News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Maahanmuuttajamiehet ja seksuaalisuus

Started by pikkuenkeli, 25.01.2010, 13:49:31

Previous topic - Next topic

N

Quote from: Inna on 01.02.2010, 00:05:53
Quote from: Simo Hankaniemi on 31.01.2010, 23:56:16
Quote from: Lodi on 31.01.2010, 23:01:47
Minua on se aina ihmetyttänyt, että miksi nää vihreät naiset haluaa muslimisomaleja suomeen. Vihreä liitto on julistautunut ajat sitten feministiseksi puolueeksi ja nuo maahanmuuttajat eivät juuri naisen asemaa kunnioita.

Jollain laila ristiriitaista . . .

Olisiko se sitä vähän rajumman seksin kaipuuta? Sitä kuulemma esiintyy naisten parissa. Moni länkkärimies on aivan liian hellä ja huomioon ottava, jotta nainen kokisi saavansa kunnon kyytiä.

Voi apua, muslimisomalimiehiltäkö sitä sitten sais  ;D. Mun silmään ovat liian hentoisiakin ollakseen millään lailla kiinnostavia.

Sinällään ei ristiriitaista, koska ajatuksena on että maahanmuuttajat eivät tuohon syyllisty, ja jos syyllistyvätkin niin oppivat siitä äkkiseltään pois kunhan vain sanotaan ettei näin saa tehdä. Näin tämän ongelman ei anneta häiritä yleistä maailmanparannusta, joka on se pääasiallinen tehtävä. Tuo seksuaalisuuden vetäminen mukaan vihreiden toimintaan tässä tapauksessa ei ole mitenkään järkevää, paitsi jos halutaan vain pilkata heitä ilman mitään todellisia perusteita.

Ja paha kyllä meikäkin on tuota hentoista sarjaa (kärpässarjaa monenkin mielestä), mutta minkäs teet, en ole jaksanut mahaa vielä alkaa kasvattamaan :D

tapaepäkorrekti

Yksi juttu, mikä pitäisi muistaa maahanmuuttajien raiskaustilastoissa on se, että nuoret miehet ovat maahanmuuttjissa yliedustettuna, sekä se, että maat, joista porukkaa lappaa ovat nopean väestönkasvun maita, ja että kaikenlaiset seikkailijat ovat ensimmäisenä lähtemässä onneeaan onkimaan.
Se, ettei raiskaus ole niin big deal monessa kulttuurissa, jos raiskattu nainen ei ole "kunniallinen"  on sekin kyllä tärkeä tekijä. Ja vaimoahan on sitten mahdotonkin raiskata!
Se, että naisen "ei" tarkoitta "kyllä" ei todellakaan ole mikään merkityksetön ero tavoissa kommunikoida, niinkuin jotkut idiootit luulevat, vaan on todiste kulttuurista, jossa naisen mielipiteellä ei ole arvoa.

Mutta mitä tulee vonkaamiseen, olen kuullut parilta suomalaiselta naiselta, että pahimpia vonkaajia ovat känniset suomalaismiehet. Etelänmiehet ovat usein kohteliaampia ja vähemmän ujoja kuin suomalaiset ja satsaavat enemmän pukeutumiseen. Moneen tämä yhdistelmä puree...ikävä kyllä varsin usein parisuhteessa luigit palajastuvatkin sitten laiskoiksi sovinistisioiksi.
Ja eksotiikka viehättää aina, mikä tarkoittanee tarkemmin sanottuna samaa,kuin geneettisesti koodautunut pyrkimys välttää insestiä. Kyllä valkoisellakin miehellä on kysyntää Euroopan ulkopuolella.
"The (Bucharest) court rejected our request for forensic tests and exhumation."
-Nicola Ceaucescu

N

Quote from: tapaepäkorrekti on 01.02.2010, 11:25:41
Quote from: BastardoGrande on 25.01.2010, 16:37:07
Miksi naisen sana menisi maahanmuuttajaneekerin pääkopassa perille, kun heidän kulttuurissaan nainen on vailla omaa tahtoa oleva esine, verrattavissa lähinnä kauppatavaraan, synnytyskoneeseen tai maitoa tuottavaan lehmään tai vuoheen.

Ongelmahan tässä ei ole sen EI- viestin tehottomuus, vaan niiden savimajoista tänne raahattujen negridisen rodun edustajien jatkuvasti kasvava määrä.

Eipä edes kovin omaperäistä typeryyttä.  :P
Mutta ihmettelen, jos tämän viestin kirjoittaja pääsee lähelle edes bushmankeskiarvoa...
Naisen näkeminen synnytyskoneena on totta ihmeessä osa eräitä kulttuureita, erityisesti muslmimikulttttureita, mutta yleisemmin kaikkia kulttuureita, jotka jäävät primitiivisen ja modernin väliin; siis kaikki kulttuurit, paitsi moderni länsimainen kulttuuri ja lukuista alkuperäiskansojen kulttuurit pitävät naista toisravoisena suhteessa mieheen. Näin oli asia lännessäkin hyvin, hyvin pitkään...

