News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Äänestys: Kannattaako naisen tälläytyä? (hajuvesi, korkokengät, korut, meikkaus)

Started by hoxpox, 01.08.2012, 11:29:19

Previous topic - Next topic

Äänestys: Kannattaako naisen tälläytyä? (hajuvesi, korkokengät, korut, meikkaus)

kannattaa
109 (58.6%)
ei kannata
59 (31.7%)
en osaa sanoa
18 (9.7%)

Total Members Voted: 186

Emo

Quote from: Vesisade on 01.08.2012, 12:58:38
Jos tasapuolisesti kaikki naiset olisi meikittä, kauneuskäsitys muuttuisi ja näyttäisi ihan yhtä hyviltä ne meikittömät.
Eli vastasin ei.

Oikeasti miehiin tehoaa parhaiten ystävällisyys, joten tuskin kaikki ne laittautumiset miehiä varten onkaan. Lannistavat lajitovereitaan niillä vaan.

Mielestäni juuri tuo samanmerkkisten lajitovereiden ärsyttäminen on paras ja motivoivin syy laittautumiselle. Miehiä nyt saa vähemmälläkin vaivalla, jos haluaa.

Eino P. Keravalta

QuoteLöytyihän Einosta edes se sopiva ripaus sovinismia johon voin samaistua.

Sovinismi on ihanan seksikästä ja naisetkin tykkäävät!  ;D
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Lemmy

- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Emo

Quote from: Eino P. Keravalta on 01.08.2012, 13:16:06

Sovinismi on ihanan seksikästä ja naisetkin tykkäävät!  ;D

Räkänauruhymiö pois, ei tuo ole mikään vitsi!

Ennemmin ainakin minä sovinistia (länsimaalaista, en siis mitään muslimipetoa kuitenkaan) katselen kuin jotain punavihreää kukkahattumiestä.

(http://thisthatandtheotherthang.files.wordpress.com/2011/09/zz-top-9.jpg)

junakohtaus

Tässä ole mitään syytä ruveta sen enempää sikasovinistiksi kuin profeministiksikään. Mä olen ihan mies vain.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

ekto

Quote from: Noora Montonen on 01.08.2012, 13:13:21
Jokaisen oma asia. Itse kyllä hajuvettä käytän ja joskus harvoin jotain koruja (ei korvakoruja, mutta kaulakoruja ja rannerenkaita)... Meikit vaan rumentaa minua ja korkokengät ei sovi muutenkaan mun tyyliin.

No tässä on sitten ulkonäkö jo aika kohdillaan tai ainakin itsetunto  :) Eikä siinä tietenkään mitään. Nyt kun vielä otat yhteyttä tuohon aloitusviestin laittaneeseen ja menette kahveille niin on pullat hyvin uunissa  8)

Eino P. Keravalta

QuoteMä olen ihan mies vain.

Minä en tiedä, olenko ihan mieskään: taidan olla vain peräkammarin poika, joka on kuullut isojen poikien juttuja..
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Parsifal

Jos fiksut antavat aina periksi, ainoastaan idiootit saavat tahtonsa läpi.

"With the first link the chain is forged. The first speech censored, the first thought forbidden, the first freedom denied, chains us all irrevocably."

junakohtaus

Quote from: Eino P. Keravalta on 01.08.2012, 13:33:26
QuoteMä olen ihan mies vain.

Minä en tiedä, olenko ihan mieskään: taidan olla vain peräkammarin poika, joka on kuullut isojen poikien juttuja..

Miehenän voi olla niin monella tavalla. Minä esimerkiksi olen söpö ja pörröinen varsinkin, kun raahaan painavia esineitä portaita ylös ja kiroilen sitä tehdessäni.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

Eino P. Keravalta

Quote from: Parsifal on 01.08.2012, 13:34:02
Quote from: Emo on 01.08.2012, 13:15:15
[Miehiä nyt saa vähemmälläkin vaivalla, jos haluaa.
;D ;D ;D

Ainahan miehiä saa, siitä ei liene kysymys. Mutta mitä miehiä, se onkin eri asia.  ;)

