News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2012-02-22 IL:Tanssikoulun karmiva salaisuus

Started by jopparai, 22.02.2012, 15:06:47

Previous topic - Next topic

Leijona78

Quote from: Mitzy on 26.02.2012, 20:10:30
Pyysin kyseistä henkilöä poistamaan kommenttinsa,koska en halua hänelle ongelmia kirjoitteluni perusteella,tai että häntä ruvetaan ahdistelemaan yms..
Yllättävän fiksua ja asiallista porukkaan,täällä on ollut tähän mennessä lukuunottamatta tätä ulkopuolista..

Tuo "saatatte alkaa ahdistelemaan" on tullut useasti esiin monessa kommentissasi. Itselle ei tule mieleen että joku foorumilainen olisi alkanut ahdistelemaan jotakuta. Koskaan.

Tervetuloa Hommakerhoihin tapaamaan meitä, ihan livenä, jos siltä tuntuu.
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

Mitzy

Quote from: Leijona78 on 26.02.2012, 20:35:44
Pyysin kyseistä henkilöä poistamaan kommenttinsa,koska en halua hänelle ongelmia kirjoitteluni perusteella,tai että häntä ruvetaan ahdistelemaan yms..
Yllättävän fiksua ja asiallista porukkaan,täällä on ollut tähän mennessä lukuunottamatta tätä ulkopuolista..

Tuo "saatatte alkaa ahdistelemaan" on tullut useasti esiin monessa kommentissasi. Itselle ei tule mieleen että joku foorumilainen olisi alkanut ahdistelemaan jotakuta. Koskaan.

Kuten olen sanonut,täällä on ollut ihan leppoisa tunnelma ja asiallista keskustelua.. Mutta väkisinkin tulee epämielyttävä fiilis jos ruvetaan spekuloimaan mun henkilöllisyyttä. Se miksi haluan pysyä nimettömänä liittyy nimenomaan siihen,etten halua,että salsapiireissä on tietoa kuka avaa täällä asioita.

Bored.

Quote from: Mitzy on 26.02.2012, 20:51:53
Quote from: Leijona78 on 26.02.2012, 20:35:44

Kuten olen sanonut,täällä on ollut ihan leppoisa tunnelma ja asiallista keskustelua.. Mutta väkisinkin tulee epämielyttävä fiilis jos ruvetaan spekuloimaan mun henkilöllisyyttä. Se miksi haluan pysyä nimettömänä liittyy nimenomaan siihen,etten halua,että salsapiireissä on tietoa kuka avaa täällä asioita.

Pyydän omalta kohdaltani anteeksi, jos koit minun ahdistelevan tai siis ehkä pikemminkin ahdistavan tuolla Facebook-kommenttijutulla. En vain pitänyt tai ylipäätään pidä siitä, jos annetaan ymmärtää foorumilla olevan vallassa käsitys, etteivät muut opettajat voi olla missään vastuussa, ja ihmettelin samanlaista tyyliä siinä kommentissa ja täällä olevissa kommenteissa.

Mitzy

Quote from: Bored. on 26.02.2012, 21:01:43
Pyydän omalta kohdaltani anteeksi, jos koit minun ahdistelevan tai siis ehkä pikemminkin ahdistavan tuolla Facebook-kommenttijutulla. En vain pitänyt tai ylipäätään pidä siitä, jos annetaan ymmärtää foorumilla olevan vallassa käsitys, etteivät muut opettajat voi olla missään vastuussa, ja ihmettelin samanlaista tyyliä siinä kommentissa ja täällä olevissa kommenteissa.

Kyseiseltä neidolta terveisiä vaan,että hän ei tarkoittanut sitä,että täällä olisi vallallaan tälläinen käsitys,vaan että tämä asia on kirjoitettu täällä mun toimesta. Jokainenhan pääsee myös tänne lukemaan ilman rekisteröitymistäkin.
  Ajatukset eivät ole vain minun ja hänen vaan samanlaisia ajatuksia ja fiiliksiä on yhdellä jos toisellakin.

