News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Siniristin Liitto

Started by Jouko Piho, 16.06.2018, 19:57:46

Previous topic - Next topic

dothefake

Olet kyllä niin sitkas yrittämään, että kannattajakortin tulet saamaan minultakin. Ajankohtaa en vielä osaa sanoa, mutta tulee kyllä.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Jouko Piho

Quote from: dothefake on 25.10.2018, 22:59:04
Olet kyllä niin sitkas yrittämään, että kannattajakortin tulet saamaan minultakin. Ajankohtaa en vielä osaa sanoa, mutta tulee kyllä.

Kiitos!

Jouko Piho

Neos ja Siniristin Liitto Helsingin Kirjamessuilla

Perjantai

Toinen messupäivä oli paljon parempi kuin ensimmäinen. Kirjoja meni enemmän ja saimme Siniristin Liiton kannattajakortteja kokoon 25, mikä on melko hyvä tulos. Siniristin Liitolla on nyt koossa 785 korttia.

Vaimoni Ritva oli mukana auttamassa.

Tänäänkin oli useita hyviä kontakteja ja keskusteluja eri henkilöiden kanssa. Mainittakoon heistä vaikka Timo Junkkaala, joka piti hyvänä asiana sitä, että me pidämme esillä kristillisiä kirjoja, koska Helsingin Kirjamessuilla ei ole muutoin juurikaan kristillisiä kustantajia mukana.

Mielenkiintoiset ajatuksenvaihdot oli myös erään Keskustaan kuuluvan miehen kanssa, joka suri sitä, että Keskusta on luopunut alkiolaisista juuristaan, mihin minä totesin, että Siniristin Liitto on täysin alkiolaisilla linjoilla.

Timo Valtosta tapasin useamman kerran ja joka kerta Timo muistutti: "Älkää antako periksi!" Vastaukseni oli aina sama: "Emme anna periksi!"

Kirjamessut jatkuvat vielä Helsingin Messukeskuksessa, Messuaukio 1, lauantaina 10-20 ja sunnuntaina 10-18. Neoksen osasto löytyy hallista 7 paikasta m 111.

Tervetuloa Helsingin Kirjamessuille tekemään kirjakauppoja, täyttämään kannattajakorttia tai muutoin vain tervehtimään meitä!

Lalli IsoTalo

Quote from: Jouko Piho on 25.10.2018, 22:15:58
Sitten paikalle tuli korttia täyttämään eräs Homma-foorumilainen ...

Onko tuossa kaksi kirjoitusvirhettä vai kolme? Kun suomalainen kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella, niin päteekö sama hommalaiseen?
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Jouko Piho

Quote from: Lalli IsoTalo on 26.10.2018, 22:42:49
Quote from: Jouko Piho on 25.10.2018, 22:15:58
Sitten paikalle tuli korttia täyttämään eräs Homma-foorumilainen ...

Onko tuossa kaksi kirjoitusvirhettä vai kolme? Kun suomalainen kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella, niin päteekö sama hommalaiseen?

OK. Siis hommaforumilainen on oikea muoto.

Jouko Piho

Lauantai

Kolmas messupäivä oli kirjojen myynnin osalta loistava ja Siniristin Liiton kannattajakorttejakin kertyi aika hyvin eli 22. Siniristin Liitolla on nyt koossa 807 korttia. Vaimoni Ritva oli mukana auttamassa.

Aloitin päivän viemällä Paavo Väyryselle lahjaksi viimeisimmän poliittisen ajankohtaiskirjani "Lopunaika 2", jossa on sivulla 130 kaksi kirjoitustani Väyrysestäkin.

Myös tänään oli useita hyviä kontakteja ja keskusteluja eri henkilöiden kanssa. Mainittakoon heistä vaikka erään entisen oppilaani vanhemmat, jotka kirjani Sanalastuja ostettuaan muistelivat aikaani Munkkiniemen ala-asteella ja sanoivat: "Sinä olit opettaja, jota me kunnioitimme."

Eräs Petteriksi esittäytynyt mies oli jännä tapaus. Hän tunsi minut. Kun kysyin, mistä hän tiesi minut, mies sanoi: "Sinähän olet julkkis." Kävi ilmi, että Petter oli omien sanojensa mukaan suvakki eli lähes kaikesta eri mieltä kuin minä. Siitä huolimatta mies täytti kortin, koska monipuoluedemokratiassa on hyvä olla eri vaihtoehtoja.

