News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Suomen Laillisuuspuolue (SLP) on perustettu! (yhdistetty)

Started by Miniluv, 06.05.2012, 10:29:50

Previous topic - Next topic

Jouko Piho

Quote from: Aapo on 04.06.2013, 00:17:14
Quote from: Jouko Piho on 04.06.2013, 00:13:51
Sillä itse Pirusta on kyse. Saatana aikoo lopunaikana nostattaa maailman johtoon hyvin valovoimaisen ja karismaattisen diktaattorijohtajan, joka saa valtansa itse Lohikäärmeeltä.

Miten tuollaiseksi pääsee?

Mitä tarkoitat?

Haluatko Pedoksi vai?

Se ei onnistu.

Antikristus on jo syntynyt ja odottaa vain oikeaa aikaa.

Aapo

Onko sitten olemassa jotain muita tapoja saada voimia Lohikäärmeeltä?

edit: joo, lopetan tähän.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity."

- Robert J. Hanlon

Jouko Piho

Quote from: Aapo on 04.06.2013, 00:25:13
Onko sitten olemassa jotain muita tapoja saada voimia Lohikäärmeeltä?

edit: joo, lopetan tähän.

On, kuten saatananpalvonta ja noituuden harjoittaminen.

Mutta en suosittele.

Joutuu kuolemansa jälkeen helvettiin.

Miniluv

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Tragedian synty

Quote from: Jouko Piho on 04.06.2013, 00:19:03
Bilderberg-kokoukseen osallistuminen tulisi kriminalisoida, koska siellä Suomen johtajat ottavat vastaan ohjeita seuraavalle vuodelle politiikan suunnasta ja päämääristä. Kaikki tämä tapahtuu ilman mitään avointa keskustelua tai edes raportointia keskustelujen ja päätösten sisällöstä. Kyseessä on epädemokraattinen pienen eliitin diktatuuri, jonka päätökset vaikuttavat Suomen ja koko maapallon asioihin.

Hetkinen nyt vain.

Olet samaan aikaan sekä sitä mieltä, että

1) kokouksessa ei ole avointa keskustelua ja raportointia päätösten sisällöstä, että myös
2) Bilderberg-kokous sanelee valtioiden suunnan ja päämäärän kohti globaalia maailmanhallitusta.

Kysymys kuuluu: jos kohta 1) pitää paikkansa, kuinka sinä voit olla varma kohdasta 2)?

Mutta oleellisempi kysymys liittyy kokouksen kriminalisoimiseen. Sanot, että...

QuoteEi kaikki salaiset kokoukset ole pahoja ja kiellettäviä.

Bilderberg-kokoukseen osallistuminen tulisi kriminalisoida...

Haluaisitko siis kieltää yhden nimisen kokouksen? Ja jos kokouksen nimi sen seurauksena muutettaisiin, uudenkin niminen kokous kiellettäisiin?

Valitettavasti laki ei toimi noin, ja pääministeriksi haluavan olisi syytä ymmärtää se. Suothan anteeksi, Miniluv, että tämä jää vielä hieman offtopiciksi, mutta on parempi, että mahdolliselta tulevalta pääministeriltämme kysytään hankalat kysymykset ennen kuin hän astuu virkaansa.

Laki antaa linjauksia, joita sitten tarpeen mukaan tulkitaan. Kieltämällä yhden nimisen kokouksen, sitten toisen nimisen ja näin yhä edelleen, ei voi saavuttaa yhtään mitään. Aina keksitään uusi nimi. Jos taas kiellät yleisellä linjalla eräänlaisia kokouksia, sekin on helppo kiertää.

Mikä Bilderbergissä siis on vikana? Sekö, että siellä kokoontuvat vaikutusvaltaiset henkilöt? Vai se, että siellä kokoontuvat henkilöt eri maista? Vai se, että kokous käydään suljettujen ovien takana? Vai se, mikä kokouksen sisältö on?