Emo

Quote from: Eino P. Keravalta on 01.08.2012, 13:37:23
Quote from: Parsifal on 01.08.2012, 13:34:02
Quote from: Emo on 01.08.2012, 13:15:15
[Miehiä nyt saa vähemmälläkin vaivalla, jos haluaa.
;D ;D ;D

Ainahan miehiä saa, siitä ei liene kysymys. Mutta mitä miehiä, se onkin eri asia.  ;)

Laatuvaatimukseni ovat aina olleet korkeat, älä Eino siitä huolehdi  :)

Miehessä on älykkyys tärkeä ominaisuus, sillä älykäs mies osaa hankkia rahaa ja selviää muutenkin elämässä. Sellaisen kanssa naisen kannattaa lisääntyä. Jos miehellä nyt sattuu olemaan esimerkiksi kaljamaha, niin sen saa aina vähähiilarisella ja jumpalla pois! Mutta äly ja luonne ja elämänarvot muuten, ne ovat tärkeitä valintaperusteita.

(Sori offtopic, naisistahan tässä piti puhuttaman...)

Habaneroz

Peseytyminen ja siistit vaatteet riittävät, mutta meikkaaminen on ihan ok. Sen sijaan tatuoinnit, lävistykset, purkkirusketukset ja tupakointi ovat yököttäviä ja varma turn-off mielestäni.

ekto

Quote from: Eino P. Keravalta on 01.08.2012, 13:37:23

Eikös jossain ollut juttua, että naisista yli 70% pääsee lisääntymään, kun taas miehistä 40%.

Quote from: Emo on 01.08.2012, 13:48:08
(Sori offtopic, naisistahan tässä piti puhuttaman...)

Ainahan nämä keskustelut tuppaavat kääntyä tärkeämpiin aiheisiin  ;D

Lauri Karppi

Pahan ilman lintu

Kyllä naisen tälläytyä kannattaa kunhan sen tekee hyvällä maulla.

QuoteSen sijaan tatuoinnit, lävistykset, purkkirusketukset ja tupakointi ovat yököttäviä ja varma turn-off mielestäni.

Tästä olen täysin samaa mieltä, tosin tupakoinnista en pääse narisemaan koska olen itse tupakoitsija. Mistään gootti-lookeista en pidä, joskaan en myöskään näistä täysin persoonattomista nuorista neideistä; itserusketus, Britney Spears-lasit sekä Kappa Ahl:n ja H&M:n muovikassi kädessä. Lävistyksissä tulen sen verran vastaan että korvakorut on ihan ok. Sen sijaan en haluaisi leidiä jonka huulesta, nenästä tai silmäkulmasta roikkuu jokin krumeluuri.

Järjen ja tilannetajun käyttö on toki sallittua. Esim. kyllä hieman goottilaiseltakin saa näyttää, jos mennään Ministryn tai Skinny Puppyn keikalle.

Sen vielä voisin mainita että olen melkoisen heikkona erityyppisiin lehmityttöihin yms. muihin maalaishenkisiin lookeihin.
Illustroitakoon tähän:

(http://www.thefunkycowgirl.com/images/chromegyspyfront.jpg)

(http://images.fineartamerica.com/images-medium/cowgirl-on-the-porch-joeri-van-royen.jpg)

Niistä huokuu tervehenkisyys, usein konservatiivinen maailmankatsomus, kovuus (mutta ei sellainen ärsyttävä city-feministinen jätkäily, jonka edustajilla menevät paskat housuun heti kun meno aidosti kovenee),  luonnonläheisyys, työtä pelkäämättömyys ja silti särmikäs naisellisuus.

Semiurbaani

Quote from: Pahan ilman lintu on 01.08.2012, 14:25:53

Sen vielä voisin mainita että olen melkoisen heikkona erityyppisiin lehmityttöihin yms. muihin maalaishenkisiin lookeihin.

Niistä huokuu tervehenkisyys, usein konservatiivinen maailmankatsomus, kovuus (mutta ei sellainen ärsyttävä city-feministinen jätkäily, jonka edustajilla menevät paskat housuun heti kun meno aidosti kovenee),  luonnonläheisyys, työtä pelkäämättömyys ja silti särmikäs naisellisuus.

