News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2012-08-17 TS: Pedofiilijahtaajat julkaisevat tuomittujen nimiä Facebookissa

Started by Mikko pa, 18.08.2012, 01:08:16

Previous topic - Next topic

Mikko pa

isojen miesten kikkeli ei kuulu pikkupoikien pyllyyn...anteeksi kielioppivirheet.
Suomen sotilaallinen puolustaminen
Sotilaalliseen puolustukseen kuuluvat:
maa-alueen, vesialueen ja ilmatilan valvominen sekä alueellisen koskemattomuuden turvaaminen
kansan elinmahdollisuuksien, perusoikeuksien ja valtiojohdon toimintavapauden turvaaminen ja laillisen yhteiskuntajärjestyksen puolustaminen

Mikko pa

Poikkesin tuota ryhmää katsomassa ja ilmeisesti tuomitut ovat tehneet vastaiskun ja tehneet ilmoituksia kuvista vedoten tekijänoikeuteen. Edelleenkin ihmettelen sitä että mikäli suorittanut tuomionsa niin lain mukaan häntä ei voi enää rankaista samasta rikoksesta. Ja sitten toinen aspekti on se että ei noissa tapauksissa ole välttämättä satutettu ketään, paitsi tietenkin nuo raiskaukset.

P.S. Sori vuodatus mutta hirvittää tuollainen meininki.
[/quote]

Siis mitä vittua tuo kommentti tarkoittaa
??
Miten rikolliset voivat vedota tekijänoikeuteen?ei satutettu ketään.kun lapsia pannaan...eli selvää trollausta...
maa-alueen, vesialueen ja ilmatilan valvominen sekä alueellisen koskemattomuuden turvaaminen
kansan elinmahdollisuuksien, perusoikeuksien ja valtiojohdon toimintavapauden turvaaminen ja laillisen yhteiskuntajärjestyksen puolustaminen

Tabula Rasa

Quote from: Mikko pa on 10.09.2012, 00:19:31
isojen miesten kikkeli ei kuulu pikkupoikien pyllyyn...anteeksi kielioppivirheet.

Ei kuulu ei, mutta myöskään rangaistuksen kärsittyään rikollisen elämää ei tulisi hankaloittaa entisestään. Jos taas rangaistukset ovat sinun mielestä liian lieviä kuten myös meikäläisen mielestä ovat, pitää puuttua liian lepsuihin lakeihin eikä liian helpolla päässeiden rikollisten naamatauluihin.

Toki lakien saaminen vastaamaan oikeudenmukaisia tuomioita on paljon vaikeampaa kuin monottaa naamaan jonkun raiskaajan näköistä henkilöä kadulla. Pitkässä juoksussa kuitenkin kannattavampaa.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Mikko pa

Fiftari : Sinulla ei ilmeisesti ole omia lapsia, veisitkö 14v tyttösi
http://www.purolanratsastuskeskus.fi/
ratsastus tunnille?
http://www.nelonen.fi/uutiset/vaalit11/video/klippi-197570

ja poikasi sen jälkeen partioon esa esukki valkosen hoitoon?

http://yle.fi/uutiset/seksirikoksesta_tuomittu_ex-nuorisotyontekija_edelleen_yhteyksissa_raumalaisnuoriin/5448987

ja kun tyttöäsi pannaan ja poikaasi siinä samalla, olet tyytyväinen että pääsit puuttumaan Mikko Parantaisen kielioppivirheisiin??

Mikko pa

Quote from: Marshal_Mannerheim[Fin] on 10.09.2012, 00:32:10
Quote from: Mikko pa on 10.09.2012, 00:19:31

Ei kuulu ei, mutta myöskään rangaistuksen kärsittyään rikollisen elämää ei tulisi hankaloittaa entisestään. Jos taas rangaistukset ovat sinun mielestä liian lieviä kuten myös meikäläisen mielestä ovat, pitää puuttua liian lepsuihin lakeihin eikä liian helpolla päässeiden rikollisten naamatauluihin.

Toki lakien saaminen vastaamaan oikeudenmukaisia tuomioita on paljon vaikeampaa kuin monottaa naamaan jonkun raiskaajan näköistä henkilöä kadulla. Pitkässä juoksussa kuitenkin kannattavampaa.

