News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Jouko Piho KD:sta IPUun & jatkot

Started by Jouko Piho, 09.11.2010, 14:09:12

Previous topic - Next topic

Jari-Petri Heino

Quote from: Kaustinen on 09.11.2010, 16:39:42
Ehkä näiden ääri-ilmestyskirjalaisten kannattaisi perustaa ihan oma puolue. Löytyisiköhän 5000 allekirjoittajaa, jotka uskovat että maailman poliittiset ja taloudelliset johtajat kokoontuvat aina välillä saatanan kanssa neuvonpitoon.  :)

Mitäs veikkaat? Paljonko mahtaa olla raamattuun uskovia Suomessa, jotka ovat homoseksuaalisuudesta Pihon kanssa samaa mieltä?

Oma kantani on selvä. Mielipiteitä saa ja pitää olla, mutta jos niiden perusteella aletaan niputtamaan ihmisiä epäkelvoksi yhteiskuntaan, niin ongelmissa ollaan.

Jouko Piho on rehellinen ja sellaisen rehellisyyden arvostaminen tuntuu tässä maassa olevan katoavaa kansanperinnettä.
"Vallan, rahan ja tilan uudelleen jakaminen on seuraava vaiheemme"

mikkoellila

Mitä vikaa Jouko Pihon kirjoituksessa on? Miksi tuollaisen näkemyksen esittänyt henkilö ei kelpaa KD:n ehdokkaaksi? Mielestäni Pihon kirjoituksessa kyseenalaisinta on NWO-salaliittoteoria eikä niinkään hänen kielteisyytensä homoseksuaalisuutta kohtaan. KD ei ilmeisesti kuitenkaan antanut kenkää Piholle tuon salaliittoteorian takia, vaan homokielteisyyden takia? Aika omituista.
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

IDA

Quote from: AuggieWren on 09.11.2010, 18:37:36
Sinänsä hassua, että yleismaailmalliset arvot, jotka ovat enemmän tai vähemmän jokaisen ihmisyhteisön kestävän olemassaolon perusta, nähdään Suomessa juurikin kristillisinä arvoina. Ei se Jeesus nyt kuitenkaan ollut ihmiskunnan historian ainoa hyvä jätkä -tyyppinen saarnaaja.

Tuo johtuu ehkä siitä, että kristinusko taisi olla ensimmäinen uskonto, joka esitti olevansa universaali, kaikille tarkoitettu totuus ( mikä se tietysti onkin, mutta se on toinen juttu ;) ), joten erilaiset filosofiat rakentuivat mukavasti sen päälle tai sen rinnalla.

Tuomas Tähti

Quote from: maahanmuuttaja on 09.11.2010, 18:37:53
Ehkä vapauspuolue kelpuuttaa?

Heh :D

Toisaalta... jos Piholta löytyy halukkuutta olla ehdokkaana vaaleissa, niin Vapauspuolueen riveissä ehdokkuuden toteutuminen olisi epäilemättä todennäköisempää kuin Perussuomalaisissa. Piho on tänään todennut: "Ainoa mahdollisuus olisi Perussuomalaiset. Mutta en ole mihinkään pyrkimässä. Mutta jos pyydetään, harkitsen vakavasti."

En pistäisi rahaa likoon sen puolesta, että Perussuomalaisten suunnalta tulee pyytävä yhteydenotto.

Jack

Quote from: mikkoellila on 09.11.2010, 19:23:03
KD ei ilmeisesti kuitenkaan antanut kenkää Piholle tuon salaliittoteorian takia, vaan homokielteisyyden takia? Aika omituista.

Saman tyyppinen salaliittoteoria maailmanvallasta esitetään elokuvassa "Zeitgeist", joka on äärimmäisen uskonnonvaistainen elokuva. Tätä taustaa vasten vaikuttaa ehkä hieman epäilyttävältä kirjoittaa näin: "Asiaan perehtymättömät eivät ymmärrä tästä mitään, mutta asioita tutkineet tietävät tarkalleen, mistä minä kirjoitan."

