News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Suomen Laillisuuspuolue (SLP) on perustettu! (yhdistetty)

Started by Miniluv, 06.05.2012, 10:29:50

Previous topic - Next topic

Jaska Pankkaaja

Quote from: Ilkka Partanen on 16.01.2013, 19:06:46
Onnea ja menestystä hankkeellesi, se on hyvä että politiikan suhteen on tarjolla vaihtoehtoja.

Itsekin näkisin SLP:n juuri kokoomuksen vaihtoehtona, onhan jälkimmäinen lähinnä laittomuus puolue. Toivottavasti mahdollisimman monen seniorikannattajan silmät aukeavat tälle erinomaiselle vaihtoehdolle.
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Jouko Piho

Quote from: dothefake on 16.01.2013, 18:59:17
Olethan ottanut selvää mahdollisista korttien teknisistä vaatimuksista.

Otin korttien teknisistä vaatimuksista selvää jo toukokuussa 2012, jolloin painatin kortit valmiiksi uskoen, että tämä päivä koittaa, että SLP hyväksytään yhdistysrekisteriin ja sen jälkeen voidaan alkaa kerätä allekirjoituksia kortteihin. Haluaisitko sinä auttaa minua allekirjoitusten saamisessa? Jos haluat, ota minuun yhteyttä ([email protected]).

Jouko Piho

Onnea ja menestystä hankkeellesi, se on hyvä että politiikan suhteen on tarjolla vaihtoehtoja.

Kiitos!

SLP on nimenomaan vaihtoehto - kansallinen vaihtoehto, kun Kansallinen Kokoomus on muuttunut Kansainväliseksi Kokoomukseksi.

Jouko Piho

Quote from: Faidros. on 16.01.2013, 19:08:57
Quote from: Jouko Piho on 16.01.2013, 18:38:35
Laitoin juttuni kolmannen persoonan muodossa sitä varten, että kirjoitukseni olisi siltä osin valmis, jos eri mediat haluavat käyttää sitä.
Pystyin katsomaan äsken 5min. Putousta netistä. Piholta sain paremmat naurut! ;D

Kiva.

Pidensin siis elämääsi - ainakin jonkin verran.

Minähän olen Suomen suurin humoristi - mutta toisaalta Suomen suurin vakavikkokin.

Ei minusta kukaan ota selvää - en itsekään eikä edes Piru.

Vain Jumala tietää, kuka ja mikä minä olen.

ruikonperä

Mikä on Valitun kansan osuus Euroopan tuhossa

Jouko Piho

Quote from: Jaska Pankkaaja on 16.01.2013, 20:12:57

Itsekin näkisin SLP:n juuri kokoomuksen vaihtoehtona, onhan jälkimmäinen lähinnä laittomuus puolue. Toivottavasti mahdollisimman monen seniorikannattajan silmät aukeavat tälle erinomaiselle vaihtoehdolle.

Kiitos erinomaisesta kannustuksesta ja asioiden oikean kannan oivaltamisesta! Kokoomus vie Suomea kohti rahavallan hallitsemaa EU:n liittovaltiota, jossa Suomella on epäitsenäisen orjamaakunnan osa. Suomen Laillisuuspuolue vie Suomea kohti vapautta ja itsenäisyyttä.

Jos haluat auttaa minua konkreettisesti korttien keräämisessä, niin olisin iloinen, jos otat yhteyttä ([email protected]).

Jouko Piho

Emo

Quote from: ruikonperä on 16.01.2013, 20:31:12
Quote from: Jouko Piho on 16.01.2013, 20:26:16
Joo, olen hihhuli, hih-huh-hei!

Onko kuinka vakava-asteinen sairaus kyseessä?
Kuuletko ääniä? Heräätkö kerran pääsiäisessä mystisesti?

Jos vihtahousulta kysytään, niin hyvin vakava.

Ja tietenkin hihhulit kuulevat ääniä? Etkö itse kuule? Kuuro?

ruikonperä

Quote from: Emo on 16.01.2013, 20:37:41
Jos vihtahousulta kysytään, niin hyvin vakava.

Ja tietenkin hihhulit kuulevat ääniä? Etkö itse kuule? Kuuro?

