News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2011-10-31 patriootti.com-sivut murrettiin, JH-an eroa vaaditaan

Started by turisti, 31.10.2011, 12:02:40

Previous topic - Next topic

Sorsalampi

Saatanan tunarit  >:(

Ei tässä tarvita mitään selittelyjä. Ei kukaan voi olla niin jäätävän idiootti, edes humalassa, että "vahingossa" onnistuu tuikkaamaan jäsenhakemuksen oikeine yhteystietoineen tuolle sivulle. Aneemiset selittelyt vaan vaikeuttavat tilannetta. Perussuomalaiset toiminevat nyt ripeästi.

Okkonen onneksi on entinen (?) kunnanvaltuutettu. Oulun suunnan persujen paikallisosasto toivottavasti pitää huolen, ettei kaveria nähdä politiikan parissa ainakaan tämän puolueen puitteissa. Ei ainakaan ennen kuin osaa 2.0 promillen humalassa erottaa koiran kissasta.

Pyysalolla taas vaikuttaa olevan varsin alhainen älykkyysosamäärä. Vai onko skenessä todella muitakin ihmisiä, jotka eivät näe patriootti.com -sivustossa tai esimerkiksi Hommassa mitään eroa? Jos ei Eerola kansanedustajana ymmärrä potkia ämmää pihalle, niin toivottavasti eduskuntaryhmä asiaa jotenkin edesauttaa.
Hommaa jo vuodesta 2005

Emo

Koetko itse, Sunt Lacrimae, tämän ketjun perusteella olevasi ilmaisultasi jotain muuta kuin teinisegmenttiä? Oletko varma?

Poliitikot ovat p-sakkia enemmän tai vähemmän, luonnollisesti persutkin. Juovat viinaa ja huutelevat minareettihuutoja ja muuta kamalaa. Minulla on persuihin ihan normaali suhtautuminen, niitä ei minun tarvitse nostaa jalustalle tai talloa suohon. Toisin näkyy olevan sinulla ja kaverillasi ruuskalla, kun tuollainen riemu teillä repeää Okkosen liittymisistä. Yksi persu on lähettänyt hakemuksen äärioikeistolaiseen järjestöön, perunut sen seuraavana päivänä. Tyyppi voi olla rasisti ja antisemitisti ja ties mitä, mutta Erkki Tuomiojakin on antisemitisti juutalaisvihaaja ja rasisti. Ja mikä kauheinta, Erkki on ministeri!! Sen luulisi järkyttävän moninkertaisesti enemmän!

Lisäksi Okkonen kertoo olleensa kännissä, mutta muutamat täällä "tietävät" ettei Okkonen ollut kännissä? Mistä he sen tietävät? Eivät mistään, senkun vaan teinisegmentti huutelee. Suomessa on aina ollut "lieventävä asianhaara" mille tahansa, jos onnistuu olemaan kännissä. Se ei ole minun keksintöni vaan maan tapa. Itse taas en ole koskaan kännissä. (Tai kahdesti olen hieman ollut, parikymppisenä. En sen jälkeen.) Jos Okkonen ylipäätänsä tulee esiin kommentoimaan, hän ilmeisesti tohtii puhua tottakin? Olisihan hän voinut olla hiljaa, kommentoimatta mitään. Se olisi ollut helpompaa. Kukaan tuskin olisi voinut todistaa että Okkonen ikinä mitään hakemusta minnekään lähetti. Ei tämä esiintulo ainakaan sitä vahvista, että Okkonen olisi paatunut valehtelija.

Ja kyllä minulla on syytä olettaa, että sinulla on joku ideologia takana kun noin humalaa ja viinaa paheksut! On tuo Suomen oloissa sen verran harvinainen asenne.

nuiv-or

Epäilyttävintä tässä jutussa on, ettei hesari ole vieläkään uutisoinut tästä.

http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/kansallisen-vastarinnan-jasenhakemukset-vuotivat-julkisuuteen/916974

Suurin osa hakijoista on miehiä.   ;D

Etunimi: testi
Sukunimi: testi
Sukupuoli: mies

Niinpäs onkin, 425/480 on miehiä, mutta on siellä naisiakin:

Etunimi: etunimi
Sukunimi: sukunimi
Sukupuoli: nainen

Roope

Onhan nämä aika hauskoja.

Hei,

Olen vastavirran poliittinen aktiivi ja kehittelen parhaillani muutaman ystäväni kanssa uutta suomalaista reformi-puoluetta. Olemme lukeneet artikkelejanne ja minulla olisi esittää teille pari kysymystä.

Haluaisin kysyä liikkeenne johdolta, onko teillä mitään muuta poliittisia tavoitteita kuin maahanmuuton vastustaminen?

Mitä mieltä olette esimerkiksi kansantaloudesta, rahataloudesta, EU-jäsenyydestä tai luonnonsuojelusta?

