News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2012-02-22 IL:Tanssikoulun karmiva salaisuus

Started by jopparai, 22.02.2012, 15:06:47

Previous topic - Next topic

Bored.

Quote from: Navajo on 26.02.2012, 23:51:56
Quote from: female on 26.02.2012, 23:48:45
Lueskelin tätä ketjua ja nyt on pakko laittaa lusikka soppaan.

Anteeksi nyt äidit ja isät, mutta 15-vuotias ei ole mikään pikkutyttö. Tuossa iässä kun naisen seksuaalisuus ja tietoisuus omasta vartalosta herää, niin sitä voi verrata 60-luvun vapaaseen rakkauteen. Ja ainakin omassa nuoruudessani 90-luvun Tampereella sitä seuraa saatiin juuri vanhemmista pojista ja miehistä. Luulen tämän johtuvan siitä, että miehet ehkä keskimäärin kuitenkin alkavat seksuaalisesti aktiivisiksi myöhemmin kuin naiset. 15-18 vuotiaana itselläni oli kaksi kertaa enemmän suhteita kuin koko aikuisiällä yhteensä. Näistä suurin osa 20-28 vuotiaita. Niin ja kaikki muuten suomalaisia. Ei käynyt mielessä, että vastapuoli syyllistyi rikokseen. Olinko itse rikokseen yllyttäjä?

Kunpa vanhemmat puhuisivat seksistä nuortensa kanssa ajoissa...

Uhrit ovat siis syyllisiä! Hienosti onnistuit ensimmäisessä postauksessa jo nolaamaan itsesi. Onnittelen! Tästä on puhuttu täällä jo sivutolkulla että rikos on tapahtunut vaikka alle 18v olisi suostunut tai jopa halunnut seksiä! Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?

Itse asiassa tuossa viestissä kiteytyy se, miksi niin moni on joutunut uhriksi. Kuvitellaan olevansa esimerkiksi 15-vuotiaana jo niin kypsiä ja valmiita kaikkeen ja "saadaan vieteltyä vanhempi mies", vaikka tilanne on usein aivan toisin päin. Kyllä aikuinen mies jo halutessaan osaa pelata korttinsa niin, että saa teinitytön pään pyörälle ja jopa tilanteen tuntumaan siltä, että tyttö ohjaa tilannetta.

sunimh

Uhrit ovat siis syyllisiä! Hienosti onnistuit ensimmäisessä postauksessa jo nolaamaan itsesi. Onnittelen! Tästä on puhuttu täällä jo sivutolkulla että rikos on tapahtunut vaikka alle 18v olisi suostunut tai jopa halunnut seksiä! Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?

Tuanoiniin, tietääkseni suojaikäraja Suomessa on kuitenkin 16 vuotta. Koskee jopa Tamperetta, vaikka hämäläiset tunnetusti hitaita (kypsymään?) ovatkin.
Finland - the small Nordic nation, known for its high suicide rates, heavy drinking and domestic violence.
   - Fox News, 31.12.2009

Koskela Suomesta

Quote from: Philiwil on 26.02.2012, 23:12:20
Quote from: Koskela Suomesta link=topic=67906.msg941835#msg941835
Teidän piireissä ei nyt näköjään vain tajuta sitä että vetäjien ja asiakkaiden /harrastajien väliset seksisuhteet ovat ihan oikeasti no no. Aivan kokonaan. Täysin. Vaikka olisi tavattu ihan missä sen tunnin jälkeen.

Hä? Mikä ihme fiksaatio sulla on toimia jonain pillupoliisina? Tähän asti Suomessa on ollut aikuisten ihmisten oma asia mitä he vapaa-aikanaan makuuhuoneissaan puuhaavat. Ja kenen kanssa. Koskela Suomesta tuntuu kaipaavan tänne jotain moraalipoliisia vahtimaan ihmisiä, a la Teheran.

Se on vain hyvä tietää millaisia moraalisia arvoja mihinkin harrastukseen liittyy.

Jos siihen liittyy tuollaisia, niin ehkä kannattaa hieman katsoa että joko läheiset pysyvät sieltä poissa, tai sitten saattaa se suhde olla melkoisessa vaarassa.

Jos se että ei kannata oman partnerinsa osallistumista tuollaisiin piireihin on sinusta jotain pillupoliisin juttuja, niin saako sinun naistasi naida kuka tahansa ja sinä katsot vieressä? aika olmi olet.

Jos minun vaimoni/tyttöystäväni alkaisi pyöriä noissa piireissä, hän saattaisi olla aika pian entinen sellainen. Kaikkea ei voi saada.

