News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Milloin ja miten nuivistuit?

Started by Rutja, 15.12.2008, 03:50:33

Previous topic - Next topic

Miniluv

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Polkumiina

Useampi nimimerkki on ymmärtääkseni kielletty ylläpidon puolelta, samoin on kielletty samasta osoitteesta lähteneitä viestejä. Joskus on osoite asetetttu kieltoon. Perheen ADSL, pojatkin banniin.

No, meitä on täällä pienimuotoinen yhdistys samanhenkisiä ihmisiä. Banneja tulee nimimerkeille, osoitteille,  joillekkin ikuisia. Kuitenkin foorumilla on luvattu tietosuoja - rististiriita.

Johdonmukaisuuden vuoksi pyrin pysymään yhdesssä nimimerkissä. Stönö ja polkumiina kuuluvat samaan kivääriryhmään. Isä, pojat, veljenpojat ja serkut, isällä ikuinen banni mutta monta poikaa maakuntajoukoissa.

Oliko kattava selitys?

Polkumiina

Nuivake

Quote from: Polkumiina on 29.03.2015, 11:25:48
Useampi nimimerkki on ymmärtääkseni kielletty ylläpidon puolelta, samoin on kielletty samasta osoitteesta lähteneitä viestejä. Joskus on osoite asetetttu kieltoon. Perheen ADSL, pojatkin banniin.

No, meitä on täällä pienimuotoinen yhdistys samanhenkisiä ihmisiä. Banneja tulee nimimerkeille, osoitteille,  joillekkin ikuisia. Kuitenkin foorumilla on luvattu tietosuoja - rististiriita.

Johdonmukaisuuden vuoksi pyrin pysymään yhdesssä nimimerkissä. Stönö ja polkumiina kuuluvat samaan kivääriryhmään. Isä, pojat, veljenpojat ja serkut, isällä ikuinen banni mutta monta poikaa maakuntajoukoissa.

Oliko kattava selitys?

Loistava selitys.
Nyt on enää kiinni miellyttävästä lähiömoderaattoristamme, loppuuko selittelysi tähän vai jatketaanko sinun itku-potku-vinkuraivareilla?
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Lakeus

Tämä mikään raivari ole, älä ole köyhä. Tässä on kisattu aika helvetin monta vuotta näistä asioista. Monista asioista olen foorumitutúiksi tulleiden moderaattoreiden kanssa ollut samaa mieltä, joskus kouluttatutunut samanmielisyyteen. Edelleen tulee ylilyöntejä tehtyä ja provokaatioita. Eli raivareita tulee kyllä.

Lakeus

Menen kirjastoon vääntämään uuden nimimerkin. So What.

Tämä Lakeus (jos ei Mini bannaa) on ihan kiva.

Jumalauta, näillä lakeuksilla EI pilkata Jumalaa!

ike60

Quote from: Tuula Komsi on 12.03.2015, 23:57:30
Minun nuivistumiseni alkoi viimeistään silloin, kun setäni Ville, Vihreiden ensimmäinen kansanedustaja, puukotettiin henkihieveriin. Hän on omistanut elämänsä maahanmuuttajien auttamiselle, erityisesti kurdeille, ja sitten yksi hänen autettavansa päätti osoittaa kiitollisuuttaan seitsemällä puukoniskulla. Tästä on jo kauan aikaa, mutta yhä hän puolustaa muslimeja, ja hänen pojistaan on tullut Vireiden ja Vasemmistoliiton aktiivipoliitikkoja. Mutta tämä kaukaisempi sukuhaara nuivistui!

IhNAANA... nainen. Ja aivan loistava upolue. J a tietenki myös kva olis kiva.. Jota aion ''nestääkin. Mutta valitettavasti en Tuulaa, kos a en voi. Koska eri vaalipiiri. Tai jotain.

Mut hei. Ja tiedätte kaikki mistä tiedon. Jos tää iesti on pelkkää vittt...sailua. Eikä liity etenkään mihikään ketjn aiheeseen. Tai edes siinä olis edes jotain järkeä. Siis enemmän kuin keitetussa lampaan pässä. Nii tämän Forumi Nerokkaat Modet (vakken ite tietenkää mitään tiedä, vaik voin lutettavalta taholta kuulemani varman tiedon perusteella kertoa, et itelläki on äå 148, ja on mitattu ja peraltteessa voisn liittyä jonki.. Mensa tai jotai... ry tai oy tai mitä älii... mut hei, ei välii. mut uskokaa koska oon iteki tohtori... mut en saman alan.. tai siis väikkäri on periaattes tekeil mut soisest aheesta tai ei sen niminen mut periaattes hei tai ehk ulkmaan niminen ja oon jo yhen tehny vaikke sit väikkäriks tai jotain kutsuttu... mut siis ei mistään millä ois tän forumin kaa mitään tekemist.. ja vaik oiksi..

