News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Äänestys: Kannattaako naisen tälläytyä? (hajuvesi, korkokengät, korut, meikkaus)

Started by hoxpox, 01.08.2012, 11:29:19

Previous topic - Next topic

Äänestys: Kannattaako naisen tälläytyä? (hajuvesi, korkokengät, korut, meikkaus)

kannattaa
109 (58.6%)
ei kannata
59 (31.7%)
en osaa sanoa
18 (9.7%)

Total Members Voted: 186

Eino P. Keravalta

Quote from: Ulkopuolinen on 01.08.2012, 18:49:01
Quote from: Eino P. Keravalta on 01.08.2012, 18:22:07
Ulkopuoliselle:

Ei me ainakaan samoista naisista sitten riidellä  ;D

Ei selvästikään.

Lisäksi voin paljastaa sellaisen salaisuuden, että haluan romantiikkaa vain vaimoni kanssa. Muut naiset voivat olla vaikka kuinka ihania, mutta perhe, sitoutuminen ja muu sellainen menee seikkailunhalun ohi tärkeysjärjestyksessä.

Tottakai minäkin olen uskollinen vaimolle.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Soromnoo

Quote from: Elemosina on 01.08.2012, 19:34:16
Olisikohan niin että näin äärilaitamielisellä foorumilla kun ollaan niin mietitään ääri-ilmiöitä niinkuin äärimmäisen meikattu tai täysin meikkaamaton :roll: ???.
Luulen vaan että moni miehistä ei aina hiffaakaan kun naisella on ns. nude-meikki... joka sitten tulkitaan meikittömyydeksi. :)

Hah, ei ole harmaita alueita! Se on täysi sotamaalaus tai sitten suoraan viikon metsäleiriltä.

femacco

Quote from: mannym on 01.08.2012, 19:41:43
Naisella kevyt meikki, kevyesti hajustetta, kunnollinen ryhti (itseään kantava olemus), siistit mutta mukavan näköiset vaatteet, nämä ulkoisina merkkeinä herättää no jotain.
Aivot, ne pitää olla..

Mulla on edellämainittu varustus silloin kun en ole arkisin liikkeellä akselilla koti-työpaikka-lähikauppa-lenkkipolku. Mainittu laittautumisaste on mielestäni muuten hyvä ja siitä saa helposti juhlavan parilla muuttujalla. Meikkiä ja hajustetta ei tosiaan tarvitse laittaa puolta arsenaalia kerralla. Lisäisin tuohon vielä kaula- ja korvakorut sekä muut mahdolliset korut, joita käytän sen mukaan minkä koen asuun sopivaksi.

Välillä on tosin illanviettoon lähtiessä hauska laittautua ja pukeutua mielensä mukaan jopa ihan outoihin asuihin. Kerran nuorempana laittauduin huvikseni pissaliisaksi. Minulla oli playboypupu-korvakorut, vaaleansinistä luomiväriä, vaaleansininen paita ja housut, platform-korkokengät, pinkkiä huulikiiltoa ja paidassa luki "I won't play with boys". Otin myös sen asenteen, että kikatan koko ajan kaikelle mahdolliselle. Eipä ole ikinä ollut yhtä paljon vientiä kuin sinä iltana (?)  :o

Tunkki

Kyllä kannattaa tälläytyä, sääret ovat iloinen asia.

femacco

^Onko hame ja korkokengät tälläytymistä? Ok, no sitten olen prinsessa.

Nuivake

Quote from: Tunkki on 01.08.2012, 20:56:04
Kyllä kannattaa tälläytyä, sääret ovat iloinen asia.

Miksi tuolla kuvan pikkupojalla on jättimäinen sininen dildo kädessään?  :o ;D
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Tunkki

Quote from: Nuivake on 01.08.2012, 21:05:16
Miksi tuolla kuvan pikkupojalla on jättimäinen sininen dildo kädessään?  :o ;D

Kuvan nimi alkup. lähteessä selittää jossain määrin :)

http://imgur.com/gallery/quEIM

Marius

Yleisesti: lienee selvää, että niin naisen kuin miehenkin primääri tavoite on vaikuttaa haluttavalta.
Eri asia on, pystyykö vaikuttamaan asiaan.
Itse en pysty.
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

crissaegrim

Korkokengille ei: pitävät ikävää ääntä, ovat usein naiselle epämukavat (mikä näkyy ja on omiaan vähentämään haluttavuutta), ovat usein rumia ja mitenhän sen sanoisi... typerä ja epäkäytännöllinen muoti-ilmiö.

