News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Homma-naiset, onko heitä?

Started by Blondihko Tihko, 06.10.2009, 15:16:00

Previous topic - Next topic

Acres

Quote from: Vetinari on 29.10.2009, 22:42:49
Veikkaan, että naisia nuivistuu lähivuosina yhä suurempi määrä. Ainakin täällä meillä kultamunien määrän kasvu korreloi ahdistelun määrän kasvun kanssa, eivätkä naiset pidä aggressiivisesta ahdistelusta. Pimeänä syysiltana jostain ympärille pelmahtava, virnuileva ja läähättävä äbäläwäbälä-porukka ei herätä innostusta ellei ole täydellisesti vailla itsesuojeluvaistoa.

Noin minäkin olen ajatellut. Ilmeisesti omakohtaista kulttuurien törmäystä on tapahtunut vielä varsin vähän. Sen verran hiljaa naisväki on näistä asioista.

Noh, Siperia opettaa. En epäile sitä.
Eurooppa kadehtii Ruotsia.  Me valaisemme roviona pimeydessä. Rosengårdin kaltaisissa esikaupungeissa nousee esiin uusi yrittäjäsukupolvi, jolla on suorastaan moniarvoinen halu polttaa.

- B.H keskustelija ja lähimmäinen

Kristiina

Quote from: Kalevi on 12.10.2009, 00:22:49

Vastaavasti joku sanoi, että hänhän suorastaan nostaa naiset jalustalle, ja ilmeisesti olettaa että kaikki naiset ovat onnellisia, kun hänen housuissaan alkaa värähdellä, mutta luulen kuitenkin, että useimmat naiset vain haluavat tulla otetuksi vakavasti yksilöinä, eikä joinakin jalustalle tai muuanne nostettavina objekteina.

Itselleni ei tulisi mieleenkään nähdä täällä mitään ongelmaa, koska minullakin on ne äijälasit päässä, mutta se, onko tämä ongelma olemassa selviää sillä, että mietitään, keitä ihmisiä haluaisimme lukemaan tätä foorumia ja osallistumaan Hommaan, ja sitten kysytään asiaa heiltä. Itse esim. kysyin asiaa vaimoltani, joka piti sitä hienoisena ongelmana, eikä tuntenut foorumia oikein omakseen. Samaa olen kuullut myös parista muusta naisesta.

Tuo kaikki on ihan totta, itse olin jossain vaiheessa aktiivisempi ja kuvittelin jotenkin, että sukupuolella ei olisi niin isoa merkitystä täällä, mutta sitten jossain ketjuissa haukuttiin aika aggressiivisesti suomalaista naista ja niputettiin kaikki suomalaiset naiset samaan nippuun, ei tuntunut oikein mukavalta. Juuri tuollainen asennoituminen suomalaista naista kohtaan voi olla syynä, että maahanmuuttokriittiset naiset ei välttämättä viihdy täällä tai sitten haluavat esiintyä jollakin neutraalilla nimimerkillä.

Elisa

Quote from: Vapaa Umpihanki on 09.11.2009, 18:49:33
Tähän saakka Hommafoorumilla esiintyneet naiset ovat tuoneet esille lähinnä yh- ja akateemisten naisten loputonta rahantarvetta, naisten oikeutta vetää perseet ja harrastaa suojaamatonta seksiä.

Huonosti olet Hommasi lukenut.
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

Miniluv

QuoteTähän saakka Hommafoorumilla esiintyneet naiset ovat tuoneet esille lähinnä yh- ja akateemisten naisten loputonta rahantarvetta, naisten oikeutta vetää perseet ja harrastaa suojaamatonta seksiä. Ihan hyvä juttu ja tänne voi toivottaa tervetulleeksi ihan kenet vain.