Mun on tähän loppuun lainattava yhtä latinokulttuuria hyvin tuntevaa ystävääni jonka kanssa keskustelin raiskauksista latinokulttuurissa, ja hän sanoi,että eivät ole kovin yleisiä,että lattareissa on ihan tavallista,että kadullakin naiset voivat provota miehiä vaikka kuinka paljon ja aina heillä on mahdollisuus silti sanoa ei,ilman raiskatuksi tulemisen pelkoa. Ilman tota koko seksuaalikulttuuri romahtaisi.

Jukka Wallin

Quote from: Mitzy on 26.02.2012, 20:04:33
Tota Samin Greusin tapauksesta lueskelinkin ja liskollahan se oli alkuun viettänyt aikaansa. Yleensä näitä rikollisia vahditaan kuulemma suht tarkkaan kun tiedetään,että heillä on niin iso riski joutua pahoinpidellyksi yms.. Ja eiköhän nuo lykätä sinne ulkkisten puolelle muutenkin, en tiedä sitten millainen hierarkia siellä sitten on?
Tällä Greusillahan oli uhreja kanssa joku 22 ja yksittäisiä tekoja joku 800..
Nämä parikymmentä joista nyt on uutisoitu jakautunee sitten kuitenkin kolmelle ja lisäksi kaikki eivät varmastikkaan johda syytteeseen,joten varmaan pääsevät pienemmillä tuomioilla. Toisaalta tossa on mukana myös raiskauksia. Jokatapauksessa,tuomiot saisivat olla pidempiä. Aika lyhyt 4v tuomio 800 teosta :/

Totta mutta uhreille lopun ikää noin 60 vuotta. Noin paska päät pitäisi velvoittaa  maksamaan uhrien hoidot ..
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

yks vaan

QuoteMun on tähän loppuun lainattava yhtä latinokulttuuria hyvin tuntevaa ystävääni jonka kanssa keskustelin raiskauksista latinokulttuurissa, ja hän sanoi,että eivät ole kovin yleisiä,että lattareissa on ihan tavallista,että kadullakin naiset voivat provota miehiä vaikka kuinka paljon ja aina heillä on mahdollisuus silti sanoa ei,ilman raiskatuksi tulemisen pelkoa. Ilman tota koko seksuaalikulttuuri romahtaisi.
Toki kannattaa muistaa että siellä sitten naiset on yleensä varmempia ja "vahvempia" kans. Eli ei mitään "emmää oikee kun..." höpinöitä ja punastumista.  :D Se on pari minsaa kun mieli muuttuu. Hauska välilä kuunnella sitä höpinää mitä juttelevat, toisaalta hävettää naisten puolesta jos oikeesti ne jutut menee läpi...  :D

Jännä havainto kyllä että vaikka naiset valittaa että latinot veivaa liiankin lähellä, silti niiden kanssa aina halutaan tanssia.
Jotain ko. asioista tiedän kun parempi puolisko on tuolta päin. :)
Kuka syrjisi minua?

Mitzy

Quote from: yks vaan on 26.02.2012, 21:34:56
QuoteMun on tähän loppuun lainattava yhtä latinokulttuuria hyvin tuntevaa ystävääni jonka kanssa keskustelin raiskauksista latinokulttuurissa, ja hän sanoi,että eivät ole kovin yleisiä,että lattareissa on ihan tavallista,että kadullakin naiset voivat provota miehiä vaikka kuinka paljon ja aina heillä on mahdollisuus silti sanoa ei,ilman raiskatuksi tulemisen pelkoa. Ilman tota koko seksuaalikulttuuri romahtaisi.
Toki kannattaa muistaa että siellä sitten naiset on yleensä varmempia ja "vahvempia" kans. Eli ei mitään "emmää oikee kun..." höpinöitä ja punastumista.  :D Se on pari minsaa kun mieli muuttuu. Hauska välilä kuunnella sitä höpinää mitä juttelevat, toisaalta hävettää naisten puolesta jos oikeesti ne jutut menee läpi...  :D

Jännä havainto kyllä että vaikka naiset valittaa että latinot veivaa liiankin lähellä, silti niiden kanssa aina halutaan tanssia.
Jotain ko. asioista tiedän kun parempi puolisko on tuolta päin. :)

