News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Maahanmuuttajamiehet ja seksuaalisuus

Started by pikkuenkeli, 25.01.2010, 13:49:31

Previous topic - Next topic

Lemmy

No ainahan se maailman sivu on ollut niin, että eksotiikka viehättää. En minä muuten, mutta vaadin tasa-arvoa sekä tasapuolista suhtautumista sekä miesten että naisten kohdalla. Jos Anna-lehti hehkuttaa niin miksei sitten ole "soveliasta" hehkuttaa myös toisinpäin? Jos thaihierojat karkoitetaan miksei rattopoikia? Ei siksi että kummallekaan olisi kohdallani käyttöä, mutta tämä kaksinaismoralismi tässä lähinnä alkaa nykyään jo naurattamaan.  Jos "suvaitsevainen" tykkää tanssia koiratanssia niin turha siinä sitten on kitistä huonommista naisista jos joku venetsialainen bisnesleidi vie isäntää vaakamamboa. Kukkahattutädeiltä kun siinä puuhelmien kalinassa katoaa se suhteellisuudentaju...   
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Huscarl

Ulkomaalaiset viehättävät, koska primitiivitasolla ihmiset hamuavat mahdollisimman itsestään eriäviä geenejä immuniteetin parantamiseksi. Tumma mies viehättää, koska erinäköinen ihminen signaloi naisten arvostamia selviytyjägeenejä (uskaltamalla hillua vierasrotuisen heimon seassa = ei siis piittaa yhteisön painostuksesta). Samalla tavalla valkoinen mies viehättää, jos menee yhteisöön, jossa itse on muukalainen.

Etelän hetelmien ongelma on kuitenkin useimmiten se, etteivät kommunikoi tarpeeksi suojelija/ elättäjä -geenejä, minkä vuoksi useimmat valkoiset naiset pysyvät kaukana heistä. Valtaosa "varsinaisistahan" on itse yhteiskunnan elätettäviä, eivät osaa kieltä, eivät ole sosiaalisesti älykkäitä (ryöpsähtelevä nauru julkisissa, jne.) eivätkä yksinkertaisesti pärjää omillaan hektisessä ja monimutkaisessa teollisuusmaassa. Toisin kuin jossain pleistoseenikauden savannilla, jolloin isoin ja äänekkäin mumboto pisti nynnyt kyykkyyn ja sai kaikki chicksit, meidän ajassa ja maanosassa pitää osata melkoisen paljon muutakin päästäkseen edes SOL:lle huusseja kuuraamaan.

pikkuenkeli

Tuli tässä vielä mieleen, että olen huomannut maahanmuuttajamiehissä muutakin ärsyttävää. Koulutustaso on todella alhainen ja perustietämys asioista tuntuu puuttuvan. "Lapsella on enemmän miehen geenejä kuin naisen ja lapsi kuuluu aina automaattisesti isälleen."

Sellainen käsitys kuin tutustuminen, kaveruus ja ystävyys miehen ja naisen välillä tuntuu olevan täyttä utopiaa. Nainen on tehty pelkästään makaamista ja synnyttämistä varten.

Minulla on useitakin positiivisia kokemuksia maahanmuuttajanaisista, mutta suurin osa maahanmuuttajamiehistä on ollut ongelmallisia. Ja vielä tarkennuksena se, että puhun lähinnä islamilaisista kulttuureista tulleista.

Tosin poikkeuksena on eräs vanhempi afgaanimies, joka oli samassa harjoittelupaikassa kanssani. Hän usein auttoi minua hommissa ja teki enemmänkin kuin hänen tehtäviinsä kuului. Mihinkään seksuaaliseen tai seksiin viittavaan en hänen taholtaan törmännyt.

Vera

Quote from: JR on 26.01.2010, 13:32:32
Jos ja kun kerran tasa-arvoa halutaan, niin vähän ryhtiä sinne hameväen suuntaan. Ensin halutaan mustaa kikkeliä ja sitten itketään, kun sitä saadaan.

Silloin kun haluan mustaa kikkeliä, osaan kyllä pyytää sitä kiltisi sen omistajalta. Kun en halua, osaan selittää kiltisti että "ei, kiitos". Samoin se menee valkoisenkin kikkelin kanssa.

