News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Pauli Vahteran blogi

Started by Hessu, 26.01.2011, 09:31:17

Previous topic - Next topic

risto

Jääpää:
Jos otat, et aja. Jos ajat, et ota. Sama postauksien kansa.
"JH-a:n ei suurmoskeijalle oli niin pitkä ja perusteellinen, että tyhmimmät luulivat sen olevan kyllä." -Faidros.

Viimeinen suomalainen

Pauli Vahteran talousosaamisen hyödyntämättä jättäminen on persuilta tosi paha munaus! Kaverihan osaa lukunsa ja on vielä kaupan päälle todellinen kirjallinen virtuoosi. Laitetaanko porukalla palautetta puolueelle asiasta? Minua ainakin tuollainen typeryys puoluejohdossa v......taa!

PS. Kiitos Pauli mahtavista blogeistasi, älä anna periksi! Täällä on monta lukijaa.
Viimeinen maastalähtijä sammuttaa valot.

Uuno Nuivanen

Quote from: Viimeinen suomalainen on 03.07.2015, 16:17:02
Laitetaanko porukalla palautetta puolueelle asiasta?

Mitä ne kottaraispönttöä tuijottavista ulisijoista piittaisivat.   ???

koli

Mörökölli

guest7001

Pauli on tehnyt kantelun oikeuskanslerille (Paulin FB-sivuilta kopioitu). Asiaa!

QuoteKantelu (lyhennelmä)
16.7.2015
Oikeuskanslerille
Kantelun kohde: Turvapaikka- ja oleskelulupapäätökset tekevä sisäministeriön alainen maahanmuuttovirasto (Migri).
Menettely ja päätökset, joita kantelu koskee
Ulkomaalaislain 88 § (8.5.2009/323) tulkinta kun viranomainen tekee myönteisen päätöksen oleskeluluvasta toissijaisen suojelun perusteella.
Lisäksi kantelen menettelytavasta, jossa annettua suojeluasemaa ei peruuteta, vaikka henkilö lomailee tai asuu pitkiäkin aikoja kotimaassaan tai lähettää sinne omaisiaan kotimaan kulttuuriin koulutettavaksi tai ympärileikattavaksi.
Kanteluasia
Suomessa asuvista 17.000 somalista alle 100 on saanut turvapaikan Suomesta. Käytännössä kaikki tänne tulleet somalit saavat jäädä Suomeen toissijaisen suojelun tarpeen perusteella.
Oleskeluluvan saannin perusteet ovat muuttuneet vuosien kuluessa merkittävästi, mitä osoittaa 5 vuoden välein tekemäni tilasto. Somalian tosiasiallinen tilanne ei ole muuttunut lainkaan samalla tavalla.
Ensimmäiset somalit tulivat Suomeen vuonna 1990 Moskovasta, eikä heillä siellä ollut mitään vaaraa. Venäjältä tulleita somaleja ei kukaan Venäjällä vainonnut mitenkään. Lakia tulkittiin virheellisesti jo silloin.
Somalit saavat jäädä, koska viranomaiset tulkitsevat, että maahan palautettu joutuisi Somaliassa "vakavaan henkilökohtaiseen vaaraan siellä vallitsevan aseellisen selkkauksen vuoksi". Tuo henkilökohtaisen vaaran tilanne pitää pystyä perustelemaan. Oleskeluluvan saamiseen ei voi riittää väite, että "minut tapettaisiin Somaliassa".
Viranomaisohjeissa todetaan selkeästi, että lupa voidaan myöntää, jos turvapaikan hakija voisi joutua vakavaan henkilökohtaiseen vaaraan kotimaassa olevan aseellisen selkkauksen vuoksi.
Suuri osa Suomeen tulleista somaleista on asunut pysyvästi vuosia Somalian naapurimaissa, esimerkiksi Etiopiassa. Etiopiassa ei ole mitään aseellista selkkausta, joten sieltä tulleille ei voida myöntää toissijaista oikeutta oleskelulupaan.
Somaliassa on laajoja alueita, jotka ovat turvallisia asua, esimerkiksi Somalimaa ja Puntmaa. Myös varsinaisen Somalian alueella selkkaukset rajoittuvat Mogadishuun ja sen lähistölle. Elämänmuutos maan sisällä olisi paljon pienempi kuin muutos Suomessa. Suomen viranomaisten tulisi kannattaa muuttoa maan sisällä, jos ylipäätään jotain tarvetta muuttaa pois kotikylästä on.
Somaliassa asuu 11 miljoonaa ihmistä. Tietoja aseellisissa selkkauksissa kuolleiden määrästä ei juurikaan ole, mutta on oletettavissa, että Somaliassa liikenneonnettomuuksissa kuolee enemmän ihmisiä kuin tappamalla. Joka tapauksessa suurin osa somaleista asuu kotimaassaan, eivätkä koskaan joudu mihinkään vaaraan sodan takia. Somalien yhdenvertaisuuden kannalta on väärin, että 11 miljoonaa jää Somaliaan samanlaisiin olosuhteisiin kuin Suomeen tulleet ovat lähteneet.
Somalian väkiluku on kasvanut vuodesta 1990 6,3 miljoonasta nykyhetken 10,8 miljoonaan, vaikka maasta on lähtenyt paljon omia kansalaisia ulkomaille. Tämäkin osoittaa, että Somalian turvattomuutta liioitellaan.
Suomesta käydään Somaliassa lomamatkoilla niin paljon, että matkatoimistot ovat järjestäneet lomalentoja Helsingistä Istanbulin kautta Somaliaan. Matkailijoiden määristä ei ole tietoa. Hätkähdyttävä oli uutinen vuonna 2014 Ruotsista, jossa matkatoimiston konkurssin takia "yli tuhat" Ruotsin somalia oli jäänyt loukkuun Somaliaan. Tämä osoittaa, että pohjoismaihin tulleet somalit eivät aidosti ole oleskelulupaa tarvinneet, koska maahan, jonne ei voida palauttaa omia kansalaisiaan vaarallisuuden takia, ei voi olla lomamatkojen kohde.
Toimenpiteet, joihin oikeuskanslerin ryhtyvän
Pyydän oikeuskansleria selvittämään, onko ulkomaalaislakia tulkittu oikein kun tänne tulleet somalit saavat oleskeluluvan, vaikka mitään henkilökohtaista vaaran tilannetta ei heillä ole.
Lisäksi pyydän selvittämään, onko lain tulkinnassa tapahtunut lakiin perustumaton muutos, koska vuodesta 2012 turvapaikkoja on somaleille myönnetty selvästi enemmän kuin aiemmin.
Jos oikeuskansleri yhtyy käsitykseeni virheellisestä menettelystä, edellytän, että ulkomaalaisvirastolle annetaan määräys lain oikeasta noudattamisesta oleskelulupia myönnettäessä.
Mikkelin Ristiinassa 16. heinäkuuta 2015
Pauli Vahtera
KHT-tilintarkastaja
Koko kantelu oikeuskanslerille lähetetyssä muodossa linkin takaa:

guest7001

Vahteran kommentit konduktööritapauksesta.

"Minä, minä, minä, olen parempi kuin te muut (suvaitsevaisten iltasatu)
VR:n konduktööri oli antanut R-junassa rasisminvastaisen kuulutuksen. "Minun mielestäni rasismi kumpuaa vähäosaisuuden kokemuksesta, työttömyydestä, yksinäisyydestä ja väärästä tiedosta."

Yle ja Hesari ovat väittäneet vuosia, että maahanmuuttokriittisyys johtuisi tietämättömyydestä, kokemusten puutteesta, huono-osaisuudesta, ties mistä. Media vetää yhtäläisyysmerkit rasismille ja maahanmuuttokriittisyydelle. Jos konduktööri olisi oikeassa, eikö meidän pitäisi ensin korjata vähäosaisuus, työttömyys ja yksinäisyys. On varsin päätöntä lähteä korjaamaan näitä vakavia ongelmia tuomalla maahan lisää vähäosaisia ja työttömiä. No ehkä he eivät ole yksinäisiä, koska klaaneissa on kaverit.

Mutta olisiko niin, että juuri suvaitsevaisuus johtuu tietämättömyydestä ja kokemusten puutteesta. Kuinka paljon suvaitsevaisuus johtuu puhtaasti itsekkyydestä: mitä enemmän kotoutettavia maahanmuuttajia Suomeen tulee, sitä paremmin maahanmuutosta palkkansa saavat voivat. Ja sitä turvallisempi työpaikka heillä on.

Eivätkö juuri joukkoraiskaukset, pesäpallomailoilla tehdyt pahoinpitelyt ja selvästi laittomin perustein haetut turvapaikat ja laittomasti Suomeen tulo, johda maahanmuuttokriittisyyteen. (lisäys lukijan palautteesta) Myös tänne tulijoiden omat asenteet suomalaisia kohtaan ovat liian usein negatiivisia. Monet tänne tuodut kulttuuripiirteet eivät kerta kaikkiaan sovi Suomeen. (lisäys loppu) Eli he, jotka näkevät syyllisiä vain kantasuomalaisissa, ovat täysin tietämättömiä siitä, mitä ympärillä tapahtuu.

Pahinta on surkea ymmärrys taloudesta, tai oikeastaan sitä ei lainkaan ole suvaitsevaisilla. Monet maahanmuuttajat luulevat, että Suomessa on taikaseinä, josta riittää rahaa kaikille. Sanoihan yksi afrikkalainen Suomeen halunnut taannoin, että Suomessa on parempi elää kun siellä voi elää ilmaiseksi. Tuon vielä ymmärtää, mutta sitä ei, että suomalaiset virkamiehet ja toimittajat luulevat, että rahaa riittää kaikille tänne tuleville ja niillekin, jotka EU meille siirtää.

Minä olen maahanmuuttokriittinen juuri sen takia, että olen sentään jotaskin nähnyt kulkiessani reppumatkoilla 120 maassa, joista parikymmentä mustassa Afrikassa. Juuri siksi, että olen tutkinut väestöennusteita. Juuri siksi, että olen sisäistänyt väestönkasvun syyt, esimerkiksi tapaamalla 170 lapsen isän. Juuri siksi, että olen laskenut vuosia maahanmuuton hintaa Suomelle. Juuri siksi, että olen tavannut matkoillani luku- ja kirjoitustaidottomia ihmisiä ja ystävystynyt joidenkin heistä kanssa. Juuri siksi, että olen kokenut naisten surkean aseman Afrikassa heidän itsensä kertomana.

