News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Onko nuivuus tuottanut ongelmia lähipiirissäsi?

Started by Vetinari, 20.02.2009, 14:57:02

Previous topic - Next topic

Hamsteri

Quote from: Saturnalia on 05.04.2016, 08:51:53
Quote from: -PPT- on 13.02.2016, 18:58:52
Tuo on se mitä ihmettelen että kun mediaa seuraa niin tuntuu kuin ihmiset olisivat menettäneet järkensä mutta oikeassa elämässä näitä unelmoijia tapaa todella harvoin ja valtaosa ihmisistä on ihan yhtä järjissään kuin ennenkin.

Täällä Hakaniemen hoodeilla tilanne ei todellakaan ole tuollainen.
Täällä pääosa ihmisistä on sekaisin kuin seinäkellot suvaitsevaisuutensa kanssa.
Toinen naapurini on Vihreiden aktiivi, ja toinen naapurini äärisuvakki toimittaja, ja sitä rataa.
Entiset harrastusympyräni olivat käytännössä vihreiden kulttuurimarxistien kerhokokoontuminen.
Tyypillisin kommentti oli tyyppiä mitä välii montako pakolaista Suomeen tulee?
Noin yksi kymmenestä saattaa olla hieman nuiva, mutta ei tässä ympäristössä uskalla olla sitä ääneen, kun yhdeksän kymmenestä on sitä mieltä että mitä välii montako tulee.
Tuolla ulkona en käytännössä tapaa ketään muita kuin unelmoijia. Joskus saattaa törmätä nuivaankin, mutta se täytyy olettaa koska ääneen ei kukaan uskalla olla nuiva. Liian rahvaanomaista tällaisessä vihreiden kermaperseiden skenessä.

Hakaniemessä on yliedustus kikkelikarusellissa pyöriviä sinkkunaisia, niin tämä on ihan luonnollista. Ne tarvitsevat ählynsä pariutumismarkkinoille.
-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

Source

Mä sain just kuulla, että veljeni tyttären synttäreiltä jäi eräs homopariskunta minun takiani pois. En ole ikinä tavannut tätä pariskuntaa ja lähtökohtaisesti mulla ei ole ketään mitään vastaan. Näköjään muilla taas on minua vastaan jotain ihan vaan puoluekantani takia.  :o
"Nämä ihmiset, turvapaikanhakijat vain pömpsähtivät taivaasta."

Hamsteri

Quote from: Source on 30.04.2016, 10:21:44
Mä sain just kuulla, että veljeni tyttären synttäreiltä jäi eräs homopariskunta minun takiani pois. En ole ikinä tavannut tätä pariskuntaa ja lähtökohtaisesti mulla ei ole ketään mitään vastaan. Näköjään muilla taas on minua vastaan jotain ihan vaan puoluekantani takia.  :o

30 000 homofobista matua tullut Suomeen ja kehtaat vielä kannattaa Persuja? Kai nyt :D
-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

onni4me

Quote from: Source on 30.04.2016, 10:21:44

Näin homona luulen tietäväni, mistä on kysymys. Vaikka eletään 2010 -lukua, niin monilla on ikäviä kokemuksia syrjinnästä. Ei ehkä suoraan selkeästi osoitettavasta, mutta kuitenkin saattaa olla työpaikka jäädä saamatta tai jotain muuta, joka on aina yhtä inhottavaa. Urheilun piirissä aika tavallista, kun on näitä "oikeita äijiä", joilla on kuitenkin yhtä surkastunut kikkeli kuin itsetunto, mitä tulee omaan seksuaalisuuteensa.

Samalla homot ovat usein matkustaneet ja tavanneet ja kenties "kohdanneet" toisesta kulttuurista ja etnisyydestä tulevia ihmisiä. Yleensä kokemukset ovat positiivisia ja samalla vahvistavat käsitystä ihmisten välisestä "solidaarisuudesta". Tässä kuitenkin unohdetaan se, että oman seksuaalisen viitekehyksen piirissä tapahtunut kohtaaminen on aika kapealainen otos kaikista maailman ihmisistä. Hieman sama kuin tapaisi tietyn harrastuksen piirissä puuhaavia ihmisiä. Samat kiinnostuksen kohteet ja ryhmävahvistautuminen ja niin eespäinpois.

