News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Äänestys: Kannattaako naisen tälläytyä? (hajuvesi, korkokengät, korut, meikkaus)

Started by hoxpox, 01.08.2012, 11:29:19

Previous topic - Next topic

Äänestys: Kannattaako naisen tälläytyä? (hajuvesi, korkokengät, korut, meikkaus)

kannattaa
109 (58.6%)
ei kannata
59 (31.7%)
en osaa sanoa
18 (9.7%)

Total Members Voted: 186

JJohannes

Harvemmin, suurin osa naisista näyttää parhaimmalta arkisissa oloissa ilman meikkiä. Myös arkinen kevyt meikki (lähinnä joku ripsari yms.), jota valitettavasti suuri osa naissukupuolen edustajista pitää välttämättömänä jopa Alepa-reissuille, on parempi kuin hirveä tälläytyminen. Hajusteilla myös usein läträtään liikaa.

Toki välillä voi itse kukin repäistä esim. vaatteiden saralla. Kyllähän jotkut miehetkin joskus pistävät kunnon dandy-lookin päälle vaikka normaalisti viihtyisivät vähän nuhjuisissa farkuissa ja Dressmanin halvassa t-paidassa. Mutta nykyaikana joka päivä 50-luvun leninkiin ja kukkahattuun pukeutua lady tai liituraidassa päivänsä viettävä mister kielivät kyllä harvinaisen kontrollihakuisesta, pikkutarkasta ja neuroottisesta yksilöstä.
Ei ole turhia päiviä, tai jos on, on koko elämä.

IMMane

Riippuu miltä kantilta asiaa tarkastelee. Parinhakua varten kannattaa meikata ja ehkäpä käyttää hoikentavia tahi pusertavia asusteita jos siihen on tarvetta.

Mutta terveydelliseltä kannalta katsottuna meikkejä ja kemikaaleja tulisi välttää. Mm. meikeissä on hyvin usein ftalaatteja sekä muita huonosti tunnettuja aineita. Ftalaatit aiheuttavat mm. hormonaalisia mutaatioita sukuelimissä. Että siitä vaan. Tosin kemikaaleja on niin monissa tuotteissa nykyään että niitä ei voi välttää. Elimistö parhaansa mukaan näitä myrkkyjä poistaa aineenvaihdunnan mukana.

"Euroopan unionissa eniten valmistetuista 2 500 kemikaalista vain kolmesta prosentista tunnetaan kunnolla vaikutukset ympäristöön ja terveyteen. Maailmanpankki on arvioinut, että noin prosentti sairauksista johtuu kemikaaleista ja Euroopan kemikaalilainsäädännön kehittäminen säästäisi terveyskuluissa 50 miljardia euroa 20 vuodessa".

Lähde: Suomen ympäristökeskus

PaulR

Quote from: JJohannes on 02.08.2012, 10:04:31
Toki välillä voi itse kukin repäistä esim. vaatteiden saralla. Kyllähän jotkut miehetkin joskus pistävät kunnon dandy-lookin päälle vaikka normaalisti viihtyisivät vähän nuhjuisissa farkuissa ja Dressmanin halvassa t-paidassa. Mutta nykyaikana joka päivä 50-luvun leninkiin ja kukkahattuun pukeutua lady tai liituraidassa päivänsä viettävä mister kielivät kyllä harvinaisen kontrollihakuisesta, pikkutarkasta ja neuroottisesta yksilöstä.

Kulmilla on herrainpukimo, jota pitävä pariskunta lopettaa toimintansa ilmeisesti eläkkelle suuntaessaan. Kävin tässä kesän aikana hakemassa pari liituraitaa ja ajattelin hiljalleen muuttaa tyylin tähän suuntaan, vaikka hmm... sosioekonominen asema ei vastaa luotua mielikuvaa. Toistaiseksi vain pyhäpäiviä saatan repäistä. 

Leso

Kiitos kulta, ihmisille muodostuu minusta todellista kauniimpi kuva.

