News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2011-10-26 VU Arhinmäki: Rasistista toimintaa ei pidä tukea julkisin varoin

Started by Ink Visitor, 26.10.2011, 10:06:26

Previous topic - Next topic

kaneh_bosm

Quote from: Emo on 08.02.2012, 14:01:11
Aivan ihanaa tämä ihmisten "teeskentelemätön" viaton sinisilmäisyys!
Kun ei edes osata kuvitella, mitä tuo heterosta homoksi tapahtuva "eheytys" edes teoriassa voisi olla!!  :o

Sori offtopic.
Et kai pahastu jos kysyn mitä mieltä olet jos lapsesi on homo tai biseksuaali? Yritätkö kieltää lastasi seurustelemasta samaa sukupuolta olevan kanssa? Kerrotko lapsellesi että hän on mielisairas? Kuinka pitkälle olet valmis menemään parantaaksesi lapsesi?

Saippuakupla

Yksi Suomessa toimiva uskonnollinen eheytyspulju on esim. tämä:

Aslan ry

Tuomas3

Quote from: Farrow on 08.02.2012, 10:21:49
Ne joiden mielestä homous on sairaus, tai pitäisi luokitella sellaiseksi:
Mitä se tarkoittaa käytännössä? Miten tuosta sairaudesta pitäisi ihmisiä sitten "parantaa"? Ja miksi? Mitä siitä seuraisi? Jos otetaan esimerkiksi vaikkapa Pekka Haavisto (joka mitä ilmeisimmin on sujut suuntautumisensa kanssa), niin millaista "hoitoa" hänelle sitten pitäisi antaa?

Quote from: Emo on 08.02.2012, 10:05:30
Kysynkin homofoobikonhuutelijoilta, missä perustelut diagnoosille homofobia? Millä oikeuksilla diagnosoitte sairaustilan? Kaikki homofobiahuutelijat psykiatreja?
Ei tässä ketjussa ole kukaan muu maininnut (saatikka huudellut) kyseistä termiä kuin sinä. Sinä olit se joka ensimmäisenä otit sen puheeksi, ei kukaan muu.

Eikös pedofiileillekin ole jotain hoitoja, ja sekin on "seksuaalinen suuntautuminen". Hoito kaiketi riippuu siitä onko kysymys geneettisestä vai hormonaalisesta häiriöstä. Hormonaalisiin häiriöihin on erilaista psykoterapiaa ja hormonilääkitystä. Geneettisiä häiriöitä ei vielä osata parantaa, mutta ehkä tulevaisuudessa. Jonain päivänä pystytään ennen syntymää poistamaan geenivirheitä, päättämään silmien väri jne. Ehkä silloin, mene ja tiedä.

Saippuakupla

Laitetaan nyt vielä yksi artikkeli SLEY:n Nuotta-lehdestä, joka käsittelee homoseksuaalisuutta. Näkökulma on, hhhmmm, aika mielenkiintoinen!

Pitääkö minun tuomita homoseksuaalit? Nuotta 3/2010, 34-35.

Nuotta on siis nuorille suunnattu lehti.

QuoteNuotta visio
Kansainvälistä nuorisotyötä varustaen nuoria levittämään evankeliumia median avulla.
Suomessa, Virossa, Venäjällä... Kuka seuraavaksi? Parasta sanomaa lehden, radion, videoiden ja internetin kautta. Nuorilta nuorille. Usko Jeesukseen yhdistää meitä.

Tukensa menettänyt SLEF (Suomen ruotsinkielinen evankeliumiyhdistys) on SLEY:n (Suomen Luterilainen Evankeliumiyhdistys) ruotsinkielinen vastine.

Emo

^ Luonnollisesti artikkelin näkökulma on vähintäänkin "mielenkiintoinen".

Mitä oikein odotit? Normaalia viherpunasuvaitsevaa mokutustako?

Katsos, jollekin meistä vaihtoehto todella tarkoittaa vaihtoehtoa, eikä  vain samaa kakkaa erilaisessa kääreessä.

Saippuakupla

Quote from: Emo on 08.02.2012, 19:08:12

Katsos, jollekin meistä vaihtoehto todella tarkoittaa vaihtoehtoa, eikä  vain samaa kakkaa erilaisessa kääreessä.