Jos kiellät vaikutusvaltaisten henkilöiden kokoontumiset, joudut määrittelemään sanan vaikutusvaltainen, ja sekin on todella helppoa kiertää; he voivat vaikka laittaa sihteerinsä kokoontumaan puolestaan. Jos kiellät eri maista kotoisin olevien henkilöiden kokoontumiset, olisi kaikki suhteet ulkomaille käytännössä pakko lopettaa. Jos kiellät suljetut ovet, niin sittenhän myös, kuten sanottu, kaikki perhe-, puolue-, yhtiökokoukset ynnä muut kiellettäisiin. Jos kiellät kokouksen sisällön, niin he valitsevat nimellisesti erilaisen sisällön, jossa kaikki kuitenkin tulee käsiteltyä.

Taistelet tuulimyllyä vastaan. Valitettavasti en usko, että kovinkaan moni suomalainen vastustaa Bilderbergiä niin innokkaasti, että on valmis peräänkuuluttamaasi mielivaltaiseen kriminalisoimiseen, etkä näin ollen voi päästä pääministeriksikään. Tietenkin asia muuttuisi, jos ujuttaisit piilokameran ja mikrofonin mukanasi Bilderbergiin ja paljastaisit kokouksen sisällön. Varmaan siellä turvamiehet on, mutta kyllähän Pohjois-Koreaankin on sellaisia värkkejä saatu vietyä ilman paljastumista.
Ceterum censeo Russiam esse delendam.

Jouko Piho

Quote from: Tragedian synty on 04.06.2013, 08:16:35
Quote from: Jouko Piho on 04.06.2013, 00:19:03
Bilderberg-kokoukseen osallistuminen tulisi kriminalisoida, koska siellä Suomen johtajat ottavat vastaan ohjeita seuraavalle vuodelle politiikan suunnasta ja päämääristä. Kaikki tämä tapahtuu ilman mitään avointa keskustelua tai edes raportointia keskustelujen ja päätösten sisällöstä. Kyseessä on epädemokraattinen pienen eliitin diktatuuri, jonka päätökset vaikuttavat Suomen ja koko maapallon asioihin.

Hetkinen nyt vain.

Olet samaan aikaan sekä sitä mieltä, että

1) kokouksessa ei ole avointa keskustelua ja raportointia päätösten sisällöstä, että myös
2) Bilderberg-kokous sanelee valtioiden suunnan ja päämäärän kohti globaalia maailmanhallitusta.

Kysymys kuuluu: jos kohta 1) pitää paikkansa, kuinka sinä voit olla varma kohdasta 2)?

Kokouksista eri tavoin tihkuneiden tietojen mukaan. Maailman johtajat eivät tule vain huvikseen kerran vuodessa yhteen. Kun yhdessä ollaan, käsitellään raskaan luokan asioita. Niistä ei vain voida käydä etukäteiskeskustelua eikä niistä raportoida jälkikäteen. Mutta Bilderberg-kokousten päätökset näkyvät seuraavien vuosien maailmanpolitiikassa. Jos vähääkään kannattaa avoimuuspolitiikkaa, ei voi suhtautua myönteisesti näin salamyhkäisiin kokouksiin.

Jouko Piho

[
QuoteBilderberg-kokoukseen osallistuminen tulisi kriminalisoida...

Haluaisitko siis kieltää yhden nimisen kokouksen? Ja jos kokouksen nimi sen seurauksena muutettaisiin, uudenkin niminen kokous kiellettäisiin?

Kyse ei ole nimestä, vaan näin tärkeän kokouksen salaisesta sisällöstä, johon kansalaiset eivät voi mitenkään vaikuttaa. Kyse on  harvalukuisen eliitin diktatuurista. Mikäs siinä jos kannattaa diktatuuria.

Jouko Piho

Mikä Bilderbergissä siis on vikana? Sekö, että siellä kokoontuvat vaikutusvaltaiset henkilöt? Vai se, että siellä kokoontuvat henkilöt eri maista? Vai se, että kokous käydään suljettujen ovien takana? Vai se, mikä kokouksen sisältö on?

Vikana on kokouksen sisältö, jota vain harvat ihmiset käsittelevät ja tekevät satoja miljoonia ihmisiä koskevia päätöksiä. Kuitenkin kyse on suurista asioista ja linjanvedoista, jotka vaikuttavat suomalaistenkin elämään. Sen takia asioista pitäisi voida keskustella etukäteen eri valtioissa ja jopa ruohonjuuritasolla ja kaikki päätökset pitäisi voida julkistaa. Nyt näin ei ole, vaan pieni harvainvalta päättää epädemokraattisesti monien valtioiden ja ihmisten asioista. Pahinta on se, että eliitin suurin ja vaikuttavin voima on siellä vaikuttava banksterien rahakartellieliitti. Eli suuri raha määrää kaikesta.