Rakastan Afrikkaa, ja sen moninaisia kulttuureja. Mutta en missään nimessä halua, että Afrikka (ja lähi-idän muslimimaat) tuodaan Suomeen. Oma mielipiteeni ei ainakaan johdu kokemusten puutteesta eikä tietämättömyydestä."

MW

Tolkun ääni tolkuttomassa korvessa.

Nuivake

Vahteran kirjoitus taas ryöpsähtelee rasismia ja muukalaiskammoa.
Ainakin, jos kysytään asiaan perehtymättömältä "maailmanhalaajalta", joka on luonut itse omat kokemuksensa omassa päässään.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

elukka

Quote from: Uuno Nuivanen on 08.08.2015, 03:09:02
Minä äänestin Vahteraa.

Minäkin tein sen viime vaaleissa
Kulttuurimarxismi
http://rauta-aika.blogspot.fi/2012/04/frankfurtin-koulukunnan.html

Homoliittolain vaikutukset Massachusettsin osavaltiossa
https://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg

Fer

Quote from: elukka on 08.08.2015, 10:45:07
Quote from: Uuno Nuivanen on 08.08.2015, 03:09:02
Minä äänestin Vahteraa.

Minäkin tein sen viime vaaleissa

Samoin minä. Syynä se, että mielestäni hänessä kiteytyy maahanmuuttokriittisyys sellaisena, jonkalaisena minä haluaisin sen näkyvän ja edustajani vievän sitä eteenpäin politiikassa.

guest7001

Pauli FB-sivuillaan.
https://www.facebook.com/pauli.vahteraristiinassa?fref=nf

Yksi Perussuomalainen sentään tekee jotain. Antakaa infoa, jos on tietoa.

Kirjoitan juttua tämän hetkisen pakolaisvyöryn kustannuksista. Onko kellään tietoa paljonko henkilökuntaa jossain vastaanottokeskuksessa on ja paljonko on turvapaikanhakijoita tässä paikassa. Julkaisen jutun joko tänään tai torstaina. Menot on hyvin salattu. Esimerkiksi SPR:n tilinpäätöksestä ei mitenkään selviä, millaisia rahoja se käsittelee, vaikka esim turvakotirahat on eritelty. Kolmessa vuorossa kai henkilökuntaa on paikalla 7 päivää viikossa. Olen tutkinut puhelinluetteloja, mutta niissä ei voi olla kaikki VOK-nimet. Lähtökohtani on se, että julkisesti esitetty 40 eur per vrk per henkilö ei mitenkään voi olla oikein. Vuosia sitten pyöri netissä VOKin tilinpäätöstiedot, mutta onko uudempia numeroita jollain? Voi lähettää myös suoraan minulle viestinä.

Nuivake

^Pauli sentään tekee jotain, perussuomalaiset grillaavat, chillaavat tai ovat reiveissä eiku raveissa.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Totuus EPT

Siinä olisi Vahteran uusin.

Rajavalvonta Ruotsin rajalle välittömästi

Olen saanut useilta henkilöiltä pyynnön julkistaa tekstipohja, jonka avulla jokainen nykyisestä maahanmuuttoinvaasiosta huolestunut voi lähettää omalle kansanedustajalleen tai laajemminkin kirjeen, jossa vaaditaan Ruotsin rajalla rajavalvonnan aloittamista. Kirjoituksen liitteenä on tekstipohja word-tiedostona sekä erillinen kommentti, jossa on kaikkien kansanedustajien sähköpostiosoitteet....

https://www.facebook.com/pauli.vahteraristiinassa/posts/907736935967680
Missä ******i siellä ongelma.

Tosiasiallinen Nuiva

Quote from: Totuus EPT on 14.09.2015, 23:05:19
Siinä olisi Vahteran uusin.

Rajavalvonta Ruotsin rajalle välittömästi

Olen saanut useilta henkilöiltä pyynnön julkistaa tekstipohja, jonka avulla jokainen nykyisestä maahanmuuttoinvaasiosta huolestunut voi lähettää omalle kansanedustajalleen tai laajemminkin kirjeen, jossa vaaditaan Ruotsin rajalla rajavalvonnan aloittamista. Kirjoituksen liitteenä on tekstipohja word-tiedostona sekä erillinen kommentti, jossa on kaikkien kansanedustajien sähköpostiosoitteet....

https://www.facebook.com/pauli.vahteraristiinassa/posts/907736935967680

Laitoin tuon talteen pajaan: http://hommaforum.org/index.php/topic,104303.0.html
Non poteris veritatem

guest7001

Pauli jakoi FB-sivullaan Otaniemen VOKista. Jakakaa!

Yrittäminen on helppoa, riskitöntä ja reippaasti voitollista – mamu-bisneksessä

Tuhannet suomalaiset yrittäjät tekevät tänäkin vuonna konkurssin. Yrittäjät kituuttavat kannattavuuden heikentyessä. Valtio kiristää yrittämisen edellytyksiä vuosi vuodelta.
Ja sitten on mamu-bisnes, joka voidaan polkaista pystyyn päivässä kun on suhteet. Tappiota ei voi tulla, koska valtio maksaa mitä vain saadakseen tuhannet ja kymmenet tuhannet maahanmuuttajat katon alle. Moninkertaista ylihintaa maksetaan mm. Kirkkonummen VOKista. Muistamme myös Konnunsuon vankilan järjettömät VOK-kaupat.