Jos nyt ei sekoitettaisi lehmi-tyttökuvaposeerauksia maalaishenkiseen lookiin. Noissa pitsipaidoissa ei elukoiden kanssa voi toimia. Ihan lehmi- ja hevostyttökokemuksella kerron.
"- Aiheen tarkkarajaisuus tekee siitä vaikeasti määriteltävän "

Pahan ilman lintu

Quote from: Semiurbaani on 01.08.2012, 15:11:16
Jos nyt ei sekoitettaisi lehmi-tyttökuvaposeerauksia maalaishenkiseen lookiin. Noissa pitsipaidoissa ei elukoiden kanssa voi toimia. Ihan lehmi- ja hevostyttökokemuksella kerron.

No siinä olet aivan varmasti oikeassa että ei voi moisissa hepenissä toimia eläinten kanssa. Yritinkin vain selittää minkälainen look silmääni miellyttää ja minkälaisia mielikuvia siitä itselleni syntyy. Tottakai käytäntö on eri asia mutta vannoutuneena esteetikkona en anna todellisuuden pilata hyvää tarinaa (tai mielikuvaa).

Mutta! Have it your way! Sanohan sitten alan tuntijana että olisiko tämä itseäni niin ikään miellyttävä näky lähempänä todellisuutta? Lisäksi se, toisin kuin yllä linkkaamani kuvat, on kotimaista laatua.

(http://www.westerntraining.fi/wp-content/uploads/2009/01/dsc_0270-1024x680.jpg)

Vera

Quote from: Axel Cardan on 01.08.2012, 12:41:41
Olen joskus ihmetellyt kaupoissa, talojen käytävissä tai jopa kevyenliikenteen väylillä liikkuessani naisten käyttämien parfyymien voimakasta tuoksua. Jos esimerkiksi ajaa polkupyörällä kovaa vauhtia tilanteeseen, jossa vastaan kävelee pari kolme nuorta tyttöä/naista, niin parfyymin katku tuntuu vielä kymmeniä metrejä ohituksen jälkeen. Joku asiaa tunteva nainen voisi valaista minua siitä, kuinka hemmetin paljon ainetta tuohon efektiin vaaditaan. Jos tarkoitus on kiinnittää miesten huomio, niin siinä kyllä totta vie onnistuvat, vaikka äijät kulkisivat silmät kiinni.

Ainetta tarvitaan aika paljon, tosin aineet on erilaisia ja toisia tarvitaan enemmän kuin toisia.

Ilmiön taustalla on luultavasti se että jos käyttää samaa hajustetta joka päivää niin siihen tottuu eikä sitä huomaa samalla tavalla kuin aluksi, ja sitten jotkut alkavat käyttää sitä yhä enemmän ja enemmän.

Emo

Mamumiehet lemuavat niin että silmiä kirvelee. Ne varmaan pulahtavat joka aamu partavesipaljuun. Kotimaissaan tottuneet, että hien ja paskan haju pitää peittää parfyymilla?

vendetta

Quote from: Emo on 01.08.2012, 15:35:50
Mamumiehet lemuavat niin että silmiä kirvelee. Ne varmaan pulahtavat joka aamu partavesipaljuun. Kotimaissaan tottuneet, että hien ja paskan haju pitää peittää parfyymilla?
Sama koskee monia vanhempia rouvia.
Hajustettu paska ei tuoksu hyvälle, vaan hajustettu paska tuoksuu hajustetulle paskalle.
"kallista ruotsalaista vittuilua, tahallaan ajattivat rasvamonttuun"

Emo

^ Totta. Mutta mitä nyt olen näitä mamunuorukaisia haistellut ( ;D) niin käsittääkseni he osaavat peseytyä Suomen oloissa. Päälle on vain jäänyt omanmaalainen hajustamiskulttuuri. Ei käsitetä, että Suomen hygieniaoloissa parfyymiä riittää vähempikin.

Eino P. Keravalta

QuoteLaatuvaatimukseni ovat aina olleet korkeat, älä Eino siitä huolehdi 

Emon kohdalla uskonkin laatuvaatimusten täyttämispyrkimyksen toteutuvan, mutta kommenttini koskikin asioiden yleistä tilaa.  :)

Semiurbaani

Quote from: Pahan ilman lintu on 01.08.2012, 15:30:14

No siinä olet aivan varmasti oikeassa että ei voi moisissa hepenissä toimia eläinten kanssa. Yritinkin vain selittää minkälainen look silmääni miellyttää ja minkälaisia mielikuvia siitä itselleni syntyy. Tottakai käytäntö on eri asia mutta vannoutuneena esteetikkona en anna todellisuuden pilata hyvää tarinaa (tai mielikuvaa).