Minusta teet tässä väärän yleistyksen.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Ari-Lee

Naisviha jostain syystä kukoistaa ??? Jossain vaiheessa on pakko ottaa psykologiakortti esille ja alkaa miettimään syitä naisvihaan. Äitisuhde? Siis oikeasti. Minuakin alkaa kyllästyttämään sovinistinen yleistäminen. (no offence)
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

do.ut.des

Olen miettinyt tätä naisasiaa. Homman tarkoitushan on ajaa päinvastaista muutosta mitä esimerkiksi Vihreät ajavat. Vihreät-puolue on kovin femakkopuolue - siis naisten puolue, jossa suurin osa puolueen jäsenistä on naisia ja oletettavasti myös suurin osa puolueen äänestäjistä on naisia.

Kun homman viralliseksi puolueeksi tuntuu muodostuvan tämä tuleva Muutos2011-puolue niin eikö ole ilmeisen selvää, että tästä puolueesta tulee äijäpuolue? Julkisuudessa rasistipuolueen leima on taattu, mutta tämän päälle pätkähtää vielä leimautuminen sovinistiseksi. Rakkaalla lapsella, kun on monta nimeä.

Jos nykyinen maahanmuuttopolitiikka perustuu pehmeille, naismaisille arvoille - niin eikö muutos tule siitä, kun nämä arvot korvataan miesmäisillä, karkeilla arvoilla?

Eikö tässä ole väistämättä sukupuolitaistelu edessä kaiken rasismihössötyksen lisäksi?

Muutosta tarvitaan, mutta onko voittaja se joka heittää eniten kuraa toisen puolueen  niskaan? Etenkin naisten kritiikinsietotaso on perusteellisesti tunnettu, niin kannattaisi ruveta miettimään miten tällaisesta sukupuolten välisestä taistelulta vältyttäisiin mahdollisemman vähällä.

Mäkiketelälle muija pariksi ajamaan Suomen asiaa? :D

"Elintason nousu on sitä, että entistä useammalla on enemmän rahaa käytössä kuin järkeä." - P.V.

"Peace for us means the destruction of Israel and nothing else." - Yasser Arafat

do.ut.des

Voiko Muutos2011-puolueella olla kaksi johtajaa? Mies ja nainen. :D
"Elintason nousu on sitä, että entistä useammalla on enemmän rahaa käytössä kuin järkeä." - P.V.

"Peace for us means the destruction of Israel and nothing else." - Yasser Arafat

Kalevi Soilander

Teoria ja käytäntö tukee sitä, että kun valkoinen heteromies on vallassa, niin homma toimii.

Jotenkin tuntuu, että olisit enemmän kotonasi islamilaisessa puolueessa. Siellä ei hyppisi naiset silmille.

Oli naiseuden syvimmän olemuksen kanssa miten oli, jotta kukaan voisi pärjätä vaaleissa, niin hänen ei ehkä kannata möläytellä, että puolet äänestäjistä on muuten idiootteja.

Se on vähän sama kuin jos menisit kylänraitille naisia iskemään, ja heti ensimmäisenä sanoisit jokaiselle että sinä se muuten olet tyhmä, parempi kun pidät suusi kiinni. Taitaisi jäädä saamatta? Kerro jos olen väärässä, en ole itse kokeillut.

Mutta joillekin ei ole tärkeää saada muutosta aikaan. Tärkeää on vain päästä haukkumaan naisia naismaisuudesta.

Mutta joo, taisin jo tuolla aikaisemmin avautua samasta aiheesta, joten se siitä ja sen kestävyydestä.
Joka niemeen, notkohon saarelmaan VOK:in tahtoisin nostattaa!

Lunoir

Quotedo.ut.des:
Homman tarkoitushan on ajaa päinvastaista muutosta mitä esimerkiksi Vihreät ajavat.

Niin, joiltakin osin. Ei mulle ole jostain syystä koskaaan juolahtanut mieleen että Muutoksen tulisi olla, tai se tulee olemaan, jokin täydellinen vastakohta vihreille. Onko muille? 