Olette äärioikeistolainen järjestö, mutta oletteko äärikapitalistinen? Kannatatteko vapaata markkinataloutta vai kansantalouden sääntelyä ja keskusjohtoisuutta? Entä painaako arvostuksissanne yksilönvapaudet enemmän kuin yhteinen etu?

Entä kuinka paljon rotukysymyksillä on merkitystä ajatuksiinne maahanmuuttosta? Uskotteko klassisen rasismin periaattein tiettyjen rotujen ylivertaisuuteen vai oletteko sitä mieltä, että rodut ovat tasavertaisia, mutta eivät sovi yhteen? Vai onko rotukysymyksellä ylipäänsä mitään merkitystä, jos arvostelujenne kohde on nimen omaan maahanmuuttopolitiikka?

Toivoisimme yhteydenottoa yhteiseen sähköpostiimme [email protected]. Olette myös tervetulleita tutustumaan blogiimme osoitteessa http://tulevaisuuspuolue.blogspot.com/

QuoteHei. Nesteen asemien mittareihin on liimattu teidän tarroja. Mittarit ovat osa Nesteaseman ilmettä ja niissä ei sallita mitään virallisesta ilmeestä poikkeavaa tarroitusta. tarrat ovat erittäin hankalasti poistettavia. Me joudumme laskuttamaan teitä teippien poistoista (n. 300€/asema) tai vaihtoehtoisesti voitte itse poistattaa ne. Poisto pitää tehdä liuottimia apuna käyttäen, ette maalipinta vaurioidu. tarroja on ainakin CM Joensuun Pilkon asemalla. Pyytäisin yhteydenottoa asian sopimiseksi.

QuoteTerve, olen kiinostunut tietä millaisia aktivismi teillä on turussa. Asun turussa ja olisin kiinostunut autakaa teitä. Äidenkieleni on englantia puhun kuitenkin suomea ja olen suomalainen. Minulla on aika paljon kokemus ja uskon että pystyn autta.  Odotan vastanne ja olemme ytheisia.

Hei

Kirjoitan juttua katukuvaamme Kajaaniin ilmestyneistä, ilmeisesti aktivistienne kiinnittämistä tarroista.

Onko mahdollista puhua tämän päivän aikana jonkun toiminnassa mukana olevan kanssa hänen tavoitteistaan ja syistään olla järjestössä mukana?

Minut saa kiinni sähköpostista tänään klo 17 asti.

Quoteen tiedä mitä haette näillä perkeleen korteilla jota kiinnitätte autojen tuulilaseihin,mut mua se ei liikuta muutoin kuin sen,et jos se ei lopu mun autooni,mä tulen ja räjäytän teijät.en uhkaa,mä lupaan.saatana,ja mun lapset pidätte poissa teijän kuvioista!killeri tulee tarvittaessa.

QuoteHaastattelupyyntö

Olen tekemässä suomalaista nationalistista liikehdintää käsittelevää artikkelia Helsingin Sanomien sunnuntaisivuille. Haluaisin haastatella artikkelia varten Kansallisen vapautusrintaman toimintaa organisoivia henkilöitä. Artikkelissa on tarkoitus käsitellä puoluekentän ulkopuolella toimivan nationalistisen liikehdinnän nykytilaa ja toimintaa sekä liikkeen käsityksiä viime vuosina puoluekentällä virinneestä maahanmuuttokriittisestä keskustelusta. Voin kertoa artikkelista tarkemmin tai lähettää kysymyksiä, jos joku ottaa minuun yhteyttä.

Terveisin,

Matti Rämö
Toimittaja, HS/sunnuntaitoimitus
[email protected]
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

nuiv-or

QuoteTerve. Lähetin muutamia kuukausia sitten pari kysymystä liittyen järjestöönne, mutta en saanut ikinä vastausta. Kenties ne olivat liian vaikeita kysymyksiä, en tiedä kuka näitä viestejä edes lukee siellä, toivottavasti ei mikään ihan nollataulu kiljuskini.

Tällä kertaa tiedustelisin kuinka hyvin rekisteröityneiden jäsenten henkilötiedot ovat suojattu,
miksi minun tulisi antaa oikea nimeni ja osoitteeni, mitä hyödyn liittymisestä, ja mitä voisin tehdä järjestön toiminnan hyväksi? Mikäli ollenkaan arvostatte uusia jäseniä pienen puuhakerhonne vahvistukseksi, teidän kannattaisi vastata tällaisiin tiedusteluihin, jotta potentiaaliset osallistujat eivät jää pois toiminnasta.

Mielessäni on jopa käynyt että koko sivusto on pelkkä demla-mafian tai supon harhautus, jolla pyritään keräämään "haitallisen aineksen" tietoja ja kenties syyttää kiihotuksesta.