Mutta! Have it your way! Sanohan sitten alan tuntijana että olisiko tämä itseäni niin ikään miellyttävä näky lähempänä todellisuutta? Lisäksi se, toisin kuin yllä linkkaamani kuvat, on kotimaista laatua.

Malliposeeraus ja look ovat eri asia, kuten ulkonäkö ja ulkoasu.

Ihan kiva hevoskuva lännenratsastusharrastuksesta, mutta jälleen keinotekoinen: oikeiden mustangien jalat eivät olisi kestäneet käyttöä tuommoisessa lihavuustasossa, missä kuvan hevonen on. Tyttö näyttää aika kireältä,  mutta suomalaisissa hevoskilpailuissa ei olekaan mikään ilon ilmapiiri koska se on naisten puuhaa.

Ehkä kannattaa käsitellä illuusioita erikseen arjen pukeutumis- ja koristautumistyyleistä.

Siitä sanoisin että usein minua piristää, kun näen VÄREJÄ ihmisten päällä, ihan hätkähtää kirkkaanvihreastä ja heleänpunaisesta kaiken mustan, ruskean ja farkunsinisen aiheuttamasta turtumisesta.
"- Aiheen tarkkarajaisuus tekee siitä vaikeasti määriteltävän "

femacco

Quote from: Semiurbaani on 01.08.2012, 16:10:56
Quote from: Pahan ilman lintu on 01.08.2012, 15:30:14

Malliposeeraus ja look ovat eri asia, kuten ulkonäkö ja ulkoasu.

Ihan kiva hevoskuva lännenratsastusharrastuksesta, mutta jälleen keinotekoinen: oikeiden mustangien jalat eivät olisi kestäneet käyttöä tuommoisessa lihavuustasossa, missä kuvan hevonen on. Tyttö näyttää aika kireältä,  mutta suomalaisissa hevoskilpailuissa ei olekaan mikään ilon ilmapiiri koska se on naisten puuhaa.

Hah hah, tämähän on se toinen Sanna Onkamo  ;D Maailma on pieni.

L.N

Miksi naiset meikkaavat ja käyttävät hajuvesiä? -Koska he ovat niin rumia ja haisevat pahalle.

Eino P. Keravalta

Ulkopuoliselle:

Ei me ainakaan samoista naisista sitten riidellä  ;D

AstaTTT

Ilman meikkejä, koruja, hajuvettä, asusteita ja hiusvärejä ei ole elämää. Ja ilman vaatteita - ei tarvii olla muotia, kirpparit riittävät mainiosti.  :)

Marius

Äänestin kannattaa.
Olen yllättynyt "ei kannata"-vaihtoehdon suurehkosta suosiosta.
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Elemosina

Olisikohan niin että näin äärilaitamielisellä foorumilla kun ollaan niin mietitään ääri-ilmiöitä niinkuin äärimmäisen meikattu tai täysin meikkaamaton :roll: ???.
Luulen vaan että moni miehistä ei aina hiffaakaan kun naisella on ns. nude-meikki... joka sitten tulkitaan meikittömyydeksi. :)
Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

mannym

Koska ketjun aloitus kuuluu kannattaako naisen tälläytyä? Kyll kannattaa, kunnes kala on koukussa, sen jälkeen ei enää niin tarvitse.
Naisella kevyt meikki, kevyesti hajustetta, kunnollinen ryhti (itseään kantava olemus), siistit mutta mukavan näköiset vaatteet, nämä ulkoisina merkkeinä herättää no jotain.
Aivot, ne pitää olla..
Tatuoinnit, lävistykset ym. Kyllä ne käy, kun vaatteet on mun aatteet meininki unohdetaan.

"I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned."

Once data has been adjusted, it is no longer data, it is an artifact of analysis...

"Human beings are born with different capacities. If they are free, they are not equal. And if they are equal, they are not free."