News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Jouko Piho KD:sta IPUun & jatkot

Started by Jouko Piho, 09.11.2010, 14:09:12

Previous topic - Next topic

turha jätkä

Quote from: M.E on 11.11.2010, 17:31:44
vaikka yksinkertainen googlaus olisi paljastanut arvokasta tietoa potentiaalisen kandidaatin päänsisäisistä prosesseista.

Kuten totesin ketjussa aiemmin, KD ei googlaa. Ei aikoinaan sepin kohdalla eikä nyt Pihon.

Aapo

Quote from: M.E on 11.11.2010, 17:31:44
Minusta se kertoo, että KD ei ota anti-kristuksen, vapaamuurareiden ja illuminatien NWO-salaliittoa kovin vakavasti.

Tai sitten siitä, että kyseiset tahot ovat soluttautuneet myös kristillisdemokraatteihin ja manipuloineet tai painostaneet puolueen johtoa tekemään ratkaisunsa, jotta he saisivat vaaralliseksi kokemansa yksilön poistettua poliittisesta päätöksenteosta.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity."

- Robert J. Hanlon

herra 4x

Quote from: Lodi on 11.11.2010, 12:57:58
Jouko Piho on kyllä vaikuttava henkilö. Aina kun luen hänen vuodatustaan milloin illuminaateista, milloin homoista jne. tulee mieleeni tuhat ja yksi argumenttia ja ajatusta. Sitten joka kerta, kun alan hahmottamaan vastinetta, tulee se sama tunne ... nimittäin olen loppujen lopuksi . . . sanaton.

Sama täällä.

On ollut vuosien varrella muutama vastaava tuttavuus. Se, kuinka usko johonkin voi olla niin totaalinen, että se tuottaa sellaisen varmuuden ja järkähtämättömän käsityksen siitä että on oikeassa. Se tuo vilunväreet lukijalle kun lukee niitä ukkosen ihmeitä.
Rakkaudesta lajiin.

Kaustinen

Tämä ketju vetää vähän mietteliääksi. Onko suuri osa hommalaisista aivan ihme ufosalaliittoihin ja henkimaailmaan uskovia hörhöjä?

No, onhan sitä porukkaa aina netissä riittänyt, miksei sitten täälläkin.

Eniten oikeastaan vetää suuta vinoon, että tämä hedelmäkakku on toiminut kymmeniä vuosia ala-asteen luokanopettajana.  :-\

Perttu Ahonen

Mitäs Brutukset olette mieltä empatiasta, pitäisikö myydä tarpeettomana?

Miniluv

Quote from: Kaustinen on 11.11.2010, 19:45:58
Tämä ketju vetää vähän mietteliääksi. Onko suuri osa hommalaisista aivan ihme ufosalaliittoihin ja henkimaailmaan uskovia hörhöjä?

No, onhan sitä porukkaa aina netissä riittänyt, miksei sitten täälläkin.

Quote from: OvidiusTreason doth never prosper: what's the reason? Why if it prosper, none dare call it treason.

http://www.brainyquote.com/quotes/quotes/o/ovid117920.html

Sama pätee salaliittoteorioihin. Ne ovat määritelmällisesti löpöjuttuja, joihin vain hörhöt uskovat. Ja jos jokin salaliittoteoria todistetaan, se muuttuu saman tien historiankirjoitukseksi tai rikoshistoriaksi.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Kaustinen

Quote from: Miniluv on 11.11.2010, 19:59:35
Sama pätee salaliittoteorioihin. Ne ovat määritelmällisesti löpöjuttuja, joihin vain hörhöt uskovat. Ja jos jokin salaliittoteoria todistetaan, se muuttuu saman tien historiankirjoitukseksi tai rikoshistoriaksi.

Kertoisitko esimerkin maailmanlaajuisesta yliluonnollisesta salaliitosta, joka on todistettu oikeaksi.

Kimmo Pirkkala

Quote from: Kaustinen on 11.11.2010, 20:03:27

Kertoisitko esimerkin maailmanlaajuisesta yliluonnollisesta salaliitosta, joka on todistettu oikeaksi.

Kristinusko.

M.E

Jos nyt ei kuitenkaan aleta keskustelemaan yliluonnollisista salaliitoista tässä ketjussa. Menee asian vierestä.
"Tässäkö se elämä sitten olikin? Sanokaa heille, että sanoin jotain älykästä."

Faidros.

Quote from: wekkuli on 11.11.2010, 20:14:44

Kristinusko.