Ehkä KD:n päättäjät perehtyivät asiaan.

Make M

Piho:
Eli kun Jumala sanoo, että mies yhtyköön naiseen ja saakoon lapsia, niin Saatana sanoo, että mies yhtyköön mieheen ja olkoon saamatta lapsia, mutta vaatikoon kuitenkin adoptioikeutta tasa-arvon nimissä. Mikä on täyttä hevonpaskaa.

Jouko, yhtyikö Jeesus yhteenkään naiseen ja saiko lapsia? Miten Jeesus tyydytti synnittömästi seksuaaliset tarpeensa?

Tuija

Tämä nyt on vain ihan puhtaasti omaa mutuiluani ja spekulaatiota, koska mitäänhän en tiedä siitä, mitkä seikat johtivat tuohon Pihon kansanedustajaehdokkuuden torppaamiseen. Minulla on sellainen käsitys, että Jouko Piho herättää voimakkaita tunteita ihan "omiensa" joukossa, ja noita "omia" varmaankin useimmat hommalaiset kutsuisivat fundamentalistikristityiksi. Hänen intonsa tuoda esiin profetioita, jotka eivät koskaan ole toteutuneet, on laskenut roimasti luottamusta Pihoon muiden uskovien keskuudessa. Käsittääkseni Piho edustaa myös oppia "kaikki pääsevät taivaaseen" ja tämän vuoksi hän on harhaoppisen maineessa seurakunnissa.

Minä veikkaan, että Kristillisdemokraatteihin on ottanut yhteyttä sekä fundamentalistikristittyjä että ihan muuta kansaa ja huuto ja valitus on käynyt niin kovaksi KD:n toimistolla, että he ovat mahdollisesti katsoneet, että Jouko Pihon ollessa edustajaehdokaslistalla, he joutuisivat selittelemään ja siloittelemaan milloin mitäkin Jouko Pihon lausuntoa tai blogikirjoitusta ja tämä aiheuttaisi KD-puolueelle enemmän vahinkoa kuin hyötyä.

Arvostan Jouko Pihon rehellisyyttä ja miksei rohkeuttakin kertoa asiat juuri niinkuin niistä itse ajattelee, mutta nyt on ehkä käynyt niin, että suomalaiset eivät ole kykeneviä kuuntelemaan poliittista retoriikkaa, josta ei tiedä, milloin se on uskonnollista ja milloin uskonnosta irrallaan. Esimerkiksi puhuessaan homoudesta rikoksena, Pihon olisi pitänyt selittää käsityksensä hengellinen merkitys. Jos minä juoruan pahantahtoisesti naapuristani, niin se ei ole Suomen laissa rikos, mutta Jumalan edessä se on rikos, niin naapuria kuin Jumalaa kohtaan.

Jouko Piho sanoi, että jos olisi nuorempi, hän perustaisi uuden puolueen. Entäpä, jos perustaisit uuden seurakunnan, johon saisit itse määritellä oikean opin? Sinun kielenkäyttösi soveltuu minun mielestäni paremmin Johannes Kastaja -tyyliseen saarnaamiseen, ihmisten herättelyyn synnin unestaan, kuin politiikkaan, jossa olisi viisaampaa pitää erillään poliittiset maailmanhallitukset ja demoniset henkivallat. Kristitty uskoo molempiin, mutta asioita saa ajettua paremmin politiikassa, jos jättää Saatanan hallituksista puhumisen vähemmälle.

Joka tapauksessa toivotan Jouko Piholle kovasti tsemppiä ja valoa pimeään syksyyn! Ja kaikista näistä kommenteista huolimatta, tärkeintä on, että säilyt aina omana itsenäsi, muulla ei ole väliä. :)

herra 4x

Koklaa Muutos 2011:ta. Katto korkealla, seinät leveällä tai pelkkä katos. Et erotu. Piho puheenjohtajaksi, jatkumo vaatii.
Rakkaudesta lajiin.

