News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Homma-naiset, onko heitä?

Started by Blondihko Tihko, 06.10.2009, 15:16:00

Previous topic - Next topic

Zngr

Quote from: Blondihko Tihko on 09.10.2009, 22:25:41
Hyvin totta. Sosiaali- ja terveyspuolella nuivat naiset joutuvat hillitsemään itseään niin että savu nousee korvista. Sitten kun osuu kaksi samanlaista kahvihuoneeseen, syntyy vääjäämättä keskustelu. Jos pomo kuulee sen keskustelun niin on crocsinkuva ahterissa tai vakava varoitus plakkarissa eikä sopimusta uusita.

Ihanko totta? Minulla on ollut sosiaalialan työntekijöistä sangen korkea käsitys. Siis nuivistisen maailmankatsomuksen mukaan korkea, eikä pelkästään kenttätyöntekijöistä, ainakaan pääkaupunkiseudulla.

Olen antanut itseni ymmärtää, että ainakin ne sosiaali- ja terveyspuolen työntekijät jotka ovat oikeasti tekemisissä monikulttuurin kanssa (ja tällä tarkoitan nyt kaikenlaista maahanmuuttajaväestöä joilla ei ole mitään tekemistä työperäisen maahanmuuton kanssa) ovat aikalailla vapautuneet turhista kuvitelmista elleivät suorastaan muuttuneet vallan rasisteiksi kohtaamisteorian toteutuessa.

Tietenkin löytyy eri sortin uskovaista joka suuntaan, eikä pidä yleistää liikaa jne.
Minusta täällä on mukavaa. Istuskelemme, juttelemme ja juomme kahvia.
-Ali, Rinkeby

Every normal man must be tempted at times to spit on his hands, hoist the black flag, and begin to slit throats.
- H. L. Mencken

Jesse Ikälumi

Quote from: Karkea on 09.10.2009, 21:19:26
Quote from: Jesse Ikälumi on 07.10.2009, 20:59:05Noin nuoria ei maahanmuuttoasiat kiinnosta, se on varma!
Epävarmapas: olet väärässä.

Varmahan se on. Wolfy on yksittäistapaus, jota ei saa yleistää.
I will never be a memory.

tarhuri

Puhut Hantta paljon mutta asiaa.  Lähisukulaiseni on sossussa töissä, siellä on tosi paljon työn kokemuksista syntynyttä nuivuutta mutta politrukit pitävät huolen siitä ettei pinnalla näy mitään.  Loputonta koulutusta ja aivopesua riittää joka viikoksi.  Se  näyttää käyvän hermoille ja purkautuu helposti työuupumuksena. Ja by the way, täällähän näyttää olevan naisia vaikka kuinka paljon.  Olkaatten kaikki tervetulleita samaan tarhaan.
Olen olemassa, siis ajattelen.

Maisterinna

Tunnen vain yhden mokunaisen, jonka mokutus johtunee huonosta yhteiskunnallisten asioiden tuntemisesta ja positiivisista kokemuksista ihanista ulkomaalaisista miehistä. Arabeja kohtaan tosin hän - niin kuin 99% arabien kanssa kohtaamisissa olleista naisista - suhtautuu nuiveahkosti.

Olin hyvinkin maailmaasyleilevä nuorempana, sitten Huonot kokemukset Pelätään kaikkea mikä ei ole tuttua saivat sieluni nuivistumaan. Uskaltaisin väittää, että kukaan edes hieman nätti nainen, joka on viettänyt yöelämää rikastuneissa kaupungeissa alle 25-vuotiaana minihameessa ja joka osaa käyttää nettiä (Halla-ahon löytämiseen) ei voi olla moku. Olkoon tämä Maisterinnan kieltosääntö.

Monien niin naisten kuin miesten nuivahtamiskertomuksissa Halla-aholla ja ylipäätään Internetillä on suuri osa. Käsittääkseni naiset viettävät keskimäärin vähemmän aikaa netissä kuin miehet, jolloin nuivistumisen mahdollisuudet ovat pienemmät.

Nuivalla naisella on etunsa. Riski leimautua juntti-sovinisti-peräkammarinpoika-kiljuskiniksi on olematon. Itse olen suojassa kaikilta peräkammarijunttiväitteiltä, sillä olen äärimmäisen monikulttuurisessa ympäristössä työskentelevä tiedenainen.

