News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Siniristin Liitto

Started by Jouko Piho, 16.06.2018, 19:57:46

Previous topic - Next topic

Jouko Piho

Kristillisdemokraatit – tulkaa Siniristin Liittoon!

Hyvä kristitty suomalainen, tule mukaan kehittämään kristillisiä arvoja kunnioittavaa uutta puoluehanketta Siniristin Liittoa.

Siniristin Liitto on kristillisiin ja perinteisiin arvoihin perustuva kansallismielinen ja arvokonservatiivinen puolue, joka haluaa toimia kaikessa Suomen, suomalaisten ja oikeudenmukaisuuden puolesta.

Koska Euroopan unioni on kehittymässä kohti liittovaltiota, Siniristin Liitto ajaa Suomen eroa eurosta ja EU:sta eikä Natoon tule liittyä. Suomen tulee palata takaisin täyteen itsenäisyyteen.

Jos Suomi ei eroa EU:sta, lopputulema on se, että Suomi on pian osana maailmanlaajuista pahuuden imperiumia, jonka johdossa on hyvää miestä näyttelevä, mutta tosiasiallisesti erittäin pahantahtoinen diktaattori. Te KD:n jäsenet tiedätte kyllä, miksi tätä lopunajan tyrannia kutsutaan Raamatussa.

Siniristin Liitto haluaa myös Suomelle haitallisen laittoman maahanmuuton ja islamisaation nopeaa pysäyttämistä. Kristillinen rakkaus ei merkitse kenen tahansa Suomeen tunkeutuvan elintasopakolaisen täyttä elättämistä samalla kun monet Suomen omat kansalaiset ovat hädässä ja puutteessa. Nykyinen auttamistapa ei ole järkevää, kustannustehokasta eikä oikeudenmukaista.

Siniristin Liitto haluaa olla suomalaisia yhdistävä voima itsenäisyyden, kansallismielisyyden, oikeudenmukaisuuden ja perinteisten arvojen taakse.

Hyvä KD:n kannattaja, jos olet samaa mieltä näistä asioista, tule mukaan kristilliseen ja suomalaisista vastuuta kantavaan puolueeseen Siniristin Liittoon.

Jos haluat tulla mukaan, ota yhteyttä puheenjohtaja Jouko Pihoon yksityisviestitse tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen [email protected].

Hanketta tukevat henkilöt voivat tulostaa kannattajakortin osoitteesta https://vaalit.fi/.../14806.../A6L-kokoinen+kannattajakortti.pdf ja postittaa sen osoitteeseen Jouko Piho Valkolammentie 26 c F 47 07910 Valko.

Yhdistyksen kotisivut: www.siniristin-liitto.fi.

Jouko Piho

Quote from: Shemeikka on 26.07.2018, 15:20:30
Mihin sinä lähetät nämä kirjeet? Jos ne ovat vain Hommalla, niin ei kyllä ole tehokasta; kikkareet, kepulit ja Cosa Nostran väki tuskin lukee Hommaa.

On toki muuallakin kuin Hommalla. Omilla nettisivuillani (www.jouko-piho.fi), omilla Facebook-sivuillani ja Siniristin Liiton Facebook-sivuilla.

Jouko Piho

Quote from: Bona on 26.07.2018, 17:21:51
@Brandis , olisi kiinnostavaa kuulla hieman tarkemmin taustoja sille, miksi kiinnostuit tästä Pihon puolueesta.

Perussuomalaisethan eivät ole päässeet mittauttamaan kannatustaan uudessa puhdistetussa muodossaan, eikä perussuomalaisilla ole ministereitä. Mielestäni on aikaista tukea uutta puoluetta.

Toinen hämmentävä seikka on se, että olet aiemmin kritisoinut fundamentalistisen linjan kristittyjä, ja Piho edustaa jotain herätyskristillistä suuntausta (helluntai?). Ymmärtääkseni Pihon uskonnolliset käsitykset ovat olleet merkittävä este hänen toimimiselleen muissa puolueissa. Piho oli joskus kai Perussuomalaisten jäsen ja ehdokas, mutta ajautui ristiriitatilanteeseen - mitenhän asia olikaan, kertoisitko Jouko Piho tästä itse?