Alaikäisen tyttäreni pitäisin visusti poissa sellaisista piireistä joissa on näköjään aivan ok käyttää häntä maikkojen patjana. Siihe minulla on sentään oikeus ja velvollisuuskin.
'That's not an argument. THAT's an argument.' Daily Mail 15.12.2011

Eksternaalinen kausaali atribuutio.

female

Kyllä edelleenkin näin jälkikäteen, vaikka kuinka analyyttisesti käyn läpi muistojani, niin kiistän, että nämä miehet olisivat minulla pelanneet tai käyttäneet hyväksi. Tumppasin poikia usein myös siksi, että heissä ei ollut minulle vastusta. Toisaalta muistan kuinka yhtä yritin tehdä mustasukkaiseksi ilmeisesti mitatakseni omaa vetovoimaani. Mitä vähemmän mies osoitti mielenkiintoa minua kohtaan, sitä enemmän hänessä roikuin. Kun sain mitä halusin, mielenkiinto lopahti.

Nyt kun seuraan facebookista nykyteinien toimintaa, ihmettelen, miksi vanhemmat hyväksyvät sen. Kamala nähdä ystävättärien lasten "herutuskuvia". Lapsettomana en kehtaa puuttua, vaikka tekisi mieli muistuttaa äitiä hänen nuoruudestaan. Pitäisikö?

Koskela Suomesta

Quote from: sunimh on 27.02.2012, 00:46:10

Tuanoiniin, tietääkseni suojaikäraja Suomessa on kuitenkin 16 vuotta. Koskee jopa Tamperetta, vaikka hämäläiset tunnetusti hitaita (kypsymään?) ovatkin.

Ei taida olla silloin kun kyse on opettajasta? eli silloin ikä taitaa olla 18v?

http://www.vaestoliitto.fi/nuoret/seksi/suojaikaraja/:

Rikoslain 20. luvun 6 §:lla tarkoitetaan, ettei kukaan saa ryhtyä seksuaaliseen suhteeseen tai tekoon alle 16-vuotiaan lapsen kanssa. Poikkeuksena tästä ovat iältään tai henkiseltä ja fyysiseltä kehitykseltään lähellä toisiaan olevien nuorten väliset seksisuhteet, silloin kun kyseessä on molemminpuolinen suostumus. Toinen ikäraja on 18 vuotta. Tämä suojaa nuorta perheensisäisessä ja luottamussuhteessa (esimerkiksi opettaja, valmentaja) lapsen seksuaalisessa hyväksikäyttö tapauksessa.

Kullervo Kalervonpoika

Quote from: Mitzy on 26.02.2012, 23:12:53
Ainakin minä olen kyennyt aivan itsenäiseen valintaan ilman painostusta tai mitään :D

Sehän se tärkeintä tietysti on. Vaikka tässä rikosprosessissa on kyse ollut ilmeisesti aivan päinvastaisesta valinnasta.

On varmaan positiivista huomata, että latinomiesten maahantulolla on ainakin se vaikutus, että myös ne naiset joille suomalaisuus ei riitä, saavat myös itse määrittelemiensä tarpeiden mukaan ihan täällä kylmässä Suomessakin (suomalaisena pahoittelen kylmää ilmastoa, kulttuuria ja kansaa). Mitäpä niistä muutamista (vaikka sitten alaikäisistä), joiden mielestä vauhti olikin liian kovaa - eiväthän ne hölmöt  ymmärrä itselleen parasta.

Ikävää puolestaan tässä kehityksessä lienee se, että suomalainen moraali ja lainsäädäntö eivät kuitenkaan ihan salsaamalla muuksi muutu.

Onnea valitsemallanne polulla - se nimittäin on loppupeleissä kylmä ja pitkä. Kosteuskin saattaa muuttua jääksi jossain vaiheessa.
---
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.
---
The tolerance of individual points of view is an important component of the democratic political system
---
http://kullervokalervonpoika.wordpress.com

Rekku

Quote from: Malla on 26.02.2012, 21:52:52

"Lattareille" pitää siis tehdä selväksi, että Suomessakaan ei toimita noin. Suomessakaan ei raiskata, vaikka teinineidit kulkisivat napapaidoissa ja "provoaisivat". Kotouttamisen alkeet, esimerkiksi Suomen laki, ennen työpaikkaa?

erityisesti ainakin ennen työpaikkaa lasten parissa.
"Nykyvihreät kuolisivat melkoisen äkkiä nälkään, kylmään ja sukupuuttoon, jos saisivat tahtonsa läpi kaikissa ajamissaan asioissa."
—Asta Tuominen

"The earth is flat. Whoever claims it is round is an atheist deserving of punishment."
—Sheik Abdul-Aziz Ibn Baaz, supreme religious authority of Saudi Arabia, 1993

Bored.

Quote from: female on 27.02.2012, 00:50:29
Kyllä edelleenkin näin jälkikäteen, vaikka kuinka analyyttisesti käyn läpi muistojani, niin kiistän, että nämä miehet olisivat minulla pelanneet tai käyttäneet hyväksi. Tumppasin poikia usein myös siksi, että heissä ei ollut minulle vastusta. Toisaalta muistan kuinka yhtä yritin tehdä mustasukkaiseksi ilmeisesti mitatakseni omaa vetovoimaani. Mitä vähemmän mies osoitti mielenkiintoa minua kohtaan, sitä enemmän hänessä roikuin. Kun sain mitä halusin, mielenkiinto lopahti.

