News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Siniristin Liitto

Started by Jouko Piho, 16.06.2018, 19:57:46

Previous topic - Next topic

Maija Poppanen

^ Aika kilpailtu ala sekin, kun joka toinen murhaaja hankkii omantunnon vapautusta perustamalla jonkun hörhöseurakunnan.

Jouko Piho

Quote from: Lalli IsoTalo on 15.09.2018, 22:03:48
Quote from: Jouko Piho on 15.09.2018, 21:37:04
Vaimo oli tosin kotona sydän sykkyrällä, mutta sitä onnellisempi, kun ukko tuli kotiin.

Miksi sinä teet mitä teet, Jouko?

Sisäinen kutsumus.

Jouko Piho

Quote from: Ant.v2 on 15.09.2018, 23:02:51
2,5:ssä kuukaudessa kortteja on kertynyt 354. Jos puolue aikoo saada 5000 korttia vuodessa kokoon (ja yhtään ainoaa ei hylättäisi), pitäisi kortteja olla koossa jo hieman yli 1000, jos siis keräysvauhti on tasainen.

Piho tietenkin jatkaa keräystä toisaalta politiikan palon ja toisaalta heikkojen matemaattisten kykyjen vuoksi.

Kun muille jo selvä lopputulos valkenee Piholle joskus keväällä, olisi minusta seuraava hyvä suunta Youtube. Piho on ihan hyvä puhuja ja hänen lähetyksensä voisivat saada paljonkin kuulijoita. Youtubesta ei myöskään saa estoa arvostelemalla homoavioliittoja toisin kuin jostain Uuden Suomen blogeista. Youtube-lähetykset voisi aloittaa vaikka heti, nehän varmasti tehostaisivat keräyskampanjaa eikä kotoakaan tarvitsisi olla poissa.

Esimerkiksi Junes Lokka on luonut kuuluisuutensa ennen kaikkea Youtuben kautta. Miksei samaan voisi yltää jossain määrin myös Jouko Piho?

Kortteja ei kerry tasaisen vauhdin mukaan vaan kiihtyvästi. Matemaattisissa kyvyissäni ei ole mitään vikaa.

Olen miettinyt itsekin Youtube-videoita. Voi olla, että teen niitä.

Jouko Piho

Quote from: simppali on 15.09.2018, 23:30:39
Otsikkoon vastaan,en tule.

Jouko Piho on sitkeästi yrittänyt, ja yrittää.

Pihon puolueen? sanoma on nippu huutoja joka suuntaan,ei uutta,ei erilaista ..rukouspiirejä , uskominen yliluonnollisen uuteen tulemiseen.

Laita Piho nyrkki pöytään ja sano: Tähän maahan ei ei tarvita yhtään Irakin passin saajaa,,oho se juna taisi mennä erään nykyisen puoluejohtajan toimesta vuonna 2008 ...ennen Pihon toista tulemista.

Kärkisanomamme on, että elintasopakolaisuus on lopetettava kokonaan.

Jouko Piho

Quote from: Uuno Nuivanen on 16.09.2018, 00:27:43
Muuta en tiedä, mutta Jouko ei selvästikään ollut matematiikanopettaja. Yrityksen puutteesta ei voi kylläkään häntä syyttää.

Olin luokanopettaja ja opetin aina myös matematiikkaa.

Jouko Piho

Quote from: dothefake on 16.09.2018, 00:52:42
Vaimo on varmaan saanut kärsiä, kun eläkemies ei pysy kotona.
Vaimo tukee minua tässä hankkeessa.

Jouko Piho

Quote from: Micke90 on 16.09.2018, 02:11:52
Quote from: Jouko Piho on 15.09.2018, 21:37:04
Teltallamme käytiin taas monenlaisia keskusteluja eri käsityskantoja edustavien ihmisten kanssa, mutta kiinnitin huomiota siihen, että paikalle tuli huomattavan paljon uskovia, enemmän kuin aikaisemmissa tapahtumissa. Tuli mieleeni, että Jyväskylästä on sanottu, että se on Suomen Ateena, mutta taitaapa kaupunki olla myös Suomen Jerusalem.

Aiotteko siis perustaa kansallismielisen vai uskonnollisen puolueen? Niin kuin Soinissa tai KD:ssa ei olisi tarpeeksi. Ei kiitos! En allekirjoita.  :facepalm:
Siniristin Liitto on kristillisiä arvoja kunnioittava kansallismielinen puoluehanke.

