News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2011-10-11 Poliisi rikkoi tabun raiskauksista: ”Tästä pitää puhua”

Started by Blanc73, 11.10.2011, 13:16:55

Previous topic - Next topic

Kimmo Pirkkala

"Kieltäydyn ottamasta vastaan mitään tukia yhteiskunnalta, jota vastustan."

Jep. Sellaista anarkistia joutuisi kunnioittamaan.

Leijona78

Quote from: Leijona78 on 12.10.2011, 08:51:10
Voin vahvistaa että asiasta ei ole ensimmäistäkään mainintaa tämän päivän painetussa Helsingin Sanomissa tai Aamulehdessä. Ei myöskään ilmaislehti Metrossa.

Eikä painetussa Turun Sanomissa.

Voidaanko muuten palata itse asiaan, ja jättää offtopicit niille kuuluville osastoille (syyllistyin itsekin tuossa tulemaan mukaan ot:hen, myönnän).
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

Enni

Quote from: Leijona78 on 12.10.2011, 13:58:45

Voidaanko muuten palata itse asiaan, ja jättää offtopicit niille kuuluville osastoille (syyllistyin itsekin tuossa tulemaan mukaan ot:hen, myönnän).

Jees. Välillä aina eksyy sivuraiteille. Mutta tosiaan. Liekö tämäkin nyt ot-aihe, mutta kun Olli teki juuri tästä aiheesta tuon kirjallisen kysymyksen, niin onko siihen yleisesti ottaen a) pakko vastata? ja b) millä laajuudella?, ja c) missä ja milloin vastaus annetaan?

Todella mielenkiinnolla odotan sekä itse vastausta että sen mahdollista uutisoimista (tai uutisoimatta jättämistä) mediassa.

Kimmo Pirkkala

^Olen siinä käsityksessä, että hallitus on velvollinen vastaamaan kansanedustajien kysymyksiin. Vastauksen ei tarvitse olla hyvä (mitä se sitten tarkoittaakaan), mutta lain mukaan vastata pitää.

ukkometso

Quote from: Enni on 12.10.2011, 14:02:43

Jees. Välillä aina eksyy sivuraiteille. Mutta tosiaan. Liekö tämäkin nyt ot-aihe, mutta kun Olli teki juuri tästä aiheesta tuon kirjallisen kysymyksen, niin onko siihen yleisesti ottaen a) pakko vastata? ja b) millä laajuudella?, ja c) missä ja milloin vastaus annetaan?

Todella mielenkiinnolla odotan sekä itse vastausta että sen mahdollista uutisoimista (tai uutisoimatta jättämistä) mediassa.

Voi olla että mäkin eksyn ot-alueelle mutta sallittakoon tän kerran. Kirjallisen kysymyksen "säännöt":

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kirjallinen_kysymys
QuoteKirjallisia kysymyksiä hallituksen ministereille voi esittää kuka tahansa yksittäinen kansanedustaja. Niillä pyydetään lisätietoa hallituksen toimista ja samalla valvotaan ministerin toimien laillisuutta. Kirjalliseen kysymykseen tulee vastata 21 päivän kuluessa sen esittämisestä ja vastaus jaetaan kaikille kansanedustajille, ei vain kysyjälle.

Eli pitää vastatata ja kolme viikkoa aikaa.  Vastauksen laadusta ei tosin määritellä mitään ;)

Ja  kirjalliset kysyymykset ja vastaukset ovat julkisia myös koko kansalle Eduskunnan sivuilla:
http://www.eduskunta.fi/triphome/bin/vexhaku.sh?lyh=KYSYMYS
Nerouden ja typeryyden ero?

Neroudella on rajansa.

Histon

Kun työryhmän raportti on valmis, poistaako Fobba tunnuksensa tältä foorumilta? Mikä on poliisin rooli poliittisella keskustelufoorumilla? Miten suhtauduttaisiin siihen, jos poliisi valvoisi esimerkiksi Helsingin Sanomien toimitusta, ja jakaisi sanktioita laittomiksi katsomistaan kirjoituksista?

Henkilönä Fobba vaikuttaa hyvältä ja järkevältä tyypiltä, mutta en ymmärrä mitä päivystävä poliisi tekee poliittisella keskustelufoorumilla.
Dear @realDonaldTrump, Sweden is immigration friendly, international & liberal. One of the most prosperous, richest, safest places on earth.