Nyt kun seuraan facebookista nykyteinien toimintaa, ihmettelen, miksi vanhemmat hyväksyvät sen. Kamala nähdä ystävättärien lasten "herutuskuvia". Lapsettomana en kehtaa puuttua, vaikka tekisi mieli muistuttaa äitiä hänen nuoruudestaan. Pitäisikö?

Toki voi olla noinkin, ihmisiä kun on moneksi. Kuitenkin, jos 15-vuotias onnistuu pelaamaan 28-vuotiaalla, onko silloin 28-vuotiaasta oikeasti vastusta (15-vuotiaan arvostelukyky ei tietysti ole kokemusten puutteessa paras mahdollinen...)? Vai onko tilanne kuitenkin ollut toisin päin? Ja ymmärrän vallan hyvin tuon vetovoiman mittaamisen, se toimii kyllä ilman ikäeroakin, sillä juuri sitähän nuo "tanssin"opettajat ovat tuossa käytännössä tehneet. 

Maailma muuttuu, joten kenties nykyteinien äiti ei nuoruudessaan välttämättä ollut samanlainen... joka tapauksessa tiettyjä mahdollisuuksia (verkkoherutus jne) ei siihen aikaan vielä ollut, joten moni vanhempi on varmasti täysin pihalla siitä, mitä voikaan tapahtua...

Koskela Suomesta

Quote from: Philiwil on 27.02.2012, 01:08:27
Quote from: Koskela Suomesta on 27.02.2012, 00:47:12
Se on vain hyvä tietää millaisia moraalisia arvoja mihinkin harrastukseen liittyy.

Jos siihen liittyy tuollaisia, niin ehkä kannattaa hieman katsoa että joko läheiset pysyvät sieltä poissa, tai sitten saattaa se suhde olla melkoisessa vaarassa.

Jos se että ei kannata oman partnerinsa osallistumista tuollaisiin piireihin on sinusta jotain pillupoliisin juttuja, niin saako sinun naistasi naida kuka tahansa ja sinä katsot vieressä? aika olmi olet.

Jos minun vaimoni/tyttöystäväni alkaisi pyöriä noissa piireissä, hän saattaisi olla aika pian entinen sellainen. Kaikkea ei voi saada.
Ookoo. Mites muuten, kuinka vaimosi ja tyttöystäväsi tulevat toimeen keskenään? Vai ovatko molemmat mielikuvitusolentoja?

Aika säälittävää arvon trolli. Täällä kun sattuu olemaan niin että kun menee henkilökohtaisuuksiin tai alkaa keskustelemaan keskustelusta, niin on sitten merkannut itsensä limboon. Sinä itse annoit aiheen epäillä että olet jalomielinen suhteissasi ja jaat heidät muiden kanssa jos kerran sen estäminen on pillupoliisiutta.  Eli onneksi olkoon.

female

No tuossa olemme samaa mieltä, että ei heissä vastusta ole ollut. Voin sanoa, että en heitä järin fiksuina pidä, kun nyt ajattelen tuota aikaa. En itsekään oikein ymmärrä, miksi aikuinen olisi alaikäisen kanssa. Toisaalta silloin se tuntui luonnolliselta, enkä ajatellut heidän ikäänsä. Tuskin hekään miettivät minun. Minä olin nainen ja hän oli mies. Tuntuu, että tuolla maakunnissa alaikäinen tyttö, täysikäinen poika -parit ovat vielä paljon yleisempiä. Se on helppo huudella, että en ymmärrä ja sairasta ja niin edelleen, mutta entäs kun se osuu omalle kohdalle.

Bored, kun viittasin ystävättäriini niin tarkotiin nimenomaan sitä, että olen heidän kanssaan kasvanut ja tiedän heidän nuoruuden menemisistään. He, kuten minäkin, ovat vaan ilmeisesti pyyhkineet muistot taka-alalle. Se on kai sitä aikuiseksi kasvamista. Ei oma äitini ole kertonut minulle 60-luvun vapaasta rakkaudesta vaan räväkkä tätini.

Bored.

Quote from: female on 27.02.2012, 01:58:27
No tuossa olemme samaa mieltä, että ei heissä vastusta ole ollut. Voin sanoa, että en heitä järin fiksuina pidä, kun nyt ajattelen tuota aikaa. En itsekään oikein ymmärrä, miksi aikuinen olisi alaikäisen kanssa. Toisaalta silloin se tuntui luonnolliselta, enkä ajatellut heidän ikäänsä. Tuskin hekään miettivät minun. Minä olin nainen ja hän oli mies. Tuntuu, että tuolla maakunnissa alaikäinen tyttö, täysikäinen poika -parit ovat vielä paljon yleisempiä. Se on helppo huudella, että en ymmärrä ja sairasta ja niin edelleen, mutta entäs kun se osuu omalle kohdalle.