Minä pidän tästä ketjusta, ja katson, että jollain tasolla tälle on tarve.
Kertokaa miehet pelotta, mitä todella ajattelette. Älkää antako meidän naisten torppauskommenttien teitä vaientaa. Se on luonnollinen reaktio, se torppaus. Tosiasiassa asia kiinnostaa meitä suuresti, ja helpotuksesta huokaamme, jos "luonnonkaunius" kelpaa.  :)

Esim.: Olen jo aikaa sitten käsittänyt, etten ulkonäöksellisesti kelpaisi Eino P.:lle Keravalta, mutta pidän Eikasta, koska hän on mm. sen asian suhteen rehellinen, ja rehellisyydestä minä pidän.  :)
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

PaulR

Quote from: Leso on 02.08.2012, 12:04:05
Kertokaa miehet pelotta, mitä todella ajattelette.

Klassisen naisellinen pukeutuminen.

Quote from: Sanna Onkamo on 01.08.2012, 20:57:45
^Onko hame ja korkokengät tälläytymistä? Ok, no sitten olen prinsessa.

Silmää miellyttää myös biznessnaiset jakkupuvuissa.

ikuturso

Minä vastasin ihan ilman pelkoa, että en osaa sanoa. Riippuu niin tilanteesta.

Saunan jälkeen polkkatukka pörrössä oleva ihonmyötäiseen villakerrastoon pukeutunut rakkaani herättää halimishaluja enemmän kuin söpöinkään nallekarhu.

Toisaalta ravintolan terassin ohi kävelevä korkokengillä peppunsa pönöttänyt sopivasti laiteltu minimekkomisu kääntää kaikkien terassin miesten katseet ja hiljentää keskustelun.

Antaa kaikkien kukkien kukkia. Jokaiselle löytynee ottajansa.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Leso

Vähän O/T, mutta jos joskus, Paul Ruth, tapaamme, niin VAADIN, että olet liituraidoissa.  ;D
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Tunkki

Quote from: Paul Ruth on 02.08.2012, 12:13:55
Silmää miellyttää myös biznessnaiset jakkupuvuissa.

Erittäin paljon. Ei niitä jakkupukukissoja ole am. laki-yms -sarjoissa vahingossa, kyllä kyseessä on harkittu teko ihan jostain allymäkpiilistä lähtien. Pitkien iltapukujen pitäisi kuulemma olla jotain ultimaalista seksikkyyshuipentumaa naisten pukeutumisessa, nehän on erittäin epäseksikkäitä kun edes sääriä eivät näytä.

Otsikon "tälläytyminen" ei tee eroa jokapäiväisen tälläytymisen ja tarvittaessa sopiviin tilaisuuksiin tälläytymisen välillä, kohtuus kaikessa - jos on aina ns. ykköset päällä niin mitenkäs sitten juhliin pukeudutaan.

PaulR

Asia selevä.

"Ensimmäistä kertaa miehen seurassa tunnen itseni alipukeutuneeksi."  ;)

Marjapussi

Mielestäni naisen kannattaa "tälläytyä". Kaunis nainen on aina ilo katsella riippumatta kontekstista.
Marokon kauhu oli sanansa mittainen eikä velipoikakaan jäänyt Aarnea pahemmaksi epätoivotun maahanmuuton estämisessä. Mutta kuka tulee torjumaan aiheettoman turvapaikkaturismin?

Farrow

Mun mielestä kannattaa, jos se tuottaa iloa naiselle itselleen TAI jos se tuottaa iloa jollekin sellaiselle josta nainen on kiinnostunut TAI jos se tuo iloa sille jonka kanssa nainen on suhteessa (sillä varauksella, että tuo ensimmäinen kohta ainakin suurimmaksi osaksi toteutuu).

Kyllä joskus voi sen minihameen pukea päälleen ja hiukan meikkiä sipaista kasvoille, vaikka olisi ollut saman miehen kanssa pitkään ja vakiintuneessa suhteessa... ei tartte aina tuulipuvussa tai saunapuhtaana olla (kärjistetty esimerkki) :)

Jos tälläytyminen tuottaa naiselle epämukavuutta (esim. jalat hiertävät korkokengissä tai hameenhelmaa pitää nykiä alaspäin vähän väliä), niin ei todellakaan kannata.