Heh!  :facepalm:

Emo

Quote from: Toofast24 on 08.02.2012, 19:26:09

Mikä tuossa artikkelissa noin koville otti?

kaneh_bosm

QuoteKOE UUDISTUNUT
ELÄVÄT VEDET –KESÄVIIKKO!
5-10.8.2012 KIPONNIEMESSÄ
Viikko on jaettu kahteen moduliin: omaan eheytymisosuuteen ja koulutusosuuteen. Osallistu joko toiseen tai kumpaankin!
1. ELÄVÄT VEDET –EHEYTYMISPÄIVÄT  5-8.8.2012 (su aamu - ke iltapäivä)
Antaa eväitä omaan eheytymisprosessiin. Eheytymispäivillä on päivittäin kaksi opetusta sekä pienryhmät. Illalla on mukavaa yhteistä iltaohjelmaa.
2. VASTUUNKANTAJAKOULUTUS 8-10.8.2012 (ke ilta – pe lounas)
Tiivis opetuspaketti, jossa saa tietoa ja ymmärrystä, miten auttaa emotionaalisesti ja seksuaalisesti rikkinäisiä ihmisiä sekä miten vetää eheytymispienryhmää. Koulutus sopii Elävät Vedet –työn ryhmänjohtajiksi haluaville, mutta myös sielunhoitajille ja seurakuntien työntekijöille. Sen aikana ei ole pienryhmiä. Seurakunnan työntekijät voivat myös halutessaan osallistua ainoastaan 9.8. torstai-iltapäivän pastori-ohjelmaan.
PAIKKA: Kiponniemen toimintakeskus Jyväskylän lähellä
Upea sijainti Vesankajärven ympäröimänä, rantasaunat

Seksuaalisuusleiri rantasaunoineen uskovaisten hihhulien kanssa kuulostaa kyllä niin perverssiltä että taidan ensi kesänä käydä kokemassa.

Emo

Quote from: kaneh_bosm on 08.02.2012, 19:47:02
QuoteKOE UUDISTUNUT
ELÄVÄT VEDET –KESÄVIIKKO!
5-10.8.2012 KIPONNIEMESSÄ
Viikko on jaettu kahteen moduliin: omaan eheytymisosuuteen ja koulutusosuuteen. Osallistu joko toiseen tai kumpaankin!
1. ELÄVÄT VEDET –EHEYTYMISPÄIVÄT  5-8.8.2012 (su aamu - ke iltapäivä)
Antaa eväitä omaan eheytymisprosessiin. Eheytymispäivillä on päivittäin kaksi opetusta sekä pienryhmät. Illalla on mukavaa yhteistä iltaohjelmaa.
2. VASTUUNKANTAJAKOULUTUS 8-10.8.2012 (ke ilta – pe lounas)
Tiivis opetuspaketti, jossa saa tietoa ja ymmärrystä, miten auttaa emotionaalisesti ja seksuaalisesti rikkinäisiä ihmisiä sekä miten vetää eheytymispienryhmää. Koulutus sopii Elävät Vedet –työn ryhmänjohtajiksi haluaville, mutta myös sielunhoitajille ja seurakuntien työntekijöille. Sen aikana ei ole pienryhmiä. Seurakunnan työntekijät voivat myös halutessaan osallistua ainoastaan 9.8. torstai-iltapäivän pastori-ohjelmaan.
PAIKKA: Kiponniemen toimintakeskus Jyväskylän lähellä
Upea sijainti Vesankajärven ympäröimänä, rantasaunat

Seksuaalisuusleiri rantasaunoineen uskovaisten hihhulien kanssa kuulostaa kyllä niin perverssiltä että taidan ensi kesänä käydä kokemassa.

Vain vapaasta tahdostaan ihmiset noille leireille menevätkin. Ilmeisesti niille on kysyntää, koska niitä järjestetään.

Olet varmasti sinne tervetullut, jos tarvetta eheytymiselle koet. Jos taas et koe, niin mikä sinä olet heitä arvostelemaan, jotka tuollaisille eheytymisleireille haluavat osallistua? Oletko jonkunsortin rasisti? (tyhmä kysymys kun Hommalla ollaan  ;D )

Farrow

Tässä toinen leiri, jonne ihmiset myöskin menevät omasta vapaasta tahdostaan. :)

QuoteLambdan kesäleiri 2011 - vielä ehdit mukaan!