Olettehan tietoisia myös siitä, että kaikki tiedot lähetetään salaamattomina ja ne ovat kenen tahansa kaapattavissa joka yhteenkään matkan varrella olevaan kytkimeen liittyy? Suosittelisin ottamaan käyttöön SSL/TLS -salauksen sillä minullakin olisi kerrottavana asioita joita en lähetä salaamattomana.

ämpee

Hieman ot, mutta koskee tässä aiheessa esiintyvää ongelmaa.
Tarrojen liima lähtee kevyesti irti melkein mistä tahansa, voilla !!
Margariinikin saattaa tehota, ja kun kokeilu sillä on halvempaa, niin sitä ensin.

Mikäli tarra on paperia, niin voita vaan "leivälle", ja odottelemaan.
Muutaman tunnin kuluttua viimeistään lähtee tarra talouspaperilla pyyhkäisemällä.

Kaikki pehmeiksi suunnitellut liimat kyllääntyvät rasvoista, ja tulevat nöyrästi pois pyyhittäviksi.
Koviksi kovettuviin liimoihin voi kokeilla mekaanisia napauksia, tai jopa jäädyttämistä ensin.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Haplotaxida

Quote from: nuiv-or on 01.11.2011, 01:54:17

Vähän ennen aikaista:

.. Pyysalo ei ole varma, aikooko hän olla liikkeen kanssa tekemisissä tulevaisuudessa.

- Perussuomalaisten eduskunta-avustaja haki uusnatsien jäseneksi (HS. 1.11.2011 6:00)
THL - Turhuuden ja huolettomuuden laitos

far angst

Mutta ajatellaanpa, että ei olisikaan olemassa näitä aina silloin, tällöin ja jopa toistuvasti kännissä mokailevia reppanapersuja –  eduskunnassa ja vallan varavaltuutettunakin.  Millä sitten kverulanttimestari  pääsisi toteuttamaan sitä ominta itseään?  Ekstiä silleen oikeen tosissaan pöyhimään,  tonkimaan ja penkomaan, olettamaan ja tulkitsemaan oman agendansa, luonnevikojensa ja nettikverulanttiterapiansa mukaisesti. 

Mihin sitä kitisijämartta joutuisikaan, jos ei noita reppanapersuja olisi olemassa niin oikeamielisen hurskaasti päälle syljettäväksi?   Mihin sitä sitten pääsisi sen myrkyllisen lööppimusteensa ja säieotsikkohapponsa valuttamaan?  Mistä me oikeen sillon kitistiin, ku ei ollu persuja?

Eikö reppanapersuton otsikko/ingressi, nettisäeie ja koko mailmakin oo vallan kauhee ajatuskin?
Rasisteille muistutan, että maahanmuuttajat ovat yhtä hyviä naapureita, kunnollisia, ammattitaitoisia ja rehellisiä, hyvin koulutettuja, lainkuuliaisia ja töissä käyviä veronmaksajia ja yhteiskunnan hyödyllisiä jäseniä kuin ovat Suomen somalit ja mustalaisetkin.

Faidros.

Quote from: Haplotaxida on 01.11.2011, 06:23:08
Quote from: nuiv-or on 01.11.2011, 01:54:17

Vähän ennen aikaista:

.. Pyysalo ei ole varma, aikooko hän olla liikkeen kanssa tekemisissä tulevaisuudessa.

- Perussuomalaisten eduskunta-avustaja haki uusnatsien jäseneksi (HS. 1.11.2011 6:00)

Lyhyen aikaa oli uutinen, koska enää ei löydy.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

kekkeruusi

Nyt se anti-Perussuomalainen mellakka vasta alkaa roskalehdistön parissa. Tietenkin koko puolue puoline miljoonine äänestäjineen on nazeja, kun yksi idiootti avustaja on mennyt johonkin ilmoittautumaan. Odottakaapa vaan, tätä siitä tulee. :facepalm:

Noottikriisi

Hyvänä puolena pitäisin sitä ettei Hakkaraisen hakemusta ole ainakaan vielä löytynyt!

En ole tuohon järjestöön tutustunut muuten kuin että siihen välillä viitataan esimerkkinä siitä että Suomessa on järjestäytynyttä äärioikeistolaista toimintaa. Todellinen toiminta on ilmeisesti kuitenkin ollut vain jotakin tarrojen liimailua tai julisteiden kiinnittelyä joten en ainakaan itse tunne että tuo toiminta olisi pelottavaa. Pelottavampi on esimerkiksi tämä antifasistin palaute, jos olisin itse ollut mukana tarroja liimailemassa niin kyllä säikähtäisin.

Quote from: Roope on 01.11.2011, 02:42:37

Quoteen tiedä mitä haette näillä perkeleen korteilla jota kiinnitätte autojen tuulilaseihin,mut mua se ei liikuta muutoin kuin sen,et jos se ei lopu mun autooni,mä tulen ja räjäytän teijät.en uhkaa,mä lupaan.saatana,ja mun lapset pidätte poissa teijän kuvioista!killeri tulee tarvittaessa.