Kuka sen on todistanut oikeaksi? Ja minkä niistä sadoista lahkoista?
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Kaustinen

Quote from: M.E on 11.11.2010, 20:14:57
Jos nyt ei kuitenkaan aleta keskustelemaan yliluonnollisista salaliitoista tässä ketjussa. Menee asian vierestä.

Luulin, että ne ovat nimenomaan tämän koko ketjun syynä. Ei Piho olisi lentänyt ehdokaslistalta ilman ufoilujaan.

Mutta ehkä tämä episodi on vain välttämätön askel kohti Pihon suurempaa tulevaisuutta. Ehkä tuhannen vuoden kuluttua jälkeläisemme mutisevat muutaman kerran päivässä, että Jouko Piho on ainoa profeetta.

Eivät he silti oikeassa ole.

Scallypunk

Eniten oikeastaan vetää suuta vinoon, että tämä hedelmäkakku on toiminut kymmeniä vuosia ala-asteen luokanopettajana.  :-\

Aika ala-arvoista vihjailua. En moniakaan Pihon ajatuksia allekirjoita, mutta miten ihmeessa tama vaikuttaa hanen ammatilliseen patevyyteensa, varsinkaan kuin meilla taalla tuskin on mitaan kasitysta millainen han on opettajana.
?› ?›  _______  __     ___     _____   /\__                          ?› ?›
      ?› ?›  \    / |/ /_/\_|   \    \  _ \ / /_ \/\  /\                   ?› ?›
      ?› ?›  /\ \/| / / \/\/| |\ \    \//_// / / / / / /                   ?› ?›
      ?› ?› /  \ \| \ \ /  \| |_\ \  / / \/ /_/ / /// /

Kaustinen

Quote from: Scallypunk on 11.11.2010, 20:27:42
Aika ala-arvoista vihjailua. En moniakaan Pihon ajatuksia allekirjoita, mutta miten ihmeessa tama vaikuttaa hanen ammatilliseen patevyyteensa, varsinkaan kuin meilla taalla tuskin on mitaan kasitysta millainen han on opettajana.

Voihan olla että hän on pystynyt pitämään persoonansa täysin erossa ammatistaan. Ei se kyllä useimmille onnistu.

Jos oman lapseni opettaja kertoisi, että poliitikot ja yritysjohtajat kokoontuvat uhraamaan lapsia saatanalle, niin hän ei olisi kauaa lapseni opettaja.

Eikö sinua haittaisi ollenkaan?

PaulR

Vietin viime yön black-metalfanikaverilla. Se viha kristinuskoa kohtaan oli mielestäni merkillistä.

Minäkään usko, mutta niin ehdottomasti vastaan. Ja nimenomaan kristinuskoa.

Scallypunk

Quote from: Kaustinen on 11.11.2010, 20:35:25
Voihan olla että hän on pystynyt pitämään persoonansa täysin erossa ammatistaan. Ei se kyllä useimmille onnistu.

Jos oman lapseni opettaja kertoisi, että poliitikot ja yritysjohtajat kokoontuvat uhraamaan lapsia saatanalle, niin hän ei olisi kauaa lapseni opettaja.

Eikö sinua haittaisi ollenkaan?

Kylla se varmasti laittaisi mietityttamaan, jos jotain tuollaista alettaisiin koulussa opettamaan. Mielestani opettaja saa olla persoonallinen, mikali se ei vaikuta haitallisesti viihtyvyyteen, opetukseen ja eritoten oppimistuloksiin. Persoonallisuudella en tarkoita oman maailmankatsomuksensa tuputtamista.

Lapsia minulla ei toisin ole, joten ei osaa sanoa miten radikaalisti oma suhtautuminen muuttuisi tasta.
?› ?›  _______  __     ___     _____   /\__                          ?› ?›
      ?› ?›  \    / |/ /_/\_|   \    \  _ \ / /_ \/\  /\                   ?› ?›
      ?› ?›  /\ \/| / / \/\/| |\ \    \//_// / / / / / /                   ?› ?›
      ?› ?› /  \ \| \ \ /  \| |_\ \  / / \/ /_/ / /// /

Jouko Piho

Quote from: Kaustinen on 11.11.2010, 20:35:25

Mitä sinä täällä oikein jossittelet ja heität spekuloinnillasi varjoa ylleni?
En minä opettajana ollessani kertonut mitään tuollaisia asioita. En edes tiennyt niistä, ennen kuin luin eläkkeellä ollessani. Ja vaikka olisin tiennytkin, niin en olisi kertonut lapsille koulussa mitään.