Minua häiritsevät vahvasti Homman jotkut kirjoittelijat, joilla on vahvoja sovinistisia ja homovastaisia mielipiteitä. Yritän kuitenkin ajatella, että noita mielipiteitä löytyy joka foorumilta. Yksittäistapauksia, joita ei pidä yleistää.

Kalevi Soilander

Quote from: Maisterinna on 10.10.2009, 14:25:30
Minua häiritsevät vahvasti Homman jotkut kirjoittelijat, joilla on vahvoja sovinistisia ja homovastaisia mielipiteitä. Yritän kuitenkin ajatella, että noita mielipiteitä löytyy joka foorumilta. Yksittäistapauksia, joita ei pidä yleistää.

Se sovinismi yms. häiritsee minuakin, tosin ei tietenkään iske henkilökohtaisesti, ja on minun helppo ohittaa. Mutta esim. muuten nuiva vaimonikin hiukkasen vierastaa tätä foorumia juuri tuon takia, vaikka suurimmalta osin porukka onkin ihan fiksua.

Semmoinenkin koominen erikoisuus löytyy että jotkut osallistujat näyttävät vastustavan islamia "naisen alistamisen takia" (taitaa olla vain tekosyy), mutta samaan aikaan ollaan laukomassa kaikkea sovinistista ja laittamassa naisia hellan ja nyrkin väliin. Pienen pieni vähemmistöhän se toki on.

Kaikkein tärkein asia minulle on estää suomalaisten tahtoa kysymättä suomalaisten kustannuksella suoritettu organisoitu väestönsiirto maailman ongelmamaista Suomeen. Tätä ei ole mahdollista tehdä, ennen kuin myös naiset ovat mukana Hommassa.

Joillekin ihmisille kaikkein tärkeintä on sen sijaan päästä haukkumaan naisia, homoja tai neekereitä. Jos noiden väestönsiirtojen estäminen olisi kiinni siitä, että nämä ihmiset jaksaisivat olla edes viikon haukkumatta näitä ihmisryhmiä, niin heikolta näyttäisi.
Joka niemeen, notkohon saarelmaan VOK:in tahtoisin nostattaa!

Lunoir

Jaa, en minä vain ole tällä forumilla sovinismiin törmännyt. Varsinaiseen homovastaisuuteenkaan en. Vietänkö liian vähän aikaa sivustolla vai puuttuuko multa jotkut sovinismin ja homovastaisuuden paljastavat lasit, ken tietää.

Täti

Kun aloin lukea foorumia joskus alkuvuodesta, kiinnitin huomiota siihen että porukka vaikutti huippuälykkäältä. Kesän jälkeen monien keskustelujen yleissävyyn on hiipinyt enemmän kyynisyyttä ja ehkä hieman suorempaa "vihaa". Saattaa tietysti olla että että nämä vivahde-erot ovat vain korvieni välissä. :D

Homma on nykyään suurennuslasin alla kaiken aikaa joten tuollaisilla pikkujutuilla on merkitystä siihen kuinka moni jää tänne viihtymään.

Kalevi Soilander

Quote from: Lunoir on 10.10.2009, 18:43:26
Jaa, en minä vain ole tällä forumilla sovinismiin törmännyt. Varsinaiseen homovastaisuuteenkaan en. Vietänkö liian vähän aikaa sivustolla vai puuttuuko multa jotkut sovinismin ja homovastaisuuden paljastavat lasit, ken tietää.

Ehkä minulla on itselläni ollut joskus joku sovinistinen ja homotuksenvastainen ajatus, ja olen projisoinut sen muihin.  :-X

Tässä alla nyt tällaista kevyttä pohdintaa saunan lämpeämistä odotellessa:

Tuossa kun juuri keksin tuon termin homotus (vrt. mokutus), niin sanoisin että minulla ei ole tietenkään mitään homoseksuaaleja vastaan, tunnen useammankin läheisesti, mutta tämä "homotus" eli homoseksuaalisuuden esittäminen jotenkin parempana ja vapautuneempana seksuaalisuutena on mielestäni vain oire länsimaisen yhteisöllisyyden alamäestä.

Vastaavasti vaikkei minulla sinänsä ole mitään muista kulttuureista olevia ihmisiä vastaan, ja tunnen läheisesti useitakin, niin vastustan mokutusta, näiden ihmisten nostamista jotenkin arvokkaammiksi ja erikoisemmiksi kuin me suomalaiset.