Bored, kun viittasin ystävättäriini niin tarkotiin nimenomaan sitä, että olen heidän kanssaan kasvanut ja tiedän heidän nuoruuden menemisistään. He, kuten minäkin, ovat vaan ilmeisesti pyyhkineet muistot taka-alalle. Se on kai sitä aikuiseksi kasvamista. Ei oma äitini ole kertonut minulle 60-luvun vapaasta rakkaudesta vaan räväkkä tätini.

Jep, maakunnisa on se kysyntä ja tarjontakin jne... tosin hyväksikäytön tuomitsen nyt ihan paikkakunnasta tai väristä riippumatta.

Ja itse asiassa tein tässä väsyneenä taas perinteisen ajatteluvirheen: muistelin, että se 90-lukuhan "oli tässä ihan juuri viime vuosikymmenellä. :)

Mitzy

Alaikäisen tyttäreni pitäisin visusti poissa sellaisista piireistä joissa on näköjään aivan ok käyttää häntä maikkojen patjana. Siihe minulla on sentään oikeus ja velvollisuuskin.

Ei oo sulla suhteet hääppösellä mallilla :D Jos salsatunneilla käyminen on sulle punainen vaate,niin suosittelen,ettet koskaan hanki tyttöystävää saati vaimoa.. Tuo överimustasukkaisuus ei koskaan tiedä mitään hyvää :D

Faidros.

Quote from: Mitzy on 27.02.2012, 07:34:41

Ei oo sulla suhteet hääppösellä mallilla :D Jos salsatunneilla käyminen on sulle punainen vaate,niin suosittelen,ettet koskaan hanki tyttöystävää saati vaimoa.. Tuo överimustasukkaisuus ei koskaan tiedä mitään hyvää :D

Mitzy, annat varmaan miesystäväsi käydä esteettä thaihierontapaikoissa? Niissähän, nimensä mukaisesti, vain hierotaan.
Entä peep-showt? Nehän on vain silmäniloa.
Dominasessiot, ilman penetraatiota?
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

kohmelo

Leijona78

Painettu Aamulehti osaa kertoa seuraavaa:

QuoteTanssiopettajien jäljiltä uhriluku kasvoi yhdellä

JARKKO HAKALA
Aamulehti

Viikonlopun aikana poliisi sai selville yhden uuden seksuaalisen hyväksikäytön epäilyn tanssikoulu Salsa Pasiónin opettajiin liittyvissä rikostutkinnoissa.
- Perjantai-iltana kirjasimme yhden lapsen seksuaalisen hyväksikäytön lisää tutkintaan, tutkinnanjohtaja Jari Kinnunen Pirkanmaan poliisista kertoi.
Uuden tapauksen poliisi sai tietoonsa käydessään läpi tanssikoulun asiakkaita. Epäilyn mukaan lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö on tapahtunut Tampereella 2009.

Ei uusia epäiltyjä

Uusia epäiltyjä poliisilla ei ole. Tutkinnanjohtaja ei silti yksilöi, kehen kolmesta Etelä-Amerikasta kotoisin olevasta miehestä uusin tietoon tullut rikosepäily liittyy.
Vuonna 1980 syntynyttä tanssinopettajaa epäilään ainakin raiskauksista ja 1987 syntynyttä ainakin useista raiskauksista sekä törkeistä lapsen seksuaalisista hyväksikäytöistä.
Kolmatta epäiltyä, vuonna 1974 syntynyttä venezualalaismiestä, ei ole toistaiseksi vangittu tai otettu kiinni. Häneen liittyy seksuaalirikosepäilyjä.
- Käsittääkseni hän tekee töitä normaalisti, Kinnunen sanoo.

Poliisin tutkijat eivät ole vielä ehtineet ottaa yhteyttä kaikkiin tanssikoulun oppilaisiin, eli mahdollisiin uhreihin, sillä määrä on todella suuri. Lisää uhreja ja rikosepäilyjä saattaa siksi paljastua myöhemmin lisää.
Rikoksista ensimmäisten epäillään tapahtuneen vuonna 2009. Sen jälkeen tanssikoulussa on käynyt varovaisesti arvioiden satoja oppilaita.
Poliisi aikoo tutkia jutun tarkkaan ja on rohkaissut uhreja ottamaan yhteyttä.
Kaikkiaan tutkittavana on jo kuusi raiskausta, kaksi lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä, pakottaminen seksuaaliseen tekoon, kaksi pahoinpitelyä ja kaksi laitonta uhkausta.
Uhreista valtaosa on ollut alaikäisiä tyttöjä, mutta joukossa on myös aikuisia naisia.

