News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

RRRrrrintama!!1! Perussuomalaiset vs. Muutos 2011

Started by Jari Leino, 18.03.2010, 14:40:53

Previous topic - Next topic

ihminen

Quote from: Jussi Halla-aho on 10.09.2010, 21:35:42
(...)
Quote from: wekkuli on 10.09.2010, 21:33:37
Vaikka kannatan Muutosta niin ymmärrän varsin hyvin että muut puolueet vastustavat sen syntyprosessia.

Ehkä seuraamme eri tiedotusvälineitä, mutta minä en ole havainnut yhdenkään muun puolueen vastustavan Muutoksen syntyprosessia. En ole nähnyt tai kuullut yhdenkään muun puolueen sanoneen Muutoksesta yhtään mitään.

Olen ymmärtänyt että jos ei kirjoittanut korttia niin on vastustanut Muutosta. Ja jos nämä hurmoslaiset niin sanovat niin sen täytyy olla, ei auta mikään perustelu.

Se että korttia ei kirjoittanut suurin osa suomalaisista äänestysikäisistä on tietysti Soinin vika, kuinkas muuten.

Kimmo Pirkkala

Quote from: Olavi Mäenpää on 10.09.2010, 21:47:58
Jiri Keronen keräsi jotain kortteja, mutta en muista olivatko ne Muutoksen vai Piraattipuolueen kortteja.

Mielestäni Muutoksen puheenjohtajan pitäisi kieltää kaiken maailman Kerosia keräämästä muiden puolueiden kannattajakortteja.

KJ

Luultavasti typerin ketju mitä Hommassa on koskaan ollut. Ikävä kyllä, minun mielipidettäni ei kuunnella, joten lässytys jatkukoon.
What would Gösta Sundqvist do?

Kimmo Pirkkala

Quote from: Jaakko Sivonen on 10.09.2010, 21:48:11
Quote from: wekkuli on 10.09.2010, 21:43:26Sanotaan niin, että ymmärrän että muut puolueet kamppailevat sitä vastaan, että Muutos ei syö heidän kannatustaan. Ja jos kaikki muut puolueet onnistuvat siinä, niin tosiasiallisesti ne silloin vastustavat Muutoksen syntyprosessia ainakin valtakunnallisesti merkittävänä poliittisena liikkeenä.

Ja paluu maan pinnalle: todellisuudessa useimpien puolueiden toimistoissa tuskin edes muistetaan minkään Muutos 2011:n olemassaoloa.

Enpä minä niin ole sanonutkaan, eikä heidän tarvitsekaan muistaa tai tietää mitään yhdenkään toisen puolueen tai poliittisen liikkeen olemassaolosta. Riittää kun tekevät töitä säilyttääkseen oman kannatuksensa. Silloin he tosiasiallisesti vastustavat Muutoksen päämääriä päästä pinnalle. Ehkä tiedostamattaan, mutta tosiasiallisesti.

Olavi Mäenpää

Quote from: Ammadeus on 10.09.2010, 21:01:07
Quote from: Olavi Mäenpää on 10.09.2010, 20:58:12
Uskomatonta kinastelua kuka allekirjoitti kenenkä kortin, kuka ei kirjoittanut, kuka ei uskaltanut kirjoittaa, kuka oli kieltänyt kirjoittamasta tms. Lain mukaan voi henkilö, vaikka samalla kertaa, kirjoittaa kuinka monen  yhdistyksen kannattajakortin tahansa. On huvittavaa lukea, että Soini on kieltänyt persuja kirjoittamasta Muutoksen korttia. Varmaan näin tapahtuikin. Pelkuruutta, jos tuollaista kieltoa joku noudatti. Perustuslaillista oikeutta ei kukaan voi kieltää. Itsekin olen kirjoittanut nimeni ainakin IPUN,  Piraattipuolueen,  KTP:n ja muistaakseni aikoinaan  persujenkin korttiin.
Kerroit myös kirjoittaneesi Muutoksen korttiin?

Jiri Keronen keräsi jotain kortteja, mutta en muista olivatko ne Muutoksen vai Piraattipuolueen kortteja.