Hyvin harrastelijamaista tuo toiminta lienee ollut koska ainakin minun selailemassani jäsenhakemuslistassa oli muutamakin useaan kertaan jäseneksi yrittänyt joka tuskaili miksei saanut mitään palautetta. Harkitsematonta tuollaiseen toimintaan ilmoittautuminen netin kautta on vaikka olisi kuinka puhdassydäminen aatteen kannattaja.

Muuten olen sitä mieltä että jäsenluettelon jakelu netissä on surullista, mitä noita selailin niin suurin osa oli nuoria ja/tai yksinkertaisia ihmisiä jotka ovat voineet harkitsemattomuuttaan ja elämänkokemuksen puutteen takia pitää tätä mielenkiintoisena toimintana. Toivottavasti antifasistit nyt toteavat saman ja jättävät tavalliset ihmiset rauhaan, myös yksinkertaiset. Jos tämä järjestö edustaa Suomessa uhkaavinta äärioikeistolaisuutta niin sehän on sitten hyvä uutinen kaikille koska toiminta näyttää olevat sangen vaaratonta eikä kiinnostuneitakaan ole kovin paljon.

Tyhmänä kysymyksenä esittäisin että onko natsismin kannattaminen tai natsijärjestöön kuuluminen laitonta? Itse en oikeastaan tiedä natsien aatteista tai tavoitteista muuta kuin että ennen vanhaan natsit tappoivat aatteensa nimissä miljoonittain ihmisiä, toisaalta niin ovat tehneet myös kommunistit joten onko näissä aatteissa jokin periaatteellinen ero miksi toista pidetään yleisesti hyväksytympänä kuin toista? Onko kysymys vain siitä että Neuvostoliitto oli voittajien puolella?
Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

Noottikriisi

Quote from: kekkeruusi on 01.11.2011, 07:49:14
Nyt se anti-Perussuomalainen mellakka vasta alkaa roskalehdistön parissa. Tietenkin koko puolue puoline miljoonine äänestäjineen on nazeja, kun yksi idiootti avustaja on mennyt johonkin ilmoittautumaan. Odottakaapa vaan, tätä siitä tulee. :facepalm:

Jep, näin tätä asiaa varmaan tullaan esittämään ja taas pitää Soinin irtisanoutua ja tehdä vaikka mitä katumusharjoituksia. Samalla syvennetään tietämättömien kansalaisten persuja kohtaan tuntemaa ennakkoluuloa.  :(

Everyman

Quote from: Haplotaxida on 01.11.2011, 06:23:08

Tuohon ei kyllä voi lisätä enää mitään. Pyysalo on valmista pässinlihaa, monoa takapuoleen vaan.

Vaikka tuskinpa sittenkään, persut on loputtoman ymmärryksen ja anteeksiannon puolue. Saahan sitä mokailla! Kunhan on omaa porukkaa.

Blanc73

Pravdan toimituksen runkkuringissä saatiin ilmeisesti yhtaikainen punavihreä-superorgasmi. Tosin itseäni alkaa jo vituttamaan kohusta toiseen rynniminen, vaikkakin viherkommaritoimittajat seuraavat Persujen edesottamuksia kuin hyeenat.
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

sunimh

Henkilökohtaisesti ihmettelen lähinnä asiasta kohuamista tälläkin palstalla. Jokainen nyt näkee, että järjestön taso on suurin piirtein tasolla "pelataan bilistä ja juodaan kaljaa", minkä tarrojen liimailulta keritään; ihan oikeastiko tästä kannattaisi välittää jotain? Jotkut takku.netin anarkistitkin (oletan että näilläkin joku järjestö on?) ovat paremmin järjestäytyneitä, mikä kertoo  jo paljon kun puhutaan sentään anarkisteista. Ei kaikkeen tyhmään (kohut) vain kannata lähteä mukaan.
Finland - the small Nordic nation, known for its high suicide rates, heavy drinking and domestic violence.
   - Fox News, 31.12.2009

pattisimonen

Hymm... mielenkiintoista.

Mitäs jos ... joku tahvo perustaisi uuden nettisivuston, sanotaan nyt vaikka "alas kapitalismi" tai "Vallatkaa Pörssi". Otetaan vastaan jäsenanomuksia x vuotta, ollaan muuten passiivisia, liimaillaan pari tarraa johonkin ja ei muuta. Jäsenhakemuksessa kysellään kaikenlaista.

Parin vuoden kuluttua vuodetaan homma nettiin ja väitetään, että hakkerit mursivat tietokannan.

Saman voisi tehdä myös nyt tapetilla olevalla "pettämispalvelulla".

Miettikää mihin nimenne laitatte. Minä kyllä kiistäisin, vaikka olisinkin tuohon palveluun nimeni laittanut. Lienee aika epätodennäköistä, että joku voisi todistaa juuri sinun kirjoittaneen nuo tekstit verkkoon.