Ja tietenkin minusta naiset ovat yhtä arvokkaita ihmisiä kuin miehetkin. Silti minusta ei ole oikein, että ne tunteet ja suuntautumiset, joita naisilla on, olisivat jotenkin tärkeämpiä kuin ne mitä miehillä tyypillisesti on.

Ja saman sanoisin myös toisinpäin: toisin kuin tässä keskustelussa ymmärtääkseni on paikoin esitetty, ne tunteet ja suuntautumiset joita miehillä on, eivät ole tärkeämpiä kuin ne joita naisilla on. Se on tietysti semmoiselle perus-VHM:lle vaikea hyväksyä, mutta jos nyt tuntuu hankalalta elää akkavallan alla, niin eihän se ole sen kummempaa kuin naisilla aikaisemmin ukkovallan alla. [Syöksyy nopeasti pöydän taakse suojaan lentäviltä esineiltä - jokunen ninjatähdeksi hiottu Homma-rautaristi saattaa singahtaa kohti?]

Sen sijaan kahdesta ylemmästä vertailusta en sanoisi samaa toisinpäin. Minusta Suomessa suomalainen kulttuuri on tärkeämpää kuin muut, ja heteroseksuaalisuus on tärkeämpää kuin homoseksuaalisuus. Siis kokonaisuutena ottaen, yksilötasolla tietysti eri asia.

Suomalainen kulttuuri Suomessa on tärkeämpää kuin muut kulttuurit (omaperäisiä vähemmistökulttuurejamme ehkä lukuunottamatta). Oletetaan, että kaikki kulttuurit (myös suomalainen) ovat omalla tavallaan arvokkaita ja oikeutettuja olemaan olemassa ja kehittymään. Suomalainen kulttuuri/perinne/jne. voi olla ja kehittyä vain Suomessa, ei missään muualla. Vieraat kulttuurit taas ovat muualla, ja siellä ne pystyvät kehittymään paremmin kuin täällä. (Tai olemaan kehittymättä, jos ne ovat ajautuneet kehityksessään umpikujaan, kuten esim. Lähi-idän islamilainen kulttuuri jossain määrin ainakin toistaiseksi näyttäisi olevan, olipa syy mikä hyvänsä.) Siksi suomalaisuus on Suomessa tärkeämpää kuin mikään muu kulttuuri.

Vastaavasti mitä homoseksuaalisuuteen tulee, niin sikäli kuin sille ei paljastu jotain sosiobiologista roolia ihmispopulaation kehityksessä, jolloin sen erityisarvo on juuri tuon roolin täyttämisessä, ja heteroseksuaalisuuden arvo on silloin mielestäni suurempi koska ilman sitä populaatio ei ollenkaan eläisi, niin sitten homoseksuaalisuus olisi enemmänkin ylellisyys, joka ei auta yhteisön säilymistä, johon populaatiolla on varaa, jos se saavuttaa tietyn tason. Tietenkään tällä tasolla ei yksilön enää tarvitse kaiken aikaa ajatella miten hänen toimintansa ylläpitää yhteisön säilymistä, mutta ilman yhteisön säilymistä ei tietenkään yksilöitäkään olisi.

No joo, tässä kohden huomaan että täytyy alkaa lähteä saunaan, ja ajatukseni tässä viimeisessä kohdassa jää pahasti kesken, enkä ole varma mihin se olisi vienyt... Mielelläni jätän homouden syvimmän olemuksen pohdinnan jollekin muulle johonkin toiseen ketjuun.

EMS

Mitä sovinismiin tulee niin miellän asian suurin piirtein näin: Suomessa tasa-arvoasiat alkaa olla jokseenkin mallillaan, joten mitään erityiskohtelua naisille ei tarvita. Normaaliin kanssakäymiskulttuuriin kuuluu, että miesvaltaisessa porukassa joutuu sietämään satunnaisia äijämäisiä herjoja naisista, ihan samalla tavalla kun naisvaltaisilla palstoilla välillä mollataan porukalla miehiä. Asiasta ei kannata vetää herneitä, ellei kyse ole siitä että järjestelmällisesti lytätään naisten esittämiä asiallisia mielipiteitä - ja sellaista en itse tähän mennessä ole Hommalla havainnut.