Voin etsiä sen lehtijutun joka liittyy aiheeseen, lakimuutoksista ynnä muista, siinäluki että kansanedustajien lakialoite  johtaa harvoin lakimuutokseen

täältä koti sohvalta saan enemmän aikaan

Mikko pa

Ja yksi teidän pellejen peruste mua naurattaa, kaikkia jänittää että padareitten kanssa saman nimiset ja näköiset voivat saada vahingossa ohtaansa nyrkistä.

Jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin yksikään oikea pedari, oikealla nimellään ei ole saanut osumaa nokkaansa....jos ne kyläkunnan lastennussijat ei saa loimeensa niin miksi rovanimellä jonkun lappalaisen jolla on sama nimi pitäisi jännittää?

Mikko pa

Ja kattokaas ja ihmetelkää, mä saan tän Esukin kautta ajettua lakia eteenpäin.nuolkaa te pedareitten oikeuksien puolustajat varpaitanne.

elven archer

Quote from: Mikko pa on 10.09.2012, 00:50:30
Ja yksi teidän pellejen peruste mua naurattaa, kaikkia jänittää että padareitten kanssa saman nimiset ja näköiset voivat saada vahingossa ohtaansa nyrkistä.
Ottaen huomioon sinun tekemiesi kirjoitusvirheiden määrän, niin voiko olla varma, että ainoastaan saman nimisten täytyy pelätä?

Sitä paitsi, mitä hauskaa tuossa on? Jos nimikaima löytyy tuolta listalta, niin ketä saman nimistä naurattaa, vaikka kuva olisikin eri? Tai ketä kovin samannäköistä naurattaa nimestä huolimatta? Mutta sinua se naurattaa. Miksi?

Jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin yksikään oikea pedari, oikealla nimellään ei ole saanut osumaa nokkaansa....jos ne kyläkunnan lastennussijat ei saa loimeensa niin miksi rovanimellä jonkun lappalaisen jolla on sama nimi pitäisi jännittää?
Mietipä sitä. Voisiko olla, että esim. nykymaailmassa työnantajat googlaavat hakijoiden nimiä? Voisiko olla, että nimen oleminen tuolla listalla voisi vaikuttaako ihmisten asenteisiin muutenkin kuin turpaan saamisen kannalta? Oletko kuullut sellaisesta asiasta kuin maine ja sen vaikutuksesta sosiaaliseen kanssakäymiseen?

Ethän sinä itsekään usko, että sillä nimellä siellä ei ole vaikutusta. Jos sillä ei olisi vaikutusta, niin sehän veisi koko touhulta sen pohjan täysin. Tuo touhuhan perustuu nimenomaan siihen ajatukseen, että sillä nimellä siellä on vaikutusta.

Minä aiemmin olen ollut ehkä jopa vastakkaisella kannalla noiden nimien julkaisun suhteen, mutta kyllä viimeistään tämä keskustelu vakuutti minut siitä, että parempi on olla antamatta oikeutta soihtuja kantavien väkijoukkojen käsiin, oli asia mikä tahansa.

Mikko pa

et ole tosissas? :facepalm: Ai työnantaja googlaa?no eiköhän siihen googlaukseen tule juuri tuo "esa esukki valkosen" naama?  pitäiskö mun oikeasti jättää noita julkaisematta vain sen takia ,että joku voi googlata kyseistä nimeä? kyllä te ootte oikeasti pahvipäitä,ei hyvää päivää??
Mitä vitun väliä sillä on jos mulla peltikiinni tulee kirjoitusvirheitä? Jos ette muuta noiden pedareiden puolustamiseksi keksi ,niin heikoilla jäillä olette...

Ja tämä suomen laki on perseestä, jos luitte tuosta keskisuomalaisen jutusta,partion lippukunnanjohtaja valitti että niillä ei ole aseita tarkistella kenenkään taustoja. no ainoa ase on google, nimi ja naama pulpahtaa sieltä ,tuomiot ynnä muut. Tämä esukkikin olisi muuten saanut jatkaa toimiaan lasten parissa...Tällä toiminnalla saadan noita hirvityksiä pois tuolta touhuilemasta, eiköhän niiden lasten suojelemista ajatella ensimmäisenä...teiltä tuppaa unohtumaan se että kuinka hirveää on se että nuo hirvitykset mellastavat tuolla ,eikä kukaan muka mahda asialle mitään...

