News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Siniristin Liitto

Started by Jouko Piho, 16.06.2018, 19:57:46

Previous topic - Next topic

Jouko Piho

Tule perustamaan uutta kansallismielistä konservatiivipuoluetta

Jos haluat muutosta Suomen nykyiseen politiikkaan ja olet sitä mieltä, että Perussuomalaisten rinnalle olisi hyvä saada toinen kansallismielinen ja konservatiivinen puolue muiden Euroopan maiden tapaan, olet tervetullut perustamaan ja rakentamaan tällaista uutta rohkean radikaalia isänmaallista puoluetta, jolle Suomi ja suomalaiset ovat tärkeämpiä kuin globalistisen raha- ja valtaeliitin Uuden maailmanjärjestyksen tavoitteet kansallisvaltioiden hävittämisestä, perinteisten arvojen tuhoamisesta ja yhden maailmanhallituksen poliisivaltiomaisesta kontrollivallasta.

Kärkitavoitteemme on haittamaahanmuuton nopea pysäyttäminen Unkarin tapaan, mutta sen lisäksi ajamme toki monia muita tärkeitä asioita, kuten Suomen ero eurosta ja EU:sta sekä siirtyminen itsenäiseen talousdemokratiaan, jossa Suomen valtio laskee itse liikkeelle tarvittavan rahan, Suomen markan.

Jos sinua kiinnostaa lähteä tähän uuteen puoluehankkeeseen mukaan, lähetä sähköpostia osoitteeseen [email protected], niin lähetän sinulle lisää tietoa.

Kim Evil-666

Älkääs nyt. Esittely ja alustus ovat kelvollisia, ainakin kun niitä vertaa erääseen toiseen hankkeeseen, jonka julkaisuvapaa ulostulo haki vertaistaan.

Veikkailen, että julkaisuvapaa-ryhmittymälle saadaan kova kilvoittelija kannatuskorttien keräyksessä.

Ei Piholta ainakaan yritystä puutu. Myös kirjalliset kyvyt ovat keskivertoa paremmat.

En valitettavasti voi/halua lähteä hankkeeseen mukaan, sillä tukeni halla-persuille on toistaiseksi voimassa. Toivotan kuitenkin onnea uudelle yritykselle ja erityisesti sille, että näytätte julkaisuvapaille närhen munat.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

Lalli IsoTalo

— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

stefani

Ei kai ole tarvetta vaihtaa projektin nimeä, eli Laillisuuspuolueesta olisi edelleen kyse?

Totti

Quote from: Jouko Piho on 16.06.2018, 19:57:46Tule perustamaan uutta kansallismielistä konservatiivipuoluetta

Ajatus uudesta konservatiivisesta puolueesta ei ole lainkaan huono. Suomesta pitkälti puuttuu sellainen ja sille olisi ilmiselvä kysyntä.

Miettikää, että kokoomus on olevinaan oikeistolainen konservatiivipuolue, mutta agenda on kuitenkin rajun globalistinen ja talouspolitiikka korporaatiososialistinen, eli pyrkii rakentamaan sosiaaliapujärjestelmää yrityksille erinäisten tukien, lainsäädännön ja ulosmyyntien kautta.

Muut puolueet ovat samalla lailla globalisteja, mutta vaihtelevasti vasemmalla ja moni painottaa voimakkaasti etujärjestöpolitiikkaa, missä vain omalle äänestäjäkunnalle pyritään luomaan etuja muiden kustannuksella.

Perussuomalaiset eivät ole globalistinen tai etujärjestöpuolue, mutta talouslinjaukset ovat sen verran epäselvät, ettei tiedä ovatko he vasemmalla, keskellä vai oikealla, vai kaikkea samaan aikaan?!

Persujen politiikka oli jo Soinin aikana varsin linjatonta enkä ainakaan vielä ole havainnut minkäänlaista ohjelman selkeytymistä Halla-ahon kanssa. Persujen rasitteena on myös ryvettynyt maine, joka luo valtavan ylämäen päästä vaikuttajapuolueeksi.