Kuulo pelaa mainiosti, kiitos kysymästä.

ruikonperä

ruikonperä

Quote from: Asta Tuominen on 16.01.2013, 20:49:15
Onko liikaa pyydetty, että tässä ketjussa keskitytään itse asiaan eikä jälleen kerran Jouko Pihon persoonaan? Jouko on laittanut itsensä likoon ja sitä arvostan täysin - tuntuu aina pahalta nuo hyökkäykset persoonaa kohtaan.

Suomen Laillisuuspuolue -hankkeelle toivon onnea, menestystä ja siunausta.  :)

En ollut koko Pihosta ennen kuullutkaan mutta silti jeesustelu hyppäs silmille samantien. Kyllä pipit korjaantuu aikuisella ihmisellä  ilman akkavallan väliintuloakin.

Nuivake

(http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1329104863338.jpeg)
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Morsum

Kokoomus ei ole muuttamassa Suomea yksipuoluejärjestelmäksi.
LGBTQ, harajukufashion, rainbowfashion, BLM, ACAB, NATO,
https://www.instagram.com/morsumi/

stefani

Nojaamme Raamattuun ja Suomen lakiin. Raamattuun oikein ymmärrettynä ja Suomen lakiin oikein kirjoitettuna ja sovellettuna sekä myös oikein täytäntöönpantuna.

Kun henkilö sanoo ottavan ohjeensa raamatusta, se käytännössä tarkoittaa, että hän keksii ohjeensa itse, ja sanoo niiden tulevan raamatusta. Kun puolue ottaa viralliseksi politiikaksi nojautua raamattuun, se kai tarkoittaa, että puolueen johto päättää politiikan ja sitten sen väitetään tulevan raamatusta. Henkilö Piho, miten vastaat?

Emo

Quote from: Morsum on 16.01.2013, 21:02:49

Kokoomus ei ole muuttamassa Suomea yksipuoluejärjestelmäksi.

Käytännössä on muuttanut jo.

ruikonperä

Vanhoja juttua.

^ Kato, koomikko. Siinäkin olet aika huono.

Ilkka Partanen

Ihmetyttää myös se epäterve kokoomusviha jota eräät keskustelijat syytävät jokaiseen ketjuun, eikä edes puoluealue siltä ole säästynyt. Ymmärrän toki näkemyserot, joskin niitä voisi tuoda esiin muissa ketjuissa joita on Kokoomuksen haukkumiselle perustettu täälläkin muutamia. Pihon tuoma vaihtoehto on toteutuessaan rekisterissä oleviin puolueisiin hyvä lisä, katsoessa valinnan mahdollisuuksia Suomessa meidän demokraattinen järjestelmämme toimii erittäin hyvin.

Jouko Piho

Quote from: ruikonperä on 16.01.2013, 20:31:12
Quote from: Jouko Piho on 16.01.2013, 20:26:16
Joo, olen hihhuli, hih-huh-hei!

Onko kuinka vakava-asteinen sairaus kyseessä?
Kuuletko ääniä? Heräätkö kerran pääsiäisessä mystisesti?

Onko liikaa pyydetty, että tässä ketjussa keskitytään itse asiaan eikä jälleen kerran Jouko Pihon persoonaan? Jouko on laittanut itsensä likoon ja sitä arvostan täysin - tuntuu aina pahalta nuo hyökkäykset persoonaa kohtaan.

Kiitos Asta kauniista ja asiallisista kannustussanoistasi!

Haluaisitko tulla SLP:n toimintaan mukaan vai oletko jo sitoutunut muualle? Jos sinulla on asian suhteen ajatuksia, niin kirjoita minulle ([email protected]).

Jouko Piho

Quote from: ruikonperä on 16.01.2013, 20:58:11

En ollut koko Pihosta ennen kuullutkaan mutta silti jeesustelu hyppäs silmille samantien. Kyllä pipit korjaantuu aikuisella ihmisellä  ilman akkavallan väliintuloakin.

Ruikonperä

Jos et ollut ennen kuullut minusta mitään, olet hiukan informaatiovajavainen.

Minä en jeesustele, vaan olen tosissani Jeesuksen puolta.