Jouko Piho

Quote from: Maija Poppanen on 16.09.2018, 18:05:27
^ Liittyisikö jotenkin siihen, et puoluejohtajien määrää rajoitetaan? Pakko sit perustaa oma yritys...

Omalta osaltani liittyy siihen, että en ole löytänyt poliittista kotia mistään. Yritystä on kyllä ollut.

Kun en löytänyt poliittista kotia, perustin oman poliittisen kodin.

Jouko Piho

Quote from: Shemeikka on 16.09.2018, 18:20:29
@Jouko Piho kun kerran olet uskovainen mies ja puhetaitoja on, niin perusta ennemmin oma kirkkokunta tai lahko. Niitä on Suomessa varmaan sadoittain, ja lisää mahtuu.

Taidat olla profeetallinen. Minulle tuli sama ajatus tänään mieleen. Olisin sitten sekä puolueen että seurakunnan johtaja.

Jouko Piho

Quote from: Uuno Nuivanen on 16.09.2018, 19:34:24
Tärkeintä on siis olla johtaja, der Führer.

On se, jos on kutsuttu johtajaksi. Jos laistaa johtajuuden, vaikka on siihen kutsuttu ja armoitettu, tekee väärin.

Jouko Piho

Siniristin Liitto Vantaalla

Olin tänään 16.9.2018 Siniristin Liiton teltan kanssa kannattajakortteja keräämässä Vantaalla Korson Maalaismarkkinoilla.

Minulla oli aamulla mukana yksi nimeään ja kuvaansa julkisuuteen haluamaton auttaja puolentoista tunnin ajan, mutta sen jälkeen olin yksin. Alussa oli vähän ankeaa ja kortteja tuli hitaasti, mutta sitten homma vilkastui ja lopulta kortteja kertyi aika mukavasti eli 26 kpl. Tällä hetkellä Siniristin Liitolla on koossa 380 korttia.

Päivä oli sään puoleen aika hyvä mitä nyt iltapäivällä satoi jonkin aikaa, mutta onneksi sade loppui aika pian.

Ihmisiä oli laidasta laitaan eli kovia vastustajia, mutta sitten myös innokkaita kannattajia, joista monet olivat lukeneet aiemmin kirjoituksiani netissä. Jopa Homma-foorumilta tuli pari kaveria allekirjoittamaan korttia.

Kun olin jo lopettelemassa, päätin mennä jututtamaan vastapäisen teltan leipomotuotteiden myyjää ja kysyin häneltä: "Jos minä ostan sinulta jonkin tuotteesi, niin täytätkö sinä kannattajakortin, mikä ei maksa mitään?" Hetken keskusteltuamme kävikin ilmi, että me olimme kaikesta samaa mieltä ja mies allekirjoitti kortin. Ostin sitten häneltä vaimolleni tuliaisiksi käpykakun, jonka jälkeen mies antoi vielä minulle kaupan päälle voilla leivotun rusinapitkon. Molemmat Viialan leipomon herkut olivat todella maukkaita. Vaimokin oli onnesta täpinöissään, kun vein hänelle vielä viereisen teltan virolaismiehen kauppaaman savustetun valkosipulijuuston.

Aivan lopussa Jumala lähetti luokseni auttavan enkelin, kun Alpo Toivainen auttoi minua teltan purkamisessa.

Kari Kinnunen

No jaa.

Mieluummin minä menestystä Piholle toivotan kuin uuvateille.

guest15586

Tällaisista hankkeista urpo, pöpilä ja muut tykkää. Nykymenoa vastustavien hajaannuksesta. Jos kuitenkin ryhmityttäisiin joukolla Perussuomalaisten taakse?

Maija Poppanen

Quote from: Kari Kinnunen on 16.09.2018, 21:00:57
No jaa.

Enemmän kuin uuvatteihin - vertaisin Pihon touhuja hartaan islaminuskoisen hölmöilyyn. Hyvällä säkällä ei pahaa tee - mut parempi, kun harjoittaa hartauttaan kotioloissa.

Jouko Piho

Quote from: Maija Poppanen on 16.09.2018, 21:05:48
Quote from: Kari Kinnunen on 16.09.2018, 21:00:57
No jaa.