On tämä ihmeellistä toisen persoonallisuuden ja toiminnan epäilyksenalaiseksi saattamista pelkkien omien villien kuvitelmien pohjalta.

Jouko Piho

Jouko Piho

Mikä ihmeen hedelmäkakku?

IDA

Jouko Piho on todennäköisesti eläkkeellä eikä meillä tosiaankaan ole mitään tietoja millä voisimme arvioida hänen pätevyyttään opettajana.

Jouko Piho

Minä olen ollut eläkkeellä kesäkuusta 2007 lähtien.
Minusta minun opettajan työni ronkkiminen ja voimakas epäily ilman mitään tietoja vain nykyisten mielipiteitteni pohjalta on käsittämätöntä toisen elämäntyön halventamista.

Jouko Piho

Miniluv

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

M.E

Aiheena ei ole herra Pihon ammatillinen pätevyys opettajantyössään ja sillä spekulointi täällä on asiatonta.
"Tässäkö se elämä sitten olikin? Sanokaa heille, että sanoin jotain älykästä."

Jouko Piho

Olen miettinyt Kristillisdemokraateista eroamiseni jälkeen paljon asioita.

Tänään, 13.11.2010, olen soittanut muutamia puheluja, saadakseni lisävalaistusta siihen, miksi minut poistettiin KD:n Uudenmaan piirin kansanedustajaehdokkaiden listalta, vaikka minä jo olin mukana siinä listassa.

Saamistani vastauksista päätellen tilanne on vain niin, että minä olen KD:ssa liian erilainen ja itsenäinen toimija, kun KD:ssa toivottaisiin enemmän joukkuepelaajaa. Minun kohdallani joukkueen huomioiminen tarkoittaisi kyllä sitä, että kirjoittaisin asioista miedommin ja varovaisemmin enkä niin räväkästi ja jopa kärjekkäästi kuin tyylini on, kuten eräs KD:lainen sanoi minusta, että minä olen kuin sissipartiolainen tai kuin Sven Tuuva.

Vaikka kuinka toivoisin, niin minä en voi kuitenkaan kieltää ominta sisintä olemustani ja persoonaani. Jos minä olen yksinäinen ja tulisieluinen itsenäinen oman tieni kulkija, niin sitten minä olen.

Toivoin, että olisin omine painotukseni sopinut toimimaan KD:ssa. On käynyt ilmi, että tällaiselle toisinajattelijalle ei ole sijaa KD:n majatalossa, koska kannanottoni ovat poikineet siinä määrin kyselyjä KD:n johdolle lähinnä Uudenmaan piirissä ja puoluesihteeritasolla, että näihin median kyselyihin on väsytty vastaamaan. On parempi ratkaisu panna Piho pihalle.

Tietooni on tullut että ainakin voimakkaista homokirjoituksistani on tullut kielteistä palautetta, mutta myös Karjalan palautus -mielipiteistäni sekä EU-kritiikistäni, jossa olen tuonut esiin sen, että EU on Raamatun ilmoittaman lopunajan petovaltion esiaste, jonka takia Suomen olisi parempi erota EU:sta.

Koko ajan on tullut esiin se näkemys, että voihan sitä olla tuota ja tuota mieltä, ja itse asiassa minäkin olen, mutta sitä ei ole viisasta sanoa ääneen, vaan pitää edetä varovaisesti ja diplomaattisesti.

No, minusta ei ole tällaiseen hissutteluun. Minä tuon asiat esille rohkeasti suoraan kumartelematta ketään. Jos minun puolueeni sanoo, että ei niin voi tehdä, niin sitten se puolue ei ole minun puolueeni.

Olen joutunut tämän jälkeen miettimään, olisiko minulla poliittista kotia jossain muualla.

Samaa ihmetteli Iltalehden toimittaja Petra Husu, joka soitti minulle eilen perjantaina 12.11.2010 ja kyseli, olenko mahdollisesti ajatellut siirtymistä Perussuomalaisiin. Seuraavassa Husun tekemä juttu, jossa mainittiin lisäkseni myös SDP:n Matti Viialainen.

Mustat hevoset

Myös heidän huhutaan olevan kiinnostuneita Perussuomalaisten jäsenyydestä.