— Alexander Stubb (@alexstubb) 19. helmikuuta 2017

Topi Junkkari

Quote from: Histon on 12.10.2011, 14:38:40
Kun työryhmän raportti on valmis, poistaako Fobba tunnuksensa tältä foorumilta? Mikä on poliisin rooli poliittisella keskustelufoorumilla? Miten suhtauduttaisiin siihen, jos poliisi valvoisi esimerkiksi Helsingin Sanomien toimitusta, ja jakaisi sanktioita laittomiksi katsomistaan kirjoituksista?

Ei kai Fobba mitään sanktioita täällä jaa. Tähänastisen perusteella pitäisin aika outona, jos jostakin Homma-kirjoituksesta käynnistyisi rikosprosessi Fobban aloitteesta.

Suuressa Fobba-ketjussa asianomainen nimenomaisesti kieltäytyi Homman moderaattorin tehtävästä.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Marius

Tietääkö joku jotain muuta keskusteluforumia, jossa kököttää poliisi ?
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

AstaTTT

Kun työryhmän raportti on valmis, poistaako Fobba tunnuksensa tältä foorumilta?

Toivottavasti ei! Minusta on upeaa tämä Homman verkottuminen ja aidosti toivon, että myös sosiaalipuolen ihmisiä saataisiin tänne virkansa puolesta nimellisinä keskustelemaan.

MoonShine

Quote from: Asta Tuominen on 12.10.2011, 14:49:40
Kun työryhmän raportti on valmis, poistaako Fobba tunnuksensa tältä foorumilta?

Toivottavasti ei! Minusta on upeaa tämä Homman verkottuminen ja aidosti toivon, että myös sosiaalipuolen ihmisiä saataisiin tänne virkansa puolesta nimellisinä keskustelemaan.

Jokainenhan sitä toivoo, mutta käytännössä se on vaan mahdotonta. Syitä on tuskin tarpeellista esittää.
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.

Topi Junkkari

Quote from: Marius on 12.10.2011, 14:48:05
Tietääkö joku jotain muuta keskusteluforumia, jossa kököttää poliisi ?

Fobba kertoo notkuvansa Homman lisäksi ainakin IRC-galleriassa, Facebookissa ja "mesessä". En tiedä, mitkä kaikki noista luokitellaan keskustelufoorumeiksi. "Meseä" en ole koskaan edes nähnyt, vaikka tiedänkin sen olevan jokin Microsoftin palvelu.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Ruckafella

Voin vahvistaa että asiasta ei ole ensimmäistäkään mainintaa tämän päivän painetussa Helsingin Sanomissa tai Aamulehdessä. Ei myöskään ilmaislehti Metrossa.

Eli onko nàkyvyys siis rajoittunut US:een ja Kalevaan? Mikààn muu media ei noteeraa? Blogistan kuhisee ehkà kiivaammin kuin koskaan, mutta medialle ei kelpaa. Ei pitàisi olla kenellekààn epàselvàà, ettà Suomessa ikàvàt asiat vaietaan kuoliaaksi.

Ari-Lee

Kylläpä on paljon roskapuheita tässä ketjussa vihapuheiden sijaan. Se siitä.

Mikä on vihateko?

Mielestäni vihateko on etenkin valtiovallan toimesta tehty pysyvä haitta ja korjaamaton vahinko omalle maalle ja kansalle ja kansantaloudelle.

Vihatekoa seuraa "vihapuheet" loogisena seurauksena vihateoille.

Vihatekona näen erittäin selvästi maahan tuodut ja suojellut rikolliset ainekset perusteluna että "onhan meillä rikollisia omastakin takaa". EI kelpaa tuo selitys!

Muistan 32 vuoden takaisen tapahtuman omalta kohdaltani. Kouluni rehtori Mauri Portman (nimi muutettu) nappasi minut norttikukkulalta tupakoinnista. Siitä seurasi puhuttelu ja 2 tuntia jälki-istuntoa. Kysyin että miksi vain minua rangaistaan. Olihan siellä muitakin tupakalla.

Rehtori selitti että muut ovat muut ja sinä olet syyllistynyt yksilönä sääntöjen rikkomiseen. "Et voi perustella tekojasi "koska muutkin". Muista se iäti!"

Opetus on että en saa tehdä "koska muutkin" jos kerran rikon lakia tai yhteisön sääntöjä. Minua rangaistaan yksilönä enkä voi puolustautua "koska muutkin" perustelulla.

Ja Suomessa asuminen ei ole edelleenkään ihmisoikeus. Ulkomaiset raiskarit ja ryöstäjät voidaan palauttaa pikaisesti takaisin sinne mistä ovat tulleet.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

Leijona78

Voidaanko palata takaisin alkuperäiseen aiheeseen, joka oli:

Quote from: Blanc73 on 11.10.2011, 13:16:55"Ulkomaalaiset ja ulkomailla syntyneet syyllistyvät raiskauksiin selkeästi useammin kuin kantaväestö. Aiheesta on vaikea saada aikaan asiallista ja kiihkotonta keskustelua, joka olisi kuitenkin ehdottoman tärkeää esimerkiksi maahanmuuttajiin kohdistuvan laillisen ja laittoman vihapuheen kitkemiseksi."