Täällä itketään lähinnä sitä että joidenkin kulttuurien edustajat eivät tajua kun niille sanotaan kiltisti ensimmäiset 10 kertaa, ja niille joutuu sitten sanomaan tuhmasti.

Itse asiassa mustat eivät ole ainoja: lähi-idan tyypit tekevät sitä myös, ja itä-eurooppalaiset harvemmin mutta ovat yllättävän sitkeitä.

Vera

Quote from: Leikkimielinen pihapeli on 26.01.2010, 14:07:48
Quote from: Vera on 25.01.2010, 15:18:18Kyllä ne ymmärtää sanan "ei", mutta hitaasti. Yhdelle tapaukselle olen jopa joutunut selittämään että kulttuurieromme on sen verran suuria että mikään seksi tai parisuhde ei voi tulla kysymykseenkään.

Kyllä siitä voit syyttää vähän myös itseäsi. Tuo "kultturiero" voi olla hankala termi ymmärtää kouluja käymättömälle. Olisit mieluummin voinut sanoa ihan suoraan sen, mitä ajattelet: "Sä olet liian köyhä mulle." Ehkä se olisi mennyt paremmin perille.

Tyyppi ymmärsi sen kyllä, kun sille selitti että jo se että se vaatii multa selityksiä tekee siitä täysin kelvottoman seksikumppaniksi.

"Sä olet liian köyhä mulle" olisi aivan kelvoton tekosyy, koska silloin se väittäisi olevansa rikas. "Liian ruma" on parempi. Joillekin tämän joutui ilmaisemaan "miksi haluaisin sinua, kun Suomi on täynnä suomalaisia miehiä, joilla on kauniit vaaleat hiukset ja ihana pehmeä iho". Tämä aina menee perille.

Vera

Quote from: JR on 26.01.2010, 15:32:44

Jossain tätäkin jauhettiin: Valkoihoinen nainen pitää mustaa miestä maskuliinisena ja valkoinen mies pitää aasialaista naista feminiinisenä. Aasialaisesta miehestä, eikä mustasta naisesta tykkää kukaan.

Kyllä mulle itä-aasialaiset miehet kelpaa ihan hyvin. Mustia naisia olen tähän asti jättänyt väliin. :D

Ammadeus

Mustat kuulemma "donkkaa"tykimmin.

Kari Kinnunen

Quote from: Vera on 26.01.2010, 19:59:35

Kyllä mulle itä-aasialaiset miehet kelpaa ihan hyvin. Mustia naisia olen tähän asti jättänyt väliin. :D

Mnjaa, minen ole kokeillut itä-aasialaista miestä mutta mustaa naista kylläkin. Ihan soiva pelihän tuo..

Paavom

Jotenkin pitäisi tiedostuttaa lapsiaan (olkoonkin sitten vaikka parikymppisiä), että kaupunkien keskustat eivät ole turvallisia yksin.

Esim. istuttaa niitä teinejä alas omassa olohuoneessa.. Että pitävät toisistaan huolta.

JM-K:lla kasvatustieteilijänä ehkä antaa osviittaa?

Ei 15- vuotiaalle voi ruveta paasaamaan että "Neekerit on rumia ja niiden huulet on kumia ja ne polttaa oopiumia.." ;)

Eikä ole järkevää alkaa "kuka pelkää mustaa miestä".. Mut mulla aika vähän noppia tosta..

Mitä mieltä JM-K?
Valtiomiestaidon tärkein tehtävä on ehkäistävissä olevien ongelmien torjuminen ennalta.

(Enoch Powell, Iso-britannia, puhe 20.04.1968)

Viinankylväjä

Mikseivät maahanmuuttajanaiset ahdistele härmäläismiehiä?  8)

Kari Kinnunen

Quote from: Viinankylväjä on 26.01.2010, 21:09:35

Saattaisipa pian moinen operaatio aiheuttaa mamupimulle pikaisen lentotekniikan oppitunnin.