Mut lyhyesti ja siis. OKEI OKEI, lopetan tään loputtoman länkytyksen (ta i kunnes kuolen ta ikuisus tulee vastn, mist mää tietäsin ko oon joku matemaatikko vaan ja ne ei tietenkää tiedä mistän itän ja ainhan miehet länkyttää loputtomii jostain iha joutavast asista mut ehi), muthei, tai jok sanoin, ja lyhyesti, ja uskkaa kun kerralla sanon seuraavat, nin nopetan:

1. Äänestäkää Tuulaa jos voitte (185, ta oliks se sen älykkyys vai mikä, mut katsokaa edes kerran sen kuvaa niin tiätte). Eikä pelkästään siitä syystä että Tuula (ja en tiennyt, koska tietenkään en tedä mitään arvonismistä, koska me miehet ei tiedetä mitään arvonimist kun ei olla kiinnostueita, mut hei, kirjoitin Tuula ihan tahallaan tossa yllä, koska tästä lähin Tuula on mulle arvonimi, ja ehottaisin Tuulalle vaik sitä Mannerheim-ristin kunniamerkkiä jos olis mahdollista) on niin riivatun hyvän näköinen, mutta...
2. Js ette voi, äänestäkää Muutos2011-puoluetta.
3. Jos ette voi äänestää muutos2011-puoluettta - ja tiedän että teillä kaikilla on omat syynne, vähintäänkin yhtä hyvät kuin allekirjoittaneella, ja sitä paitsi vaalisaiaisuus - niin äänestäkää edes niitä kauheita persuja.
4. Jo s ette voi änestää edes niitä kauheita Prsuja, niin äänestäkää edes sen rasisti-"Halla-ahon" listaa. Niinu mäki. J a sitä paitsi aivan eri alalta joka sekään ei edes etäisesti mitenkään liity tämän forumin aihemmseen. Mut silti.
5. Jos edes sieltä ei lydy mitään niin äänestäkää edes niitä kauheita persuja. Tiedän koska tiedän että muuten ei voi olla.
6. Jos mitään muuta ei ole tehtävissä niin edes äänestäkää.
5. Ja jos sittenkään ei oo mitään mahdollista ja tekemissä olevaa niin kosikaa edes Tuulaa. Siis jos tulee vastaan. Siis kaikilta miehitä. J kaikilta naisltakin jos siltä tuntuu. Ja tiedän, koska tunnen useita ja tällä Forumillakin koska ne on niin helv. hyvänkäköisiäkin ja nuoria ja sitä patsi kauniita ja.. no Okei, ja lyhyesti: ainoa mikä harmittaa on se et ne on niitä "lepakoita" (hihi). Ja Siksi meillä MIehillä ei oo mitää saumaa. Ja jos ette usko niin kysykää siltä mutta hei, kun nauru lpulta taukoaa, saatte täsmällään oikeat vastaukset ja täsmälleen oikeat perustelut (esmer että silllon jo joku ukko ja jos ei just nyt oo mut on joku varma kiikaris mt se ei oo iel ehtinyt kosiin koska..) ja älkää ees kysykö siltä... no lyyesti. Tuula ymmärtää, ja kun nauru taukoaa, se varmasti kertoo pätevät perustelut. J jos jo nyt ymmärrätte niin uskokaa että ne on aukottomat. Ja kaiken tän ymmärtää ainaki kaikki 0-100 uotiaat miehet sanomattaki ja... Siis Tuula.

Ja muistakaa. Mikään mitä yllä olen sanonut, ei ole uhkaus. van pelkkä TOteamus. Ja tiedän, koska mut vännättiin aikanaan tai jotain abt 11989 kertaa koska vihdoin uskoin koskaa oon... hisasoppinen. Ja tää lopullinen herääminen tapahtu 020.09.2009 ja  kaiken tän voitte hepost tarkistaa jos haluutte. Jo jos ette niin kysykää Neroikkailt Modelit. En muista sanoinko mut jos en sanonu niin nyt sanon...