Mikäs siinä, jos kannattaa plutokratiaa eli rahan ylivaltaa.

Sour-One

Quote from: Jouko Piho on 03.06.2013, 21:47:55
Quote from: Sour-One on 03.06.2013, 19:22:27
Jouko Piho itse asiassa kertoo kohdan 3 lopussa ehdotuksensa olevan mahdoton toteuttaa:

"3. Suomen jatkuva velkaantuminen voidaan pysäyttää siten, että Suomi ei lainaa enää senttiäkään kansainvälisiltä yksityispankeilta ja niiden omistamilta keskuspankeilta, jotka ovat ottaneet röyhkeästi itselleen rahanluomisen monopolin, mikä kuuluisi valtioille. Suomen valtion tulee laskea itse liikkeelle oman valuuttansa, markka. SLP kannattaa siis talousdemokratiaa, mitä yksikään nykyinen eduskuntapuolue ei kannata, koska ne ovat kansainvälisten pankkiirien eli maailman raha- ja valtaeliitin ohjauksessa esim. Bilderberg-kokousten kautta."

Se että nykyiset eduskuntapuolueet eivät tällä hetkellä kannata talousdemokratiaa, ei estä ehdotukseni toteutumista, jos talousdemokratiaa kannattavat puolueet saavat menestystä ja jos jotkin vanhat puolueet tulevat myöhemmin samoille linjoille.
Uskot myös varmaankin joulupukkiin  ;D

Tragedian synty

Quote from: Jouko Piho on 04.06.2013, 19:55:05

Vikana on kokouksen sisältö, jota vain harvat ihmiset käsittelevät ja tekevät satoja miljoonia ihmisiä koskevia päätöksiä. Kuitenkin kyse on suurista asioista ja linjanvedoista, jotka vaikuttavat suomalaistenkin elämään. Sen takia asioista pitäisi voida keskustella etukäteen eri valtioissa ja jopa ruohonjuuritasolla ja kaikki päätökset pitäisi voida julkistaa. Nyt näin ei ole, vaan pieni harvainvalta päättää epädemokraattisesti monien valtioiden ja ihmisten asioista. Pahinta on se, että eliitin suurin ja vaikuttavin voima on siellä vaikuttava banksterien rahakartellieliitti. Eli suuri raha määrää kaikesta.

Mikäs siinä, jos kannattaa plutokratiaa eli rahan ylivaltaa.

Kiitos, olen kuullut tämän kritiikin aiemminkin. Minä kysyin, millä perusteella kokous kiellettäisiin ja miten se toteutettaisiin.

Miten reagoisit, jos Bilderberg päätettäisiin muuttaa viininmaistelukerhoksi, jossa vain (ikään kuin sattumalta) puhuttaisiin myös täsmälleen samoista asioista kuin muutenkin? Voisitko esimerkiksi kirjoittaa seuraavaan viestiisi luonnoksen siitä lakipykälästä, jonka haluaisit voimaan?

LISÄYS: Mitä muuten ovat ne kokouksista tihkuneet tiedot? Voitko esittää lähteitä?

Sour-One

Quote from: Jouko Piho on 04.06.2013, 00:13:51
Quote from: Tragedian synty on 03.06.2013, 22:43:18

Quote from: Jouko Piho on 03.06.2013, 22:33:07
Ja jos Pirulle antaa pikkusormen, se vie koko käden ja sen jälkeen koko ukon.

Onko tämä nyt ymmärrettävä kuvainnollisesti vai kirjaimellisesti? Luuletko, että kokoukseen osallistuminen aivopesisi sinut kertalaakista? Vai oletko sitä mieltä, että kokouksen takana on Piru? Jos kyllä, millä perustelisit sen?

Vertaus on ymmärrettävä kuvaannollisesti eli siten, että parhaimmatkin meistä voivat sortua ja langeta pahuuden houkutuksiiin, jos antautuu niille alttiiksi. En usko, että kokouksessa mukanaolo aivopesisi minua kertalaakista, mutta en ole niin varma muista. Mutta kuten sanottu, ei minunkaan kannata tahallani leikkiä kyyn kanssa.