Totta, se kai siinä onkin ettei mulla ole ollut ongelmia, vahva ei toimii vaikka kuinka olisi illan hinkutellut..
Ja kyllä ne jutut menee läpi yleensä.. Pakkohan se toki on myöntää,että olen oppirahani maksanut itsekkin aikanaan ja uskonut aluksi yhden jos toisenkin höpinät,enää ei mene läpi ja latinot kun tajuavat ettei mene läpi ovat sen jälkeen yleensä aina aika rehellisiä :D Mutta takuuvarmasti testaavat aina "ei mulla ole vaimoa"-kortin :D

kekkeruusi

Quote from: yks vaan on 26.02.2012, 18:45:25
Sanotaan nyt sekin vielä että eihän kukaan opettaja, varsinkin jos tekee tunteina siellä täällä, tiedä minkä ikäisiä ne oppilaat on. Pissiksethän valehtelee ikänsä ja monet näyttää huomattavasti vanhemmilta. Ei henkkareitakaan kehtaa kysyä...  ;D
Ongelmilta voi hyvin välttyä kun ei sekaannu liian nuoren oloisiin. Voi niille naaraille jotain puhuakin, jotta selviää vähän missä mennään. Muutakin siis kuin että missä pannaan ja milloin. Kyllä ne teinit puheista viimeistään erottaa.

Quote from: yks vaan on 26.02.2012, 18:45:25
Päivästä päivään kun katsoo heruttavia ja ympärillä kiehnääviä tyttöjä tiukoissa vaatteissa niin kyllähän siinä houkutus alkaa olemaan aikamoinen.
Se on tietysti vähän suuntautumisestakin kertovaa kumpi on houkuttavampaa, ne kiehnäävät tytöt vai kiehnäävät naiset. Suurin osa noiden asiakkaista oli ihan täysiä naisia, joten erehtymisen mahdollisuus oli aika pieni ja vältettävissä.

Malla

Quote from: Mitzy on 26.02.2012, 21:16:33
Mun on tähän loppuun lainattava yhtä latinokulttuuria hyvin tuntevaa ystävääni jonka kanssa keskustelin raiskauksista latinokulttuurissa, ja hän sanoi,että eivät ole kovin yleisiä,että lattareissa on ihan tavallista,että kadullakin naiset voivat provota miehiä vaikka kuinka paljon ja aina heillä on mahdollisuus silti sanoa ei,ilman raiskatuksi tulemisen pelkoa. Ilman tota koko seksuaalikulttuuri romahtaisi.

"Lattareille" pitää siis tehdä selväksi, että Suomessakaan ei toimita noin. Suomessakaan ei raiskata, vaikka teinineidit kulkisivat napapaidoissa ja "provoaisivat". Kotouttamisen alkeet, esimerkiksi Suomen laki, ennen työpaikkaa?

kekkeruusi

Quote from: Mitzy on 26.02.2012, 19:21:56
Quote from: Ulkopuolinen on 26.02.2012, 19:11:38
Quote from: kekkeruusi on 26.02.2012, 16:36:31

Tämä jatkuva arvailu että ei ole oikeasti raiskattu on kyllä pelkkää näiden tekijöiden puolustelua.

Tähän komppaus.

Joillakuilla on niin pahasti oma lehmä ojassa että sitä lehmää koitetaan nostaa sieltä vaikka uhrien kasvoilla seisten kunhan oma bisnes, maine tai kaveripiiri vain ei pääse kärsimään.

Huoh, onko joku väittänyt ettei ole oikeasti raiskattu? Tässä on kyseenalaistettu,että tuskin kyseessä on ollut tälläinen väkivaltainen raiskaus, vaan nimenomaan painotettu myös muiden muotojen olevan yhtä inhoja.
En ota kantaa tuon nimimerkki ulkopuolisen tarkoituksiin, mutta minun kommenttini koski toisen nimimerkin juttuja, joissa kyllä kyseenalaistettiin raiskaus.