Uusin kultakaivos on Luona Oy, joka perusti yksityisen vastaanottokeskuksen Espooseen. Yhtiön hallituksen jäsenet ovat
Puheenjohtaja Voutilainen Paavo on entinen Helsingin kaupungin sosiaalijohtaja, joka kunnostautui Romanian romanien auttamisella ja hankkimalla omaan työhuoneeseensa kaupungilla 70 000 euron sohvan.

Varsinainen jäsen Iivari Ulpu on entinen demarien kansanedustaja, Euroopan parlamentin entinen jäsen ja Helsingin kaupunginvaltuutettu.
Varsinainen jäsen Lauslahti Sanna-Liisa on kokoomuksen kansanedustaja (hirmuinen pettymys minulle, että hänkin)
Varsinainen jäsen Natri Pasi on Miapetra Kumpula-Natrin (sd) nykyinen aviomies.
Varsinainen jäsen Oksa Markus on emoyhtiö Barona Groupin omistaja. Barona on kuuluisa vuokra-asuntobisneksestä, jossa asukkaina ovat maahanmuuttajat ja maksajana valtio ja kunnat.

Muistamme, että Paavo Voutilainen siirtyi viime vuonna Baronan palvelukseen. Luona Oy:n osoite on sama kuin Baronan. Yhtiö on perustettu vanhan osakeyhtiön pohjalle yhtiöjärjestys muuttamalla kesäkuussa 2015, ovat siis toimineet heti kun mamuvyöry Suomeen alkoi.

Korruptiota kaikkialla. Kun valtio kaataa, ahneet ihmiset laittavat ison haavin alle.

Lähde kaupparekisteri ja Tapio Äyräväisen blogi
http://www.hs.fi/kaupunki/a1305985742440
kaupparekisteritiedot http://paulivahtera.fi/wp-conte.../uploads/2015/.../Luona-oy.pdf

Jorma M.

Quote from: detonator on 17.09.2015, 00:07:42
Pauli jakoi FB-sivullaan Otaniemen VOKista. Jakakaa!

Yrittäminen on helppoa, riskitöntä ja reippaasti voitollista – mamu-bisneksessä

Tuhannet suomalaiset yrittäjät tekevät tänäkin vuonna konkurssin. Yrittäjät kituuttavat kannattavuuden heikentyessä. Valtio kiristää yrittämisen edellytyksiä vuosi vuodelta.
Ja sitten on mamu-bisnes, joka voidaan polkaista pystyyn päivässä kun on suhteet. Tappiota ei voi tulla, koska valtio maksaa mitä vain saadakseen tuhannet ja kymmenet tuhannet maahanmuuttajat katon alle. Moninkertaista ylihintaa maksetaan mm. Kirkkonummen VOKista. Muistamme myös Konnunsuon vankilan järjettömät VOK-kaupat.

Uusin kultakaivos on Luona Oy, joka perusti yksityisen vastaanottokeskuksen Espooseen. Yhtiön hallituksen jäsenet ovat
Puheenjohtaja Voutilainen Paavo on entinen Helsingin kaupungin sosiaalijohtaja, joka kunnostautui Romanian romanien auttamisella ja hankkimalla omaan työhuoneeseensa kaupungilla 70 000 euron sohvan.

Varsinainen jäsen Iivari Ulpu on entinen demarien kansanedustaja, Euroopan parlamentin entinen jäsen ja Helsingin kaupunginvaltuutettu.
Varsinainen jäsen Lauslahti Sanna-Liisa on kokoomuksen kansanedustaja (hirmuinen pettymys minulle, että hänkin)
Varsinainen jäsen Natri Pasi on Miapetra Kumpula-Natrin (sd) nykyinen aviomies.
Varsinainen jäsen Oksa Markus on emoyhtiö Barona Groupin omistaja. Barona on kuuluisa vuokra-asuntobisneksestä, jossa asukkaina ovat maahanmuuttajat ja maksajana valtio ja kunnat.

Muistamme, että Paavo Voutilainen siirtyi viime vuonna Baronan palvelukseen. Luona Oy:n osoite on sama kuin Baronan. Yhtiö on perustettu vanhan osakeyhtiön pohjalle yhtiöjärjestys muuttamalla kesäkuussa 2015, ovat siis toimineet heti kun mamuvyöry Suomeen alkoi.

Korruptiota kaikkialla. Kun valtio kaataa, ahneet ihmiset laittavat ison haavin alle.

Lähde kaupparekisteri ja Tapio Äyräväisen blogi
http://www.hs.fi/kaupunki/a1305985742440
kaupparekisteritiedot http://paulivahtera.fi/wp-conte.../uploads/2015/.../Luona-oy.pdf

Sanna Lauslahti.

Sanna on siis vaurastumassa mamubisneksessä ja samaan aikaan hallituspuolue Kokoomuksen riveissä avannut rajat mamubisneksen asiakkaille. Eikö tällainen täytä jo jotain juridisen ongelman kriteeriä? Siis vähän niin kuin perustaisi sosiaali- ja terveysministeriön rahoilla alkoholistiparantoloita ja sitten alennuttaisi viinan hinnan lähelle nollaa.
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".

guest7001

Vahteran FB-sivulta tänään:

Yksityiset vastaanottokeskukset rahasampona

Luona Oy aloitti SDP-läisten ja yhden kokoomuslaisen tukemana yksityisen vastaanottokeskusbisneksen. Siitä tulee helpon rahan tekokeidas. Hintataso hinattiin kesälomien aikana pilviin Kirkkonummen Evitskogin koulutuskeskuksen vuokrilla.