Ano Nyymi

Älä toivo tuollaista, kohta saadaan miehissä juosta karkuun ahdistelevia lepakkoliisoja  ;D

CaptainNuiva

Quote from: Vera on 26.01.2010, 19:58:02
Quote from: Leikkimielinen pihapeli on 26.01.2010, 14:07:48
Quote from: Vera on 25.01.2010, 15:18:18Kyllä ne ymmärtää sanan "ei", mutta hitaasti. Yhdelle tapaukselle olen jopa joutunut selittämään että kulttuurieromme on sen verran suuria että mikään seksi tai parisuhde ei voi tulla kysymykseenkään.

Kyllä siitä voit syyttää vähän myös itseäsi. Tuo "kultturiero" voi olla hankala termi ymmärtää kouluja käymättömälle. Olisit mieluummin voinut sanoa ihan suoraan sen, mitä ajattelet: "Sä olet liian köyhä mulle." Ehkä se olisi mennyt paremmin perille.

Tyyppi ymmärsi sen kyllä, kun sille selitti että jo se että se vaatii multa selityksiä tekee siitä täysin kelvottoman seksikumppaniksi.

"Sä olet liian köyhä mulle" olisi aivan kelvoton tekosyy, koska silloin se väittäisi olevansa rikas. "Liian ruma" on parempi. Joillekin tämän joutui ilmaisemaan "miksi haluaisin sinua, kun Suomi on täynnä suomalaisia miehiä, joilla on kauniit vaaleat hiukset ja ihana pehmeä iho". Tämä aina menee perille.

Haa!
Tiesinhän minä että tummelin käyttö kannattaa! ;D
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

JR

Ehkäpä kaikki naiset eivät osaa/kehtaa/tahdo sanoa tarpeeksi vakuuttavasti ei. Muistan aina nuoruusaikaisen tyttöystäväni, kun humalainen yritti lirkutella hänelle. Sieltä tuli salamannopeasti niin kiukkuinen: "Mee helvettiin", että tytön pinnat nousi monta pykälää. Samoin muistan jonkun tytön tyrmäävän: "Sä haiset" kommentin, joka varmasti tehosi aika hyvin.
Noin pieneksi vinkiksi nuiville tyttösille.

CaptainNuiva

Mulla on yksi räväkkä naiskaveri takavuosilta, on sellainen kivan oloinen blondi mutta ei  parane häntä vääränlaisen hemmon lähestyä tietyissä asioissa... :P

Tapahtuma yökerhosta niin kuin sen muistan minulle kerrottuna:
Tämä blondi-kaverini oli seisoskellut jonkun tuttunsa kanssa baarissa ja paikalle
oli änkeytynyt arabin oloinen mies selvittämään erinomaisuuttaan ja
sitten aloittanut lääppimisen.
Ensin oli työntänyt tämän taaemmas ja tiukasti sanonut että ei kiinnosta, katoa.
Hemmo ei ollut uskonut vaan pyrkinut taas äärimmäisen läheiseen kontaktiin samalla
hidasta tanssia vetäen ja alkanut vielä räpläämään kaverini kaulakorua...
Vastareaktio tähän oli todella nopea tempaisu nyrkillä leukaan ja samalla
korotetuin äänenpainoin sanottuna "Hyi helvetti sentään"
Hemmo siitä välittömästi vaaka-asentoon lukua ottamaan ja tämä kaverini tempaisi kultakorun kaulastaan ja heitti sen hemmon rinnuksille että siinä on avustusta ;D

Selitti sitten minulle vielä että kalliiksihan se korun menettäminen kävi mutta tyylistä on pidettävä kiinni, maksoi mitä maksoi ;D

Jos nyt niin sattuu että tämä henkilö itse sattuisi tätä lukemaan ja tunnistaa siitä itsensä niin on hyvä ja ottaa yhteyttä,ei ole taas muutamaan vuoteen kuulunut mitään maailmalta >:(
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

Mikko pa

jospa näitäkin tapauksia on 14 000 vuodessa mutta ne ei vain näy missään tilastoissa tai jotain...
Suomen sotilaallinen puolustaminen
Sotilaalliseen puolustukseen kuuluvat:
maa-alueen, vesialueen ja ilmatilan valvominen sekä alueellisen koskemattomuuden turvaaminen
kansan elinmahdollisuuksien, perusoikeuksien ja valtiojohdon toimintavapauden turvaaminen ja laillisen yhteiskuntajärjestyksen puolustaminen

vrv

Tosi tarina parin vuoden takaa:
Oltiin naisystävän kanssa entisen työkaverin häissä Suomenlinnan ruutikellarilla. Paikka on sellainen vuokrattava johon kaikki hommataan itse.
Niinpä sinne oli tilattu joltain ohjelmatoimistolta tiskijukka soittelemaan levyjä.