Sitten pyöritään niissä omissa kapeissa piireissä ja kuvitellaan kaikkien maailman "hyvien" ihmisten olevan samanlaisia ja samoilla ajatuskuvioilla varustettuja. Eri mieltä olevat ovat kauhistuttavia, ahdasmielisiä rasisteja ja kammotuksia, jotka täytyy ojentaa, huutaa ruotuun tai vaientaa ja sulkea ulkopuolelle.

Ikävä kyllä olen seksuaalivähemmistössä siellä marginaalissa eli hyvin kriittinen homovastaisten ja -vihamielisten maahantunkeutujien haalimista vastaan. Monet homot ovat taistelleet omassa elämässään ja toisinaan erilaisissa kansalaisjärjestöissä vuosikausia tai -kymmeniä tasa-arvon ja kaiken ihkun puolesta, mutta eivät ole ymmärtäneet hiukkaakaan muuttuneesta tilanteesta. Tilanne on kallistumassa huonompaan suuntaan omasta mielestäni. Kaikenmaailman homonvihaajaa liikkuu kaupungilla.

Mutta älä suotta luule kaikkia homoja samanlaisiksi. Meitä on myös nuivia, hyvin kuivasti nuivia. Tosin viime juhannuksena melkein kävi ikävä tuulahdus, kun otin puheeksi ennustuksen terroriteoista euroopassa. Sitten tapahtuikin. Täytynee tulevana juhannuksena tai sopivassa tilanteessa kysyä, että mitä tuumaavat kun olinkin oikeassa. Kiemurtelua on aina mielenkiintoista seurata, vaikka ei sillä ystäviä lisää saakaan.
Perussuomalaiset on ihan ookoo tappaa koska he saattaisivat heiluttaa persettä - ja myydä sitä - ja sen takia valtion ei tule turvata heidän elämäänsä.
Asraa mukaillen tämä on ihan ookoo asia sanoa täällä modejen mielestä.

Source

Onni4me, mä tunnen pääasiassa nuivia seksuaalivähemmistöjen edustajia, mutta myös äärisuvakkeja ja kenenkään kanssa mulla ei oo ollu mitään ongelmia.
"Nämä ihmiset, turvapaikanhakijat vain pömpsähtivät taivaasta."

Stadin friidu

On aiheuttanut. Melkein kaikki tuttuni ovat avoimen punavihreitä joten olen harjaantunut tässä vuosien varrella aika suvaitsevaiseksi heitä kohtaan. Yhdessä vaiheessa kuitenkin päätin, että kyllähän nyt minunkin kuuluisi saada ilmaista avoimesti omia näkemyksiäni ja tein sen mahdollisimman maltillisesti ja kohteliaasti. Mitenköhän tämän nyt nyt kuvailisin - reaktio tuntui hieman samalta kuin minua olisi ammuttu ydinaseella naamaan. Kun sanoin että minusta on ikävää että meitä maahanmuuttokriittisiä kohdellaan näin, niin vastaus oli eihän kohdella.

Uimakoulutettava

Quote from: onni4me on 30.04.2016, 11:20:56
Tosin viime juhannuksena melkein kävi ikävä tuulahdus, kun otin puheeksi ennustuksen terroriteoista euroopassa. Sitten tapahtuikin. Täytynee tulevana juhannuksena tai sopivassa tilanteessa kysyä, että mitä tuumaavat kun olinkin oikeassa. Kiemurtelua on aina mielenkiintoista seurata, vaikka ei sillä ystäviä lisää saakaan.

Syrjittynä ja marginalisoituna ( :'() kristittynä kysyn kukkahattuilevilta viiteryhmäni edustajilta:

-Oletko Sinäkin jo "rasisti" vai olitko väärässä?