Taustani on helluntaiherätyksessä, mutta tällä hetkellä en kuulu mihinkään.

En ole koskaan ollut Perussuomalaisten jäsen enkä ehdokas. Hain Perussuomalaisten jäsenyyttä vuosi sitten, mutta minua ei hyväksytty jäseneksi.

Shemeikka

Quote from: Jouko Piho on 26.07.2018, 21:46:11
Quote from: Shemeikka on 26.07.2018, 15:20:30
Mihin sinä lähetät nämä kirjeet? Jos ne ovat vain Hommalla, niin ei kyllä ole tehokasta; kikkareet, kepulit ja Cosa Nostran väki tuskin lukee Hommaa.

On toki muuallakin kuin Hommalla. Omilla nettisivuillani (www.jouko-piho.fi), omilla Facebook-sivuillani ja Siniristin Liiton Facebook-sivuilla.

Suosittelen laajempaa näkyvyyttä. Esim tulostat paperille ja laitat kauppojen ilmoitustaululle. Helppo ja halpa tapa tavoittaa ihmisiä.

Vaalimainoksiakin saa laittaa kauppojen ilmoitustauluille, joten kaipa avoimet kirjeesikin.
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

Jouko Piho

Perussuomalaiset – tulkaa Siniristin Liittoon

Hyvä perussuomalainen tai perussuomalaisia äänestänyt, tule mukaan kehittämään kristillisiä ja perinteisiä arvoja kunnioittavaa kansallismielistä ja konservatiivista puoluehanketta Siniristin Liittoa, jos sinä et voi enää syystä tai toisesta äänestää Perussuomalaisia tai jos sinua ei ole hyväksytty Perussuomalaisiin jäseneksi.

Siniristin Liitolla ja Perussuomalaisilla ei ole suuria eroja eikä tarvitsekaan olla. Suomessa on kuitenkin hyvä olla kaksi kansallismielistä puoletta eikä vain yksi. Näin on muissakin maissa.

Mitä tulee eroihin, niin Siniristin Liitto on Perussuomalaisia kriittisempi suhteessa Euroopan unioniin. Emme halua vain kritisoida EU:ta, vaan haluamme yksiselitteisesti, että Suomi eroaa EU:sta. Tämän takia Siniristin Liitto ei osallistu Euroopan parlamentin vaaleihin, kuten Perussuomalaiset tekevät.

Ero EU:sta merkitsee myös eroa eurosta. Suomen tulee vapautua myös kansainvälisten yksityispankkien lainaorjuudesta ja alkaa laskea liikkeelle itse tarvittava raha eli Suomen markka. Tätä sanotaan talousdemokratiaksi. En ole havainnut Perussuomalaisten puhuvan talousdemokratiasta.

Siniristin Liitto on myös ehdottoman kielteinen Natoon nähden. Perussuomalaisten enemmistö on samaa mieltä, mutta esim. puheenjohtaja Halla-aho on Nato-myönteinen.

Maahanmuuttoon suhtautumisessa olemme ilmeisesti aika lailla samoilla linjoilla, mutta voi olla, että Siniristin Liitto on vielä perussuomalaisiakin jyrkempi haittamaahanmuuton ja islamisaation torjumisessa.

Siniristin Liitossa voivat myös uskovat olla paremmin kotonaan. Perussuomalaisissa on uskovilla joskus vähän ahdasta, kun ei-uskovat persut vierastavat heitä.

Hyvä Perussuomalaisten kannattaja, jos olet samaa mieltä näistä asioista, tule mukaan Siniristin Liittoon, joka haluaa toimia kaikessa Suomen, suomalaisten ja oikeudenmukaisuuden puolesta. Siniristin Liitto haluaa olla suomalaisia yhdistävä voima itsenäisyyden, kansallismielisyyden, oikeudenmukaisuuden ja perinteisten arvojen taakse.

Jos haluat tulla mukaan, ota yhteyttä puheenjohtaja Jouko Pihoon yksityisviestitse tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen [email protected].