Eli mitenkäs se neekeriys tähän on liittyvinään? Onko tämä sellaista viisautta, että vain luupää sen tajuaa??? ;D

Jos väität, että neekerit ovat jostain biologisista syistä johtuen innokkaampia raiskaajia, tuo todisteet. Henkilökohtaisesti en pelkää tosiasioita, kunhan ne myös ovat sellaisia. Muussa tapauksessa voit luimistaa aasinkorvasi ja mennä nurkkaan häpeämään.

BastradoGranden tyylinen ajattelu on jotain, minkä en ainakaan itse soisi yleistyvän missään nimessä. Tuon leimaaminen että on vain <lisää jokin ihmisryhmä tähän> toimintaa kertoo yksinkertaisesti vain siitä, ettei tiedä pätkääkään siitä mitä maailmassa on tapahtunut aikaisemmin. Nykyinen asiantila naisten aseman osalta on enemmänkin tosiaan poikkeus kuin sääntö, eikä valkoihoinen väestö ole aikaisemmin ollut yhtään sen parempaa. Eikä monet ylemmyydentuntoiset valkonaamatkaan olisi sen parempia, jos olisivat nuoruudesta asti kasvaneet toisenlaisessa kulttuurissa lapsesta asti.

Eipä sillä, eihän tuo länsimainen kulttuurikaan luo juuri muuta kuin pintasilauksen, sopivissa olosuhteissa monilta sekin karisee pois yllättävän äkkiä, mutta on se silti huomattavasti parempi kuin monien muiden kulttuurien vaikutus, jossa edes tuota pintasilausta ei saada aikaiseksi.

Vetinari

Quote from: Simo Hankaniemi on 31.01.2010, 23:56:16
Quote from: Lodi on 31.01.2010, 23:01:47
Minua on se aina ihmetyttänyt, että miksi nää vihreät naiset haluaa muslimisomaleja suomeen. Vihreä liitto on julistautunut ajat sitten feministiseksi puolueeksi ja nuo maahanmuuttajat eivät juuri naisen asemaa kunnioita.

Jollain laila ristiriitaista . . .

Olisiko se sitä vähän rajumman seksin kaipuuta? Sitä kuulemma esiintyy naisten parissa. Moni länkkärimies on aivan liian hellä ja huomioon ottava, jotta nainen kokisi saavansa kunnon kyytiä.

Kyllähän VHM:ltä voi pyytää rajumpaa kyytiä jos sellaista on joskus vailla, ei sitä tarvitse somppurimpuloilta lähteä hakemaan. Kyllä sitä varmasti pyytämällä saa.

Joku muu syy siinä on oltava että se suojaväri houkuttelee joitakin naikkosia, ei kyydityksen laatu.
"Rasismi on laajaa ja syvää. Siitä puhutaan paljon, mutta puuskittain. Uusi rasismirintama on lähestymässä viikonloppuna Pohjois-Karjalan suunnalta."
- Miniluv

N

Quote from: Inna on 01.02.2010, 15:27:50
Quote from: N on 01.02.2010, 08:31:54
Ja paha kyllä meikäkin on tuota hentoista sarjaa (kärpässarjaa monenkin mielestä), mutta minkäs teet, en ole jaksanut mahaa vielä alkaa kasvattamaan :D

:) Lohdutan sen verran, etten ole omaa kumppaniani valinnut sen perusteella, että hän näyttäisi päällepäin siltä, että "kunnon kyydit" varmasti tulossa. Ihan muut perusteet on ollut mielessä, eniten ehkä se, että hän saa mut vieläkin nauramaan sydämeni pohjasta joka päivä <3.

Kiitos lohdutuksesta, mutta eipä tuo samainen asia onneksi ole omallakaan vaimolla ollut kriteerinä :)

Quote from: N on 01.02.2010, 08:28:19
Tuo on tosiaankin se paras tapa noissa tilanteissa. Tieten jos useampi on pyörimässä ympärillä, niin kannattaa sen verran kiinnittä huomiota ettei mitään omaisuutta lähde muuten vain mukaan siinä samalla.

Brasiliassa opittua katuoveluutta on myös se, että omasta tilanteesta ja turvallisuudesta tulee pysyä koko ajan tietoisena, mutta ulospäin pitää aina näyttää huolettomalta ja itsevarmalta. Yleensä huolettomuus on aitoa, välillä joutuu feikkaamaan.

Saas nähä missä määrin tuota pitää kohta täälläkin osata kehityksen myötä. Sinällänsä harmillista jos joutuu vähän väliä olemaan valppaana kadulla kulkiessa :( Toisaalta aika kaukana Brasilian tilanteesta ollaan :)

Viinankylväjä

Quote from: tapaepäkorrekti on 01.02.2010, 10:58:54
Yksi juttu, mikä pitäisi muistaa maahanmuuttajien raiskaustilastoissa on se, että nuoret miehet ovat maahanmuuttjissa yliedustettuna
Voisitko lähteistää väitteesi? Pikaisesti katsottuna en löytynyt väestörakennetta kansalaisittain. Vaikka turvapaikanhakijat ovatkin enimmäkseen nuoria miehiä, naiset ja lapset tulevat perässä perheenyhdistämisen vuoksi. Mamuilla myös syntyy enemmän lapsia kuin kantaväestölle.

