uhkakuvista.(Eikä esim. tuo Norja kovin kaukana Suomesta ole.)

QuoteUskotko tosissasi siihen että Suomessa joskus tullaan yleisesti kivittämään naisia yms, tai hyväksymään sellainen käytös? Onko siihen tarvetta kenelläkään yhteiskunnassamme, oli sitten muslimi tai kristitty? Maamme on rauhallisimpia paikkoja tällä pallolla, eihän me koskaan nousta edes barrikadeille.. vaikka välillä saattaa olla syytäkin.
Toivon että Suomesta ei tule islamilaista valtiota!Suomessa on vielä yksi Euroopan pienimmistä muslimi vähemmistöistä.Ohessa uutis- ja dokumenttipätkiä muista Euroopan valtioista.

Ruotsikin oli rauhallisimpia paikkoja tällä pallolla,kunneshttp://www.youtube.com/watch?v=KzLECtFT4aU
(Suosittelen katsomaan ainakin tämän.)

England: No-Go Areas for Kuffar (Non-Muslims) :http://www.youtube.com/watch?v=E0BbWmPKCyk&feature=related

Berlin's No Go Areas for non-Muslims :http://www.youtube.com/watch?v=l8eOAnBGPn0

Muslims Riot, Fire on French Police : http://nation.foxnews.com/international/2010/07/18/muslims-riot-fire-french-police

Muslim Multiculturalism in Denmark / Radikale Islamiske Trussel i Danmark :http://www.youtube.com/watch?v=Bi2pqHdy3xE

Radical Muslims In Belgium (Scary) :http://www.youtube.com/watch?v=zAivyEazJQ0

Oslo Muslim Pro-Hamas Riots:Anti-Israel Brutality : http://www.youtube.com/watch?v=4qb2DPpBoAA

CBN: Malmö, Sweden: Growing Muslim Influence : http://www.youtube.com/watch?v=wRnP-XzB_U0&feature=related

Muslim youth attacking Denmark! : http://www.youtube.com/watch?v=VEAVAxt9ekI

British Women Forced to Wear Veil - Muslim Inmates Running the Asylum : http://www.youtube.com/watch?v=Aqz3mL37Xbc&feature=related

Eurooppa islamisoituu:

Ranskan lähiöissä vallitsee islam :http://hommaforum.org/index.php/topic,59695.0.html

Die Welt: Islamilaiset moraalipoliisit vaativat Sharia-vyöhykkeitä:http://hommaforum.org/index.php/topic,60661.0.html

Somali-imaami Ruotsin radiolle: Islamista luopuneiden pitää kuolla :http://hommaforum.org/index.php/topic,59217.0.html

Bosnianmuslimien seurakunnille veronkanto-oikeus Ruotsissa :http://www.hs.fi/ulkomaat/Bosnianmuslimien+seurakunnille+veronkanto-oikeus+Ruotsissa/a1305548660549

Ensimmäinen valtiorahoitteinen muslimikoulu avataan UK'ssa : http://hommaforum.org/index.php/topic,58549.0.html

UK: Islamistiryhmä haluaa perustaa 3 shariavaltiota :http://hommaforum.org/index.php/topic,53021.0.html

Der Spiegel: Tuomiovalta siirtymässä sharia-oikeuksille :http://hommaforum.org/index.php/topic,57512.0.html

Telegraph/UK Kristittyjen tulee oppia olemaan vähemmistö :http://hommaforum.org/index.php/topic,52936.0.html

Belgia: Radikaaliryhmä avasi "shariaoikeuden" :http://hommaforum.org/index.php/topic,59001.0.html

Ruotsi: Juutalaiset pakenevat Malmöstä, kun antisemitismi kasvaa :http://hommaforum.org/index.php/topic,22016.0.html

Saksassa 1 000 mahdollista terroristia : http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011090614333609_ul.shtml

UK: Totuus moniavioisuudesta : http://hommaforum.org/index.php/topic,59123.0.html

UK: Homofobiset hyökkäykset kasvussa : http://hommaforum.org/index.php/topic,60430.0.html