Jouko Piho

Quote from: jostpuur on 16.01.2013, 21:10:10
Nojaamme Raamattuun ja Suomen lakiin. Raamattuun oikein ymmärrettynä ja Suomen lakiin oikein kirjoitettuna ja sovellettuna sekä myös oikein täytäntöönpantuna.

Kun henkilö sanoo ottavan ohjeensa raamatusta, se käytännössä tarkoittaa, että hän keksii ohjeensa itse, ja sanoo niiden tulevan raamatusta. Kun puolue ottaa viralliseksi politiikaksi nojautua raamattuun, se kai tarkoittaa, että puolueen johto päättää politiikan ja sitten sen väitetään tulevan raamatusta. Henkilö Piho, miten vastaat?

Vastaan, että ei se näin mene.

Minä en keksi ohjeita, vaan meitä on useampia ihmisiä, jotka mietimme, miten Raamatun perusohjeita voitaisin parhaiten soveltaa juuri meidän ajassamme.

Rafael K.

Quote from: SLP
Talousdemokratia ei ole raamatullista:
http://www.garynorth.com/public/512.cfm

Rahan määrän lisääminen muuttaa olemassaolevan rahan arvoa, on mittojen muuttamista ja siksi huijausta.

Ant.

Eija-Riitta Korhola kertoi jonkin aikaa sitten poliitiikkaradion haastattelussa eronneensa aikoinaan kristillisdemokraateista siksi, että kristillisdemokraatit olisivat antaneet tietyissä yhteyksissä ymmärtää, että on Jumalan tahdon mukaista äänestää juuri kristillisdemokraatteja. Sittemmin tästä ollaan Korholan mukaan luovuttu.

En osaa ottaa kantaa Korholan erosyyn totuudenmukaisuuteen, mutta Suomessa Jumalan (oletettua) tahtoa ei ole perinteisesti sotkettu puoluepolitiikkaan. Muutenhan kävisi niin, että Jumala alkaisi hävitä vaaleja, mikä ei sovi kaikkivaltiaalle.

Piho on kuitenkin esittänyt mm. uskonnosta tavallisuudesta poikkeavia näkökulmia. Laillisuuspuoluekin nojaa "oikein ymmärrettyyn Raamattuun".

Siksi esitän kysymyksen. Pyrkiikö laillisuuspuolue vain totetuttamaan Jumalan tahtoa parhaansa mukaan siinä kuin kristitty poliitikko puolueesta riippumatta, vai onko erityisesti Jumalan tahdon mukaista äänestä nimenomaan laillisuuspuoluetta?
Homma is the new black.

AjatusRikollinen

Ja näin vetäisti herra puheenjohtaja maton altaan ihan itse. Kauan eläköön kaikkien uskontojen ja ateismin välinen ekumenia! HipHipHurraa!
Al Stubbido: "Tehdään tästä rasistinen maa". https://www.youtube.com/watch?v=hIYTHG9qxmc

l'uomo normale

Quote from: Ant. on 16.01.2013, 22:39:57
En osaa ottaa kantaa Korholan erosyyn totuudenmukaisuuteen, mutta Suomessa Jumalan (oletettua) tahtoa ei ole perinteisesti sotkettu puoluepolitiikkaan. Muutenhan kävisi niin, että Jumala alkaisi hävitä vaaleja, mikä ei sovi kaikkivaltiaalle.

Totta kai kansat aina väliilä luopuvat Jumalasta ja saavat siitä rangaistuksensa. Näin syntyy historia.
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

Lemmy

Allekirjoittaisin kortin, muttei taida kelvata, kun kotipaikka on mustikka. Mutta onnea ja menestystä nimien keräämiseen.
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

stefani

Minulla on ollut hieman vaikeuksia päättää mitä mieltä pitäisi olla, mutta tulin lopulta siihen tulokseen, että tämä on ihan hyvä projekti. Yhdyn Astan kannustaviin sanoihin, ja toivon hiljaisuuden lankeavan trollien ylle. Itse puolueen ideologista sisältöä en ota vakavasti, mutta analyyttisesti tarkasteltuna SLP-projekti on kokonaisuudessaan järkevä.

Vähän perspektiiviä mielikuva-strategioihin:

Vihreät keräävät suosiota luomalla mielikuvia hymyilevistä eri värisistä ihmisistä, sinisestä taivaasta tuulivoimaloiden yllä, ja vihreistä symboleista.