Menee hieman ohi (+kuulostaa dorkalta ja hieman epäilyttävältä ja tulkinnanvaraiselta) joku femakko/nais- vs. äijä -asetelma. Järki vs. järjettömyys kuulostaa paljon paremmalle.

Puolueella johtajaksi mies ja nainen for the sakes of jonkun "mitä ne muut ajattelee" tai "tasa-arvon" taas on niin paksua dadaa että yököttää.

ike60

Tähän saakka Hommafoorumilla esiintyneet naiset ovat tuoneet esille lähinnä yh- ja akateemisten naisten loputonta rahantarvetta, naisten oikeutta vetää perseet ja harrastaa suojaamatonta seksiä.
Olen tainnut lukea jotain ihan eri Homma forumia kuin sinä, kun en ole tuollaiseen törmännyt. Siinä Hommaforumissa, jota laajakaista meille tänne Espooseen välittää, naiset ovat ottaneet kantaa kovin erilaisiin kysymyksiin. Jos jotain yhteistä naisten kommenteista haluaa etsiä, se on ollut, että ne ovat miltei aina korkeampaa tasoa kuin se karkea yleistäminen ja kategorisoiminen jota sinä Umpihanki harrastat tuossa yllä olevassa kommentissasi.

Sivumennen sanoen en edes ymmärrä miksi naiset toisivat esille naisten oikeuden vetää perseet ja harrastaa suojaamatonta seksiä. Vapaassa yhteiskunnassa ne ovat kenen tahansa täyspäisen aikuisen oikeuksia, niin miesten kuin naisten.

Muille sanoisin, että harrastakaa kaikin mokomin enemmän sitä suojaamatonta seksiä parisuhteenne kanssa. Ne jotka voivat saada lapsia tekevät siinä pitkän tähtäimen työtä huoltosuhteen parantamiseksi. Ne, jotka eivät voi, säästävät suojavälineen verran rahaa.

Teoria ja käytäntö tukee sitä, että kun valkoinen heteromies on vallassa, niin homma toimii. Kun valkoinen heteromies ei ole vallassa, niin homma on yhtä sananvapaudesta kitinää ja joka ikisen neliömetrin tekemistä kodikkaaksi.

Miltä kannalta katsoen? Jotkut valkoiset heteromiehet ovat historian valossa olleet hyviä hallitsijoita, jotkut eivät. Vähemmän hyvistä tulee mieleen natsikortti, Iivana julma, Pietari suuri (mm. kansanmurhan yritys Pohjanmaalla ym.), Stalin, monet Rooman hallitsijat, monet keskiajan hallitsijat.

Historian naishallitsijat ovat harvalukuisuudestaan huolimatta tehneet keskimäärin kohtalaisen hyvää työtä. Hatsepsut (farao jonka aikana kauppa vilkastui, suuria rakennusprojekteja tehtiin ja vallitsi rauha ja järjestys), Elisabet I (loi pohjan Englannin suuruudelle, piti sitä sitten hyvänä tai pahana), Katariina suuri jne.

"Maassa maan tavalla" tarkoittaa Suomen kohdalla "VHM vallassa".

Nyt alkaa epäilyttää että olet itse salafeministi ja yrität tehdä vastakkaisen näkemyksen naurettavaksi kärjistämällä sen karikatyyriksi.

Arkeologisten löytöjen perusteella näyttää muuten siltä, että Suomessa on meininki ollut vähemmän VHM-vetoista kuin monessa muussa maassa. Esimerkiksi varhaisella rautakaudella loisteliaimmin varustellut haudat ovat olleet keski-ikäisille naisille, naiset ovat silminnäkijähavaintojen ja kalliopiirrosten mukaan osallistuneet metsästykseen miesten rinnalla jne. Näyttäisi siis siltä että miesvalta on ollut täällä tuontitavaraa Ruotsista. Ei sillä että tällä juurikaan merkitystä olisi; "maassa maan tavalla" vaan on epämääräinen lausuma: mihin maahan ja mihin ajankohtaan viittaat tuolla? Suomessa nykyhetkellä naisilla on kohtalaisesti valtaa.

ike60

Quote from: Lunoir on 09.11.2009, 22:03:19
Quotedo.ut.des:
Homman tarkoitushan on ajaa päinvastaista muutosta mitä esimerkiksi Vihreät ajavat.