Elisa

Sovinistinainen ilmoittautuu! Sovinismilla tarkoitan suhteellista tasa-arvoa. Vastustan positiivista syrjintää ja kaikenlaisia kiintiöitä. Vastustan myös naisten asevelvollisuutta ja miesten velvollisuutta synnyttää lapsia.
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

Hippo

Quote from: Elisa on 10.10.2009, 21:39:41
Sovinistinainen ilmoittautuu! Sovinismilla tarkoitan suhteellista tasa-arvoa. Vastustan positiivista syrjintää ja kaikenlaisia kiintiöitä. Vastustan myös naisten asevelvollisuutta ja miesten velvollisuutta synnyttää lapsia.

Tässä nainen minun makuuni. :)

http://mies.asia/

Vastustan myös naisten asevelvollisuutta ja miesten velvollisuutta synnyttää lapsia.

Toisaalla täällä pohdittiin syntyvyyttä ja sen lisäämistä.

Tasa-arvoinen ratkaisu olisi lisätä lakiin synnytysvelvollisuus nuorille naisille.
http://mies.asia/ -- asiaa tasa-arvosta ja miehistä

Elisa

Quote from: http://mies.asia/ on 10.10.2009, 22:23:11
Vastustan myös naisten asevelvollisuutta ja miesten velvollisuutta synnyttää lapsia.

Tasa-arvoinen ratkaisu olisi lisätä lakiin synnytysvelvollisuus nuorille naisille.

Hyvä idea. Ehkäisy avioliitoissa voitaisiin kieltää. Samalla myös avoliitot voitaisiin kieltää lain kiertämisen ehkäisemiseksi.
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

Kalevi Soilander

Quote from: Elisa on 10.10.2009, 22:26:11
Quote from: http://mies.asia/ on 10.10.2009, 22:23:11

Hyvä idea. Ehkäisy avioliitoissa voitaisiin kieltää. Samalla myös avoliitot voitaisiin kieltää lain kiertämisen ehkäisemiseksi.

Entäs sitten kun nainen on synnyttänyt esim. viisi lasta, saako sitten jo käyttää ehkäisyä, vai täytyykö lapsia tehdä lisää? Tai pidättäytyä hedelmöittävästä seksistä?

Jos miehillä on asevelvollisuus ja vaihtoehtona siviilipalvelus, niin mikä vastaisi siviilipalvelusta naisten synnytysvelvollisuudelle?

Quote from: Kalevi on 10.10.2009, 22:49:08
Jos miehillä on asevelvollisuus ja vaihtoehtona siviilipalvelus, niin mikä vastaisi siviilipalvelusta naisten synnytysvelvollisuudelle?

Yksi lapsihan vastaa keskimääräistä asevelvollisuusaikaa varsin hyvin, eikä muita velvotteita tarvittaisi tasa-arvoisen tilanteen saavuttamiseen.

Naisille tietysti pitäisi tarjota synnytysvelvollisuuden lisäksi myös yhtäläinen mahdollisuus siviilipalvelukseen tai totaalikieltäytymiseen.

Elisa

Quote from: http://mies.asia/ on 10.10.2009, 22:53:46

Yksi lapsihan vastaa keskimääräistä asevelvollisuusaikaa varsin hyvin, eikä muita velvotteita tarvittaisi tasa-arvoisen tilanteen saavuttamiseen.

Naisille tietysti pitäisi tarjota synnytysvelvollisuuden lisäksi myös yhtäläinen mahdollisuus siviilipalvelukseen tai totaalikieltäytymiseen.

Tässähän meillä on hyvä lakiehdotus valmiina! Tosin yksi lapsi on aivan liian vähän väestönkasvun kannalta, mutta onneksi naiset ovat luonnostaan uhrautuvaisia tällaisissa asioissa.

Kalevi Soilander

Quote from: http://mies.asia/ on 10.10.2009, 22:53:46

Jos nainen ei ole tiettyyn ikään mennessä tehnyt lasta, niin yhdeksän kuukautta päiväkotiapulaisen hommia! Kyllä se mielestäni olisi tavallaan ihan kohtuullista.

Oikeasti tietysti yhdeksän kuukauden raskaus ja pienen lapsen hoito sen jälkeen muutaman vuoden ajan on suurempi homma kuin kuuden kuukauden asevelvollisuus ja muutama kertausharjoitus. Intistä sentään pääsee välillä lomille, ja siellä voi välillä lusmuillakin.

