News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2012-01-19 Outo piiskauskommentti leviää - Halla-aho kiistää

Started by Dragon, 19.01.2012, 14:39:36

Previous topic - Next topic

Lasse

Quote from: Ystävä on 19.01.2012, 22:32:36
Quote from: Hohtava Mamma on 19.01.2012, 20:51:05
Turhaan Jussi vähättelee bändiään tai sen musiikkia blogissaan. Pikaisella kuuntelulla ei häpeä yhtään aikalaisiaan saavutuksia. Tuon ajan kovin suomalainen rässibändi -Stone- ei kuulosta yhtään sen paremmalta, päin vastoin.

Jos Soini antaa taas jäähyä niin ei muuta ko Blashemia re-visited.
Jos Jussin bändi julkaisisi jonkun remasteroidun albumin noista tuotoksista ja edes osa maan nuivista ostaisi sen piruuttaan niin sehän olisi jumalauta heittämällä listaykkönen!
Kultalevynkin raja on vain 10000.  ;D

Heh, toivottavasti masternauhana on joku muu, kuin c-kasetti, muuten uudellenäänitys (ja muutenkin) voisi olla parempi idea.

Ehdotus nimeksi:
Blashemia - Second Coming
NOVUS ORDO HOMMARUM

Suvaitsija

Quote from: Ystävä on 19.01.2012, 22:32:36
Quote from: Hohtava Mamma on 19.01.2012, 20:51:05
Turhaan Jussi vähättelee bändiään tai sen musiikkia blogissaan. Pikaisella kuuntelulla ei häpeä yhtään aikalaisiaan saavutuksia. Tuon ajan kovin suomalainen rässibändi -Stone- ei kuulosta yhtään sen paremmalta, päin vastoin.

Jos Soini antaa taas jäähyä niin ei muuta ko Blashemia re-visited.
Jos Jussin bändi julkaisisi jonkun remasteroidun albumin noista tuotoksista ja edes osa maan nuivista ostaisi sen piruuttaan niin sehän olisi jumalauta heittämällä listaykkönen!
Kultalevynkin raja on vain 10000.  ;D

Puhumattakaan tosisuvaitsevaisista ja muista arkipäivän vähemmistövaltuutetuista, jotka syynäisivät levyn sataan kertaan vihapuheen, rasismin, kiihoituksen, syrjinnän, apartheidin, islamofobian, homovastaisuuden ja kaikenlaisen pahan ja väärän varalta, jotta takuukaustikamaa olisi tarjolla huomiseksikin.
"Turvapaikanhakijat ovat paikallisesti merkittävä tulonlähde. Laitoksen vuosibudjetti on noin kaksi miljoonaa euroa."
-Vastaanottokeskus

"Joidenkin maahanmuuttajaryhmien kohdalla työttömyys on huomattavasti muita
ryhmiä korkeammalla tasolla. Tämä on sekä haaste että mahdollisuus."
-Helsingin tila ja kehitys 2013

schenker

Quote from: Hohtava Mamma on 19.01.2012, 23:17:31
Quote from: Lasse on 19.01.2012, 23:03:33
[Heh, toivottavasti masternauhana on joku muu, kuin c-kasetti, muuten uudellenäänitys (ja muutenkin) voisi olla parempi idea.

Ehdotus nimeksi:
Blashemia - Second Coming

Joo, ja kanteen Mestari itse Antikristuksena. Takakanteen Sakaalin luuranko eduskunnassa yöllä Jussin penkillä. Keikalla kaiuttimista valuu verta ja miksaajalla tulee huonot housuun kun tuplabasari avaa keikan.