Niin, joiltakin osin. Ei mulle ole jostain syystä koskaaan juolahtanut mieleen että Muutoksen tulisi olla, tai se tulee olemaan, jokin täydellinen vastakohta vihreille. Onko muille? 

Ei minulle ainakaan. Esimerkiksi suora demokratia on monien vihreidenkin agendalla. Tosin do.ut.deshän puhuu tuossa Hommasta eikä Muutoksesta, mutta vielä suuremmalla syyllä saman voi sanoa Hommasta: Homma ei ole mikään vastakohta Vihreille muussa kuin Vihreiden tämänhetkisessä maahanmuuttopoliittisessa linjassa. Miten voisikaan olla? Täällähän on ihmisiä hyvin erilaisista lähtökohdista, ja yhteisenä tekijänä on maahanmuuttokritiikki.

Menee hieman ohi (+kuulostaa dorkalta ja hieman epäilyttävältä ja tulkinnanvaraiselta) joku femakko/nais- vs. äijä -asetelma. Järki vs. järjettömyys kuulostaa paljon paremmalle.

Kannatan. Todisteet ja logiikka ovat, ja niiden pitääkin olla, Homman parhaita aseita. Jätetään sokea auktoriteettiusko, perustelemattomien väitteiden toistelu, yksisilmäisyys ja muu sellainen vastapuolelle.

Puolueella johtajaksi mies ja nainen for the sakes of jonkun "mitä ne muut ajattelee" tai "tasa-arvon" taas on niin paksua dadaa että yököttää.

Näin on mutta tuskin tuo tulee koskaan vakavasti harkintaan.

Lunoir

Piti tosiaan olla Muutoksen paikalla homma  :roll:

JR

Minullakin on mennyt vissiin kolmekymmentä vuotta niin, että hypin (mielessäni)tasajalkaa naisväen edesottamusten kanssa. Sittemmin olen oppinut läksyni, parempi kärsiä hiljaa sellaisten asioitten edessä, mitä ei voi ymmärtää ja mihin ei voi vaikuttaa. Tasa-arvoon on kyllä meillä tossun alla elävillä matkaa ja paljon.
Kolmesta tyttärestäni olen opettanut varsinaisia sovinisteja ja nauran hiljaa mielessäni, kun he laittavat äitiään järjestykseen.
Sehän tässä tasa-arvossa on ongelmana, että naiset haluavat miesten olevan jotain, mitä he eivät ole ja miehet naisten jotain, mitä he eivät ole.

Kaappinuiva

Vähän turhauttavaksi on mennyt tämäkin keskustelu juupas-eipästelyineen, mutta tullaan nyt silti esittäytymään. Olen siis nainen, ateisti, feministi, 30+, maisteri, tykkään vetää joskus perseet, rahaa kyllä onneksi on, en ole yh, vaan valkoisen heteromiehen puoliso ja lasten äiti ja suojaamatonta seksiä en viitsi harrastaa, kun tulen hipaisusta raskaaksi, niin mukavaa kuin se onkin.

Minun kehitykseni on ollut sellaista, että kun kroppa pehmenee niin arvot kovenee. Entinen vihervasemmistolainen puidenhalaaja on työ- ja perhe-elämän myötä vaihtanut leiriä. Lähinnä olen kyllästynyt omaa asuinaluettani terrorisoiviin mamulaumoihin, vanhempien täydelliseen poissaoloon lasten arkielämästä ja omiin lapsiin kohdistuviin rasistisiin hyökkäyksiin.

No, meidän osalta homma alkaa olla historiaa. Olemme muuttamassa sittenkin alueelle, jossa toivottavasti saan elää mahdollisimman uskontovapaata elämää. Puitteiden pitäisi olla ainakin kunnossa, vaikka se velkataakkaa lisääkin.