Olikos se niin, että korkokengät alunperin keksittiin, jottei nainen voisi juosta karkuun, vai onko urbaanilegendaa?

Meikkiä ei saa olla liikaa, normaali määrä ja vähän alle. Tosiaan joku sanoikin, että on kiva nähdä ihmiset sellaisina kuin he oikeasti ovat. Eiväthän miehetkään käytä meikkiä - onko muoti-ilmapiiri epätasa-arvoinen?  :flowerhat:

Vaatteet voivat lisätä ja vähentää lookin hyvyyttä, mutta ideana ei pitäisi olla: mitä enemmän paljasta pintaa - sen parempi. Tämä tuntuu olevan kutakuinkin, vaikka tosin en tiedä muodista mitään muuta kuin mitä itse näen kaduilla.
In a world of fiction everything is true.

J. Lannan haamu

Mahtava ja ajankohtainen kysely!

Selkeästi mielestäni ei kannata! Kaikille naisille tulee aika, jolloin kulta menettää kimalluksensa...meikit ja funktionaalisesti epäloogiset elementit valuvat päältä pois...jäljelle jää vain 'noitamaisen' kaunis karisma, tapa kantaa itseään. Edellyttäen, että sitä löytyy. (<--- alkuperäinen teksti aluperäisestä Conan barbaari elokuvasta)

Toki on erittäin suuri plussa, jos nainen osaa yhdistellä vaatteita mahdollisimman tyylikkäästi ja boheemistija, EIKÄ millään H&M tai muulla trendikkäällä tavalla! Mutta en pidä sitä tälläytymisellä. Kaikista optimaalisin tilanne on, jos nainen ei tarvitse meikkiä näyttääkseen hyvältä.

Kerran tällaisen naisen tapasin ja rakastin
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Leso

Heipsunkeikkuli! Itsehän olen, faktisexti, persjalkainen, käytännölliskenkäinen, kaikissa naisjutskissa taitamaton akka.
Ette vai ois uskoneet?
No hehheh, se onkin, luonnollisten muotojeni lisäksi, eroottisen haluttavuuteni salaisuus...  ;D

Mutmut - se, mitä laittautujissa inhoan, on se, että onx se ny stna niin vaikeeta niillä koroilla keekoilla?! Tsori vaan, itse nimittäin osaan, ja mikä mua vtuttaa suuresti on ne naiset, jotka korkokengissään hiippailee polvet koukussa.  :facepalm: Se on säälittävää.

Valitan, mutta sellaisille naisille en mitenkään pysty antamaan arvostusta.

Quote from: Eino P. Keravalta on 01.08.2012, 13:03:52
PS: Viinalta tuoksuva nainen on kiihottava.

Eino, jos emme molemmat olisi varattuja ja huone olisi umpipilkkopimeä, voisimme "olla samaa mieltä" toisistamme keskenämme.  ;D

Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Sunt Lacrimae

Mulle ovat turnoffia sekä kikattavat cosmopolitanblondit, että flanellipaitaiset rekkalesbo- lookaliket. Totuus löytyy jostain siitä välistä. Noh, vastasin "ei kannata".
Play stupid games, win stupid prizes.

Nikopol

Minusta laittautuminen tarkoittaa liian usein todellisen minän kätkemistä. Nainen on parhaimmillaan silloin kun ei VOI kätkeytyä: alasti (duh), uimapuvussa, urheiluasussa, uniformussa tai työasussa. Optikot, hammashoitajat, McD:n kassatytöt, asialliset sihteerityypit yms ovat naiskauneutta parhaimmillaan. Niukka meikki, ei hörsyjä, pienet korut, järkevät silmälasit -> täydellisyyttä.

Naistahan pukee parhaiten rusketus ja hymy. Saa muutakin olla muttei tarvitse.
"[romanianromani]kopla valitsi uhreiksi iäkkäitä naisia välttyäkseen yhteenotoilta miesten kanssa." Keski-Uusimaa
"Kenet Jeesus hakkaisi?" kmruuska 2012

crissaegrim

Quote from: Nikopol on 01.08.2012, 23:25:34
Naistahan pukee parhaiten rusketus ja hymy. Saa muutakin olla muttei tarvitse.

