News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Tuukka Kurulle kenkää PS-nuorista

Started by Beenari, 14.04.2018, 02:37:52

Previous topic - Next topic

Vaikuttaako Tuukka Kurun potkiminen pois PS-nuorista perussuomalaisten kannatukseen?

Erottaminen lisää persujen kannatusta.
40 (13.1%)
Erottaminen ei vaikuta persujen kannatukseen.
187 (61.1%)
Erottaminen vähentää persujen kannatusta.
79 (25.8%)

Total Members Voted: 306

Voting closed: 14.05.2018, 10:15:48

Emo

Quote from: l'uomo normale on 14.04.2018, 08:33:23
Ihan hyvä jos Suomeen saataisiin ihan oikea järjestäytynyt salonkiäärilaitaoikeisto mukaan kunnallis- ja valtakunnanpolitiikkaan.

Samaa mieltä. Olisi jokaiselle selkeästi eriteltynä jotakin, eikä toimittajaretardien enää tarvitsisi natsitella esim. minua ja kaltaisiani, kun oikeat natsit olisivat selkeästi omana porukkanaan esillä. Mediapellet voisivat aina halutessaan yrittää räkäklimppiosumaa suoraan niihin.

Skeptikko

Quote from: Lalli IsoTalo on 14.04.2018, 13:13:00
Äänestysvoittoon tarvitaan jotain mitä meillä ei vielä ole: tavoitteesta samanmielisten yhtenäisyyttä.

Tästä syystä suosittelen kaikille ensinnäkin pyrkimään itse käyttäytymään siten, ettei olisi omiaan aiheuttamaan eripuraa ja toisaalta myös sietämään sitä, ettei kaikesta voi olla kaikkien kanssa samaa mieltä ja että joku sanoo joskus jotain loukkaavaa.
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: junakohtaus on 14.04.2018, 12:57:16Oikeastaan ainoa rutinani aihe on, että älkää kiltit väittäkö olevanne jokin ihmeellinen yhtenäisyys ja varsinkaan älkää tulko mulle kertomaan, että yhtenäisyyden (tm) nimissä mun pitää fanittaa ja erikseen tukea kaikkia tyyppejä, jotka täältä katsoen lähinnä sekoilevat.

Täältäkin katsoen eräät täällä toisinaan sekoilevat, molemmilla puolilla nuivuutta.

Ja olen erittäin samaa mieltä siitä, että keskiluokka pitäisi saada mukaan haittamaahanmuuton vastustajiksi, jos äänestämällä aiotaan vielä saada muutoksia aikaan. Pidän äänestämistä parempana vaihtoehtona kuin suomalaisten tappamista sisällissodassa.

Äänestysvoittoon tarvitaan jotain mitä meillä ei vielä ole: tavoitteesta samanmielisten yhtenäisyyttä.

Ilman vihollista - tai ehkä sen avulla - "hajoita ja hallitse" tuntuu kuitenkin olevan scenemme akilleen kantapää.

Hohoijaa mitä hevonpaskaa.

Vaalivoitton tarvitaan vain  ja ainoastaan äänestäjien tuki. Isoin äänisaalis joka etsii kotiaan tulee työväenluokalta ja nukkuvilta. Kaikki sekoilut ja politiikan vältteleminen loppuunasti on este vaalivoitolle. Jos herra kurulla ei ole ollut mitään mielipiteitä asiakysymuksiin niin poispotkiminen ei ole tappio.
Vaalivoittoon tarvitaan vain ja ainoastaan jotain sellaista, joka saa äänestäjät uurnille.

Hakkapeliitta

Minä toivon vilpittömästi, että etnonationalistit perustaisivat oman puolueen. Valitettava tosiasia on, että kaikkia ei voi miellyttää, ja jos yrittää miellyttää sekä etnonationalisteja, että maahanmuuttoon lähinnä talousperäisesti suhtautuvia, ei loppujen lopuksi miellytä kumpiakaan.

Kahdella eri puolueella olisi huomattavasti korkeampi äänestyspotentiaali kuin yhdellä.
Monikulttuurisuus on aivan ihana asia. Se on yksi tärkeimmistä rikkauksista. Jotta se säilyy rikkautena, koulussa täytyy olla enemmän resursseja.