Kaappinuiva

Quote from: Vapaa Umpihanki on 10.11.2009, 18:35:14

Yllä siis käytännön esimerkki 3. Akkamainen ratkaisumalli: lisätään resursseja ja ongelman kohtaamisen ja ratkaisemisen sijaan juostaan sitä karkuun.

Totta kai voit näin halutessasi asian tulkita, joskin ratkaisua oli myös tekemässä kotonani asuva VHM. Aluksi minä (VHLSN) (valkoinen lihaa syövä heteronainen) olin enemmän sen kannalla, mutta onneksi VHM oli samaa mieltä lopulta. Ja ihan keskustelulla ja omien silmien välittämällä observoinnilla tähän päädyttiin. En mennyt seksilakkoon tai uhannut feministien kostolla.

En nyt oikein ymmärrä, miksi suhtautuminen on niin nuivaa meitä nuivia naisia kohtaan, mutta ehkä en ole ollut tarpeeksi pitkään tällä palstalla. Olen vuosikaudet Suomessa ja ulkomailla asuessani "kohdannut ongelmaa" aktiivisestikin. Nyt vain tuli mitta täyteen. Äitinä haluan voida tarjota lapsilleni turvallisen lapsuuden. Se ei valitettavasti tässä ghettossa onnistu parhaalla mahdollisella tavalla.

Kalevi Soilander

Quote from: Kaappinuiva on 10.11.2009, 19:23:24
En nyt oikein ymmärrä, miksi suhtautuminen on niin nuivaa meitä nuivia naisia kohtaan, mutta ehkä en ole ollut tarpeeksi pitkään tällä palstalla.

Äh, ei täällä ole nuivina naisia kohtaan kuin nuo muutama, jotka ajattelee että puuhaavat mieluummin somalialaisen kamelikuskimiehen kuin suomalaisen heteronaisen kanssa.
Joka niemeen, notkohon saarelmaan VOK:in tahtoisin nostattaa!

Miniluv

Vapaa Umpihanki vaihtakoon tyyliään reilusti asiallisempaan tässä aiheessa ollessaan.

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Eve

Quote from: Vapaa Umpihanki on 11.11.2009, 17:30:28
Juu, kaikkia tarvitaan, optimointia ei silti tarvitse unohtaa.

Selittäisitkö vielä rautalankamallista vääntäen sen, mitä mielestäsi nuivien naisten tulisi tehdä, jotta he toimisivat mielestäsi oikein ja asiaan nähden mahdollisimman hyödyllisesti? Viestiesi perusteella en saa järkevää kokonaiskuvaa mielipiteestäsi.
"On vakava asia, että niin moni ajattelee niin kuin Olli." - Satu Haapanen, vihr.

Koskela Suomesta

Kun tätä keskustelua seuraa, niin varoittaisin nyt menemästä täysin lankaan tuon Vapaan Umpihangen kanssa.

Sille miksi hän kirjoittaa noin provosoivasti on useampiakin selityksiä, vain yksi niistä on se, että hän oikeasti tuota mieltä.

Ne muut liittyvät ainakin pikkupoikamaiseen aikaansaatua älämölöä nurkan takana nauramiseen ja ehkä kaikkein todennäköisemmin Homman torpedointiin.

Jos haluaisin tiettyjen piirien strategisuunnittelijana karkottaa naisia Homman piiristä ja aikaansaad juuri tuota aiemmin mainittua junttiäijäimagoa Hommalle, lähettäisin juurikin Vapaanhangen kaltaisia provoja paikalle meuhkaamaan.