Pihon ajatus on siis varsin tervetullut, mutta ongelmaksi näen sen, että aina kun näitä hankkeita aletaan pykämään kasaan, juttu kiteytyy jonkinlaisen uskonnollisuuden ympärille. Itse en voi tukea hanketta, joka perustuu "kristillisiin arvoihin" ja / tai jossa on mukana kasa ryvettyneitä sekopäitä (onneksi Mäenpää on jo kuopattu).
Sosialisti on mätä ydintä myöten.
- kansanviisaus

Leostoa

Mielenkiintoinen idea tällaiset "kirittäjäpuolueet", kuten AfS Ruotsissa. Ohittavat niin sanotusti oikealta, ovat konservatiivisempia kuin konservatiiviset ja EU-kielteisempiä kuin EU-kriittiset, maahanmuuttokriittisempiä kuin maahanmuuttokriittiset.

Kokisin niin, että tällä hetkellä apajille tulo on hankalaa, Halla-aho on kuitenkin nyt asemissa jotka on saavuttanut kärsivällisen työn kautta, häntä pidetään luotettavana ja kaiken kukkuraksi valtaapitävät tuntuvat pelkäävän häntä mikä viittaa siihen ettei hän ole korruptoitunut. EU-kriittisyyden osalta hyväksyn ainakin itse vaihtoehdon jossa Brysselin valtaa vähennetään nykyisestä ja pitäydytään perinteisessä valtioliitossa. Pelkän EU-eron ajon sijaan kaipaisin ääripäiden eli EU-eron ja liittovaltiota kohti suuntaavan Brysselin perseennuolemisen vaihtoehtojen esiintuomista ja niistä äänestämistä (kuten olen jo parissa viestissä täällä maininnutkin).

Maahanmuuttokriittisyys on hyve, mutta en itse epäile Halla-ahon asennetta tässä asiassa ja hänen kykyään toimia olemassaolevien realiteettien puitteissa. Kuten tuon EU-kriittisyyden kanssa, olisi hyvä että yhden sateenvarjon alla kartotettaisiin tilannetta kulloisenkin tarpeen mukaan ja päädyttäisiin yhteisesti hyväksyttyyn näkemykseen, mikä määrittelee sitten puolueen kriittisyyden tason ja poliittiset tavoitteet.

Jos Halla-ahon PS:n puitteissa toimiminen ei ole "riittävän hardcorea", niin sitten ehdottomasti sitä omaa asiaa ajamaan, jos jengiä löytyy. Mielestäni on erittäin hyvä että saadaan kovemmatkin näkemykset esille ja puntariin. Äärilinjankin kaveri saattaa kuitenkin valita sen hieman maltillisemman jolla on luotettavuutta, näkyvyyttä ja jolla on pelotevaikutusta, kuin sen joka lataa tiskiin entistä kovempia näkemyksiä pystymetsästä. Toisaalta jengi saattaa olla jo kyllästynyt äärivaihtoehtoihin, joita myös KOK-KESK-DEM kansallista itsemurhaa ajavine politiikkoineen omasta mielestäni edustavat.

Älä husuta lähimmäistäsi!

Brandis

Quote from: Totti on 17.06.2018, 19:43:36Itse en voi tukea hanketta, joka perustuu "kristillisiin arvoihin"

Ilman tätä kommenttia, olisin likettänyt viestiäsi, sillä se sisälsi muuten monta hyvää pointtia.

Kristillisiin arvoihin tukeutuminen nimenomaan olisi minulle tärkeää. Ja yhä monikulttuuristuvassa Suomessa parhaiten puolustamme konservatiivisia aatteita nojaamalla kristilliseen perintöömme; muutenhan niin moni meille keskeisen tärkeä asia tulisi perusteltua vain mutu-periaatteella.

Jos viittaat tällä esim. kultaiseen sääntöön tai rakkauden kaksoiskäskyyn eli 'periaatteiden mukaan ihmisen tulisi rakastaa lähimmäistä niin kuin itseään ja Jumalaa yli kaiken. Lähimmäisille tulisi tehdä niin kuin ihminen haluaisi itselleen tehtävän. Käskyt on yhdessä tulkittu myös rakkauden kolmoiskäskyksi: ihmisen tulisi rakastaa Jumalaa, lähimmäistä ja itseään', joita ollaan uskonnollisista piireistä meillä ja muualla tulkittu maahanmuuttoa puoltavaksi, sanoisin, että nämä ovat hyvin tulkinnalle avoimia. Niitä voidaan tulkita myös sen mukaisesti, että suojellaan sitä, mikä on omaa, ei tuhota sitä. Maahanmuutto tuhoaa ja tuo alas, sulauttaa, kulttuureja ja tuottaa juurettomuutta. Koen, että näiden käskyjen sanomaa voidaan siis ymmärtää myös toisin kuin kannanotot evankelisluterilaisesta kirkostamme antavat olettaa..