Korkokenkiäkin on monenlaisia - on sellaisia jotka tuntuvat mukavalta jalassa, eivät kopise ja joilla on helppo kävellä, vaikka ei olisikaan kovin tottunut sellaisilla kävelemään. Ja sitten on sellaisia kopisevia epämukavampia, joista heti huomaa ettei askel ole kovin rentoa mikäli ei osaa niillä kävellä...
Samoin hajusteita on kovin erilaisia. Keveitä ja hillittyjä, tai tunkkaisia ja voimakkaita. Sama koskee meikkiä, senkin voi toteuttaa niin kovin monella eri tavalla.

Mulla on itselläni aika luonnonmukainen tyyli, en esim. ole meikannut lähestulkoon koko kesänä, enkä muista milloin olisin viimeksi värjännyt hiuksia. Korkkareitakaan ei oikeastaan ole kuin yhdet, ja ne on just sellaset tosimukavat, pehmeäpohjaiset ja ihanat kävellä.
Mulle ei tuota mitään vaikeuksia lähteä vaikka baariin ilman meikkiä tai tälläytymistä, itseasiassa on mukavampaa olla ilman meikkiä kun ei tarvitse pelätä että vahingossa hieraisee silmiään ja ripsivärit leviää (tai jotain muuta vastaavaa, mitä voisin kuvitella itselleni helposti tapahtuvan). Luotan myös omaan viehätysvoimaani sen verran, etten koe tarvitsevani mitään ylimääräistä. Iho on suht hyvässä kunnossa ja kasvot sopusuhtaiset. Ymmärrän kyllä oikein hyvin jos jollakulla iho ei ole kunnossa, ja sen takia on ns. pakko hiukan ehostaa.

Mun mielestä on ihan ookoo tälläytyä ja laittautua myös muita kuin itseään varten, esim. just sitä omaa kumppaniaan varten aina silloin tällöin, tai jos on haku päällä. Aika usein toitotetaan että pitäs vaan itseä varten ja blaablaa... No, mun mielestä voisi joskus ajatella muitakin, muttei tietenkään niin että tälläytyy yksinomaan muita miellyttääkseen.

Kun joskus harvoin meikkaan ja laittaudun, niin saan yleensä hyvin paljon huomiota osakseni - paljon enemmän kuin "luonnontilassa" ollessani. Mutta mä en niin kauheasti välittäisi sellaisesta huomiosta, joten senkin takia olen mieluummin tälläytymättä.
"To be nobody but yourself in a world which is doing its best day and night to make you like everybody else means to fight the hardest battle which any human being can fight and never stop fighting." - e.e.cummings

ile

Quote from: Leso on 02.08.2012, 12:04:05
Kertokaa miehet pelotta, mitä todella ajattelette.

Itse tuntisin oloni varmaan hieman ulkopuoliseksi tälläytyneen naisen seurassa, koska itsekään en juuri tälläydy.

Mutta toisaalta, saattaahan olla että tälläytymällä nainen saisi huomiota sellaisilta miehiltä, jotka itsekin tykkäävät tälläytyä - ja jos mies tekee sitä, niin sehän voi olla jonkinlainen vallan/statuksen merkki, kenties ihan todellinenkin ( = on statusta). Koska, luulisin, että tällainen (esim. rikas) mies todennäköisemmin pukeutuu hyvin/huolellisesti, kuin että ei pukeudu.

Joten, voi olla keskimäärin fiksua tälläytyä, naisen oman edun ja tulevaisuuden lasten elatuksen kannalta (löytyy ehkä keskimäärin todennäköisemmin se mies jolta rahaa löytyy).

Mutta toki riippuu sitten pitkälti myös naisesta itsestään, mitä hakee, omasta tilanteesta, luonteesta, ym.

Tämä tällaista mutuilua. Saa ampua alaskin.

Edit: itseasiassa oletin tässä että samanlaiset ihmiset hakevat toisiaan - tälläytyneet miehet tälläytyneitä naisia. Siinä saattaa mennä oletus pieleen. Ehkä todellisuus onkin niin että kaikki miehet hakevat ei-tälläytyneitä naisia. :) Mutta tämähän olikin mutuilua, disclaimer oli jo esitetty.