Älä silmä pieni usko mitä näet, älä korva pieni usko mitä kuulet.  ;D ;D ;D
'That's not an argument. THAT's an argument.' Daily Mail 15.12.2011

Eksternaalinen kausaali atribuutio.

nimetönkeskustelija

Minusta hyökkäykset hommanaisia kohtaan on kohtuuttomia ja turhia. Turha heitä on syyttää, jos joku toinen tuntemasi henkilö (joka vielä sattuu olemaan nainen) on mokuttaja. Toisekseen kyllä niitä mokuttajamiehiäkin löytyy vielä runsain mitoin. Uskon että lähes kaikkia hommalaisia yhdistää halu säilyttää länsimainen vapaus ja tasa-arvo.

Tärkein haasteeni onkin, että hommanaiset löytäisivät uusia toimintatapoja, joilla mamuongelmat saataisiin naisten tietoisuuteen. Itseeni nimittäin VHM-tapauksena puri Halla-Ahon viiltävä analyyttisyys ja tekninen tilastojen käsittely. Uskon että ainakin joihinkin naisiin saattaisi upota toisenlainen tunnepitoisempi toiminta.

Olen miettinyt että miksi vihreät arvot uppoaa niin hyvin naisiin. Mielestäni selitys on siinä, että he haluavat pitää ympäristön siistinä ja hyvänä jälkipolville. Käytännössä maahanmuuttokritiikki tähtää ihan samaan asiaan. Jos rajoilta ei pääse kuka tahansa terroristi tai raiskaaja maahan, on tulevilla polvilla paljon helpompaa.
Eikö jokaiselle tullut jos selväksi että kommunismi ei ole koskaan toiminut missään? Mistä näitä uusmarxisteja oikeen sikiää?

Ari-Lee

Tosi kiitettävän kivasti naiset ovat alkaneet tuomaan itseään esille. :-*
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

PetethePerkele

Homma-naiset, hmmmm... 47% hienohelmoja, 31% nirppanokkia ja 20% molempia. ;D (Tämä oli puhdasta mutua) ;D

Ainiin.... entäs 2%...? Mistäs minä tiiän? Älkää kysykö niin vaikeita.

Sikanez

Quote from: EMS on 06.10.2009, 20:06:41
Oletan, että varsinkin naisten porukoissa empatian puute ("entä inhimillinen hätä"?), itsekkyys, kovuus jne koetaan erityisen kielteiseksi ja epänaiselliseksi, joten useimmat valitsevat helpon tien ja ovat mahd. poikkeavista mielipiteistään hiljaa.
Empatia tarkoittaa toisen osapuolen tilanteen ymmärtämistä. Mitä siitä seuraa, on toinen asia. Tutkija tarkkaili apinoita. Yksi apina oli köyden avulla laskeutunut kuoppaan. Toinen apina veti empaattisesti köyden pois, kun ymmärsi, että ilman köyttä kuopassa oleva apina on pulassa.
"Ei ole olemassa syyttömiä ihmisiä. On vain huonosti kuulusteltuja." - Josef Stalin

Hot Fuzz

Umpihangen analyysin pohjalta voisi tehdä homma-naiset elokuvan, jossa pääosissa olisivat Steven Seagal ja Kevin Costner. Taglinena olisi "Täältä kana kusee!". Kyllä sellaisen totuuden edessä nöyristyisi/hiljentyisi itse kukin.

Pliers

Quote from: turha jätkä on 13.10.2009, 22:15:56
Quote from: Blondihko Tihko on 13.10.2009, 21:24:48
Käytännössä suurin osa kansasta ON arkaa ja henkisesti laiskaa. Tärkein asia on että saa ruokaa ja tv:stä tulee lempisarja odotettuun aikaan.

Mielestäni tämä on monella tapaa hyvä asia. Siis se, että on ruokaa ja telkkari, ja se, että kansa ei alvariinsa rakentele barrikadeja kadulle. On siinä toki huonotkin puolensa.