Siinä saattaisi mennä suviksella jos toisella pakokaasu piimään.

ja keikan alussa nauhalta tulee ruoskinnan piiskaamisen ääniä

Kala

Minua nyt ei voisi kiinnostaa pahemmin kauan sitten tehdyt asiat. Onhan meillä ollut ministerinä ja suuren kaupungin johtajana entinen nuorisorikollinen. Tällaiset asiat ovat nyt sitten yhtäkkiä relevantteja, ilman että on edes rikostuomiota nuoruusvuosilta?

intense

Kiinnostavampia kuin itse kausti ovat jälleen monien hommalaisten reaktiot, joille sosiaalisessa mediassa ja erinäisillä keskustelufoorumeilla parhaillaan aika laajalti naureskellaan screenshottien kera. Tietyt nimimerkit ovat päätyneet lahkolaisuudessa niin syvälle, etteivät selvästikään valehtele ensisijaisesti muille vaan itselleen. Mitenkään muuten on mahdotonta selittää esimerkiksi tuota tulkintaa, että jutun kirjoittaja olisi myöntänyt keksineensä Jussin vastaukset. Taudin kuvaan kuuluu myös se, että yhden foliohattuilun (photoshoppaus/väärennös) kariuduttua siirrytään sulavasti toiseen (toimittaja keksi jutun) ilman minkäänlaista itsekritiikkiä.

Sanglier

Quote from: intense on 19.01.2012, 23:38:41
Kiinnostavampia kuin itse kausti

olisivat median avaukset Jussin käsittelemistä maahanmuuton ongelmista, mutta ei.

nuiv-or

Kiinnostavampia kuin itse kausti ovat jälleen monien hommalaisten reaktiot, joille sosiaalisessa mediassa ja erinäisillä keskustelufoorumeilla parhaillaan aika laajalti naureskellaan screenshottien kera. Tietyt nimimerkit ovat päätyneet lahkolaisuudessa niin syvälle, etteivät selvästikään valehtele ensisijaisesti muille vaan itselleen. Mitenkään muuten on mahdotonta selittää esimerkiksi tuota tulkintaa, että jutun kirjoittaja olisi myöntänyt keksineensä Jussin vastaukset. Taudin kuvaan kuuluu myös se, että yhden foliohattuilun (photoshoppaus/väärennös) kariuduttua siirrytään sulavasti toiseen (toimittaja keksi jutun) ilman minkäänlaista itsekritiikkiä.

No, nuo "toim. huom." pistivät epäilyttämään. Mutta naurakoot, minkäs teet. Se "Mestaria pilkataan - tutkii 6 tuntia pikseleitä" oli erinomainen vitsi  :D

Erehtyyhän opetuslapsetkin.

Olisiko linkkejä keskustelufoorumeihin?

Quote from: Sanglier on 19.01.2012, 23:42:36
Kiinnostavampia kuin itse kausti

olisivat median avaukset Jussin käsittelemistä maahanmuuton ongelmista, mutta ei.

Totta. Eivät nauraisi niin paljoa muilla palstoilla.

Sunt Lacrimae

Kiinnostavampia kuin itse kausti ovat jälleen monien hommalaisten reaktiot, joille sosiaalisessa mediassa ja erinäisillä keskustelufoorumeilla parhaillaan aika laajalti naureskellaan screenshottien kera.

Ylilauta, Suomi24, Punkinfinland ja Takku.net?
Play stupid games, win stupid prizes.

Ajattelija2008

Presidenttiehdokas Väyrynen ehkä syyllistyi maanpetokseen Vladimirov-jupakassa. Missä viipyvät lehtien otsikot asiasta? Vaikka eduskunta vapauttikin Väyrysen vastuusta 1990-luvulla, niin asiassa riittäisi tutkittavaa.

Presidenttiehdokas Arhinmäki taas on ehkä huutanut jalkapallohuligaanien huutoja.

Presidenttiehdokas Lipponen on käsittääkseni nuoruudessaan suhtautunut myönteisesti verisiin sosialistidiktatuureihin.