Hanketta tukevat henkilöt voivat tulostaa kannattajakortin osoitteesta https://vaalit.fi/.../14806.../A6L-kokoinen+kannattajakortti.pdf ja postittaa sen osoitteeseen Jouko Piho Valkolammentie 26 c F 47 07910 Valko.

guest11919

Quote from: Jouko Piho on 26.07.2018, 21:48:57
Hain Perussuomalaisten jäsenyyttä vuosi sitten, mutta minua ei hyväksytty jäseneksi.

Miksei?

Maija Poppanen

Quote from: Bona on 27.07.2018, 18:06:24
Hain Perussuomalaisten jäsenyyttä vuosi sitten, mutta minua ei hyväksytty jäseneksi.

Miksei?

Josko Piho olisi sellainen tunnettu hörhö?

guest11919

^Muistelen sen liittyneen hörhöyteen, mutta oliko kyse salaliittohörhöydestä vai uskonnollisesta hörhöydestä, sitä en muista. Ajattelin, että Piho voisi kertoa tämänkin itse, niin emme ole minun heikkojen ja jo virheellisiksi osoittautuneiden muistikuvieni varassa.

Pihossa on hienoa suoraselkäisyys, tiedän hänen vastaavan tuohon kysymykseen rehellisesti ja siksi tuon kysymyksen esitinkin.

guest11919

Quote from: Jouko Piho on 27.07.2018, 17:59:13
Perussuomalaisissa on uskovilla joskus vähän ahdasta, kun ei-uskovat persut vierastavat heitä.

En ole huomannut tällaista. Suurin osa suomalaisista suhtautuu kirkkoon ja kristinuskoon perussuopeasti, ja siksi on poliittisesti järkevintä pitää mölyt mahassa, jos sattuu olemaan kovan linjan ateisti. Toki useita vuosia sitten tätä asiaa vasta harjoiteltiin, mutta mielestäni porukka on asettunut hyvin ruotuun puheenjohtajaa myöten. Toisaalta tilaa on meille hörhöillekin, kuten Laura Huhtasaarelle. Itse asiassa Huhtasaaren kreationismia on vaikea ylittää, jos poliittisesti uhkarohkeasta hörhöilystä puhutaan, joten Pihon jäseneksi pääsemättömyys on jo melkoinen suoritus. Mutta kuulkaamme itse Piholta lisää. 

Kari Kinnunen

Quote from: Jouko Piho on 27.07.2018, 17:59:13
Perussuomalaisissa on uskovilla joskus vähän ahdasta, kun ei-uskovat persut vierastavat heitä.

Jaa'a tuskinpa sen ahtaampaa kuin muuallakaan yhteiskunnassa, pikemminkin päinvastoin arvelen.
Ahdasta tulee siinä vaiheessa jos alkaa julistamaan kovin innokkaasti. Suomalaiset kun tykkäävät pitää noi yläkerran suhteet ihan omina asioinaan. Ihmiset tulee kyllä juttelemaan aiheesta ihan itse jos tuntevat tarvetta.

Brandis

No mutta Bona. Koen, ettei ole sopivaa lähteä ruotimaan 'salaliitto-/ hörhötasolta' ihmisen persoonaa tai poliittisia pyrkimyksiä keskusteluketjussa, jonka hän on perustanut poliittista (hyvää) agendaansa eteenpäin ajaen - mietin ainakin itse usein miten voisin auttaa toista ihmistä, en tuoda alaspäin. Ei sinun tarvitse olla samaa mieltä tarpeesta perustaa tai tarpeesta osallistua hankkeen eteenpäin viemiseen, mutta jonkinlaista diskriittiä käytöstä toisen hankkeen edistämispyrkimyksiin toivoisin.