Kristillisdemokraatit

Jouko Piho

Homokohun kärsijöihin kuuluu myös entinen kristillisten kansanedustajaehdokas Jouko Piho. Piho kommentoi homokeskustelua blogissaan sen verran ärhäkkäästi, että kristilliset potkivat hänet pois listaltaan. Piho on toiminut aiemmin myös kokoomuksessa.
- Voi hyvinkin olla, että tulen ottamaan yhteyttä perussuomalaisten suuntaan, Piho kommentoi eilen Iltalehdelle.

Iltalehden toimittajan puhelun jälkeen päätin ottaa härkää sarvista kiinni ja soitin Timo Soinille. Kun vastausta ei tullut, lähetin Soinille tekstiviestin, jossa kerroin tilanteeni ja halukkuuteni olla PS:n ehdokkaana eduskuntavaaleihin. Soini vastasi ja tekstaili, että PS:n Uudenmaan piirin vaalilista on käytännössä täysi.

Joten, minulta sulkeutui ovi KD:ssa eikä Perussuomalaisissakaan ole juuri nyt tilaa, kun olen näin myöhään liikkeellä.

Olen nyt täysin tyhjän päällä. Toisaalta voin olla luottavainen, että minä en ole koskaan aivan tyhjän päällä, koska tiedän, että silloinkin kun tyhjältä tuntuu, minun Iankaikkisen Isäni vahvat käsivarret ovat aina minun tukenani.

Onko sittenkin niin, että minä, joka olen voimakkaan uskonnollisesti ja myös poikkeavista ja epäsuosituista poliittisista aiheista (kuten Karjalan palautus) kirjoittava profeetallinen ja visionäärinen ihminen, en voi toimia maallisessa politiikassa, koska tämän ajan politiikassa pitäisi olla ketään loukkaamaton, väritön, hajuton ja mauton ja kaikkien muiden mielipiteitä kuunteleva lammasmainen seurailija?

Jouko Piho
Sven Tuuva, yksinäinen sissisoturi

JR

No mikäs pakko sinne eduskuntaan on haluta? Minä en siihen paikkaan menisi kirveelläkään.

Sikaniska

Perussuomalaisissa voi olla tilaa muualla kuin Uudellamaalla.  Siitä vaan muuttamaan vuoden alussa

Sitten on vaihtoehtona:
http://www.muutos2011.fi/

....vapauspuolueessa on lienee myös tilaa, jos ehtivät rekisteröityä:
http://www.vapauspuolue.fi/

Uuno Nuivanen

Profeettana itseään pitäviä ihmisiä tuskin mikään puolue haluaa, tai tarvitsee. Jäseneksi varmasti pääsee, mutta olisiko aika sinun jo keksiä joku mukavampi harrastus "politiikan" tilalle? Mielestäsi sinulla on annettavana paljonkin oikeaa tietoa ja profetiaa, mikä tulisi parhaiten käyttöön, jos olisit kansanedustaja. Valitettavasti kukaan muu kuin sinä ei ajattele samoin.

Ennenkuin sinusta tulee ns. säälittävä tapaus, keksi jotain muuta hommaa päiviesi täytteeksi. Hyviä eläkepäiviä, Jouko!

Lodi

Kuulehan Piho.

Ensinnäkin, miksi ihmeessä vihaat homoja? He ovat yhtä lailla Jumalan luomia ihmisiä siinä missä sinäkin. En ymmärrä tätä, että et tunne lähimmäisenrakkautta kaikkia kristittyjä kohtaan.

Toiseksi, minkä ihmeen takia haikailet sitä Karjalaa?
Sodittiin ja hävittiin. Sitten menetettiin Karjala. Pa**a juttu mutta annetaan olla. Jos niitä rajoja käydään siirtämään niin kuka ihme kertoo, mikä on se oikea raja. En halua venäläiseksi enkä ruotsalaiseksi.
Raamattu ei todellakaan kerro, missä Suomen rajan pitäisi olla.

Kolmanneksi, et kai nyt todellakaan usko mihinkään illuminaattien salaliittoon?
Ihan "aikuisten oikeasti"? Vai olenko ymmärtänyt jotain kirjoituksistasi väärin? 
Toivottavasti tämä ei lisää rasismia Suomessa !