MUOKS: Siis Nainen. Älkääkä taas alkako...

MOKS 2. Ja lopettakaa nauraminen. Tää oli iimeinen kerta ku sanoin Sit alkaa toiset Toimenpiteet...

MUKS 3. Väärä korostus. Korjattu. Muthei, jos ette Heti tee niiqu mä sanoi niin...

Leso

Mitä hel-vet-ti-ä tälle ketjulle tapahtui? Osuiko meteoriitti vaiko satelliitin sirpale?
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Leso

Ahaa! Et sitten malttanut pysyä poissa?

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari

Leso

Ilmankos siitä Fordista tuli tutut hytinät...

Niinku nimimerkkinä, ei auton takapenkkinä eikä leffana.

Leso

Totta kai olet rakastunut. Kukapa ei olisi? Leso is best.
Mulla on siis ainakin 63 fania, kun lasketaan bännätyt pois,
eli Joe inkarnaatioineen, Stönö ja Polkumiina.

Alla kommenttini, jonka kirjoitin ennen teitin vastausta.
En haluu kuluttaa liikaa näyttöä enkä näppäimiä.
Enkä sähköä, joka kuluisi, jos lähettäisin joka vastauksen erikseen.
Virheet kiittää ja antaa mulle erietuuksia.

---
Sori vaan, mutta ette taida olla kovinkaan fiksua sukua, vai mitä.
Tässä alkaa silmä lupsamaan teidän sähikäistä vastausta odotellessa.

Sitä paitsi teidän esi-isi oli Joe, ei JOE.
Nimimerkkien kanssa on oltava tarkkana, tajuuttekste?

Öitylitöiltyli, pullamössöt.

Leijona78

Quote from: Lakeus on 29.03.2015, 12:35:00
Tämä mikään raivari ole, älä ole köyhä. Tässä on kisattu aika helvetin monta vuotta näistä asioista. Monista asioista olen foorumitutúiksi tulleiden moderaattoreiden kanssa ollut samaa mieltä, joskus kouluttatutunut samanmielisyyteen. Edelleen tulee ylilyöntejä tehtyä ja provokaatioita. Eli raivareita tulee kyllä.

Ööö, siis: Oletko sinä, multippelinimimerkki, vanha hommalainen joka on aikaisemmin bannattu vai mitä?
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

ike60

Quote from: Leso on 30.03.2015, 01:44:41
Mitä hel-vet-ti-ä tälle ketjulle tapahtui? Osuiko meteoriitti vaiko satelliitin sirpale?

Tämän yli kuohahti sama huumorin aalto joka lainehti myös mm. Mitä Vittua -lehtiketjussa. Itse ainakin nauroin niille MV-jutuille vedet silmissä. Joskus me miehet vain emme kestä tätä jatkuvaa turhautumista maahanmuuttopolitiikan eteenpäin menon tahtiin ihan ilmiselvissä asioissa, joten täytyy turvautua huumoriin. Modet sitten kyllä ilmoittavat kun on aika lopettaa ja päästään taas ketjun aiheeseen jos se ei muuten lopu.

Naura sinäkin, Leso. Nauraminen tekee hyvää, vaikkei edes ymmärtäisi syytä. Näet tämän lapsista jotka nauravat aikuisten mukana vaikkeivät aina ymmärrä syytä. Tärkeintä on hyvä mieli, elämänlaadun kohoaminen ja tutkitusti todennettu elämän piteneminen.

Mutta nyt ketjun aiheeseen. Oma nuivistumiseni alkoi tavallaan jo 90-luvun alkupuolella, kun en oikein voinut ymmärtää miksi vasta saavutettua de facto sananvapautta alettiin ihan kotimaisin voimin rajoittamaan. Hesarin tuolloinen päätoimittaja ei ollut sopiva tehtäviinsä. Aiemmat päätoimittajat olivat suojelleet lehden tekijöitä, mm. Kari Suomalaista ja Seppo Heikinheimoa, jos näiden anti edes jotenkin sopi lehden linjaan ja herätti kiinnostusta ja keskustelua. Virkkunen ei moiseen pystynyt, vaan välitti ilmeisesti ulkopuolelta tulleen paineen sellaisenaan tai ehkä jopa kovennettuna nimenomaan parhaille teksti- tai kuvajournalisteille. Erityisesti se, että somalit esitettiin koomisessa valossa (eikä edes konnina vaan hyväuskoisten jymäyttäjinä), riitti Suomalaisen savustamiseen ulos Hesarista, oli mielestäni aika erikoista, koska tuohon aikaan Suomessa ei käytännössä mielestäni ollut rasismia eikä aiheeseen olisi edes kiinnitetty huomiota, jos ulkomailta, erityisesti Englannista lainatavarana tullut poliittinen korrektius olisi sitä Suomalaisen muutaman pilakuvan kautta nostanut keskiöön. Muuten ne kuvat olisivat kadonneet tuolloin käydyn muun yhteiskunnallisen keskustelun kuohuihin nopeasti.

