News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Voiko Jussi saada 100 000 ääntä?

Started by Eino P. Keravalta, 06.04.2009, 09:35:00

Previous topic - Next topic

Kari Kinnunen

Quote from: Timo Hellman on 06.04.2009, 22:45:41
Oireellista kyllä. Palveluntarjoaja tuskin panee pahakseen mainostusta

Niin tässä oli kyse hommamiitin logistisiin ongelmiin liittyvästä asiasta. Ilmoituksessani kerrottiin palveluntarjoajista joilla olisi intressiä priorisoida homma^^^ ohi muiden asiakkaiden.

big bang

Timo Hellman Ihan tosissani kysyn MITÄ hajottaa ? Se on kyllä tullut selväksi ,että hajoittaa mutta mitä on vähän epäselvää.Hajottaako hän mahdollisesti vain jotain sellaista kuvitelmaa joka jollakin  hommalaisilla on.

Huomasitko edes itse kuinka sujuvasti väistit vastauksessasi hajottamisen kohteen.

Timo Hellman

Quote from: big bang on 06.04.2009, 23:15:50

Huomasitko edes itse kuinka sujuvasti väistit vastauksessasi hajottamisen kohteen.

Mä oon liukas.  :D

Minusta nim. Kokoomusnuori perseilyllään hajotti hommalaisten uskottavuutta. Mikä saattoi olla tarkoituskin, mene ja tiedä.
The truth is that what we call Capitalism ought to be called Proletarianism. The point of it is not that some people have capital, but that most people only have wages because they do not have capital. -  G. K. Chesterton

Jesse Ikälumi

Quote from: Timo Hellman on 07.04.2009, 00:13:42

Minusta nim. Kokoomusnuori perseilyllään hajotti hommalaisten uskottavuutta. Mikä saattoi olla tarkoituskin, mene ja tiedä.

Sen vielä ymmärtää, että Homman uskottavuus on kiinni yhdestä miehestä, Jussista. Mutta jos joku random-kokoomusnuorikin pystyy horjuttamaan Homman uskottavuutta niin tässä ollaan aika heikoilla pohjilla.
I will never be a memory.

Eino P. Keravalta

"Kannattajakorttien määrällä ja äänestäjien lukumäärällä ei ole mitään tekemistä keskenään. Tämä on todettu jo moneen kertaan", kirjoitti Hessu.

Mielestäni tämä on totta. Äänestäjien määrä tulee olemaan paljon suurempi kuin kannattajakorttien määrä. Sitä on toki mahdoton sanoa, onko määrä 10 vai 50 kertaa suurempi, mutta merkittävästi suurempi kuitenkin.

Miksi? Siksi, että A) me ihmiset olemme yllättävän laiskoja. Kaiken kiireen keskellä moni ei viitsi alkaa printtailla kannattajakortteja, täytellä niitä ja vielä postitellakin. Valmista ehdokasta on kopissa helppo kyllä sitten äänestää. Ja B) jos ja kun Jussi on ehdokkaana, itse kampanja vasta alkaa silloin ja materiaalia aletaan jakaa jne.

Tämä vain rohkaisuna Asian puolesta. Toki nyt on tärkeintä saada NIMIÄ KORTTEIHIN niin päästään sitten äänestämään Oikeaa Ehdokasta.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Kari Kinnunen

Quote from: reino on 06.04.2009, 19:42:16
Just äsken oli Hesarissa juttua, miten mamut käy salilla ja hätäpaskat pelkäävät white pride paidoissaan.

Ylipaino on ylivoimaa, tokaisi musta säkki ja käveli yli.

Tuskin kävelee.

Rekkakuski; periaatteella kuorma-auton pyörä vanteineen painaa 120kg. Vaihtuu ilman apuvälinettä.
Joskin kuorma-auton 26'000kg nostamiseen tarvin tunkin. Joskin sen saa vaikka SDP pitää.

kilohauli

Jopas oli pettymys tuo kannattajakorttien määrä. Voi suatana sentään. Kuinkahan moni vetelys on täälläkin siirtänyt sormensa kynältä haitariin nähtyään JM-K:n postit.
"Minusta Suomi on autettu, onkse 60 vuotta sitten, Afrikasta käsin. Silloin on Afrikasta lähetetty rahaa Suomeen."
"Syö paskaa ja kuole pois!"
"En kokenut siinä hetkessä valehtelevani."
-Abdirahim Hussein

"Vuoden 2015 pakolaiset tilastoitu Ruotsissa: 163 000 tuli – 4 500 käy töissä"

Allegoria

Kannatan Jussia eduskuntaan Suomessa. Olen kuullut samansuuntaisia toiveita muiltakin hänen puoltajiltaan, joten saattaa olla että on enemmänkin näitä mielipiteitä... Joten hän ei ehkä saa 100 000 ääntä ...
Ei voi ennustaa oikein..