Quote from: Mitzy on 26.02.2012, 19:21:56
Noh, kuten arvelinkin alussa kun rekkasin itteni tänne, täällä on väkisinkin näitä jästipäitä jotka haluavat ymmärtää asiat miten haluavat.. :(
Luonnollisesti, niin kuin joka keskustelupalstalla. :D

kekkeruusi

Quote from: Toofast24 on 26.02.2012, 20:08:20
Quote from: Mitzy on 26.02.2012, 20:04:33
Tota Samin Greusin tapauksesta lueskelinkin...  Aika lyhyt 4v tuomio 800 teosta :/

Lopullinen tuomio oli kuusi vuotta, josta henkilö ei tietenkään istu kuin tietyn osan.
Aika kipeä tuomio tuokin, kuusi vuotta 22 uhrin hyväksikäyttämisestä ja raiskaamisesta. Kymmenkertainen tuomio ja kokonaan istuttuna olisi ollut uskottava.

yks vaan

Quote from: kekkeruusi on 26.02.2012, 21:48:53
Se on tietysti vähän suuntautumisestakin kertovaa kumpi on houkuttavampaa, ne kiehnäävät tytöt vai kiehnäävät naiset. Suurin osa noiden asiakkaista oli ihan täysiä naisia, joten erehtymisen mahdollisuus oli aika pieni ja vältettävissä.
Missä on tytön ja naisen raja? Ja eiköhän niitä aikuisiakin oo tankotanssitettu.:)

Tarkoitus ei ole puolustella sen enempää mutta kun ei ole mitenkään uudesta tai yllättävästä asiasta kyse. Toki tässä olis aihetta laajempaan kasvatukselliseen keskusteluun mutta se ei oo threadin aihe. Joku tuolla kaukana alkupäässä sanoikin että helpompi vanhemmille nostaa syyte kuin miettiä että miksi näin kävi...
Kuka syrjisi minua?

Mitzy

Quote from: Malla on 26.02.2012, 21:52:52
Quote from: Mitzy on 26.02.2012, 21:16:33

"Lattareille" pitää siis tehdä selväksi, että Suomessakaan ei toimita noin. Suomessakaan ei raiskata, vaikka teinineidit kulkisivat napapaidoissa ja "provoaisivat". Kotouttamisen alkeet, esimerkiksi Suomen laki, ennen työpaikkaa?

Kaikille ulkkareille se suomen laki voisi olla kova juttu.. Varsinkin lattarit kun tulevat vaimon kanssa yleensä,ei välttämättä tule kerrottua mm.ikäraja asioita,kun eihän se vaimo voi edes ajatella,että se oma ainoa hyvä lattari nyt muita naisia katselisi ;)

Saippuakupla

QuoteTanssikoulun opettajista taas uusi rikosilmoitus

Poliisi on saanut uuden rikosilmoituksen liittyen Pirkanmaalla tutkittavana olevaan seksuaalirikossarjaan

Poliisi kirjasi uuden rikosilmoituksen perjantaina. Tällä hetkellä riskosnimikkeenä on lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö. Asianomistaja oli tapahtumaaikana vuonna 2009 15-vuotias. Teko on tapahtunut Nokialla.

Syylliseksi epäilty on toinen jo tutkintavankeudessa olevista miehistä.

Torstaina poliisi kertoi saaneensa toistakymmentä uutta yhteydenottoa rikosjuttuun liittyen. Poliisi on jatkanut jutun tutkintaa viikonlopun aikana ja on ottanut yhteyttä hieman yli kahteenkymmeneen asiakkaaseen.

Kaikkea saatua tietoa ei ole vielä ehditty tarkistaa, kertoo Pirkanmaan poliisi.

[...]

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012022615255165_uu.shtml

Saippuakupla

Quote2012-02-26 Poliisi: Pirkanmaalla tutkinnassa olevaan seksirikossarjaan yksi ilmoitus lisää

Perjantaina iltapäivällä poliisi kirjasi yhden uuden rikosilmoituksen liittyen tutkittavana olevaan seksuaalirikossarjaan. Tällä hetkellä rikosnimikkeenä on lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö. Asianomistaja on teon tapahtuma-aikana vuonna 2009 ollut 15-vuotias. Teko on tehty Nokialla. Syylliseksi epäilty on toinen jo tutkintavankeudessa olevista miehistä.