SLP pyrkii keräämään suosiota luomalla mielikuvia raamatusta, avaruudessa olevasta maapallosta, ja violeteista symboleista.

Jos tarkastelisin pelkästään SLP:tä, voisin olla hyvinkin kriittinen, mutta onko SLP:n strategia jotenkin kauheasti hullumpi kuin esimerkiksi Vihreiden strategia? Jos raamattu, maapallo ja violetti väri vetoavat joihinkuihin, kai se on hyvä vetää heidät nuivalle linjalle? Ja mistä sitä tietää paljonko ihmisiä, joihin näin voi vedota, on, koska muut puolueet eivät ole tätä kanavaa vielä käyttäneet? SLP on siinä mielessä johdonmukainen projekti, että se yrittää änkeää "omaan koloon", eikä kilpaile suurta puoluetta vastaan suuren puolueen omalla kentällä.

Liittyihän Muutos-puolueeseenkin sellaista ongelmaa, että PS ja Piraatit ovat jo olemassa, enkä koskaan täysin vakuuttunut Muutoksen tarpeellisuudesta, vaikka heillä itsellään perusteluja on. SLP on melkein jopa enemmän ymmärrettävä kuin Muutos, koska SLP selkeämmin kalastelee omilla vesillä.

SLP:hen tosin liittyy se ongelma, että sen mukana leijuu hörhöyden henki, ja monien pitää irtisanoutua kaikesta hörhöstä. Muutoksesta ei nuivan tarvitse irtisanoutua, kun se on niin päällekkäin Piraattien ja PS:n kanssa.

Että kaikenlaisia näkökulmia tähän on!

-PPT-

Tuppaan olemaan kyyninen kaikkien politiikan uusien yrittäjien suhteen sillä jokainen suhtautuu asioihin samalla antaumuksella luullen ikään kuin kukaan muu ei olisi asioista samalla tavalla miettinyt. Toisaalta taas, kyllä poliittiselle kentälle uusille yrittäjillekin tilaa on. Eniten vaan huolestuttaa mahdollinen samanmielisten puolueiden kesken tapahtuva äänten hajoaminen.

Veikko

Politiikassa tarvitaan urheita ja omaperäisiä ajattelijoita ja väriä liian konsensushenkiseen puoluekenttään. - Kuten aikanaan Georg C. Ehrnrooth ja hänen Perustuslaillinen oikeistopuolueensa. Tuo nyt, tietenkin, suoranaiseen asiaan liittymättömänä sivuhuomautuksena, mutta pakostakin tuli mieleen.

Siis: Antaa Palaa! Toivon, ja luotan, että ne 5000 korttia tulee kerättyä ja kansalaisilla on uusi kanava vaikuttaa asioihinsa.
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

Jouko Piho

Quote from: Rafael K. on 16.01.2013, 21:55:52
Quote from: SLP
Talousdemokratia ei ole raamatullista:
http://www.garynorth.com/public/512.cfm

Rahan määrän lisääminen muuttaa olemassaolevan rahan arvoa, on mittojen muuttamista ja siksi huijausta.

Minun talousdemokratiani ei ole tuollaista vaan aivan muuta.

Jouko Piho

Quote from: Veikko on 17.01.2013, 00:45:53
Politiikassa tarvitaan urheita ja omaperäisiä ajattelijoita ja väriä liian konsensushenkiseen puoluekenttään. - Kuten aikanaan Georg C. Ehrnrooth ja hänen Perustuslaillinen oikeistopuolueensa. Tuo nyt, tietenkin, suoranaiseen asiaan liittymättömänä sivuhuomautuksena, mutta pakostakin tuli mieleen.

Siis: Antaa Palaa! Toivon, ja luotan, että ne 5000 korttia tulee kerättyä ja kansalaisilla on uusi kanava vaikuttaa asioihinsa.

Kiitos Veikko palautteesta!

Haluatko tulla mukaan kasvavaan puolueeseen antamalla oman palavan tulisen panoksesi uuden kanavan syntymiseen? Jos haluat tulla mukaan puolueeseen tai jos haluat kerätä kortteja, niin ota minuun yhteyttä ([email protected]).