Kalevi Soilander

Quote from: Elisa on 10.10.2009, 23:00:12
Tässähän meillä on hyvä lakiehdotus valmiina! Tosin yksi lapsi on aivan liian vähän väestönkasvun kannalta, mutta onneksi naiset ovat luonnostaan uhrautuvaisia tällaisissa asioissa.

Vähän kun lakiehdotusta jalostaa, niin sanoisin että kolme lasta per nainen, mutta osittain voisi korvata lastentarhapalveluksella (kaikki eivät edes voi saada lapsia).

Miehethän siis intin puolesta pääsevät helpommalla kuin yksikin lapsi (ks. edellinen viestini), joten heidät määrätään käymään töissä kun nainen on raskaana tai lasta hoitamassa, ja maksamaan näiden elatus ja huolehtimaan naisen erilaisista mielivaltaisista mieliteoista raskauden aikana.

Asevelvollisuuteen tosin liittyy huomattavasti suurempi hengenvaara sotatilan aikana, minkä voinee laskea tasapainottavaksi tekijäksi.

Kalevi Soilander

Quote from: http://mies.asia/ on 10.10.2009, 23:10:09
Asevelvollisuuteen tosin liittyy huomattavasti suurempi hengenvaara sotatilan aikana, minkä voinee laskea tasapainottavaksi tekijäksi.

Olet oikeassa, ja minun olisi pitänyt mainita sotaan osallistumisen mahdollisuus kertausharjoitusten lisäksi. Tosin perinteisesti synnyttäminenkään ei ole ollut aivan riskitöntä.

Äsken miehille ehdottamani lisäpalvelus eli työnteko perheen elättämiseksi ei sekään tosin aina ole terveydelle hyväksi. Rakennusmiehiä kuolee ja vammautuu onnettomuuksissa kaiken aikaa, ja toimitusjohtajia saa sydänkohtauksia stressaavan työn takia jne.

EDIT: Puhumattakaan kohonneesta verenpaineesta, jota tulee kun naisia joutuu aina odottelemaan... :)

Lemmy

Quote from: Maisterinna
Minua häiritsevät vahvasti Homman jotkut kirjoittelijat, joilla on vahvoja sovinistisia ja homovastaisia mielipiteitä.

Minua puolestaan häiritsee vahvasti aika monet päättävissä asemissa ja lausuntoja jakelevat kukkahattutädit jotka eivät valitettavasti ole yksittäistapauksia... Olen tosin aina pitänyt monikulttuurikiihkoilijoita hieman todellisuudesta vieraantuneina, mutta nyt löytyi "ammattiloukkaantujalle" oikea lääketieteellinen termikin; "sijaistraumatisoitunut".

http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Kristiina+Koivunen+teki+omakohtaisen+kirjan+sijaistraumatisoimitumisesta/1135249116704

QuoteSijaistraumatisoitumista ei voi ehkäistä ennalta, mutta siitä voi parantua ymmärtämällä, että ei kannata yrittää kantaa koko tämän hullun maailman taakkaa omilla harteillaan.

Kirja "Taiteilijatreffit sota-alueella" (Perjantain NYT-liittessä taisi olla jonkinlainen kirja-arvostelu) sopii joululahjaksi kaikille kukkahattutädeille joille ei uskalla vielä antaa "Kirjoituksia Uppoavasta Lännestä" taikka "Länsimaiden tuho".
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

ajl

Quote from: Karkea on 09.10.2009, 21:28:20
Quote from: ajl on 08.10.2009, 14:55:13
Quote from: MustaLeski on 08.10.2009, 14:32:43
Kyllä on kamalaa, kamalaa on. Pitäisiköhän ihan pyöristellä tätä asiaa enemmänkin. Jokainen nainen on omalla tavallaan kaunis. Nuiva nainen varsinkin, jo asenteensa vuoksi. Kamalaa, siis kertakaikkisen kamalaa.

Kamalaa.

??? Täh?
Vanhafeministisen eetoksen mukaan naisen tulisi kulkea metri kertaa metri mitoitetussa villapaidassa, eikä mielellään käyttää huulipunaa tai push-uppeja. Jos sitten tarkastelemme keskivertoista Moku-Maijaa niin, kas, huomaamme ihan saman vaatetusstandardin: mielellään ei mitään naisellisuuteen viittaavaa saisi olla esillä,
eikä
ainakaan jos on vyötärö, sääret tai isot tissit.