Joku irvileukahan olisi voinut yrittää jäsenyyttä vaikkapa jonkun RKP:n kansanedustajan nimellä.

Aallokko

Toisaalta mietityttää, että onko yhtään parempi hakea / kuulua kommunistiseen järjestöön tai johonkin vastaavaan. Miten kukaan voi kuulua omalla naamallaan ja nimellään esimerkiksi Vapaa liikkuvuus ry:hyn ja tätä asiaa ei repostella hämmästyneen vahingoniloisena mediassa? En ole ääriaatteiden kannattaja, mutta erikoista, että tietyt ääriaatteet ovat ihan ok, jopa cooleja, toiset täysin urpoja ja tabuja. Suvispuoli sanelee näemmä pelin säännöt.

ukkometso

Tässähän nyt ei oikein voi syyttää roskalehdistöä kun kerran nämä tyypit ovat oma-aloitteisesti hakeneet siihen lafkaan jäseneksi, okei se ex-valtuuttettu "takahikiältä" nyt ei  paljon tahraa tuo.

Mutta eduskunta-avustaja on aktiivinen  Perussuomalainen toimija, vaikka paperilla Eduskunnan palkkalistoilla, mutta on silti aika ihmeellistä jos hän ei saa monoa.   Varsinkin kun on jo ennenkin näyttöä että käytös ei oikein anna kuvaa että ymmärtää missä  on töissä.

Ja voi hiukan  kysyä kansanedustajankin perään kun on  avustajaa ollut valistsemassa että oliko valinta ihan nappiin osunut, varsinkin kun on kyseessä puolueen varapuheenjohtaja.

Muuaalla maailmassa tongitaan pienemmätkin asiat, että pitäisi olla erittäin tarkka näissä kysymyksissä jotka suoraan vaikuttaa puolueen uskottavuuteen.  Ei pidä antaa vastustajille tälläisiä syöttöjä, nämä menee aina omaan maaliin.

Ei sillä onhan nämä vasemmistolaiset liikkeet ihan in, ja  martta-kerhokin muuttuu ääriliikkeeksi  kun sinne liittyy persu.  Tilanne on vain niin, ei se itkemällä parane.  Ja jos ei kestä leikkiä niin sitten ei kannata  pyrkiä eduskuntaan ;)
Nerouden ja typeryyden ero?

Neroudella on rajansa.

Emo

Quote from: Sunt Lacrimae on 31.10.2011, 22:51:01
Quote from: Histon on 31.10.2011, 22:41:23
Itse olisin yllättynyt, jos Perussuomalaisten kunnanvaltuutetuista ei löytyisi paria kovan luokan natsia (enkä nyt puhu mistään höpö höpö jäsenhakemuksen jättämisestä), ja yhtä yllättynyt olisin siitä jos Vasemmistoliiton tai Vihreiden kunnanvaltuutetuista ei löydy yhtäkään anarkisti/viher terroristia. Aina seula vähän vuotaa, ja joku ui läpi.

Vuotaahan se. Jos ei lasketa näitä kaikkien tuntemia poliisinmurhahuuteluja, kuokkavierailuja ja talonvaltauksia niin tulee takavuosilta mieleen näitä tapauksia kuten Vihreiden eduskuntavaaliehdokas Markus Drake, joka poltteli Vihreiden vaaliteltalla ganjabista keskellä Helsinkiä ja kutsui vielä median paikalle. Siinä tapauksessa varmaan saatiin puoluetoimistolla harmaita hiuksia samalla tavoin kuin persujen riveissä on harmaannuttu näiden ramisipilöiden ja tuomasokkosten ansiosta.

Onkos kellään muuten mitään todisteita, että mainitut ex-kunnanvaltuutettu ja eduskunta-avustaja olisivat toimineet ko kansallissosialistisessa liikkeessä? Jos he eivät ole koskaan toimineet liikkeessä millään tavalla, kummankin vetoaminen päähänpistoon ja omaan tyhmyyteensä kuulostaa mielestäni uskottavalta. On tietysti totta, että ideaalimaailmassa tyhmät eivät hakeudu poliittisiin tehtäviin, tai ainakaan kansa ei heitä niihin äänestä.

Mikäli lisätodisteita asian tiimoilta ei ilmaannu, niin näkisin asian juuri hölmöily-osastolle menevällä. Jatkokeskustelua voi viritellä siitä hölmöilyn sopivuudesta poliittisissa tehtävissä toimiville.