Sillä itse Pirusta on kyse. Saatana aikoo lopunaikana nostattaa maailman johtoon hyvin valovoimaisen ja karismaattisen diktaattorijohtajan, joka saa valtansa itse Lohikäärmeeltä. Perustelen väitteeni uskollani Raamatun ilmoitukseen. Näin Ilmestyskirja 13:4: "Ja kaikki kumarsivat lohikäärmettä (=Saatana), joka oli antanut pedolle (=Antikristus) sellaisen vallan." Lukekaa koko 13. luku. Sen toteutuminen on hyvin lähellä.

Laillisuuspuolueelle on "lievä" uskottavuus ongelma, kun arvon puheenjohtaja kirjoittelee tuollaisia

Jouko Piho

No, uskoit tai et, niin niin tulee tapahtumaan, kuten kirjoitin. Katsotaan sitten, kenellä on uskottavuusongelma.

Jouko Piho

Quote from: Tragedian synty on 04.06.2013, 20:23:27
Kiitos, olen kuullut tämän kritiikin aiemminkin. Minä kysyin, millä perusteella kokous kiellettäisiin ja miten se toteutettaisiin.

En minä ole kieltämässä Bilderberg-kokousta, vaan sen, että suomalaiset eivät osallistuisi siihen. Perustelu on epädemokraattisuus ja maanpetturuus, kuten itsenäisyyden myyminen. Kielto toteutettaisiin lainsäädännöllä, jos pelkkä vetoaminen ei riitä.

Jouko Piho

Miten reagoisit, jos Bilderberg päätettäisiin muuttaa viininmaistelukerhoksi, jossa vain (ikään kuin sattumalta) puhuttaisiin myös täsmälleen samoista asioista kuin muutenkin? Voisitko esimerkiksi kirjoittaa seuraavaan viestiisi luonnoksen siitä lakipykälästä, jonka haluaisit voimaan?

LISÄYS: Mitä muuten ovat ne kokouksista tihkuneet tiedot? Voitko esittää lähteitä?

En vastaa spekulatiivisiin jossittelukysymyksiin.

Ei ole lähteitä. Kyseessä on mielessäni ja muistissani oleva käsitys asioista kaiken sen perusteella, mitä olen vuosien aikaan lukenyt eri lähteistä.

Tragedian synty

Quote from: Jouko Piho on 06.06.2013, 00:30:05
Kielto toteutettaisiin lainsäädännöllä, jos pelkkä vetoaminen ei riitä.

Viitsisitkö esitellä luonnoksen lakipykälästä, jollaisen haluaisit voimaan, mikäli vetoaminen ei riitä?

Miniluv

Tämä kaveri ainakin on seurannut tilannetta pitkään: http://en.wikipedia.org/wiki/Jim_Tucker_(journalist)
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Jaffasiini

Ilkka Partanen

Arvelisin että Suomen Laillisuuspuolueen toiminta alkaa käynnistyä toden teolla. Ohessa Joukon aikataulu kampanjan avaamiselle facebookista:

QuoteSuomen Laillisuuspuolueen vaalitelttakampanja alkaa keskiviikkona 3.7.2013 Lahdessa Kaupunginkirjaston edessä pidettävillä markkinoilla. Olen paikalla klo 9-16 välillä. Olisi mukavaa tavata 1960-luvun (toki myös muita eli nuorempia) lahtelaisia tuttujani markkinoilla, joten jos saatte tietoa tästä tapahtumasta ja teillä olisi mahdollisuus tulla mukaan, niin olisi kiva tavata. Kun kaikki eivät ole Facebookissa, niin voisitko sinä FB:ssa oleva kaverini levittää tietoa muille. Asuin ja kävin oppikoulua Lahdessa 1961-1965. Kirjoitin ylioppilaaksi v. 1965 Kannaksen yhteislyseosta, joka on vain n. 200 metrin päässä markkinapaikasta.

Sanon tässä alustavasti, että seuraavat tällä hetkellä tiedossa olevat markkinapaikat, joissa SLP on mukana, ovat Kouvolan kauppatorin kuukausimarkkinat 11.7.2013 klo 9-15, Järvenpään tori 19.7.2013 klo 9-16 ja Mäntsälän tori 24.7.2013 klo 9-16. Tiedotan myöhemmin muista paikoista ja ajoista, kun ne varmistuvat.