Jouduin eräässä vaiheessa myös vahtimestariksi, kun eräs nuori mies tuli kysymään minulta: "Pääseekö täältä mitenkään ulos?" Kirjamessut on kyllä aika iso ja labyrinttimainen tapahtuma, jossa eksyminen on täysin mahdollista. Sanoin miehelle, että mene tuosta eteenpäin ja sitten vasemmalle ja sen jälkeen portaita ylös, niin pääset tuloaulaan ja ulos.

Myynti oli tosiaan tänään hyvää ja varsinkin klassikkokirjaani "Outo tie" meni niin paljon, että jäljelle jäi vain yksi kappale. Niinpä päätin, että lähden vielä tänään hakemaan kotoani Loviisasta lisää Outo tie –kirjoja, jotta huomenna ei tarvitse myydä eioota.

Kirjamessut jatkuvat Helsingin Messukeskuksessa, Messuaukio 1, vielä huomenna sunnuntaina 10-18. Neoksen osasto löytyy hallista 7 paikasta m 111.

Tervetuloa Helsingin Kirjamessuille tekemään kirjakauppoja, täyttämään kannattajakorttia tai muutoin vain tervehtimään meitä!

Jouko Piho

Sunnuntai

Tänään 28.10.2018 oli Helsingin Kirjamessujen neljäs ja viimeinen päivä. Tämä sunnuntai ei ollut hyvä kirjojen myynnin eikä Siniristin Liiton kannattajakorttien keräämisen kannalta, mutta tänäänkin oli monia hyviä tapaamisia ja keskusteluja. Menihän kirjoja jonkin verran, mutta kortteja tuli kokoon vain seitsemän. Siniristin Liitolla on nyt koossa 814 korttia.

Heti aamulla tuli eräs nuori mies osastollemme kertoen lukeneensa minun haastatteluni aikoinaan Mesikämmenen blogissa. Mies halusi välttämättä ottaa selfien kanssani, "elävän legendan" kanssa, kuten hän sanoi.

Sen jälkeen kävin Paavo Väyrysen osastolla ja ostin hänen uusimman kirjansa "Terve Suomi". Kysyin, paljonko saan alennusta, kun olen tukenut häntä jo yli 7 vuotta. Sain 30 euron kirjan 20 eurolla.

Tein kolmisenkymmentä vuotta sitten opettajantyön ohessa iltaisin lehtimyyntityötä muutaman vuoden ajan. Tänään silloinen esimieheni Seppo Jokinen kävi tervehtimässä minua. Muistelimme menneitä ja Seppo kehui minua huippumyyjäksi. No, voitinhan minä mm. Floridan matkan, kun myin Gloria-lehteä niin maan vimmatusti.

Ruokailuun mennessäni törmäsin Matias Turkkilaan, jota en ole ennen tavannut. Matias on Perussuomalainen-lehden ja Suomen Uutiset -verkkolehden päätoimittaja sekä Hommaforumin perustajia. Meillä oli varsin hyvät keskustelut ajankohtaisista poliittisista kysymyksistä.

Kokonaisuutena Helsingin Kirjamessut oli hyvä kokemus: kirjoja meni tyydyttävästi ja paljon paremmin kuin Turun Kirjamessuilla, kannattajakortteja tuli kokoon 64 kappaletta ja antoisia kontakteja oli todella runsaasti.

Jouko Piho

Siniristin Liitto Kymen Suurmarkkinoilla Kotkassa

Olen mukana Kymen Suurmarkkinoilla Kotkassa tulevana viikonloppuna lauantaina 3.11.2018 klo 9-18 ja sunnuntaina 4.11.2018 klo 10-17. Paikka on Ruonalan halli Mussalontie 280.

Esittelen ja myyn kirjoittamiani ja toiminimeni Neoksen kustantamia kirjojani, joita on tällä hetkellä 11.

Kerromme samalla Siniristin Liitosta ja koetamme saada paljon kannattajakortteja puoluehankkeellemme.

Jos sinulla on mahdollisuutta tulla auttamaan minua, ilmoita asiasta minulle. Kaikki apu, vaikka vain osaksi aikaa, on tarpeen.

Tervetuloa Kymen Suurmarkkinoille tekemään kirjakauppoja, täyttämään kannattajakorttia tai muutoin vain tervehtimään meitä!