Niinnettä minä kallistuisin vähän tuon Mustalesken satiirinpoikasen puolelle siinä mielessä, että länsimainen nainen on perinteisesti saanut kommunikoida myös ulkonäöllään. Säkittäminenhän on sen vastakohta.

Kuten alkuperäisessä viestissä sanoin, itse jättäisin ulkonäkökysymykset asian ulkopuolelle. En siis kyseenalaistanut Mustalesken näkemystä kauneudesta tai ulkonäöstä, vaan kerroin etten itse laske ulkonäköä tekijäksi nuivailussa. Ihmettelin kommenttia koska koin sen v****iluna enkä satiirina, kertoo jotain minun käsityskykyni rajallisuudesta :D Ja liiallisesta tosikkomaisuudesta, mutta mahdollisesta satiiritulvasta huolimatta jatkan silti asiani selittämistä...

Minunkin mielestäni nainen saa kommunikoida ulkonäöllään vapaasti ja näyttää aivan miltä tahtoo. Kuten Karkea totesikin, naisten ulkonäköä monesti yritetään kontrolloida, islamikulttuureissa miesten taholta, länsimaissa naisten taholta. Sen vuoksi olisin todella iloinen, jos vuosisatoja kestänyt naisen ulkonäön kommentointi ja vatvominen alkaisi pikkuhiljaa vähenemään. On kai se nyt aivan sama miltä näyttää, miksi pitäisi todistella että voi olla kaunis ja samalla kiinnostunut perinteisesti miehisistä aatteista? Ketä kiinostaa? Tällä annetaan vain otetta niille naisille (ja mahd. miehille), jotka yrittävät pistää muita naisia kuriin kyseenalaistamalla tämän naiseuden/uskottavuuden/lisääjokinsopivamääre jonkin niin triviaalin asian kuin ulkonäön pohjalta. Miksi käyttää voimavaroja siihen että näyttää jonkun mielestä sopivalta? Vastaus: islamimaissa on vähän pakko ellei halua tulla raiskatuksi/tapetuksi, länsimaissa sosiaalinen kontrolli on joillain yhteiskunnan aloilla niin korkea että on pakko pukea oikeaa "univormua" jos haluaa olla uskottava "seurapiireissä".
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety." -B. Franklin

Hippo

Entäs sitten kun nainen on synnyttänyt esim. viisi lasta, saako sitten jo käyttää ehkäisyä, vai täytyykö lapsia tehdä lisää? Tai pidättäytyä hedelmöittävästä seksistä?
Viiden lapsen jälkeen voisi saada yhteiskunnan kustantamana sterilisaation joko miehelle tai naiselle. ;)

QuoteJos miehillä on asevelvollisuus ja vaihtoehtona siviilipalvelus, niin mikä vastaisi siviilipalvelusta naisten synnytysvelvollisuudelle?

Työpalvelu päiväkodissa, kehitysvammalaitoksessa tai vanhainkodissa?

JR

Äijäthän ne täällä jorisee naisten palstalla. Itselleni naisväen sielunelämä on jäänyt kovin hämäräksi, eikä taida täälläkään aueta.
Varmaan lapsenteko vastaa armeijan käyntiä hyvinkin ja siitä se iso työ vasta alkaakin. Äitiys ja vanhemmuus yleensäkin on minusta hyvin arvostettava tehtävä, jonka arvostusta pitäisi lisätä. En tarkoita mitään superäitiyttä, vaan tavallista arjen vanhemmuutta, jollaisesta näkisin olevan pulaa.
Oma äitini oli ja on edelleenkin tiukkapipo feministi, eikä sellaisen pojasta voi tulla muuta, kuin sovinisti. Telkkarissa oli joskus, että Kööpenhaminan pieni merenneito patsaan pään viemisestä epäiltiin anarkistifeministejä. Silloin keksin, että minäpoika ryhdynkin anarkistisovinistiksi. Ei minusta kuitenkaan tullut, kuin maltillinen sovinisti, koska en oikein osaa toivoa mitään pahaa kenellekään.

Blondihko Tihko

Mitä jos on niin järkyttävän huono nainen, ettei pysty synnyttämään eikä pääse hoitoalalle laki- ja persoonallisuussyistä?!  :-[ 

Täällä oikeasti pyörii muutama ns. jäärä, joiden mielipiteet naisten suhteen eivät juurikaan poikkea ääri-islamislaisista. Se on vähän hassua, mutta mielipiteenvapaus toki koskee kaikkia. Minä vaan en sitten viihdy sellaisessa seurassa jossa arvoni rankataaan jonnekin vuohen ja kastemadon välille.