Poliisi on viikonlopun aikana jatkanut asiakastietojen selvittämistä ja henkilöiden identifioimista tutkittavana olevasta tietomassasta. Yhteyttä on otettu hieman yli kahteenkymmeneen asiakkaaseen. Uusia rikosilmoituksia ei ole ollut syytä kirjata. Mitään pakkokeinoja ei ole viikonlopun aikana käytetty.

Tutkintaa on jatkettu edelleen myös aikaisemmin tulleiden vihjeiden parissa ja poliisille on tullut myös uusia vihjeitä asiaan liittyen. Kaikkea saatua tietoa ei ole ehditty vielä tarkistaa.

Poliisi tiedottaa seuraavan kerran asiasta keskiviikkona 29.02.2012 klo 13.00 -14.00 tai aikaisemmin mikäli merkittävää tiedottamisen tarvetta ilmenee.

http://www.poliisi.fi/poliisi/pirkanmaa/home.nsf/PFBD/51CE22B2939CD2C5C22579B000689EF2

Koskela Suomesta

Quote from: Mitzy on 25.02.2012, 14:29:33
Hieman kyllä tossa tän päivän jutussa pisti silmään,kun alle 20-vuotiaan (ilmeisesti kuitenkin yli 18v) äiti kertoi,että yksi epäillyistä oli ottanut tytön kyytiin ja autossa pyytänyt treffeille, mitään muuta kun treffikutsu ei siis ollut tapahtunut,joten mikä tämän uutisarvo on? Kai nyt täysikäiselle saa tarjota kyytiä ja pyytää treffeille? En näe siinä mitään moraalitonta. Ja jos tyytyy siihen ettei treffikutsu ole mieleinen niin hyvähän se vaan on? Kyydin tarjoaminen on mun mielestä ihan vaan kohteliasta jos asutaan samoilla suunnilla.

Teidän piireissä ei nyt näköjään vain tajuta sitä että vetäjien ja asiakkaiden /harrastajien väliset seksisuhteet ovat ihan oikeasti no no. Aivan kokonaan. Täysin. Vaikka olisi tavattu ihan missä sen tunnin jälkeen.

Minä ainakin pidän huolen että tuo käsite panokoulu tulee mahdollisimman monen miehen tietoisuuteen jotta he tietävät millaisessa moraalisessa ympäristössä heidän tyttärensä/tyttöystävänsä/vaimonsa harrastaa jos tuonne eksyy.
'That's not an argument. THAT's an argument.' Daily Mail 15.12.2011

Eksternaalinen kausaali atribuutio.

Vili Länsi

QuotePelko ulkomaalaisten opettajien puolesta
Kummatkin tanssin ammattilaiset pelkäävät, että Pirkanmaan tapaus leimaa ulkomaalaisia tanssinopettajia. Sosiaalinen media pursuaa jo vihapuheita asian tiimoilta. 
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/2012/02/1501335/tanssikonkarit-pelkaavat-ulkomaalaisten-opettajien-puolesta

Syytteitä satelee kuin märkiä rättejä kasvoihin ja media huutaa naamamärkänä kauheata rasismia ja vihapuhetta pursuavasta sossumediasta.
Missä tätä vihapuhetta on ollut, missä se pursuaa yliäyräiden? Onko jo monta palvelinta kaatunut tästä pursuilusta johtuen?
Minä en ole kuin kuullut yhdestä tapauksesta ja sekin oli se jossa Tampereen poliisi kehotti ihmisiä itsesensuuriin koska yksi tapaus on jo nähty.
Vanhemmat eivät saa olla ilmeisesti huolissaan lapsista koska jos avaat suusi se voi olla rasismi ja vihapuhe.
Ollaan huolissaan nyt vaan opeista eiks joo ettei rasismi ja vihapuhe.

Philiwil

Quote from: Koskela Suomesta link=topic=67906.msg941835#msg941835
Teidän piireissä ei nyt näköjään vain tajuta sitä että vetäjien ja asiakkaiden /harrastajien väliset seksisuhteet ovat ihan oikeasti no no. Aivan kokonaan. Täysin. Vaikka olisi tavattu ihan missä sen tunnin jälkeen.