Ammadeus

Dont fuck with gayboys..No Muutoksen rivistöihin vaan.
Uskon että Galactus toivottaa tervetulleeksi.Lämpimästi.

Willy Whisper

"Neuropsykologisen näkökulman mukaan suurin uhka maailmanrauhalle tulee niiden kansakuntien taholta, jotka tarjoavat virikeköyhimmän ympäristön lapsilleen, ja tukahduttavat eniten seksuaalista nautintoa ja naisen sukupuolisuutta."
J.W.Prescott

Jouko Piho

Mikko Ellilä kirjoitti: "KD ei ilmeisesti kuitenkaan antanut kenkää Piholle tuon salaliittoteorian takia, vaan homokielteisyyden takia?"

Kyseessä oli useita syitä, myös homouden taustalla oleva salaliittoteoria, josta KD:n puoluesihteeri Peter Östman sanoi tiedotusvälineille, että "se on Jouko Pihon oma käsitys". Ilmeisesti KD:ssa ei laajemmin uskota siihen, että maailman ihmisten mielipiteitä ohjaillaan tietoisesti tiettyyn suuntaan tarkoin määriteltyjen tavoitteiden saavuttamisen takia.

Myöskään ajamaani Karjalan palautuksen asiaa ei katsottu KD:ssa hyvällä. Jo keväällä 2010 eräs KD:n Uudenmaan piirihallituksen jäsen sanoi, että jos Jouko Piho ajaa vaaliteemanaan Karjalan palautusta (se oli yksi teemani monista), niin hän ei äänestä minun kansanedustajaehdokkuuteni puolesta.

Homoasiassa olen suurin piirtein KD:n linjan sisällä, mutta kun käytin eräässä yhteydessä sanontaa, että homous voisi olla rikos, niin se on jäänyt elämään täysin omaa elämäänsä huolimatta tarkennuksistani jo alkuperäisessä yhteydessä ja ennen kaikkea sen jälkeisissä kommenteissa, että en tietenkään tarkoittanut rikosta maallisessa mielessä, vaan rikosta eli rikkomusta eli syntiä Jumalan luomisjärjestystä vastaan. Eli käytin sanaa rikos teologisessa mielessä, mutta sanani tulkittiin maallisessa mielessä. Pyysin anteeksi Uudessa Suomessa epäonnistunutta ilmaisuani. Siitä huolimatta Peter Östman muistutti vielä tänään mediakommenteissaan siitä, että Jouko Piho on puhunut homoudesta rikoksena, mikä ei ole puolueen linja.

Ennen kaikkea KD on säikähtänyt sitä, että kirjoituksistani on tullut niin paljon kielteistä julkisuutta ja palautetta. Tosin paljon on tullut myönteistäkin palautetta, mutta ehkä se on tullut lähinnä minulle itselleni. Minulle tämä puhuu siitä, että KD haluaa olla sliipattu ja diplomaattinen puolue, joka puhuu ympäripyöreitä latteuksia eikä halua loukata ketään.

Minä, tulisielu, en voi luvata, että nyt kirjoitan jatkossa niin kiltisti, että en varmaan loukkaa ketään. Jos niin tekisin, tappaisin sieluni, profeetan sieluni. Sitä paitsi loukkasihan Päivi Räsänenkin puheillaan tuhansia ja kymmeniä tuhansia suomalaisia, mutta silti hän  jatkaa KD:n puheenjohtajana. Varsinkin Peter Östmanin minulle esittämä edellytys KD:ssa jatkamiseksi, että kirjoittaisin niin, että en loukkaa ketään, on mahdoton ja realistisesti kestämätön.

Jouko Piho

MW

Sympatiat täältäkin oman tiensä kulkijalle, vaikka kovin erilaisia olemmekin. "Demokratia" on vaikuttanut liian yksiääniseltä viime vuodet, vastarannankiiskejä tarvitaan.