stefani

Olisiko kukaan kiinnostunut poliittisesta ohjelmasta, johon kuuluisi kohtia, kuten: (1) Koulukiusaamisongelman ratkaiseminen kiusaajien aggressiivisemmalla huostaanotolla. (2) Armeijan korruption kitkeminen selvityksillä ja tutkimuksilla, ja maanpuolustuksen sabotointiin syyllistyvien upseerien tuomitseminen. (3) Kaunistelemattomat säästötoimenpiteet julkisen velkaantumisen pysäyttämiseksi.

Itse en enää pidä tunteisiin ja mielikuviin vetoavista jutuista joistain "konservatiivisista arvoista". Jotkin selkeämmät ja teknisemmät tavoitteet olisivat järkevämpiä.

Totti

Quote from: Brandis on 17.06.2018, 20:46:39
Quote from: Totti on 17.06.2018, 19:43:36Itse en voi tukea hanketta, joka perustuu "kristillisiin arvoihin"

Ilman tätä kommenttia, olisin likettänyt viestiäsi, sillä se sisälsi muuten monta hyvää pointtia.

Pitää varmaan täsmentää....

QuoteKristillisiin arvoihin tukeutuminen nimenomaan olisi minulle tärkeää. Ja yhä monikulttuuristuvassa Suomessa parhaiten puolustamme konservatiivisia aatteita nojaamalla kristilliseen perintöömme

Jos kristillisillä arvoilla tarkoitat työmoraalia, lainkuuliaisuutta, rehellisyyttä ja muita hyveitä, niin niitä en toki vastusta. Se mitä vastustan, on konfessionaaliset kristityt puoluehankkeet, missä raamattu kädessä halutaan tehdä politiikkaa.

Persuissakin on ollut aivan liikaa tällaista mm. Oinosen, Niikon ja Soinin myötä. Näillä on ollut tapana perustella kantansa uskonnolla ilman sen kummempia selityksiä.

En vastusta sitä, että uskovaiset ovat mukana politiikassa, mutta en itse voisi osallistua sellaisen puolueen toimintaan, joka tukeutuu uskontoon.

Syy on se, etten ateistina voi kannatta politiikkaa, joka ei perustu järkeilyyn. Myös silloin kun kanta on (mielestäni) oikea, sitä ei pitäisi perustella raamatulla vaan jollain järkevällä argumentilla. Jos se ei ole mahdollista, kanta pitää jättää lausumatta.

Toisekseen, politiikan pitäisi olla inklusiivista. Uskovainen puolue on määritelmällisesti klubi, joka sulkee ulos osan kannattajakunnasta: ellet usko samoihin harhoihin, et voi olla (aidosti) jäsen.

Tällaista puoluetta ei kannata edes perustaa koska jo lähtöasetelma on sellainen, ettei se koskaan voi menestyä. Pragmaattinen minä ei sen takia menisi mukaan puolueeseen, joka jo valmiiksi on asettanut lasikaton itselleen.

Jouko Piho on uskovainen mies, joka antaa ymmärtää, että hänen puoluehankkeensa tulee olemaan uskovainen liike. Onnea sillä tiellä, mutta suurin osa suomalaisista eivät tule äänestämään sellaista. KD on jo olemassa ja uskovaisia on ihan tarpeeksi muissakin puolueissa jos siihen jengiin haluaa mukaan.

Tämän sanoneena ymmärrän, että täysin julkiateistinen puolue ei myöskään ole optio koska sellainenkin leimautuu helposti fundamentalistiseksi, toiseen suuntaan.
Sosialisti on mätä ydintä myöten.
- kansanviisaus

Make M

Quote from: Jaska Pankkaaja on 17.06.2018, 21:51:28
Liityn heti mukaan jos fuhreriksi tulee itse Piho. Kansanjoukkoihin vetoavampaa ja asiallisenpaa miestä kun on kerrassaan mahdotonta löytää!!!1

Voi surku! Nyt jäin kansanjoukkojen ulkopuolelle kiviä potkimaan, koska Piho ei vetoa minuun.

Shemeikka

Suomi ei tarvitse vanhaa säilyttävää konservatiivipuoluetta vaan radikaalin muutospuolueen, joka särkee vanhan ja rakentaa uutta tilalle.

Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

Jouko Piho

Quote from: stefani on 17.06.2018, 19:19:18
Ei kai ole tarvetta vaihtaa projektin nimeä, eli Laillisuuspuolueesta olisi edelleen kyse?

Lähdemme liikkeelle eri nimellä. Nimeä ei ole vielä päätetty.

Jouko Piho

Quote from: Shemeikka on 17.06.2018, 22:46:48
Suomi ei tarvitse vanhaa säilyttävää konservatiivipuoluetta vaan radikaalin muutospuolueen, joka särkee vanhan ja rakentaa uutta tilalle.

Olen samaa mieltä. Kyseessä olisikin rohkean radikaali ja dynaaminen konservatiivipuolue, joka säilyttää arvokkaan ja särkee arvottoman.

O. M. Hietamaa

Quote from: Jouko Piho on 17.06.2018, 23:12:58
Kyseessä olisikin rohkean radikaali ja dynaaminen konservatiivipuolue, joka säilyttää arvokkaan ja särkee arvottoman.

Tuo ei ole aitoa konservatiivisuutta. Aito konservatiivi on sellainen, joka haluaa säilyttää myös arvottoman.

Jouko Piho

Quote from: O. M. Hietamaa on 18.06.2018, 00:12:19
Kyseessä olisikin rohkean radikaali ja dynaaminen konservatiivipuolue, joka säilyttää arvokkaan ja särkee arvottoman.

Tuo ei ole aitoa konservatiivisuutta. Aito konservatiivi on sellainen, joka haluaa säilyttää myös arvottoman.

Sitten olen erilainen konservatiivi. Tarkoitan konservatiivisuudella hyvien asioiden ja arvojen säilyttämistä ja kunnioittamista.

Puuha-Pepe

Hienoa @JoukoPiho , ja onnea yritykseen. Nykyiset puolueet ajattelevat vain omaa persettään ja puoluetukiaan, uutta putkeen vaan! 8)

törö

Quote from: O. M. Hietamaa on 18.06.2018, 00:12:19

Tuota kutsutaan muutosvastarinnaksi.

Jouko Piho

Uusi puolueeksi pyrkivä yhdistys perustettu

Tänään 20.6.2018 perustettiin Helsingissä uusi yhdistys, jonka nimeksi tuli Siniristin Liitto, joka on kristillisiä ja konservatiivisia arvoja rohkeasti esiintuova isänmaallinen ja kansallismielinen puolue, jolle Suomi ja suomalaiset ovat tärkeämpiä kuin kansainvälisen raha- ja valtaeliitin globalistiset pyrkimykset.

Puheenjohtajaksi valittiin eläkkeellä oleva luokanopettaja Jouko Piho.

Yhdistys on ilmoitettu Patentti- ja rekisterihallitukseen, josta saatavan hyväksynnän jälkeen alkaa 5000 kannattajakortin kerääminen, jotta yhdistys voisi tulla rekisteröidyksi poliittiseksi puolueeksi ennen vuodenvaihdetta, jotta ehdittäisiin mukaan ensi vuoden kevään eduskuntavaaleihin.

Yhdistys on varannut itselleen verkkotunnuksen www.siniristin-liitto.fi , josta osoitteesta avutuvat lähipäivinä yhdistyksen kotisivut.

Shemeikka

Wikipedia:
QuoteSiniristi oli Suomessa 1942–1944 toiminut avoimesti antisemitistinen ja fasistinen järjestö.

Taitaa olla harkitsemattomasti valittu nimi tuo Siniristin liitto. En usko profeetta Pihon fanittavan antisemitismia.

Siniristi-niminen päihdeongelmaisten yhdistyskin löytyy netistä. Ei juurikaan parempi kaima kuin fasistit.
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

koojii

Quote from: Shemeikka on 20.06.2018, 23:30:49
Wikipedia:
QuoteSiniristi oli Suomessa 1942–1944 toiminut avoimesti antisemitistinen ja fasistinen järjestö.

Taitaa olla harkitsemattomasti valittu nimi tuo Siniristin liitto. En usko profeetta Pihon fanittavan antisemitismia.

Siniristi-niminen päihdeongelmaisten yhdistyskin löytyy netistä. Ei juurikaan parempi kaima kuin fasistit.

Tuskin se nimi siinä on se jarruttava tekijä vaikka toisi mieleen itse siniuuvatit.

Hyvähän se on että löytyy erilaisia puolueita joista jokainen voi valita mitä kannattaa tai on kannattamatta.