Tuija

Eikö sinun Jouko kannattaisi yrittää Muutoksen ehdokkaaksi? Heidän joukkoonsa näkyy hyväksytyn hyvinkin erilaisia ihmisiä, sellaisiakin, jotka aiheuttavat yleistä paheksuntaa, kuten sinun tekstisikin ovat aiheuttaneet. Strippaus- ja kannabismyönteisyys Muutos 2011:n ehdokkaiden joukossa voisi saada aikaan sen, että media ei olisi koko ajan sinun "kummallisuuksiesi" kimpussa. Enkä halua herjata sinua tuolla sanalla, sinulla on vain erikoisia mielipiteitä, joita en ole voinut vääräksikään todistaa, joten kunnioitan ajatuksiasi, vaikka itse joistakin asioista eri mieltä olenkin.

Olet kuitenkin täysin harmiton ehdokas, paljon "vaarallisempihan" median mielestä on vaikkapa Jussi Halla-aho "vihaan kiihottavilla" teksteillään. Jos sinut Muutos 2011 -puolueesta torjuttaisiin, niin sitten jo ihmettelisin suuresti ja kokisin, että Muutos on erityisesti uskontovastainen puolue, koska jos kerran vapaamieliset ajatukset kannabiksesta ja strippauksesta hyväksytään, niin silloin pitäisi mahtua mukaan myös henkilön hieman poikkeukselliset, mutta harmittomat uskonnolliset näkemykset.

edit. Eri asia on tietenkin, jos Muutos 2011:n Uudenmaan ehdokaslista on jo täysi!

Kirjoitin toisessa ketjussa:
http://hommaforum.org/index.php/topic,34509.msg505649.html#msg505649

turha jätkä

Quote from: Tuija on 13.11.2010, 22:50:28
Jos sinut Muutos 2011 -puolueesta torjuttaisiin, niin sitten jo ihmettelisin suuresti ja kokisin, että Muutos on erityisesti uskontovastainen puolue, koska jos kerran vapaamieliset ajatukset kannabiksesta ja strippauksesta hyväksytään, niin silloin pitäisi mahtua mukaan myös henkilön hieman poikkeukselliset, mutta harmittomat uskonnolliset näkemykset.

En kokisi itse samoin. En pitäisi muutosta esim. kurulaisvastaisena puolueena, jos ne torppaisivat sepin yrityksen päästä ehdokkaaksi.

Aapo

Toinen kysymys on myös se, haluaako Piho Muutokseen sinne strippareiden, pilviveikkojen, ateistien ja totaalien joukkoon?
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity."

- Robert J. Hanlon

Topelius

Quote from: Piho on 13.11.2010, 22:08:32
Koko ajan on tullut esiin se näkemys, että voihan sitä olla tuota ja tuota mieltä, ja itse asiassa minäkin olen, mutta sitä ei ole viisasta sanoa ääneen, vaan pitää edetä varovaisesti ja diplomaattisesti.

Niin, tuli tässä hassu assosiaatio. Mitenkäs se oma mielipiteesi menikään: "Voihan sitä olla homo, mutta homoutta ei ole viisasta harjoittaa." Jotenkin näin?

QuoteOnko sittenkin niin, että minä, joka olen voimakkaan uskonnollisesti ja myös poikkeavista ja epäsuosituista poliittisista aiheista (kuten Karjalan palautus) kirjoittava profeetallinen ja visionäärinen ihminen, en voi toimia maallisessa politiikassa, koska tämän ajan politiikassa pitäisi olla ketään loukkaamaton, väritön, hajuton ja mauton ja kaikkien muiden mielipiteitä kuunteleva lammasmainen seurailija?

Nyt, hyvä mies, oikeasti. :D Jotakin rajaa tähän huuhailuun. Mitä sinä oikein odotit? Kaikissa jollakin tavalla vakiintuneissa puolueissa on varsinkin Uudenmaan vaalipiirissä todella kova kilpailu ehdokkuuksista. Ei ehdokkaaksi pääseminen ole mikään ilmoitusasia. Ehkäpä PS ja KD vain ajattelivat, että sinusta ja sinun mielipiteistäsi on puolueelle enemmän haittaa kuin hyötyä, ja ettet kykenisi keräämään merkittävää äänimäärää. Puolueettomana tarkkailijana tästä on vaikea olla heidän kanssaan eri mieltä. Joku Karjalan palautus on täysin marginaalinen teema, joka aktivoi koko Suomessa ehkä kourallisen ihmisiä. Ihmisille, jotka ottavat Raamatun kirjoitukset sanasta sanaan, on 2010-luvulla kovin vähän tilausta. Tämä on totuus, joka sinun kannattaisi hyväksyä, vaikka se varmasti kirpaiseekin.

Onnea vain.