Yllä olevan artikkelin saa luettua (ilmaiseksi) tuolta: http://www.aamulehti.fi/digiNakoislehti 

http://www.e-pages.dk/aamulehti/236/article/16215/4/6/render

Sivu A04. Tämänpäiväinen digilehti on näemmä kaikille maksuton, koska lehdellä on ollut teknisiä ongelmia eikä kaikki tilaajat ole saaneet lehtiään.

Boldaukset, poislukien otsikoiden ja tutkinnanjohtajan nimen kohdalla, ovat minun.

Yksi epäilty seksuaalirikoksen tekijä on "töissä normaalisti". Eli ilmeisesti siis tuolla tanssikoululla. Uhrit sekä alaikäisiä että aikuisia, mukana myös pahoinpitelyjä ja laittomia uhkauksia.

Nyt kun lisää tähän vielä kerran sen Tamperelaisen artikkelin, selittää se ehkä sen miksi asia on muhinut näinkin kauan.

Quote from: TamperelainenKinnunen ei pidä kummallisena sitä, että laaja ja pitkään kestänyt toiminta pysyi salassa näinkin kauan.

– Se liittyy seksuaalirikosten luonteeseen. Vaikka uhrit oirehtivat, häpeän tunne on niin suuri, että asiat pysyvät salassa.

Nyt siis vangittuja on kaksi, kun niitä aikaisemmin oli vain yksi.

Iltalehti:

QuoteSyylliseksi epäilty on toinen jo tutkintavankeudessa olevista miehistä.

Edit: tuo kohmelon postaama linkki on siis lyhennetty nettiversio tuosta artikkelista jonka juuri postasin.
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

Liskohallitus

Mjaa, tuskin on mustasukkaisuutta. Itse en koskisi pitkällä tikullakaan näiden salsapiirien ja tiettyjen mamuryhmien kiertopalkintoihin koska he vaikuttavat todella yksinkertaislta tapauksilta eli ns. onskuilta, joihin aiemmin viittasin.
That man is the richest whose pleasures are the cheapest.
-Henry Thoreau

Growth for the sake of growth is the ideology of the cancer cell.
-Edward Abbey

Leijona78

Quote from: Liskohallitus on 27.02.2012, 10:03:46
Itse en koskisi pitkällä tikullakaan näiden salsapiirien ja tiettyjen mamuryhmien kiertopalkintoihin koska he vaikuttavat todella yksinkertaislta tapauksilta eli ns. onskuilta, joihin aiemmin viittasin.

Komppaus. Tosin, mikä on "onsku"?
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

Liskohallitus

"Tanssikoulun" uusi tiedote sisältää aika rohkean väitteen:

Quotehttp://www.salsapasion.net/news/155/70/Tiedote-27-2-2012/d,uutinen.html

Mediassa annettujen virheellisten tietojen vastaisesti tanssikoulu Salsa Pasión on avoinna normaalisti ja kaikki kurssit ja tunnit pyritään järjestämään lukujärjestyksen mukaisesti.

Tanssikoulua ei epäillä eikä tutkita mistään laittomuuksista. Koulu on tarjonnut poliisille apua, mutta poliisin mukaan tässä tutkinnan vaiheessa koulu ei pysty auttamaan poliisitutkinnassa. Tutkimusten ollessa kesken, rikosepäilyjen kohteena olevat henkilöt eivät toimi Salsa Pasiónin palveluksessa.

Salsa Pasiónin muu henkilökunta on erittäin järkyttynyt rikosepäilyistä eikä heillä ole ollut mitään tietoa väitetyistä tapahtumista.

Tanssikoulu Salsa Pasión
Tiedote 27.2.2012
That man is the richest whose pleasures are the cheapest.
-Henry Thoreau

Growth for the sake of growth is the ideology of the cancer cell.
-Edward Abbey

Leijona78

Jos tästä jotakin hyvää voi seurata, niin on se että tämä asianomistajien harrastama sikailu tuli päivänvaloon ja ne jotka ajattelevat kriittisesti menoa kohtaan, saavat substanssia ajatuksilleen eikä tule selityksiä tyyliin "rasisti, puhut paskaa, ei tuollaista tapahdu".

normi

Mitzyn muullekin foorumille laittamien sisäpiiritietojen mukaan aika likaista touhua kaikkiaan koko "salsa"harrastus, ainakin mun mielestä. Näköjään ennakkoluuloni olivatkin vain totta tässäkin mamutoiminnassa. ja vieläpä ennakokoluuloja pahemmat, jos raiskaukset osoittautuvat sitten tosiksi.
Impossible situations can become possible miracles

normi

Mielestäni tällainen salsa- ja muu toiminta tulisi kieltää alle 18 vuotiailta ilman vanhempien suostumusta ja valvontaa jotenkin lisättävä. Helpoin tapa väklttää ongelmat olisi tyytyä ihan natiiveihin opettajiin. Jos oikeasti haluaa oppia tanssimaan ei se vaadi etelnmaalaista opettajaa. Karsiutuisi muista kuin tanssillisista syistä harrastukseen hakeutuneet.