HallaPaholainen

Tuohon kannattajakorttien vähäiseen määrään liittyen, haluaisin todeta sen, että omani on vielä ainakin lähettämättä. Syystä että aion lähettää kaikki keräämäni nimet yhdellä kertaa ja hyödyntää vielä tämän tehokkaan jäljellä olevan keräysajan. Enkä jaksa uskoa olevani uniikki tässä suhteessa.

SuperSissi

En oikein usko ihan 100 000:aan. 85 000 voisi olla realistinen.

Octavius

Ei - ei todellakaan Homma ole yhdestä ihmisestä kiinni.

Olen nyt valjastanut öpaut kymmeneksen Pohjanmaata. Kyllä miehiä, siis 'oikeitamiehiä', vielä riittää. Yhdeksän kymmenesosaa kyllä vielä odottaa sanansaattajaa.

Naiset, nuo paljon viisaammat kuin minä, valitsevat itse.

Myrsky tulee - oletko valmis? 8)
Valtiovarainministeri Jyrki Kataisen (kok.) mukaan Irlannin vaikea tilanne todistaa ilman pienintäkään epäilystä, että Kreikan lainajärjestelyjen arvostelijat olivat väärässä.

Spiru

Quote from: Allegoria on 07.04.2009, 01:00:38
Kannatan Jussia eduskuntaan Suomessa. Olen kuullut samansuuntaisia toiveita muiltakin hänen puoltajiltaan, joten saattaa olla että on enemmänkin näitä mielipiteitä... Joten hän ei ehkä saa 100 000 ääntä ...
Ei voi ennustaa oikein..

Kuinkakohan monta kertaa tämä(kin) pitää sanoa: Mahdollinen meppipaikka ei estä Jussin mahdollista eduskuntavaaliehdokkuutta. Tämä pitäisi kyllä saada Scriptaankin esille, koko ajan joku tätä asiaa ihmettelee suuntaan tai toiseen. :P

Risto A.

Quote from: Octavius on 07.04.2009, 01:41:40
Ei - ei todellakaan Homma ole yhdestä ihmisestä kiinni.

Olen nyt valjastanut öpaut kymmeneksen Pohjanmaata. Kyllä miehiä, siis 'oikeitamiehiä', vielä riittää. Yhdeksän kymmenesosaa kyllä vielä odottaa sanansaattajaa.

Naiset, nuo paljon viisaammat kuin minä, valitsevat itse.

Homman uskottavuus on siinä, että jokainen keskustelija toimii ikäänkuin kenttäpatjana että kenttälapiona kaikenlaisille ilmasta pudotetuille väittämille, jolloin jäljelle jäävä johtopäätös on poikkoullut useamman patjan ja lapion kautta ennenkuin putoaa maahan. Jos maahan asti päätynyt väite on vielä ehjä, se on silloin kaikinpuolin 'valid' ja toimiva väite. :)

Itse en ole edes aloittanut nimien keruuta vielä, mutta aloittelen ensi viikonloppuna.

You bet.
premissi = tarkalleen määritelty juurisyy

IDA

Quote from: Octavius on 07.04.2009, 01:41:40

Seinäjoellehan tässä kai ollaan lähdössä. Täytyykö ottaa omat halot mukaan?

salieri

Quote from: mikkoR on 06.04.2009, 22:36:35
Just just... itse olen ainakin alkanut varomaan mitä täällä kirjoitan, mietin miten tähän on menty mutta en vielä ole keksinyt.
Tämä on juuri se "toivottu" tulos mihin kaikella tutkintapyynnöillä ja Suomalaisten vainolla on pyritty. Täällä huomaa hyvin helposti keskusteluissa tuon, esim. somali-sanan käyttö on vähentynyt rajusti, puhutaan "niistä" tai "heistä" yms.
Pelko on voimakas ase ja täytyy myöntää että Hommaforumissa sen huomaa ehkä jopa paremmin kuin muissa keskusteluforumeissa.

Turkulaine

Mitä tulee kortteihin, niin omat on kesken. Vaikeaa on, kun ei porukka kirjoita vaikka haluavat äänestää. Kato jos joku kuitenkin julkaisee nimilistan.
"Ei ole hyvä, jos talossa asuu pelkkiä maahanmuuttajia. Siitä tulee kaaos." -Nasir Abdullahi, Helsinki.