Tabula Rasa

Quote from: Mikko pa on 10.09.2012, 06:42:11
et ole tosissas? :facepalm: Ai työnantaja googlaa?no eiköhän siihen googlaukseen tule juuri tuo "esa esukki valkosen" naama?  pitäiskö mun oikeasti jättää noita julkaisematta vain sen takia ,että joku voi googlata kyseistä nimeä? kyllä te ootte oikeasti pahvipäitä,ei hyvää päivää??
Mitä vitun väliä sillä on jos mulla peltikiinni tulee kirjoitusvirheitä? Jos ette muuta noiden pedareiden puolustamiseksi keksi ,niin heikoilla jäillä olette...

Ja tämä suomen laki on perseestä, jos luitte tuosta keskisuomalaisen jutusta,partion lippukunnanjohtaja valitti että niillä ei ole aseita tarkistella kenenkään taustoja. no ainoa ase on google, nimi ja naama pulpahtaa sieltä ,tuomiot ynnä muut. Tämä esukkikin olisi muuten saanut jatkaa toimiaan lasten parissa...Tällä toiminnalla saadan noita hirvityksiä pois tuolta touhuilemasta, eiköhän niiden lasten suojelemista ajatella ensimmäisenä...teiltä tuppaa unohtumaan se että kuinka hirveää on se että nuo hirvitykset mellastavat tuolla ,eikä kukaan muka mahda asialle mitään...

Tuo sinun asenne jossa kaikki jotka eivät ole jahtaamassa pedofiilejä 24/7 ovat pedofiilinpuolustajia on aika rasittava. Et sinäkään menetä ihmisarvoasi vaikka pedarin hakkaisitkin ja olisit sen jälkeen joko väkivaltarikollinen tai mikä sinun katsantokannaltasi näyttää olevan pahempaa: tuomittu ja tuomion kärsinyt väkivaltarikollinen.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Mikko pa

Mulla ottaa vaan korvaan se että pedareitten oikeuksista ollaan enemmän huolissaan kuin lasten oikeuksista...eikä tässä nyt olla ketään hakkailemassa. Pelkkää ennaltaehkäisyhän tämä on...Vaikka en ole väkivaltainen yksilö, niin voin kyllä sanoa että jos tuohon pihaan hiekkalaatikolle tulee joku pedari runkkailemaan lasten eteen, niin kyllä turpaan napsautan.

Punaniska

Quote from: Mikko pa on 10.09.2012, 08:05:37

Miten olette ajatellut ehkäistä systeeminne hyväksikäytön vääriin tarkoituksiin? Koska joku sitä tulee varmuudella vielä yrittämään.

Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Mikko pa

no emme julkaise mitään musta tuntuu juttuja, pelkkä epäily ei riitä. Tuomio käräjäoikeudesta antaa vapaalipun meidän sivuille välittömästi.
osoite ja sotu sutataan...ja pahimmat teonkuvaukset karsitaan pois, muuten lähtis oikeasti niitä päitä irti...
Emme julkaise katkerien ex vaimojen tekaistuja syytteitä....

nnnrsk

Kielioppi- ja kirjoitusvirheesi ovat ihan siedettäviä. Sen sijaan olisi kiva, jos jättäisit kiroilun ja muiden keskustelijoiden haukkumisen ja opettelisit muutenkin käyttäytymään kuin aikuinen ihminen. Nykyisen kaltaiseen ulosantiisi ei ole mitään aihetta ja kykenet varmasti argumentoimaan ilman epäasiallisuuksiakin.

P.S. Pedofiili tai "pedari" ei edelleenkään ole synonyymi lasten hyväksikäyttäjälle.

Fidel Von Infidel

Quote from: Mikko pa on 10.09.2012, 00:58:25
Ja kattokaas ja ihmetelkää, mä saan tän Esukin kautta ajettua lakia eteenpäin.nuolkaa te pedareitten oikeuksien puolustajat varpaitanne.

Laitahan se korkki kiinni ja palaa takaisin koulun penkille opettelemaan suomen kielen kirjoittamista.

Mikko pa

Quote from: nnnrsk on 10.09.2012, 08:46:12

Kielioppi- ja kirjoitusvirheesi ovat ihan siedettäviä. Sen sijaan olisi kiva, jos jättäisit kiroilun ja muiden keskustelijoiden haukkumisen ja opettelisit muutenkin käyttäytymään kuin aikuinen ihminen. Nykyisen kaltaiseen ulosantiisi ei ole mitään aihetta ja kykenet varmasti argumentoimaan ilman epäasiallisuuksiakin.