Kimmo Pirkkala

Quote from: ihminen on 10.09.2010, 21:49:00
(...)
Vaikka kannatan Muutosta niin ymmärrän varsin hyvin että muut puolueet vastustavat sen syntyprosessia.

Ehkä seuraamme eri tiedotusvälineitä, mutta minä en ole havainnut yhdenkään muun puolueen vastustavan Muutoksen syntyprosessia. En ole nähnyt tai kuullut yhdenkään muun puolueen sanoneen Muutoksesta yhtään mitään.

Olen ymmärtänyt että jos ei kirjoittanut korttia niin on vastustanut Muutosta. Ja jos nämä hurmoslaiset niin sanovat niin sen täytyy olla, ei auta mikään perustelu.

Se että korttia ei kirjoittanut suurin osa suomalaisista äänestysikäisistä on tietysti Soinin vika, kuinkas muuten.

Ei välttämättä vastustanut, mutta ei myöskään tukenut. Ja minun mielestäni kilpailevan puolueen puheenjohtajana Soinilla on täysi oikeus olla tukematta Muutosta. Ei se ole mikään synti.

Olavi Mäenpää

Quote from: pelle12 on 10.09.2010, 21:05:18
Quote from: Olavi Mäenpää on 10.09.2010, 20:58:12
Uskomatonta kinastelua kuka allekirjoitti kenenkä kortin, kuka ei kirjoittanut, kuka ei uskaltanut kirjoittaa, kuka oli kieltänyt kirjoittamasta tms. Lain mukaan voi henkilö, vaikka samalla kertaa, kirjoittaa kuinka monen  yhdistyksen kannattajakortin tahansa. On huvittavaa lukea, että Soini on kieltänyt persuja kirjoittamasta Muutoksen korttia. Varmaan näin tapahtuikin. Pelkuruutta, jos tuollaista kieltoa joku noudatti. Perustuslaillista oikeutta ei kukaan voi kieltää. Itsekin olen kirjoittanut nimeni ainakin IPUN,  Piraattipuolueen,  KTP:n ja muistaakseni aikoinaan  persujenkin korttiin.
Hienoa, että suojelet eläimiä. siitä sinulle 10 pistettä ja papukaijanmerkki. Itsekin olen vegetaristi, vaikka välillä tuntuu tällä foorumilla, että kasvisten purijat ovat musulmaanien ja homojen kanssa alinta kastia. Mutta, mutta... mitä ihmettä kuvittelet saavuttavasi Halla-ahon parjaamisella? Onko hän todella sinun poliittinen vastustajasi numero uno? Jos on, mene peilin eteen, ja kysy itseltäsi: olenko ihan normaali? Jos Hallis olisi edes samasta vaalipiiristä, voisin jollain tavalla ymmärtää, mutta kun ei ole.

Mielestäni en viestissäni ketään nimeltä parjannut.

ihminen

Quote from: Iloveallpeople on 05.07.2010, 21:58:05
Ilmeisesti osa SKS:n jäsenistä ovat siirtyneet/siirtymässä Muutos 2011:n leiriin.

QuoteSE ON MUUTOS 2011 !!!

(...)Katsomme, ettei kansallismielisen kentän enemmässä pirstaloimisessa ole mitään mieltä. Kehoitan kaikkia Kokkolassa olevia Sinivalkoisten jäseniä hakemaan MUUTOS 2011:n jäsenyyttä! (...)
Ari Laakso

;D

Ai, ai ja kuinkas sitten kävikään, kaikki meni alkuperäisen käsikirjoituksen mukaan.

No ainakin show on ollut mahtava ja viihde parempaa kuin salkkareissa ja kotikadussa yhteensä. Kaikki näyttelijätkin ovat olleet vapaaehtoisia.

Yleisö taputtaa seisaaltaan!!11111!

dothefake

Se, että en (muistaakseni) ole kirjoittanut kannattajakorttia, liittyi kyllä harvinaisen vähän mihinkään, mitä Soini on sanonut tai uhannut. En kokenut kortin lähettämistä tarpeelliseksi, koska tiesin, että JMK saa ne kasaan joka tapauksessa.

Piraattipuolueen kannattajakortin olen (muistaakseni) allekirjoittanut, koska sellainen lyötiin nenän eteen.