"Puheet Hämeen-Anttilan epärehellisyydestä ovat perusteettomia, sillä Hämeen-Anttilan rehellisyyden voi olettaa nousevan samalle tasolle valtaväestön kanssa vuosien saatossa." - Miniluv, Homma

big bang

Quote from: Timo Hellman on 07.04.2009, 00:13:42
Quote from: big bang on 06.04.2009, 23:15:50

En kyllä edelleenkään ymmärrä mistä ihmeen hajottamisesta puhut .Itse arvelen ,että puhut hajoittamisesta vain vahvistaaksesi mielikuvaa, jonka olet tästä hommasta muodostanut.Homman täytyy olla olemassa koska sitä hajoitetaan.Ei mitään homma ole olemassa. Tämä on vain tavallinen keskustelupalsta.Ei tällä ole mitään sellaista uskottavuutta mitä joku voisi hajoittaa.

Reallismia kehään.

Dark Serenity

On kyllä täysin mahdotonta arvailla lukua. Kuten Jussi itse sanoi, tilanne on aivan uudenlainen, ja lähes kaikki riippuu siitä miten hyvin ihmiset ovat Jussin kirjoituksiin tutustuneet, miten hyvin lehdistön aivopesukampanja on vaikuttanut, ja siitä että kanavoivatko ihmiset mokukriittisen asenteensa ääneksi Jussille.

Niin paljon ennennäkemätöntä kamaa että haitari voi olla jopa 20.000-200.000 ääntä.
Murmur

Uuno

Totean vain, etten itse aio lähettää valitsijakorttia. Syy: en halua mestarin pääsevän EU -parlamenttiin, koska en ymmärrä mitä ihmettä hän siellä tekisi. Vaikuttaisi jotenkin Suomen maahanmuuttopoliitiikkaan?
Öyhö- ja jankkakriittinen.

Risto A.

Quote from: salieriPelko on voimakas ase ja täytyy myöntää että Hommaforumissa sen huomaa ehkä jopa paremmin kuin muissa keskusteluforumeissa.

Sanoisin, että porukka on ihan syystä suvannossa, koska tässä tapahtuu yllätyksiä ja käänteitä siihen tahtiin, että ei näissä mitenkään voi pysyä mukana, ilman että hieman ottaa etäisyyttä. Eikä siinä ole mitään vikaa.

- Kokonaisuuksia kun ei pysty tarkastelemaan liian läheltä.

Kuitenkin ja jokatapauksessa, ainoa mikä tässä on kiikarissa ja mihin kannattaa panostaa jos muuta ei huvita tehdä, niin niitä nimiä keräillä ja katsoa deadlineksi vaikka 20 pv kuluvaa kuukautta.

Mitään ihmeellistä tai konkreettista hätää Homma ei kärsi kuitenkaan tätä ennen, enkä näe, että miksi se kärsisi senkään jälkeen.

Itse en ole koskaan älynnyt sellaista, että ei saisi levätä, ottaa etäisyyttä, miettiä rauhassa jne. jos siltä vain nyt tuntuu, eikä mitään akuuttia ole menossa. Sitten sitä on kummasti taas uutta puhtia, kun oikeasti alkaa taas tapahtumaan.
premissi = tarkalleen määritelty juurisyy

Kaarle M.

Quote from: Uuno on 07.04.2009, 08:41:07
Totean vain, etten itse aio lähettää valitsijakorttia. Syy: en halua mestarin pääsevän EU -parlamenttiin, koska en ymmärrä mitä ihmettä hän siellä tekisi. Vaikuttaisi jotenkin Suomen maahanmuuttopoliitiikkaan?

Nyt ei ole kysymys, siitä mitä Jussi tekisi EU:ssa, vaan siitä saammeko äänemme kuuluviin. Olemmeko riittävän voimakas ja yhtenäinen poliittinen kansanliike.

Valitsijakortit kannattaisi lähettää vaikka kodittomien kissojen hoitokodin äänestystä varten, jos niillä saadaan Homma^^^.

Kyse on nyt siis näkyvyydestä ja uskottavuudesta, ei EU:sta.

Jos käännät nyt Jussille selkäsi, voit unohtaa koko Homman saman tien...

"En ole takinkääntäjä. Olen muuttanut mieltäni, se on toinen asia."