Toinen vaihe alkoi, kun joskus 2000-luvun puolivälissä Ranskasta, Espanjasta ja Englannista (mutta myös muualta keski-Euroopasta) tulleet uutiset nostivat maahanmuuttajien vakavat sopeutumisongelmat hetkeksi täälläkin mielenkiinnon kohteeksi. Tuolloin tulin esittäneeksi silloiselle kälylleni ajatuksia, joista hän Helsingin yliopistoon tuolloin läheisiä yhteyksiä omanneena suunnilleen: "Joo joo, nuo ovat noita Halla-ahon tuhanteen kertaan kumottuja väitteitä". Tästä alkoi uteliaisuus: kuka tuo Halla-aho on ja miten hänen väitteensä kumottiin. Pari kolme vuotta myöhemmin tutustuin Halla-ahon blogiin, ja huomasin että siellä tosiaan oli monia minun hänestä tietämättä, mutta suunnilleen samaan aikaan esittämiäni ajatuksia. Joitain Halla-ahon faktatiedoista on kumottu (tai pikemminkin oikaistu). Mitään hänen keskeisistä väitteistään ei ole tietääkseni kumottu, ja hänen silloiset kirjoituksensa olisivat joiltakin osin oikaistuina ihan käypää tavaraa tänäkin päivänä. Itse asiassa en tiedä, että niistä keskeisistä väitteistä yhtäkään olisi edes yritetty kumota niiden esittämisen jälkeen. Halla-aho-kriitikot ovat vain tarttuneet hänen linkkaamiinsa nettitietoihin ja sanoneet, että niissä on esitetty väitteitä jotka ovat jonkin muun tiedon valossa perättömiä.

Joskus loppukesästä 2009 sitten selailin Halla-ahon blogia, kun hän oli menossa käräjäoikeuteen. Siellä osui sitten silmääni, että hänen blogistaan käydään nykyään keskustelua Hommaforum-nimisellä saitilla. 2.9.2009 sitten liityin tänne, ja loppu onkin sitten (kirjoitus)historiaa(ni).

Noiden vaiheiden tarkempikin erittely saattaa kiinnostaa joitakin, joten saatan palata myöhemmin aiheeseen. Muuten keskustelen tässä ketjussa muiden nuivistumisesta.

Leso

Quote from: ike60 on 31.03.2015, 01:03:28[...] Naura sinäkin, Leso. Nauraminen tekee hyvää, vaikkei edes ymmärtäisi syytä. Näet tämän lapsista jotka nauravat aikuisten mukana vaikkeivät aina ymmärrä syytä. Tärkeintä on hyvä mieli, elämänlaadun kohoaminen ja tutkitusti todennettu elämän piteneminen. [...]

Voi veikkonen, kyllä minä nauran, sen voit uskoa. Traagillisesti ymmärrän myös sysimustat syyt.
Ikävästi se myös pidentää elämääni, joka on toisaalta lahja paitsi minulle, myös muulle maailmalle. Ilman minun sammakoita kaikkien elämä olisi varmasti tylsempää ja tyhjempää, ainakin kun ei olisi ketään jolle vinoilla ja jota myötähävetä.  ;D

Vaan takaisin aiheeseen...

Leijona78

Muistaako kukaan Helsingin Lapinrinne 2:ssa ollutt kuppilaa nimeltä Global Bar?  http://www.cylex.fi/yritys/bai-ke-touray--the-global-bar-and-restaurant-12225577.html

Aikanaan, kymmenen-viisitoista vuotta sitten siellä älämölöili kaikenlaista (lue=värikästä) väkeä ja sen ulkopuolella tuli törmättyä afrikkalaisiin vittuilijoihin. Pidin aikanaan tätä baaria Helsingin iljettävimpänä, enkä ollut käynyt edes sen sisällä vaan ainoastaan kävellyt sen ohi ilta-aikaan. Nämä erilaiset sattumukset tuossa vuosituhannen vaihteessa olivat osana omaa nuivistumista. Vitutti kun afrikkalaiset tuli ryhmänä päälle.
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

timo73

Asun Aasiassa viidakossa. Aina olen ollut nuivisti jonkin verran, mutta täällä on aika selvät säännöt. Alat tonttuileen tarpeeksi, niin se sitten pihalle maasta viranomaisten toimesta. Olet sitten länsimainen tai et.