"Taisi Merkel todeta tuossa keskustelussa lainaten edeltäjiään, että joka unohtaa EU-projektin, pitäisi käydä sotilaiden haudoilla sitä muistelemassa" :flowerhat:

Päälahjoittaja Sipilä

"Teko oli rikos ja siinä käytettiin väkivaltaa. Uhriksi otettua naista sormeiltiin vaatteiden alta. Ja siinä kaikki."

Dr. Kemppinen

Uimakoulutettava

Quote from: Stadin friidu on 23.07.2016, 13:42:59
On aiheuttanut. Melkein kaikki tuttuni ovat avoimen punavihreitä joten olen harjaantunut tässä vuosien varrella aika suvaitsevaiseksi heitä kohtaan. Yhdessä vaiheessa kuitenkin päätin, että kyllähän nyt minunkin kuuluisi saada ilmaista avoimesti omia näkemyksiäni ja tein sen mahdollisimman maltillisesti ja kohteliaasti. Mitenköhän tämän nyt nyt kuvailisin - reaktio tuntui hieman samalta kuin minua olisi ammuttu ydinaseella naamaan. Kun sanoin että minusta on ikävää että meitä maahanmuuttokriittisiä kohdellaan näin, niin vastaus oli eihän kohdella.

Vedä lentävä matto alta kysymällä:

-Ovatko väestönsiirrot Eurooppaan mielestäsi humanitaarisuutta?

Jos ovat:

- Miten menee merkeliläisyydellä noin niin kuin omasta mielestä?

Jos hyvin:

- Oletko jo ruokamielenosoituksessa ollut?
"Taisi Merkel todeta tuossa keskustelussa lainaten edeltäjiään, että joka unohtaa EU-projektin, pitäisi käydä sotilaiden haudoilla sitä muistelemassa" :flowerhat:

Päälahjoittaja Sipilä

"Teko oli rikos ja siinä käytettiin väkivaltaa. Uhriksi otettua naista sormeiltiin vaatteiden alta. Ja siinä kaikki."

Dr. Kemppinen

Eisernes Kreuz

Onko nuivuus tuottanut ongelmia lähipiirissäsi?

Eipä oikeastaan. Lähipiirini on myös melkoisen nuivaa väkeä, ja on vain nuivistunut entisestään tässä viimeisen vuoden aikana (kiitos Team Sipilä!).

Täällä päin Suomea on kyllä muutenkin vähemmän vihervassarisuvakkihörhöjä, jotka ovat täysin ottaneet haltuunsa esimerkiksi pääkaupunkiseudun.

Ihan koepallona ja silkkaa ilkeyttäni olen joskus kommentoinut ajankohtaisia asioita aika nuivasti työpaikallani, enkä ole vielä kertaakaan huomannut, että joku olisi ollut eri mieltä kanssani. Enkä ole mikään toimitusjohtaja, jota kaikki myötäilisivät silkasta pelosta.  ;D
There is freedom of speech, but freedom after speech, that I cannot guarantee.
- Idi Amin, diktaattori

Java

Eipä juurikaan, viime syksyn jälkeen oikeastaan kaikkien työkavereiden silmät ovat auenneet, ja ystävät ovat nuivia olleet aina. Vaimo kyllä oli jonkinasteinen suvakki joskus, mutta hänenkin mieli muuttunut maailmanmenoa katsellessa!
Älä usko mitään mitä kirjoitan!

Maailmanmies

Quote from: Stadin friidu on 23.07.2016, 13:42:59

Hattu päästä.

Omicron

Quote from: Eisernes Kreuz on 23.07.2016, 17:04:38Täällä päin Suomea on kyllä muutenkin vähemmän vihervassarisuvakkihörhöjä, jotka ovat täysin ottaneet haltuunsa esimerkiksi pääkaupunkiseudun.