Jouko Piho

Siniristin Liitto Kotkassa

Olin tänään Siniristin Liiton pöytäpaikan kanssa Kotkassa Kymen Suurmarkkinoilla, jotka jatkuvat vielä huomenna sunnuntaina.

Päivä oli huono sikäli, että olin yksin, kirjoja ei mennyt ollenkaan ja kannattajakortteja kertyi vain kahdeksan. Siniristin Liitolla on nyt koossa 831 kannattajakorttia. Toisaalta päivä oli hyvä monien mielenkiintoisten tapaamisten takia.

Heti aamulla juttelin vieressä olevan Vihreiden teltan avustajamiehen kanssa, joka sanoi olevansa kristitty ja mukana ryhmässä nimeltä Armon Vihreät. Keskustelin myös erään naisen kanssa, joka sanoi olevansa Vihreiden ehdokas seurakuntavaaleissa. Oli mukava kuulla, että yleensä hyvin ateistivoittoisessa ja liberaalissa Vihreiden porukassa on myös kristittyjä.

Tänäänhän valittiin Vihreille uusi puheenjohtaja ja kuulinkin ennen valintaa, miten vieressä olevat Vihreät olivat vaalista hyvin jännnittyneitä. Pekka Haaviston valintaan tunnuttiin olevan tyytyväisiä.

Myös KD:n teltta oli lähellä ja sieltä havaitsin vanhan tuttuni Esko Almgrenin, jota kävin tervehtimässä ja kerroin samalla Siniristin Liitosta. Esko oli tekemässä vaalityötä veljenpoikansa puolesta, jota jututinkin ja joka vaikutti oikein asialliselta mieheltä.

Vastapäätä minun paikkaani oli Kokoomus, jolla oli sininen teltta ja sana Kokoomus keltaisella eikä valkoisella, mitä hiukan hämmästelin, kun se näytti niin ruotsalaiselta.

Paikalla oli kaksi Kokoomuksen raskaan sarjan poliitikkoa eli Ben Zyskowicz ja oikeusministeri Antti Häkkänen. Kävin tervehtimässä kumpaakin.

Muistutin Beniä siitä, että tapasimme viimeksi Hakaniemen torilla. Kun näin Benin jakavan Kettu-karkkeja, sanoin hänelle: "Tuohan sopii hyvin, että sinä jaat Kettu-karkkeja, koska sinä olet politiikan vanha kettu." Ben oli samaa mieltä ja sanoi, että juuri sen takia hän jakaa Kettu-karkkeja.

Kerroin oikeusministeri Häkkäselle Siniristin Liitosta, josta hän oli selvästi kiinnostunut ja otti antamani esitteet mielellään vastaan luvaten tutkia niitä. Tapasin Häkkästä ensimmäistä kertaa ja täytyy sanoa, että mies on erittäin ystävällinen ja fiksusti käyttäytyvä.

Myös Paavo Väyrynen oli markkinoilla mukana keräämässä kortteja Seitsemän Tähden liikkeelle. Kävin tervehtimässä Paavoa, jonka tapasin viimeksi viikko sitten Helsingin Kirjamessuilla, ja totesin, että mehän olemmekin näköjään jatkuvasti samoissa paikoissa.

Myös eräs hommaforumilainen kävi täyttämässä kortin, koska "hän oli luvannut tehdä niin". Kiva juttu.

Ant.v2

Piho on saanut viimeisen 1,5 kk:n aikana kokoon noin 470 korttia. Tahti on kiristynyt siis selvästi ja viimeisen 1,5 kk:n tahdille vuoden ympäri kortteja kertyisi vuodessa n. 3750. Tämäkin on tietysti vähemmän kuin vaadittavat 5000 kannattajakorttia.

Oletko Piho harkinnut Paavo Väyrysen tapaan ilmotusliitettä esimerkiksi juuri Maaseudun tulevaisuudessa? Paavohan sai tällä tapaa kortit kasaan presidentinvaaleissa. Ilmoitusliitteessä olisi tietysti mukana kannattajakortteja leikattavaksi ja postitettavaksi ja mukaan mahtuisi poliittista sanomaa. Lisäksi liitteessä tietenkin mainostettaisiin kirjallista tuotantoasi ja kerrottaisiin saamistasi profetioista, joiden mukaan sekä Harmageddonin taistelu että sinun noususi Suomen johtoon tapahtuvat lähikuukausien aikana.
"Siniset jatkaa täysillä" (Sampo Terho)

Jouko Piho

Quote from: Ant.v2 on 03.11.2018, 21:59:33
Piho on saanut viimeisen 1,5 kk:n aikana kokoon noin 470 korttia. Tahti on kiristynyt siis selvästi ja viimeisen 1,5 kk:n tahdille vuoden ympäri kortteja kertyisi vuodessa n. 3750. Tämäkin on tietysti vähemmän kuin vaadittavat 5000 kannattajakorttia.