Lodi

Quote from: Piho on 09.11.2010, 14:09:12
Tänään, 9.11.2010, se sitten tapahtui.

Sain kenkää KD:sta.

Tarkemmin sanottuna sain ilmoituksen, että minut on poistettu Uudenmaan piirin kansanedustajaehdokkaiden listalta, joka esitellään 19.11.2010 piirihallitukselle, joka päättää lopullisesti ja virallisesti KD:n Uudenmaan piirin kansanedustajaehdokkaista.

Sain tietää asiasta KD:n Uudenmaan piirin toiminnanjohtaja Niklas Anderssonilta, jonka kanssa kävin aamupäivällä pitkän ja selventävän puhelinkeskustelun.

Koska en voi olla enää ehdokkaana eduskuntavaaleissa, koin minulle osoitetun epäluottamuksen sen verran suurena, että päätin saman tien erota koko KD-puolueesta.

Minulla olisi ollut vielä mahdollisuus lähettää selityskirje piirihallitukselle, mutta en kokenut sitä tarpeelliseksi. En usko, että voisin millään tavoin vakuuttaa enää piirihallitusta, joka on tullut siihen tulokseen, että kirjoitustyylini ja tapani ottaa kantaa ovat heidän mielestään liian räväköitä, jyrkkiä ja puolueelle kielteistä julkisuutta tuovia. On tullut kuulemma monenlaisia kyselyjä ja arvosteluja minun kirjoitusteni takia, ennen kaikkea 16.9.2010 Uudessa Suomessa julkaistun homokirjoitukseni johdosta.

Jokaisella ihmisellä on oma persoonallinen kirjoitustapansa. Minulla on välillä aika suorasukainen ja rohkea tyyli, lähes profeetallisen terävä tapa ilmaista asioita. Tuon myös esille sellaista aineistoa, josta harvemmin kukaan kirjoittaa mitään. Ihmiset, jotka eivät ole perehtyneet asioihin, pitävät minua sen takia hyvin äkkiä hulluna hörhönä ja epärealistisena sekopäänä.

En ole katkera KD:lle. Piirihallitus teki ratkaisun, joka on heidän mielestään parasta KD:lle puolueena. Minä pidän ihmiset ja asiat erillään. Kun sain kenkää Kokoomuksesta syyskuussa 2009, olen senkin jälkeen keskustellut kokoomuslaisten kanssa ystävällisesti ja käynyt tervehtimässä Kokoomuksen väkeä vaaliteltalla.

Tämä puolueessa epäsuosioon joutuminen alkaa siis olla minulle jo jonkinlaista rutiinia. Kaikella on aikansa, sanoi pässikin, kun päätä leikattiin.

Miten tästä eteenpäin?

En tiedä.

Asia on Korkeammassa kädessä.

Jouko Piho
Poliittisesti koditon

Kuules Piho, jälleen kerran .. olen sanaton ...
Toivottavasti tämä ei lisää rasismia Suomessa !

ilmari3.

Jouko, totuuden puhujalla ei oe yösijaa.

Voimia.

Jouko Piho

Quote from: Make M on 09.11.2010, 20:14:35

Jouko, yhtyikö Jeesus yhteenkään naiseen ja saiko lapsia? Miten Jeesus tyydytti synnittömästi seksuaaliset tarpeensa?

Koska uskon Raamatun ilmoitukseen, että Jeesus oli synnitön ja siihen tietoon, että Jeesuksella ei ollut naisia seksuaalimielessä (jotkut naiset avustivat Jeesusta taloudellisesti) eikä niin muodoin lapsiakaan, niin uskon tähän tietoon, että Jeesus ei yhtynyt yhteenkään naiseen eikä hänellä ollut lapsia.

Raamattu kertoo, että Jeesus oli kiusattu kaikessa kuten me muutkin ihmiset, mutta ilman syntiä. Se merkitsee sitä, että Jeesuksella oli myös seksuaalisia kiusauksia, koska hän oli tosi mies, mutta hän ei langennut mihinkään seksuaaliseen syntiin.