Nyt pidetään itsestään selvänä, että yksi VOK-asuja maksaa 40 euroa vuorokaudessa. Tiedän, että herrat suunnittelevat jo että hotellihuoneisiin saadaan majoittaa neljä asukasta. Yhden huoneen tuoma raha on siis 160 euroa 365 päivää vuodessa. Yksikään hotelli ei Suomessa saa näin suurta käyttöastetta ja tuloa. Helsingin keskustastakin voi saada hotellihuoneen alle 100 eurolla. Kuvan huoneista maksetaan 10 prosentin arvonlisävero, mitä VOK-vuokrista ei makseta.

Julkisen sektorin yksityistämistä haluavat tahot kannattavat yksityisiä VOKkeja, koska näin rahat jäävät hotellinomistajien taskuun. Rahat eivät kuitenkaan pyöri Suomessa kuin osaksi, koska ulkomaalaiset sijoittajat vainuavat tämän nopeasti ja ostavat hotellit haltuunsa. Näin tämäkin suomalaisten veronmaksajien raha katoaa ulkomaille veroja maksamatta.

Yksityiset VOKit saavat monet kurjimustilassa olevat hotellit kukoistamaan. Kun hotellien käyttöasteet lama-aikana ovat mitä ovat, tulee VOK-buumi tuomaan pelastuksen. Talvella koko maan huoneiden käyttöaste läheni 40 %, eikä kesäaikana päästä juurikaan yli 60 prosentin. Maassa on paljon hotelleja, joiden käyttöaste lähenee konkurssilukuja.

Pelastavatko irakilaiset turvapaikkaturistit Suomen majoitusliikkeet? Toki pelastaisivat, jos maksaisivat itse omilla rahoillaan majoittumisen ja ateriat. Mutta kun veronmaksajat maksavat kaiken ja aina tulee vuotoa veroparatiiseihin, jää tästä suomalaisille kaluttu luu käteen.

guest7001

Vahteran FB-sivulta taas:

QuoteSuomi jo menossa ryminällä rotkoon

Päättäjät, media ja valitettavan suuri osa kansasta ovat kadottaneet kaiken realismin tajun. He kohkaavat vain sitä, kuinka rajan yli tulevat maahanmuuttajat saadaan vastaanottokeskuksiin. Hinnalla millä hyvänsä. Tästä hyvä esimerkki on Evitskogin VOK, jonne tehtiin moninkertaiseen hintaan tilasopimus ja jonne käytiin bussilla tyhjentämässä IKEAn myymälä listahintaan. Koska rahaa ei saa ajatella hyvän asian edessä.

Hallitusta myöten etsitään yhtä naamioon pukeutunutta henkilöä – ilmeisesti siksi, että kansan mielenkiinto saadaan siirrettyä epäolennaisuuksiin.

Etenkin suuret yritykset ovat irtisanoneet tuhansittain ihmisiä, vaikka niiden työt eivät ole vähentyneet. Jäljelle jääneet työntekijät uupuvat, koska he tekevät irtisanottujenkin työt. Suomi on jakaantunut kahtia: he joilla on liikaa töitä ja he joilla ei ole mitään töitä. Oikeastaan kolmeen osaan: omaa tahtiaan työtä tekevä julkinen sektori on oma maailmansa. Suomi haluaa kasvattaa niiden ihmisten määrää, joilla ei ole mitään tekemistä.

Suomi on velkaantunut miljardeittain joka vuosi. Ja nyt tämä velkaantumistahti halutaan kaksinkertaistaa maahanmuuttajien avulla. Kun Suomen luottoluokitus alenee, korot nousevat. Ja taas otetaan lisää velkaa.

Me emme tule saamaan rahaa mistään, joten olemme huonommassa asemassa kuin kreikkalaiset, jotka ovat käyttäneet Suomenkin antamat ja takaamat miljardit.

Hallitus näpertelee säästöjensä kanssa hahmottamatta, että maahanmuutto tulee maksamaan paljon enemmän kuin tehtävillä säästöillä leikataan suomalaisten peruspalveluja.

VOKkien perustaminen maksaa, mutta se ei ole mitään sen rinnalla mitä näiden ihmisten asuttaminen tulee maksamaan. Osa ehkä saadaan maasta pois, mutta siihen menee valitusten takia vuosi ja jatkossa enemmän, koska hakijoiden suuren määrän takia mitkään resurssit eivät tule riittämään.

Mitä ihmettä meidän päättäjämme oikein ajattelevat? Ajattelevatko he mitään? Vai luulevatko he, että maahanmuuttajaongelma ratkeaa sillä, ettei tehdä mitään. Ei edes pohdita mitään.

Toimittajat ovat niin pihalla kaikesta, että he osaavat kirjoittaa vain nyyhkytarinoita siitä, kuinka tämä ja tämä perhe on kokenut kovia ja ansaitsee siksi oikeuden jäädä Suomeen. Yksikään toimittaja ei pysty edes kuvittelemaan, että joku näistä hyvistä ihmisistä voi hyvinkin vain juksata suomalaisia omien itsekkäitten tarpeidensa tyydyttämiseksi. Eivätkä he pysty näkemään, ettei tämän kaiken rahoittamiseen riittävää taikaseinää todellakaan ole olemassa. Toimittajat uskovat, että on kaksi taloutta. Suomen talous, jonka velkaantuminen kyllä osataan nähdä. Ja toinen on maahanmuuttajien talous, joka muka rahoittaa itse itsensä.