Jos olet 16-25-vuotias, nyt on tarjolla on mahdollisuus lähteä mukaan kansainväliselle nuorisoleirille Saksaan. Saksalainen lhbtiq-nuorten järjestö Jugendnetzwerk Lambda toivottaa jälleen nuoria sateenkaarevia leirille Thüringeniin, 30.7.-7.8.2011. Ilmoittautumisaikaa on pidennetty.
QuoteOhjelmassa on työpajoja, retkiä, mukavaa hengailua sekä mainiot mahdollisuudet tutustua toisiin sateenkaareviin nuoriin monesta eri maasta. Leirin yhteinen kieli on englanti.
http://www.seta.fi/index.php?k=16681

Ei puhettakaan mistään "eheytymisestä" tai vastaavasta (jota Emo on perusteettomasti väittänyt SETAn tekevän.. siis eheytymistä heterosta homoksi), vaan rentoa yhdessäoloa.
Ilmeisesti tuollaisille leireille on kysyntää, koska niitä järjestetään.

Olet varmasti sinne tervetullut (jos olisit sopivan ikäinen), ja jos tarvetta rennolle yhdessäololle koet. Jos taas et koe, niin mikä sinä olet heitä arvostelemaan, jotka tuollaisille leireille haluavat osallistua? Oletko jonkunsortin rasisti? (tyhmä kysymys kun Hommalla ollaan)
"To be nobody but yourself in a world which is doing its best day and night to make you like everybody else means to fight the hardest battle which any human being can fight and never stop fighting." - e.e.cummings

Emo

Minulla on paremmat tietolähteet, kuin mitä sinä olet, Farrow. Olen täälläkin kertonut lesbokaveristani, ystävä seitsemänneltä luokalta lähtien. Hän on lesbo, ja hän kertoi minulle, kuinka tyttöjen jalkapallossa ohjaajat painostavat nuorempia tyttöjä lesbosuhteisiin. Tämän hän kertoi minulle toistakymmentä vuotta sitten jo. Kun vielä itsekin harrasti naisjalkapalloa.

Sinun suvismokutuksesi on yhtä tyhjän kanssa, Farrow. Minulla on muitakin kontakteja maailmaan kuin tämä Homma ja tänne ujutettu propaganda. Niin varmasti muillakin, toivottavasti. Oletan, että setalaisen omiin puheisiin voin luottaa? Vai tiedätkö sinä, että hän valehteli?

kaneh_bosm

Quote from: Emo on 08.02.2012, 19:51:16
Vain vapaasta tahdostaan ihmiset noille leireille menevätkin. Ilmeisesti niille on kysyntää, koska niitä järjestetään.

Olet varmasti sinne tervetullut, jos tarvetta eheytymiselle koet. Jos taas et koe, niin mikä sinä olet heitä arvostelemaan, jotka tuollaisille eheytymisleireille haluavat osallistua? Oletko jonkunsortin rasisti? (tyhmä kysymys kun Hommalla ollaan  ;D )

"Vapaa tahto" on varsinkin nuorten tapauksessa yleensä vanhempien ja uskonlahkon painostus. Mielestäni on väärin, että uskonnolliset ryhmät tukahduttavat ihmisten tunteita vain siksi että Mooses jossain kirjassaan tuhansia vuosia sitten näin kertoi. Mutta en minä arvostellut näitä nuoria mistään, vaan mietin lähinnä niitä saunan lauteilla käytyjä keskusteluja homoeroottisista mielihaluista. Onko tuollaisilla leireillä muuten sekasaunat? Mielestäni se olisi loogisinta, ettei isossa miesporukassa synny kollektiivista kullinhimoa.

Farrow

Quote from: Emo on 08.02.2012, 20:06:13
Minulla on paremmat tietolähteet, kuin mitä sinä olet, Farrow. Olen täälläkin kertonut lesbokaveristani, ystävä seitsemänneltä luokalta lähtien. Hän on lesbo, ja hän kertoi minulle, kuinka tyttöjen jalkapallossa ohjaajat painostavat nuorempia tyttöjä lesbosuhteisiin. Tämän hän kertoi minulle toistakymmentä vuotta sitten jo. Kun vielä itsekin harrasti naisjalkapalloa.