Mä en oo koskaan tajunnu tota, miksi kaikki pitävät todella suuressa arvossa rusketusta? Siis sekä miehet että naiset. Mikä siinä on se joka lisää henkilön esteettistä arvoa? Tai siis, harvemmin näkee minun kaltaisiani ihmisiä, joiden mielestä rusketus on miinus. Kaikkien mielestä varmaan semmoinen porkkana taikka muuten vaan liian kova rusketus on melko idioottimaisen näköinen. (Myös blondit hiukset, valkaistut hampaat, solkkuu solkkuu).  :facepalm:

Sanoisin, että valkoinen iho on kaunis naisella, mutta enpäs sano. Sehän olisi ROTUSYRJINTÄÄ ja VIHAPUHETTA, ja rikossyyte olisi paikallaan.
In a world of fiction everything is true.

Marius

Sanoisin, että vaalea iho on parinvalinnan ensisijaisin ehto, myös tummaihoisilla.
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Brandöt

Tottakai kannattaa.  :P

Meikkiä käytän usein; tosin en laskelmoi tätä sillä ajatuksella, että 'tilassa, jonne menen, on miehiä' vaan todellakin meikkaan oman mielialani mukaan. Joskus vahvemmin, joskus hyvin kevyesti. Hiukset ovat aina iloisesti laittamattomina - maximisuoritus, mihin niiden suhteen väännyn, on väkertää ne ylös nutturalle. That's it. Korkkareita käytän joskus - tosin niiden kanssa olen about 180cm +, eli käytän valikoidusti. Hajuvettä en laita juuri koskaan (itsekin inhoan liian voimakkaita hajuvesiä kanssaihmisillä), ja jos laitan, niin hyvin hillitysti. Koruja tottakai; joskus enemmän joskus vähemmän - kultaa ja helmiä niissä suosien.

Ps. Ihana tuo Einon "rintakarvat pitää miehellä näkyä" -juttu.  ;D Herra neljäkymmentäseitsemän.

Perttu Ahonen

Ehdottomasti naisten kannattaa tälläytyä ja näyttää-ja käyttäytyä oikein naisellisilta.  Tässä asiassa on suomalaisilla naisilla oppimista venäläisiltä naisilta.  Se tyylitaju ja elämänilo.

Leso

Quote from: Brandöt on 01.08.2012, 23:44:49
[...] - kultaa ja helmiä niissä suosien. [...]

Todelliset naiset käyttävät aitoja timantteja, eivät zirkonihölynpölyä. Eivätkä ainakaan viljeltyjä helmiä.

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari

Brandöt

Quote from: Perttu Ahonen
Tässä asiassa on suomalaisilla naisilla oppimista venäläisiltä naisilta. Se tyylitaju ja elämänilo.

Öh.. Ei.  :o Suomalaisen naisen tälläytyminen on mielestäni (usein) hyvällä maulla tehtyä tälläytymistä; venäläisten naisten tälläytyminen on usein todella yliampuvaa. Mikä tyylitaju?

Semiurbaani

Quote from: Brandöt on 02.08.2012, 00:25:09
Tässä asiassa on suomalaisilla naisilla oppimista venäläisiltä naisilta. Se tyylitaju ja elämänilo.

Öh.. Ei.  :o Suomalaisen naisen tälläytyminen on mielestäni (usein) hyvällä maulla tehtyä tälläytymistä; venäläisten naisten tälläytyminen on usein todella yliampuvaa. Mikä tyylitaju?

No tämä: http://www.red-october.net/wp-content/uploads/2009/07/russian-woman-looking-for-love.jpg
"- Aiheen tarkkarajaisuus tekee siitä vaikeasti määriteltävän "

Perttu Ahonen

^  No. Brandöt, ihanko totta.   Olisiko niin, että ihmisillä on hieman valikoiva näkö?

Venäjällä käydessä usein pistää silmään sellainen, että nainen on kuin mallilehtien kansikuva ja naisen mies muistuttaa lähinnä lantasaappaista vaahteranmäen Eemeliä. 

Suomessa tilanne on tietenkin täysin päinvastainen.