Mitä enemmän etelään menee, sitä enemmän vihervassareita, koska etelässä on enemmän mamuja. Se on ongelma koska pääkaupunki on maan tärkein kaupunki, ja jos siitä tulee monikulttuurinen niin koko maasta voi tulla monikulttuurinen. Monikulttuuri nousee pikkuhiljaa etelästä ylöspäin.

Elemosina

Uskonpa että mitä enemmän sattumuksia ja uutisointeja sattumuksista plus tämä viime vuoden matutulva monen entisen suvakin kotikulmille muuttaa mieltä epähuomiossa nuivaan suuntaan.
Saattavat vaan olla aluksi sen verran ihmeissään asiasta että ovat ihan hiljaa ja hissukseen nuivia eivätkä uskalla kertoa asiasta.

Omakohtaisesti olen huomannut että nuivuus etenee mukavaa tahtia. Armas mediamme kyllä pitää huolta siitä että moista ei uutisoida ja jatkaa vihervasemmistolaislinjallaan, jolloin juuri nuivistuneet ehkä luulevat olevansa yksin vaikka eivät ole.

Hiljainen nuivuus orastaa.
Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

O. M. Hietamaa

Quote from: Elemosina on 28.07.2016, 13:37:58
Hiljainen nuivuus orastaa.

Värittömät nuivat ideat nukkuvat raivokkaasti.

Näkkileipä

Nuiva Näkkileipä tuli nuivakaapista ulos 2015, kun huomasin kuinka nuivia tuntemani maahanmuuttotaustaiset kaverini oikeastaan ovat. Mutta tuntemani suvakit ovat hyvin järkyttyneitä mielipiteistäni ja kauheista "rasisti" vitseistäni joista loukkaantuu ainoastaan suvakki tutut eikä yksikään mamu kaverini.

MittaMirja

Quote from: Näkkileipä on 02.08.2016, 19:27:02
Nuiva Näkkileipä tuli nuivakaapista ulos 2015, kun huomasin kuinka nuivia tuntemani maahanmuuttotaustaiset kaverini oikeastaan ovat. Mutta tuntemani suvakit ovat hyvin järkyttyneitä mielipiteistäni ja kauheista "rasisti" vitseistäni joista loukkaantuu ainoastaan suvakki tutut eikä yksikään mamu kaverini.

Tunnen monia muualta Suomeen, monista eri syistä kotiutuneita ihmisiä. Kukaan heistä ei ymmärrä vihervasemmistolaista tervetulopolitiikka.

Olen myös huomannut, että äärisuvaitsevimmat ihmiset eivät itseasiassa suvaitse maahanmuuttajistoa naapurustossaan ja ainoat maahanmuuttajat joita he tuntevat, ovat lähinnä pohjoismaisia IT alan asiantuntijoita.
Asiat ovat niin kuin ne ovat.

Puskistahuutelija

Ei ole tuottanut ongelmia. Lähin kaveripiirini on liikuttavan yksimielinen nykyisen haittamaahanmuuton mielekkyydestä (varsinkin alaikäiseen kohdistuneen raiskauksen johdosta) mutta on silti myös välillä pakko korjata heidän näkemyksiä totuudenmukaisemmaksi. Moni käy töissä ja monella ei ole aikaa, kiinnostusta tai osaamista selvittää asioiden todenperäisyyttä. Luetaan valtamediaa ja uskotaan turhankin sinisilmäisesti kaikki mitä lehdessä sattuu lukemaan. Nykymaailman yksi suuri vitsaus. Mielelläni kuitenkin heitä ohjeistan.

Te, jotka pyöritte suvaitsevaisten hallitsemilla alueilla, olette kovia tyyppejä. Vaatii luonteen lujuutta, että pystyy elämään normaalia elämää tuollaisessa ristipaineessa. Aina kovempia olette, jos uskallatte sanoa oman mielipiteenne ja ette pelkää sen seurauksia. Moni on täälläkin menettänyt ystäviä ja jopa sukulaissuhteita mielipiteidensä vuoksi ja se on samaan aikaan sekä ihailtavaa, että surullista.