Kiinnostuin Pihon hankkeesta todella hyvien teemojen vuoksi. Tällä pohjalla ja nämä asiat edellä, jos joskus jokin puoluehanke menestyisi, olisi se yhteiskunnan kannalta erityisen hyvä asia. Nykyisissä Perussuomalaisissa pidän heikkoutena uskonnollisuuden ja siihen perustuvien aatteiden vähäisen esiin tuomisen ja koen, että tulevaisuuden puolue (jos Perussuomalaiset eivät tätä linjassaan korjaa, ja epäilen, että haasteeseen nousevat), jolla uskottavasti identitaarisuuden puolesta taistellaan, on uskonnollinen. Uskonnollisuus tulee korostumaan  kun maamme vahvat uskonnolliset vähemmistöt kasvattavat kokoaan ja nousevat aktiivisemmin vaatimaan etujaan.

Samaan aikaan voidaan toki argumentoida sen puolesta, että maailma maallistuu, eivätkä uskonnot enää pelaisi niin suurta roolia, mutta olen tästä eri mieltä. Monimutkaistuvassa ja moniarvoistuvassa yhteiskunnassa tulevat korostumaan entisestään uskonnolliset painotukset ja uskonnollinen yhteisöllisyys.

On toki totta, ettei Perussuomalaisten kannatusta ole vielä vaaleissa mitattu, enkä ole lyönyt vielä omaakaan äänestyspäätöstäni lukkoon. Toivon Perussuomalaisille menestystä, mutta realistisesti arvioiden en oleta sen nousevan kovin paljoa yli 11-12 %, vaikka kuinka hyvin vaaleja edeltävästi kampanjoitaisiin. Uskon, että Perussuomalaiset tulevat päätymään oppositioon tulevaksi hallituskaudeksi. Siinä rinnalla voi aivan hyvin edistää muitakin puoluehankkeita, eikä vain laittaa kaikki usko ja toivo Perussuomalaisiin.

@Bona

Shemeikka

Veikkaisin, että Jouko Piho ei päässyt  Perussuomalaisten jäseneksi jatkuvan puolueesta toiseen hyppimisen takia, ei "hörhöilyn". Moniloikkareitten sitoutuminen puolueeseen ei välttämättä ole kovin luotettavaa.

Tämä on oma oletukseni, herrat ovat oman päätöksensä jollain perusteella tehneet.
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

guest11919

Sana hörhö tuli siis Maija Poppaselta - minun postauksessani taas oli itseironinen sävy, sillä kaikki täällä toki jo tietävät, että olen Pihoa pahempi hörhö tai "hörhö". Olen myös tukenut Huhtasaarta tällä palstalla ja äänestänyt häntä, joten kreationismin nimittäminen hörhöilyksi ei täältä katsottuna ole minkään laatuinen loukkaus. Itsehän olen varsin jyrkän linjan kreationisti.

Piho osannee kertoa itse, jos loukkaantui.

Maija Poppanen

Quote from: Bona on 27.07.2018, 18:37:16
Pihossa on hienoa suoraselkäisyys, tiedän hänen vastaavan tuohon kysymykseen rehellisesti ja siksi tuon kysymyksen esitinkin.

En minäkään hänen rehellisyyttään epäile. Veikkaan, et uskonsisarensa J. Tukiainen on samoilla linjoilla noissa näyissään: ihan varma oikeassaolostaan.

Silti hiukan hupaisaa - miten ylimielisiä tyypit on kuvitellessaan, et saa oikean tiedon taivaasta milloin mistäkin...

guest11919

Quote from: Brandis on 27.07.2018, 19:10:31
Samaan aikaan voidaan toki argumentoida sen puolesta, että maailma maallistuu, eivätkä uskonnot enää pelaisi niin suurta roolia, mutta olen tästä eri mieltä. Monimutkaistuvassa ja moniarvoistuvassa yhteiskunnassa tulevat korostumaan entisestään uskonnolliset painotukset ja uskonnollinen yhteisöllisyys.

Piho ja Halla-aho ovat eräässä suhteessa samanlaisia: kumpikaan ei (tietääkseni) kuulu kansankirkkoon, jonka aiemmasssa viestissäsi tässä ketjussa mainitsit suomalaisille tärkeäksi.

guest14928

Arvostan kyllä sitä että joku oikeasti tekee jotain muutakin kuin hokee parasta ennen 2009 -päivämäärän ohittaneita kultamuna ja yksittäistapaus läppiä anonyyminä tietokoneen ääressä, vaikken ole tämän projektin suhteen kovin optimistinen   :roll:

Jouko Piho

Quote from: Bona on 27.07.2018, 18:06:24

Miksei?
Ei sanottu syytä.

guest11919

Internet kertoi, että Pihon tämän näkemysten takia torjuneet puolueet olivat Kansallinen kokoomus ja Kristillisdemokraatit.