TS: Nasima Razmyar arkipäivän kunniaväkivallasta Suomessa : http://hommaforum.org/index.php/topic,37339.msg508197.html#msg508197

Tanska: Täällä hallitsee islamilainen laki! : http://hommaforum.org/index.php/topic,58318.0.html

Sadat musliminaiset Britanniassa ovat radikalisoituneet : http://hommaforum.org/index.php/topic,23008.msg307659.html#msg307659

YLE: Terroristijärjestö rekrytoi somaleja tukholmalaislähiössä : http://hommaforum.org/index.php/topic,21837.msg407980.html#msg407980

Muslimiterroristit ovat usein koulutettuja ja hyväosaisia : http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Muslimiterroristit+ovat+usein+koulutettuja+ja+hyv%C3%A4osaisia/1135258655019?ref=rss

Radikalisoituneet toisen polven muslimit huolestuttavat Suomessakin :http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Radikalisoituneet+toisen+polven+muslimit+huolestuttavat+Suomessakin/1135256012710

Yliopistojen muslimiopiskelijoista 40% haluaisi sharian, kolmasosa hyväksyy tappamisen islamin vuoksi :http://hommaforum.org/index.php/topic,40518.msg539495.html#msg539495

Nuorten muslimien asenteet pelottavat Saksassa

Nuorten muslimien asenteet aiheuttavat pelkoa Saksassa. Sisäministeri Wolfgang Schäuble kommentoi eilen tuloksia tutkimuksesta, jonka hän oli tilannut yliopistotutkimusryhmältä Hampurissa.

Tutkimuksen mukaan jopa 40 prosenttia nuorista muslimeista Saksassa olisi poliittisesti radikaaleja ja fundamentalistisesti suuntautuneita. Uskonnolla on näiden nuorten elämässä valtava merkitys, ja myös islamilaiseen kulttuuriin kuuluvaa moraalikasvatusta pidetään tärkeänä.

12 prosenttia nuorista edustaa ryhmää, joilla on kriittinen asenne läntisiä tapoja ja moraalia vastaan. Sama ryhmä suosii fyysisiä rankaisuja ja kuolemantuomiota rikoksentekijöille.http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/8538-nuorten-muslimien-asenteet-pelottavat-saksassa

Jne.jne...

Lainaus käyttäjältä: Farrow
QuoteNiinpä.
Niin.

Fiftari

Kyllä se suunta suomessakin on tuo mikäli sen annetaan mennä tuohon. Maahanmuuton tiukentaminen sekä tukien järkevöittäminen helpottaa tilannetta aluksi. Siitä voidaan alkaa rakentamaan eteenpäin. Voidaan alkaa vaatia kielen opiskelua, työpaikan hommaamista, puhdasta rikosrekisteriä ja uhata karkoituksella mikäli teko on tarpeeksi vakava.
Ylivertaisuusvinouma on kognitiivinen vinouma, jossa yksilö yliarvioi itsensä jossakin suhteessa kuten vaikkapa jonkin taidon hallinnassa. Lisäksi tyypillisesti mitä huonompi yksilö on kyseisessä taidossa sitä enemmän hän yliarvioi osaamistaan.

Farrow

K.K.
Ei noissa linkeissä mitään uutta ole, ainakaan mulle. Jos tarkoitushakuisuus siis käy (kuten sulle näyttää käyvän), niin samanmoisen linkkisatsin saisi koottua esim. siitä miten nuoret musliminaiset ovat luopuneet huiveistaan länsimaalaistuttuaan, pystyvät halutessaan opiskelemaan ja liikkumaan vapaammin kodin ulkopuolella, saavat vähemmän lapsia kuin aiemmin jne. jne...

Vähemmistö pilaa enemmistön maineen. Sama koskee myös muita uskontoja.

Se millainen poliittinen ilmapiiri Suomessa on, ja mihin suuntaan ollaan menossa, sekä liuta jo aiemmin tässäkin ketjussa ladeltuja argumentteja osoittavat, että noihin Islam-uhkakuviin ei kannata suhtautua hysteerisesti, kärjistäen tai pelotellen. Sellainen ei johda mihinkään hyvään.