Jeesus tyydytti synnittömästi seksuaaliset tarpeensa sublimaation avulla eli siten, että hänellä oli rukouksen takia jatkuvan Isän yhteytensä takia niin suuri tyydytys siitä, että hän toteutti Isänsä tahtoa, että siihen verrattuna jonkun naisen kiksauttaminen ei olisi ollut yhtään mitään.

Jouko Piho

M.E

Tämä päätös osoittaa vastoin aiempia ennakkoluulojani, että KD:n PR-osastolla on jonkin sortin älyllistä elämää.
"Tässäkö se elämä sitten olikin? Sanokaa heille, että sanoin jotain älykästä."

tarhuri

Heippa Jouko, jouduit sitten sinäkin kokemaan omia teitään kulkevan kohtalon: todellisen viestin tuoja on aina vihollinen.  Voimia jaksamiseen.
Olen olemassa, siis ajattelen.

herra 4x

Quote from: Piho on 09.11.2010, 23:53:58
Quote from: Make M on 09.11.2010, 20:14:35

Koska uskon Raamatun ilmoitukseen, että Jeesus oli synnitön ja siihen tietoon, että Jeesuksella ei ollut naisia seksuaalimielessä (jotkut naiset avustivat Jeesusta taloudellisesti) eikä niin muodoin lapsiakaan, niin uskon tähän tietoon, että Jeesus ei yhtynyt yhteenkään naiseen eikä hänellä ollut lapsia.

Raamattu kertoo, että Jeesus oli kiusattu kaikessa kuten me muutkin ihmiset, mutta ilman syntiä. Se merkitsee sitä, että Jeesuksella oli myös seksuaalisia kiusauksia, koska hän oli tosi mies, mutta hän ei langennut mihinkään seksuaaliseen syntiin.

Jeesus tyydytti synnittömästi seksuaaliset tarpeensa sublimaation avulla eli siten, että hänellä oli rukouksen takia jatkuvan Isän yhteytensä takia niin suuri tyydytys siitä, että hän toteutti Isänsä tahtoa, että siihen verrattuna jonkun naisen kiksauttaminen ei olisi ollut yhtään mitään.

Jouko Piho

Synti synti, synti. Yhtyä siis on synti.

Okei.
Rakkaudesta lajiin.

Miniluv

Ja perinteisistä knopeista, kuten Jeesuksen seksielämästä, takaisin ketjun aiheen pariin.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

herra 4x

Quote from: Miniluv on 10.11.2010, 00:39:04
Ja perinteisistä knopeista, kuten Jeesuksen seksielämästä, takaisin ketjun aiheen pariin.

Ehdotan lukitusta. Aiheen uutisarvo lienee käsitelty ja säikeen jatko olisi, kuten aina ennenkin, tätä mitä yllä.
Rakkaudesta lajiin.

xoxox

Quote from: mikkoellila on 09.11.2010, 19:23:03Mitä vikaa Jouko Pihon kirjoituksessa on?
En käsitä. Kuvittelin, että se olisi ollut samaa luokkaa kuin Karjala-haihattelut (vaikka Piho on oikeassa siinä, että Karjala kuuluu moraalisesti Suomelle, rajansiirtomahdollisuus ei ole näköpiirissä, eikä kokkareiden tälläkin kertaa rapakuntoon järjestämä taloutemme kestäisi sitä missään tapauksessa) ja eräät muut poliittisesti epäviisaat lausumat, mutta luettuani sen huomasin, että se on Pihoa terävimmillään: briljantti ja koko lailla oikeaan osuva teksti, jonka miltei kuka hyvänsä vakaumuksellinen ja maailman menoa seuraava kristinuskon muuttumattomat perustotuudet sisäistänyt kristitty varmastikin voi allekirjoittaa.