Impi Waara

Ne, jotka ovat nuivuudestani vetäneet palkokasvit nenuun ja sanoneet tuttavuuden irti, eivät ole ihmisiä, joiden perään itkeskelisin. Sukulaiset ovat yllättävän nuivaa sakkia muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Niiden kanssa sukset ovat menneet ristiin kauan sitten aivan muista syistä.

Sen sijaan olen onnistunut nuivistamaan ihmisiä ympärilläni KISS-tekniikalla. Kun asiat esittää tarpeeksi yksinkertaisina ja kohdistaa ne henkilöön itseensä tai asiaan, jonka henkilö kokee itselleen merkitykselliseksi, alkaa tulosta syntyä. Joskus se tapahtuu nopeasti, joskus ratakiskosta saa vääntää uudelleen ja uudelleen. Toivottomia ovat vain ne tapaukset, jotka ovat niin keskittyneitä omaan napaansa etteivät huomaa maailmaa ympärillään.

Pitkäkin matka alkaa ensimmäisestä askeleesta.
10.6.2017   Nyt voi olla läpeensä tyytyväinen. Homma hoidettu tyylillä!

Aukusti Jylhä

Nyt on alkanut kato käymään lähipiirissä. Lähipiiri koostuu käytännössä unelmakuplassa elävistä pääkaupunkilaisista, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, joten tässä voi kohta huomata elävänsä erakon elämää. No, mielummin elelen erakkona, kuin valheessa.

Olen kyllä ilmoittanut haluttomuuteni osallistua poliittisiin "keskusteluihin", koska eipä niistä koskaan ole mitään hyvää tahi kaunista seurannut. Ymmärrätte varmaankin mitä tarkoitan. No, tätä toivettani ei kyllä olla kunnioitettu mitenkään. Tuntuu, että niillä on joku kisa menossa, että kuka meikäläisen saa käännytettyä.

Viimeisin kerta päättyi painiin, jonka kyllä 'voitin'. No, sitten olisikin pitänyt tapella tosissaan.

Tähän joudun vetämään rajan. Väkivalta ei voi olla ratkaisu tällaissa tilanteissa. "Rauhanmiehet" ovat näköjään toista mieltä.
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

Alaric

Oikea asenne, käpykaarti. Älä anna periksi.

Tarkoitatko näillä poliittisilla "keskusteluilla" jotain virallisempia tilaisuuksia vai tavallisia lätinöitä joissain illanistujaisissa tms.?
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Aukusti Jylhä

Quote from: Alaric on 15.01.2017, 18:58:54
Oikea asenne, käpykaarti. Älä anna periksi.

Tarkoitatko näillä poliittisilla "keskusteluilla" jotain virallisempia tilaisuuksia vai tavallisia lätinöitä joissain illanistujaisissa tms.?

Mihinkään virallisiin tilaisuuksiin minua ei saisi kirveelläkään, eli puhe on illanistujaisista yms.

Jotenkin nämä unlmaporukkalaisten vakioargumentit jaksavat hymyilyttää netistä luettuna, mutta kun mukava ilta kavereitten kanssa muuttu unelman vyörytykseksi, on siitä nauru kaukana. Ihan oikeasti en haluaisi puhua politiikkaa siihen kykenemättömien kanssa. Kykenemättömyydellä tarkoitan utopiassa elävien itkupotkuraivarointia todellisuuden edessä.

Ja tottahan minäkin haluaisin maailmaan rauhan kaikille ihmisille ja eläimille, mutta kun ei semmoista ole näköpiirissä. Tuhon minimointi on oma agenda.
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

Porcius

Quote from: käpykaarti on 15.01.2017, 19:10:29
Jotenkin nämä unlmaporukkalaisten vakioargumentit jaksavat hymyilyttää netistä luettuna, mutta kun mukava ilta kavereitten kanssa muuttu unelman vyörytykseksi, on siitä nauru kaukana.