Ja muista: 50 % vähemmän maahanmuuttajia yliedustetuista ryhmistä -> 50 % vähemmän sen ryhmän tekemiä raiskauksia. Tietysti jos ei olisi ihmisiä lainkaan, niin ei olisi raiskauksiakaan, mutta tarkoitan vain yliedustusta.

mikkoellila

Quote from: N on 01.02.2010, 08:31:54
Sinällään ei ristiriitaista, koska ajatuksena on että maahanmuuttajat eivät tuohon syyllisty, ja jos syyllistyvätkin niin oppivat siitä äkkiseltään pois kunhan vain sanotaan ettei näin saa tehdä.

Vain nainen voi suojella omaa kehoaan, mutta miten saada miehet ymmärtämään, ettei heillä ole alistamiseen oikeutta?

-    Miina Poikolainen

Eihän kukaan mies kuvittele, että hänellä olisi jokin oikeus naisen alistamiseen. Raiskaajat eivät ajattele "oikeuksia". Raiskaaja raiskaa, koska hän haluaa raiskata. Ei hän kuvittele, että hänellä olisi jokin "oikeus" siihen.

Tuollaisten ilmaisujen käyttäminen afrikkalaisista raiskaajista puhuttaessa osoittaa täydellistä kyvyttömyyttä ymmärtää asian olennaisia perusasetelmia. Voima-lehden toimittaja Miina Poikolaisen mielestä afrikkalaisille raiskaajille pitäisi vain kertoa, että heillä ei ole "oikeutta" alistamiseen. Kun afrikkalaiset miehet ymmärtävät tämän, he eivät enää raiskaa. Tämä osoittaa, miten todellisuudelle vieras on vasemmistolaisten feministien maailmankuva.

Voima-lehden toimittaja Miina Poikolainen myös käyttää näitä afrikkalaisia raiskaajia tekosyynä valkoisten miesten vihaamiseen. Toimittaja Miina Poikolainen ei lainkaan mainitse, että artikkelissa mainitun Rapex-tuotteen keksimiseen syyn antaneet eteläafrikkalaiset raiskaajat ovat yli 90-prosenttisesti neekereitä.

Miina Poikolainen syyllistää miehiä kollektiivisesti siitä, että neekerit raiskaavat naisia. Miina Poikolaisen mielestä siis esim. suomalaiset ym. eurooppalaiset miehet ovat vastuussa siitä, että Afrikassa neekerit raiskaavat naisia.

En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

whiic

Täytyy sanoa, että Anna-lehden "Naisia tummissa rytmeissä" on aika kivaa luettavaa. Ei ainakaan sorru yksisilmäiseen mokutukseen. On ajoittain suorastaan realrassisstinen.

Letkauttelenpa omia ensimmäiseksi päähäni hyppineitä aatoksia artikkelia lukiessani:

QuoteMiian kolmas epäonninen avioliitto ulkomaalaisen kanssa
päättyi tänä syksynä. Helluntalaisessa perheessä varttunut nainen
avioitui kaikkien ex-miestensä kanssa vain muutaman kuukauden
yhdessäolon jälkeen. Vaikka hyviäkin hetkiä oli, kaikki miehet
käyttäytyivät väkivaltaisesti Miiaa kohtaan.

Kolmas kerta toden sanoo. Kannattaisi siis viheltää peli poikki.

Quote"Jotenkin olen taas liukastunut banaaninkuoreen - tummat miehet
lähestyvät minua suomalaisia miehiä nopeammin. Se on enemmänkin heidän
valintansa kuin minun. Tavallaan olen väsynyt afrikkalaisiin miehiin,
mutta olen kuitenkin tottunut heidän tapoihinsa. Suomalaismiehet
tuntuvat ujoilta, ja kiinnostuksen herääminen menee usein ristiin. Kun
minä haluan jonkun, hän ei halua minua ja toisin päin."

Miia kertoo suomalaisten miesten asettavan naiselle tiettyjä
kriteerejä, kuten hoikkuus ja kauneus.

Jos he haluavat Suomen kansalaisuutta jäädäkseen kuppaamaan, voi sitä kai uhrautua rumemmankin heilaksi. Ei kai kyse kuitenkaan kovin pitkästä piinasta, kun asumuseroa voi ottaa heti häiden jälkeen.

QuoteMuutama viikko sitten Miia vastasi afrikkalaisen miehen
deitti-ilmoitukseen internetissä kuvansa kera.