Sinun suvismokutuksesi on yhtä tyhjän kanssa, Farrow. Minulla on muitakin kontakteja maailmaan kuin tämä Homma ja tänne ujutettu propaganda. Niin varmasti muillakin, toivottavasti. Oletan, että setalaisen omiin puheisiin voin luottaa? Vai tiedätkö sinä, että hän valehteli?
Jjoo.. No mites tuo kertomasi painostus lesbosuhteisiin sitten eroaa siitä, että eheytymisleirillä painostetaan heterosuhteisiin? Molemmat on painostusta, molemmat on väärin. Varsinkin nuorten ihmisten ollessa kyseessä.

By the way, naisjalkapalloseurat eivät kaiketi edusta SETAa tai sitä toimintaa mitä SETA tekee ja järjestää.
Kuulemasi tiedot eivät myöskään anna kokonaiskuvaa naisjalkapallosta ja naisjalkapallovalmentajista, valmentajia kun on kaikensorttisia. Jos joukossa on nuoria hyväksikäyttäviä ja painostavia henkilöitä, olivat he sitten homoja tai heteroita, niin yhtä tuomittavaa, ja molempiin pitää puuttua.
"To be nobody but yourself in a world which is doing its best day and night to make you like everybody else means to fight the hardest battle which any human being can fight and never stop fighting." - e.e.cummings

Punaniska

Quote from: kaneh_bosm on 08.02.2012, 20:10:11

"Vapaa tahto" on varsinkin nuorten tapauksessa yleensä vanhempien ja uskonlahkon painostus.

Tuo lähtee ajatuksesta, että näille leireille menevät vain uskovaisten kotien jälkikasvu. Onko näin, vai voiko satunnainen aikuinen ateistikin saada homoseksuaalisuudesta tarpeekseen ja etsiä uutta suuntaa elämälleen vaikkapa näiden tapahtumien kautta?

Kysyn, en väitä.
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

kaneh_bosm

Quote from: Punaniska on 08.02.2012, 20:28:33Tuo lähtee ajatuksesta, että näille leireille menevät vain uskovaisten kotien jälkikasvu. Onko näin, vai voiko satunnainen aikuinen ateistikin saada homoseksuaalisuudesta tarpeekseen ja etsiä uutta suuntaa elämälleen vaikkapa näiden tapahtumien kautta?

Kysyn, en väitä.

Totta kai voi. Veikkaan vaan, että ne ihmiset, jotka menevät noille leireille puhdistautumaan homoseksuaalisuudesta, ovat tulleet uskoon tai ovat uskovaisten perheiden lapsia.

Machine Head

Quote from: elven archer on 08.02.2012, 08:42:32
Quote from: Topi Junkkari on 08.02.2012, 08:37:34
Seksuaaliset kohdehäiriöt eli se, että sukupuolinen mielenkiinto kohdistuu muuhun kuin vastakkaiseen sukupuoleen, ovat psyykkisiä häiriöitä. Se, että mm. homoseksualismi on aikoinaan poistettu tautiluokituksesta, johtuu politiikan "liberalisoitumisesta", sen taustalla ei ole mitään mullistavaa muutosta psykiatriassa.
Lääkärit noista päättävät, eivät poliitikot. Taustalla on selvä muutos psykiatriassa, jossa selvä enemmistö lääkäreistä on arvioinut asian nykytiedon valossa näin kuin se nyt on.

"selvä enemmistö lääkäreistä". Järjestettiinkö aiheesta huutoäänestys?

Saippuakupla

Quote from: Emo on 08.02.2012, 19:29:01
Quote from: Toofast24 on 08.02.2012, 19:26:09

Mikä tuossa artikkelissa noin koville otti?

