News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Hommakerho Tampere

Started by reino, 19.02.2009, 13:17:09

Previous topic - Next topic

reino

No niin, siis ysin jälkeen Peytoniin huomeniltana. Perinteiset syystenkaset.

Ja sehän on niin mukava paikka, että sinne kannattaa jo mennä vaikka heti aamusta!

Oami

Aattelin mennä Etelä-Pohjanmaalle viikonlopuksi, mutta pitäkää lystiä.
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

reino

Perinteiset syystenkaset, eli Aarne Tenkanen & Tempuntekijät keikalla Hervannan gourmee- ja perheravintolassa:

TÄNÄÄN perjaintaina 11.9.2009 Tampere, Peyton Place

Saavun paikalle klo 21 mennessä. Jos jotain uusia tulee, niin minut tunnistaa paidasta:

(http://hommaforum.org/index.php?action=dlattach;topic=5419.0;attach=3463;image)

P.S. Niiden, jotka EIVÄT ole tulossa ei tarvitse ilmoittaa asiasta tähän ketjuun, jotta pysyy varsinainen asia esillä.  ;D ;)

turha jätkä

Quote from: reino on 11.09.2009, 12:09:01
Perinteiset syystenkaset, eli Aarne Tenkanen & Tempuntekijät keikalla Hervannan gourmee- ja perheravintolassa:

TÄNÄÄN perjaintaina 11.9.2009 Tampere, Peyton Place

Onko tietoa, mihin aikaan soitto alkaa soimaan?

reino

Quote from: turha jätkä on 11.09.2009, 12:12:18
Onko tietoa, mihin aikaan soitto alkaa soimaan?

Ei ole tietoa. Yleensä noi vetää kaksi settiä, joista se kitaristin trubadurix-setti saattaa alkaa jo varhainkin. Veikkaisin, että eka setti kymmeneltä ja toinen puol kakstoista.

Quote from: Ulkopuolinen on 11.09.2009, 12:21:29
Mikä on jutun juoni? Bilettämistä ja kaljankittaamista? Jonkun bändin kattomista? Perinteistä kapakkahörinää? Lasin ääressä tutustumista? Röökinsavua ja keuhkoputkentulehduksia?

Vähintäänkin nuo. Voihan siihen joku jotain substanssipuoltakin väkisin yrittää survoa.

Ryhmähengen nostatuksen kannalta illan tärkeimmät kohokohdat ovat tietenkin yhteislaulu Espoon junakaustille omistetun kappaleen kohdalla (Hemaisevan seksikäs pörröpää) sekä Letkujenkan tanssiminen tappituntumalla.

Lähiöravintola Peyton Place:
http://maps.google.fi/maps?source=ig&hl=fi&rlz=&lr=&um=1&ie=UTF-8&q=peyton+place+tampere&fb=1&split=1&gl=fi&view=text&latlng=14267522480032845714

Ammadeus

Parasta antia on Tenkasen biisi joka kertoo kahden nuoren rakastavaisen kohtaamisesta karhupuistossa.
Tietty myös H S P.

reino

Quote from: Ulkopuolinen on 11.09.2009, 13:26:29
Kiinnostaisi joskus tulla katsomaan/tutustumaan johonkin homma-hommaan, mutta baarikapakkaröökimetelisavuyskälässytys on jo ajatuksena niin luotaan työntävä, että mieluummin vaikka fakiirin piikkimatolla makaamista.

Ei nämä mitään pakollisia ole.

Tällä kertaa teemana on Tenkanen. Aiemmin (ja jatkossakin) Tampereella on järjestetty hommatapaamisia lukuisilla eri teemoilla, mm.
- munkkikahvit näkötornilla
- Näsijärven ympäripyöräily
- Särkänniemen possujuna

Joka kerta löytyy joku, jonka vakaumukselle ko. teema ei kertakaikkiaan sovi. (Mulla on pyörässä kumit puhki, mä en voi syödä munkkeja kun pierettää, mä en voi maata piikkimatolla kun mun on matossa on piikit ihan kuluneet, jne.).

Ihmisiltä tuntuu unohtuvan, että se pääasia näissä on kuitenkin se, että uskaltaa tulla näyttämään oman naamansa ja uskaltaa tulla katsomaan, millaisia muita mörköjä sieltä löytyy. Se oheistekeminen on aivan sivuseikka.

Ammadeus

Quote from: Ulkopuolinen on 11.09.2009, 20:30:43
Quote from: reino on 11.09.2009, 15:06:14
Se oheistekeminen on aivan sivuseikka.

Toi selventää paljon.