Niin... ja hetki siten se ei ollut Miian vika vaan mustat ovat vaan niin paljon nopeampia ottamaan häneen yhteyttä. Eihän Miialla ole preferenssiä mustaan makkaraan ollenkaan. Olisi edes rehellinen itselleen. Kyllä minä voin sanoa, että minulle aasialainen naikkonen kelpaisi. En häpeä tunnustaa, vaikka ei suomalaisissakaan vikaa ole.

QuoteHeidän kanssaan kun vain käy parempi flaksi kuin suomalaisten.

Jos tykkää tulla hakatuksi niin kai sitä flaksiksikin voi sanoa. Enkä sano tätä rasistisista ennakoasenteista vaan siitä, että Miia itse toteaa avioituneensa kolmen ulkomaalaisen kanssa ja itse ilmoittanut saaneensa kaikilta turpaan.

QuoteLiisan mielestä tummia miehiä on helppo lähestyä. Suomalaiselle
miehelle pitää aluksi vetää roolia, vaikuttaa mahdollisimman fiksulta.

Sitä se teettää silloin, kun mies ei näe naista joko pelkkänä kävelevänä p*lluna tai keinona kansalaisuuteen. Se on sitä, että mies yrittää nähdä naisessa jotakin vähän muutakin ja ottaa naisen itsensä vakavasti. Voi olla, että suomalainen mies asettaa ulkonäöllekin vaatimuksia, mutta se on luonnollista parinvalintaa ja itsessään osoittaa, että mies on jossakin määrin vakavissaan naisen itsensä kanssa. Mies joka ei ole kiinnostunut naisen geeneistä ei ole kiinnostunut tekemään hänen kanssaan lapsia. Piste.

Jos Lissua ahdistaa, että suomalaismiehille täytyy "vaikuttaa mahdollisimman fiksulta" niin hän on onnekas ettei ole itse mies. Mieheltä kun oletetaan juurikin kaikkea muuta kuin pelkkää kroppaa... paitsi jos sattuu olemaan pohjaanpalanut, jolloin pelkkä kroppa yllättäen riittääkin.

QuoteLiisa sanoo tietävänsä, että hänen pitäisi kaiken järjen
mukaan välttää heitä. Oikeastaan hänen pitäisi välttää vain yhtä
miestyyppiä, villiä ja sitoutumiskyvytöntä, joita tietysti on
suomalaisissakin. Hän käy keskustelemassa ongelmastaan myös terapeutin
kanssa. Silti kerta kerran jälkeen hän valitsee illanviettopaikakseen
Wäiskin. Tumma mies on hänestä yhä salaperäinen ja jännittävä.

Suotta haaskaa aikaa terapeuttiin, jos ei ota opiksi. Huumevieroitukseen... pikkunen katkaisuhoito tummista hoidoista voisi auttaa.

QuoteAfrikkalaispiirreissä liikkuvat suomalaisnaiset tietävät, että
osa miehistä "haisee paperille", eli metsästää naista sopivan
elintason ja oleskeluluvan toivossa. Eivät tietenkään kaikki.
"Jokaisen Suomeen tulevan ulkomaalaisen on löydettävä keino pysyä
maassa. Toisaalta, vaikka miehillä olisi aikomus palata kotimaahansa,
he usein löytävät täältä naisen ja jäävät Suomeen", Liisa kertoo. Hän
itse taisteli aikoinaan neljä vuotta ex-miehensä oleskeluluvan eteen.
Miehen Suomessa viettämät muutaman kuukauden pätkät päättyivät aina
oleskelukieltoon. Vasta kun pariskunta meni naimisiin, ongelmat olivat
hetkessä kuin poispyyhittyjä.

Jos ei lasketa ongelmaksi sitä, että naimisiin päästyään alkaa hakkaaminen...

Sille ettei tilapäisiä oleskelulupia saatu pidemmäksi on voinut vaikuttaa moni asia tämän rikastuttajan taustassa ja onko oleskelulupien pitkittäminen ollut edes hänen intresseissä, koska vain kansalainen nauttii sosiaalietuuksista. Se, että ei puhu suomea eikä englantia ei tietenkään auta sekään. Naisen täytyy tulkita poikaystävänsä ruumiinkieli ja rytmin vaihtelu poliisille, kun mikään puhuttu tai kirjoitettu ei välity sen enempää turistin ja poliisin kuin turistin ja naisenkaan välillä. Ja kiva sitä on tuollaisella kommunikaatiolla toimivaan suhteeseen todeta, että "ei ole pelkkää seksiä".

QuoteOleskeluluvasta taistelu tuli myös
tutuksi Miialle edellisessä avioliitossa.

"Kävimme tasaisin väliajoin oikeudessa todistelemassa, että liittomme
on aito. Mieheni englannin kielen taito oli aluksi heikko, joten
ymmärsimme toisiamme usein väärin. Se ei yhtään helpottanut prosessia.
Muistan vieläkin kuinka yksi poliisi tokaisi minulle, että tämä on
aivan väärä tapa tuoda ihmisiä Suomeen. Minä ja mieheni emme olleet
minkään arvoisia viranomaisten silmissä", Miia huokaa. Miian aviomies
masentui tilanteesta ja purki pahaa oloa vaimoonsa.