P.S. Pedofiili tai "pedari" ei edelleenkään ole synonyymi lasten hyväksikäyttäjälle.

Joo anteeksi, otan opiksi, välillä kiehuu vaan yli...täytyy tsempata

Mikko pa

Quote from: Lordinfidel on 10.09.2012, 08:49:42
Quote from: Mikko pa on 10.09.2012, 00:58:25

Laitahan se korkki kiinni ja palaa takaisin koulun penkille opettelemaan suomen kielen kirjoittamista.

no en ollut laittamassa, ja kommentoi aihetta ,älä viilaa minun pilkkuja...

Ja heti kun modet antaa banaania mulle kännissä kirjoittelun ja lukihäiriön takia niin tämä mun kirjoittelu loppuu, toivon että keskityttäisi aiheeseen joka on vakava, ei minun yhdyssana ja pilkkuvirheisiin....

Minä en noista teidän mollauksista ole moksiskaan, näen vain sen että itse aiheeseen teillä ei ole mitään älyllistä sanottavaa....

elven archer

et ole tosissas? :facepalm: Ai työnantaja googlaa?
Niin ja puhe oli saman nimisistä ihmisistä. Ajattele itse loput.

Fiftari

Huomenta vain kaikille.

En tosiaankaan puolustele. Olen vain huolissani siitä että tässä kävellään lain ylitse. Rangaistaan jo rangaistuksensa saanutta ja vieläpä hekumoidaan väkivallalla. Tehdään tuomionsa kärsineen elämän rakentamista vaikeammaksi jos ei mahdottomaksi. Ei sellaisella ole mahdollisuutta edes yrittää rakentaa elämäänsä uusiksi. Kukaan tuolla teidän pikku ryhmässänne ei voi tietää että oliko se vain virhe vai onko kaverilla nupissa vikaa. Ei kaikki ole mustavalkoista. Kuten kuitenkin sanottuna, en pyri puolustelemaan muuten kuin sillä että viranomainen hoitaa tutkinnan, rekisteröinnin ja rangaistuksen. Mikään noista ei kansalaisille kuulu. Ja kuten aikaisemmin on kirjoitettu "pedari" tai pedofiili ei kuvaa koko joukkoa. Vai onko pedofiili +25v kaveri joka on harrastanut seksiä kuukautta vaille 16 vuotiaan kanssa? Ärsyttää tuollainen yleistys ja se nyt ajaa vain yhden ryhmän asiaa kun tehdään yleistyksiä.
Ylivertaisuusvinouma on kognitiivinen vinouma, jossa yksilö yliarvioi itsensä jossakin suhteessa kuten vaikkapa jonkin taidon hallinnassa. Lisäksi tyypillisesti mitä huonompi yksilö on kyseisessä taidossa sitä enemmän hän yliarvioi osaamistaan.

Mikko pa

niin tuolla meidän sivuillahan ei ole amiscorolla jätkiä, jotka ovat sipaseet päivää alle kuustoista kesästä.Olen noita pedareita seuraillut eihän ne vankilassa parane, niitä vaan panettaa enemmän kun vapauteen pääsevät, suoraan partioleirille saunavalvojaks. :facepalm:

Fiftari

^Onko ryhmässä paljon noita ensikertalaisia? Vai miten osaat sanoa että ei ole parantunut? Jos kerran on tehnyt virheen ja sen jälkeen ei ole kuulunut vai oletatko vain ettei ole vielä jäänyt kiinni? No aivan sama. En joka tapauksessa pidä moisesta väkivallalla mässäilystä ja kosto ajatusmaailmasta. Rangaistuksen hoitaa viranomaiset.
Ylivertaisuusvinouma on kognitiivinen vinouma, jossa yksilö yliarvioi itsensä jossakin suhteessa kuten vaikkapa jonkin taidon hallinnassa. Lisäksi tyypillisesti mitä huonompi yksilö on kyseisessä taidossa sitä enemmän hän yliarvioi osaamistaan.

Mikko pa

"Mikään noista ei kansalaisille kuulu."
Kyllä kuuluu, tuokin tuomittu pedofiili, olis lapsille vetänyt partiotoimintaa jos en minä olisi puuttunut asiaan.

Fiftari

Aa... eli meinaat tuota juttua missä luki että poliisia ei kiinnostanut auttaa koska "tapauksessa ei ole tapahtunut rikosta"?