Tuppaan usein ymmärtämään kielenkäyttöä sen verran kirjaimellisesti, että jos joku puhuu baari-illan viettämisestä niin kuvittelen, että pääasia on viettää baari-iltaa.

Joskus on myös tullut oltua mukana sellaisessa järjestötoiminnassa missä oli liikaa lässytystä ja liian vähän aikaansaamista.

Mulle asia olisi ehkä helpompi hahmottaa jos tapaaminen olisi nimetty tyyliin "tutustumisilta", "varainkeruun suunnittelua", "paikallistoiminnan virittelyä" tms.

Pitäis varmaan päättää aika nopeasti että lähteekö tonne vai ei.

Mukaan vaan,mä lähden nyt,tosin tästä kävelee paikalle vartin.

domokun

Quote from: Ulkopuolinen on 11.09.2009, 13:26:29
Harmi.

Kiinnostaisi joskus tulla katsomaan/tutustumaan johonkin homma-hommaan, mutta baarikapakkaröökimetelisavuyskälässytys on jo ajatuksena niin luotaan työntävä, että mieluummin vaikka fakiirin piikkimatolla makaamista.

1) Baarit ovat nykyään savuttomia. Jos tupakoidaan tehdään se ulkona tai tupakkakopissa.
2) Baarissa voi olla a)päihtyneenä, b)vähemmän päihtyneenä tai c)selvänä. Olen kuullut huhuja että Tampereen hommakerhossakin olisi nähty selvä ihminen ja elävä kissa. Tästä voimme tehdä johtopäätöksen siellä voi myös juoda vain vähän alkoholipitoisia nesteitä tai ainoastaan alkoholittomia juomia.
3) Tilaisuudesta voi poistua kesken kaiken jos on itse liian päissään tai muut ovat liian päissään. Keskusteluiden sisältö on riippuvaista keskutelijoiden päihtymystilasta, alkuillasta on yleensä järkevämpää läppää ja keskustelun taso degeneroituu kävijöiden myötä valomerkin lähestyessä.

reino

Quote from: Ulkopuolinen on 12.09.2009, 12:13:11
Tämän teemana äärellä on selkeästi niin fiksuja kuin kahjojakin. On ne Halla-ahon tapaiset, jotka avaavat latua umpihangessa ja sitten ne perässähiihtäjät, jotka eivät tee sitä, missä itse olisivat hyviä vaan sitä, missä Halla-aho on hyvä ja he onnettoman huonoja.

Jahas. Laatuvaatimukset on kovassa nousussa.  ;D

Koittakaas jätkät skarpata vähän. Tässä on nyt olemassa se vaara, että me ei olla kyllin hyviä Ulkopuoliselle.

Stormheit

Perskutarallaa, oliko eilen jotkin kemut? Itte olin 500km päässä kotoa joten en olisi paikalle kuitenkaan päässyt, vähän harmittaa. Enskerralla sitten?
"Muinaisuuden mustan yössä, Pohjolan ajan alussa, aaltosi ulappa aava, yli suuren Suomenmaan."

PaulR

Neljättä viikkoa tipattomalla ja homma jatkuu!

Louie, I think this is the beginning of a beautiful friendship.

Whatsername

Quote from: PaulR on 12.09.2009, 16:27:11

:o oho, en olis sun suusta uskonut kuulevan tommosta lausetta
"I have nothing to declare but my genius" - Oscar Wilde

PaulR

Quote from: Whatsername on 15.09.2009, 22:08:16
Quote from: PaulR on 12.09.2009, 16:27:11

:o oho, en olis sun suusta uskonut kuulevan tommosta lausetta

Minähän olen yllätyksiä täynnä! Tosin mihinkään ei ole kirjoitettu, että ne ovat aina mieluisia...  
Back to UK?

Haha! @ FB profiilikuva.

Whatsername

Quote from: PaulR on 15.09.2009, 22:21:48

Back to UK?

Haha! @ FB profiilikuva.

Ehei, oon taalla paakaupunkiseudulla nykyaan. Kone on vaan ostettu Englannista, ni ei oo edelleenkaan suomalaisia kirjaimia tassa :D
"I have nothing to declare but my genius" - Oscar Wilde

Ugle Byggle

Seurasin kateellisena Hommakerho Helsingin säiettä. Niillä on siellä kyllä kaikkee! Naiseja, asefetishismiä, monomaanisuutta ja kunnon vääntöä siitä, mistä saa ja mistä ei saa keskustella.

Kovin ollaan taas pöndellä, kun ei päästä samalle urbaaniuden tasolle. Olisko teillä armoisat Treen hommailijat jotain ehdotuksia seuraavan kerhon meiningiksi? Että saatais samaa hienoa argumentointia tähän meidänkin säikeeseen...