Mustia miehiä täytyy vaan rakastaa suoraviivaisuudestaan ja kursailemattomuudestaan. Jännittäviä sällejä.

Lisäksi tuohon voisi todeta, että poliisisetä oli kiltti ja viisas, mutta minkä sille voi, kun laki ei tarjoa mahdollisuutta estää kansalaisuuden eväämistä myöntämistä tuollaisessa tilanteessa.

EDIT: epäintentionaalinen tuplanegatiivi.
2:1:2.5 = 42

Lodi

Aina vaan uudelleen tulee mieleen se jossain toisessa keskustelupolussa esitetty ajatus, että pitäisi lähteä lentokoneella hakemaan ne tulijat suoraan kohdemaasta.

Toivottavasti tämä ei lisää rasismia Suomessa !

Kari Kinnunen

Quote from: whiic on 05.02.2010, 00:32:07

"Kävimme tasaisin väliajoin oikeudessa todistelemassa, että liittomme
on aito. Mieheni englannin kielen taito oli aluksi heikko, joten
ymmärsimme toisiamme usein väärin.

Herää kysymys että mitenkäs se sielujen syvä yhteisymmärrys ja sellaista seuraava humalluttava rakastuminen on oikein saavutettu jos ei ole yhteistä kommunikointi kanavaa jolla välittää pienimmätkin tunteiden ailahdukset???

No joo. Tosiasiahan on että enämmän tai vähemmän tällaiset suhteet perustuvat kaupankäyntiin. Tässä tapauksessa toinen haluaa hyvinvointivaltion sosiaalituen ja toinen seksiä ja mahdollisesti illuusion ihmissuhteesta.

Kauppaa kumminkin. Ei juurikaan eroa prostituutiosta. Itse en toki pidä prostituutiota mitenkään tuomittavana. Periaatteessa rehellisin tapa tyydyttää seksuaaliset tarpeensa.

whiic

Quote from: Kari Kinnunen on 05.02.2010, 22:16:33
No joo. Tosiasiahan on että enämmän tai vähemmän tällaiset suhteet perustuvat kaupankäyntiin. Tässä tapauksessa toinen haluaa hyvinvointivaltion sosiaalituen ja toinen seksiä ja mahdollisesti illuusion ihmissuhteesta.

Kauppaa kumminkin. Ei juurikaan eroa prostituutiosta. Itse en toki pidä prostituutiota mitenkään tuomittavana. Periaatteessa rehellisin tapa tyydyttää seksuaaliset tarpeensa.
Näinhän se, mutta tässa tapauksesa Miia & kumpp eivät ostaa mieshuoria omalla rahallansa vaan valde maksaa mustanmakkaran näille lemmennälkäisille naisihmisille. Minulla ei olisi mitään sitä vastaan, että nämä naiset omasta kukkarostansa maksaisivat ostamansa makkarat samalla tapaa kuin mies joutuu maksamaan piirakasta, jos sitä haluaa saada tavallista helpommin metodein.
2:1:2.5 = 42

Kari Kinnunen

Quote from: whiic on 06.02.2010, 17:16:50
Näinhän se, mutta tässa tapauksesa Miia & kumpp eivät ostaa mieshuoria omalla rahallansa vaan valde maksaa mustanmakkaran näille lemmennälkäisille naisihmisille. Minulla ei olisi mitään sitä vastaan, että nämä naiset omasta kukkarostansa maksaisivat ostamansa makkarat samalla tapaa kuin mies joutuu maksamaan piirakasta, jos sitä haluaa saada tavallista helpommin metodein.

Nooh, onhan se kuitenkin hyvä että Valde™ maksaa moniosaajalle® jotain noinkin raskaasta duunista. Ei maha olla kovin helppoa leperrellä söpöjä lähiövalaalle.
Toisekseen ihan hyvä että moniosaajat täyttävät edes tuon markkinaraon.

Kaikki epätoivoiset femakot Väiskiin vain niin ei jää niin paljoa aikaa VHM:n morkkaamiseen.

Ei ole keltään pois jos lähiövalaat itteään mustalla makkaralla täyttävätkin.

Nereid

Quote from: Inna on 27.01.2010, 11:50:12

Arvelen myöskin, että osa ahdistelusta johtuu juurikin siitä, että joidenkin naisten "ei" ei ole tarpeeksi vakuuttava. Minulla kesti esim. Brasilian matkoillani varsin kauan päästä eroon Suomessa opitusta kohteliaisuudesta kaikkia kohtaan. Häiritsevät kerjäläiset ja ehdottelijat karkoitetaan sanomalla tiukasti ja hymyilemättä "ei"