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: Skeptikko on 14.04.2018, 13:28:51

Tästä syystä suosittelen kaikille ensinnäkin pyrkimään itse käyttäytymään siten, ettei olisi omiaan aiheuttamaan eripuraa ja toisaalta myös sietämään sitä, ettei kaikesta voi olla kaikkien kanssa samaa mieltä ja että joku sanoo joskus jotain loukkaavaa.
Äänestysvoitton tarvitaan ja jopa edellytetään äänestäjien tukea. Jokainen nuiva voi pitää omaltaosaltaan huolen että se nuivin vaihtoehto on myös paras vaihtoehto yhteisten asioiden hoitoon, ja syy mennä vaaleissa äänestämään.

Arvoton

Voutila ei ole minua vakuuttanut siitä lähtien, kun hänet valittiin. En aiemmin tiennyt äijästä. Hänet siis valittiin yleisessä kokouksessa ja sen kokouksen väki kait enimmäkseen on sellainen, joka valitsi aika "siniseltä" vaikuttavan miehen edustamaan itseään. Siis minä en ihmettele Tuukan erottamista. Voihan mm. olla, että nimekäs Tuukka koettiin myös uhaksi, eikä pelkästään kerettiläisenä.

Koittakaamme pitää mielessä, ettei PS-nuoret ole sama asia kuin Persut.

Jussi itse selosti kantaansa asiaan "suomalaisuuden määrittely" Persujen YouTube-kanavalla Purran haastattelemana. Itselleni jauhaminen "suomalaisuuden määrittelystä" näyttäytyy lähinnä suvakkien peliin erehtymiseltä. Toki tuota filosofista kyssäriä voi tarkastella keskustelupalstoilla, Sisussa jne.

Mut joo, mä en tartte mitään "etno"-etuliitteitä. Yksinkertainen mies, eikä "koneeni" suorituskyky riitä niin pitkälle. Samoin mulla käy ismeistä herkuttelun kanssa.

Emo

Quote from: Katmandu on 14.04.2018, 11:46:06Miksi tämä assosiaatio ei koskaan pure toisinpäin, eli että joku vasemmistolainen olisi liian radikaali?

Elämme eurokommunismissa, kulttuurimarxismissa, EU on uusi Neuvostoliitto eli Euvostoliitto.
Siksi vasuri saa ministeritasoa myöten kompata poliisimurhaajaa, vasuri saa vihata juutalaista "rotua", vasuri saa hakata poliisin hevosia itsenäisyyspäivänä ja särkeä näyteikkunoita. Vasuri saa vainota ihmisiä poliittisten mielipiteiden perusteella. Tärkeintä on, että vasuri likettää muhametteja, ketkä myös vihaavat juutalaisia ja haluavat tuhota länsimaisen yhteiskunnan.

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: Emo on 14.04.2018, 13:37:39
Quote from: Katmandu on 14.04.2018, 11:46:06Miksi tämä assosiaatio ei koskaan pure toisinpäin, eli että joku vasemmistolainen olisi liian radikaali?

Elämme eurokommunismissa, kulttuurimarxismissa, EU on uusi Neuvostoliitto eli Euvostoliitto.
Siksi vasuri saa ministeritasoa myöten kompata poliisimurhaajaa, vasuri saa vihata juutalaista "rotua", vasuri saa hakata poliisin hevosia itsenäisyyspäivänä ja särkeä näyteikkunoita. Vasuri saa vainota ihmisiä poliittisten mielipiteiden perusteella. Tärkeintä on, että vasuri likettää muhametteja, ketkä myös vihaavat juutalaisia ja haluavat tuhota länsimaisen yhteiskunnan.

No ei se nyt ihan noinkaan ole kaikista kahjoimmat kommarit eivät pääse vasemmistoliittoon jäseniksi.

Punaniska

Quote from: Lalli IsoTalo on 14.04.2018, 12:38:29
En ole koskaan ollut Muutoksen tai PS:n jäsen.

Mikset? Äijästähän tulisi oikea tehopersu! :)
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Don Nachos

Quote from: Lasse on 14.04.2018, 12:37:34
Quote from: reservin herra on 14.04.2018, 11:52:08
jopa saamelaiset saavat kyytiä.