Lemmy

Quote from: törö on 19.01.2012, 20:58:51kohujuttuja

Ei saamari, thaikeitto tuli nenästä näppikselle, aijai  että polttaa  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

nuiv-or

Quote from: Sunt Lacrimae on 19.01.2012, 23:44:49
Kiinnostavampia kuin itse kausti ovat jälleen monien hommalaisten reaktiot, joille sosiaalisessa mediassa ja erinäisillä keskustelufoorumeilla parhaillaan aika laajalti naureskellaan screenshottien kera.

piffissä yksi screenshot, ei naurua. Takussa vain natsivahti-juttu. Ylilautaa en osaa selata
http://www.punkinfinland.net/forum/viewtopic.php?f=12&t=26643&start=30#p2242328

http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=678712 IL:ssä ei kiinnosta

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10391693

wait... todellisuus, jep. http://imgur.com/a/z5ZdH/  :D
http://todellisuus.org/index.php?topic=303.msg45308#msg45308

http://www.voice.fi/uutiset/hullu-maailma/suomalainen-kansanedustaja-olen-arjalainen-ja-ylpea-siita/6/34179  Hullu maailma ...

tod.org

QuoteHihihi! Kiljupierunkatkuinen Tv show, CSO Homma! Väärennettyjä Mestarin kääröjä levitellään viherstalinististen cyberterroristien toimesta! Pääosissa 3. thetanin homma-agentti tseims bondage ja hänen hehkeä avustajansa.

"käärön oikeassa laidassa näkyy epäilyttävä tahra, epäilen sen olevan siemennestettä. Otä näyte tähän talouspaperiin, vie se hommalabraan ja vertaa sitä tunnettujen viherterroristien faileihin DNA-tietopankissamme jonka sain proxima centaurin lähettiläältä viime toukokuussa"

"heti paikalla...mutta ou tseims..tarkoittaako tämä nyt sitä että Mestari sortuu ja suomesta tulee kalifaatti missä rakastellaan raiskaamalla ja kauniit keijunkasvoni verhotaan burkhaan? Sniff!"

"ei jumalauta, ei niin kauan kun minussa henki pihisee! Mestari on ikuinen! Nyt vauhtia akka! Ota homma-mobiili alle, ja näyte sentrifugiin pikavauhtia. Mutta ensin laitat minulle makkaraleivän. Päässäni oleva deduktio-implantti syö käsittämättömän määrän energiaa. Ja tuoppa samalla mukillinen sitä erinomaista fun light kiljua, suuta kuivaa tämä chattaily."

"heti sahib"

En tiedä, kannattaako minun sanoa viettäväni tipatonta.

QuoteEn tiedä oliko se kysyjän hupailua vai mistä oli kyse, mutta tuo ei suinkaan ole ainoa viite siihen suuntaan mihin Jussi oli nuorena poikana kallellaan. Sopii myös varsin hyvin kokonaiskuvaan. Nuoresta satanistinatsihevarista kehittyy yliopiston kautta vähän aikuisempien natsien jäsen ja pikku hiljaa ymmärtävät säätää retoriikkaansa vähän helpommin sulateltavaan muotoon, mutta ne vanhat vaikutteet paistavat sieltä ihan selvästi läpi.

Se "olin ennen vihreiden kannattaja" on koko ajan ollut niin läpinäkyvää valhetta, että siihen ei kai enää usko kukaan, ei ainakaan Halla-aho itse.

No olenhan minäkin ex-vihreä.

QuoteEi fanzinen tarvitse ollakaan mikään levikkihirmu todistaakseen tässä tapauksessa sen, että Jussi Halla-aho oli jo nuorena poikana natsi. Tarkemmin siis satanistinen natsihevari. Tuo zine löytyy aika monelta vanhalta hevarilta.

Sunt Lacrimae

Quote from: Junes Lokka on 20.01.2012, 00:01:28
Quote from: Sunt Lacrimae on 19.01.2012, 23:44:49

http://www.voice.fi/uutiset/hullu-maailma/suomalainen-kansanedustaja-olen-arjalainen-ja-ylpea-siita/6/34179  Hullu maailma ...