Porukkaa oli toista sataa ja keski-ikä ehkä 35v, joten musiikin olisi luullut olevan vähän laidasta laitaan.
No, sinne tullut tiskijukka oli normi-neekeri, luomubotoxhuulet ja kaikki.
Musiikki lähti käyntiin disko-räppi linjalla ja kun se ei tuntunut muuttuvan, kävi yksi ja toinen ihan kohteliaasti esittämässä levytoiveita.
Tilanne ei muuttunut vaikka juhlan järjestäjä kävi asiasta huomauttamassa. Tiskijukalla oli kuulemma oma taiteellinen linjansa jota halusi toteuttaa. Itseäni rupesi v...tmaan sen verran että harkitsin tyypin kantamista mereen. Naisystäväni sai sen kuitenkin estettyä.
Neekeri kiskoi kaljaa koko ajan ja vähän ihmettelin miten se aikoo kamansa pois kuskata.
Itse lähdin ennen illan loppua pois joten kuulin tämän sulhaselta:
Kun ilta oli päättynyt kanteli taiteilija kamansa autoon ja pyysi morsiamen sukulaistyttöä lähtemään opastamaan reittiä lautalle, kun ei kuulema ollut varma mitä tietä ajetaan. Ajo oli suuntautunut kuitenkin ihan muualle ja rauhalliseen paikkaan pysähdyttyään oli hemmo käynyt naiseen suoraan käsiksi (hyvän näköinen blondi). Nainen oli ilmeisesti aavistellut jotain koska kuulema vetäisi napakan yläkoukun ahdistelijan nenään, seurauksella että punasta oli ruvennut välittömästi valumaan. Sitten oli poistunut paikalta ja kävellyt lautalle.

Harmittelin itse jälkeenpäin etteivät soittaneet poliisia puhalluttamaan.
"Tulkoot hurttina aroiltaan, multiin mahtuvat tänne"
Uuno Kailas

Leikkimielinen pihapeli

Quote from: Inna on 27.01.2010, 11:50:12Seksiehdotusten tekijät eivät lähesty naista ihmisenä vaan seksiobjektina

No jos mies ylipäätään lähtee juttelemaan tuntemattomalle naiselle, niin lähes aina siinä lähestytään naista nimenomaan seksiobjektina. Se, että joltisenkin kotikasvatuksen saanut mies osaa primitiivisemmästä kulttuurista tulevaa paremmin naamioida tämän todellisen tarkoitusperänsä joutavan small-talkin taakse, ei muuta sitä lähestymisen syytä miksikään.

Leikkimielinen pihapeli

Quote from: Julkkikset on 27.01.2010, 12:53:30Joku voi kyllä ihan tosissaan olla hakemassa elämänkumppania. Perustan väitteeni avioliittotilastoon.

Niin no, miehelle kuitenkin sitä elämänkumppania hakiessa tärkeimmät kriteerit ovat naama, tissit ja perse, joten seksiobjektista puhuminen ei ole lainkaan vääristelyä mielestäni. Aika harva sitä varmaan tuntematonta naista kuitenkaan tsiigaa ajatellen, että "tuossapa on varmaan tosi lämmin ja hyväsydäminen ihminen, jolla on kaunista ripisiväriä, menenpä jutskaamaan sille."

N

Quote from: Juki on 25.01.2010, 15:01:46
Eli käytännössä avrikkalaiset ovat tolloja, jotka eivät osaa itse ajatella eivätkä tehdä vertailua todellisuuden ja televisiosta nähdyn välillä? Muistuttaisin myös, että se mitä mainostajat mainostavat ei ole sama kuin se, mitä "länkkärit ovat tilanneet". Minä en ole tilannut esimerkiksi ainoankaan vähäpukeisen naisen kuvaa bussipysäkille enkä muuallekaan. Päinvastoin pidän ns. seksuaalista vallankumousta väsyttävimpänä, tylsimpänä (kyllä, tylsänä) ja tekopyhimpänä ilmiönä liberaalien ajattelussa. Tai yhtenä niistä monista...