Arvaukseni on, että todelliset syyt ehdokaslistalta pudottamiseen ovat aivan muualla, ja että tätä kirjoitusta on lähinnä käytetty kainalosauvana, kun listalle on pitänyt Pihon asemesta saada jonkun puoluevirkailijan suosikki.

Yhdysvalloissa tuollaisten totuuksien julkituojat ovat republikaanien ääniharavia.

Jouko Piho

Quote from: herra 4x on 10.11.2010, 00:20:12

Mitä sinä horiset?
Sukupuoliyhdyntä sinällään ei ole tietenkään synti, koska Jumala itse keksi koko homman.

Jeesukselle ei vain kuulunut sukupuolielämä, koska Jumala ei lähettänyt Poikaansa maailmaan naimaan ja siittämään lapsia, vaan pelastaamaan maailman uhrikuolemallaan ristillä. Sitä uhrikuolemaa ajatellen Jeesuksen piti olla synnitön ja viaton uhrikaritsa. Se ei olisi onnistunut, jos Jeesus olisi hurvitellut Nasaretin naisten kanssa.

Meille ihmisille sukupuoliyhdyntä on OK ja Jumalan tahto, kunhan mies yhtyy puolisoonsa eikä naapurin naiseen tai Yrjönkadun uimalan ukkoon.

Jouko Piho

turha jätkä

Silloin kun Sepi pääsi KD:n ehdokkaaksi, olin ihan että WTF. Otin yhteyttä kyseiseen firmaan ja viesteistä kävi ilmi, että KD aktiivit eivät roiku netin keskustelupalstoilla, heillä on omaa oikeaakin elämää. Tästä johtuen ne eivät ole ollenkaan selvillä, mitä nettiskenessä tapahtuu.

Joten en ollut varsin yllättynyt kun kuulin Pihon päässeen ehdokkaaksi. Vielä vähemmän yllättää tämä päätös karsia Piho listoilta, kun totuus Pihon kirjoittelusta ja ajatuksista alkoi pikkuhiljaa selviämään pomomiehille.

On totta, että Pihon teologiset linjaukset mahtuvat jossain määrin KD:n sisään. Moni puolueen jäsen varmasti uskoo aivan juuri alkavaan kolmanteen maailmansotaan ja siihen, että Venäjä on juuri höökimässä Suomeen ja Israeliin. Piho vie jutun kuitenkin sen verran pitkälle ja lisää tarinaan omat spesifit väkevät mausteensa, että puoluetoimistossa on moni ihmeissään. Sitten meillä on tämä helvetti -kysymys, vuosien takainen sukupuolenvaihdos -keskustelu, Pihon poukkoilut kirkosta toiseen ja uusimpana nyt nämä illuminaattijutut, että en nyt kauheasti ihmettele, kun ei luottoa löydy.

Uskon, että päätös jättää Piho pois listoilta oli KD:n kokonaiskannatuksen näkökulmasta aivan perusteltu.

normi

Quote from: Piho on 10.11.2010, 01:58:32
Quote from: herra 4x on 10.11.2010, 00:20:12

Mitä sinä horiset?
Sukupuoliyhdyntä sinällään ei ole tietenkään synti, koska Jumala itse keksi koko homman.

Jeesukselle ei vain kuulunut sukupuolielämä, koska Jumala ei lähettänyt Poikaansa maailmaan naimaan ja siittämään lapsia, vaan pelastaamaan maailman uhrikuolemallaan ristillä. Sitä uhrikuolemaa ajatellen Jeesuksen piti olla synnitön ja viaton uhrikaritsa. Se ei olisi onnistunut, jos Jeesus olisi hurvitellut Nasaretin naisten kanssa.

Meille ihmisille sukupuoliyhdyntä on OK ja Jumalan tahto, kunhan mies yhtyy puolisoonsa eikä naapurin naiseen tai Yrjönkadun uimalan ukkoon.