Voicella nyt on yhtä paljon tekemistä laadukkaan median kanssa kuin Lidlin alelaarin mikrosafkoilla on gourmet-ruoan kanssa, mutta tuo otsikointi paistaa silti aika härskisti läpi. Jussi on myös mahdollisesti saattanut tarhaikäisenä sanoa vaikka että "sulla on pimppeli mutta mullapas on pippeli" tai jotain muuta vastaavaa tarhaikäiseltä odotettavaa, mutta näitä ei silti uutisoida tyyliin "Kansanedustaja puhui sukuelimistä".

Jos jotain häiritsee hieman alatyylinen esittelytapa, mainittakoon että heräsin tänään puoli viideltä.

Mutta joo, eipä yleisesti ottaen yllätä. Hassusti en itse ole huomannut mitään laajaa naureskelua sen enempää sosiaalisessa mediassa tai keskustelufoorumeilla.
Play stupid games, win stupid prizes.

Ystävä

Quote from: Suvaitsija on 19.01.2012, 23:14:17
Puhumattakaan tosisuvaitsevaisista ja muista arkipäivän vähemmistövaltuutetuista, jotka syynäisivät levyn sataan kertaan vihapuheen, rasismin, kiihoituksen, syrjinnän, apartheidin, islamofobian, homovastaisuuden ja kaikenlaisen pahan ja väärän varalta, jotta takuukaustikamaa olisi tarjolla huomiseksikin.
Onkohan kukaan muuten vielä keksinyt kuunnella Blashemian biisejä väärinpäin? Ties miten sairaita piiskauslausuntoja tarkkakorvaisimmat saattavatkaan sieltä löytää.

Tämänkertaisen kaustin merkittävin paljastus lienee se, että Halla-aho uskoo horoskooppeihin.

Vapaaoksa

Quote from: Johannes Krauser II on 19.01.2012, 22:06:49
Eihän lue, vaan että Halla-aho ei tajunnut laittaa kysymyslappua mukaan paluukirjeeseen niin kysymykset joutui muistelemaan ulkoa. Taitaa olla ihan toinen ihminen joka luetun ymmärtämisessä tarvitsee apua :D

Täytyy myöntää, että tuo skenaario ei tullut mieleen ensi lukemalla. Näköjään niin tottunut S-postiin ja siihen, että lähetetyt-kansiosta voi katsoa viestien sisällön.

Pitäisikö Halla-aho nyt mieltää mielestäsi myös saatananpalvojaksi tuon "saatananpalvonta on kaunista, KAUNISTA!!!"-kommentin perusteella?

nuiv-or

Onko toimittaja saanut vastauslappua, vai oliko vastaukset suulliset tai kysymyslapulla? Miten noin paljon kirjoitusvirheitä?

Onko tämä ollut postin kautta tapahtuva haastattelu, kysymykset postitse, vastaukset puhelimitse, mitä?

Emo

No niin, se on sitten vuorokausi vaihtunut ja Blashemia-kaustikin loppuunkäsitelty.

Kävikö Jussi rippikoulun? Riparipastoria ja isosia kannattaisi haastatella, sieltä voisi jotain uutta löytyä?

kuuraparta

Aijaijai sentään. Kyllä kansanedustajan pitäisi valita sanansa hieman tarkemmin.

Emo

Quote from: kuuraparta on 20.01.2012, 00:29:12
Aijaijai sentään. Kyllä kansanedustajan pitäisi valita sanansa hieman tarkemmin.

Minä olen koko elämäni ajan valinnut sanani todella huolellisesti juuri sitä silmälläpitäen, että voin olla jossain vaiheessa vielä persukansanedustaja. Hetkeksikään ei kontrolli hellitä, ja samasta syystä en myöskään ole Facebookissa.