Omat ehdotukseni: 1. Paul ja vieraileva Kissis jauhavat monomaanisesti bemuistaan, 2. minä vittuilen reinolle sen pienestä (pösöstä), joka haukkuu minun housuni homomaisiksi. 3. Whatsername ja sisko kuuntelevat 2 minuuttia ja lähtevät paheksuen kotio. 4. JM-K ja Heikki ovat asiallisia. 5. Ulkopuolinen jää heti kättelyssä kotiin, koska siellä kerhossa ei kuitenkaan olisi mitään kivaa. 6. Ennillä on kivaa, mutta kaikille jää mysteeriksi että miksi.

Ja niin, enhän minä suinkaan tähän mitään kerhoa viitsi edes ehdottaa. Kunhan vaan oon tsadilaisille kade.
"Harvoin Eurooppaan pääsee maksamatta mitään. Maksamalla suomalaisetkin lähtivät Amerikkaan."
Maahanmuuttoministeri Astrid Thors

turha jätkä

Quote from: Jute on 19.09.2009, 10:59:09
6. Ennillä on kivaa, mutta kaikille jää mysteeriksi että miksi.

Selvästi vihervasemmistolaisten radikaalien soluttama agentti. Kuuntelee silmät pyöreinä kaiken mitä sedät tohkeissaan höpöttävät aseharjoituksistaan ja salaisista organisaatioistaan, ja raportoi sitten tiedot eteenpäin.

JM-K

Quote from: turha jätkä on 19.09.2009, 12:30:35

Selvästi vihervasemmistolaisten radikaalien soluttama agentti. Kuuntelee silmät pyöreinä kaiken mitä sedät tohkeissaan höpöttävät aseharjoituksistaan ja salaisista organisaatioistaan, ja raportoi sitten tiedot eteenpäin.

Lööppi iltapäivälehdessä:

"Surusilmäinen hippityttö paljasti Sursotaren karmeat salaisuudet"

Enni

:D Tunnustan! Olen oikeasti surusilmäinen hippityttö.  :'( Nyt jäin kiinni.

Jep, Ennillä on ollut kivaa, niinä parina kertana kun olen tapaamisissa ollut mukana. Mikäs sen mukavampi tapa viettää iltaa, itse kun viihdyn miljoonasti paremmin "rauhallisesti" istuskellen hyvällä porukalla, kuin esimerkiksi jossain discohelvetissä.

Oon aina ollut hieman outo.  :D

Heitän pienen uhkauksen nyt ilmoille, ja lupaan näyttäytyä Hommakerhoissa vielä jatkossakin! Surullisine silmineni!  :D

PaulR

Quote from: Enni on 19.09.2009, 12:54:23
Oon aina ollut hieman outo.  :D

Iso plussa.  :-*

Eilen soitti Peer Gunt! Mitäs tänään?

Heikki Luoto

Quote from: turha jätkä on 19.09.2009, 12:30:35

Tampereen Homma-kerhossa en muista koskaan kuulleeni aseharrastajien keskusteluja fallossymboleistaan, kuten Helsingin Homma-kerhossa on kuultu. Elokuun Homma-tapaaminen meni osaltani muutenkin antimilitaristisesti, sillä mukanani kerhoon tuli Suomen Sadankomitean ex-puheenjohtaja ;D. Toki olin kompensaationa ampunut rynnäkkökiväärillä yllättävän hyvän tuloksen päivemmällä MPK:n reserviläiskurssilla.
Sananvapauden vastaiselle Facebookille korvaava vaihtoehto: MeWe
mewe.com/i/heikkiluoto

-ile-

Seurasin kateellisena Hommakerho Helsingin säiettä. Niillä on siellä kyllä kaikkee! Naiseja, asefetishismiä, monomaanisuutta ja kunnon vääntöä siitä, mistä saa ja mistä ei saa keskustella.

Kovin ollaan taas pöndellä, kun ei päästä samalle urbaaniuden tasolle. Olisko teillä armoisat Treen hommailijat jotain ehdotuksia seuraavan kerhon meiningiksi? Että saatais samaa hienoa argumentointia tähän meidänkin säikeeseen...

Omat ehdotukseni: 1. Paul ja vieraileva Kissis jauhavat monomaanisesti bemuistaan, 2. minä vittuilen reinolle sen pienestä (pösöstä), joka haukkuu minun housuni homomaisiksi. 3. Whatsername ja sisko kuuntelevat 2 minuuttia ja lähtevät paheksuen kotio. 4. JM-K ja Heikki ovat asiallisia. 5. Ulkopuolinen jää heti kättelyssä kotiin, koska siellä kerhossa ei kuitenkaan olisi mitään kivaa. 6. Ennillä on kivaa, mutta kaikille jää mysteeriksi että miksi.