Hä? Mikä ihme fiksaatio sulla on toimia jonain pillupoliisina? Tähän asti Suomessa on ollut aikuisten ihmisten oma asia mitä he vapaa-aikanaan makuuhuoneissaan puuhaavat. Ja kenen kanssa. Koskela Suomesta tuntuu kaipaavan tänne jotain moraalipoliisia vahtimaan ihmisiä, a la Teheran.

Minä ainakin pidän huolen että tuo käsite panokoulu tulee mahdollisimman monen miehen tietoisuuteen jotta he tietävät millaisessa moraalisessa ympäristössä heidän tyttärensä/tyttöystävänsä/vaimonsa harrastaa jos tuonne eksyy.

Niin. Tähän kiteytyykin aika hyvin homman nimi. Voi että, kun ne tulee tänne ja vie meidän naiset

Mitzy

Quote from: Koskela Suomesta on 26.02.2012, 22:45:27

Entäs jos on tavattu muualla ja sitten sen innoittamana tyttö lähtee tämän tunneille?;) 
Ja btw, monen miehet käy myös yhdessä tunneille, ei se niin harvinaista ole.
Ja kyllä mä olisin huolissani suhteen tilasta jos pitäisi kieltää tyttöystävää tai vaimoa menemästä salsatunnille kun meno on niin moraalitonta :D Jos suhde on kunnossa niin,tuskin se tyttöystävä tai vaimo latinoiden matkaan lähtee ;)  vaan käy ihan vaan tanssin ilosta siellä.. vai pidätkö sä kaikkia naisia täysin moraalittoman ja kykenemättömänä päättämään haluaako panna sen kuuman latinon kanssa vai olla aviomiehensa kanssa?
Ainakin minä olen kyennyt aivan itsenäiseen valintaan ilman painostusta tai mitään :D

yks vaan

Yleensä miehiä ärsyttää latinot sen takia kun ei itse osata tai kehdata tanssia. Itselläkin oli hirveä kynnys kun ei osannu kunnolla mut sit sitä vaan tajuaa että ketään ei oikeasti kiinnosta. Törkeen naisvaltaisiahan nää usein on, noissa piireissä nyt pariutuisi se VHM:kin ihan yhtä lailla. Miehethän on enemmän kuin tervetulleita mihin tahansa tanssitunnille.

Jos pelottaa kovasti että vievät meidän naiset niin ei muuta kuin todos a bailar!  8)

E: Juridisesti mielenkiintoinen kysymys on se että miten kaikki "se pani mua 3 vuotta sitten" jutut todistetaan? Voiko jokainen kurssilla ollut nainen ilmoittautua ja saada muutaman satasen korvauksia?
Kuka syrjisi minua?

kekkeruusi

Quote from: yks vaan on 26.02.2012, 22:13:43
Quote from: kekkeruusi on 26.02.2012, 21:48:53
Missä on tytön ja naisen raja?
Tässä tapauksessa 18 ikävuodessa.

Ja eiköhän niitä aikuisiakin oo tankotanssitettu.:)
Jos tanssiin on lupa toiselta osapuolelta, niin saahan sitä tanssittaakin. Sehän tässä ei ole keskustelun aiheena.

Tarkoitus ei ole puolustella sen enempää mutta kun ei ole mitenkään uudesta tai yllättävästä asiasta kyse. Toki tässä olis aihetta laajempaan kasvatukselliseen keskusteluun mutta se ei oo threadin aihe. Joku tuolla kaukana alkupäässä sanoikin että helpompi vanhemmille nostaa syyte kuin miettiä että miksi näin kävi...
Vanhemmat voi miettiä mitä miettivät, syyllisiä he eivät mihinkään silti ole.

kekkeruusi

Quote from: Mitzy on 26.02.2012, 22:20:50
Kaikille ulkkareille se suomen laki voisi olla kova juttu..
Omasta aktiivisuudesta se on kiinni. Jos minä menen vieraaseen kulttuuriin edes käymään, niin minun tehtävä se on ottaa selvää mitä siellä ei saa tehdä, eikä isäntämaan. Tietämättömyys ei yleisesti ole mikään pätevä puolustus rikokselle meidänkään laissa.

female

Lueskelin tätä ketjua ja nyt on pakko laittaa lusikka soppaan.