Jep jep.

[tweet]983625044730368001[/tweet]
No onpa Wilkiltä harvinaisen hölmö kommentti. Saamelaisuus on aika selkeä ja vanha miltei yhtenäinen kulttuuri. Suomi taas on valtio. "Suomalaisuus" tapettiin kun kristityt tuhosi lähes kaikki suomalaisten omat tavat. Meidän juuret tuhotiin systemaattisesti ja korvattiin tuontitavaralla. Nykyistä "suomalaisuutta" ei voi mitenkään verrata mihinkään kulttuuriin mitä ei ole matkan varrella täysin tuhottu.
"Religion was invented when the first con man met the first fool."
- Mark Twain

Kultti on uskonto jolla on vähän seuraajia. Uskonto on kultti jolla on paljon seuraajia.

Skeptikko

Quote from: Don Nachos on 14.04.2018, 13:42:50
No onpa Wilkiltä harvinaisen hölmö kommentti. Saamelaisuus on aika selkeä ja vanha miltei yhtenäinen kulttuuri. Suomi taas on valtio. "Suomalaisuus" tapettiin kun kristityt tuhosi lähes kaikki suomalaisten omat tavat. Meidän juuret tuhotiin systemaattisesti ja korvattiin tuontitavaralla. Nykyistä "suomalaisuutta" ei voi mitenkään verrata mihinkään kulttuuriin mitä ei ole matkan varrella täysin tuhottu.

Pata kattilaa soimaa. Saamelaiset jos ketkä ovat epäyhtenäisiä. On useampia eri kielisirpaletta ja saamelaiset ovat koko ajan tukkanuottasilla oikeutta myöten siitä, että ketkä ovat oikeita saamelaisia ja ketkä eivät, tällä hetkellä lukumääränsä voimin valtaa tuntuu pitävän saamelaisporukka, joka tosiasiassa on tullut Suomeen historiallisesti varsin myöhään ja nyt sitten ei haluaisi hyväksyä saamelaiseksi paljon kauemmin täällä asuneita saamelaisia, poronhoito on vain joitain satoja vuosia vanha juttu eikä mikään pitkä kulttuurinen perinne jne.
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

K.L.O

Puheenjohtaja Halla-aholta juuri äsken ytimekäs kommentti asiasta spekuloiville facebook-sivuillaan.

Tässä linkki sivuille:
https://www.facebook.com/mikael.virtanen3/posts/1940431255998446

Edit: linkkiä korjailtu

dothefake

Muuten asiallinen ketju, mutta Kurua ei hyväksytty persujen jäseneksi ja nuorista hän erosi itse. Vaikeahan siinä on sitten sitoutumista osoittaa, kun ei hyväksytty jäseneksi.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Skeptikko

Quote from: K.L.O on 14.04.2018, 13:52:01
Puheenjohtaja Halla-aholta juuri äsken ytimekäs kommentti asiasta spekuloiville facebook-sivuillaan.

Onko Junes Lokka tai Tiina Wiik ylipäätään koskaan olleet Perussuomalaisten jäseniä? Itse olen kuvitellut etteivät ole. Sen takiahan käsittääkseni heillä ylipäätään on ollut tämä oma ASYL-ryhmänsä kunnallispolitiikassa.

Lalli IsoTalo

Quote from: dothefake on 14.04.2018, 13:53:44
... ja nuorista hän erosi itse.

Ymmärtääkseni ei. Kaiteti toinen tyyppi. Viestinnissä kohinaa.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

IDA

Quote from: junakohtaus on 14.04.2018, 10:23:44
Mua nyt häiritsee tässä väite, että Hallis olisi ollut erottaja. Nuorisojärjestö on itsenäinen lafka.

Sama häiritsee minua. Käytännössä ja lakien mukaan pulue ei edes voi erottaa nuorisojärjestöstä.