Jouko Piho

Suomen Laillisuuspuolueen puheenjohtaja

Minusta olisi hienoa jos Jouko tulisit käymään Kuopiossa jossain vaiheessa. Olisi erittäin hauska tavata ihan live in person.

Jouko Piho

Quote from: Ilkka Partanen on 30.06.2013, 23:01:06

Minusta olisi hienoa jos Jouko tulisit käymään Kuopiossa jossain vaiheessa. Olisi erittäin hauska tavata ihan live in person.

Kiitos Ilkka!

Tulen varmaankin käymään jossain vaiheessa Kuopiossa, mutta se tapahtunee varsinaisen vaalikampanjan aikana v. 2014 ja keväällä 2015. Kun nyt keräämme kannattajakortteja, niin keskityn kiertämään vaaliteltallamme Etelä-Suomea.

Voisitko sinä täyttää kortin? Entä muut hommalaiset?

Apua tarvittaisiin.

Yhteyttä voi ottaa sp-osoitteeseeni: [email protected]

Teiskolainen

Quote from: Jouko Piho on 18.07.2013, 21:55:33
Quote from: Ilkka Partanen on 30.06.2013, 23:01:06

Kiitos Ilkka!

Tulen varmaankin käymään jossain vaiheessa Kuopiossa, mutta se tapahtunee varsinaisen vaalikampanjan aikana v. 2014 ja keväällä 2015. Kun nyt keräämme kannattajakortteja, niin keskityn kiertämään vaaliteltallamme Etelä-Suomea.

Voisitko sinä täyttää kortin? Entä muut hommalaiset?

Apua tarvittaisiin.

Yhteyttä voi ottaa sp-osoitteeseeni: [email protected]

Ilman muuta täytän kortin, kunhan vaan tulet Tampereen suuntaan.

Jouko Piho

Suomen Laillisuuspuolue Järvenpään torilla

Suomen Laillisuuspuolueen torikampanja Järvenpään torilla 19.7.2013 meni hyvin muutamista kuurosateista huolimatta. Minulla oli teltalla mukana auttamassa varapuheenjohtaja Timo Vaittinen ja Ari Pesonen.

Saimme kerätyksi kortteja yhteensä 16. Ajattelin ensin, että ehkä Järvenpäässä tulee vähemmän allekirjoituksia kortteihin, koska kyseessä oli vain tavallinen toripäivä eikä markkinapäivä. Kävikin ilmi, että kortteja tuli yhtä paljon kuin markkinapaikkakunnillakin, eli Lahden markkinoilla tuli 17 ja Kouvolan markkinoilla 15 keskiarvon ollessa 16. Siis sillä ei ole näköjään eroa, onko kyseessä markkinatapahtuma vai tavallinen tori.

Media oli paikalla mukavasti. Paikallislehti Keski-Uusimaasta oli toimittaja ja valokuvaaja. Sen lisäksi torilla oli Helsingin Sanomien toimittaja ja valokuvaaja jatkamassa jo aloitettua isoa juttuprojektia, joka tulee ulos todennäköisesti 2.8. Helsingin Sanomien NYT-liitteessä neljän sivun laajana reportaasina. Lisäksi minusta tehdään kuulemma kansikuvapoika.

Järvenpäässä tapahtui kaksi voimakasta mielenmuutosta. Eräs nainen (viereinen torimyyjä) kieltäytyi ensin jyrkästi, mutta tulikin muutaman minuutin kuluttua allekirjoittamaan kortin sanoen, että kyllä hän haluaa kannattaa niitä, jotka edes yrittävät jotakin uutta. Sen jälkeen hän kävi teltallamme jatkuvasti juttelemassa ja toikin esille varsin hyviä ideoita, joita tulen lisäämään SLP:n yleisohjelmaan. Toinen tapaus oli mies, joka jonkin aikaa keskusteltuamme ei kuitenkaan halunnut täyttää korttia vaan sanoi: "Minä en kannata mitään puolueita. Minä olen anarkisti." Tunnin kuluttua mies tuli teltalle ja halusi heti allekirjoittaa kortin eikä puhunut enää mitään anarkismista.