Persut eivät Piholle kelvanneet ennen viime vuotta.

Brandis

Quote from: Bona on 27.07.2018, 20:05:17
Quote from: Brandis on 27.07.2018, 19:10:31
Piho ja Halla-aho ovat eräässä suhteessa samanlaisia: kumpikaan ei (tietääkseni) kuulu kansankirkkoon, jonka aiemmasssa viestissäsi tässä ketjussa mainitsit suomalaisille tärkeäksi.

Ensimmäinen silti kokee uskonnollisuuden roolin yhteisössä ja sitä kautta poliittisesti tärkeäksi, sekä omaa henkilökohtaisen vakaumuksen, toinen on  uskontoihin nihkeästi suhtautuva agnostikko. Minusta eroa on silloin kuin yöllä ja päivällä eikä heitä voi verrata tällä tavoin toisiinsa. Uskon Jouko Pihon ymmärtävän kansankirkon roolin ja merkityksen säilyttämisen tärkeänä.

guest11919

Jos pitäisi veikata, kumpi noista kahdesta liittyisi ensin kansankirkkoon, valintani osuisi ilman muuta H-a:n kohdalle. Kannattaisi muuten lukea Moskeija&Kaupungin (joka oli tuonkin jutun palastellut yli kymmenen vuotta vanhoista Scripta-kirjoituksista) sijaan mieluummin Seurakuntalaista: https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/perussuomalaisten-uusi-puheenjohtaja-kristillisia-arvoja-puolustava-agnostikko/

Lainaus: Jussi Halla-aho, Seurakuntalainen

Quote– Olisin mielelläni sellaisen kirkon jäsen, jolla on jotain myönteistä annettavaa yhteiskunnalle. Koska olen uskonnottomuudestani huolimatta vankasti kiinni luterilaisessa perinteessä, voisin kuulua myös sellaiseen kirkkoon, joka arvostaa ja ylläpitää omaa perintöään.

Piho taas vaikuttaa olevan täysin tyytyväinen tilanteeseen, jossa hän ei ole minkään yhteisön jäsen. Olen sanonut ennenkin ja sanon nytkin, olkoot mielestäsi sopivaa tai ei: ihminen ei voi olla kristitty ilman yhteisöä. Ilman yhteisöä hänellä ei ole joukkoa, jossa kasvaa muiden huomioimisen ja jakamisen hyveissä; hän ei voi murtaa leipää kenenkään kanssa eli vastaanottaa sakramenttia; karismaattisen kristinuskon kohdalla olisi erittäin tärkeää myös asettaa saamansa profetiat yhteisön arvostelun alle. On suorastaan hengellisesti vaarallista elää kristittynä ilman seurakuntaa.

kgb

Pasta loppuu sitten heti alkuunsa tai nyppään keittäjiltä pään irti juurineen ja laitan banaanilaatikkoon määräämättömäksi ajaksi.
Turhaan ne politrukit huutaa ja hossuu,
Suomessa ei elä vinkkelitossu.

Jouko Piho

Vihreät – tulkaa Siniristin Liittoon!

Hyvä Vihreiden kannattaja, tule mukaan kehittämään kristillisiä ja perinteisiä arvoja kunnioittavaa isänmaallista ja konservatiivista puoluehanketta Siniristin Liittoa, jos olet kyllästynyt Vihreiden ääriliberaalisuuteen, missä varsinaista ympäristöaatetta on enää jäljellä hyvin vähän.

Siniristin Liitto kannattaa järkevää luonnonsuojelua, ei hurmoksellista vihreysuskontoa.

Jo Raamatun alkulehdillä on kehotus, että ihmisten tulee viljellä ja varjella maata. Siis molempia tarvitaan. Pelkkä varjelu ei riitä, pitää olla myös ihmisten vastuullista toimintaa.