Ja niin, enhän minä suinkaan tähän mitään kerhoa viitsi edes ehdottaa. Kunhan vaan oon tsadilaisille kade.

Äläs ny, mä oon vasta kaupunkiin muuttanu ja kantanu aseeni tänne siinä samalla :D
Et eiköhän keskustelu lähe värittymään, ni sun ei tarvii enää mököttää.

Oami

Ilmoitettakoon tännekin, että Sananvapauden puolesta ry on päättänyt aloittaa kokeiluluontoisesti säännölliset sananvapausaiheiset illanistujaiset. Paikkana on Kaksien kasvojen alakerta ja ajankohtana kello 18 kuukauden ensimmäisenä ja kolmantena lauantaina, seuraavan kerran siis 3.10. Kiinnostuneet ovat tervetulleita yhdistyksen jäsenyydestä riippumatta.

Ugle Byggle

Dodii!

Oami masinoi lupaavat kinkerit huomiselle! Tämähän on helppo kerho kaikille, ei tarvitse myöntää olevansa pahamaineinen Hommalainen, vaan voi piiloutua tarvittaessa Sananvapauden kaapuun. Kaikki mukaan siis!

Alustavien tietojen mukaan Naamoissa näyttäytyvät ainakin Oami, reino ja Jute. Ja sankoin joukoin Sananvapauden puolestapuhujia.

Huomenna kerhoillaan!
"Harvoin Eurooppaan pääsee maksamatta mitään. Maksamalla suomalaisetkin lähtivät Amerikkaan."

reino

Quote from: Jute on 02.10.2009, 22:57:18
Alustavien tietojen mukaan Naamoissa näyttäytyvät ainakin Oami, reino ja Jute. Ja sankoin joukoin Sananvapauden puolestapuhujia.

Me mennään Juten kanssa siihen viereiseen pöytään ja pistetään aseöyhötyskerho pystyyn. Ja jos joku yrittää puhua 57-kiloiselle opiskelijatytölle jotain ranskalaisesta sananvapaudesta, niin me huudellaan sieltä helvetin kovalla äänellä, että "ceezetalla voi ampua koopeen paukkuja!!1".

p.s. Jute painaa 160 kg.

JM-K

Quote from: reino on 03.10.2009, 10:06:59
Quote from: Jute on 02.10.2009, 22:57:18

Me mennään Juten kanssa siihen viereiseen pöytään ja pistetään aseöyhötyskerho pystyyn. Ja jos joku yrittää puhua 57-kiloiselle opiskelijatytölle jotain ranskalaisesta sananvapaudesta, niin me huudellaan sieltä helvetin kovalla äänellä, että "ceezetalla voi ampua koopeen paukkuja!!1".

p.s. Jute painaa 160 kg.

Ceezetalla voi ampua koopeen paukkuja, mutta vaan joka kolomas voi olla koopeen paukku. Muuten hajoaa vehjes. Painan enää 98kg. Voinko tulla silti öyhöttämään?

domokun

Quote from: JM-K on 03.10.2009, 11:11:58
Quote from: reino on 03.10.2009, 10:06:59
"ceezetalla voi ampua koopeen paukkuja!!1".

Ceezetalla voi ampua koopeen paukkuja, mutta vaan joka kolomas voi olla koopeen paukku. Muuten hajoaa vehjes. Painan enää 98kg. Voinko tulla silti öyhöttämään?

Eikös se vaadi vain yhden ylipaineisen mennäkseen rikki? Jos öyhötetään tarpeeksi meluisasti paukkuvista jutuista kukaan ei kuule sananvapauskeskustelua. Kai sitä ittekin vois taas tulla poikkeen, jos mitään muuta tapahtumaa ei tule tälle illalle.

Ugle Byggle

Perin epäilyttävää. Neuvolapainoisia tullaan paheksumaan. Pistä JM-K vaikka kiviä/ammuksia sen verran taskuun että pääset rajan yli. Aiheeseen liittyvää musisointia:

http://www.youtube.com/watch?v=1ACqH5EGZe8&feature=related

PS. siat ja kanat, varokaa - ootte alkupalat & aamupalaksi maistuu mulle hirvenvasa

dothefake

J M-K: Painan enää 98kg.

Uhkaavanoloinen.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Oami

Itte oon edelleen 0,1 t, ei siis ongelmia.