Jos minun kaverini paljastuisi mädättäjäksi, ei se enää olisikaan kaveri.
"On helvetin tyhmää mennä helvettiin, kun taivaaseenkin pääsisi"

-Jouko Piho

Alaric

Quote from: Porcius on 15.01.2017, 19:13:35
Jotenkin nämä unlmaporukkalaisten vakioargumentit jaksavat hymyilyttää netistä luettuna, mutta kun mukava ilta kavereitten kanssa muuttu unelman vyörytykseksi, on siitä nauru kaukana.

Käsittääkseni käpykaarti on itse kertomansa mukaan nuivuuteen kääntynyt entinen "vihervasemmistolainen" tms., joten kaveriporukassa varmasti löytyy tätä jengiä ihan riittämiin. Tuskinpa sitä kaikkiin on välejä halunnut laittaa poikki, jos ei ole ollut pakko.

käpykaarti, korjaa jos muistan asian väärin.

Uskon kyllä, että tuollaiset mukavat ryypiskelyiltamat muuttuvat nopeasti aika helvetin rasittavaksi vänkäämiseksi, jos "väärinajattelijan" kanssa on pakko alkaa väittelemään poliittisista aiheista ja vielä täysin naurettavilla argumenteilla. Jäsen käpykaartilla on realistinen näkemys asioista ja muilla sitten unelmahöttöä, jota puolustetaan raivokkaasti tosiasioista välittämättä...
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Larva

En nyt muista olenko tähän ketjuun jo kertonut, mutta kummankin siskon kanssa meni välit poikki poliittisten mielipiteideni vuoksi. Ylläripylläri molemmat asuvat Kehä kolmosen sisäpuolella.

Toisen mielestä olen homofobinen, koska en varauksettomasti kannata homojen adoptio-oikeutta. Näin ollen minut saa dissata ja minua saa haukkua mielin määrin, eikä mitään mielipidettäni tarvitse enää ottaa huomioon.

Toisen mielestä taas olen rasistifasistinatsipaska, koska mielestäni nurkat ja niqabit sun muut tunnistamisen estävät rätit eivät kuulu Suomeen. Viimeisessä puhelinkeskustelussamme hän rupesi tivaamaan, että montako prosenttia se huivi sitten saa peittää naamasta jotta se kelpaa minulle. Hänen päähänsä ei millään mahtunut, että on täysin eri asia peittää huivilla hiukset kuin koko naama. Sen keskustelun lopuksi sain kuulla, että mun mielipiteeni ovat niin hirveää paskaa, ettei hän pysty enää kuuntelemaan, ja löi luurin korvaan. Eipä olla puhuttu sen jälkeen.

Sellaista on nuivuus aiheuttanut minun lähipiirissäni.

Ja kaikkein huvittavinta tässä on se, etten ole mennyt henkilökohtaisuuksiin, vaan puhunut asioista yleisellä tasolla. Tuli kyllä järkytyksenä se miten henkilökohtaisesti jotkut ottavat toisten mielipiteet.
Niin pian kuin ihmiset päättävät, että kaikki keinot ovat sallittuja taistelussa pahaa vastaan,
tulee mahdottomaksi erottaa heidän hyvyyttään siitä pahasta, jonka he tahtovat murskata.
- Christopher Dawson -