Jouko Piho

Niin funtsikaas jos Jeesus olisi naiskennellut reissuillaan tai perustanut perheen ja hankkinut lapsia. Tai ryhtynyt pari tms. suhteeseen jne.

Kyllähän on selvää, että sanomaan olisi sitten sekoittunut kaikenlaista ylimääräistä sälää. Ehkäpä tietynlainen surumielisyys Jessessä kertoo siitä ettei voinut olla kuten muut, koska muuten homma olisi vesittynyt.

Verrataanpa profeetta Muhammediin. Joka soti, tappoi, petti, nai useampia vaimoja jne... en tiedä onko kukaan löytänyt, että jeesus olisi tehntyt minkäänlaista väärää??

Kukin voi itse arvioida, että mikä tai kuka Jeesus oli, mutta melkoisen synnitön taisi tosiaan olla ja en oikein näe, että mikä siinä kaverin sanomassa on väärin?
Impossible situations can become possible miracles

RP

Quote from: normi on 10.11.2010, 09:57:49
Verrataanpa profeetta Muhammediin. Joka soti, tappoi, petti, nai useampia vaimoja jne... en tiedä onko kukaan löytänyt, että jeesus olisi tehntyt minkäänlaista väärää??

Kukin voi itse arvioida, että mikä tai kuka Jeesus oli, mutta melkoisen synnitön taisi tosiaan olla ja en oikein näe, että mikä siinä kaverin sanomassa on väärin?

Virallisen Elämänkerran mukaanhan hän eli runsaat kolmekymmentä vuotta, josta Elämänkertaan on hyväksytty käytännössä syntymä ja vuosi tai pari viimeistä ennen kuolemaa.

Tehokkaasti on sensuroitu.  ;)

"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

Jouko

Quote from: RP on 10.11.2010, 10:24:17
Quote from: normi on 10.11.2010, 09:57:49

Virallisen Elämänkerran mukaanhan hän eli runsaat kolmekymmentä vuotta, josta Elämänkertaan on hyväksytty käytännössä syntymä ja vuosi tai pari viimeistä ennen kuolemaa.

Tehokkaasti on sensuroitu.  ;)

Tiettävästi, Raamatuntutkimuksen mukaan, Jeesus kierteli paljon maailmalla ennen julkisen toimintansa alkua sen ajan resurssit huomioiden. Kävi mm. Intiassa tutustumasa sikäläisiin uskontoihin ja askeettisiin uskonnon harjoitajiin. Sai paljon tietoa, jota käytti hyväkseen silmänkääntötemppuihinsa esim. veden muuttaminen viiniksi, kuolleista herättäminen, vetten päällä käveleminen, kyky puhua 5000 ihmiselle niin että kaikki kuulevat hänet j.n.e.. Erämaa-askeesijakso on aika vahva todiste Intian reissusta. Buddhalaiset munkithan sitä siellä harjoittavat säännöllisesti ylittäen kaikki inhimilliset rajat. Juutalaisessa perinteessä paasto ei mene niin pitkälle.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

Vetinari

Kiitos että ette lukinneet ketjua, minullakin on sananen vaikka en enää niin usein ehdi käymään.

Uskon NWO-hörhöpuheiden olleen homojuttujen ohella se suurin syy Pihon ehdokkuuden epäämiseksi. Sen lisäksi myös minä nimimerkin jmm ohella pidän seuraavaa lainausta äärimmäisen vastenmielisenä:

QuoteTällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, etteivätkö homot ja homopariskunnat voi olla ihania ihmisiä. Totta kai he voivat olla sitä. Mutta ei se todista mitään. Yhtä hyvin psykopaatit, pedofiilit ja massamurhaajat voivat olla erittäin mukavia ja ihania ihmisiä, kun heitä tapaa satunnaisesti kahvikupposen äärellä. Mutta ei se todista mitään, varsinkaan heidän salassa tekemiensä rikosten puolesta.

Tut tut.