Jos nimimerkki Stacy haluaa jakaa mielipidettään poliiseista et al, voi hän tehdä sille uuden aiheen. Tai moderaattorit voi sen tehdä, onhan kyseessä erittäin hyvin moderoitu foorumi.

"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

Stacy

Leijona78

Quote from: Ruckafella on 12.10.2011, 14:58:39

Eli onko nàkyvyys siis rajoittunut US:een ja Kalevaan? Mikààn muu media ei noteeraa? Blogistan kuhisee ehkà kiivaammin kuin koskaan, mutta medialle ei kelpaa. Ei pitàisi olla kenellekààn epàselvàà, ettà Suomessa ikàvàt asiat vaietaan kuoliaaksi.

Ei siitä ole mitään mainintaa painetussa Kalevassakaan, enkä pikaisella etsinnällä löytänyt heidän nettisivuiltaankaan, jos olen väärässä niin korjaa toki.

Rapsakka Rapu

Quote from: Stacy on 12.10.2011, 15:38:02
Ei ole mitään laillista vihapuhetta.

Tämä on täysin määrittelykysymys.

Jos sinun ja minun määritelmät laillisuudesta, vihapuheesta tai laillisesta vihapuheesta eroavat toisistaan, keskustelu vihapuheen laillisuudesta on turhaa.

Lopultakin koko vihapuhe-termi on turha. Laiton vihapuhe voidaan lokeroida kiihottamiseksi positioita vastaan, ja laillinen vihapuhe sananvapauden toteuttamiseksi tai sen muodoksi.
Jos [youtubevideon] nimessä lukee 'matunainen' niin eihän sitä kukaan ei-rasisti katso

Tähtitoimittaja Mari Pudas (twiitti poistettu)

Marius

"En pidä sinusta"-puhe laittomaksi ?
Samoin "Olen erimieltä"-puhe laittomaksi ?

Tai mitä maks, julistan kaikki muut paitsi itseni laittomaksi, niin päästään asiassa eteenpäin.

Sitä paitsi poliisin tehtävä ei ole "rikkoa tabuja" eikä yrittää vaikuttaa yleiseen mielipiteeseen.

Ei suuntaan eikä toiseen.
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Ari-Lee

QuoteTeinityttöjä ahdisteltu Varkaudessa

Keskiviikko 12.10.2011 klo 16.23

Ainakin kahta teinityttöä on ahdisteltu Varkaudessa. Poliisi epäilee, että tapauksia on useampia.

Poliisi on lokakuun aikana saanut tietoonsa kaksi tapausta, joissa ulkomaalaistaustainen mies on ahdistellut teinityttöjä varkaudessa.

Poliisi epäilee, että ahdistelun kohteeksi on joutunut useampia tyttöjä. Mahdollisia muita uhreja pyydetään ilmoittamaan tapauksista Varkauden poliisiin.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011101214559251_uu.shtml?ref=kn

Jos tuollaista ei saada loppumaan on sivistys loppunut tässä maassa. Hyssyttelyllä ei todellakaan saada raiskauksia ja ahdisteluja loppumaan. Nyt tarvitaan TEKOJA, hallitus haloo. Kohta ihmiset ovat niin vihaisia etteivät vihapuheetkaan riitä.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

Miniluv

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Miniluv

Taas auki.

Ketjun aihe ei ole esim. anarkismi tai se, mitä Siivosen papereissa lukee.

Jos Siivonen katsoo aiheelliseksi jatkaa jommasta kummasta meidän kanssamme, avatkoon Peräkammariketjun.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Stacy

Quote from: Miniluv on 12.10.2011, 18:03:46
Taas auki.

Ketjun aihe ei ole esim. anarkismi tai se, mitä Siivosen papereissa lukee.

Jos Siivonen katsoo aiheelliseksi jatkaa jommasta kummasta meidän kanssamme, avatkoon Peräkammariketjun.

Pitäisikö kiittää vaiko todeta Miniluvin pelastaneen hommailijoiden nahan? Ainakin olet nopea deletoimaan.
Nuo F-sanat tuovat mieleen McCarthyn, jolloin kenen tahansa ura saatettiin tuhota perusteettomilla kommunismipaljastuksilla. Nykyään epämääräiset viittaukset mielenterveyteen toimivat samalla tavoin.
Nämä tällaiset muodostavat hyviä nuotiopiiritarinoita, kun me  :flowerhat:  :t kokoonnumme yhteen. Äärioikeiston kiusanteko vihervasemmistolaisia toimijoita vastaan. Etsin myös tämän mainitun Vihreiden Katen käsiini ja kerron hänelle.