Aldaron

Quote from: Hohtava Mamma on 19.01.2012, 23:27:44
Höpö höpö mitään playbackiä vaan Jussi ruoskii yleisönsä korkeimman omakätisesti. Nahkaruoskalla, jonka siimat ovat punottu Lemmyn nelikielisen komppikitaran kielistä.
Taustamusiikkia:
www.youtube.com/watch?v=YHPtcemcunk

www.youtube.com/watch?v=F5N35kQAPv0&feature=related
"Barbaren väljer vapen, du välja må som han,
när vilddjur öppnar gapen, ingen tanke tala kan"
- Pär Lagerkvist

"Men ändå kunde jag inte avstå från att söka mig till det omtöcknade förståndets gemenskap."
- Henrik Tikkanen

kekkeruusi

Quote from: Emo on 20.01.2012, 00:22:58
No niin, se on sitten vuorokausi vaihtunut ja Blashemia-kaustikin loppuunkäsitelty.

Kävikö Jussi rippikoulun? Riparipastoria ja isosia kannattaisi haastatella, sieltä voisi jotain uutta löytyä?
Myös ala-asteen välituntien käytös pitäisi käsitellä. Mahtoiko Jussi kenties heittää naapuriluokan tummahiuksista tyttöä lumipallolla? Rassissmi, sovinissmi! :flowerhat:

JNappula

Quote from: Keijom on 19.01.2012, 18:34:38
Olisko ollut jutun toimittaja huolissaan natsi/rasismi-syytteistä, ja selventänyt asiaa siksi.
Anyway, Halla-aho mainostaa bändiään sivuillaan: http://www.halla-aho.com/scripta/taideplajays_arkistojen_hamarasta.html

Heh, vaikutin noihin(kin) aikoihin samoissa maisemissa, ja ilmeisesti (ainakin nimestä päätellen) yksi bändin jäsenistä oli jonkin sortin hyvänpäiväntuttu. Itse en kyllä ole koskaan ollut mikään hevidiggari, vaikka liki kaikki kaverit olivatkin.
"The difference between a smart feller & a fart smeller is less than you think."

Fidel Von Infidel

Kysymys kuuluu: jos kerta kyseinen zine löytyy monen wanhanliiton hevarin hyllystä niin miksi asiasta nousi haloo vasta nyt?

Emo

Quote from: kekkeruusi on 20.01.2012, 00:57:43
Quote from: Emo on 20.01.2012, 00:22:58

Myös ala-asteen välituntien käytös pitäisi käsitellä. Mahtoiko Jussi kenties heittää naapuriluokan tummahiuksista tyttöä lumipallolla? Rassissmi, sovinissmi! :flowerhat:

Pelottaa ajatella, mitä mahtoi tapahtua yläasteella? Puristeliko kansanedustaja tyttöjä tisseistä!?  :o   :flowerhat:    :-[   :(   ???   :-\ 

kekkeruusi

Quote from: Lordinfidel on 20.01.2012, 00:59:58
Kysymys kuuluu: jos kerta kyseinen zine löytyy monen wanhanliiton hevarin hyllystä niin miksi asiasta nousi haloo vasta nyt?
Koska anti-Halla-aho -suvikset eivät löydä enää mitään muuta, pakko takertua kaikkiin oljenkorsiin. Naurettavaa ja halpamaista. Mitähän minäkin olen mahtanut sanoa 21 vuotta sitten? Kai niistäkin pitäisi ristille naulita, koska suvaitsevaisuus.

EwithAllinPoe

Saako täällä valita ruoskansa itse?

Kunnioittakaamme vakaata piiskakättä.
Sydänmesi kuuluu minulle.

Fidel Von Infidel

Quote from: kekkeruusi on 20.01.2012, 01:07:09
Quote from: Lordinfidel on 20.01.2012, 00:59:58
Koska anti-Halla-aho -suvikset eivät löydä enää mitään muuta, pakko takertua kaikkiin oljenkorsiin. Naurettavaa ja halpamaista. Mitähän minäkin olen mahtanut sanoa 21 vuotta sitten? Kai niistäkin pitäisi ristille naulita, koska suvaitsevaisuus.