Ennen kaikkea maata ja vettä tulee varjella myös ylikansallisilta suuryrityksiltä, jotka hamuavat Suomeenkin tekemään voittoa ympäristöstä ja veroista välittämättä.

Hyvä Vihreiden kannattaja, jos olet samaa mieltä näistä asioista, tule mukaan Siniristin Liittoon, joka haluaa toimia kaikessa Suomen, suomalaisten ja Suomen luonnon puolesta.

Jos haluat tulla mukaan, ota yhteyttä puheenjohtaja Jouko Pihoon yksityisviestitse Facebookissa tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen [email protected].

Jouko Piho

Quote from: Bona on 28.07.2018, 00:41:29
Internet kertoi, että Pihon tämän näkemysten takia torjuneet puolueet olivat Kansallinen kokoomus ja Kristillisdemokraatit.

Persut eivät Piholle kelvanneet ennen viime vuotta.

Kyselin Perussuomalaisten jäsenyyttä alustavasti jo marraskuussa 2010. Kun sain tietää, että minä en voi päästä eduskuntavaaliehdokkaaksi, koska Uudenmaan lista on täynnä, kuten Timo Soini kertoi minulle tekstiviestissään, niin päätin mennä Itsenäisyyspuolueeseen, jonka ehdokkaana olinkin kevään 2011 eduskuntavaaleissa.

Sain sitten monia vuosia myöhemmin kuulla silloiselta Perussuomalaisten paikallisjohtajalta Loviisassa, että jos minä olisin hakenut marraskuussa 2010 Perussuomalaisten jäsenyyttä, he eivät olisi hyväksyneet minua jäseneksi.

Joten väite, että "Persut eivät Piholle kelvanneet ennen viime vuotta" ei pidä paikkaansa, vaan asia on päinvastoin.

Jouko Piho

Quote from: Bona on 28.07.2018, 00:41:29

Myös Keskusta.

Jouko Piho

Tule auttamaan korttien keruussa tai täyttämään oma korttisi

Siniristin Liiton kannattajakorttien keräys myös toreilla ja markkinoilla alkaa nyt tosissaan. Onko sinulla mahdollisuutta tulla auttamaan meitä vaaliteltalle alla oleviin paikkoihin joko koko ajaksi tai osaksi aikaa?

La. 4.8. 2018 klo 9-17 Malmin Elomarkkinat, Ylä-Malmin tori, Helsinki.
Su. 5.8.2018 klo 10-16 Hakaniemen maalaismarkkinat, Hakaniemen tori, Helsinki.

Jos et voi toimia korttien kerääjänä, olet tervetullut teltalle meitä tervehtimään sekä täyttämään oman korttisi. Jos pääset mukaan kerääjäksi, ilmoita siitä etukäteen Jouko Piholle.

Teltalla on myös myytävänä Jouko Pihon kirjoja.

Beenari

Quote from: Jouko Piho on 28.07.2018, 16:26:40

Kyselin Perussuomalaisten jäsenyyttä alustavasti jo marraskuussa 2010. Kun sain tietää, että minä en voi päästä eduskuntavaaliehdokkaaksi, koska Uudenmaan lista on täynnä, kuten Timo Soini kertoi minulle tekstiviestissään, niin päätin mennä Itsenäisyyspuolueeseen, jonka ehdokkaana olinkin kevään 2011 eduskuntavaaleissa.

Eli toisin sanoen, et ollut liittymässä Perussuomalaisiin siksi että koet olevasi Perussuomalainen, vaan siksi että pääsisit eduskuntaan.
"Hölmöä miettiä, mikä maan tai maapallon tila on sadan vuoden kuluttua. Meistä kumpikaan ei ole silloin enää elossa"
- Antti Rinne (SDP)

Jouko Piho

Quote from: Beenari on 31.07.2018, 14:35:47
Quote from: Jouko Piho on 28.07.2018, 16:26:40

Eli toisin sanoen, et ollut liittymässä Perussuomalaisiin siksi että koet olevasi Perussuomalainen, vaan siksi että pääsisit eduskuntaan.