Hienoa. Täällähän on laajennettu jo muidenkin puolueiden edustajien kuin pelkästään persujen hölmöilyihin. Vihreissä esimerkiksi on paljon hölmöilijöitä, Drake muistuu vain mieleen jonkinsortin "ääri"esimerkkinä. Vaikka ei oikeastaan edes ole sellainen.
Hölmöily ei tietenkään ole sopivaa, mutta ihmiset hölmöilevät. Kyseessä ei myöskään ole enää pelkkä "hölmöily", jos ihminen oikeasti on natsi tai viherterroristi.

normi

Vihreiden ja vasureiden edustajistä löytyy todennäköisesti ihan väkivaltaa ja murtoja ja vahingontekoja keinovalikoimissaan käyttäneitä anarko_eläinoikeus_suorantoiminnan henkilöitä, eivät ole vain tulleet ilmi.

En ole jaksanut lukea tätä... mitäs pahaa tämä äärioikeistoporukka siis on tehnyt? Onko ne levittäneet rasistista natsipropagandaa vai mitä ne on tehneet? Voisko joku tehdä pienen briiffin.
Impossible situations can become possible miracles

Nuivanlinna

Quote from: ukkometso on 01.11.2011, 08:54:55
Ja voi hiukan  kysyä kansanedustajankin perään kun on  avustajaa ollut valistsemassa että oliko valinta ihan nappiin osunut, varsinkin kun on kyseessä puolueen varapuheenjohtaja.

Niinpä. http://www.hs.fi/politiikka/Perussuomalaisten+eduskunta-avustaja+haki+uusnatsien+j%C3%A4seneksi/a1305548402554

QuotePyysalon mukaan kansanedustaja Eerola tietää avustajansa hakemisesta ja on suhtautunut asiaan "ihan hyvin".

Pitäisikö PS:n palkata valtesmanni Visbacka katsomaan tämä eduskuntaryhmä lävitse? Ramille pari avustajaa ja silleen.
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

kekkeruusi

Tässähän nyt ei oikein voi syyttää roskalehdistöä kun kerran nämä tyypit ovat oma-aloitteisesti hakeneet siihen lafkaan jäseneksi, okei se ex-valtuuttettu "takahikiältä" nyt ei  paljon tahraa tuo.
Nimenomaan siitähän en roskalehdistöä syyttänytkään mitä tämä avustaja-idiootti on tehnyt, vaan siitä varsin ilmeisestä yleistyksestä jonka kaikki perussuomalaisvastaiset tästä tekevät puoluetta ja sen äänestäjiä kohtaan.

Kyllä kenkää voisi antaa viimeistään nyt. Jonkinlaisia edellytettyjä kriteereitä pitäisi siihenkin hommaan olla, vaikka ei olekaan itse valittu äänestyksellä. Avustaja edustaa avustamaansa edustajaa.

Muuaalla maailmassa tongitaan pienemmätkin asiat, että pitäisi olla erittäin tarkka näissä kysymyksissä jotka suoraan vaikuttaa puolueen uskottavuuteen.  Ei pidä antaa vastustajille tälläisiä syöttöjä, nämä menee aina omaan maaliin.
Näin juuri, onkohan kokemattomuuden ja liiallisen menestyksen luoman innokkuuden syytä tämäkin.

Ei sillä onhan nämä vasemmistolaiset liikkeet ihan in, ja  martta-kerhokin muuttuu ääriliikkeeksi  kun sinne liittyy persu.  Tilanne on vain niin, ei se itkemällä parane.  Ja jos ei kestä leikkiä niin sitten ei kannata  pyrkiä eduskuntaan ;)
Mutta kun edes syytettäisiin niistä jutuista, jotka puolueeseen oikeasti liittyy kaiken maailman avustajien typeryyksien sijaan.

ukkometso

Quote from: normi on 01.11.2011, 09:11:21
En ole jaksanut lukea tätä... mitäs pahaa tämä äärioikeistoporukka siis on tehnyt? Onko ne levittäneet rasistista natsipropagandaa vai mitä ne on tehneet? Voisko joku tehdä pienen briiffin.

No mä voin laittaa yhden  esimerkiksin, miten nämä "isänmaanystävät" ovat tuoneet itseään esille, en menisi  sanomaan että  tämä ainakaan parantaa poppoon julkikuvaa.

Vaalitilaisuuteen hyökättiin Rotuaarilla - poliisi käytti etälamautinta
QuotePoliisi on ottanut kiinni kolme noin 20-vuotiasta oululaista miestä, jotka kävivät kokoomuksen kansanedustajaehdokkaiden kimppuun Rotuaarilla lauantaina puolen päivän jälkeen. Välikohtauksen aikaan usean puolueen kansanedustajat olivat pitämässä vaalitilaisuutta Kauppurienkadulle rakennetussa vaalikylässä.
Poliisin mukaan miehet olivat olleet jakamassa omia esitteitään Rotuaarilla. Kalevan saamien tietojen mukaan he jakoivat Kansallinen vastarinta-liikkeen lentolehtisiä.