Juuri näin! Itse olin parikymppisenä ylikohtelias vaivaantunut kiemustelija ja tästä aiheutui hankaluuksia. Nyt olen ottanut tyylin, jota suosittelen muillekin suomalaisnaisille; mustan miehen tullessa vastaan vaihdan välittömästi toiselle puolen katua ja ellei se onnistu, käännän katseeni muualle. Katsekontaktin syntyminen on estettävä. Vanhemmiten olen oppinut olemaan muutenkin itsekkäämpi ja kyynisempi. Täällä Turussa kuhisee romanikerjäläisiä ja muitakin multikultteja. Pari viikkoa sitten kadulla tuli vastaan pikkupoika, joka pyysi bussirahaa. Poika näytti tummalta, saattoi olla mamutaustainen, mutten katsonut sen tarkemmin. Tiuskaisin vain EI ja jatkoin matkaa. Tunteeni olivat ristiriitaiset. Toisaalta tuntui inhottavalta kieltää jotain lapselta, mutta saatoinko olla varma, ettei hän kerjännyt vain ahneuttaan. 

Kari Kinnunen

Nereid:

Tervetuloa palstalle ja todellisuuteen.

Lemmy

Quote from: Inna
Hymyilkää joskus itse heille, niin heidän tuskansa helpottuu 

Sittehän ne vasta alkaakin ehdotteleen...
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

erilainen

Ei täälä ole käsitelty tumman lihan koon vaikutusta? Eikös tuo ole jopa jollain tasolla todistettu. Taisi jossain terveystiedon kirjassa olla jotain kansainvälisiä myytyjen kondomien kokojen vertailua. Tietyissä osissa maailmaa myytiin isompia ja toisaalla pienempiä. Eikös tämä nyt ole se vanhoin selitys. Ainakin sille että halutaan kokeilla ja päästä selville asiasta.

Kääntäenhän tämä myös toimii. Aasian itäosissa missä myydään ne pienemmät kondomit luulisi jopa suomalaisen rahkeet riittävän paikallisille naisille.
Oli vaikea sanoa kumpi oli vihaisempi, perseeseen ammuttu karhu vai osuman saanut Ossi.

Simo Hankaniemi

Quote from: erilainen on 05.04.2010, 13:44:33
Ei täälä ole käsitelty tumman lihan koon vaikutusta? Eikös tuo ole jopa jollain tasolla todistettu. Taisi jossain terveystiedon kirjassa olla jotain kansainvälisiä myytyjen kondomien kokojen vertailua. Tietyissä osissa maailmaa myytiin isompia ja toisaalla pienempiä. Eikös tämä nyt ole se vanhoin selitys. Ainakin sille että halutaan kokeilla ja päästä selville asiasta.

Kääntäenhän tämä myös toimii. Aasian itäosissa missä myydään ne pienemmät kondomit luulisi jopa suomalaisen rahkeet riittävän paikallisille naisille.

Unohdat perunanenän, aivottoman toljotuksen, valkoiset tennissukat, järjettömän väkivaltaisuuden ja jatkuvan kännäämisen. Ei näitä kärsivällinen Kauko-Idän kissakaan kestä. 

törö

Quote from: Inna on 05.04.2010, 12:52:10
Quote from: Lemmy on 04.04.2010, 21:37:05
Quote from: Inna
Hymyilkää joskus itse heille, niin heidän tuskansa helpottuu 

Sittehän ne vasta alkaakin ehdotteleen...

Eihän ne artikkelin Pirjot ja Marja-Liisat nimenomaan saaneet mitään aikaan suomalaisten miesten kanssa. Mä luulen, että hymy sais ne vaan pyörtymään ja fantasioimaan Lemmystä viikkokausia.

Eivätköhän ne kuitenkin halua että heidän mustille miehilleen ollaan kateellisia naisseuran tason takia.

En ole rasisti eikä rotujen sekoittuminen haittaa millään tavalla eli kutekoon jämät kaikessa rauhassa keskenään. Vähemmänhän noita akkoja on nyrpistelemässä nokkaansa minulle kun edes oleskelulupapummeille kelpaavat.

MikkoAP

No oli se sitten totta, tai mytologiaa, niin ainakin se on yleinen käsitys. Ja sillä on vaikutuksensa: yöntummien afrikkalaismiesten ihanuutta ja toisaalta muslimimiesten maskuliinisuutta hehkuttavat naiset. Ja samoin naiset ovat niitä miehiä innolla haalimassa Suomeen. Ja toisaalta naiset myös vastustavat esim. thainaisten maahanmuuttoa, eihän se sovi, että suomalaiselle miehellekin olisi vaihtoehtoja.

Ja noita VHM "prinssejä" suositaan siksi, että eksoottisilla uroilla kun tahtoo varallisuustilanne olla huononlainen. Ei siksi, että suomalainen nainen oikeasti haluaisi suomalaista miestä.
Syrjiminen syrjimisen lopettamiseksi on kuin naisi neitsyyden tähden tai sotisi rauhan puolesta, vai miten se menikään. - M.