Mikko pa

Quote from: Fiftari on 10.09.2012, 11:58:18
^Onko ryhmässä paljon noita ensikertalaisia? Vai miten osaat sanoa että ei ole parantunut? Jos kerran on tehnyt virheen ja sen jälkeen ei ole kuulunut vai oletatko vain ettei ole vielä jäänyt kiinni? No aivan sama. En joka tapauksessa pidä moisesta väkivallalla mässäilystä ja kosto ajatusmaailmasta. Rangaistuksen hoitaa viranomaiset.

Nämä kuohuttavat tunteita, siellä tulee saunan taakse kommenttia. mutta niitä poistellaan sitä mukaa kun niitä tulee.

" Vai miten osaat sanoa että ei ole parantunut" jos vähän noita lehtiä luet ja käytät sitä päätäsi niin ymmärrät asian, mä selailen noita tuomiolauselmia, teonkuvauksia, ja muodostan käsitykseni niistä. Mites sinä?
Et muuten vastannut  mun kysymykseen veisitkö lapsesi purolan tallille, ja esukin partioon?

Fiftari

Se riippuu aika monesta asiasta. Ensinnäkin tarvitsen lapsia. Aikaisemmin olin kyllä sen puolesta että tietoja pitäisi saattaa saataville. Mutta nyt olen sitä mieltä että tietojen pitäisi olla vain viranomaisten käytössä.

Mutta tämä lähtee nyt heitteleen ukemeja tatamille. Muuten sekoaa oma nuppi kun ei saa tarpeeksi liikuntaa.

Mikko pa

Quote from: Fiftari on 10.09.2012, 12:02:29
Aa... eli meinaat tuota juttua missä luki että poliisia ei kiinnostanut auttaa koska "tapauksessa ei ole tapahtunut rikosta"?

poliisi ei voi tehdä mitään ennen kuin joku tekee rikosilmoituksen, eli pedarin pitää panna pikkupoikaa takapuoleen, lapsen pitää uskaltaa puhua siitä vanhemmilleen, ja vanhempien uskoa ja ymmärtää asia...sitten vasta poliisi voi toimia...minä en ihan niin kauaa oottele

Mikko pa

Quote from: Fiftari on 10.09.2012, 12:08:30
Se riippuu aika monesta asiasta. Ensinnäkin tarvitsen lapsia. Aikaisemmin olin kyllä sen puolesta että tietoja pitäisi saattaa saataville. Mutta nyt olen sitä mieltä että tietojen pitäisi olla vain viranomaisten käytössä.

Mutta tämä lähtee nyt heitteleen ukemeja tatamille. Muuten sekoaa oma nuppi kun ei saa tarpeeksi liikuntaa.

niin edelleenkään et vastannut, veisitkö  tyttösi 14v purolan tallille, ja poikasi esukin partioon?Tulisit autolla hakemaan lapsiasi jotka ovat synkän hiljaa autossa...vastaa nyt tähän

Lauri Karppi

Tähän löyhästi liittyen:
Falkvingeltä tuli lapsipornoa käsittelevä juttu. Hänen mukaansa lapsipornon kieltäminen hankaloittaa lasten vahingoittajan kiinniottamista ja on vaara sananvapaudelle.
http://falkvinge.net/2012/09/07/three-reasons-child-porn-must-be-re-legalized-in-the-coming-decade/

Alkuasukas

Quote from: Mikko pa on 10.09.2012, 12:10:15

poliisi ei voi tehdä mitään ennen kuin joku tekee rikosilmoituksen, eli pedarin pitää panna pikkupoikaa takapuoleen, lapsen pitää uskaltaa puhua siitä vanhemmilleen, ja vanhempien uskoa ja ymmärtää asia...sitten vasta poliisi voi toimia...minä en ihan niin kauaa oottele
Ai enää ei puhutakaan oikeudessa tuomituista rikollisista? No tätä vähän odottelinkin...
"Monikulttuurisuus rikastuttaa odottamattomilla tavoilla."

Kaarina Ranne (vihr.)

Mikko pa

Quote from: Alkuasukas on 10.09.2012, 12:50:27
Quote from: Mikko pa on 10.09.2012, 12:10:15

Ai enää ei puhutakaan oikeudessa tuomituista rikollisista? No tätä vähän odottelinkin...

niin tämä esukki on tuomittu jo,siksi sai kenkää Raumalta, uudestakaupungista 58 ilmoitusta joista 35 lähti syytäjälle...
Lisää kommenttia?