Tämä myös herättää epäilyn muiden parissa potilasrekistereiden vuotamisesta. Uskaltaako lähteä mielenterveystoimistoon lainkaan, jos siitä seuraavana päivänä puhutaan hommafoorumilla. Minä toki tiedän, mitä minun potilasasiakirjoissani lukee.

Miniluv

Siivonen ilmoittakoon, jos ei ole seuraava henkilö:

http://www.vaalikone.iltasanomat.fi/eduskuntavaalit2011/ehdokkaat/helsinki/skp/siivonen_stacy/

Jos tätä ei kuulu, järkevintä lienee olettaa, että Siivonen on kyseinen henkilö.

Muuten lopetamme Siivosen identifioimisen tässä ketjussa tähän.

Uutisalueen aiheet ovat maahanmuutto ja monikulttuuri, eikä Siivonen ole kumpaakaan. Ketjun puhdistaminen toimii tältä pohjalta.

Jepulis

Poliisi on oikeassa, asioista kuten raiskauksien todennäköisistä tekijöistä ei vain saa, vaan pitää keskustella. Jos kansallisuuksiin liittyy joidenkin rikoksien yleisyys, mitä vahinkoa edes tuolle kansallisuudelle on siitä, että asiasta puhutaan avoimesti? Käsittääkseni he hyötyisi eniten, päästessään olemaan osa ongelman ratkaisua. Ainoa peruste millä hyssyttelyä voi puolustaa, on puoltaa itse rikosta. Mikään hyssyttely ei itsessään ennakkoluuloihin auta, päinvastoin. Se on vähän kuin hyssyteltäisiin rattijuoppoutta, ei varmaan tule parannusta.

Vielä vähemmän auttaa, että tuomitaan ne jotka asioista puhuu kun itse vaietaan. Nyt median panos tähän asiaan on ollut leimata Homma-forum rasistiseksi samalla kun itse lietsotaan pahimman luokan ennakkoluuloja sensuroimalla tiedotusta. Voihan sen jokainen maalaisjärjellään miettiä, mikä on keskimäärin epäily suomi24-kanavalla kun lehdessä lukee, että tapahtui joukkoraiskaus puistikossa A.

Asiat pitäisi päästä avaamaan jo turhien epäilyjen vähentämiseksi ja toisaalta aiheellisten tietojen pitää päästä vaikuttamaan. Jos ydinvoimasta hyssyteltäisiin aina kun pikkasen vuotaa, niin ei varmasti ydinvoimayhtiöitä kiinnostaisi pahemmin skarpata. Ja molemmista on esimerkki. Neuvostoliitossa ydinvoimaasioissa oli hieman tuon tapainen käytäntö, tulokset on vieläkin mitattavissa luonnossa. Suomessa on oltu siinä suhteessa jämäkämpiä ja tulos on parempi. Maahanmuuton tai rikoksien suhteen ei ole mitään syytä toimia toisin.
Vihapuhe on parempi kuin lässytetty valhe.

Stacy

Miniluv: Olen.
Quote from: Jepulis on 12.10.2011, 18:56:31
Poliisi on oikeassa, asioista kuten raiskauksien todennäköisistä tekijöistä ei vain saa, vaan pitää keskustella. Jos kansallisuuksiin liittyy joidenkin rikoksien yleisyys, mitä vahinkoa edes tuolle kansallisuudelle on siitä, että asiasta puhutaan avoimesti? Käsittääkseni he hyötyisi eniten, päästessään olemaan osa ongelman ratkaisua.

Minun on vaikea käsittää "raiskausta" jonkin tietyn kansan ominaisuudeksi, ensinnäkin kun suuri osa kansasta on naisia, lapsia ja vanhuksia eli raiskaukseen kelpaamattomia ja kansallisuuksien rajat -etenkin Afrikassa- on miekalla piirrettyjä.

Quote from: Jepulis on 12.10.2011, 18:56:31
Ainoa peruste millä hyssyttelyä voi puolustaa, on puoltaa itse rikosta. Mikään hyssyttely ei itsessään ennakkoluuloihin auta, päinvastoin.