Olen nyt pannut merkille sen, että iltapäivällä väki vähenee toreilla eikä allekirjoituksia enää juurikaan tule. Olen siksi päätynyt sellaiseen ratkaisuun, että parasta aikaa torilla on olla klo 9 ja 13 välillä tai jos aloitan jo klo 8, niin sitten kello 8 ja 12 välillä.

Suunnittelen myös torikäyntien tiivistämistä. Olen nyt ollut torilla yhden kerran viikossa. Tästä lähtien on suunnitteilla olla torilla kaksi tai kolme kertaa viikossa.

Olen seuraavan kerran keskiviikkona 24.7. klo 9-13 Mäntsälän torilla.

Jouko Piho

P.S.

Sain tänään postissa Pohjois-Kymenlaakso –lehden tekemän jutun Kouvolan markkinoilla 11.7. olostani. Juttu oli ihan hyvä ja jälleen iso kuva.

P.P.S.

Kiitos Timo Vaittiselle hyvästä Uuden Suomen ( http://timovaittinen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/145083-suomen-laillisuuspuolue-jarvenpaan-torilla-1972013 ) jutusta! Olen itse edelleen Uuden Suomen bannissa, joten on mainiota, että varapuheenjohtaja voi kirjoittaa siellä.

Jouko Piho

Alla on linkki Keski-Uusimaa -lehden netissä olevaan lyhennettyyn juttuun SLP:n Järvenpään torilla olosta. Lauantain 20.7.2013 paperilehdessä on pitempi versio jutusta. En ole vielä nähnyt sitä, mutta tulen saamaan lehden lähipäivinä. Timo Vaittinen on nähnyt lehden. Hänen mukaansa juttu on paras ja asiallisin tähänastisista.

http://www.keski-uusimaa.fi/artikkeli/246713-uusi-puolue-kalasteli-kannattajia-jarvenpaasta

Jouko Piho

Uutta tietoa!

Suomen Laillisuuspuolueen kannattajakortin tulostus netistä

Sain tietää 23.7.2013, että kannattajakortin voi tulostaa itse netistä. Tee seuraavasti. Mene jompaankumpaan alla olevista osoitteista, tulosta luettelokortti ja täytä tiedot. Muista omakätinen allekirjoitus. Kohtaan "Puolueena rekisteröitävä yhdistys" kirjoitetaan Suomen Laillisuuspuolue ry. Postita tämän jälkeen kortti osoitteeseen: Jouko Piho Valkolammentie 26 c F 47  07910 Valko.

Jos käytät ensimmäisen linkin A4-kokoista korttia, sen voi täyttää joko koneella tai tulostuksen jälkeen käsin. Jos kirjoitat koneella, käytä suuraakkosia ja muista allekirjoitus tulostuksen jälkeen.

Jos käytät toisen linkin A6-kokoista korttia, sen voi täyttää vain käsin tulostuksen jälkeen.

Ja tässä linkit:

http://www.vaalit.fi/uploads/52jv2nj7.pdf

http://www.vaalit.fi/uploads/na24e15azppbm9_2.pdf

Edelleenkin halukkaat voivat tilata minulta perinteisiä kannattajakortteja, jotka kelpaavat ylimenokauden ajan.

Jouko Piho

P.S.

SLP on teltan kanssa keskiviikkona 24.7. klo 9-13 Mäntsälän torilla ja lauantaina 27.7. klo 9-13 Orimattilan torilla.

Haastatteluni Iltalehdessä ilmestyy maanantain 29.7. Teema-numerossa.

Jouko Piho

Suomen Laillisuuspuolue Mäntsälän torilla

Ohessa raporttini ja Ari Pesosen ottama kuva Mäntsälän torilta.

(http://d29dcds16kmxz5.cloudfront.net/d1/41/i73744849._szw530h275_.jpg)
Vas. Mäntsälä-lehden toimittaja Virpi Kallio, kortin täyttänyt nainen, Tuula Nieminen ja Jouko Piho.

____________________________________________________________________________________________________

Olin tänään keskiviikkona 24.7.2013 klo 9-13 Suomen Laillisuuspuolueen teltan kanssa Mäntsälän torilla. Mukana olivat myös Tuula Nieminen ja Ari Pesonen, joista olikin iso apu.