Pohjois-Pohjanmaan kokoomuksen kunnallissihteeri Jaakko Salovaara oli ottanut kuvia muista ehdokkaista, kun miehet olivat käsittäneet tulleensa valokuvatuiksi. Miehet olivat kiivastuneet ja käyneet ehdokkaan kimppuun vaatien kuvien poistamista kamerasta. Miehet olivat käyneet myös kahden muun paikalla olleen henkilöön kimppuun.

Muun muassa Pohjois-Pohjanmaan kokoomuksen kunnallissihteeri Jaakko Salovaara joutui miesten hyökkäyksen kohteeksi.

Tilanne rauhoittui vasta poliisin tullessa paikalle. Miehet vastustivat paikalle tulleita poliiseja, jolloin poliisi joutui käyttämään paprikasumutetta ja etälamautinta miesten rauhoittamiseksi. Poliisi otti miehet kiinni ja laittoi heidät käsirautoihin. Heitä epäillään pahoinpitelystä ja virkamiehen vastustamisesta.

Poliisi kuulustelee miehiä lähiaikoina.

Miehillä päällä luotiliivit

Paikalla oli runsaasti yleisöä, joka oli kiinnostunut vaalikojuissa esillä olleista ehdokkaista ja puolueiden esittelyistä.

Poliisin saamien tietojen mukaan hyökkääjäryhmään olisi kuulunut useampia henkilöitä, joista osa pääsi pakoon.

Miesten motiivista ei vielä ole poliisilla tietoa. Miehet olivat varustautuneet luotiliivein, mikä viittaisi siihen, että he olivat varautuneet väkivaltaan.

Tämä ainakin riittää mulle todisteeksi  tästä hörhöporukasta.  Okei, tilannehan oli hiukan epäselvä, mutta lopputulos ratkaisee.
Ei mulla ainakaan  tulisi mieleenkää sympatisoida saati pyrkiä jäseneksi.  No tämä on vain minun vaatimaton mielipiteeni

Neroudella on rajansa.

Johannes Krauser II

Quote from: Noottikriisi on 01.11.2011, 07:52:21
Tyhmänä kysymyksenä esittäisin että onko natsismin kannattaminen tai natsijärjestöön kuuluminen laitonta? Itse en oikeastaan tiedä natsien aatteista tai tavoitteista muuta kuin että ennen vanhaan natsit tappoivat aatteensa nimissä miljoonittain ihmisiä, toisaalta niin ovat tehneet myös kommunistit joten onko näissä aatteissa jokin periaatteellinen ero miksi toista pidetään yleisesti hyväksytympänä kuin toista? Onko kysymys vain siitä että Neuvostoliitto oli voittajien puolella?
Natsismi oli pelkkä vastareaktio kommunismille, ja sen menestys nojasi pitkälti valheisiin ja salaliittoteorioihin sekä ensimmäisestä maailmansodasta että kommunismin noususta. Jos ne riisuu niin se oli pelkkää nationalismia, populismia ja arvokonservatismia. Kun koko liikkeen riisuu mystiikastaan on yhtäläisyydet nykyisiin nouseviin poliittisiin liikkeisiin aika selvät, mutta onneksi ihan vastaavia sanoista tekoihin siirtyjiä ei vielä löydy.

Aika harva puolustaa stalinisteja ja se revisionismi mm. puhdistuksiin liittyen alkaa olla kuollutta. En tiedä miten laajasti vasemmistolaisia liikkeitä haluat leimata kommunisteiksi tuossa massamurhaaja-mielessä, mutta jännä muistuttaa että juuri ennen kuin Hitler hyökkäsi Ranskaan siellä kommunistit olivat saaneet ajettua läpi ensimmäiset palkalliset lomat ja 40 tunnin työviikot. Demokratioissa vasemmistolaiset liikkeet ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi, moisia ansioita ei natseilta löydy.

ukkometso

Quote from: kekkeruusi on 01.11.2011, 09:28:52
Kyllä kenkää voisi antaa viimeistään nyt. Jonkinlaisia edellytettyjä kriteereitä pitäisi siihenkin hommaan olla, vaikka ei olekaan itse valittu äänestyksellä. Avustaja edustaa avustamaansa edustajaa.
Täsmällen näin. Kyllä se valitettavasti kertoo avustajasta aika paljon, että hän on  ollut se ainoa perussuomalaisten avustaja joka  mokaa ja se menisi vielä, mutta kun  ne selitykset ovat niin lapsellisia kuin olla ja voi.

Ja tämä avastuja ei ole mikään palkaton harjoittelija vaan   me veronmaksajat niidenkin kohtuuhyvät palkat maksetaan.  Niin uskallan vaatia että jos persut aikoo olla  se "vanhojen puolueiden" rakkikoira niin silloin pitää olla oma piha kunnossa että on varaa moralisoida/arvostella muita. 

Tällä menolla se persujen "äärisiipi" imago syntyy/synnytetään mediassa ilman järeitä perusteita kun tulee tälläisiä "todisteita " >:(

Neroudella on rajansa.