Koin, että voisin kannattaa samoja asioita kuin Perussuomalaiset. Kuka nyt on Perussuomalainen ennen kuin on edes jäsen. Mutta myös ehdokkuus oli tärkeää, että voisi päästä vaikuttamaan asioihin muutenkin kuin vain vuosia kirjoittamalla.

dothefake

Äänestämällä persuja ennen liittymistäni kuvittelin olevani perussuomalainen. Olin väärässä.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Jouko Piho

Siniristin Liiton teltta Helsingin toreilla viikonloppuna

Olen Siniristin Liiton teltan kanssa kannattajakortteja keräämässä viikonloppuna seuraavasti:

La. 4.8. 2018 klo 9-17 Malmin Elomarkkinat, Ylä-Malmin tori, Helsinki. Su. 5.8.2018 klo 10-16 Hakaniemen maalaismarkkinat, Hakaniemen tori, Helsinki.

Jos pääset, tule teltalle tapaamaan ja korttia täyttämään.

Teltalla voi myös ostaa kirjoittamiani kirjoja.

Jouko Piho

Siniristin Liiton kannattajakorttien keruukiertue

Ohessa on uusin tori- ja markkinakiertueen aikataulu. Tilanne elää kaiken aikaa, joten muutoksia voi tulla.

Ilmoita minulle, jos voit tulla jollekin torille tai toreille auttamaan korttien keräämisessä.

La. 11.8.2018 klo 8-15 Kouvolan Kauppatori.
La. 18.8.2018 klo 8-16 Tammelantori Tammelanpuistok. 24 Tampere.
La. 25.8.2018 klo 10-17 Loviisan Wanhat talot, Karlskronabulevardi.
Su. 26.8.2018 klo 10-17 Loviisan Wanhat talot, Karlskronabulevardi.
La. 1.9.2018 klo 7-16 Lahden Kauppatori, Kirkkokatu 16.
La. 8.9.2018 klo 7-15 Jyväskylän kävelykatu.
La. 15.9.2018 klo 7-15 Töölön tori Helsinki.
Su. 16.9.2018 klo 10-16 Korson Maalaismarkkinat Vantaa, Urpiaisentie 14.
La. 22.9.2018 klo 8-18 Myyrmäen tori Vantaa.
Su. 23.9.2018 klo 10-16 Keski-Uudenmaan suurmarkkinat. Hyrylän tori, Hyryläntie 13, Tuusula
La. 29.9.2018 klo 8-15 Hämeenlinnan tori.
Pe. 5.10.2018 klo 10-18 Turun Kirjamessut.
La. 6.10.2018 klo 10-18 Turun Kirjamessut.
Su. 7.10.2018 klo 10-17 Turun Kirjamessut.
Pe. 12.10.2018 klo 12-18 Turun kävelykatu.
La. 13.10.2018 klo 9-15 Turun kävelykatu.
La. 20.10.2018 klo 7-14 Porin Kauppatori.
To. 25.10.2018 klo 10-20 Helsingin Kirjamessut.
Pe. 26.10.2018 klo 10-20 Helsingin Kirjamessut.
La. 27.10.2018 klo 10-20 Helsingin Kirjamessut.
Su. 28.10.2018 klo 10-18 Helsingin Kirjamessut.
La. 3.11.2018 Kymen suurmarkkinat Kotka.
Su. 4.11.2018 Kymen suurmarkkinat Kotka.
La. 10.11.2018 Savolaiset suurmarkkinat Kuopio.
Su. 11.11.2018 Savolaiset suurmarkkinat Kuopio.
La. 17.11.2018 Pohjalaiset suurmarkkinat Seinäjoki.
Su. 18.11.2018 Pohjalaiset suurmarkkinat Seinäjoki.
La. 24.11.2018 klo 7-16 Hietalahden tori Helsinki.
La. 1.12.2018 klo 7-14 Porvoon Kauppatori.
La. 8.12.2018 Areenan joulumarkkinat Joensuu.
Su. 9.12.2018 Areenan joulumarkkinat Joensuu.