Eino P. Keravalta

Leso:

QuoteEsim.: Olen jo aikaa sitten käsittänyt, etten ulkonäöksellisesti kelpaisi Eino P.:lle Keravalta, mutta pidän Eikasta, koska hän on mm. sen asian suhteen rehellinen, ja rehellisyydestä minä pidän.

Tuskin minäkään Sinulle kelpaisin, hyvä ystävä, sillä olen lyhyt käppänä ja mahakin on turhan suuri. Lisäksi olen laiska, kaljaanmenevä, vastuuntunnoton, kunnianhimoton, mauton ja turhannaureskelija.

Mutta eihän minun tai Sinun mahdollinen kelpaamattomuus jollekin tee meistä huonoja: meillä on silti oma arvomme ja kyllä meistäkin pidetään.

:)
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Nuivake

Naisen ulkonäkö, meikkaus, "tälläytyminen", persoona, kaikki nämä muodostavat yksilöllisen kokonaisuuden ja mikä sopii toiselle, ei sovi toiselle, koska yksilö on yksilö.

Nainen pikkumustassa ja törkeän korkeissa koroissa, voi olla toisella naisella jotain lähes uskomatonta, kuten myös toisella naisella mutta uskomatonta ihan toisella ja ikävämmällä tavalla. Mitä yritän sanoa, on se, että on täysin mahdotonta tehdä minkäänlaisia yleistyksiä.

Olen vaatimattoman 40 vuoden kokemuksella todennut, että ne naiset, jotka saavat jakamattoman huomioni ja kiinnostukseni, eivät koskaan ole perustuneet mihinkään muottiin, saatikka tiettyyn ulkonäköön liittyvään ennakko-odotukseen.
Tästä olenkin elämässäni ollut suunnattoman tyytyväinen, sillä kuka tahansa nainen, missä tahansa tilanteessa, missä tahansa vaatetuksessa voi milloin tahansa aiheuttaa syvän mielenkiinnon joko fyysisellä tai psyykkisellä tasolla, parhaimmillaan molemmilla yhtaikaa. Kaiken näiden yhdistelmien lisäksi tulevat sosiaaliset tilanteet, ympäristö ja muiden ihmisten vuorovaikutus.

Lisätään vielä, että se kiinnostuksen laukaiseva tärkein helmi, on kliseisesti kyllä, yleensä persoonaan liittyvä ominaisuus. Uskokaa huviksenne. Tietysti siihenkin vaikuttaa myös nämä kaikki muutkin asiat tottakai. Yksinkertaista? No ei taatusti.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

L.N

Quote from: Lasse Nortunen on 01.08.2012, 17:55:58
Miksi naiset meikkaavat ja käyttävät hajuvesiä? -Koska he ovat niin rumia ja haisevat pahalle.
Ja vielä toinen: - Naisen kuuluu näkyä, ei kuulua.

No jos nyt ihan totta puhutaan, niin kyllä kevyt pakkeli on pop. Tyylikkäästi maalatut silmät ja vähän laitetut hiukset on toimiva. Semmonen itänaapurin vaaleanpunainen huulipuna ja Siwansiniset luomet ei taas lähe niinkuin yhtään. Eli Yhteenvetona: Kannattaa tälläytyä.

siviilitarkkailija

Naisen ulkonäköä kannattaa tällätä koska se työllistää monta ihmistä kosmetikka ja estetiikka teollisuudessa. Ei tuo tälläytyminen kuitenkaan sitä perusluonnetta ja sisintä mihinkään muuta. Mulukku pysyy mulukkuna vaikka sitten pitsisukissa ja kanava viitossa.

Monikulttuurisissa kaupungeissa näyttäisi lisääntyvät vaihtoehtokulttuuri jossa nuoret naiset kauhistautuvat. Liekö sitten kyse suojelumekanismista jossa pyritään vähentämään haluttavuutta väkivallan pelossa vaikka usein kyse on itsensä hakemisesta.