Tuskinpa siinä mitään yllättävää oli, koska SLEY ja sen näkökulmat ovat minulle tuttuja. Tosin uutta ja lähinnä typerää oli (artikkelin ilmestyessä 2010) esitetty väite homoseksuaalisuuden ja menneisyyden traumojen yhteydestä, jota on missään tapauksessa allekirjoita, kuten en myöskään mitään sosiaalisen painostuksen myötä tapahtuvaa "pakkoeheytystä". Muutos heteroksi on varmasti mahdollinen niille henkilöille, jotka sellaista itse haluavat. Muille moisen ehdottelu on lähinnä loukkaus, kuten homoseksuaalisuuden tuomitseminen synniksi.

Saippuakupla

Quote from: Machine Head on 08.02.2012, 20:41:58
Seksuaaliset kohdehäiriöt eli se, että sukupuolinen mielenkiinto kohdistuu muuhun kuin vastakkaiseen sukupuoleen, ovat psyykkisiä häiriöitä. Se, että mm. homoseksualismi on aikoinaan poistettu tautiluokituksesta, johtuu politiikan "liberalisoitumisesta", sen taustalla ei ole mitään mullistavaa muutosta psykiatriassa.
Lääkärit noista päättävät, eivät poliitikot. Taustalla on selvä muutos psykiatriassa, jossa selvä enemmistö lääkäreistä on arvioinut asian nykytiedon valossa näin kuin se nyt on.

Tässä hieman luettavaa:

HOMOSEKSUAALISUUDEN SAIRAUSLEIMAN LOPPU

Tuomas3

Quote from: Toofast24 on 08.02.2012, 22:19:59

Tässä hieman luettavaa:

Juuri näistä on ollut puhetta, kun hommailtiin epäluotettavan tutkimuksen parissa. Täysin subjektiivinen tutkimus. Tekijä itse homo, jolla on ollut suuntautuneisuudestaan traumoja. Psykiatriaa tulkittu niukasti ja asenteellisesti, johon ylipäänsä sosiologin on vaikea perehtyä, koska on täysin eri tieteen ala.

http://www.finnqueer.net/juttu.cgi?s=298_34_1

Psykologian laitoksella Jyväskylässä alettiin pitää soveltuvuuskokeita, koska liian moni psykologiksi opiskeleva kärsi mielenterveysongelmistaan, joita siellä itse selvittivät. Eräässä ketjussa puhuin tuntemistani akateemisista homoista, jotka yllätys yllätys, tutkivat oman seksuaalisuutensa oikeutusta ja purkavat traumoja. Tällaisten asioiden tutkijoiden seksuaalinen suuntautuminen on hyvä tarkastaa. En usko homotutkijoiden homotutkimuksiin sen enempää kuin muihinkaan oma lehmä ojassa tapauksiin.

Emo

Quote from: Farrow on 08.02.2012, 20:22:47
Quote from: Emo on 08.02.2012, 20:06:13

Jjoo.. No mites tuo kertomasi painostus lesbosuhteisiin sitten eroaa siitä, että eheytymisleirillä painostetaan heterosuhteisiin? Molemmat on painostusta, molemmat on väärin. Varsinkin nuorten ihmisten ollessa kyseessä.

By the way, naisjalkapalloseurat eivät kaiketi edusta SETAa tai sitä toimintaa mitä SETA tekee ja järjestää.
Kuulemasi tiedot eivät myöskään anna kokonaiskuvaa naisjalkapallosta ja naisjalkapallovalmentajista, valmentajia kun on kaikensorttisia. Jos joukossa on nuoria hyväksikäyttäviä ja painostavia henkilöitä, olivat he sitten homoja tai heteroita, niin yhtä tuomittavaa, ja molempiin pitää puuttua.

Näkisin asian niin, että eheytymisleireillä osallistujat lienevät vanhempia, kuin naisjalkapallistit (tyttöjen joukkueet siis). Ja kun tyttö menee jalkapallojoukkueeseen, hän ei edes tiedä menevänsä johonkin "eheytykseen". Sen sijaan, jos nuori ihminen menee tuollaiselle eheytysleirille, ei hänelle voi olla yllätys, että häntä yritetään eheyttää.