Persuja ei kannata siis äänestää, ne voittaa muutenkin.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

ihminen

Luulisi sitä promillepuolueen hallituksen jäsenelläkin olevan lauantaisin muutakin tekemistä kuin etsimällä etsiä muidenvälisistä "keskusteluista" pientä riidan aihetta. No ymmärrän pienen katkeruuden, rrRRrRrintama on utopiaa ja Homma on hiljalleen muuttumassa taisteluksi äänistä.

Olen nyt sitten ilmeisesti sellainen pikku apulainen  :roll:

rankka

Quote from: ihminen on 11.09.2010, 16:01:41
Luulisi sitä promillepuolueen hallituksen jäsenelläkin olevan lauantaisin muutakin tekemistä [...] No ymmärrän pienen katkeruuden
Olen nyt sitten ilmeisesti sellainen pikku apulainen  

Luulisi että kaikenmaailman ihmisilläkin olisi muuta tekemistä kuin parjata Muutosta päivästä toiseen.
Kyllä, olet juuri semmoinen pieni apulainen.

Quote from: ihminen on 10.09.2010, 21:31:36
Quote from: Lord Liberty on 10.09.2010, 21:13:51
:facepalm:
Sanoo Lord Liberty rohkeasti omalla nimimerkillään internetissä  :roll:

Hurmos! Hurmos! Hurmos! Hurmos 2011!11!!

Eh? Sanoo toinen nimimerkki...
Persut! Persut! Persut! Perseet?
:facepalm:
Sit viel joku Jaakko Sivonen.

Niin, persuthan on Soini, että mitäs se letkauttelija olikaan ottanut kannakseen maahanmuutosta? Missä Soini ylipäätään on sanonut mihinkään asiaan yhtään mitään? Vai olemmeko saaneet lukea vain niitä letkautuksia viimeiset 5v?

ihminen  :facepalm: sait vielä ylimääräsen. Trolli.

Toisia ei nimitellä trolleiksi.

Jussi Halla-aho

Quote from: Jari Leino on 11.09.2010, 15:45:32
Vanhaan hyvään aikaan sinulla oli - itsesi tuntien - tapana pitää pitkiä taukoja Vieraskirjaan kirjoittamisesta ja jättää se vaalien alla mahdollisimman vähään. Silloin pikku apulaiset huolehtivat kysymyksiin vastaamisesta. Nyt on hankalampaa, kun on isommat foorumit ja ehdokkaissakin jo paljon valinnan varaa.

Jari kipittää ahkerasti perässäni pitkin foorumin säikeitä. Jotta eskalaatioita ei tapahtuisi, eikä Jari provosoituisi vasten tahtoaan tekemään sellaisia, mikä skenen kokonaisedun kannalta ei ole hyväksi, teen periaatepäätöksen olla vastedes vastaamatta Jarin viesteihin yhtään mitään.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

ihminen

Quote from: J. Juntunen on 11.09.2010, 16:24:53
(...) Trolli.

Pahoittelen jos olen jotenkin pahoittanut mielesi.

Lord Liberty ilmeisesti poisti viestinsä, ymmärtäisit kommenttini jos se olisi vielä luettavissa. Ehkä.

Trolli  ;D

Yritän pidättäytyä vastedes Muutoksen parjaamisesta ellei tilaanne ole erityisen houkutteleva, tarkoittaa ansaittua takaisin antamista.

dothefake

Jaahas, ilmoitan, että en äänestä kumpaakaan eduskuntavaaleissa.
Siitäs saitte!
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

rankka

Quote from: ihminen on 11.09.2010, 16:44:46

Pahoittelen jos olen jotenkin pahoittanut mielesi.

Lord Liberty ilmeisesti poisti viestinsä, ymmärtäisit kommenttini jos se olisi vielä luettavissa. Ehkä.

Trolli  ;D

Yritän pidättäytyä vastedes Muutoksen parjaamisesta ellei tilaanne ole erityisen houkutteleva, tarkoittaa ansaittua takaisin antamista.