Minusta voisi samat säännöt olla Suomessakin ulkomaisten kohdalla. Jos olet pakolainen ja silti teet rikoksia tai muuten asenne on jopa monen vuoden jälkeen vieläkin se, että vittu nyt maksatte mulle kaiken ja enkä ala sopeutumaan, niin pihalle maasta.

l'uomo normale

Quote from: Leijona78 on 31.03.2015, 09:53:18
Muistaako kukaan Helsingin Lapinrinne 2:ssa ollutt kuppilaa nimeltä Global Bar?  http://www.cylex.fi/yritys/bai-ke-touray--the-global-bar-and-restaurant-12225577.html

Sillä paikall on ollut monta nimeä vuosien varrella. On ollut nettikahvilana ym mamupaikkana. Koskaan en päiväs-tai ilta-aikaan ohi kulkiessani ole huomannut niissä asiakkaita ainakaan ulkopuolella.
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

Akvaariokala

TotaaliNuiva minusta tuli pari viikkoa sitten. Olen tosin kauemminkin harrastanut jonkinlaista nuivistelua, mutta suutani en ole auki saanut. Hiljaisuuteni edistäjänä (ja totaalinuivistumiseni esteenä) on ollut se että sokeasti olen uskonut minulle kerrottuja asioita, ilman että ihan itse olisin muodostanut mielipiteeni. Ja tietysti hommaan on vaikuttanut se että kaikkein pahin asia maailmassa on tietysti rasismi ja rasistiksi leimaantuminen.

Tapanilan tapahtumien jälkeen sitä alkoi niin sanottu luonnollinen siirtymä. Melskasin (varovaisesti ketään ärsyttämättä) facebookissa asiasta ja ihmettelin etteikö tämä asia tosiaan ketään vaivaa? Kävin siellä suviksien kanssa "keskusteluja", jotka aina johtivat siihen, että argumentoin oman kantani ja suvis "äänesti jaloillaan".  Suvikset alkoivat myös taggailemaan minua omiin rasisminvastaisiin julkaisuihin sivuillaan. Niillä ajauduin vastoin tahtoani "keskustelemaan" asioista rasistinleima otsassani. Lainausmerkit ed. lauseen sanassa siksi että kukaan ei kumminkaan lähtenyt keskustelemaan kanssani. Minua vain syyteltiin ja lopuksi esitettyäni liian faktapohjaisen argumentin, koko keskustelu poistettiin. Asian puheeksiottaminen, missä tahansa, on ollut mahdotonta. Porukassa kun on aina joku keskusteluntappaja "oletko rasisti"-kysymyksensä kanssa, joka saa muut pelokkaat hiljenemään. Tunsin totaalista yksinäisyyttä ajatusteni kanssa. Aina sai aloittaa keskustelun selittämällä ryhmälle, miksen ole rasisti ja että kuinka minulla on eri maalaisia ja eri värisiä ihmisiä kavereina ja tuttavapiirissä.

Seuraavaksi aloin tavaamaan mediasensuurin aakkosia. "Lukemaan" opittuani koin varmasti sen saman veretseisauttavan ymmärtämisen hetken, jonka moni muu on täällä kokenut. Ymmärsin, millaiseen kansaan kuulun ja mikä sen lopullinen kohtalo tätä menoa väistämättä on. Lyhentelen hieman tarinaa, koska ei kukaan jaksa tätä muuten lukea. Totean vain että "kohtalon" avautumiseen johti muutkin asiat kuin hesarin sensuurin tajuaminen. Scripta, tilastot, esimerkit naapurivaltiosta, jne. Ennen kaikkea suomalaisen kyvyttömyys keskusteluun oli herättävin ja v#tuttavin tekijä.

Suurin häpeän hetki tässä nuivistumisen tiellä on ollut se, kun oma tyhmyys ja huijattavuus ovat itselle valjenneet. Tätä häpeää olen hoitanut esim. laittamalla Scriptan pääjehulle anteeksipyyntöviestin koskien hyväuskoisuuttani hänestä muokatun julkisuuskuvan suhteen. Tämä kaveri on, mitä nyt kymmenen vuotta (?), yrittänyt kertoa miten meille käy, enkä minä ole kuunnellut.