Kaupunkilaiseen kulttuuriin kuuluu tietty pukeutumisen taso jolla kunnioitetaan muita ihmisiä. Tämä ei ole sääntö eikä määräys vaan kohtelias tapa. Olisi suotavaa että nuoret herrasmiehet laajalla kaupunkilaisella rintamalla ottaisivat enemmän kanssaihmisiä huomioon ja tälläytyisivät hieman enemmän ja vastaavasti tälläytyneet naiset positiivisesti kohtaisivat nämä yritykset. Valitettavasti laajaan tapakulttuuriimme ei kuulu kanssaihmisten positiivinen ja välitön huomiointi. On kuin vittuilulla ja asennevammaisuudella kuviteltaisiin peitettävän oma epävarmuus.

T: ... joskus pelkän käheän äänen paikalleenpysäyttämä
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Semiurbaani

Quote from: Leso on 02.08.2012, 00:49:26
Muistutan siitä, että alkuperäinen kysymys kuuluu, että "kannattaako naisen tälläytyä"?

Impirehellinen vastaus on: kannattaa. Aina ja kaikissa kulttuureissa.

Kyllä se nyt vaan usein aiheuttaa pelkkää haittaa ja bimboksi leimaamista, jos tälläytyy vaikkei ole pariutumisen tai parittelun tarpeessa.

Suomalainen nainen ei läheskään aina ole.
"- Aiheen tarkkarajaisuus tekee siitä vaikeasti määriteltävän "

Parsifal

Quote from: Farrow on 02.08.2012, 14:10:58
Mun mielestä kannattaa, jos se tuottaa iloa naiselle itselleen TAI jos se tuottaa iloa jollekin sellaiselle josta nainen on kiinnostunut TAI jos se tuo iloa sille jonka kanssa nainen on suhteessa (sillä varauksella, että tuo ensimmäinen kohta ainakin suurimmaksi osaksi toteutuu).

Sanoinkin tyttöystävälleni, ettei hänen minun takiani tarvitse tälläytyä. Siitä huolimatta hän haluaa laittautua esim. ulos mennessä, koska hän haluaa luoda tietynlaisen vaikutelman ja että se jollakin tapaa tuo itsevarmuuttakin. Ei minulla sinänsä mitään sitä vastaan ole... niin kauan kun tiedän, että kuoren allakin näyttää hyvältä... ^^
Jos fiksut antavat aina periksi, ainoastaan idiootit saavat tahtonsa läpi.

"With the first link the chain is forged. The first speech censored, the first thought forbidden, the first freedom denied, chains us all irrevocably."

Tunkki

Quote from: Sanna Onkamo on 01.08.2012, 20:57:45
Onko hame ja korkokengät tälläytymistä? Ok, no sitten olen prinsessa.

Erittäin monille on.
Tutut nais-immeiset moisiin ryhtyvät vain joihinkin pileisiin, eivät hametta pidä normaalisti saati sitten korkkareita.

Elemosina

Toiset tälläytyy ja toiset ei. Jotkut tykkää tällätyistä ja jotkut ei :) Vähän niinkuin ollako vai eikö olla.

Kunnon tälläämisellä voi muuttaa aika lailla ulkonäköään, katsokaa vaikka linkin takana olevat kuvat. Jotkut tykkää näistäkin:
http://www.vogue.it/en/people-are-talking-about/vogue-arts/2012/08/bobbe-s-half-drag-shots
Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

vainukoira

Quote from: Eino P. Keravalta on 01.08.2012, 12:41:57
Huora-look tai gootti-look ovat naisellisuuden peruskiviä mielestäni.

Nyt kunnon ihmiset ei enää uskalla tulla hommakerhoon kun Eino P roudaa sinne jonkun  keravangootin. :flowerhat:

Farrow

Kävin mielenkiintoisen keskustelun erään miehen kanssa eilen.
Hän ei niinsanotusti ole mikään alfauros, eikä täten kovinkaan suosittu naisten keskuudessa..

Mutta siis, hänen mielestään jo se että isorintainen nainen laittaa ihonmyötäisen t-paidan päälleen on jotenkin huorahtavaa ja bimbomaista. Kaula-aukon avaruudesta tai avaruudettomuudesta huolimatta (eli vaikka olisi poolo tai vastaava päällä). Eli tissit ja muut muodot pitäisi kuulemma peittää löysemmällä paidalla tms.. ja jos ei peitä, niin on ns. "vapaata riistaa" miehille, eikä pidä valittaman jos mies vaikka hiukan puristaa takapuolesta. :roll:
"To be nobody but yourself in a world which is doing its best day and night to make you like everybody else means to fight the hardest battle which any human being can fight and never stop fighting." - e.e.cummings

Eino P. Keravalta

Quote from: vainukoira on 03.08.2012, 09:12:49
Quote from: Eino P. Keravalta on 01.08.2012, 12:41:57
Huora-look tai gootti-look ovat naisellisuuden peruskiviä mielestäni.