Jotakin tekisi mieli sanoa siitä millaisiin menestysmahdollisuuksiin itse uskon Pihon uusimmalle puolueelle. Parempi kuitenkin olla hiljaa eikä taida ketään kiinnostaakkaan muiden arvailut.  :D

Histon

Foorumin uusille pari tutustumisvinkkiä:

https://hommaforum.org/index.php/topic,41303.0.html

http://hikipedia.info/wiki/Jouko_Piho#cite_note-10

https://hommaforum.org/index.php/topic,41303.480.html
QuoteJouko Pihon nelivaiheinen näkysarja 9.6.2011 Suomen tulevista kohtaloista

Pyysin Jumalalta nukkumaan mennessäni illalla 9.6.2011, että Jumala antaisi minun nähdä unta, jossa olisi sanoma. En nähnyt unta, mutta aloin nähdä ennen nukahtamistani näkyjä. Näin ja koin nelivaiheisen sarjan näkyjä ja ajatuksia.

1. vaihe: Näin paljon keltaista väriä, mikä muistutti elonkorjuun kypsää vaalean keltaisuutta. Tuli voimakkaana ajatus, että Jumalan elopellolla on nyt lähestymässä elonkorjuun ajat.

2. vaihe: Näin Suomen ja Viron liput vierekkäin. Koin vahvasti, että Suomen ja Viron kohtalonyhteydet tulevat kietoutumaan toisiinsa tulevina aikoina.

3. vaihe: Näin suur-Suomen kartan. Kartassa oli nykyistä suurempi Suomi, johon kuului nyky-Suomen lisäksi Viro, Karjala, Itä-Karjala (Aunus ja Viena), Kuola ja Petsamo. Koin selviönä, että tulevaisuudessa Pohjolaan syntyy em. maista ja alueista koostuva suur-Suomi, jolla on tärkeä merkitys meidän aikakautemme lopun eli ns. lopunajan historian vaiheissa.

4. vaihe: En nähnyt mitään, mutta koin voimakkaasti, että Suomen ja Saksan välillä tulee olemaan tulevaisuudessa enemmän poliittista ja taloudellista yhteyttä.

Jouko Piho   
Dear @realDonaldTrump, Sweden is immigration friendly, international & liberal. One of the most prosperous, richest, safest places on earth.

— Alexander Stubb (@alexstubb) 19. helmikuuta 2017

Histon

Wikipedia:

Taitaa olla harkitsemattomasti valittu nimi tuo Siniristin liitto. En usko profeetta Pihon fanittavan antisemitismia
[...]
No kyllä tätä samaa juutalaissalaliittosettiä löytyy sekä Piholta että natseilta. Edit. Lainaus korjattu

https://www.nykysuomi.com/2017/03/14/jouko-piho-rotschildien-suunnitelma-ihmiskunnan-orjuuttamiseksi/

NäkökulmaYleinen
Jouko Piho: Rotschildien suunnitelma ihmiskunnan orjuuttamiseksi
Toimittaja:  Jko -    14.3.2017 9

Luin 10.3.2017 ensimmäistä kertaa Henry Makowin sivulta venäläisestä valkoisen armeijan kenraalista, jonka nimi on kreivi Arthur Cherep-Spirodovich (1858-1926), joka vastusti vapaamuurareita ja Rotschildien maailmanlaajuista rahamonopolia.

Rohkea kreivi julkaisi v. 1926 kirjan nimeltä "The Secret World Government or The Hidden Hand" (Salainen maailmanhallitus tai Kätketty käsi), joka osoitti, että Rotschildit olivat hallinneet pankkien lisäksi myös politiikkaa vuodesta 1800 lähtien sellaisten nukkehallitsijoiden kuin Disraeli, Metternich ja Bismarck kautta.

Sellaiset poliitikot, jotka eivät halua alistua Rotschildien valtaan, tapetaan. On yhä selvempää, että pankkiirien tavoitteena on valkoisen rodun ja kristillisyyden syrjäyttäminen.

Päästäkseen tavoitteisiinsa Rotschildit järjestävät sotia. Kreivin kirjassa on ainakin minulle uutta tietoa se, että Rotschildit saivat aikaan myös Yhdysvaltain sisällissodan 1861-1865 pohjoisvaltioiden ja etelävaltioiden välille, koska he pelkäsivät, että yksi ja yhtenäinen Amerikka olisi heille liian voimakas. Sodan sytykkeenä käytettiin orjakysymystä, jota kiihdytettiin aina sotaan asti.