Eipä tuota erottelua osaa tehdä kaikki länkkärimiehetkään, mutta suhteessa useammat kyllä. Auttavana asiana tosin on, että olemme kasvaneet länsimaiseen kulttuuriin sisään lapsesta asti, sama ei pidä paikkaansa kaikilla muilla. Kolmannen (jossain määrin toisenkin) sukupolven maahanmuuttajat alkavat jo olemaan paremmin "sisäänkasvaneita", joten jos siellä vielä tuo tuottaa ongelmia, on sitten ongelmat jo yksilöissä itsessään. Kolmas siksi, että paikallinen kulttuuri ei pysty nollaamaan vanhempien ja isovanhempien vaikutusta tuosta vain.

Mutta kyllähän se ottaa patista, että itseltäni naisten rintavarustuksien silmäilykin lasketaan seksuaaliseksi häirinnäksi (tieten on aina mahdollista, että kyseinen nainen pitää minua riittävän komeana, että suhtautuu positiivisesti tuohon), kun samaan aikaan pitää ymmärtää noiden kulttuurierojen vaikutusta ja samat teot ovatkin ihan viattomia toisella henkilöllä.

N

Quote from: Huolestunut Kansalainen on 25.01.2010, 15:20:42
Yllättäen, ei juuri minkäänlaista älämölöä. Eri yhteyksissä joutunut turuilla ja toreilla seurata miten känniurpo tekee helikopteria salamillaan. Parhaimmassa tapauksessa poliisi on korjannut öykkärin talteen, toisinaan ei. Olipa muistaakseni City-lehdessä (tai vastaava julkaisu) itsensäpaljastajan haastattelu, enkä muista syyn langenneen kenenkään "VHM:n" päälle noin ylipäänsä.

Muutenkin koomista että spekuloidaan tällaisilla "futuureilla": "jos valkoinen mies ja asia x niin älämölö, jos musta mies niin ei". Sen jälkeen tätä puhdasta spekulaatiota asiasta jota ei ole edes tapahtunut siirrytään pitämään aukottomana todistuksena milloin mistäkin.

Viralliset tahot suhtautuvat kyllä pitkälti samalla tavalla molempiin tapauksiin, mutta ihmisten mielipiteen ilmaisut kallistuvat pitkälti sen puoleen, että maahanmuuttajien osalta asia ei ole kovin paha. Tietenkin sekin on aika heikko lähtökohta, koska antaa vääristyneen mielikuvan, mutta kuitenkin :) Aikaisemmassa kirjoituksessa tein toki myös sen virheen, että vertasin mielessäni työpaikkatilanteita ja muuta maailmaa, jotka nyt toisaalta eivät ole ihan keskenään verrattavissa.

Sikanez

Quote from: N on 28.01.2010, 09:41:29
Mutta kyllähän se ottaa patista, että itseltäni naisten rintavarustuksien silmäilykin lasketaan seksuaaliseksi häirinnäksi (tieten on aina mahdollista, että kyseinen nainen pitää minua riittävän komeana, että suhtautuu positiivisesti tuohon), kun samaan aikaan pitää ymmärtää noiden kulttuurierojen vaikutusta ja samat teot ovatkin ihan viattomia toisella henkilöllä.
Aurinkolasit tai jopa silmälasit helpottavat silmäilyä.  ;)
"Ei ole olemassa syyttömiä ihmisiä. On vain huonosti kuulusteltuja." - Josef Stalin

N

Quote from: Inna on 28.01.2010, 11:15:46
Minun on naisena vähän vaikea tuota ymmärtää, mitkä yleiset mielipiteen ilmaisut? Olen kuitenkin vähän erikoistapaus sinänsä, että Brasiliassa vietetty aika (n. vuosi yhteensä) on tehnyt minusta vähän värisokean, siellä kun eri rodut ovat melko  iloisesti sekaisin. Monista en itse päältäpäin hahmota mihin rotuun he itsensä laskevat kuuluviksi, jos mihinkään. Toisaalta ihonväriin liittyviä sanoja, kuten neg(r)o, käytetään ihmisiä kuvailtaessa täysin rennosti.