Nyt kunnon ihmiset ei enää uskalla tulla hommakerhoon kun Eino P roudaa sinne jonkun  keravangootin. :flowerhat:

Valitettavasti en tunne ketään goottia. Ja Homma-kerhossa olen itse usein esiintynyt tummassa pikkutakissa. Eikä kerho-ohjelmaan ole sisällytetty nahka-fetissi-orgioita.

;)
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Nuivake

Quote from: Farrow on 03.08.2012, 09:29:44

Mutta siis, hänen mielestään jo se että isorintainen nainen laittaa ihonmyötäisen t-paidan päälleen on jotenkin huorahtavaa ja bimbomaista. Kaula-aukon avaruudesta tai avaruudettomuudesta huolimatta (eli vaikka olisi poolo tai vastaava päällä). Eli tissit ja muut muodot pitäisi kuulemma peittää löysemmällä paidalla tms.. ja jos ei peitä, niin on ns. "vapaata riistaa" miehille, eikä pidä valittaman jos mies vaikka hiukan puristaa takapuolesta. :roll:

Oliko miehen nimi kenties "Abdi" tai vastaava?  :roll:

Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Farrow

Quote from: Nuivake on 03.08.2012, 10:07:37
Quote from: Farrow on 03.08.2012, 09:29:44

Oliko miehen nimi kenties "Abdi" tai vastaava?  :roll:
Ei ollut.
Kyllä tota tollasta asennetta on havaittavissa ihan suomalaistenkin miesten keskuudessa, valitettavasti. Sehän siinä niin omituista onkin, että kritisoidaan kovasti konservatiivisempia kulttuureja ja ties mitä uskontoja, mutta sitten on kuitenkin itse asenteella että nainen on vain joku miesten panopatjaksi tarkoitettu koriste joka sopii parhaiten nyrkin ja hellan väliin.

Ei nimittäin ole ainoa henkilö jonka tiedän suunnilleen noin ajattelevan, onneksi kuitenkaan ei taida kovin yleistä olla tuo.

siviilitarkkailija

Jos Abdi tai Muhammed tykkää puristella naisten perseitä, niin pitäisi sitten Abdin ja Muhammedin kestää oman perseensä puristelua. Mitä luulette? Kestääkö?

Seal

Quote from: siviilitarkkailija on 03.08.2012, 10:30:30
Jos Abdi tai Muhammed tykkää puristella naisten perseitä, niin pitäisi sitten Abdin ja Muhammedin kestää oman perseensä puristelua. Mitä luulette? Kestääkö?

Mene ja yritä.

siviilitarkkailija

Monikulttuuri lakkaa hyvin nopeasti kun miehet alkavat puristelemaan toistensa pakaroita.

Hamsteri

Jos naiset yhdessä päättäisivät, että enään ei kukaan tälläydy, niin 3 miljardia ihmistä säästäisi ajastaan 30-60min joka päivä. ..... Urpot
-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

Farrow

Quote from: Hamsteri on 03.08.2012, 12:10:17
Jos naiset yhdessä päättäisivät, että enään ei kukaan tälläydy, niin 3 miljardia ihmistä säästäisi ajastaan 30-60min joka päivä. ..... Urpot
Toivoisitko että naiset noin päättäisivät tehdä? Oletko tullut ajatelleeksi että se aika minkä naiset käyttävät koristautumiseen, voi olla heille rentouttavaa ja mieluista puuhaa, ns. hemmottelua tai ihan vain vaikkapa tärkeä aamurutiini? Ei siis ajanhaaskuuta välttämättä. Olen tosin nähnyt multitaskaajanaisi, jotka meikkaavat lähes lennossa, aamupalaa syödessä tai esim. bussilla töihin mennessä. :)