Riukulehto

Quote from: Ulkopuolinen on 27.02.2012, 11:33:08
Quote from:   on 26.02.2012, 20:10:30

Yllättävän fiksua ja asiallista porukkaan,täällä on ollut tähän mennessä lukuunottamatta tätä ulkopuolista.. Ihmettelen mikä hinku sulla on hyökätä mua vastaan..

Kun nyt kerran kysyit...

Täällä tähän ketjuun aiemmin linkitetyssä keskustelussa...

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=20&t=12441&start=15

...olet käytännössä aloittanut keskustelusi uhrien syyllistämisellä ja tapahtuman vähättelyllä.

Quote from: murha.info/mitzy

Myöskin salsapiireissä vaikuttavana,en ihan täysin osta tätä keissiä suoriltaan. Kuulemani mukaan tässä jonkinverran on todenperää,mutta nää 15 kesäset eivät ihan enkeleitä taida kuitenkaan tässä olla.
Oliver,Mauricio,Roynet ja Edwin ainakin näyttäisivät pitävän tunteja ihan normaalisti kun taas ikävä kyllä Julio ja Francisco ovat kovinkin estyneitä

Odotan mielenkiinnolla mitä tästä tulee paljastumaan.. Ei tule ihan yksiselitteinen juttu olemaan..

Jokainen salsapiireissä pyörivä tietää,että näiden mukaan lähtijöitä on joka ilta enemmän kun lauma.. Mutta ei siinä,saattaahan tässä olla jotain ikävää todenperääkin,mutta ensimmäinen ajatus,että tässä on niin saletisti takana jotain muutakin..

...mun on vaikea uskoa,että Salsa Pasionin tiloissa ois mahdollista raiskata yhtään ketään, ja onko homma sitten mennyt,että kuviteltu naivina,että kyllähän mies nyt kutsuu kämpille vaan jutellakseen vai häh?

...jos tanssikoululla sovittu lähdettävän vaikka kämpille niin on se suht outoa,ettei naiset sitten ole olleet samalla mielellä?

En ihan koko settiä kokonaisuudessaan osta,enkä ole ainoa joka epäilee ja ihmettelee asiaa..

Ainakin Kuubassa (Joka siis EI liity tähän asiaan mitenkään) on esim.ihan normaalia,että opettajat panevat oppilaitaan,siinä ei ole mitään ihmeellistä.

olen varma,että noissa kahdessakymmenessä on joukossa niitä jotka ovat itse haluneet lähteä kundien matkaan, monikin..

Julio vielä pysyy suht mun ymmärryksen sisällä,että pitää pokailla jotain teinejä..

Miten ihan oikeasti voi olla mahdollista,että sama likka joutuu saman miehen raiskatuksi monta kertaa?
ja sama seuraavassa tapauksessa? Miksi jo kerran raiskattu hakeutuu vielä uudestaan tanssikoulun aukioloaikojen ulkopuolella tämän miehen seuraan kahdestaan,tai sitten muiden miehitä läsnäollessa tai ylipäänsä kahdestaan paikkaan jossa toinenkin raiskaus on mahdollista suorittaa?

ihmettelempä vaan millainen on ollut näidenkin neitosta ajatusmaailma ja motiivit..

jne. jne. jne.

Noista sinun kirjoituksistasi saa aika vahvan kuvan tekojen vähättelystä, uhrien vähintään osittaisesta syyllistämisestä ja moisen kulttuurin hyväksymisestä/itsestäänselvänä pitämisestä samoin kuin moisen kulttuurin tänne tuomisen arvostamisesta.

Mielestäni myöhemmät kirjoituksesi ovat sisällöltään ristiriidassa aikaisempien kirjoitustesi kanssa, joka nostaa myös vähän niskakarvoja pystyy.

Näiden lisäksi tuntuu kuin sinulla olisi hyvin vahva agenda vaikuttaa asiasta käytävään julkiseen keskusteluun niin että uhreja ja heidän motiiveitaan alettaisiin epäillä, tekoja vähätellä tai pitää luonnollisina, huomio siirtyisi toiminnan kulttuuri- ja alakulttuurisidonnaisuudesta pois jne.

Näistä syistä koitan toimia vähän kuin vastavoimana kirjoituksillesi niin että palstalaisilla olisi tasapuolisempi asema arvioida kirjoitustesi mahdollisia tavoitteita ja totuusarvoja.

Ei sen kummempaa eikä sen henkilökohtaisempaa. Saatat olla ihan mukava ihminen mutta tässä asiassa pitäisin kyllä kirjoituksiisi luottamista aika sinisilmäisenä ja hölmönä asiana.
Ulkopuolisen kanssa olen täysin samaa mieltä. Vielä kun tarkastelee murha.infosta Mitzyn aikaisempaa viestihistoriaa, köy ilmi, että seksuualirikoksia joita hän on kommentoinut, niin syyllistää aina uhrin/uhrit..
"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

Professori

Quote from: normi on 27.02.2012, 11:59:02
Helpoin tapa väklttää ongelmat olisi tyytyä ihan natiiveihin opettajiin.