Anteeksi nyt äidit ja isät, mutta 15-vuotias ei ole mikään pikkutyttö. Tuossa iässä kun naisen seksuaalisuus ja tietoisuus omasta vartalosta herää, niin sitä voi verrata 60-luvun vapaaseen rakkauteen. Ja ainakin omassa nuoruudessani 90-luvun Tampereella sitä seuraa saatiin juuri vanhemmista pojista ja miehistä. Luulen tämän johtuvan siitä, että miehet ehkä keskimäärin kuitenkin alkavat seksuaalisesti aktiivisiksi myöhemmin kuin naiset. 15-18 vuotiaana itselläni oli kaksi kertaa enemmän suhteita kuin koko aikuisiällä yhteensä. Näistä suurin osa 20-28 vuotiaita. Niin ja kaikki muuten suomalaisia. Ei käynyt mielessä, että vastapuoli syyllistyi rikokseen. Olinko itse rikokseen yllyttäjä?

Kunpa vanhemmat puhuisivat seksistä nuortensa kanssa ajoissa...

Navajo

Quote from: female on 26.02.2012, 23:48:45

Anteeksi nyt äidit ja isät, mutta 15-vuotias ei ole mikään pikkutyttö. Tuossa iässä kun naisen seksuaalisuus ja tietoisuus omasta vartalosta herää, niin sitä voi verrata 60-luvun vapaaseen rakkauteen. Ja ainakin omassa nuoruudessani 90-luvun Tampereella sitä seuraa saatiin juuri vanhemmista pojista ja miehistä. Luulen tämän johtuvan siitä, että miehet ehkä keskimäärin kuitenkin alkavat seksuaalisesti aktiivisiksi myöhemmin kuin naiset. 15-18 vuotiaana itselläni oli kaksi kertaa enemmän suhteita kuin koko aikuisiällä yhteensä. Näistä suurin osa 20-28 vuotiaita. Niin ja kaikki muuten suomalaisia. Ei käynyt mielessä, että vastapuoli syyllistyi rikokseen. Olinko itse rikokseen yllyttäjä?

Kunpa vanhemmat puhuisivat seksistä nuortensa kanssa ajoissa...

Uhrit ovat siis syyllisiä! Hienosti onnistuit ensimmäisessä postauksessa jo nolaamaan itsesi. Onnittelen! Tästä on puhuttu täällä jo sivutolkulla että rikos on tapahtunut vaikka alle 18v olisi suostunut tai jopa halunnut seksiä! Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?

Tuomas3

Et. Olit lapsi ja olit uhri. Se 28-vuotias raavas mies oli pedofiili, jonka olisi pitänyt laki tuntea.

Outo olio

Quote from: Vili Länsi on 26.02.2012, 23:09:24
Vanhemmat eivät saa olla ilmeisesti huolissaan lapsista koska jos avaat suusi se voi olla rasismi ja vihapuhe.

Rasismin määritelmä sen kuin vaan laajenee ja laajenee. Aiemminhan sellaiseksi on määritelty mm. se että ei tehdä talousrikoksia (tai siis ainakin Norjassa), ja nyt lapsista huolehtiminenkin on rasismia. :D

Quote from: Philiwil on 26.02.2012, 23:12:20
Voi että, kun ne tulee tänne ja vie meidän naiset
Eiku raiskaa meidän tyttäret.
Suvaitsevaisen ajattelun yhteenveto: Suomessa Suomen kansalaiset rikkovat Suomen lakeja. Myös muiden maiden kansalaisten on päästävä Suomeen rikkomaan Suomen lakeja. Tämä on ihmisoikeuskysymys.

Joku ostaa ässäarvan, toinen taas uhrivauvan. Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia.

Can I have a safe space, too?

Nauris

Anteeksi nyt äidit ja isät, mutta 15-vuotias ei ole mikään pikkutyttö.