Toivottavasti Suomi rojahtaa rotkoon nopeasti. Koska vain siten voimme korjata taloutemme ja kansakuntamme suunnan. Meillä ei ole minkäänlaista otetta siihen, että korjausliike tehtäisiin ennen rotkoon valahtamista.

guest7001

Lisää tänään.
https://www.facebook.com/pauli.vahteraristiinassa/posts/915324185208955

QuoteHesari kysyy mitä turvapaikan hakijat haluavat – Vahtera vastaa

HS kysyi. 1. Haluatko jäädä pysyvästi Suomeen? 2. Mitä voisit tehdä työksesi? 3. Haluatko saada perheenjäseniäsi Suomeen? Hyviä kysymyksiä ihmisille, jotka kuolemaa uhmaten 10.000 euroa maksettuaan ovat päässeet turvaan Suomeen.

Rahmo, 38, Somalia
"Minulla on 10 lasta, jotka ovat mieheni luona Mogadishussa."
Rahmo ei tule koskaan tekemään Suomessa muuta kuin ehkä lisää lapsia. Hänellä ei ole koulutusta, joten tuskin osaa lukea ja kirjoittaa. Hän ehtii eläkeikään ennen kuin saisi itselleen koulutuksen ja ammatin sekä suomen kielen taidon.
Helsingin VOKissa oli eräs somalinainen avautunut kertomaan, että heidän tehtävänsä on muuttaa Suomi islamin uskoiseksi maaksi. Tästä suunnitelmasta olen kertonut monta kertaa FB:ssä. Tämä ei varmastikaan ole ollut yksittäistapaus. Rahmo täyttää allahin kaikki toiveet. 12+ islamuskoista kerralla. Ei siinä töitä enää tarvitse tehdä.

Amal, 23, Etiopia, korkeakouluopintoja, Robel, 31, Etiopia, ei koulutusta. Sairaanhoitajaksi haluaa Amal, Robel haluaa vanhusten hoitajaksi. Etiopiassa ei ole mitään sotaa, joten miksi he ylipäätään ovat Suomessa. Etiopiassa on paljon suurempi tarve hoitajista kuin Suomessa. Suomalaisten pitää palauttaa heidät heti hoitamaan oman maansa sairaita ja vanhuksia. Toki koulutus ei riitä edes omassa maassa.

Hosib, 24, Syyria, ei koulutusta, haluaa parturiksi. Suomessa parturit ovat kyllä yleensä naisia. Markkinarako.

Khadro, 30, Somalia, peruskoulu, haluaa lastenlääkäriksi. Somalien kuvitelmat Euroopasta ovat aivan käsittämättömiä. Hänestä ei peruskoulupohjalla voi tulla lastenlääkäriä Suomessa, mutta jos hän on sinnikäs, ehkä kun täyttää 50 vuotta.

Hoseyen, 22, Afganistan, peruskoulu, auto- ja konemekaanikoksi. Pitkä tie edessä, mutta mahdollista.

Ahmed, 24, Afganistan, ei koulutusta. Haluaa ommella työkseen vaatteita. Siitä vaan. Suomessa ei vaattureita montaa olekaan. Vaan vaatturikin tarvitsee luku- ja kirjoitustaidon ja suomen kielen osaamisen. Tai jos ompelee burkhia, voisi aloittaa työt heti.

Ammar, 30, Irak, lukio, lääketiedettä. Suuruudenhulluutta kuten somaleillakin.

Gaswan, 30, Irak, lukio, haluaa urheilujournalistiksi ja kirjanpitäjäksi. Mielenkiintoinen työyhdistelmä. Irak on saanut historian aikana yhden pronssimitalin painonnostossa.

Musafa, 30, Irak, englannin opettaja, haluaa toimia englannin opettajana. Hyvä, kohta meillä on niin paljon irakilaisia, että he tarvitsevatkin oman englannin kielen opettajansa. Suomalaisille Musafa tuskin pystyy koskaan opettamaan englantia.

Saad, 30, Irak, insinööri, haluaa laitevalmistajalle suunnittelijaksi tai sairaalan laitehuoltajaksi. Laitevalmistajia ei Suomessa enää taida olla, joten hänestä tulee sairaalan huoltomies.

Ali, 23, Irak, koneinsinööri, haluaa materiaalisuunnittelijaksi laitevalmistajalle. Tulee kilpailemaan työpaikoista somalialaisten koneinsinöörien kanssa, koska heitä on ainakin Lieksa tulvillaan.