"You call it surrender,
But we call it calm before the storm."
- Edguy -

Fiftari

Eipä oikein. Kerran kuuntelin kun siskoni jutteli veljen avovaimon kanssa jotain rasisteista ja hymähdin koska juttu perustui johonkin ylen juttuun. Siitä tuli sitten pikkuinen sanaharkka johon liittyi myös kysymys "miksi lehti valehtelisi?" ja muuta sellaista. Totesin näihin vain että mikäli eivät ole jalallaan astuneet viroa etelämmäs niin turha tulla höpöttämään mistään rasismista. Tiedän tarkkaan että "hädänalaiset" valehtelevat ja teeskentelevät hätäänsä ja kun kaikki on imetty tyhjiin niin puukottavat vielä selkään saadakseen vaatteet päältä. Lopulta sain kuulla olevani kamala rasisti ja miten olen voinut auttaa ketään ulkomailla ollessani. Väittely loppui kun kysyi että mitä he ovat ylipäätään tehneet kenenkään hyväksi. Nimittäin Harva kukkahattu suvaitsija tekee oikeasti yhtään mitään, tästä syystä he voivat pitää mielipiteensä jota muokkaa media.
Ylivertaisuusvinouma on kognitiivinen vinouma, jossa yksilö yliarvioi itsensä jossakin suhteessa kuten vaikkapa jonkin taidon hallinnassa. Lisäksi tyypillisesti mitä huonompi yksilö on kyseisessä taidossa sitä enemmän hän yliarvioi osaamistaan.

Tavis

Tätä varten tarvitaan uusia piirejä, joissa voi uudessa seurassa tehdä muuta kuin murehtia vanhaa, ja piirien hengenravinnoksi uutta kulttuuria, joka torjuu oman kansan väkisin-syyllistelyn.

Aukusti Jylhä

Quote from: Porcius on 15.01.2017, 19:13:35

Mädättäjä on aika kova ilmaus ihmisestä, joka vain seuraa poliittisia muotivirtauksia, varsinaisesti ottamatta osaa varsinaiseen poliittiseen toimintaan. Äänestämistä en esimerkiksi laske mädättämiseksi, vaan mukana pitää olla myös oikeita poliittisia tekoja tuhoisan aatteen edistämiseksi. Lauman mukana huutelu (määkiminen) on vielä jossainmäärin helppoa antaa anteeksi, se on kuitenkin varsin inhimillistä. Näinhän natsit ja kommunistit aikoinaan pääsivät valtaan.

Olen elänyt siinä lapsenomaisessa maailmassa, missä todellinen ystävyys on kaiken yläpuolella. Eiväthän kaikki tykkää kaalilaatikostakaan, mutta ei siitä syystä kukaan uhkaa turpaan vetää. Miksi poliittisten mielipiteiden pitäisi olla jotain elämää suurempaa? Teot ovat sitten asia erikseen.

antero

Quote from: Tuulenhenki on 15.01.2017, 19:58:44
En nyt muista olenko tähän ketjuun jo kertonut, mutta kummankin siskon kanssa meni välit poikki poliittisten mielipiteideni vuoksi. Ylläripylläri molemmat asuvat Kehä kolmosen sisäpuolella.
Minkä ikäisiä?
Kyllästyttääkö vatnikki-jäsenien jatkuva dada? Mene omaan profiilisi, klikkaa "Kaverit/estolista", klikkaa "Muokkaa estolistaa", Lisää estolistalle haluamasi vatnikit. Ja nauti Hommasta ilman vatnikkejä!

Porcius

Quote from: käpykaarti on 15.01.2017, 21:28:54
Mädättäjä on aika kova ilmaus ihmisestä, joka vain seuraa poliittisia muotivirtauksia, varsinaisesti ottamatta osaa varsinaiseen poliittiseen toimintaan.

Siinä tapauksessa kyseessä ei ole mädättäjä, vaan hyödyllinen idiootti. Heidät pitää pyrkiä käännyttämään.
"On helvetin tyhmää mennä helvettiin, kun taivaaseenkin pääsisi"

-Jouko Piho

Larva

Quote from: antero on 15.01.2017, 21:31:03
Quote from: Tuulenhenki on 15.01.2017, 19:58:44
Minkä ikäisiä?
Noin 25 ja noin 35
Niin pian kuin ihmiset päättävät, että kaikki keinot ovat sallittuja taistelussa pahaa vastaan,
tulee mahdottomaksi erottaa heidän hyvyyttään siitä pahasta, jonka he tahtovat murskata.
- Christopher Dawson -

"You call it surrender,
But we call it calm before the storm."
- Edguy -