Maailmani ja elämäni on muuttunut. Valitsin punaisen pillerin ja olen siitä jollain tasolla iloinen. Tältä siis tuntuu kun ymmärtää totuuden. Valitettavasti tunnelma tällä hetkellä ei ole lainkaan positiivinen, tulevaisuuden näkymieni kannalta. On vain ajan kysymys kun Suomi lakkaa olemasta. Me vain annamme tämän maan pois. Ja kun sen teemme, on lopussa selvää, ettemme ME ansainneetkaan selviytyä. Isoisoisämme, isoisämme, isämme taistelivat tämän maan ja kansankunnan säilyttämisen puolesta. He näkivät suomalaisessa elämäntavassa jotain erityistä, jotain minkä he halusivat PITÄÄ. Nyt siitä kaikesta luovutaan. Taistelu oli turhaa. Taistelu tavastamme ajatella asioista ei ollutkaan minkään arvoista, koska tapamme ajatella johtaa kaiken poisantamiseen.

Ihmiset luulevat että Suomi tulee aina olemaan, koska itsenäisyyspäivänä töllössä pyörii Tuntematon sotilas. Ei ymmärretä että kansoja on aina tuohoutunut, tavoilla ja toisilla. Tulevaisuudessa, kauan sen jälkeen kun itse sitä kuuluisaa horsmaa pukkaan, minulle nauretaan hulluna suomalaisena, jolla oli kaikki. Sillä oli mökki järvenrannalla, mutta sillä meni liian hyvin ja jostain syystä se antoi kaiken pois. Vai onko tuona määrittämättömänä vuonna enää suomen muinaisesta kansasta kertovia kirjoja? Onko internetiä? Hommaforumia? Tietääkö meistä kukaan?

Suomen kansan mielipuolisuus tuhoaa Suomen kansan, enkä minä kykene olemaan sitä täällä paikan päällä todistamassa. Valmistumisen jälkeen etsin paikan jossa voin elää loppuelämäni turvassa ja seurata otsikkotasolla Suomen islamisoitumista ja suomalaisuuden tuhoutumista.

Kahdessa viikossa on siis tapahtunut paljon. Välillä tulee mieleen että ajatukset ja usko tulevaisuuteen, ovat muuttuneet pienessä ajassa liian paljon, että olenkohan ymmärtänyt asiat jotenkin väärin. Itseasiassa toivon, että olisin. Toive on turha?

Pahoittelen, jos eksyin  jossain kohtaa aiheesta. Pahoittelen myös, jos kirjoituksessa esiintyi rasismia. En vain yksinkertaisesti tiedä enää, missä RAJA menee!!!  >:(

Faidros.

^Aivan loistavaa, Akvaariokala. Palasit siis nuivuuteen, sillä syntyessään kaikki ovat nuivia, näin leikillisesti sanoen.
Tervetuloa!
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Tavan

Teit oikean valinnan. Ei elämässä ole järkeä, jos ei avaa silmiään kauneudelle ja hyvyydelle. Elämä ei ole minkään arvoinen, jos sen omistaa viettelevien valheiden kaapuun puetuille pahuudelle ja rumuudelle. Se on yhtä oopiumhöyryä. Punainen pilleri on lopulta kaiken väärti. On kiehtovaa lukea noin radikaalista ja äkkinäisestä kääntymyksestä nuivuuteen. Tapanilan kaltaisilla keisseillä todella on herättäviä vaikutuksia.

Muutama rohkaisun sana. Tiedän omasta kokemuksesta, että tilanne tuntuu välillä niin kovin epätoivoiselta, mutta kannattaa pitää mielessä, että positiivista kehitystä on tapahtunut paljon. Nyt meillä on salonkikelpoinen isohko puolue, jossa maahanmuuttokritiikki on politiikan keskiössä. Eurovaaleissa hopealle sijoittui Halla-ahon Jussi. Perussuomalaiset on todennäköisesti hallituksessa seuraavat neljä vuotta.