Timo Soini

Mika

Quote from: big bang on 07.04.2009, 08:30:13
En kyllä edelleenkään ymmärrä mistä ihmeen hajottamisesta puhut. Itse arvelen, että puhut hajoittamisesta vain vahvistaaksesi mielikuvaa, jonka olet tästä hommasta muodostanut. Homman täytyy olla olemassa koska sitä hajoitetaan. Ei mitään homma ole olemassa. Tämä on vain tavallinen keskustelupalsta. Ei tällä ole mitään sellaista uskottavuutta mitä joku voisi hajoittaa.

Asiassa on ongelmallista se, että Homma-forum on julkisuudessa lanseerattu nimenomaan halla-aholaisten keskustelufoorumina, mikä on tietysti täysin ymmärrettävää, koska Homma syntyi tarpeesta ulkoistaa Jussin Scripta ja siirtää se toimivammalle palvelualustalle. Myös Scriptassa oli (ja on edelleen) kehotus siirtyä Homma-forumille.

Tätä taustaa vasten sille ei ikävä kyllä voi mitään, että Kokoomusnuorenkin täällä mainostama idioottimainen tempaus lasketaan Halla-ahon kannattajien ja "hommalaisten" touhuksi.  
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

big bang

No onko tämä sinun mielestäsi Halla-aholaisten keskustelu palsta?Voiko täällä kukaan tai mikään olla vastuussa muuusta kuin omasta kirjoittelustaan.

Sitä paitsi Kokoomusnuori toimi teki jotain ,jos nyt teki niin kuin sanoi tehneensä.Tälläinen yksi toiminnanmies on tärkeämpi kuin kymmenen oikeaoppista tekstiä suoltavaa wannabe poliitikkoa .

Toiminta ja erillaiset teot vasta antavat perspektiiviä mikä toimii ja mikä ei.
Spekulointi siitä mikä on järkevää ja mikä ei ilman tekoja voi jatkua ikuisesti ja ikuisesti .Vain virheitä tekemällä voi oppia.

Uuno

Jos perusteet on oikeasti tollasia niin aika heikoilla mennään. Siis jos oikeasti Homma on yksistä maailman vähäpätöisimmistä vaaleista kiinni niin eiköhän se kerro silloin jotain Homman tarpeellisuudesta ylipäätään.

Silläkö sitä uskottavuutta tulee että ei saada edes 2000 henkeä Jussin taakse? Olisiko kannattanut miettiä tällaista riskejä etukäteen? Meille nauretaan paskaista päin naamaa jos noin käy. Nyt sitten uhkaillaan ihmisiä että tämä on sitten tässä jos et lähetä korttia. Ei hyvä.

Näkyvyydestä sen verran, että JOKAINEN, joka näistä asioista on yhtään kiinnostunut, tietää kuka on esim. Jussi Halla-aho. Niin paljon hänen pärstä on lehdissä pyörinyt, että eipä siltä ole juuri voinut välttyä.

Jussi + hommaajat voisivat (olisivat voineet) hyvin ottaa sellaisen asenteen  vaaleihin, että EU-vaalit eivät kuulu nyt painopistealueeseen, koska maahanmuuttoasiat on saatava kuntoon ensin Suomessa, tjsp. Euroopassa peli on hyvin pitkälle jo menetetty. Emme halua menettää hyvää miestä Eurooppaan tyhjän pantiksi.

Minä olen siitä satavarma että Jussi on ehdokkaana eduskuntavaaleissa. Miksikö? No siksi että hän tietää pääsevänsä läpi.
Öyhö- ja jankkakriittinen.

Kaarle M.

Parahin Uuno,

voi olla, etten oikein osaa ajatella tavallasi, tarkoittanet kuitenkin Hommalle hyvää, vaikkei se silmissäni siltä näytä.

Sanon nyt kuitenkin vielä: Nyt ei ole kyse EU-vaaleista, vaikka niitä varten nimiä keräämme. Uskon myös, että Jussin tähtäin on eduskunnassa. Nämä vaalit ovat näyteikkuna tai tapa tuoda Hommaa ja Jussia julki. Herättää lisää ihmisiä.

Jussin eduskuntapaikka ei ratkaise yhtään mitään. Ikävä kyllä. Muutos tapahtuu vasta kun isot perinteiset puolueet huomaavat Homman^^^.

Jos Jussi sattuisi nyt omalta listalta saamaan 100.000 ääntä tai jotain sinne päin. Niin siitä syntyisi ennenkuulumaton julkisuus ja Homma^^^. Isot puolueet joutuisivat ottamaan asiamme omakseen, koska hekin haluaisivat kalastaa nuivia äänestäjiä.