Kyllä mä luin Lord Libertyn viestin, senhän taisin myös lainata omaani...
EHKÄ en ymmärtänyt kuitenkaan. Oma tarkoitukseni oli vastata trollille joka kinaa nimimerkin käytöstä, käyttäen nikkiä itse .... Joku sitä voisi jopa trollaamiseksi sanoa.

Olet pahoittanut mieleni, monien muiden forumilaisten ohella, siinä että pitää jankuttaa ja trollata samaa paskaa jatkuvasti.

Älä ihmeessä lopeta Muutoksen parjaamista. Sehän on tyypillistä persujen kannattajille. 

rankka

Quote from: dothefake on 11.09.2010, 16:45:48
Jaahas, ilmoitan, että en äänestä kumpaakaan eduskuntavaaleissa.
Siitäs saitte!
Totta puhuen, alkaa olla mulla tämä tilanne edessä.
Saimme saimme!

KJ

Quote from: Jussi Halla-aho on 11.09.2010, 16:41:12
Vanhaan hyvään aikaan sinulla oli - itsesi tuntien - tapana pitää pitkiä taukoja Vieraskirjaan kirjoittamisesta ja jättää se vaalien alla mahdollisimman vähään. Silloin pikku apulaiset huolehtivat kysymyksiin vastaamisesta. Nyt on hankalampaa, kun on isommat foorumit ja ehdokkaissakin jo paljon valinnan varaa.

Jari kipittää ahkerasti perässäni pitkin foorumin säikeitä. Jotta eskalaatioita ei tapahtuisi, eikä Jari provosoituisi vasten tahtoaan tekemään sellaisia, mikä skenen kokonaisedun kannalta ei ole hyväksi, teen periaatepäätöksen olla vastedes vastaamatta Jarin viesteihin yhtään mitään.

Ei jumalauta, aikuiset ihmiset: menkää kellareihinne ja soitelkaa toisillenne.

Tuo lapsellinen lapsellinen lässytys ei ole kunniaksi kenellekään.
What would Gösta Sundqvist do?

rankka

Quote from: KJ on 11.09.2010, 16:55:10
Ei jumalauta, aikuiset ihmiset: menkää kellareihinne ja soitelkaa toisillenne.

Tuo lapsellinen lapsellinen lässytys ei ole kunniaksi kenellekään.
Pyh, mestaripersu vain veti herneen nenäänsä.

ihminen

Quote from: J. Juntunen on 11.09.2010, 16:53:14
Quote from: ihminen on 11.09.2010, 16:44:46
(...)
Kyllä mä luin Lord Libertyn viestin, senhän taisin myös lainata omaani...
EHKÄ en ymmärtänyt kuitenkaan. Oma tarkoitukseni oli vastata trollille joka kinaa nimimerkin käytöstä, käyttäen nikkiä itse .... Joku sitä voisi jopa trollaamiseksi sanoa.

Itse en ainakaan kyseistä viestiä enää foorumilta löydä, viestiä jossa nimimerkin toimesta arvosteltiin nimellistä jäsentä rohkeuden puutteesta maahanmuuttokeskustelussa tai jotain vastaavaa...

Nimelliseksi tosin näyttää pääsevän jos ylläpito tuntee vaikka nimi kirjaimet/nimimerkki ei mitään kenellekään muulle kerro.

No kutsu sitä miksi haluat vaikka trollaamiseksi, ei juuri kosketa. Varotaan niitä herneitä puolin ja toisin.

rankka

Quote from: ihminen on 11.09.2010, 17:06:42
Nimelliseksi tosin näyttää pääsevän jos ylläpito tuntee vaikka nimi kirjaimet/nimimerkki ei mitään kenellekään muulle kerro.
Kenellekkään?
Nimellistymisen ohjeet on tuolla, löydät ne kyllä. Sääntöjen mukaan on menty, eikä siinä pitäisi olla nokan koputtamista. Vai arvostelitko kenties?

No kutsu sitä miksi haluat vaikka trollaamiseksi, ei juuri kosketa.

Kyllä mä kutsuisin sitä trollaamiseksi jos juostaan joka säikeessä julistamassa.
Se on huomattu ettei juuri kosketa. Olen huomannut saman monista persukannattajista.
Perin erikoista on persukannattajien ruohonjuuritason politiikan teko.

