News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2011-04-12 HS-gallup: Perussuomalaisten kannatus kääntyi laskuun (nyt 16,9 %)

Started by lihansyöjähetero, 12.04.2011, 05:20:55

Previous topic - Next topic

risto

Quote from: pallopaa on 12.04.2011, 17:28:48
Myönnän että pieni trollipeikko otti käteni hetkeksi valtaansa. Mutta totta toinen puoli: olen joskus vakavissani mietiskellyt sitä, olisiko persujen äänestämisessä sittenkin jotain järkeä - mm. maahanmuuttoasioissa jotkut persutyypit ovat melko valistuneita. Monet muut seikat (ja osa maahanmuuttoasioistakin, myönnän) ovat kuitenkin omia vakaumuksiani niin kovasti vastaan, että tuskin tuota päivää tulee.

Kiitän nöyrimmin siitä että palloni on saanut täällä pomppia. Ehkä olen tuonut hupia jollekin satunnaiselle lukijalle, vaikka tarkoitus on ollut puhua asiaakin.

terveisin Pertti-Liisa 13v

[edit: Kurkkasin itsekin tuota viestihistoriaani - aika julman kuvan antaa. Ei tarkoitukseni nyt ihan noin hommakriittinen ole tarkoitus ollut olla] :)

Jos totta puhutaan, hommakriittisiä tänne kaivattaisiin mielellään kourakaupalla lisää. Hieman trollaavalla tyylillä tai ilman.

Unelmakriitikko olisi mallia Roope tai Turkkila, mutta tällaisia maahanmuuttokriittiskriittisiä ei valitettavasti ole toistaiseksi Hommassa näkynyt, jos missään muuallakaan.
"JH-a:n ei suurmoskeijalle oli niin pitkä ja perusteellinen, että tyhmimmät luulivat sen olevan kyllä." -Faidros.

ilmarinen

QuoteHelsingin Sanomien tänään julkaisemasta tutkimuksesta vastaavan TNS Gallupin toimialajohtaja Juhani Pehkosen mukaan on mahdollista, että perussuomalaisten tämänhetkinen kannatus ilman korjauskertoimia on jopa yli 20 prosentin luokkaa.

http://www.iltasanomat.fi/vaalit2011/Onko%20huima%20Soini-luku%20totta/art-1288382114329.html

Ant.

Quote from: risto on 12.04.2011, 18:42:27
Jos totta puhutaan, hommakriittisiä tänne kaivattaisiin mielellään kourakaupalla lisää. Hieman trollaavalla tyylillä tai ilman.

Unelmakriitikko olisi mallia Roope tai Turkkila, mutta tällaisia maahanmuuttokriittiskriittisiä ei valitettavasti ole toistaiseksi Hommassa näkynyt, jos missään muuallakaan.

Trollahtavia kriitikoita ei kyllä kaivata lisää. He laskevat keskustelun tasoa. Trollahtava kriitikko on yleensä sellainen, jolla ei ole älyllistä tai tiedollista kapasiteettia järkevään kritiikkiin.

Hommassa on onneksi se hyvä puoli, että täällä on vastaavat yhteisöt huomioiden hyvin voimakas itsekritiikin perinne. Kun joku alkaa hourailla, hän saa hyvin nopeasti kriittistä palautetta hourailustaan, oli hourailija sitten kuinka maahanmuuttokriittinen tahansa. Monissa muissa yhteisöissä sekopäät saavat mellastaa kritiikittä jos vain sattuvat olemaan yhteisön perusperiaatteiden kanssa samaa mieltä. Täällä ei armoa tunneta.
Homma is the new black.

ämpee

Quote from: Uuno Nuivanen on 12.04.2011, 10:02:03
Quote from: ämpee on 12.04.2011, 05:54:48
16,9%+4=20,9%, ai ai, ei riitä, ei alkuunkaan riitä, tässä on tällävälin menty avustamaan Portugalin rahoittajia, ja äänestäjillä on vielä aikaa miettiä mitä se tarkoittaa !!110! (Uudellamaalla)

Öööh... arvelet Muutosta äänestämällä auttavasi persuja?  ???

Muutosta äänestämällä en ainakaan haittaa persuja, ja muutenkaan minulla ei ole mitään persujen menestystä vastaan.