Oletko Piho harkinnut Paavo Väyrysen tapaan ilmotusliitettä esimerkiksi juuri Maaseudun tulevaisuudessa? Paavohan sai tällä tapaa kortit kasaan presidentinvaaleissa. Ilmoitusliitteessä olisi tietysti mukana kannattajakortteja leikattavaksi ja postitettavaksi ja mukaan mahtuisi poliittista sanomaa. Lisäksi liitteessä tietenkin mainostettaisiin kirjallista tuotantoasi ja kerrottaisiin saamistasi profetioista, joiden mukaan sekä Harmageddonin taistelu että sinun noususi Suomen johtoon tapahtuvat lähikuukausien aikana.

Hyvä idea, mutta sen toteuttamiseksi ei ole varoja.

Jouko Piho

Siniristin Liitto Kotkassa sunnuntaina

Olin myös tänään Siniristin Liiton pöytäpaikan kanssa Kotkassa Kymen Suurmarkkinoilla.

Olin yksin. Vähän oli orpo olo, kun Vihreiden vieressä olevalla teltalla hyöri kahdeksan avustajaa.

Nihkeätä oli tänäänkin: kannattajakortteja kertyi vain kahdeksan eikä kirjojani mennyt yhtään. Siniristin Liitolla on nyt koossa 839 kannattajakorttia.

Mutta tänäänkin oli useita kiintoisia kontakteja.

Aloitetaan vaikka Kotkan valtuustossa ja kaupunginhallituksessa olevasta Perussuomalaisten Olli Kekkosesta, joka juttelujen lisäksi auttoi minua monissa älypuhelimen kameraan liittyvissä asioissa.

Oli myös hauskaa tavata ulkosalla Kivikylän makkaroita myyvä Sami Martikainen, joka tunnisti minut Facebook-tuttavuuden perusteella ja koska olen mukana hänen perustamassaan FB-ryhmässä "Erotaan EUsta Kansanliike", jossa on tällä hetkellä 3446 jäsentä.

Tänään tapahtui sellainenkin mukava juttu, että tapasin Jussi Halla-ahon kolmannen kerran tämän syksyn aikana. Jussi tuli tervehtimään, jolloin ehdotin, että koska viimeksi hän otti selfien Riihimäellä, niin nyt minä ottaisin meistä selfien, koska olen hankkinut vasta Riihimäen tapahtumaan jälkeen älypuhelimen. Kuvien oton jälkeen Jussi Halla-aho sanoi: "Olen sanonut monille ihmisille, että sinä olet ihailtavan sinnikäs henkilö." Kiitos Jussi! Myönnän, että olen sitkeä sissi, mutta ei ole muuta vaihtoehtoa.

Jouko Piho

Siniristin Liitto Seinäjoen Pohjalaisilla Suurmarkkinoilla 17.-18.11.2018

Olen mukana Pohjalaisilla Suurmarkkinoilla Seinäjoella tulevana viikonloppuna lauantaina 17.11.2018 klo 9-18 ja sunnuntaina 18.11.2018 klo 10-17. Paikka on Areena-halli, Kirkkokatu 23. Siniristin Liiton paikkanumero on 33 A.

Mukaan on tulossa muutamia avustajia. Kerromme Siniristin Liitosta ja koetamme saada paljon kannattajakortteja puoluehankkeellemme.

Esittelen ja myyn samalla kirjoittamiani ja toiminimeni Neoksen kustantamia uskonnollisia ja poliittisia kirjojani, joita on tällä hetkellä 11.

Jos sinulla on mahdollisuutta tulla auttamaan minua, ilmoita asiasta minulle. Kaikki apu, vaikka vain osaksi aikaa, on tarpeen.

Tervetuloa Seinäjoen Pohjalaisille Suurmarkkinoille tekemään kirjakauppoja, täyttämään kannattajakorttia tai muutoin vain tervehtimään meitä!