Oami

Quote from: Jussi Halla-aho on 10.09.2010, 07:12:31
Minun mielestäni on mietittävä, mikä tässä touhussa on oikeasti tärkeää ja alistettava kaikki muu sille. Jopa moraali.

No, se hinta on minulle liikaa.

Mutta eipä tästä tämän enempää, edetään itse kukin tavallaan.
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

Jussi Halla-aho

Quote from: Oami on 11.09.2010, 17:57:26
Minun mielestäni on mietittävä, mikä tässä touhussa on oikeasti tärkeää ja alistettava kaikki muu sille. Jopa moraali.

No, se hinta on minulle liikaa.

Mutta eipä tästä tämän enempää, edetään itse kukin tavallaan.

Ehkäpä tuotakaan lausetta ei kannata loputtomasti revitellä ilman alkuperäistä asiayhteyttään. Kyse oli siitä, kannattaako puolueeseen A kuuluvan henkilön täyttää puolueen B kannattajakortti, jos tämän tiedetään olevan esteenä ehdokkuudelle puolueessa A.

Siitä ei ollut kyse, että on oikein kaasuttaa ja krematoida miljoonia ihmisiä poliittisten päämäärien saavuttamiseksi.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

Topelius

Quote from: Jussi Halla-aho on 10.09.2010, 18:12:48
Quote from: Vapaa Umpihanki on 10.09.2010, 18:05:37
Quote from: wekkuli on 10.09.2010, 15:21:09
edit. Päämäärien tärkeydestä vielä sen verran, että olisitko Jussi valmis vaihtamaan kaiken muun, ts. äänestämään jokaisessa muussa asiassa vasten tahtoasi, jos saisit nuivan vaalimanifestin hallitusohjelmaksi?

Älä nyt pienillä päätäsi vaivaa. Laita tämä Jussin lausahdus

QuoteMinun mielestäni on mietittävä, mikä tässä touhussa on oikeasti tärkeää ja alistettava kaikki muu sille. Jopa moraali.

vaikka auto- tai ruokakauppiaasi suuhun. Tukisitko?

Totuuskomissiota ei tarvita, koska omatunto. Synnin palkka on edelleen kuolema.

Eihän sinun, reppana, tarvitse minua tukea. Mistä tuo hillitön kauna, vinku ja katkeruus tulee?

Kyllä se on Jussi niin, että sinä olet itse oma pahin vihollisesi.

Tuollaisilla kommenteilla, joissa äksyilevä perusluonne pistää esiin vähän liiankin hyvin onnistut vielä vieroittamaan aika monta äänestäjää ennen vaaleja.

Siihen nähden on täysin merkityksetöntä, mitä minä tai joku muu kirjoittaa netissä tai millaisia ehdokkaita joku mikropuolue asettaa.

Jari Leino näyttää aloittaneen jonkinlaisen henkilökohtaisen Jussin ja Perussuomalaisten parjaamiskampanjan. Tästä omaan sandaaliin kuseskelemisesta alkaa kohta tulla mieleen itse Turun ylpeys. Omalla sandaalilla viittaan kaikkiin maahanmuuttokriittisiin, joiden tavoitteiden toteutumiselle tällainen täysin infantiili keskinäinen hiekkakenttäkinastelu tekee pelkkää hallaa.

Jos näissä erimielisyyksissä olisi edes kyse poliittisista linjoista, niin ymmärtäisin, mutta kun niissä näyttäisi pikemminkin olevan kyse substanssiköyhästä henkilökohtaisesta nokkimisesta. Ei Halla-aho tietenkään ole arvostelun yläpuolella, mutta ei tällaisella täysin älyttömällä lillukanvarsikritiikillä viedä Halla-aholta yhtään poliittista uskottavuutta. Jos Leinon tavoitteena on tosiaan murskata Halla-ahon poliittinen uskottavuus, miltä alkaa vahvasti vaikuttaa, niin jatkossa siinä kritiikissä olisi kiva nähdä esimerkiksi jonkinlaisia poliittisia ulottuvuuksia. Jos Halla-ahon uran karmein virhe on tosiaankin Muutoksen kannattajakortin täyttämättä jättäminen, niin Jussi lienee Suomen ylivoimaisesti uskottavin poliitikko.