Tämä sitkeä kansa on selvinnyt pahemmistakin kurimuksista. Se on vietelty veriseen kapinaan omaa isänmaataan vastaan, ja siitäkin se on noussut ja asenteensa korjannut. Se on kilpistänyt useita massiivisia invaasioyrityksiä, joita piti olla täysin mahdotonta kilpistää. Suomalaisille on ennenkin mahdoton ollut mahdollista.
This was my father's belief and this is also mine:
  Let the corn be all one sheaf--
And the grapes be all one vine,
  Ere our children's teeth are set on edge
By bitter bread and wine.

Ink Visitor

Quote from: Tavan on 31.03.2015, 11:57:14
Tämä sitkeä kansa on selvinnyt pahemmistakin kurimuksista. Se on vietelty veriseen kapinaan omaa isänmaataan vastaan, ja siitäkin se on noussut ja asenteensa korjannut. Se on kilpistänyt useita massiivisia invaasioyrityksiä, joita piti olla täysin mahdotonta kilpistää. Suomalaisille on ennenkin mahdoton ollut mahdollista.

Suomalainen ei ole ruotsalainen...
If I am ever killed in a terrorist attack, I want my candlelight vigil to be done with torches and guns. Rename it posse and go have fun in the night...

Tragedian synty

Quote from: Akvaariokala on 31.03.2015, 11:36:50
On vain ajan kysymys kun Suomi lakkaa olemasta.

Tappiotasi ei aiheuta vihollisesi, vaan sinä itse. Suomi on kärsinyt tappioita vuosi vuodelta jo neljännesvuosisadan ajan, mutta vastarinnasta ei tule luopua niin kauan kuin meillä on yksikin neliömetri isänmaata hallinnassamme. Jos täällä olevat ongelmamuuttajat ovat korjanneet luunsa Somaliasta ja Irakista, he voivat korjata luunsa myös täältä. Tarvitaan vain asennemuutos. Meidän ei tule kavahtaa rasismileimaa. Meidän ei tule kavahtaa vihantunnetta, vaan käyttää sitä voimanamme. Viha on rakentava voima: se rakentaa maailmaa ilman vihollisia. Meidän tulee uskoa, että päivä pääsee vielä paistamaan suomalaiselle Suomelle, niin siitä tulee totta.
Ceterum censeo Russiam esse delendam.

Kulttuurirealisti

Quote from: Tavan on 31.03.2015, 11:57:14...kannattaa pitää mielessä, että positiivista kehitystä on tapahtunut paljon. Nyt meillä on salonkikelpoinen isohko puolue, jossa maahanmuuttokritiikki on politiikan keskiössä. Eurovaaleissa hopealle sijoittui Halla-ahon Jussi. Perussuomalaiset on todennäköisesti hallituksessa seuraavat neljä vuotta.

Viitaten myös akvaariokalan kommenttiin Suomen antamisesta pois, PS:llä on vaikutusvaltaisia poliitikkoja, jotka kritisoivat paitsi maahanmuuttopolitiikkaa, myös EU:ta, tukipaketteja, pankkien valtaa ja kusetuksia.

Mediassakin on nähtävissä pienenpientä muutosta parempaan. Ja vaihtoehtoinen media, joissa nämä ongelmat saavat agendattomamman käsittelyn (ja pääsevät yleensä esille!), on nousussa. Vielä on toivoa.
"Ovela tapa pitää ihmiset passiivisina ja kuuliaisina on rajoittaa tiukasti hyväksyttävien mielipiteiden kirjoa, mutta sallia hyvin vilkas keskustelu sen kirjon sisällä. ... tämä antaa ihmisille tunteen, että ajattelu on vapaata." - Chomsky

timo73

Quote from: Akvaariokala on 31.03.2015, 11:36:50
Minua vain syyteltiin ja lopuksi esitettyäni liian faktapohjaisen argumentin, koko keskustelu poistettiin. Asian puheeksiottaminen, missä tahansa, on ollut mahdotonta. Porukassa kun on aina joku keskusteluntappaja "oletko rasisti"-kysymyksensä kanssa, joka saa muut pelokkaat hiljenemään.

Juu, tuota "nyt toi tyyppi laitetaan rasistiksi vaikka väkisin ja keskustelu seis"-touhua tulee vastaan aika usein. Pysy vaan faktalinjoilla ja pää kylmänä. Vaikka se päänaukoja ei tajua mitään, monet muut voivat silti avata sun linkkejä. Muista, että 95 prosenttia on kurkkijoita palstalla kuin palstalla. Niihin sun faktatiedot voivat hyvinkin vaikuttaa.

Akvaariokala

Kiitos kaikille. Ihme on tapahtunut: Toivo heräsi.