Jos näin aluksi painatettaisiin vaikkapa muutama sata kappaletta Jussin naamalla varustettuja huumoripaitoja, joilla osoitettaisiin sympatioita hänen suuntaansa. Aiheesta voitaisiin järjestää jonkunlainen suunnitteluskaba ja voittaja saisi mainetta, selkääntaputtelua sekä rutosti naisia.

Lemmy

Blashemian tulisi tehdä tästä coveri.
(parempi linkki  ;D)
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Tommi Korhonen

Kasvattaisit Jussi pitkän tukan ja menisit (takaisin?) oikeisiin töihin! Yllä esitetty on kyllä totta: Blasphemy myisi välittömästi kultaa jos nyt julkaisisi jotain!
Niinkuin Sanglier sanoi, me rakastamme sinua! Lol taas mikä kausti. Rock on rock, ja Lemmy on ... jumala? (Joku, en tiedä kun olen ateisti)

Krauser: vaikka olettaisimme että Jussi on neekereitä piiskaava arjalainen, niin miten se vaikuttaa A) hänen nykyisiin kirjoituksiinsa, joista media ei puhu mitään, ja B) meihin muihin? Muutuinko minä tuon keksityn (joskaan ei välttämättä väärennetyn) jutun myötä natziksi? Montako kertaa olet nähnyt Jussin livenä? Onko hän tolkumpi kuin kaveripiirisi? (Vinkki: on)
Quote from: Ant. on 25.06.2015, 06:17:22Kerrassaan toivoton tilanne. Kaikki muut eduskuntapuolueet kannattavat suomalaisvastaista politiikkaa. Perussuomalaiset ovat ohjelmatasolla hyvä, mutta sillä on lampaan rohkeus.

far angst

Jotenkin naurattaa ja toisaalta vähän säälittääkin koko Jussicausti.  Sääli kohdistuu niihin, jotka joutuvat noin mitättömän asian keksaisemaan yrittäessään Soinia piestä Jussin teinivuosilla.  Lukemieni juttujen mukaan Jussin CV:ssa pitäisi olla monen sortin vainoa, vastaisuutta, sortoa ja etnisiä puhdistuksia.  Mutta ei,  muuta ei näytä olevan kuin fanzinessa oleva juttu, joka sekin saattaa olla toimittajan keksintö, väärinkäsitys tai jopa oikein ylöspräntättykin.  Väärennökseksi muuten en usko koko fanzinea ja sen juttua, ja sen poisselittelyä pidän lähinnä mamsellihysteriana.  Semminkin kun koko jutusta ei olisi aihetta yhteenkään otsikkoon, ellei juttua Hommassakin omaa kokoaan sata kertaa suuremmaksi kaulittaisi ja käännettäisi.

Eikö tuosta Speztnaz-Jussista mitään raflaavampaa löydy?  Pelkkä bänditeinin (mahdollisesti heittämä) huuli vain?  Missä ovat salaiset yhteydet äärioikeistolaisiin järjestöihin?  Milloin paljastetaan salainen tukirahan kaataminen Jussin valikassaan Ye Olde Nazzylads Bankin numerotileiltä?

Come on, Suvaitsevaisto, antakaa meille jotain todellista ja raflaavaa Jussin epäilemättä vallan saamarinkin hirmuis-kaamoittavasta menneisyydestä.
Rasisteille muistutan, että maahanmuuttajat ovat yhtä hyviä naapureita, kunnollisia, ammattitaitoisia ja rehellisiä, hyvin koulutettuja, lainkuuliaisia ja töissä käyviä veronmaksajia ja yhteiskunnan hyödyllisiä jäseniä kuin ovat Suomen somalit ja mustalaisetkin.

Veli Karimies

Onko mikään lehti vielä haastatellut toimittajaa, joka jutun on laatinut? Jos ei, niin miksi ei? Jos Jussi väittää juttua tekaistuksi, niin eikö tämä ole täysin looginen seuraava journalistinen askel? Vai pelottaako nykytoimittajia, että juttu onkin toimittajan itse keksimä? Ehkä se onkin jo tiedossa ja siksi tälläistä haastattelua ei näy..