Ulkopuolisen näkökulmasta olen sitä mieltä, että Jari Leinon kyräily alkaa olla haitallista Muutokselle. Minun silmissäni puolueen uskottavuus laskee aika pahasti, jos yksi sen hallituksen näkyvimmistä jäsenistä tuntuu tekevän kaikkensa kasvattaakseen Rintamaa ja lisätäkseen eripuraa hommahenkisten ihmisten keskuudessa. Jos Leino haluaa lisätä omaa tai Muutoksen uskottavuutta, niin se pitäisi hankkia tekemällä uskottavaa politiikkaa eikä puhumalla internetissä paskaa muista. Paskanjauhantaan keskittyvät yleensä sellaiset laiskat ja poliittisesti kyvyttömät ihmiset, jotka menevät siitä missä aita on matalin. Poliittisia irtopisteitä ja huomiotahan tuollaisella kiukuttelulla voi toki koittaa saada. Halla-ahon uskottavuus on syntynyt kivisen polun kautta loistavien kirjoitusten ja esiintymisten myötä. Jos Halla-ahon haluaa poliittisessa mielessä uskottavasti haastaa, niin kyllä sillä samalla kivisellä polulla on tilaa. Muiden haukkuminen ja hassut sutkautukset eivät siihen kuitenkaan riitä.

Oami

En aio revitellä tämän enempää.

Onnea vaalityöhön itse kullekin asialliselle taholle. Koitan tästä eteenpäin säästää omat paukut vasemmiston, vihreiden ja RKP:n törkkimiseen. Tai ehkä jopa omien kantojen esiintuomiseen.

Voisin tehdä periaatepäätöksen vaikka vetäytyä tästä ketjusta kokonaan. Jos kysyttävää jäi, vastaan yksityisesti niille joita kiinnostaa.
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: Topelius on 11.09.2010, 18:13:48
Quote from: Jussi Halla-aho on 10.09.2010, 18:12:48
Quote from: Vapaa Umpihanki on 10.09.2010, 18:05:37
Quote from: wekkuli on 10.09.2010, 15:21:09
edit. Päämäärien tärkeydestä vielä sen verran, että olisitko Jussi valmis vaihtamaan kaiken muun, ts. äänestämään jokaisessa muussa asiassa vasten tahtoasi, jos saisit nuivan vaalimanifestin hallitusohjelmaksi?

Älä nyt pienillä päätäsi vaivaa. Laita tämä Jussin lausahdus

QuoteMinun mielestäni on mietittävä, mikä tässä touhussa on oikeasti tärkeää ja alistettava kaikki muu sille. Jopa moraali.

vaikka auto- tai ruokakauppiaasi suuhun. Tukisitko?

Totuuskomissiota ei tarvita, koska omatunto. Synnin palkka on edelleen kuolema.

Eihän sinun, reppana, tarvitse minua tukea. Mistä tuo hillitön kauna, vinku ja katkeruus tulee?

Kyllä se on Jussi niin, että sinä olet itse oma pahin vihollisesi.

Tuollaisilla kommenteilla, joissa äksyilevä perusluonne pistää esiin vähän liiankin hyvin onnistut vielä vieroittamaan aika monta äänestäjää ennen vaaleja.

Siihen nähden on täysin merkityksetöntä, mitä minä tai joku muu kirjoittaa netissä tai millaisia ehdokkaita joku mikropuolue asettaa.

Jari Leino näyttää aloittaneen jonkinlaisen henkilökohtaisen Jussin ja Perussuomalaisten parjaamiskampanjan. Tästä omaan sandaaliin kuseskelemisesta alkaa kohta tulla mieleen itse Turun ylpeys. Omalla sandaalilla viittaan kaikkiin maahanmuuttokriittisiin, joiden tavoitteiden toteutumiselle tällainen täysin infantiili keskinäinen hiekkakenttäkinastelu tekee pelkkää hallaa.