Suku Suomeen.
- Rahmo haluaa 10 lastaan ja miehensä
- Musafa veljen ja vanhempansa
- Saad äitinsä
- Ali äitinsä ja 4 sisarustaan
- Hosib vanhempansa
- Khadro miehensä
- Hoseyen äitinsä ja sisaruksensa
- Ahmed pelkuri vaimonsa sekä 5- ja 2-vuotiaat lapsensa
- Gazwan vanhemmat ja 3 sisarusta Jordaniaan lämpimään
- Ammar, perhe Suomeen

guest7001

Paulin uusin blogi Iltalehdessä, aiheena eilinen A2 mamuilta.

http://blogit.iltalehti.fi/pauli-vahtera/2015/10/07/elaman-tarkoitus/

Punaniska

Quote from: detonator on 07.10.2015, 12:36:22
Paulin uusin blogi Iltalehdessä, aiheena eilinen A2 mamuilta.

http://blogit.iltalehti.fi/pauli-vahtera/2015/10/07/elaman-tarkoitus/

Oikeasti, voiko sellaisella kansakunnalla, joka äänestää nuoren ja kokemattoman ihanuuden eduskuntaan, mutta jättää vähemmän ihanan, mutta viisaan Vahteran ulos, tulevaisuutta?
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

millla

Pitäisi arvioida vain mielen vireyttä a la Väyrynen, Vahtera, Ilkka Taipale.

Stubb ja Andersson myyvät ulkokuorellaan onnistuneesti nuoruutta harhauttaen uskomaan, että se takaisi ajatusten laatua.

nitkunatku

Miten tuommoinen Vahtera ei vielä ole saanut potkuja Iltalehdestä? Ihmettelen.
Nyt tai joskus toiste.

Uuno Nuivanen

Quote from: nitkunatku on 07.10.2015, 14:26:43

Onhan siellä Ilkka Partanenkin ihastelemassa Kokoomuksen suursaavutuksia.  :P

nitkunatku

Niin siis eikö Vahtera ole Iltalehdelle hieman liian nuiva?
Nyt tai joskus toiste.

guest7001

Quote from: Uuno Nuivanen on 07.10.2015, 14:38:41
Quote from: nitkunatku on 07.10.2015, 14:26:43

Onhan siellä Ilkka Partanenkin ihastelemassa Kokoomuksen suursaavutuksia.  :P

Ei se Partanen niin huono kirjoittaja ole. Päinvastoin. Sillä on ollut monta ihan terävääkin blogausta. Ja suhteellisen nuiva kaveri kuitenkin.

Partasen ongelma on vain se, että se on hirttäytynyt Kokoomuksen kaltaiseen paskasakkiin ja vaikuttaa jonkinlaiselta pyrkyriltä. Ja se, että se koki siksi velvollisuudekseen puolustella jopa Kataisen kaltaista täyskatastrofia.

Ylipäätään puoluejäsenyyden omaavat ihmiset menettävät aina tietyn määrän objektiivisuudestaan. Ne, ketkä eivät menetä (Vahtera, Halla-Aho ja Tynkkynen vain muutaman mainitakseni) keräävät yleensä lopulta kaikkien arvostuksen.

guest7001

FB-poiminta

QuoteUutiskatsaus

Kampin Narinkkatorilla pidetty mielenosoitus maahanmuuttotulvan rajoittamiseksi "Jotain rajaa" oli suurin pidetyistä. Hesari ei noteerannut tilaisuutta lainkaan. Ylessä oli pieni uutinen, jossa tilaisuuden osanottajamäärää vähäteltiin. Itse laskin tullessani paikalle 24 poliisiautoa ja 4 poliisihevosta. Poliisien määrää oli mahdoton laskea, mutta autojen määrästä päätellen sata ei ole riittänyt. Kun mielenosoitukset kasvavat, media ottaa agendakseen jättää ne noteeraamatta kokonaan. Voiko aivopesu törkeämmäksi enää mennä. Toki voi. Muistamme A2-pakolaisillan ja sen valeperheen.

Suomalaiset ovat halunneet auttaa turvapaikanhakijoita alkamalla SPR:n kuukausilahjoittajiksi. Monet ovat nostaneet kk-lahjoituksensa määrää. Monet tyhjentävät vaatekaappinsa ja vievät vanhat vaatteensa vastaanottokeskuksiin. Siitä saa hyvän mielen. Ei heitä kiinnosta, etteivät kaikki muslimit halua käyttää vääräuskoisten päällä olleita vanhoja vaatteita. Mutta hulluinta tässä on se, että valtio maksaa SPR:lle kaikki toiminnasta aiheutuneet kulut. Taitaa maksaa vielä päälle jonkinlaisen laskutuspalkkion (ainakin aiemmin näin on tehty). Mihin nämä lahjoitusrahat päätyvät? Ai niin, SPR:ssä on ylimääräinen eläkejärjestely, sen maksamiseen tarvitaan lahjoitusrahoja.

Mehiläinen on ylilaskuttanut vankilan sairaanhoitopalveluista. Sote-palveluiden yksityistäminen tulee yhteiskunnalle kalliiksi. Nämä mehiläiset ja terveystalot ovat ostaneet markkinoilta pienet lääkärikeskukset. Ne itse on myyty veroparatiiseihin. Jokaisessa kauppaketjussa on liikkunut satoja miljoonia euroa, jotka tulevat asiakkaiden ja julkisen sektorin maksettavaksi. Näiden yhtiöiden veronkierto meni niin suureksi, että Mehiläinen alkoi itsekin häpeämään veroparatiisikytkentöjään ja maksaa nyt sentään jotain roposia veroja. Kun julkinen terveydenhoito on ajettu alas ja kilpailu poistettu yrityskaupoilla, alkaa lopullinen rahastus.