15-vuotias voi olla fyysisesti aikuinen, muttei se sitä välttämättä ole henkisesti. 15-vuotias ei aina ajattele niitä seurauksia, mitä aikuisten kanssa paneskelusta voi aiheutua vakavien sukupuolitautien tai sitten raskaaksi tulemisesta. Tietenkin nämä kaksi asiaa voi välttää ehkaisyvälineillä, mutta aina välillä se tahtoo teineilläkin unohtua ja osa teineistä on myös sellaisia, että eivät ole valmiita aborttia tekemään vaan synnyttävät lapsen. Vaikka nuorena onkin paras hetki hedelmällisyyden ja terveiden lasten kannalta tulla raskaaksi aiheutuu siitä kuitenkin monia ongelmia opiskeluun ja elämään. En ole tarkemmin jaksanut teiniäitien ongelmiin perehtyä, mutta käsittääkseni se ei suurelta osin ole hyvä asia.

female

En halua syyllistää uhreja, vaan tuoda esille sen, että vanhempien olisi hyvä ottaa ajoissa nuortensa kanssa puheeksi sellaiset asiat kuin seksi ja koska se ei ole hyväksyttävää ja minkä takia olisi parempi odottaa. Silloin kun itse olin villi, nuori ja nätti tyttönen, niin pelasin miehillä, enkä ajatellut, mikä on ketäkin kohtaan oikein. Enkä tietenkään kertonut kenellekään oikeaa ikääni. En niinkään kadu, mutta jälkeenpäin ajattelen, että olisin voinut antaa vartalolleni enemmän arvoa, enkä käyttää sitä välineenä jonkun läheisyyden tai vaan kiinnostusta saadakseni.

Bored.

Quote from: female on 27.02.2012, 00:04:53
En halua syyllistää uhreja, vaan tuoda esille sen, että vanhempien olisi hyvä ottaa ajoissa nuortensa kanssa puheeksi sellaiset asiat kuin seksi ja koska se ei ole hyväksyttävää ja minkä takia olisi parempi odottaa. Silloin kun itse olin villi, nuori ja nätti tyttönen, niin pelasin miehillä, enkä ajatellut, mikä on ketäkin kohtaan oikein. Enkä tietenkään kertonut kenellekään oikeaa ikääni. En niinkään kadu, mutta jälkeenpäin ajattelen, että olisin voinut antaa vartalolleni enemmän arvoa, enkä käyttää sitä välineenä jonkun läheisyyden tai vaan kiinnostusta saadakseni.
Tarkoitat ilmeisesti, että annoit miesten pelata sinulla ja käyttää sinua hyväksi.
Tietysti on hyvä ottaa nuortensa kanssa asioita puheeksi, mutta edelleen se on sillä hyväksi käyttävällä aikuisella se suurin vastuu asiasta. Toki voidaan syytellä vanhempia, etteivät ole valmistelleet tarpeeksi, mutta vastuu on joka tapauksella tekijällä.

Jaakko P.

Quote from: Tuomas3 on 26.02.2012, 23:53:23
Ja ainakin omassa nuoruudessani 90-luvun Tampereella sitä seuraa saatiin juuri vanhemmista pojista ja miehistä. Luulen tämän johtuvan siitä, että miehet ehkä keskimäärin kuitenkin alkavat seksuaalisesti aktiivisiksi myöhemmin kuin naiset. 15-18 vuotiaana itselläni oli kaksi kertaa enemmän suhteita kuin koko aikuisiällä yhteensä. Näistä suurin osa 20-28 vuotiaita. Niin ja kaikki muuten suomalaisia. Ei käynyt mielessä, että vastapuoli syyllistyi rikokseen. Olinko itse rikokseen yllyttäjä?
Et. Olit lapsi ja olit uhri. Se 28-vuotias raavas mies oli pedofiili, jonka olisi pitänyt laki tuntea.
Eipä kuulosta Female uhrilta ainakaan minun mielestäni. Boldaus minun. Näillä "rikoksilla" on tainnut olla vain positiivisia seurauksia enkä näe järkeä siinä että kaikki tällainen laskettaisiin automaattisesti rikolliseksi. Ei se päivämäärä (esim vuorokausi ennen synttäreitä) muuta tapahtumaa rakastelusta hyväksikäytöksi vaan muut seikat.
Quote from: Uuno Nuivanen on 07.05.2010, 12:31:14
Olen todennut, että kaikki on rasismia. Paitsi mokutus.