Jos näissä erimielisyyksissä olisi edes kyse poliittisista linjoista, niin ymmärtäisin, mutta kun niissä näyttäisi pikemminkin olevan kyse substanssiköyhästä henkilökohtaisesta nokkimisesta. Ei Halla-aho tietenkään ole arvostelun yläpuolella, mutta ei tällaisella täysin älyttömällä lillukanvarsikritiikillä viedä Halla-aholta yhtään poliittista uskottavuutta. Jos Leinon tavoitteena on tosiaan murskata Halla-ahon poliittinen uskottavuus, miltä alkaa vahvasti vaikuttaa, niin jatkossa siinä kritiikissä olisi kiva nähdä esimerkiksi jonkinlaisia poliittisia ulottuvuuksia. Jos Halla-ahon uran karmein virhe on tosiaankin Muutoksen kannattajakortin täyttämättä jättäminen, niin Jussi lienee Suomen ylivoimaisesti uskottavin poliitikko.

Ulkopuolisen näkökulmasta olen sitä mieltä, että Jari Leinon kyräily alkaa olla haitallista Muutokselle. Minun silmissäni puolueen uskottavuus laskee aika pahasti, jos yksi sen hallituksen näkyvimmistä jäsenistä tuntuu tekevän kaikkensa kasvattaakseen Rintamaa ja lisätäkseen eripuraa hommahenkisten ihmisten keskuudessa. Jos Leino haluaa lisätä omaa tai Muutoksen uskottavuutta, niin se pitäisi hankkia tekemällä uskottavaa politiikkaa eikä puhumalla internetissä paskaa muista. Paskanjauhantaan keskittyvät yleensä sellaiset laiskat ja poliittisesti kyvyttömät ihmiset, jotka menevät siitä missä aita on matalin. Poliittisia irtopisteitä ja huomiotahan tuollaisella kiukuttelulla voi toki koittaa saada. Halla-ahon uskottavuus on syntynyt kivisen polun kautta loistavien kirjoitusten ja esiintymisten myötä. Jos Halla-ahon haluaa poliittisessa mielessä uskottavasti haastaa, niin kyllä sillä samalla kivisellä polulla on tilaa. Muiden haukkuminen ja hassut sutkautukset eivät siihen kuitenkaan riitä.

Eiköhän se vaalityö tehdä jossain muualla, kuin täällä.

Uljanov

Quote from: Reinhart on 11.09.2010, 18:15:14
Quote from: Jussi Halla-aho on 11.09.2010, 18:06:19
on oikein kaasuttaa ja krematoida miljoonia ihmisiä poliittisten päämäärien saavuttamiseksi.

Tässä on YLEn iltauutisten pääaihe.

Sanglier

Ei jukupliuta :D Ei ole politiikka mukavien miesten hommaa!

No, ei Monty Pythonit ja Beatlesitkaan olleet lopussa kavereita, ja silti legendoja joka jätkä.

Kimmo Pirkkala

Quote from: Reinhart on 11.09.2010, 18:15:14
Quote from: Jussi Halla-aho on 11.09.2010, 18:06:19
on oikein kaasuttaa ja krematoida miljoonia ihmisiä poliittisten päämäärien saavuttamiseksi.

Pakko myöntää, että repesin!
:D
Olen kyllä hieman pahoillani tästä provoontumisesta puolin ja toisin, jokaisen olisi varmaan syytä pistää vähän jäitä hattuun. Onko se oikeasti niin toivottoman vaikeaa olla vetämättä hernettä nenään ja ivallisesti huomautella joka kommentissa? Ei se käsittäkseni kenenkään asiaa edistä.

tietotyöläinen

Quote from: wekkuli on 10.09.2010, 20:05:44
Minulle on periaatteellinen arvo sinänsä, että äänestän parasta vaihtoehtoa enkä spekulatiivisista vaalitaktisista syistä toiseksi parasta vaihtoehtoa.

Minä olisin kyynisenä pragmaatikkona valmis tekemään juuri näin. Minä näen äänestämisenkin vain välineenä.

prestionat

Muutos* on välttämätön seuraavissa vaaleissa, ja meillä on mahdollisuus tehdä se. Meillä on myös mahdollisuus ryssiä se, jos prioriteetit eivät ole selkeitä ja kohdallaan.
Ja mitä moraalittomammin, niin sen parempi? Minäpä kysyn tätä asiaa Timpalta.