Lähipiiristäni nuori mies loukkaantui urheilussa. Koska hänellä on urheilijavakuutus, hän meni yksityiselle lääkäriasemalle. Siellä oli pitkä jono, koska asema oli täynnä somaleja ja muita maahanmuuttajia. Jo on aikoihin eletty, että suomalaiset joutuvat jonottamaan kuukausia terveyskeskuksiin, mutta kunniakansalaisemme pääsevät euroakaan rahaa käyttämättä suoraan yksityiselle klinikalle hoitoon.

Ei riitä, että he pääsevät jonojen ohi. Kovasen valtiollisia kuljetuspalveluja limounsiineillaan hoitava yhtiö on saanut uuden tulolähteen. He kuljettavat turvapaikan hakijoita yksityiselle lääkäriasemalle.

Suomalaisistakin kasvaa pikku hiljaa yhteisen rahan tuhlaajia. Itsensä elättävä perhe oli laittanut lapsensa uimakouluun. Kun perhe joutuu maksamaan koulun itse, isä mietti tarkkaan milloin lapsi on paikalla, jotta ei joudu maksamaan käymättä jäävistä kerroista. Vieressä ollut nainen nauroi tarkan markan isälle ja sanoi, mitä sillä on väliä koska sossuhan nämä kerrat maksaa. Suomessa on yhä enemmän ihmisiä, jotka eivät tajua, mistä raha sosiaaliturvaan ja maahanmuuttajien hyysäämiseen tulee. Se tulee yksityissektorilta yrittäjiltä ja yritysten työntekijöiltä. Taikaseinää todellakaan ei ole olemassa.

Husu Hussein taitaa olla Suomen rasistisin kansalainen, ei siis suomalainen, vaan somali. Husu ei halua Laura Huhtasaaren kaltaista ammattitaitoista ja korkeastikoulutettua opettajaa omien lastensa opettajaksi. Sen sijaan hän haluaa maahanmuuttajien käyttämistä kotouttamiseen. Tämä hyvä. Jos jostain löytyisi hyvin kotoutuneita maahanmuuttajia. Ei kai ole tarkoitus taas käyttää ohituskaistaa maahanmuuttajien työllistämiseksi hyväpalkkaisiin virkoihin. Husu on median lemmikki. Etenkin YLE hyysää häntä, onhan Husu kepulainen kuten Ylessä linjoja vetävä johtaja Atte Jääskeläinenkin.

guest7001

FB-poiminta.

QuoteKuinkahan paljon meille valehdellaan – tubi lisääntyy Suomessa

Tässä saamani linkki Tsekin yksityisen TV-kanavan uutisesta, jossa Muncheniin sairaalaan töihin mennyt tsekkilääkäri kertoo ystävälleen sähköpostissa näkemästään. Heitä on kielletty puhumasta mitään arjen todellisuudesta maahanmuuttajien parissa tehtävästä hoitotyöstä. Suomessa on annettu julkisuuteen tietoja, että turvapaikan hakijoilla ei ole vakavia sairauksia. Heille on kuitenkin annettu ohituskaista yksityiseen terveydenhoitoon, jonka valtio maksaa.

Monet muslimit kieltäytyvät vääräuskoisen naishoitajan avusta. Maahanmuuttajilla on vakavia sairauksia kuten HIV, kuppa ja tubi, sekä sellaisia sairauksia, joita me Euroopassa emme tunne. Voisi päätellä, että suurimmat terveysongelmat tulevat Afrikasta. Meille valehdellaan. Afrikkaan laitetaan paljon rahaa kehitysapuun ja yksi tärkeä syy ovat tarttuvat taudit. Kun afrikkalainen tulee Suomeen, hän paranee saman tien terveeksi kuin pukki. Uskokoon ken haluaa, minä en.

Kyseessä on yhden sairaalatyöntekijän sähköposti, enkä sen luotettavuutta voi varmentaa. Uutispätkä on julkaistu Youtubessa 7.10.15. Toki tällainen tieto voidaan väheksyä arvottomaksi. Itse siihen uskon, koska minulle on vuodatettu Suomen terveydenhoidosta tietoja. Minulle on kerrottu, että tubi on lisääntynyt merkittävästi viime vuosina ja siitä on tulossa uudestaan kansantauti. Kaikki on peloteltu hiljaisiksi työpaikan menettämisen uhalla.

Hulluinta on se, että vanhemmat eivät saa enää tubirokotusta julkiselta sektorilta lapsilleen. Terveydenhoitohenkilökunta käännyttää äidin maksavaksi asiakkaaksi yksityissektorille rokotusta varten. Samaan aikaan maahanmuuttajalapset rokotetaan julkisin varoin.

Aikaisemmin BCG-eli tubirokote annettiin kaikille lapsille Suomessa. Vuodesta 2006 lähtien rokote on annettu vain lapsille, joilla katsotaan olevan lisääntynyt riski saada tuberkuloositartunta ja sairastua. Eikö monikulttuurinen päiväkoti ja koulu juuri kerro lisääntyneestä riskistä.

Odotan, että saisimme luotettavan selvityksen turvapaikan hakijoiden ja maassa jo olevien maahanmuuttajien terveydestä. Vaarannammeko suomalaiset tarttuvilla taudeilla.

Suomen päättäjät valehtelevat ja media osallistuu valehteluun. Tämä tsekkiläinen uutisvideolinkki oli vielä aamulla Uuden Suomen blogissa, mutta koko blogi on poistettu. Näistä asioista on pakko alkaa puhua julkisesti.
Tekstitys englanniksi. Linkki ohjelmaan ensimmäisessä kommentissa.