Tasan samaa mieltä! Ennen vanhaan telkkarin virkaa teki uskonto.
"The hardest thing in the world to understand is the income tax."
"Great spirits have often encountered violent opposition from weak minds."
-Albert Einstein-

Ihan sama kohtelu kauttaaltaan kaikille ei ole kuitenkaan yhdenvertaisuutta. -toiminnanjohtaja Eva Lindberg, Pakolaisneuvonta ry-

Deloch

QuoteNaisillahan voisi ajatella olevan etulyöntiasema yritettäessä sekoittaa pakkaa ja rikkoa tätä poliittista korrektiutta, jonka ansiosta mokutus elää ja voi niin hyvin. Otetaan kärjistetty esimerkkilause:

"Kantasuomalainen mies on älykkäämpi ja ahkerampi kuin afgaani- tai somalimies." Jos tuon sanoo Ellilän suulla, niin rasismi, mutta entäpä jos Homma-nainen sanoisi saman...

Vaikka umpihangelta tulee melko paljon epäselvää provoa, niin minusta tähän asiaa tulisi kiinnittää enemmän huomiota. En muista tälläistä kokeilua tapahtuneen tai mitä seurauksia siitä voisi olla jos joku hommasta tai homman ulkopuolelta päättävästä asemasta oleva lausuisi tämmöistä. Tulisiko hyssyttelyä vai positiivista julkisuutta? Ehkä soraääniä alkaisi kuulumaan muiltakin suunnilta.

Vetinari

Quote from: PetethePerkele on 12.11.2009, 04:49:26
Homma-naiset, hmmmm... 47% hienohelmoja, 31% nirppanokkia ja 20% molempia. ;D (Tämä oli puhdasta mutua) ;D

Ainiin.... entäs 2%...? Mistäs minä tiiän? Älkää kysykö niin vaikeita.

Me loput 2% ollaan niitä rumia. ;D
"Rasismi on laajaa ja syvää. Siitä puhutaan paljon, mutta puuskittain. Uusi rasismirintama on lähestymässä viikonloppuna Pohjois-Karjalan suunnalta."
- Miniluv

Elisa

Quote from: Deloch on 12.11.2009, 12:35:05
QuoteNaisillahan voisi ajatella olevan etulyöntiasema yritettäessä sekoittaa pakkaa ja rikkoa tätä poliittista korrektiutta, jonka ansiosta mokutus elää ja voi niin hyvin. Otetaan kärjistetty esimerkkilause:

"Kantasuomalainen mies on älykkäämpi ja ahkerampi kuin afgaani- tai somalimies." Jos tuon sanoo Ellilän suulla, niin rasismi, mutta entäpä jos Homma-nainen sanoisi saman...

Vaikka umpihangelta tulee melko paljon epäselvää provoa, niin minusta tähän asiaa tulisi kiinnittää enemmän huomiota. En muista tälläistä kokeilua tapahtuneen tai mitä seurauksia siitä voisi olla jos joku hommasta tai homman ulkopuolelta päättävästä asemasta oleva lausuisi tämmöistä. Tulisiko hyssyttelyä vai positiivista julkisuutta? Ehkä soraääniä alkaisi kuulumaan muiltakin suunnilta.

Et muista tällaista tapahtuneen? Mietipä vielä vähän.

Hommanaisena voin sanoa, ettei se helppoa ole meillekään. Yleensä kehotetaan valitsemaan seuransa paremmin. En tiedä onko tässä joku sellainen ajatus takana, että miesten mielipiteet ovat heidän omiaan, mutta naisen mielipiteet ovat ympäristön luomia. Todella sovinistinen ajatus jos näin on. Ei kukaan Halla-ahoa lukuunottamatta ole sanonut minua rasistiksi. Seuraani on kyllä nimitelty tyyliin "Elisa liikkuu nykyään natsipiireissä".
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

Mika.H

Quote from: Elisa on 12.11.2009, 14:23:11
Seuraani on kyllä nimitelty tyyliin "Elisa liikkuu nykyään natsipiireissä".

jänskättääkö?

Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

Miniluv

QuoteEi kukaan Halla-ahoa lukuunottamatta ole sanonut minua rasistiksi.

Selvää sigu-ainesta :)