Jos puoluejohto on ollut tässä aktiivinen toimija, niin lasken sen sille aika pitkäksi miinukseksi, näillä tiedoilla mitkä julkisuudessa ovat. En kuitenkaan usko, että on ollut.
qui non est mecum adversum me est

J. Lannan haamu

Skenen ongelma ei missään nimessä ole se, ettemme puhalla yhteen hiileen. Tämä on ainoastaan ongelman oire. Suurin ongelma on se, että kansallismielisessä skenessä ei ole kunnon johtajaa! Sellaista, joka johtaa rivit yhteen parlamentaarisella ja ei-parlamentaarisella taholla.

Tarvitsemme karismaattisen ja väkevän johtajan, jota maahanmuuttomaltilliset sekä järkevät ihmiset haluavat seurata! Ei mitään puoli-sosiaalidemokraattia.

On klisee, että ongelma on johdossa. Mutta tällä kertaa se pitää paikkansa. Väkevää johtoa johon samanmieliset alistuvat ja huomaavat että näinhän sen homman pitää toimia. On hyvin tärkeää ymmärtää syvällisemmän tason kuviot, mikään rajat kiinni maahanmuutto ei ole muuta kuin oire paljon pahemmasta länsimaiden rappeutumisesta!
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

zzz

Mitä ajattelen näin "etno"nationalistina:

1) Me suomalaiset olemme etninen ryhmä eli kansa. Suomalaisuutta ei määritä vain jokin juridinen asia eli kansalaisuus tai asuinpaikka, vaan ennen kaikkea syntyperä ja toiseksi eniten kieli (niin kuin kaikkia muitakin etnisiä ryhmiä)
2) Meillä tulee olla oma kansallisvaltio, eli valtio, jossa me olemme ehdoton enemmistö
3) Meidän tulee laittaa suomalaisten etu ennen muitten etua (ei kuitenkaan pidä olla kohtuuton tai liian itsekäs)
4) Politiikassa pitää ajaa kansan kokonaisetua, ei minkään yksittäisen eturyhmän etua
5) Välitän enemmän omasta kansastani kuin somaleista, ruotsalaisista, kiinalaisista, tai mistään muistakaan kansoista. Eli mitä tulee tunnearvoon, niin kyllä, minulle suomalaiset ovat muita arvokkaampia.
6) "Etno" on täysin turha etuliite kun puhutaan nationalismista. "Etno"nationalismi = nationalismi = kansallismielisyys. Jos haluaa täyttää Suomen maahanmuuttajilla ja määrittelee suomalaiset vain Suomen valtion kansalaisiksi tai asukkaiksi, niin silloin on turha puhua minkään sortin nationalismista tai kansallismielisyydestä. Tämä turha etuliite pitäisi tiputtaa myös brändäyssyistä.

Quote from: foobar on 14.04.2018, 13:01:59
Kerro miten etnonationalismissa etnisyys vaikuttaa yksilöihin ja yhteiskuntaan.

Etniset vähemmistöt eivät välitä vittuakaan suomalaisten edusta ja olemassaolosta, eivätkä varsinkaan siedä sitä, että tässä maassa on suomalainen enemmistö. He ovat olleet kaikkein aggressiivisimmin ajamassa tätä väestönvaihtoprojektia.

Quote from: dothefake on 14.04.2018, 13:53:44
Muuten asiallinen ketju, mutta Kurua ei hyväksytty persujen jäseneksi ja nuorista hän erosi itse. Vaikeahan siinä on sitten sitoutumista osoittaa, kun ei hyväksytty jäseneksi.

Taisit nyt ymmärtää väärin. Kuru ei eronnut itse, vaan Viljam Nyman (sen jälkeen kun häntä harjattiin).

Pyöreästi sata prosenttia näistä suomalaisten "etno"nationalismista pöyristyvistä munattomista aisankannattajista eivät pöyristy ollenkaan vaikkapa kurdien tai japanilaisten "etno"nationalismista.

IDA

Quote from: J. Lannan haamu on 14.04.2018, 13:59:49
On klisee, että ongelma on johdossa. Mutta tällä kertaa se pitää paikkansa. Väkevää johtoa johon samanmieliset alistuvat ja huomaavat että näinhän sen homman pitää toimia. On hyvin tärkeää ymmärtää syvällisemmän tason kuviot, mikään rajat kiinni maahanmuutto ei ole muuta kuin oire paljon pahemmasta länsimaiden rappeutumisesta!