En usko ettei natiiveihin liittyisi tässä suhteessa riskejä. Voi olla että nämä riskit ovat hiukan pienempiä natiivien kuin latinojen kanssa; mutta en ole koskaan ollut siinä käsityksessä että latinot olisivat jotenkin eristyiskovia raiskaajia. Enkä ole tämän ikävän taphtumasarjan jälkeenkään.

Raiskauksen suhteen merkittäviä riskiryhmiä löytyy etenkin Lähi-Idän, Keski-Idän ja Afrikan alueelta. Ainakin tilastojen valossa. Jos tyttäreni olisi siis pyrkimässä sellaiseen harrastukseen, jossa ohjaajat tulevat noilta seuduilta peräisin olevia miehiä, olisin paljon enemmän huolissani kuin latinojen pitämistä salsatunneista. Näin siis lähtökohtaisesti tilastojen valossa.

Muuten ole sitä mieltä, että raiskaus kuuluu niihin rikoksiin, joissa annetut tuomiot eivät vastaa teon aiheuttamia haittoja uhrilleen. Mutta se on sitten oma juttunsa se.
Niin kauan kuin yhteiskunnassa on todellinen sananvapaus se ei voi olla läpeensä mätä. Sen sijaan jokaisesta läpeensä mädästä yhteiskunnasta puuttuu todellinen sananvapaus.
Lisää ajatuksia: http://professorinajatuksia.blogspot.com/

Koskela Suomesta

Ai, mistä sinä luulet ettei minulla sellaista ole?  :facepalm:

En oikein pysty näkemään överimustasukkaisena tuollaisissa piireissä pyörimistä joissa on vallalla sinun kuvaamasi touhu. Se että sinä sen sellaisena näet, kertoo aikalailla enemmän sinun arvoistasi kuin minun. Jakotavara mikä jakotavara, eikö niin?  ;D ;D ;D

Pikemminkin se että ei halua tyttöystävänsä/vaimonsa pyörivän tuollaisissa porukoissa on täysin normaalia käytöstä. Jos se ahdistaa jotain naiseläjää, niin eipä sillä suhteella kovin ruusuisia tulevaisuuden näkymiä sitten olekaan.

Bored.

Quote from: Liskohallitus on 27.02.2012, 11:35:51

Mediassa annettujen virheellisten tietojen vastaisesti tanssikoulu Salsa Pasión on avoinna normaalisti ja kaikki kurssit ja tunnit pyritään järjestämään lukujärjestyksen mukaisesti.

Tanssikoulua ei epäillä eikä tutkita mistään laittomuuksista. Koulu on tarjonnut poliisille apua, mutta poliisin mukaan tässä tutkinnan vaiheessa koulu ei pysty auttamaan poliisitutkinnassa. Tutkimusten ollessa kesken, rikosepäilyjen kohteena olevat henkilöt eivät toimi Salsa Pasiónin palveluksessa.

Salsa Pasiónin muu henkilökunta on erittäin järkyttynyt rikosepäilyistä eikä heillä ole ollut mitään tietoa väitetyistä tapahtumista.

Tanssikoulu Salsa Pasión
Tiedote 27.2.2012

Jep, pelastanevat nyt sitä, mitä pelastettavissa on. Tosin tuo tiedote on vähän ristiriidassa Aamulehden uutisen seuraavan kohdan kanssa:
QuoteKolmatta epäiltyä, vuonna 1974 syntynyttä venezualalaismiestä, ei ole toistaiseksi vangittu tai otettu kiinni. Häneen liittyy seksuaalirikosepäilyjä.
- Käsittääkseni hän tekee töitä normaalisti, Kinnunen sanoo.

Eiköhän tuossa vähän ajan sisällä käy ilmi, miten laajalti siellä tiedettiin tai ainakin olisi "pitänyt tietää".

normi

Eiköhän monessa kodissa laiteta salsaharrastusta katkolle ja hyvä niin. Kyseenalaista koko touhu. "sex on the floor"...

Bored.

Quote from: Koskela Suomesta on 27.02.2012, 13:00:14
Pikemminkin se että ei halua tyttöystävänsä/vaimonsa pyörivän tuollaisissa porukoissa on täysin normaalia käytöstä. Jos se ahdistaa jotain naiseläjää, niin eipä sillä suhteella kovin ruusuisia tulevaisuuden näkymiä sitten olekaan.