Jouko Piho

Siniristin Liitto Seinäjoella lauantaina

Olin tänään 17.11.2018 Seinäjoen Pohjalaisilla Suurmarkkinoilla Areena-hallissa kannattajakortteja keräämässä yhdessä Markus Karhun kanssa, joka olikin erinomainen apu.

Päivä oli erittäin onnistunut. Kirjojani meni kaupaksi 7 kappaletta, ja kannattajakortteja kertyi 50 eli yhtä vaille ennätys. Siniristin Liitolla on nyt koossa 895 kannattajakorttia.

Sanotahan niin, että pohojalaiset tuntuu olevan erilaista väkeä kuin Etelä-Suomessa. Täällä on koti, uskonto ja isänmaa enemmän voimissaan ja epäisänmaallisia liberaaleja ateisteja on vähemmän.

Olen majoitettuna muutaman kilometrin päässä olevassa Siirilän 150-vuotiaan maatalon päärakennuksessa. Paikka on mukavan kodikas, palvelu ystävällistä ja aamiainen runsas ja monipuolinen.

Kuvassa Jouko Piho ja Markus Karhu Seinäjoen Pohjalaisilla Suurmarkkinoilla 17.11.2018.

Maija Poppanen

^ Sun tiskis ei nyt varmaan ihan hirveän iso ole - mut silti - paljonko sulla tulee tuollaisessa Seinäjoen, tai Kotkan hallissa yhdelle kannatuskortille hintaa?

Jouko Piho

Quote from: Maija Poppanen on 17.11.2018, 22:46:24
^ Sun tiskis ei nyt varmaan ihan hirveän iso ole - mut silti - paljonko sulla tulee tuollaisessa Seinäjoen, tai Kotkan hallissa yhdelle kannatuskortille hintaa?

En ole laskenut enkä laske.

guest14874

Aika työlästä laskea, koska jokaisella messu/markkinapaikalla on eri hinta. Jokaiselle tapahtuma paikkakunnalle on eripituinen matka ja on myös yhden ja kahden päivän tapahtumia jotka vaativat yhden tai kaksi yöpymistä paikkakunnalla, käytännön syistä tai mukavuuden halusta.

Aika paljon muuttuvia tekijöitä.

Lalli IsoTalo

Quote from: Jouko Piho on 17.11.2018, 23:45:31
Quote from: Maija Poppanen on 17.11.2018, 22:46:24

En ole laskenut enkä laske.

"If you can't measure it, you can't improve it."
— Missä N, siellä R

Jouko Piho

Siniristin Liitto Seinäjoella sunnuntaina

Tulin juuri äsken takaisin Seinäjoelta. Takana on 861 km ja kaksi onnistunutta markkinapäivää Pohjalaisilla Suurmarkkinoilla Areena-hallissa.

Tänään minulla oli hyvinä avustajina Markus Karhu, Minna Flander, Joakim Terinen, Jukka-Pekka Järvi sekä paikalle tullut Erkki Latvala, joka jäikin auttamaan tunnin ajaksi.

Keräysaikaa oli tänään kaksi tuntia vähemmän kuin eilen, mutta saimme erittäin hyvän tuloksen tänäänkin eli 39 täytettyä kannattajakorttia. Koko viikonlopun tulos oli siis 89 korttia. Siniristin Liitolla on nyt koossa 934 kannattajakorttia.

Kun sain myydyksi myös neljä kirjaa, niin olin päivään hyvin tyytyväinen.

Jouko Piho

Siniristin Liitto Kuopion Savolaisilla Suurmarkkinoilla 24.-25.11.2018

Olen mukana Savolaisilla Suurmarkkinoilla Kuopiossa tulevana viikonloppuna lauantaina 24.11.2018 klo 9-18 ja sunnuntaina 25.11.2018 klo 10-17. Paikka on Kuopio-halli, Opistotie 4.

Kerromme Siniristin Liitosta ja koetamme saada paljon kannattajakortteja puoluehankkeellemme.

Esittelen ja myyn samalla kirjoittamiani ja toiminimeni Neoksen kustantamia uskonnollisia ja poliittisia kirjojani, joita on tällä hetkellä 11.

Tervetuloa Kuopion Savolaisille Suurmarkkinoille tekemään kirjakauppoja, täyttämään kannattajakorttia tai muutoin vain tervehtimään meitä!