Olen aina pitänyt totena tuota, minkä kaverini kertoi. En tiedä, miksi kertoi tämän minulle ja yhdelle toiselle heterokaverille, varmaan vain siksi kun yleensäkin kaikenlaisista asioista on ollut tapana puhua. Ei tuo kyllä tyttöjen jalkapalloilua mairittele, ja tuossa on syy miksi oma tyttäreni ei takuuvarmasti alle 18v mene tyttöjen jalkapalloon, vaikka kuinka haluaisi. Muutama tyttären 7v tyttökaveri siellä käy, olen miettynyt pitäisikö heidän äitejään valistaa.

l'uomo normale

Toivoisin, että joku voisi osoittaa minulle homon, jolla on nuoruudessaan paljon läsnä ollut isä ja äiti (ei alkoholisti). Erityisesti isä, vaikka olisikin ollut mulkero tyranni. Ihan mielenkiinnosta haluaisin kuulla tällaisista tapauksista.

En ihmettele, jos joku haluasi päästä eroon homoudestaan. Perustan väitteen omiiin kokemuksiini ja epäilyihini piilo- ja puolihomoista. Elämäntapa ei ehkä ole niin ihqua sitenkään.

Muutoin olen sitä mieltä, että aatteellisten järjestöjen pitäisi lopettaa valtion tissin imeminen.

t. seksuaalinen pervertikko
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

Saippuakupla

Quote from: Tuomas3 on 08.02.2012, 23:07:37
Quote from: Toofast24 on 08.02.2012, 22:19:59

Tässä hieman luettavaa:

Juuri näistä on ollut puhetta, kun hommailtiin epäluotettavan tutkimuksen parissa. Täysin subjektiivinen tutkimus. Tekijä itse homo, jolla on ollut suuntautuneisuudestaan traumoja. Psykiatriaa tulkittu niukasti ja asenteellisesti, johon ylipäänsä sosiologin on vaikea perehtyä, koska on täysin eri tieteen ala.

http://www.finnqueer.net/juttu.cgi?s=298_34_1

Psykologian laitoksella Jyväskylässä alettiin pitää soveltuvuuskokeita, koska liian moni psykologiksi opiskeleva kärsi mielenterveysongelmistaan, joita siellä itse selvittivät. Eräässä ketjussa puhuin tuntemistani akateemisista homoista, jotka yllätys yllätys, tutkivat oman seksuaalisuutensa oikeutusta ja purkavat traumoja. Tällaisten asioiden tutkijoiden seksuaalinen suuntautuminen on hyvä tarkastaa. En usko homotutkijoiden homotutkimuksiin sen enempää kuin muihinkaan oma lehmä ojassa tapauksiin.

Siksipä siis esim.

Olli Stålström puolusti tieteen ja sanan vapautta Tampereen käräjäoikeudessa

QuoteSuomessa tehtiin tieteen maailmanhistoriaa uuden vuosituhannen aattona. Hyvällä arvosanalla hyväksytty väitöskirja vaadittiin oikeudessa takavarikoitavaksi ja väittelijää Olli Stålströmiä menettämään omaisuutensa, koska yksi väitöskirjan kritiikin kohteista nosti rikossyytteen solvauksesta. Syyttäjän asiantuntijatodistaja, professori Elina Haavio-Mannila myönsi ristikuulustelussa, että hänen lausuntonsa oli ehkä aiheutunut siitä, että uskonnollinen eheytysliike oli kantajan lisäksi painostanut häntä. Oikeudenkäynnin aikana syyttäjän todistaja kääntyi puolustuksen todistajaksi. Kaikkia Suomen kustantajia edustava Suomen kustannusyhdistys palkkasi Matti Wuoren puolustamaan Gaudeamus Kirjaa ja Olli Stålströmiä. Oikeus katsoi kaikkien syytteiden ja korvausvaatimusten olevan perusteettomia.

http://www.finnqueer.net/juttu.cgi?s=46_5_1

Blanc73

http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/kotimaa/2196/pasi_turusen_kysymys_arhinmaelle_mika_on_suomen_islamilaisen_neuvoston_kanta_homoseksuaalisuuteen

QuoteHän ihmettelee, miksi kyseisiltä järjestöiltä leikattiin tuet homoseksuaalisuuskysymyksen perusteella, mutta esimerkiksi Suomen islamilainen neuvosto sai nuorisotyöhön 7000 euroa tukea. - Jostain syystä ministeriössä ei tullut mieleen kysyä heidän kantaansa homoseksuaaliseen käyttäytymiseen, "eheytymiseen" ja Anni –kampanjaan, Turunen kirjoittaa.