Yleiset mielipiteen ilmaisut on tuossa tapauksessa vain ja ainoastaan sitä, mikä noin yleensäottaen esim. lehdistä, televisiosta ja niiden keskustelupalstoilta sekä jossain määrin myös satunnaista otantaa tuttavapiiristä. Ei mitään 100% luotettavaa tietoa, vain se mielikuva mikä suhtautumisesta minulle asti kantautuu :) Tiedän kyllä myös, että tuo voi olla hyvinkin vääristynyt käsitys siitä mitä sitten oikeasti on.

QuoteNaisena mulla on kaksi puolta: Hyvä Jätkä, joka tekee töitä, opiskelee ja hoitaa asioitaan ja toisaalta Prinsessa, joka laittaa nätin mekon päälleen ja lähtee tansseihin. Hyvä Jätkä ei kaipaa seksuaalista huomiota, mutta Prinsessa paistattelee mielellään Prinssien ja Ritarien ihailussa. Sammakot älköön silloinkaan vaivautuko, mutta katsomista ei voi heiltäkään kieltää.

Noin kait se useimmilla menee, niin miehillä kuin naisillakin (tosin en tiiä moniko mies kutsuisi itseään prinsessaksi) :) Sammakoilla on vain se ikävä tilanne, ettei sammakkous ole mitenkään erityisemmin määritelty, eikä kaikki sammakot tiedä olevansa sammakoita, joten heiltäkin saattaa sitä ei-toivottua seksuaalista huomiota tulla. Itse tosin olen varma siitä, etten kuulu kovinkaan monen ihmisen mielestä siihen sammakkokerhoon, mutta ainahan tuota voi olla eri mieltä :)

Mutta niin, jokainen saa olla ihan mitä mieltä tahansa itse saamastaan huomiosta, paheksuttavaksi sen huomion antaminen menee vasta sitten, jos se jatkuu kiellosta huolimatta, tai jos menee muuten häiritsevyyden puolelle. Ulkopuolisena tilanteita olisi kuitenkin tarkasteltava samoista lähtökohdista jokaisessa tapauksessa, jota tosin harvemmin tapahtuu vaan omat ennakkokäsitykset vaikuttavat.

N

Quote from: Inna on 28.01.2010, 11:37:58
Quote from: N on 28.01.2010, 11:29:34
Mutta niin, jokainen saa olla ihan mitä mieltä tahansa itse saamastaan huomiosta, paheksuttavaksi sen huomion antaminen menee vasta sitten, jos se jatkuu kiellosta huolimatta, tai jos menee muuten häiritsevyyden puolelle. Ulkopuolisena tilanteita olisi kuitenkin tarkasteltava samoista lähtökohdista jokaisessa tapauksessa, jota tosin harvemmin tapahtuu vaan omat ennakkokäsitykset vaikuttavat.

Ihan samaa mieltä. Ei ole helppoja nämä mies-nais -asiat :). Sammakoilla tarkoitinkin lähinnä juuri häiritsevästi käyttäytyviä vonkaajia/ahdistelijoita.

Ei ole ei, ja maahanmuuton yhdistäminen mies-nais -asioihin luo tietenkin omat koukeronsa vielä. Ja tuolla sammakkomääritelmällä jokaisen sammakon kyllä pitäisi ymmärtää että ovat sammakoita, tai sitten onkin ihan aiheellista jonkin ulkopuolisen kertoa tästä asiasta :)

mikkoellila

Quote from: Inna on 27.01.2010, 11:50:12
Arvelen myöskin, että osa ahdistelusta johtuu juurikin siitä, että joidenkin naisten "ei" ei ole tarpeeksi vakuuttava.

No nimenomaan. Naisten pitäisi sanoa ei-toivotuille ählämeille/neekereille:
PAINU VITTUUN SAATANAN KUSIPÄÄ TAI MUUTEN MÄ SOITAN POLIISILLE SAATANA!!!!!!!

Tämä on ainoa oikea vastaus.