Ja mitä maailmamme tulevaisuuteen tulee, niin on AIKA paljon muuta pahempaa uhkakuvaa olemassa kuin se onko Suomessa 2 vai 4 prosenttia väestöstä muslimeja.

Whomanoid

Quote from: Farrow on 09.11.2011, 08:30:01
K.K.
Ei noissa linkeissä mitään uutta ole, ainakaan mulle. Jos tarkoitushakuisuus siis käy (kuten sulle näyttää käyvän), niin samanmoisen linkkisatsin saisi koottua esim. siitä miten nuoret musliminaiset ovat luopuneet huiveistaan länsimaalaistuttuaan, pystyvät halutessaan opiskelemaan ja liikkumaan vapaammin kodin ulkopuolella, saavat vähemmän lapsia kuin aiemmin jne. jne...

Vähemmistö pilaa enemmistön maineen. Sama koskee myös muita uskontoja.

Se millainen poliittinen ilmapiiri Suomessa on, ja mihin suuntaan ollaan menossa, sekä liuta jo aiemmin tässäkin ketjussa ladeltuja argumentteja osoittavat, että noihin Islam-uhkakuviin ei kannata suhtautua hysteerisesti, kärjistäen tai pelotellen. Sellainen ei johda mihinkään hyvään.

Ja mitä maailmamme tulevaisuuteen tulee, niin on AIKA paljon muuta pahempaa uhkakuvaa olemassa kuin se onko Suomessa 2 vai 4 prosenttia väestöstä muslimeja.

Komps. Riskejä ei pidä hysterisoida kuoliaaksi, kuten jotkut eurabiamaanikot tekevät, mutta kyllä takapajuisten kulttuurien ja uskontojen vaikutus ja huoli siitä on itselleni yksi syy, miksi roikun tällä foorumilla. Mieluiten olisi valittava Suomeen tulijoista vain tänne potentiaalisesti kaikkien sopeutuvimpia yksilöitä. Heitä eivät ole luku- ja kirjoitus- sekä kielitaidottomat ja ammattitaidottomat uskovaiset tai muut primitiiviset traditionalistit.
Väärin liputettu!

Siili

Quote from: Farrow on 09.11.2011, 08:30:01

Vaikutat hyssyttelijältä.  Voiko asian tulkita niin, että olet tyytyväinen nykyiseen maahanmuuttopolitiikkaan, eikä sinua huoleta kovin paljoa, vaikka kehitys Suomessa kulkisikin samoja latuja kuin muualla Länsi-Euroopassa?

vilinpoika

Tunnen monia muslimeja, työtoverinakin on ollut, ja naapurina. Heidän ajatusmaailmansa on minulle aivan vieras, politiikka ja uskonto sama asia. Muslimitkin ovat menneet eteenpäin joissakin suhteissa; kurkunleikkaamiset ovat saaneet väistyä räjähdysaineiden tieltä. Menee monta kuffaria samalla pamauksella. Esimerkkejä; Lontoo, Madrid, WTC, Tel Aviv, Tukholma. Viimeksimainitussa urho oli ruotsalaisten onneksi niin törttö, että onnistui vain räjäyttämään omat suolensa jalkakäytävälle. Koiralle koiran loppu. Olen joskus tuttavieni kanssa testannut heidän tietojaan muslimeista, kerron nyt, miten. Olen kirjoittanut tyhjän paperin toiselle puolen viisi sanaa, sen jälkeen käännän paperin ja pyydän häntä kirjoittamaan sanoja, jotka tulevat mieleen, kun kuulevat sanan;muslimi. Seuraavia sanoja tulee; sharia, ramadan, niqab, halal, haram, mekka, medina, muhammad atta  jne. Sitten pyydän kääntämään paperin nähdäkseen nuo kirjoittamani viisi sanaa; rehellisyys, ahkeruus, empaattisuus, hyvyys, ystävällisyys. Mikään näistä sanoista, näistä hienoista ominaisuuksista, ei koskaan tule ensimmäisenä mieleen, kun kuulee sanan ; muslimi.....miksikähän?????