Minä olen vähän eri mieltä. Pitää nyt olla varmuus, tarkoittaa tuomiot tuomioistuimissa, että nämä ihmiset todellakin syyllistyvät rikokseen X ja sitten eliminoida kaikki taloudelliset, sukupuoli tai ikärakennekysymykset. Kansallisuus rikoksen selvittäjänä on ihan Ö-luokkaa.

Jos esimerkiksi liettualainen hämäräurakoitsija, jolla on tuttavia Romaniassa, rekrytoi sadoittain romaneja raksoille ja jättää palkat maksamatta niin että nämä romanialaiset ryhtyvät tehtailemaan varkauksia, niin onko se sitten osoitus siitä, että romanialaiset ovat varkaita?

Oami

Quote from: Stacy on 12.10.2011, 15:38:02
Ei ole mitään laillista vihapuhetta.

Eipä laitontakaan. Laissa ei esiinny kertaakaan sanaa vihapuhe. Käytännössä termi tarkoittaa sitä mitä sen käyttäjä milloinkin haluaa sen tarkoittavan.

Esimerkiksi sinä levität täällä vihapuheita poliiseista ja äärioikeistosta. Ehkä sinun pitäisi tutustua kumpaankin vähän paremmin ja oppia suvaitsemaan ihmisiä, jotka ovat erilaisia kuin sinä.
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

Kimmo Pirkkala

Quote from: Stacy on 12.10.2011, 19:36:59
Jos esimerkiksi liettualainen hämäräurakoitsija, jolla on tuttavia Romaniassa, rekrytoi sadoittain romaneja raksoille ja jättää palkat maksamatta niin että nämä romanialaiset ryhtyvät tehtailemaan varkauksia, niin onko se sitten osoitus siitä, että romanialaiset ovat varkaita?

Varastelevat ihmiset ovat varkaita.

Problem Stacy?

Stacy

Quote from: Oami on 12.10.2011, 20:09:04
Eipä laitontakaan. Laissa ei esiinny kertaakaan sanaa vihapuhe. Käytännössä termi tarkoittaa sitä mitä sen käyttäjä milloinkin haluaa sen tarkoittavan.

Laissa on kiihotus kansanryhmää vastaan.

Quote from: Oami on 12.10.2011, 20:09:04
Esimerkiksi sinä levität täällä vihapuheita poliiseista ja äärioikeistosta. Ehkä sinun pitäisi tutustua kumpaankin vähän paremmin ja oppia suvaitsemaan ihmisiä, jotka ovat erilaisia kuin sinä.

Kumpikaan ei ole kansanryhmä, mutta opin vuoksi Selkkauksen kappale "kytäntappaja" täyttäisi selkeän vihapuheen merkit jos se olisi vaikka "somalintappaja", sanotaanhan biisissä selkeästi "tee se".
Minua kiinnostaa tutustua äärioikeiston tapaan ajatella. Pitäisikö aloittaa tästä: http://members.shaw.ca/jeanaltemeyer/drbob/TheAuthoritarians.pdf
Äärioikeiston ajattelutapaa avaavat elokuvat olen vaivalla ja rakkaudella hankkinut omistukseeni. Päämääräni onkin tuntea viholliseni.

Se minulle ei ole kuitenkaan avautunut, miksi te luulette, että yhteisö, joka suhtautuu niin penseästi toisenlaisiin ihmisiin pitkään katselisi sinun itsesi kaltaisia pitkään. Vallankumous syö lapsensa.

Quote from: wekkuli on 12.10.2011, 20:21:43
Quote from: Stacy on 12.10.2011, 19:36:59

Varastelevat ihmiset ovat varkaita.

Problem Stacy?

Yes, problem.

Miniluv

QuoteSe minulle ei ole kuitenkaan avautunut, miksi te luulette, että yhteisö, joka suhtautuu niin penseästi toisenlaisiin ihmisiin pitkään katselisi sinun itsesi kaltaisia pitkään. Vallankumous syö lapsensa.

Kullanarvoisia sanoja kommunistien ehdokkaalta.

Blanc73

Quote from: Miniluv on 12.10.2011, 20:45:32
QuoteSe minulle ei ole kuitenkaan avautunut, miksi te luulette, että yhteisö, joka suhtautuu niin penseästi toisenlaisiin ihmisiin pitkään katselisi sinun itsesi kaltaisia pitkään. Vallankumous syö lapsensa.

Kullanarvoisia sanoja kommunistien ehdokkaalta.

Kommunisti ampuu itseään jalkaansa tuollaisilla kommenteilla. Ja en itse asiassa ole koskaan pitänyt kommareita minään suvaitsevaisina, päinvastoin. Kommareita ahtaammalla maailmankuvalla varustettuja ihmisiä saa hakea kissojen ja koirien kanssa..
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."