Aluksi torin pienuus ihmetytti, kun paikalla oli vain kaksi toritelttaa, vaatemyyjä sekä marja- ja kukkamyyjä. Tuli mieleen, tokko tänne tulee lainkaan ihmisiä. Mutta niin vain väkeä alkoi kuitenkin ilmestyä kuin tyhjästä, niin että saimme lopulta kokoon 11 korttia torilla sekä yhden kortin muuta kautta eli yhteensä 12 korttia. Olen tähän mennessä saanut täytettyjä ja minulle palautettuja kortteja yhteensä 155 kappaletta.

Keskustelut olivat hyviä. Tällä kertaa teltallemme osui tavallista enemmän uskovia, jotka myös täyttivät kortin. Ensin oli miellyttävä pastoripariskunta Järvenpään Vapaaseurakunta Arkista. Pastori profetoi lopussa minulle ja Tuulalle. Sitten paikalle tuli kaksi naista Mäntsälän helluntaiseurakunnasta. Jaoimme yhteisen huolen Suomen tilasta.

Mäntsälä-lehdestä meitä haastatteli persoonallinen ja näpsäkkä toimittaja, Virpi Kallio. On mielenkiintoista lukea perjantain lehdestä, millaisen jutun hän on tehnyt.

Olemme seuraavan kerran teltan kanssa lauantaina 27.7.2013 klo 9-13 Orimattilan torilla. Tule tervehtimään, jos liikut niihin aikoihin niillä main. Ja jos voit olla mukana auttamassa teltalla, ilmoita siitä minulle.

Jouko Piho

Suomen Laillisuuspuolue Orimattilan torilla

Olin Ari Pesosen kanssa 27.7.2013 Orimattilan torilla levittämässä Suomen Laillisuuspuolueen ilo- ja vapaussanomaa ja keräämässä kannattajakortteja, joita kertyi 11.

Sen lisäksi useat henkilöt ottivat mukaansa kortteja ja esitteitä tutkiakseen puoluetta tarkemmin kotonaan ja täyttääkseen sen jälkeen mahdollisesti kortin. Eräs nainen halusi ottaa paperille printtaamani 5-sivuisen SLP:n ohjelmankin lukeakseen sen huolellisesti läpi kotonaan.

Eräs allekirjoittajista oli hyvin pirteä ja iloinen 85-vuotias nainen, joka korttia täyttäessään kysyi yhtäkkiä: "Onkos tämä kristillinen puolue?" Vastasin: "Kyllä on kristillinen puolue, kristillissosiaalinen puolue." Päätin vielä varmistaa asian ja sanoin: "Minä ja avustajani Ari olemme uskovia miehiä." "No, niinhän minäkin olen uskova", täräytti mummo reippaasti.

Yksi nainen, jota en tuntenut, sanoi minulle: "Minä tunnen sinut, kuka sinä olet!" No, kukas sinä sitten olet?" kysäisin. "Minä olen Varpu Vanhala." Silloin tajusin, että kyseessä on Facebook-kaverini, jota en ollut koskaan tavannut aikaisemmin.

Orimattilan Sanomien toimittaja ei päässyt paikalle, koska heillä on viikonloppuna vain yksi toimittaja paikalla. Lähetänkin lehteen itse tekemäni jutun ja kuvia. Saa nähdä, julkaisevatko. Ensimmäinen mahdollisuus olisi tiistaina 30.7.2013.

Kun ajelin kotia päin kohti Loviisaa, kiinnitin huomiota tien numeroon, joka oli 167. Orimattilan torikäynnin jälkeen SLP:lla on kasassa 167 korttia.

(http://d2b4wtkw5si7f7.cloudfront.net/42/7f/i73891650._szw565h2600_.jpg)

Ari Pesosen ottamassa kuvassa vas. kortin täyttäjä ja oik. puh.joht. Jouko Piho

Jouko Piho

Olen torstaina 1.8.2013 klo 8.30-13.30 Suomen Laillisuuspuolueen teltan ja Ari Pesosen kanssa Kotkan Kauppatorilla. Saman päivän Iltalehden Teema-liitteessä on haastatteluni. Perjantain 2.8.2013 Helsingin Sanomien NYT-liitteessä on neljän sivun kansikuvajuttu minusta ja SLP:sta.

ikuturso

Onneksi olkoon.