Näinhän se menee. Tosin kolikon toinen puoli on se, että nainen voi sanoa tyyliin "etkö sä luota muhun sen vertaa, että tietäisit, etten MÄ tuollaiseen lähde mukaan". Tosin tuo harrastus alkaa jo kuulostaa sisäpiirin tietojen perusteella vähän samalta tilanteelta kuin että jokin miesporukka lähtisi jatkuvasti harrastamaan jonnekin strippiklubille, joissa vain "melkein kaikki" lähtevät privaattiesityksiin tai muuten saamaan ekstraa. "Mutta en MÄ sellaista tee, mä vain viihdyn kavereiden kanssa siellä..."  8)

Leijona78

Quote from: Liskohallitus on 27.02.2012, 11:35:51

Tanssikoulu Salsa Pasión
Tiedote 27.2.2012

Tuo on edelleen melko mielenkiintoista. Ko tanssikouluhan ei ole osakeyhtiö, vaan yksityisen elinkeinonharjoittajan toiminimen alla toimiva firma. JOS on niin, että tuo -74 syntynyt, vapaalla oleva mutta johon kohdistuu epäilyjä on se omistaja, eli käytännössä hän itse on ko. yritys-miten tanssikoulun puolesta voi silloin sanoa ettei sitä itsessään epäillä mistään laittomuuksista?

QuoteToiminimi: Tanssikoulu Salsa Pasión
Yritysmuoto: Yksityinen elinkeinonharjoittaja

(lähde: YTJ)

Mikä on toiminimi?

QuoteYritystoimintaa voi harjoittaa
Yksityisenä elinkeinonharjoittajana eli toiminimellä

Toiminimi ei ole erillinen yhtiö, vaan oikeudellisesti sama henkilö kuin toimintaa harjoittava yrittäjä. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että yrittäjä vastaa yritystoiminnan veloista myös henkilökohtaisella omaisuudellaan.

http://ylivieska.cop.fi/yrityksenperusta/yritysmuodot.htm

QuoteYksityisen elinkeinonharjoittajan vastuu kattaa kaikki elinkeinotoiminnassa syntyvät sitoumukset ja velvoitteet. Toisin sanoen, kaikki ne sitoumukset jotka yksityinen elinkeinonharjoittaja elinkeinotoiminnassaan tekee, sitovat häntä itseään täysimääräisinä.

Yksityisen elinkeinonharjoittajan elinkeinotoiminnan oikeudet ja vastuut eivät kuulu elinkeinonharjoittajasta erilliselle itsenäiselle oikeushenkilölle. Sitä vastoin yksityisen elinkeinonharjoittajan yritysomaisuus ja henkilökohtainen omaisuus katsotaan yhdeksi ja samaksi omaisuuskokonaisuudeksi. Siten elinkeinonharjoittaja joutuu tarpeen vaatiessa korvaamaan yritystoimintansa velvoitteet omasta henkilökohtaisesta omaisuudestaan. Tätä korvausvastuuta ei ole rajoitettu ja vastuu koskee myös elinkeinotoiminnassa aiheutetun vahingon korvaamista, taikka rikosoikeudellista vastuuta.

http://www.nettilaki.com/a/yksityisen-elinkeinonharjoittajan-vastuu

Tuossa voi sanoa, että muita kuin syytettyjä ei eipällä mistään, mutta kun itse mr. tanssikoulu on käsittääkseni syytettyjen, vaan ei tutkintavankeudessa olevien joukossa, on tuo boldaamani lause tuossa Salsa Pasiónin tiedotteessa hieman vääristelty. Poliisihan myös sanoi Aamulehdessä että hän joka ei ole tutkintavankeudessa tekee töitä normaalisti. Tanssikoulussako? Täten siis tiedotteessa oleva kohta "Tutkimusten ollessa kesken, rikosepäilyjen kohteena olevat henkilöt eivät toimi Salsa Pasiónin palveluksessa" ei pidä paikkaansa.

Edellämainitut kommentit joilla kritisoin tuota tiedotetta perustuvat mediassa olleisiin tietoihin. Voin siis olla väärässäkin.

Toinen asia, mikä huolettaa, ja josta toivon että Pirkanmaan poliisi on pitänyt huolta on se, että JOS yrityksen omistaja on syytettyjen joukossa mutta tästä huolimatta vapaalla, että hän ei pääse tuhoamaan mitään materiaalia jota voitaisiin (ja tultaisiin) käyttämään hänen tutkintavankeudessa olevaa serkkuaan ja/tai häntä itseään kohtaan.

normi

En kyllä kehtaisi kyseisen koulun opettajana naamaani ihmisten ilmoilla näyttämään. Kyllähän maine on mennyt niiltä naisopettajiltakin. Voi vain arvailla syitä mikä heidät on kyseisen tanssilajin pariin vetänyt.

nimismies

Quote from: normi on 27.02.2012, 13:37:18
En kyllä kehtaisi kyseisen koulun opettajana naamaani ihmisten ilmoilla näyttämään. Kyllähän maine on mennyt niiltä naisopettajiltakin. Voi vain arvailla syitä mikä heidät on kyseisen tanssilajin pariin vetänyt.

Syyttömiä on turha syllistää.
"Jumala armahtaa, minä en" --Tony Halme