Tätä ihmettelee varmaan moni muukin. Vasemmisto panostaa monikulttuurisuuteen hinnasta riippumatta. Eksoottinen suvaitsemattomuus on paljon rikastuttavampaa kuin pottunokkien muniin puhaltelu...
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

kaneh_bosm

Quote from: Emo on 08.02.2012, 23:20:49
Olen aina pitänyt totena tuota, minkä kaverini kertoi. En tiedä, miksi kertoi tämän minulle ja yhdelle toiselle heterokaverille, varmaan vain siksi kun yleensäkin kaikenlaisista asioista on ollut tapana puhua. Ei tuo kyllä tyttöjen jalkapalloilua mairittele, ja tuossa on syy miksi oma tyttäreni ei takuuvarmasti alle 18v mene tyttöjen jalkapalloon, vaikka kuinka haluaisi. Muutama tyttären 7v tyttökaveri siellä käy, olen miettynyt pitäisikö heidän äitejään valistaa.

Siis hetkinen..joku on joskus 20 vuotta sitten kuulopuheena kertonut sinulle että joku tyttöjen jalkapallovalmentaja on "yrittänyt käännyttää lesboksi" tai puhunut muuten kristillisten arvojen vastaisesti homoseksuaalisuudesta, ja tämän vuoksi kiellät omalta tyttäreltäsi jalkapalloharrastuksen? Voi hyvää päivää.  :facepalm:
Väitätkö ihan tosissasi, että jalkapallovalmentajilla on jostain kumman syystä yhteisenä piirteenä halu tehdä toisten lapsista homoseksuaaleja?

kaneh_bosm

Quote from: Dilat Laraht on 08.02.2012, 23:26:01
Toivoisin, että joku voisi osoittaa minulle homon, jolla on nuoruudessaan paljon läsnä ollut isä ja äiti (ei alkoholisti). Erityisesti isä, vaikka olisikin ollut mulkero tyranni. Ihan mielenkiinnosta haluaisin kuulla tällaisista tapauksista.

En ihmettele, jos joku haluasi päästä eroon homoudestaan. Perustan väitteen omiiin kokemuksiini ja epäilyihini piilo- ja puolihomoista. Elämäntapa ei ehkä ole niin ihqua sitenkään.

Muutoin olen sitä mieltä, että aatteellisten järjestöjen pitäisi lopettaa valtion tissin imeminen.

t. seksuaalinen pervertikko

Itse tunnen vetoa molempiin sukupuoliin, yleisesti ottaen naisiin, mutta välillä kikkelikin kiihottaa. Minulla on ollut ja on edelleen hyvä suhde vanhempiini ja lapsuuteni oli normaali ja onnellinen. Entinen tyttöystäväni kertoi pitävänsä myös naisista, ja nykyinen tyttöystäväni on harrastanut naisen kanssa seksiä. Heilläkin molemmilla oli täysin normaali lapsuus.

Aukusti Jylhä

http://areena.yle.fi/ohjelma/381708 ---> 0:13:00 alkaa osuus.

Pyöreä pöytä on ohjelman nimi, keskustelussa mukana Kaarina Hazard, Ruben Stiller ja muutama muu. Eilen työpaikalla kuuntelin sivukorvalla, ja voi voi; Taattua YLEnantoa, ei mitään selvittelyä oltu viitsitty tehdä, esimerkiksi tämä "saakohan SETA valtionapua?". Olisin kyllä soittanut lähetykseen kysyäkseni siitä muslimien saamasta tuesta, mutta tähän formaattiin ei sovi mikään muu kuin YLEN agenda. Toki naurettiin halveksuvasti näille Hazardin mukaan "huonosti ajatteleville". Kyll'ä Hazardin mukaan ihmiset "ajattelevat huonosti". Miten tuo Aalto-Setälä jaksaa?
Lopussa kylläkin Stiller tajuaa sen epäloogisuuden, että heterosta saa muuttua homoksi, mutta homosta muuttuminen heteroksi on jotenkin huono asia. Mutta sitten alkoikin jo fade out....
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.