News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2010-05-14 Kenialainen Gichinga: satoja työhakemuksia, kolme haastattelua

Started by juge, 17.05.2010, 10:42:29

Previous topic - Next topic

Maailmanmies

Quote from: Vera on 12.06.2010, 14:00:50

Omat ensivaikutelmani on tässä vaiheessa hyvin vaikeaa muistaa, mutta suurimman vaikutuksen aikanaan teki aika monien suomalaisten tapa puhua hengittäessä sisään. Mun korvaan se kuulosti lähinnä säikähtyneeltä, mutta olin tosi huvittunut, koska ennen sitä olin aina kuvitellut että kyseinen tapa puhua oli vain mun ainoan Bostonissa asuvan suomalaisen kaverin henkilökohtainen ongelma.

Tuo on muuten vain naisten tapa ja todella ärsyttävän kuuloista.

reijjokoskela

Syrjintää ei ole väitetty tai ainakaan todistettu, mutta jos ennakkoluuloja on työntantajilla ollut, ehkä se johtuu siitä, että somalit pilaavat afrikkalaisten mukaan kaikkien afrikkalaisten maineen.

http://hommaforum.org/index.php?action=printpage;topic=3842.0

Vera

Quote from: Maailmanmies on 12.06.2010, 19:45:27
Quote from: Vera on 12.06.2010, 14:00:50

Omat ensivaikutelmani on tässä vaiheessa hyvin vaikeaa muistaa, mutta suurimman vaikutuksen aikanaan teki aika monien suomalaisten tapa puhua hengittäessä sisään. Mun korvaan se kuulosti lähinnä säikähtyneeltä, mutta olin tosi huvittunut, koska ennen sitä olin aina kuvitellut että kyseinen tapa puhua oli vain mun ainoan Bostonissa asuvan suomalaisen kaverin henkilökohtainen ongelma.

Tuo on muuten vain naisten tapa ja todella ärsyttävän kuuloista.

Minustakin se on yleisempää naisilla kuin miehillä, muttei suinkaan harvinaista miehilläkään. Ei se minusta ole kovinkaan ärsyttävän kuuloista, vaikka alussa olikin hämmentävää.