Enemmän kuin uuvatteihin - vertaisin Pihon touhuja hartaan islaminuskoisen hölmöilyyn. Hyvällä säkällä ei pahaa tee - mut parempi, kun harjoittaa hartauttaan kotioloissa.

Usko ei ole vain yksityisasia vaan yhteiskunnallinen asia.

Jouko Piho

Quote from: Helmeri on 16.09.2018, 21:02:52
Tällaisista hankkeista urpo, pöpilä ja muut tykkää. Nykymenoa vastustavien hajaannuksesta. Jos kuitenkin ryhmityttäisiin joukolla Perussuomalaisten taakse?

Minä en voi ryhmittyä Perussuomalaisten taakse, koska hakemukseni Perussuomalaisten jäseneksi heinäkuussa 2017 hylättiin.

guest15586

Quote from: Jouko Piho on 16.09.2018, 21:37:55

Minä en voi ryhmittyä Perussuomalaisten taakse, koska hakemukseni Perussuomalaisten jäseneksi heinäkuussa 2017 hylättiin.

Tarkoitin tietenkin äänestäjien hajaantumista pikkuliikkeiden kannattajiksi. Kansalaispuolueesta olisi voinut jotain tulla, mutta tästäkin muodostui vain yhden miehen show ja äänestäjät olivat pelkästään Paavon vanhoja kannattajia.

Miniluv

Quote from: Jouko Piho on 16.09.2018, 21:37:55

Pistät kato salaa persunummeron kuponkiin...  ;D
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Jouko Piho

Quote from: Uuno Nuivanen on 16.09.2018, 22:27:06
Perussuomalaissa rukoustasi ei kuultu, etkä olisi päässyt Johtajaksi?

En olisi halunnut johtajaksi Perussuomalaisissa. Olisin vain halunnut olla mukana.

Lalli IsoTalo

QuoteJopa Homma-foorumilta tuli pari kaveria allekirjoittamaan korttia.

On synti ja häpeä tehdä kaksi kirjoitusvihrettä keskustelualustansa nimessä.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Jouko Piho

Quote from: Lalli IsoTalo on 16.09.2018, 23:44:24
QuoteJopa Homma-foorumilta tuli pari kaveria allekirjoittamaan korttia.

On synti ja häpeä tehdä kaksi kirjoitusvihrettä keskustelualustansa nimessä.

Niin on. Kadun tuhassa ja pyydän anteeksi suurta erhettäni.

Jouko Piho

Siniristin Liitto Hyvinkäällä ja Tuusulassa

Olen Siniristin Liiton teltan kanssa keräämässä kannattajakortteja Hyvinkään Suurmarkkinoilla Hämeenk. 1 lauantaina 22.9.2018 klo 9-17 ja Tuusulassa Keski-Uudenmaan Suurmarkkinoilla Hyrylän torilla sunnuntaina 23.9.2018 klo 10-16.

Tervetuloa käymään teltalla tervehtimässä meitä ja täyttämässä kannattajakorttia, jos et ole sitä vielä tehnyt!

Ilmoita minulle, jos voit tulla teltalle auttamaan korttien keräämisessä vaikka osaksikin aikaa.

l'uomo normale

Matkustelu varmaan käy kalliiksi. Otatteko vastaan rahallista avustusta?
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

Jouko Piho

Quote from: l'uomo normale on 17.09.2018, 20:59:43
Matkustelu varmaan käy kalliiksi. Otatteko vastaan rahallista avustusta?

Kyllä. Jos haluat antaa avustusta, voin antaa sinulle Siniristin Liiton tilinumeron. Voit ottaa yhteyttä yksityisviestitse tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen [email protected].

dothefake

Ovatko lupa-asiat kunnossa, ettei tule vaikeuksia?
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Jouko Piho

Quote from: dothefake on 17.09.2018, 23:35:26
Ovatko lupa-asiat kunnossa, ettei tule vaikeuksia?

Lupia ei tarvitse, kun en vetoa rahan saamiseksi julkisesti. Sellainen olisi ilman rahankeräyslupaa laitonta. Mutta jos joku haluaa itse avustaa, niin se on mahdollista. Voin tällaiselle kyselijälle ilmoittaa yksityisesti tilinumeron.

Jouko Piho