Tommi Korhonen

Teoria onkin että koska raiskaus on geneettisesti kannattavaa, niin raiskatuksi joutuvat naiset helposti jähmettyvät. Olen ollut huomaavinani samaa ilmiötä ihan arkisemmissakin tilanteissa ja konflikteissa. Ei kai niitä naisten itsepuolustuskursseja ihan suotta pidetä, heidän pitää opettaa itsensä reagoimaan niin että se myös huomataan.

Olen joskus itsekin pyrkinyt olemaan valmiina, mutta aina se kärsivä osapuoli alistuu ja on hiljaa.
Quote from: Ant. on 25.06.2015, 06:17:22Kerrassaan toivoton tilanne. Kaikki muut eduskuntapuolueet kannattavat suomalaisvastaista politiikkaa. Perussuomalaiset ovat ohjelmatasolla hyvä, mutta sillä on lampaan rohkeus.

Lemmy

Quote from: InnaMä luulen, että hymy sais ne vaan pyörtymään ja fantasioimaan Lemmystä viikkokausia.

Mä en kyllä arvannutkaan et valkosipulianjovispizza-henkäys saa ihan viikoiksi...
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Eino P. Keravalta

Mustien peniksien kokoa on mytologisesti liioiteltu. Luin eräänkin tutkimuksen, jonka mukaan mustien penikset erektiossa olivat keskimäärin viisi millimetriä valkoisten vehkeitä kookkaammat. Ei tuollaista muutamaa milliä huomaa kukaan.

Eräs keskeinen syy tuohon myyttiin mustien suurista peniksistä on se, että vaikka mustien ja valkoisten penikset ovat käytännössä yhtä suuret erektiossa, mustilla penis kasvaa erektiossa merkittävästi vähemmän ja on lepotilassa suurempi kuin valkoisilla. Niinpä saunareissulla on aivan turha tehdä vertailua lepotilassa olevista peniksistä. Valkoisten lepotilassa olevat penikset kasvavat erektiossa paljon enemmän kuin mustien penikset, jotka lepotilassa velttoina ovat lähempänä erektiokokoa. Tämä on todennäköisesti saanut luulemaan, että mustien peniksien täytyy olla isoja, koska ne velttoina ovat jo isompia kuin valkoisilla. Näin ei ole, ero on käytännössä merkityksetön.

Kyseessä on luonnon keino pohjoisilla alueilla estää lämmönhukkaa, jota tapahtuu peniksen kautta. Niinpä pohjoisilla ihmisroduilla penis käpertyy pieneksi silloin, kun sillä ei siitetä ja venyy taas enemmän kuin trooppisten alueiden miehillä, joilla lämmönhukka ei ole ongelma, jollon peniksenkään ei tarvitse estää sitä vetäytymällä pieneksi levossa.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

pelle12

Quote from: Eino P. Keravalta on 06.04.2010, 20:22:41

Kyseessä on luonnon keino pohjoisilla alueilla estää lämmönhukkaa, jota tapahtuu peniksen kautta. Niinpä pohjoisilla ihmisroduilla penis käpertyy pieneksi silloin, kun sillä ei siitetä ja venyy taas enemmän kuin trooppisten alueiden miehillä, joilla lämmönhukka ei ole ongelma, jollon peniksenkään ei tarvitse estää sitä vetäytymällä pieneksi levossa.
Joku britti antropologi (mikäpäs muukaan) oli mitannut 1800-luvulla Somaliassa maailman pisimmän peniksen, ellei muistini aivan petä.
Todella lämpimässä saattaa kaukaasialaisenkin penis venyä aika pitkäksi ihan lepotilassakin, mikäli ei rasvamakkarat ole esteenä. Pituuden lisäksi tulisi mitata myös paksuus.

erilainen

Quote from: pelle12 on 06.04.2010, 20:32:02

Joku britti antropologi (mikäpäs muukaan) oli mitannut 1800-luvulla Somaliassa maailman pisimmän peniksen, ellei muistini aivan petä.
Todella lämpimässä saattaa kaukaasialaisenkin penis venyä aika pitkäksi ihan lepotilassakin, mikäli ei rasvamakkarat ole esteenä. Pituuden lisäksi tulisi mitata myös paksuus.

Paljastui sitten syy siihenkin miksi Suomeen tulevista top kolmosessa on somalit.   ;D
Oli vaikea sanoa kumpi oli vihaisempi, perseeseen ammuttu karhu vai osuman saanut Ossi.

Eino P. Keravalta

Ja peniksen koon mittaamisen ohella - jos nyt joku niitä haluaa mitata - tulisi mitata myös esimerkiksi älykkyysosamäärä, rikosrekisteri, koulutustausta, palkkataso ja omaisuus. Nämä kaikki näet indikoivat sitä, miten sen peniksen toisessa päässä oleva mies käyttäytyy, mitä hän tekee ja minne hän penistään työntää.

Jos olisin nainen, ei niin isoa pippeliä olisikaan, mikä kykenisi kompensoimaan vähä-älyisyyden, lukutaidottomuuden, väkivaltaisuuden, persaukisuuden, alhaisen sosiaalisen statuksen, rumuuden, rikostaustan ja niin edelleen.