Sivusta seuraaja

Eerola kommentoi:

QuoteHän ei tuomitse avustajan tekoa.

- Ei se nyt väärin ole, jos joku hakee jäsenyyttä johonkin. Hän ei ole ikinä varsinaisesti mennyt mukaan toimintaan, eikä maksanut jäsenmaksua. En näe sitä esteenä työlle eduskunnassa, vaikka kovin kyseenalainen tuo järjestö on.

- Järjestö on minulle vieras. En tiedä, oliko se tuolloin, kun Ulla siihen haki, niin samoilla aatteilla kehissä mukana, vai onko se nyt muuttunut radikaaliksi.

Eerolan mukaan avustaja haki jäsenyyttä joitakin vuosia sitten.

- Se oli muutamia vuosia sitten. Ja leikkisästi voin paljastaa synkän salaisuuden Ullan menneisyydestä, että hän oli silloin keskustapuolueen jäsen. Hän on tehnyt virheitä muutenkin. Hän on tehnyt parannuksen, kansanedustaja naurahtaa.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/kansanedustaja-avustajansa-uusnatsiyhteydesta-ei-se-nyt-vaarin-ole/art-1288425002370.html

Noottikriisi

Quote from: Johannes Krauser II on 01.11.2011, 09:40:39
Quote from: Noottikriisi on 01.11.2011, 07:52:21
Natsismi oli pelkkä vastareaktio kommunismille, ja sen menestys nojasi pitkälti valheisiin ja salaliittoteorioihin sekä ensimmäisestä maailmansodasta että kommunismin noususta. Jos ne riisuu niin se oli pelkkää nationalismia, populismia ja arvokonservatismia. Kun koko liikkeen riisuu mystiikastaan on yhtäläisyydet nykyisiin nouseviin poliittisiin liikkeisiin aika selvät, mutta onneksi ihan vastaavia sanoista tekoihin siirtyjiä ei vielä löydy.
Jos kirjoituksestasi riisuu mystiikan niin tarkoitatko että Perussuomalaisten ja natsien oleellisin ero on se että perussuomalaiset eivät ole vielä siirtyneet sanoista tekoihin?

Quote from: Johannes Krauser II on 01.11.2011, 09:40:39
Aika harva puolustaa stalinisteja ja se revisionismi mm. puhdistuksiin liittyen alkaa olla kuollutta. En tiedä miten laajasti vasemmistolaisia liikkeitä haluat leimata kommunisteiksi tuossa massamurhaaja-mielessä, mutta jännä muistuttaa että juuri ennen kuin Hitler hyökkäsi Ranskaan siellä kommunistit olivat saaneet ajettua läpi ensimmäiset palkalliset lomat ja 40 tunnin työviikot. Demokratioissa vasemmistolaiset liikkeet ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi, moisia ansioita ei natseilta löydy.
Kannatan demokraattista vaikuttamista joten sikäli minulla ei ole mitään vasemmistolaisia vastaan, luultavasti olen aika monessa asiassa samoilla linjoillakin länsimaisen vasemmiston kanssa esimerkiksi tasa-arvo- ja tulonjakoasioista.
Toisaalta ne maat joissa kommunistit ovat päässeet vapaimmin rakentamaan ihanneyhteiskuntaansa ovat minusta olleet pelottavia.

Kommunistiksi leimaamista käytin nyt vain koemielessä saadakseni vertailumielipiteen siitä millä perusteella nykyisiä puolueita voi leimata natseiksi. Esimerkiksi onko vasemmistoliiton ja stalinismin oleellisin ero siinä että vasemmistoliitosta "ihan vastaavia sanoista tekoihin siirtyjiä ei vielä löydy"?

normi

Eli avustaja haki jäsenyyttä ollessaan kepulainen. Siis kepun jäsen haki jäsenyyttä, ei ps:n.
Impossible situations can become possible miracles

Sputnik

Quote from: sunimh on 01.11.2011, 08:40:30
Henkilökohtaisesti ihmettelen lähinnä asiasta kohuamista tälläkin palstalla. Jokainen nyt näkee, että järjestön taso on suurin piirtein tasolla "pelataan bilistä ja juodaan kaljaa", minkä tarrojen liimailulta keritään; ihan oikeastiko tästä kannattaisi välittää jotain? Jotkut takku.netin anarkistitkin (oletan että näilläkin joku järjestö on?) ovat paremmin järjestäytyneitä, mikä kertoo  jo paljon kun puhutaan sentään anarkisteista. Ei kaikkeen tyhmään (kohut) vain kannata lähteä mukaan.

Ei se että ne on tunareita ja epäpäteviä natseja tee asiasta kyllä yhtään parempaa. Anarkisteihin vertaaminen (ja sitä kautta asian painaminen villasella) kuulostaa hieman han-kortilta.