Brandöt

Quote from: Semiurbaani on 02.08.2012, 00:31:23
Quote from: Brandöt on 02.08.2012, 00:25:09

No tämä: http://www.red-october.net/wp-content/uploads/2009/07/russian-woman-looking-for-love.jpg

Mjoo, yllättävän hillitty. Menettelee. Itse koen tyylikkäänä tämänkaltaisen rennon vaatetuksen:
(http://4.bp.blogspot.com/_unx3cr8Qvrs/SWpQ9cnOrVI/AAAAAAAABpw/ixOZ608FPZE/s400/style.bmp)
(http://photos-2.posh24.com/p/1061836/l/street_style/street_style_star_style_straight_off_the_street_2011-01-19.jpg)
(http://theblackstiletto.com/wordpress/wp-content/uploads/2009/11/blake-lively-gossip-girl-fashion-style2.jpg)

En oikein jaksa uskoa, että se on miesten mieleenkään, jos kaikki tuodaan eteen liian paljaana ja esillä; tätä tarkoitan kun sanon, että venäläisnaisilta puuttuu mielestäni tyyliä. Siis tälläytyä joo, mutta hyvällä maulla.  ;)

Leso

Muistutan siitä, että alkuperäinen kysymys kuuluu, että "kannattaako naisen tälläytyä"?

Impirehellinen vastaus on: kannattaa. Aina ja kaikissa kulttuureissa.

Kaltaiseni poikkeukset vahvistavat säännön, taas yhden niistä. ;D

ile

Vaikea kysymys, olen oikeastaan jäävi. Mutta mua varten ei kannata tälläytyä.

sivullinen.

Ulkonäöllä viestitään. Tälläytymisellä viestitään halua pariutua. Burkha tarkoittaa: älä yritä. Minihame taas ihan jotain muuta. Tälläytymisen määrä ja laatu kertoo siitä minkälaisen viestin haluaa antaa.
"Meistä ei olisi mikään sen suotavampaa kuin sivullisen esittämä marxilainen analyysimme arvostelu." (Lenin)

mannym

Siksi se Sanna onkin huutava vääryys ettemme aiemmin kohdanneet. ns, villeinä ja vapaina aikoina. 
"I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned."

Once data has been adjusted, it is no longer data, it is an artifact of analysis...

"Human beings are born with different capacities. If they are free, they are not equal. And if they are equal, they are not free."

Topi Junkkari

Pohdiskelin tätä kysymystä koko eilisen päivän, kun viipotin rakastettuni kanssa pitkin kaupunkia erinäisiä asioita toimittamassa.

Päädyin äänestämään, että ei kannata tälläytyä. Meidän tapauksemme on siinä mielessä kiintoisaa tutkimusmateriaalia, että tutustuimme Hommassa, kirjoittelimme toisillemme pitkän aikaa ja olimme jo sitoutuneet toisiimme romantillisessa mielessä, ennen kuin edes tapasimme tosielämässä. Ulkonäöllä tai tälläytymisellä ei ollut siinä vaiheessa mitään merkitystä. Sen verran olimme nähneet kuvia toisistamme, että "susirumaa" ei tarvinnut pelätä kohtaavansa.

Rakastettuni ei harrasta tälläytymistä - ja miellyttää minun silmiäni osin juuri siksi. Nainen, joka on suloisen kaunis ilman mitään ehosteita... nam! (Näin kesällä hän saattaa joskus intoutua lakkaamaan varpaankyntensä.)

Tykkään liikkua tällä tavoin "tälläytyneen" Naisen seurassa: vaatetuksena farkut ja ääriviivoja hivelevä T-paita, jotka tekevät erityisesti oikeutta aistilliselle vyötärölle. Hauskasti pörröllään olevat lyhyehköt hiukset (ks. sarjakuvan Viivi). Hillityt timantit korvissa. Ripaus hajuvettä. Aurinkolasit. Sandaalit. Arjen neroutta ja hersyvää huumoria.

Kaikki tämä kompaktissa paketissa, jonka korkeus on sama kuin Venäjän keisarikunnan rautateiden raideleveys.

Hitto, Leso, ootpa kimeen näkönen kimuli! :-*
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

PaulR

Quote from: Leso on 02.08.2012, 00:23:44
Quote from: Brandöt on 01.08.2012, 23:44:49
[...] - kultaa ja helmiä niissä suosien. [...]

Todelliset naiset käyttävät aitoja timantteja, eivät zirkonihölynpölyä. Eivätkä ainakaan viljeltyjä helmiä.

http://saituri.org/sijoittaminen/timantit-ovat-ikuisia-tai-sitten-eivat/

E: http://www.youtube.com/watch?v=pe-UqiLqu2s  ;)

Lemmy

- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011