Olen ymmärtänyt, että rotuun katsomatta valkoinen mies on erittäin kysytty pariutumiskumppani kautta Maapallon.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

pelle12

Quote from: Eino P. Keravalta on 06.04.2010, 20:45:26
Ja peniksen koon mittaamisen ohella - jos nyt joku niitä haluaa mitata - tulisi mitata myös esimerkiksi älykkyysosamäärä, rikosrekisteri, koulutustausta, palkkataso ja omaisuus. Nämä kaikki näet indikoivat sitä, miten sen peniksen toisessa päässä oleva mies käyttäytyy, mitä hän tekee ja minne hän penistään työntää.

Älä aliarvioi peniskateutta uroksien kilpakentillä!! Sitä paitsi, me miehethän valitsemme naaraamme maitomunien koon perusteella, mikseivät naiset miehiä peniksen pituuden perusteella? Tosin olen kuullut, että joskus saattaa paksuus olla merkittävämpi kuin pituus, mutta anyhow, suurin syy suomalaisten miesten somalikarsastukseen on nimenomaan somalimiesten (oletettu) pitkäpeniksisyys, ei mikään muu!

Eino P. Keravalta

Quote from: pelle12 on 06.04.2010, 20:50:24
Quote from: Eino P. Keravalta on 06.04.2010, 20:45:26

Älä aliarvioi peniskateutta uroksien kilpakentillä!! Sitä paitsi, me miehethän valitsemme naaraamme maitomunien koon perusteella, mikseivät naiset miehiä peniksen pituuden perusteella? Tosin olen kuullut, että joskus saattaa paksuus olla merkittävämpi kuin pituus, mutta anyhow, suurin syy suomalaisten miesten somalikarsastukseen on nimenomaan somalimiesten (oletettu) pitkäpeniksisyys, ei mikään muu!

Olen kai sitten perverssi kun en välitä suurista rinnoista ja muutoinkin pidän viehkeinä naisia, jotka ovat poikkeuksellisen hoikkia, jopa laihoja. Mielestäni kuitenkin ihminen ominaisuuksineen on kokonaisuus ja parisuhteeseen pyrittäessä on aina tehtävä kompromisseja. Nämä nyt vain yhden sinkkumiehen aatoksia - en tiedä teidän muiden tissiobsessioista.

pelle12

Quote from: Eino P. Keravalta on 06.04.2010, 20:56:43

Olen kai sitten perverssi kun en välitä suurista rinnoista ja muutoinkin pidän viehkeinä naisia, jotka ovat poikkeuksellisen hoikkia, jopa laihoja. Mielestäni kuitenkin ihminen ominaisuuksineen on kokonaisuus ja parisuhteeseen pyrittäessä on aina tehtävä kompromisseja. Nämä nyt vain yhden sinkkumiehen aatoksia - en tiedä teidän muiden tissiobsessioista.
Samma här. Itse asiassa suuret maitomunat ovat minulle henk.koht. enemmänkin turn off kuin on. Toki kyse on aina kokonaisuudesta, ja fyysinen olemus on vain osa.
Olemmatta nainen, luulisin, että naiset ovat rehellisiä, tunnustaessaan, että peniksessä he arvostavat enemmän sen paksuutta kuin pituutta (makes sense). Harva kuitenkaan valitsee partnerinsa peniksen tähden, ja tuskinpa sitä pystyy housujen läpi mittaamaankaan. En ole vielä tavannut esim. baareissa muna pystyssä käveleviä uroksia. Ehkäpä sekin päivä vielä koittaa kun tarpeeksi tämä moraalittomuus leviää.

Ernst

Kyllä koolla on joskus väliä parisuhteessa, jopa ratkaiseva merkitys. Viittaan aina ajankohtaiseen, herkkään ja kauniiseen rakkaustarinaan, jossa Horolan Elina, tuo luonnolta väljät mitat saanut pellavapäinen neitonen, kohtasi yleisen saunan nuorempana pesijättärenä rakennusammattimies Arska Pieriäisen. Arskallekin luonto oli suonut mittaa tavallista enemmän, ja näin kaksi ihmistä löysivät toisensa - he ikään kuin täydensivät toisiaan. Ja tarina on tietysti tosi.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Ano Nyymi

Quote from: pelle12 on 06.04.2010, 20:32:02

Mukaan on hyvä ottaa myös ne näkymättömissä olevat munan juuret. Silloin me perunanenät olemmekin ehkäpä varsinaisia mahtisonneja.

Harmi että ne mahtijuuret eivät näy kuin korkeintaan patologille, ja se on kyllä liian radikaali toimenpide päästäkseen osoittamaan omaa mahtisonniuttaan.

Mutta jos vehkeet eivät ole ehkä kuin hevosella, niin kyllä se kanin tahti sentään pikkuisen asiaa paikkaa. Tosin siinä voi kyllä päätyä siihen naisia kiukustuttavan "Teuvo Tulio"-seuran kunniajäseneksi.