Koskaan ei pidä sanoa: "Sori, mä en oo mikään rasisti, kyl mä niinq suhtaudun suvaitsevasti teihin mamuihin mutku mulla niinq on jo poikaystävä, joten voisixä niinq mennä pois hei pliis"

Quote from: Inna on 27.01.2010, 11:50:12
Minulla kesti esim. Brasilian matkoillani varsin kauan päästä eroon Suomessa opitusta kohteliaisuudesta kaikkia kohtaan. Häiritsevät kerjäläiset ja ehdottelijat karkoitetaan sanomalla tiukasti ja hymyilemättä "ei" (käytännössä "ei" sanotaan yleensä päätä hiukan puistamalla, edes suuta ei tarvitse avata) ja sen jälkeen jättämällä vonkaaja täysin huomiotta.

Niille ei edes pidä sanoa mitään eikä edes puistella päätä. Pitää vain kävellä eteenpäin sanomatta sanaakaan ja katsomatta niitä silmiin. Suomalaiset eivät yleisesti tajua tätä esimerkiksi Balkanilta Suomeen tulleiden mustalaiskerjäläisten osalta. Monet erehtyvät PUHUMAAN niiden kanssa. Se on helvetin tyhmää. Balkanin mustalaisia ei edes pitäisi olla Suomessa. joten niille ei pidä sanoa sanaakaan. Niihin pitää suhtautua kuin ne olisivat ilmaa.

Kaikilla keskustelupalstoilla ja livekeskusteluissa pitää sanoa ehdottoman selvästi, että kaikki Balkanin mustalaiset pitää heti karkoittaa takaisin Balkanille, täysin poikkeuksetta, ilman mitään selittelyä.

Kaikki selittely ja "suvaitsevuus" Balkanilta tulleita mustalaiskerjäläisiä kohtaan on kansainvälisten rikollisjärjestöjen ihmissalakuljetusbisneksen tukemista.
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

Eino P. Keravalta

Ellilä on oikeassa.

Itse tosin tein sen virheen, että antauduin keskuteluun romannen kanssa kun sellainen tuli Helsingin Kaivokadulla vastaan. Dialogi meni seuraavasti:

Kansainvälinen manne: epäselvää mutinaa ( näyttää minulle töhryistä kylttiään )

Minä: Fuck you!

Kansainvälinen manne: Fuck off!

Niin jatkoimme matkaamme molemmat, minä kirjakauppaan ja naispuolinen, nuori romani häiritsemään muita ihmisiä kerjuullaan.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Lodi

Minua on se aina ihmetyttänyt, että miksi nää vihreät naiset haluaa muslimisomaleja suomeen. Vihreä liitto on julistautunut ajat sitten feministiseksi puolueeksi ja nuo maahanmuuttajat eivät juuri naisen asemaa kunnioita.

Jollain laila ristiriitaista . . .
Toivottavasti tämä ei lisää rasismia Suomessa !

Simo Hankaniemi

Quote from: Lodi on 31.01.2010, 23:01:47
Minua on se aina ihmetyttänyt, että miksi nää vihreät naiset haluaa muslimisomaleja suomeen. Vihreä liitto on julistautunut ajat sitten feministiseksi puolueeksi ja nuo maahanmuuttajat eivät juuri naisen asemaa kunnioita.

Jollain laila ristiriitaista . . .

Olisiko se sitä vähän rajumman seksin kaipuuta? Sitä kuulemma esiintyy naisten parissa. Moni länkkärimies on aivan liian hellä ja huomioon ottava, jotta nainen kokisi saavansa kunnon kyytiä.

N

Quote from: Inna on 31.01.2010, 21:13:56
Totta, monesti ei tarvitse reagoida yhtään mitenkään, jatkaa vaan matkaa. Päätä pitää puistella (tai tehdä jokin muu torjuva ele) vain erikoisen iholle tuleville tyypeille. Sekin tehdään mieluiten puolihuolimattomasti, huis pois vaan, ei ole mun huomion arvoinen.

Tuo on tosiaankin se paras tapa noissa tilanteissa. Tieten jos useampi on pyörimässä ympärillä, niin kannattaa sen verran kiinnittä huomiota ettei mitään omaisuutta lähde muuten vain mukaan siinä samalla.