Jouko Piho

Siniristin Liitto Kuopiossa lauantaina

Olin Siniristin liiton 2x2 metrin pöytäpaikan kanssa tänään 24.11.2018 Kuopion Savolaisilla Suurmarkkinoilla Kuopio-hallissa. En ottanut tällä kertaa telttaa mukaan, koska se vaatii isomman paikan, joka on 200 euroa kalliimpi.

Olin yksin ja sain kerätyksi 19 korttia, joka ei ole hyvä tulos, mutta ei järin huonokaan. Sain myös myydyksi kaksi kirjaani. Siniristin Liitolla on nyt koossa 971 kannattajakorttia.

Suhtautuminen oli aika lailla samanlaista kuin muuallakin Suomessa, paitsi että täällä kukaan ei sekottanut meitä Siniseen tulevaisuuteen eikä Väyrysen puoluehankkeeseen.

Uskovia tuli aika paljon juttusille, mikä on aina mukavaa ja rohkaisevaa.

Yksi erikoinen tilanne oli, kun eräs nuori mies alkoi ottaa valokuvia kirjapöydästäni ja varsinkin siitä kohtaa, missä oli kirjani Outo tie. Kysyin mieheltä, josko hän täyttäisi uuden puoluehankkeen kannattajakortin. "Ei", vastasi mies ja jatkoi: "Minä olen kyllä kuullut legendaarisesta ajattelijasta Jouko Pihosta." Sen sanottuaan mies lähti kiireesti pois.

Toinen kumma tilanne syntyi, kun eräs mies täytti pitkän taivuttelun jälkeen kortin, jolloin hänen vaimonsa ilmestyi paikalle ja sanoi vihaisesti huutaen: "Mitä hittoa sinä täällä teet? Laitoitko nimesi johonkin, pöljä?" Mies oli alistuneen näköisenä hiljaa. Sääliksi kävi tossun alla olevaa miestä.

Kaiken kaikkiaan päivä oli aika hyvä. Huomenna jatketaan toivottavasti vielä paremmin tuloksin, kun minulle on tulossa yksi avustaja.

Jouko Piho

Siniristin Liitto Kuopiossa sunnuntaina

Siniristin Liiton toinen päivä Kuopion Savolaisilla Suurmarkkinoilla meni hyvin. Minulla oli avustajana kuopiolainen Mia-Mari Nuotio, jonka tehokkaan työskentelyn myötä saimme kokoon 41 korttia. 1000 kortin raja meni myös rikki ja Siniristin Liitolla on nyt koossa 1012 kannattajakorttia.

Monet uskovat kävivät tänäänkin luonamme, kuten Juha Räsänen, joka näytti meille myös hienoa paitaansa, jossa luki komeasti "Straight Pride" vastapainona homojen Gay Pride –propagandalle.

Sain myös uuden asian, jota Siniristin Liiton tulee ajaa, kun tapasin erään vanhemman miehen, joka menetti kaiken 1990-luvun laman epäoikeudenmukaisessa jälkihoidossa, eli meidän tulee puolustaa näitä vääryyttä ja kohtuuttomuutta kokeneita yrittäjiä, niitä, jotka ovat vielä elossa, koska kymmenettuhannet tekivät itsemurhan. Katkeroitunut mies sanoi, että kukaan ei uskalla tehdä asialle mitään ja sen takia hän ei ole äänestänyt ketään 20 vuoteen. Sanoin miehelle, että kun me pääsemme valtaan, asia hoidetaan kuntoon.

dothefake

Minulle jäi tuosta tapauksesta yli 300.000 euron velat. Suutelin kyllä haulikkoa, mutta sillä hetkellä tuli mieleen, etten voi pettää pientä poikaani rahan takia. Nousin uudella yrityksellä, tosin toisten nimillä.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Jouko Piho

Siniristin Liitto Joensuun Joulumarkkinoilla 8.-9.12.2018

Olen mukana Joensuun Joulumarkkinoilla tulevana viikonloppuna lauantaina 8.12.2018 klo 9-18 ja sunnuntaina 9.12.2018 klo 10-17. Paikka on Joensuun Areena-halli Mehtimäenaukio 2.

Kerron Siniristin Liitosta ja koetan saada paljon kannattajakortteja puoluehankkeellemme.

Tervetuloa Joensuun Joulumarkkinoille tekemään kirjakauppoja, täyttämään kannattajakorttia tai muutoin vain tervehtimään!

Jouko Piho

Jako kahteen

Pian maailman ihmiset jakaantuvat kahteen ryhmään.