Salaliittojutuista sanoisin vain sen, että poliittisella kentällä persujen ulkopuolella mielipideilmasto taitaa olla jokseenkin niin yhteneväinen, ettei mitään salaliittoja tarvita, toiminta muotoutuu ilman liittojakin samankaltaiseksi.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Jepulis

Quote from: Mindy on 12.04.2011, 16:33:21
Quote from: Kuningasidea on 12.04.2011, 14:07:54
No äänestänkö minä nyt sitten Muutosta vai persuja? Jussia ei valitettavasti täällä Savossa ihan äänestämään pääse ja mietityttää vähän että tekevätkö muut persut hänen ohellaan sitten kuitenkaan tarpeeksi näiden meille erityisen tärkeiden asioiden hoitamiseksi. Toisaalta pääseekö Muutos mihinkään, olisiko viisaampaa vain äänestää puoluetta joka jopa voi hallitukseenkin yltää? Onpa vaikea valinta ;D

Jos Savossa olet, äänestä Pauli Vahteraa. Siinä olisi pätevä mies valtiovarainministeriksi Kataisen tilalle ja laskutaitoisena äijänä Pauli Vahtera on myös maahanmuuttoasioissa nuiva.
Kannatan. On paljon mahdollista, että Vahtera olisi koko eduskunnan ns. maatiaisjärkisin tyyppi. Hän on jokatapauksessa eliittiä siinä porukassa, mitä eduskuntaa on tarjolla ja varmasti korkealla valittujenkin joukossa. Jos pääsisin äänestämään herraa, sinne olisi mennyt puoluekannasta riippumatta.

Oma arvostus on paljon pidemmältä ajalta peräisin. Siinä vaiheessa kun minä jo osasin arvostaa Vahteraa maalaisjärkisenä kaverina, mistään maahanmuuttokeskustelusta tai vastaavasta ei ollut tietoakaan, eikä Vahtera edes ollut poliitikko tuolloin. Minulle itseasiassa oli positiivinen yllätys, että Paulin kanta on tässäkin sivuraiteessa noin hyvin maanpinnalla. Jos muut edustajat saa Vahteran joukkoonsa, se on voitto koko eduskunnalle, ei vain perussuomalaisille. Hän varmasti voi kertoa siellä paljon asioita, jotka ei työtä tekemättömälle koulupohjapoliitikolle itsestään aukene.
Vihapuhe on parempi kuin lässytetty valhe.

Professori

Olisipa hieno jos Vahtera saisi oikein jättäiäänipotin vaalipiirissään. Se kertoisi aika paljon blogin kirjoittamisen ja Homma-foorumin merkityksestä tässä yhteiskunnassa. Helsingissähän muuan Halla-aho on jo näyttänyt esimerkkiä tällä tiellä.

Olen oikeasti sitä mieltä, että mikäli kansa uskoo Vahteraan, olisi Soininkin syytä uskoa. Siksi järkeviä Vahtera on julkisuuteen laususkellut. Toisaalta, jos näin käy, olisi tärkeää että myös Vahtera pystyy luomaan Soiniin yhtä luontevan suhteen kuin Halla-ahokin.

Mutta vaalien tulos ratkaisee. Virolaista muistellen: vaalien jälkeen kansa on puhunut, sitten on aika jättää pulinat pois.

Ja jottei pulinoille olisi edes kiusausta - muistakaa äänestää!
Niin kauan kuin yhteiskunnassa on todellinen sananvapaus se ei voi olla läpeensä mätä. Sen sijaan jokaisesta läpeensä mädästä yhteiskunnasta puuttuu todellinen sananvapaus.
Lisää ajatuksia: http://professorinajatuksia.blogspot.com/

elukka

Quote from: Miniluv on 12.04.2011, 14:24:59

Muutoksen olisi nyt tärkeää saada jalka ovenrakoon (muista: äänikynnys on tulossa!). Jos suora demokratia on sinulle tärkeä, äänestä Muutosta.

Vaikka akkasi pihtaisi pimppaa, äänestä silti Soinin Timppaa!
Kulttuurimarxismi
http://rauta-aika.blogspot.fi/2012/04/frankfurtin-koulukunnan.html

Homoliittolain vaikutukset Massachusettsin osavaltiossa
https://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg

MW

Quote from: elukka on 12.04.2011, 23:52:45
Quote from: Miniluv on 12.04.2011, 14:24:59

Muutoksen olisi nyt tärkeää saada jalka ovenrakoon (muista: äänikynnys on tulossa!). Jos suora demokratia on sinulle tärkeä, äänestä Muutosta.

Vaikka akkasi pihtaisi pimppaa, äänestä silti Soinin Timppaa!

Mielestäni miniluvilla on tuossa pointti, vaikka Muutoksen kannalta jo väärin äänestinkin. Toiveeni olisi nähdä M11 edustajia arkadianmäellä, MÖYS. Nyt vaan näin, tällä kertaa.

VikaTikki

No, olen jo kauan manaillut, että suomalaiset ovat niin saatanan tyhmiä, että saavat mitä ansaitsevat.
Minulla on kuitenkin saatanan ikävä fiilis asian suhteen, koska oloni on kuin siamilaisella kaksosella, jonka toinen puolikas vetää crackia, huoria, viinaa ja tupakkaa, kun minä yritän tähdätä kultaisiin eläkevuosiin.
Bryssä on bryssä vaikka voissa paistais.