Puolueprojektinne eteneminen ei ole siis ainakaan medianäkyvyydestä kiinni!

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Jouko Piho

Suomen Laillisuuspuolue Kotkan torilla

Olin Suomen Laillisuuspuolueen teltan ja graafikko Ari Pesosen kanssa Kotkan Kauppatorilla torstaina 1.8.2013. Torilla oli paljon telttoja ja runsaasti ihmisiä. Tunnelma oli mukava ja leppoisa.

Saimme kokoon 13 korttia. Sen lisäksi monet sanoivat, että he haluavat ensin tutustua SLP:n ohjelmaan rauhassa kotona, ja sen jälkeen he voivat täyttää kortin netissä ja postittaa tulostamansa paperin minulle. Toivottavasti näin käy, että näitä "perästä kuuluu" –kannatuksia tulee paljon.

Tällä kertaa tapasimme enemmän kuin aikaisemmin vihaisia ihmisiä, jotka eivät voineet ymmärtää työtä tekemättömien maahanmuuttajien saamia etuja samalla, kun monet ikänsä työtä tehneet ja veroja maksaneet suomalaiset itse kituuttavat kuin toisen luokan kansalaisina omassa maassaan. Sanoin heille: "Ymmärrän sinua. Olet oikeassa. Me haluamme tähän asiaan muutosta. Me pidämme Suomen ja suomalaisten puolta."

Paikalla oli myös Kymen Sanomien toimittaja ja valokuvaaja, joiden tekemä juttu on perjantain 2.8. lehdessä. Ilmaisjakelulehti Ankkuri ei päässyt torille, mutta soitettuani toimitukseen sain tietää, että he ovat hyvin kiinnostuneita puolueestamme. Kun kerroin, että tulemme mahdollisesti myöhemmin Haminan torille, kävi ilmi, että he haluaisivat tehdä jutun silloin.

Monet ihmiset tivasivat minulta, paljonko teillä on jo kortteja. Selitin heille, että kukaan ei tiedä, kuinka paljon meillä on allekirjoitettuja kortteja, koska niistä on suuri osa vielä kortinkerääjillä, jotka eivät ole postittaneet kortteja minulle, koska keräys on kesken.

Tilanne on se, että kun lasketaan yhteen minun keräämäni kortit ja minulle postitetut täytetyt kortit, niin lukema on tällä hetkellä 181.

Tarvitsemme paljon lisää korttien allekirjoittajia ja korttien kerääjiä. Voisitko sinä auttaa meitä? Jos voit, ota yhteyttä minuun vaikka sähköpostitse ([email protected]).

Voit täyttää kannattajakortin myös netissä ( www.vaalit.fi/uploads/52jv2nj7.pdf ) ja lähettää tulostamasi ja sen jälkeen allekirjoittamasi kortin minulle (Jouko Piho  Valkolammentie 26 c F 47  07910 Valko). Tavallinen A4 monistuspaperi kelpaa.

Kampanja jatkuu.

Olemme seuraavan kerran Kirkkonummen torilla perjantaina 9.8.2013 klo 9-13.

Muuten, tämän päivän Iltalehden liitteessä ollut juttu minusta ja SLP:sta oli ihan hyvä. Joko näit sen? Vielä ehtii ostamaan.

Muistutan vielä, että mikäli sinulle ei tule Hesaria tilattuna, niin huomenna perjantaina, 2.8.2013 on Helsingin Sanomien NYT-liitteessä iso neljän sivun kansikuvajuttu minusta ja puolueesta.

(https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s403x403/1004820_10151765444067996_1814436720_n.jpg)
Jouko Piho Suomen Laillisuuspuolueen teltalla Kotkan torilla 1.8.2013.

Ant.

Odotan kyllä jännityksellä, millaisen jutun Nyt-liite onnistuu Pihosta tekemään. Pihosta on jokseenkin mahdotonta tehdä uhkaavaa hahmoa, koska hän on noin 160-senttinen pyöreä vanhempi herrasmies.

Todennäköisesti Piholle siis naureskellaan neljän sivun verran. Ja Pihoa hyväksi käyttäen kristinuskolle.
Homma is the new black.