Isäntä ja loinen

Akvaariokala, tervetuloa Pimeälle puolelle! Seuraavaksi suunnistat Scriptaan ja luet sieltä kaikki tekstit. Urakkaan kannattaa varata jonkin verran aikaa. Vaivannäkö kuitenkin kannattaa, sillä Scriptaa lukemalla tulet varmistaneeksi sen, ettei yksikään mokuttaja/suvakki/punaviherhörhö kykene enää koskaan kääntämään päätäsi!

edit Akvaariokala onkin jo näköjään tutustunut Halla-ahon teksteihin. Aina vaan paranee!
- Vapaus vai vastuu?
- Vastuu.
- Oikeus vai velvollisuus?
- Velvollisuus.

Akvaariokala

Scriptassa tässä nimenomaan aika on kulunut. Järkytys/ärsyyntyminen on ollut luokkaa Galaksien räjähdys. Noh, kukaan ei käännä mun päätä enää. Tässä miettii että miten asiaan voisi parhaiten vaikuttaa? Äänestämälläkö vain?

Tavan

Quote from: Akvaariokala on 31.03.2015, 13:13:46
Tässä miettii että miten asiaan voisi parhaiten vaikuttaa? Äänestämälläkö vain?

Äänestäminen on totta kai kaiken pohja. Mutta muitakin matalan kynnyksen toimenpiteitä on lukuisia. Voit yrittää vakuuttaa lähimmäisiäsi tästä aihepiiristä. Hiljalleen aste ateelta hieroa heitä kohti nuivuutta. Voit tukea nuivien edustajaehdokkaiden vaalikampanjoita rahallisesti. Voit allekirjoittaa mamurikollisten karkoittamista ajavan kansalaisaloitteen. Voit olla aktiivinen sosiaalisessa mediassa ja erinäisillä foorumeilla. Anonyymikin aktiivisuus on parempi kuin ei aktiivisuutta lainkaan.

Jos sinulla on taiteellista lahjakkuutta niin voit säveltää isämaallisia lauluja tai maalata isänmaallisia tauluja. Jos kirjallista lahjakkuutta, voit perustaa vaikka blogin johon sanailla aiheesta omasta näkökulmastasi. Kaikella toiminnalla on lopulta vaikutus ajan henkeen. Pienistä puroista jne.
This was my father's belief and this is also mine:
  Let the corn be all one sheaf--
And the grapes be all one vine,
  Ere our children's teeth are set on edge
By bitter bread and wine.

Akvaariokala

Quote from: Tavan on 31.03.2015, 13:16:37

Voit yrittää vakuuttaa lähimmäisiäsi tästä aihepiiristä.

Work in progress.

Quote from: Tavan on 31.03.2015, 13:16:37Voit tukea nuivien edustajaehdokkaiden vaalikampanjoita rahallisesti. Voit allekirjoittaa mamurikollisten karkoittamista ajavan kansalaisaloitteen. Voit olla aktiivinen sosiaalisessa mediassa ja erinäisillä foorumeilla.

Nämä tehty.

Quote from: Tavan on 31.03.2015, 13:16:37Jos sinulla on taiteellista lahjakkuutta niin voit säveltää isämaallisia lauluja tai maalata isänmaallisia tauluja. Jos kirjallista lahjakkuutta, voit perustaa vaikka blogin johon sanailla aiheesta omasta näkökulmastasi.

Tauluista ja kirjoista, tässä toivottomuuden tilassa, tulee mieleen lähinnä sadan vuoden päästä roihuavat kokot (ei juhannus). Tässä on tosin melkoinen muutos elämänkatsomuksessa menossa, joten ehkä tämä palstalle kirjoittamiseen osallistumisesta syttynyt toivonkipinä muuttuu lopulta suuremmaksi roihuksi.

Kiitos kipinän sytyttämisestä. Tuntui mahtavalta huomata ettei tätä mielettömyyttä lopulta joudukaan kohtaamaan yksin.

PaulR

Quote from: Tavan on 31.03.2015, 13:16:37
Quote from: Akvaariokala on 31.03.2015, 13:13:46
Tässä miettii että miten asiaan voisi parhaiten vaikuttaa? Äänestämälläkö vain?

Äänestäminen on totta kai kaiken pohja. [...]

Jonkin aikaa äänestettyään kannattaa alkaa harkita puolueen jäseneksi liittymistä ja aktiivisen roolin ottamista paikallisesti.

...Oli puolue kumpi vain.