Cherep-Spirodovich
Cherep-Spirodovichin mukaan Amerikan sisällissodan lietsojina olivat nimenomaan Rotschildien johtamat juutalaiset pankkiirit ja vapamuurarit. Kreivi ei puhu juutalaisista yleensä eikä siis kaikista juutalaisista, vaan niistä, jotka edistävät Rotschildien illuminaattiagendaa. Kreivi vetoaakin kirjassaan oikeamielisiin juutalaisiin, että nämä vastustaisivat pahoja juutalaisia. Samoin kreivi myöntää, että monet ei-juutalaiset ovat myyneet itsensä tämän pahuuden palvelukseen.

Tämä on hyvin tärkeä asia huomata, koska juutalaisjohtoinen raha-ja valtaeliitti, joka kontrolloi suurinta osaa maailman hallituksista, käyttää erittäin ovelasti tunteellista sanaa "antisemitisti" jokaisesta henkilöstä, joka arvostelee heidän pahoja toimiaan. Sen mukaan minäkin olisin antisemitisti, vaikka minä olen suuri Israelin ystävä. Israelin ja tavallisten juutalaisten rakastaminen onkin erotettava Uutta maailmanjärjestystä ja Antikristuksen tuloa valmistelevista pahoista ja Saatanaa palvovista rahajuutalaisista. Jos tätä eroa ei tehdä, ollaan aikamoisessa sekasotkussa.

Antisemitismi-sanan käyttö onkin vain pankkiirijuutalaisten viekas taktiikka, jotta ihmisten huomio saataisiin suunnatuksi pois siitä, että Rotschildit suunnittelevat yhtä maailmanhallitusta ja maailman diktatuuria. Tässä yhteydessä voisi vielä mainita esimerkkinä sen, että jos minä arvostelen, kuten olen usein tehnyt, esim. Italian mafiaa sen pahoista teoista, niin ei se sitä tarkoita, että minä olisin jotenkin anti-italialainen eli italialaisia vastaan. Ei suinkaan, minä olen vain pahoja mafiaitalialaisia vastaan, mutta muutoin minä rakastan Italiaa ja italialaisia.

Sisällissodan aikana presidentti Lincoln alkoi painattaa omia Rotschildeista riippumattomia dollareita. Kun pankkiirit huomasivat, että Yhdysvallat on menossa kohti taloudellista itsenäisyyttä ja riippumattomuutta pankkien lainanannosta, he näkivät ainoaksi ratkaisuksi Lincolnin murhauttamisen. Tekoon löytyi fanaattinen vapaamuurari John Wilkes Booth.

Cherep-Spirodovich tiesi kirjansa julkaisemisen vaarat, kun hän kirjoitti: "Odotan Kätketyn käden (= vapaamuurarit) tuhoavan elämäni, koska olen paljastanut heidän pirulliset tekonsa ja uhkaavat suunnitelmansa. Mutta me emme voi yrittää pelastaa maailmaa ja levätä samalla turvassa. Kristillinen ja rodullinen velvollisuus pakottavat minut julkaisemaan tämän kirjan."

Pian näiden sanojen kirjoittamisen jälkeen kreivi murhattiin. Hänet löydettiin kaasuputki suussaan, jotta kuolema näyttäisi itsemurhalta. Murhaajat eivät tienneet, että kaasuntulo oli katkaistu. Siitä huolimatta oikeus teki päätöksen, että kyseessä on itsemurha.

Lähde: https://www.henrymakow.com/   
Dear @realDonaldTrump, Sweden is immigration friendly, international & liberal. One of the most prosperous, richest, safest places on earth.

— Alexander Stubb (@alexstubb) 19. helmikuuta 2017

Jouko Piho

Wikipedia:

1940-luvulla vähän aikaa vaikuttaneella Siniristi-järjestöllä ei ole mitään tekemistä vuoden 2018 uuden yhdistyksen kanssa, jos nimen alkuosa on samanlainen. Se olisi eri tilanne, jos nyt olisi olemassa tuon niminen natsijärjestö.

Siniristi-niminen raittiusjärjestö on hyvä asia, mutta myös eri asia, kun meidän nimemme on Siniristin Liitto.

stefani

Sinisestä rististä tuskin kannattaa ruveta irtisanoutumaan.