Kyse ei ole rikkaista ja köyhistä.

Eikä kyse ole globalisteista ja nationalisteista.

Eikä myöskään liberaaleista ja konservatiiveista.

Eikä edes kristityistä ja ei-kristityistä.

Jako menee näin: suurin osa maailman ihmisistä tulee seuraamaan tulevaa diktatuurista maailmanjohtajaa Antikristusta ja pieni osa ihmisistä ei seuraa häntä, vaan pysyy uskollisena oikealle Kristukselle Jeesus Nasaretilaiselle.

Osa kristityistäkin menee halpaan ja alkaa innokkaasti kannattaa uutta karismaattista supertähteä pitäen häntä tosissaan maailman pelastajana.

Lähes kaikki Suomen poliittiset puolueet kannattavat sellaista politiikkaa, joka johtaa Uuden maailmanjärjestyksen mukaisen yhden maailmanhallituksen syntyyn. Sen lisäksi syntyy yksi maailmantalous, yksi valuutta ja yksi maailmanuskonto.

Kaiken johdossa on antikristillinen ja demoninen johtaja, joka tulee vimmatusti vainoamaan aitoja uskovia, mutta hyväksyy joukkoonsa nimikristityt, jotka ovat valmiit ottamaan hänen pedonmerkkinsä ja kumartamaan häntä.

Suomessa tarvitaan politiikan suunnan muutos, jotta tältä tuhoon vievältä tieltä käännytään pois. Tällainen täyskäännös on tulossa.

Muutos vaatii ensiksi sitä, että Suomi eroaa eurosta ja EU:sta eikä liity Natoon. Sen jälkeen Suomen on syytä erota myös globalismia edistävästä ja kansallisvaltioiden vastaisesta YK:sta.

Jossain vaiheessa Suomi tulee eroamaan EU:sta eikä sen jälkeen liity koskaan tulevaan Antikristuksen johtamaan Maailman imperiumiin. Suomi tulee olemaan yksi harvoja maita, ellei ainoa, jossa Antikristuksella ei tule olemaan valtaa, joten Suomessa ei esim. järjestetä kaikkien ihmisten pakkosirutuksia eikä maailmanjohtajan pakkokumartamisia.

Jos kannatat esiin tuomiani ajatuksia, pyydän sinua antamaan tukesi uudelle kristilliselle ja isänmaalliselle puoluehankkeelle Siniristin Liitolle täyttämällä vaadittavan kannattajakortin. Tulostettava kortti löytyy seuraavasta linkistä: https://vaalit.fi/.../14806.../A6L-kokoinen+kannattajakortti.pdf . Täytetyt kortit voi lähettää osoitteeseen Jouko Piho Valkolammentie 26 c F 47 07910 Valko.

Jos sinulla ei ole tulostusmahdollisuutta, voin postittaa sinulle kortin tai kortteja, kun ilmoitat minulle osoitteesi.

Meidän on saatava eduskuntaan kristillisiä ja kansallismielisiä voimia, jotka voivat pysäyttää Suomen matkan kohti diktatuurista poliisivaltiota.

Shemeikka

Quotekymmenettuhannet tekivät itsemurhan.

Rohkenen epäillä, että ihan noin paljon ei ole noin 25 vuodessa tehnyt vararikon takia itsemurhaa.
Perustelen tällä: pahimmillaan 1500 ihmistä vuodessa on tappanut itsensä ja useamman vuoden on oltu noin 800 itsemurhassa/ vuosi. Edes neljännesvuosisadassa ei päästä "kymmeniin tuhansiin" itsemurhiin velkojen takia, korkeintaan jos mistään muusta syystä ei itsemurhia tehtäisi.

Kymmenet tuhannet luultavasti jäivät taloudelliseen loukkuun, mutta jäivät henkiin.

Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

Jouko Piho

Siniristin Liitto Joensuussa lauantaina

Olin tänään lauantaina 8.12.2018 keräämässä Siniristin Liitolle kannattajakortteja Joensuun Areenan Joulumarkkinoilla. Mukana hyvänä auttajana oli Mia-Mari Nuotio Kuopiosta.

Alku oli kovin nihkeää. Seuraavassa muutamia kuvaavia kommentteja. "Ei mikään kuitenkaan muutu." EU:sta eroamisesta: "Se on toivotonta." Kaiken huippu oli eräs nainen, joka osoitti päälakeaan ja sanoi kiivaasti: "Minä olen nyt tätä myöten täynnä politiikkaa, oli laji mikä tahansa."