Luonnossa homoseksuaalista käyttäytymistä on löydetty jo reilusti yli 1000 lajilta. Kyse ei läheskään aina ole vallannäytöstä tai olosuhteista jossa puuttuisi vastakkaista sukupuolta oleva lajitoveri tai paritteluoikeus laumassa. Monet eläimet harrastavat homoseksuaalisia suhteita omaksi ilokseen. Eläimet eivät myöskään ole syntisiä, koska niitä ei ole karkotettu Paratiisista. Ainoastaan ihminen on syntinen. Haluaisin kuulla Joukon kannan tähän asiaan, miten synnittömät eläimet voivat harrastaa synniksi luokiteltua toimintoa? Ovatko eläimet saaneet ihmisiltä syntitartunnan, vai mistä on kyse? :roll:

Jouko, en ihmettele lainkaan miksi et saanut kansanedustajaehdokkuutta noin älyttömillä vedoilla, etkä takuulla tule saamaan missään puolueessa. Kukaan ei estä sinua olemasta sitä mieltä kuin olet ja kirjoittamasta siitä, mutta kenenkään ei ole pakko antaa sinulle ehdokkuutta vain koska kuulut puolueeseen ja siksi että sinun mielestäsi se kuuluu sinulle.
"Rasismi on laajaa ja syvää. Siitä puhutaan paljon, mutta puuskittain. Uusi rasismirintama on lähestymässä viikonloppuna Pohjois-Karjalan suunnalta."
- Miniluv

mikkoellila

Quote from: Vetinari on 10.11.2010, 10:48:47
Luonnossa homoseksuaalista käyttäytymistä on löydetty jo reilusti yli 1000 lajilta. Kyse ei läheskään aina ole vallannäytöstä tai olosuhteista jossa puuttuisi vastakkaista sukupuolta oleva lajitoveri tai paritteluoikeus laumassa. Monet eläimet harrastavat homoseksuaalisia suhteita omaksi ilokseen.

Homoseksuaalisuus on geneettinen aivosairaus, kuten skitsofrenia tai autismi. Miten homoseksuaalisuuden esiintyminen eläimillä olisi argumentti homoseksuaalisuuden normaaliuden puolesta? Kaikenlaisia sairauksia esiintyy niin eläimillä kuin ihmisilläkin. Esimerkiksi skitsofreniaa esiintyy käsittääkseni eläimilläkin, joten onko skitsofrenia mielestästi tämän perusteella normaali ja terve ilmiö? 
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

Kaptah

Jokainen olkoon sitä mieltä mitä lystää, mutta minkään puolueen velvollisuus ei ole ottaa ketä tahansa ehdokkaakseen. Minusta osa Pihon puheista putoaa nätisti ns. kylähullu-kategoriaan. KD:n harvoja minunkin mielestäni fiksun oloisia päätöksiä oli tämä.

Jokaisella on ehdottomasti oikeus mielipiteeseensä, mutta jokaisella on myös oikeus vetää niistä omat johtopäätöksensä.
"Krimillä nähdyt joukot olivat paikallisia itsepuolustusjoukkoja. Kuka tahansa voi ostaa univormuja kaupasta."
- V. Putin 4.3.2014

"Viimeaikaiset tapahtumat Krimin niemimaalla osoittivat sotilasvoimiemme uudet laadulliset kyvyt ja henkilökunnan korkean moraalin."
- V. Putin 28.3.2014

IDA

Luin itse viimein tuon kirjoituksen, enkä kyllä ihan oikeasti näe miten se poikkeaa niin kauheasti perinteisestä rahavallan kritiikistä. Uskoohan vasemmistokin, että kapitalisti maailmaa pyörittää itsekkäine ja pahoine suunnitelmineen. Ja moni kysyy: "missä on se valta, joka ei kuulu eduskunnalle?" ;) Mistään New World Orderista tai Illuminatista kirjoituksessa ei mainittu sanallakaan.

En kokisi tuollaista lainkaan niin vaaralliseksi.