Kritisoisin tosin kyllä sinisen ristin liikakäytöstäkin. Eikö siitä synny vaikutelma, että vedotaan vain tunteisiin ja mielikuviin?

Jouko Piho

Kaikki ovat tervetulleita uuteen Siniristin Liitto –puolueeseen

Vaikka olemme vasta yhdistys, käytän sanaa puolue, koska emme ole mikä tahansa yhdistys, vaan nimenomaan poliittiseksi puolueeksi pyrkivä yhdistys.

Kaikki ovat tervetulleita rakentamaan uutta puoluetta, joka ei ole itsetarkoitus, vaan ainoastaan väline Suomen ja suomalaisten hyväksi ja yhdistämiseksi.

Kaikki tarkoittaa luonnollisesti niitä kaikkia, jotka jakavat konservatiivisen ja isänmaallisen arvomaailmamme ja päämäärämme. Ne jotka ovat täysin vastakkaista mieltä, ovat asiatasolla poliittisia vastustajiamme ja vihollisiamme, vaikka ihmisinä haluamme olla ystävällisissä suhteissa heidänkin kanssaan.

Kutsun siis periaatetasolla ja yleisesti kaikkia suomalaisia ja Suomen kansalaisia mukaan. Tehdään Siniristin Liitosta Suomen suurin puolue.

Tulkaa kaikki, miehet ja naiset, nuoremmat, keski-ikäiset ja vanhemmat, suomenkieliset, ruotsinkieliset, maahanmuuttajat, köyhät ja rikkaat ja siltä väliltä olevat, oppineet ja oppimattomat, uskovat ja ei-uskovat, ruumiillisen työn tekijät ja henkisen työn tekijät, teollisuustyöntekijät, maanviljelijät, virkamiehet, opiskelijat, kaupan alalla olevat, yrittäjät, taiteilijat, eläkeläiset, työttömät, kotiäidit, koti-isät, johtajat, keksijät, urheilijat, papit, pastorit, palveluammateissa olevat, poliisit, sotilaat, hoiva-ammateissa olevat ja kaikki nekin, joita en tässä luettelossa maininnut.

Tässäkin asiassa poikkeus vahvistaa säännön. En halua joukkoomme uusnatseja.

Lady Deadpool

Ohmigaad, pyritään pitämään ketju tasolla missä ei tarvitse heittää sitä perikseen. Ei sillä, että uskoisin teidän pystyvän siihen, mutta eipähän tarvitse sitten jälkikäteen itkeä.
Sarjavihaaja.

Eino P. Keravalta

Antaa ihmisten yrittää ja tehdä työtä haaveidensa ja visioidensa eteen.

Hyvä, että edes joku nostaa perseensä penkistä ja oikeasti tekee jotain - meitä nettinaureskelijoita kyllä riittää.

Onnea matkaan, Jouko & co!
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Uuno Nuivanen

Eino on idealisti, ei realisti, vaikka tahtoessaan sellaiseen kykeneekin.  ;)

Meidän junttien mielestä hölmöily nyt vaan on hölmöilyä. Tiedän, että tämänkin mielipiteen suv.. ööh... hyväksyvä Eikka sallii.

Eino P. Keravalta

Quote from: Uuno Nuivanen on 21.06.2018, 22:52:57
Eino on idealisti, ei realisti, vaikka tahtoessaan sellaiseen kykeneekin.  ;)

Meidän junttien mielestä hölmöily nyt vaan on hölmöilyä. Tiedän, että tämänkin mielipiteen suv.. ööh... hyväksyvä Eikka sallii.

Ehkäpä äänestäjät saavat sitten päättää, onko kyseessä hölmöily vai ei.

Toisaalta voi kysyä, ovatko äänestäjät siihen kypsiä: he ovat äänestämisellään osoittaneet olevansa sitä mieltä, että esimerkiksi Kokoomus, Keskusta, SDP ja Vihreät ovat varteenotettavia puolueita, vaikka tosiasiassa niiden kohdalla kyseessä on vaarallinen hölmöily.. jos olisi tilanne, että valittavana olisi vaikkapa Kokoomus tai Siniristin Liitto, äänestäisin toki jälkimmäistä, vaikka se jonkun mielestä hölmöilyä olisikin  ;)
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

newspeak

Näitä puolueita on jo nyt liikaa. On siniuuvattia ja Paavo Väyrysen faniklubia. Ei kiitos.