Mutta pikku hiljaa alkoi tulla myös myönteistä suhtautumista, joten saimme lopuksi kerätyksi 34 korttia, mikä on aivan tyydyttävä tulos yleiseen kielteisyyteen suhteutettuna. Siniristin Liitolla on nyt koossa 1059 kannattajakorttia.

Kävin myös tervehtimässä Paavo Väyrystä, joka oli saanut vapaata omaishoitajan tehtävästä, ja oli paikalla vauhdittamassa oman puoluehankkeensa korttikeräystä.

Lalli IsoTalo

Quote from: Jouko Piho on 04.12.2018, 23:53:33

Maailma on aina jakautunut kahteen ryhmään: niihin, jotka jakavat maailman kahteen ryhmään, ja niihin jotka eivät.

Maailma ei ole mustavalkoinen.
— Missä N, siellä R

Jouko Piho

Siniristin Liitto Joensuussa sunnuntaina

Olin tänään 9.12.2018 yksin keräämässä kannattajakortteja Siniristin Liitolle Joensuun Joulumarkkinoilla.

Suhtautuminen oli jälleen enimmäkseen kielteistä, joten pidin kaiken jälkeen melko hyvänä tuloksena, että sain sentään 10 korttiin allekirjoitukset. Siniristin Liitolla on nyt koossa 1069 kannattajakorttia.

Laitanpa tähän muutamia reaktioita, niin tiedätte, miten kansa ajattelee.

Eräs mies totesi: "En täytä korttia. Ei me mahdeta mitään." Toinen mies sanoi: "En auta teitä. Tämä on niin peestä koko homma." Kolmas mies julisti varmana: "Ei siellä kukaan pysty mitään muuttamaan." Eräs nainen tokaisi: "En kannata, samoja paskoja ne on kaikki. Soinikin..."

Eli Suomi on täynnä politiikkaan ja poliitikoihin pettyneitä ja vihaisia ihmisiä, jotka eivät luota siihen, että mekään olisimme sen kummempia vaan pikemminkin samanlaisia roistoja kuin kaikki muutkin. Ja vaikka emme olisikaan, niin he eivät halua täyttää kannattajakorttia, koska emme me heidän mielestään pysty kuitenkaan muuttamaan mitään. Kaikki on jo menetetty.

Meidät siis teilataan toisten poliitikoiden tekojen takia jo ennen kuin me olemme ehtineet tehdä yhtään mitään.

Tämä ihmisten syvän pessimistinen toivon, elämänuskon ja luottamuksen menetys on kyllä jotain kauheaa, kun sen kohtaa. Sitä on ollut kaikkialla Suomessa, mutta nyt tänä viikonloppuna kaikkein eniten Joensuussa.

Tästä huolimatta meidän ei tule menettää toivoamme, vaan me jatkamme eteenpäin luottaen siihen, että muutos parempaan on mahdollista Suomessa ja että Suomessa puhkeava Jumalan antama uskonnolliskansallinen herätys toteuttaa tämän käännöksen parempaan.

Syksyn neljä kuukautta kestänyt kannattajakorttien valtakunnallinen keräämiskiertue on nyt ohi. Aloitin 4.8.2018, kävin 32 eri kertaa monien Suomen kaupunkien toreilla, kävelykaduilla, messuilla ja markkinoilla. Välillä oli kanssakerääjiä vähän, joskus enemmän ja toisinaan olin yksin.

Olisin tarvinnut enemmän mukanaolijoita, mutta tämä syksy meni nyt näin. Sillä mennään mitä on.

Jouko Piho

Quote from: Lalli IsoTalo on 08.12.2018, 21:13:28
Quote from: Jouko Piho on 04.12.2018, 23:53:33

Maailma on aina jakautunut kahteen ryhmään: niihin, jotka jakavat maailman kahteen ryhmään, ja niihin jotka eivät.

Maailma ei ole mustavalkoinen.

Tietyissä perusasioissa maailma on mustavalkoinen. Marxilainen ja Jumalan kieltävä ateistinen kulttuurirelativismi väittää toista, mutta Jumalaan uskova tietää, että jako kahteen on hyvin todellinen asia. Lopussa se käy selvästi ilmi, kun toiset menevät helvettiin ja toiset taivaaseen.