Mikään aate tai ajattelumalli ei ole tänä päivänä uskottava/elinkelpoinen jos sitä kannattaa vain toinen sukupuoli.

Mr. Heat

Noooh, eivät suinkaan kaikki tällä foorumilla halua alistaa naisia.

Itse jumaloin naisia ja pyrin aina nostamaan heidät jalustalle.

Nuivat, ja täten fiksut naiset saava housunpunttini tutisemaan innostuksesta.

Jätän loput sanomatta jotta kukaan ei joudu punastumaan.
"Mistä tulikin mieleen, voiko aidosti kuulua Suvaitsevaistoon, jos omistaa muun kuin sekarotuisen koiran?"
- aha

Hippo

Quote from: Blondihko Tihko on 11.10.2009, 17:20:54
Mitä jos on niin järkyttävän huono nainen, ettei pysty synnyttämään eikä pääse hoitoalalle laki- ja persoonallisuussyistä?!  :-[ 

Täällä oikeasti pyörii muutama ns. jäärä, joiden mielipiteet naisten suhteen eivät juurikaan poikkea ääri-islamislaisista. Se on vähän hassua, mutta mielipiteenvapaus toki koskee kaikkia. Minä vaan en sitten viihdy sellaisessa seurassa jossa arvoni rankataaan jonnekin vuohen ja kastemadon välille.

Mikään aate tai ajattelumalli ei ole tänä päivänä uskottava/elinkelpoinen jos sitä kannattaa vain toinen sukupuoli.

Älä kuitenkaan lue kaikkea ihan rypyt otsalla. Arvelen, että täällä ei kuitenkaan porukka niin kovin sovinistista ole.

VHM

Täytyy aina muistaa, että jokaisessa yhteiskunnallisessa liikkeessä, työpaikassa ja yhteisössä on "seinät leveällä ja katto korkealla". Eli tiettyjen perusarvojen ulkopuolelle mahtuu suurtakin hajontaa eri kirjoittajien välillä. Tässä tapauksessa kannattaa myös huomioida, että palstalla vaikuttaa hyvin todennäköinen joukko trolleja / eri poliittisten liikkeiden toimijoita kirjoittamassa "hommalaisten" nimissä.

Vähän aihetta sivuten, en yhtään ihmettele, että esim. Perussuomalaiset eivät ole vedonneet naisiin niinkään voimakkaasti. Maalainen, "punaniskainen" lähestymistapa ei ole vedonnut minuunkaan, mutta se on ollut tähän mennessä ainoa kanava vaikuttaa tiettyihin isoihin kysymyksiin. Tässä kohtaa haluan mainita, että arvostan silti suomalaisia perinteitä ja mm. kansallista maataloustuotantoa. Näen kuitenkin keskeiset poliittiset tavoitteet tärkeämpänä, kuin poliittisten liikkeiden / muiden forumien edustajien vaihtelevat yksilölliset lähtökohdat.

Eli Homma-naiset (tiedän, että teitä on - jopa kokemuksen kautta): älkää säikähtäkö yksittäisiä juntteja. Teitä tarvitaan:)

Elisa

Täällä oikeasti pyörii muutama ns. jäärä, joiden mielipiteet naisten suhteen eivät juurikaan poikkea ääri-islamislaisista.

Minä en ole huomannut tällaista, vaikka aika paljon täällä pyörin. On kummallista, että sukupuolten välisten eroavaisuuksien tunnustaminen ja niiden arvostaminen tulkitaan usein pyrkimykseksi alistaa naista. Olen sitä mieltä, että naisten ja miesten väliset erot ovat maailman kiehtovin asia.

P.S. Minä olen todistetusti nainen.

Eve

En jaksa vieläkään ymmärtää, mitä väliä Homman kannalta on, onko hommalaisilla siellä housuissa tällainen vai tuollainen värkki. Päiväkodissa kurkistellaan toisten pöksyihin vertaillen eroja, täällä yritetään pelastaa Suomea hallitsemattomalta maahanmuutolta ja sen seurauksilta.
"On vakava asia, että niin moni ajattelee niin kuin Olli." - Satu Haapanen, vihr.