Mitä enemmän saamme ääniä Homman taakse, sitä nopeammin mokutus loppuu. Ihan sama missä vaaleissa, tärkeintä että saamme, sillä puolueet elävät ja kuolevat äänestäjien armosta.

"En ole takinkääntäjä. Olen muuttanut mieltäni, se on toinen asia."

Timo Soini

M.

Quote from: Uuno on 07.04.2009, 08:41:07

Onko tämä joku vitsi? Miten Halla-aho vaikuttaa Suomen maahanmuuttopolitiikkaan Helsingin kunnanvaltuustosta? Itseasiassa, juuri EU:lla on hyvinkin suuri merkitys Suomen maahanmuuttopolitiikan kannalta.

jaakkeli

Quote from: Uuno on 07.04.2009, 09:10:17
Jos perusteet on oikeasti tollasia niin aika heikoilla mennään. Siis jos oikeasti Homma on yksistä maailman vähäpätöisimmistä vaaleista kiinni niin eiköhän se kerro silloin jotain Homman tarpeellisuudesta ylipäätään.

Minusta taas kertoo homman uskottavuudesta eniten se, että täällä mennään ympäriinsä kuin päättömät kanat - "enpäs äänestäkään maahanmuuttokritiikkiä tällä kertaa, kun tein omat laskelmani, joiden mukaan maahanmuuttokritiikkiä edistää nyt eniten äänestämättä jättäminen"

Korttien kanssa on tullut ilmi se kupla, että internet-aktiivisuus ei merkitse tosimaailmassa vielä juuri mitään. Homma tarvitsee jonkinlaista kenraaliharjoitusta, jotta näemme kuinka suureksi äänipotiksi onnistumme nettiaktiivisuuden ja median loanheiton kääntämään. Mitään eurovaaleja parempaa tilaisuutta ei voisi tulla: eurovaaleilla sinänsä ei ole suurta merkitystä, vaan niihin voidaan lähteä kampanjoinnin kenraaliharjoituksena ja ne ovat ainoat koko maan vaalit joissa koko homma saadaan kerralla liikkeelle.

Tässä pitäisi nyt nähdä sekin, miten homma toimii, jo sen vuoksi, että monella internet-aktiivilla on päällä kupla ja suuret kuvitelmat homman menestyksestä. Vaikka menestys olisi huono, tietää se kylmää vettä höyrypäiden niskaan ja sitten voidaan edetä realistisempien suunnitelmien varassa.

QuoteNäkyvyydestä sen verran, että JOKAINEN, joka näistä asioista on yhtään kiinnostunut,

SE ON JUURI SE KUPLA. Useimmat ihmiset eivät ole kiinnostuneet näistä asioista kovin paljoa mutta ovat periaatteessa samoilla linjoilla. Heidän saavuttamisensa on tärkeintä. Ihmiset, jotka ovat maahanmuuttoasioista hyvin perillä, tietävät jo millä puolella ovat. Ihmiset, jotka eivät ole maahanmuuttoasioista hyvin perillä, olettavat että poliitikkomme ovat nyt välttämässä muiden virheitä kuten sanovatkin ja äänestävät sitä samaa puoluetta kuin aina ennenkin.

QuoteMinä olen siitä satavarma että Jussi on ehdokkaana eduskuntavaaleissa. Miksikö? No siksi että hän tietää pääsevänsä läpi.

Tiesitkö, että hän voi olla ehdokkaana eduskuntavaaleissa vaikka olisikin europarlamenttiedustaja? Siinä vaiheessa hän olisi paljon uskottavampi ehdokas, jolla olisi jo hieman kokemusta kontaktien luomisesta ja vaikuttamisen yrittämisestä.

Dark Serenity

Historia kyllä väittäisi että yksi totuuden puhuja saa avukseen nopeasti satoja, tuhansia toimijoita.

Homman hajottamisesta en oikeen tiedä, jos nyt big bangiin viittaatte niin kuka nyt yhden eksyneen nulikan puheista mitään hajottaisi.

Muuten big bang, voisitko tarkistaa kirjoitusasusi huolellisemmin.

ps. tulkoot myrsky - minä en kastumista pelkää.
Murmur

Lemmy

Quote from: Mika
Myös Scriptassa oli (ja on edelleen) kehotus siirtyä Homma-forumille.

Jussin kannattaisikin laittaa "Älkää missään nimessä menkö HOMMA-forumille, siellä on vain höyrypäitä ja propellihattuja!11! ;D"
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

JR

Mitäs Kokoomusnuori(et)? on tehnyt(eet)? Pitää välillä tehdä töitäkin, eikä ehdi täällä koko aikaa roikkumaan.