Itse näkisin ongelman siinä, että olemme itse kommareita. Kukaan johtaja ei meille kelpaa, vaan olemme aina nakertamassa rottien lailla kenen tahansa, edes oletetun. johtajan nilkkaa.
qui non est mecum adversum me est

Lalli IsoTalo

Quote from: J. Lannan haamu on 14.04.2018, 13:59:49
Tarvitsemme karismaattisen ja väkevän johtajan, jota maahanmuuttomaltilliset sekä järkevät ihmiset haluavat seurata! Ei mitään puoli-sosiaalidemokraattia.

Me tarvitsemme jonkun, jolla ei ole mitään menetettävää.
— Missä N, siellä R

Tavis

Quote from: K.L.O on 14.04.2018, 13:52:01

Tässä linkki sivuille:
https://www.facebook.com/jussi.hallaaho

Saiko tuohon suoraa linkkiä keskusteluun? Facebookin omituisuuksia on vissiin vatvottu kerta jos toinenkin, mutta jos on kerrottu, miten kirjautumatta pääsee selaamaan eri keskusteluja, olen unohtanut.

Lalli IsoTalo

Quote from: Hohtava Mamma on 14.04.2018, 14:13:06
Mikä "etnonationalismissa" on vikana ... uskokaa tai älkää, se maistuu paskalle suurimmalle osalle suomalaisista äänestäjistä.

Tämä on ymmärtääkseni asioiden todellinen tila.

— Missä N, siellä R

JT

Minä nukkuisin nyt yön yli. Ihan rauhassa. Kannattaa mennä hiihtämään. Aurinko paistaa.
Kun hollitupalaiset päästää salin puolelle, ne eivät siitä hienostu, vaan muuttavat salin hollituvaksi.
-Kari Suomalainen

Ei ehkä ole liioiteltua sanoa, että turvapaikanhakijat ovat parasta, mitä Suomelle on tapahtunut sataan vuoteen.
- Mirja Niemitalo ("Hyvyyden aalto pyyhkäisi yli Suomen", Kaleva, 2.10.2015)

Kari Kinnunen

Quote from: Lalli IsoTalo on 14.04.2018, 14:26:12
Mikä "etnonationalismissa" on vikana ... uskokaa tai älkää, se maistuu paskalle suurimmalle osalle suomalaisista äänestäjistä.

Juu, näin on. Ja juurikin siksi kannattaa pitää mölyt mahassaan oli etnisyyksien eroista taikka eroamattomuuksista mitä mieltä hyvänsä. Siis ainakin jos aikoo vakavissaan touhuta politiikassa ja oikein vaikuttaa johonkin.

Nykyisessä yhteiskunnallisessa ilmapiirissä neekereistä öyhöttäminen on itsensä jalkaan ampumista itseladattavalla kertakäyttö puoliautomaattikonepistoolilla.

VilleJ

Quote from: Kari Kinnunen on 14.04.2018, 14:49:53

Juu, näin on. Ja juurikin siksi kannattaa pitää mölyt mahassaan oli etnisyyksien eroista taikka eroamattomuuksista mitä mieltä hyvänsä. Siis ainakin jos aikoo vakavissaan touhuta politiikassa ja oikein vaikuttaa johonkin.

Nykyisessä yhteiskunnallisessa ilmapiirissä neekereistä öyhöttäminen on itsensä jalkaan ampumista itseladattavalla kertakäyttö puoliautomaattikonepistoolilla.

Päin vastoin. Tuomalla asian esille, asiasta on mahdollista alkaa puhumaan. Kun asia on ilmoilla, niin kansa hoksaa että näinkin voi/saa ajatella.

Lalli IsoTalo

Juu, näin on.

Mutta vaikka asioiden todellinen tila olisi paskan maku äänestäjän suussa, se kertoo vain äänestäjän mausta, ei asioiden todellisesta tilasta. Eli siis, jos halutaan demokraattisesti vaikuttaa, pitää enemmänkin huomioida miltä asiat näyttävät, kuin mitä ne ovat.

Tämä ei kaikille sovi. Toisille ei myöskään sovi, että öyhötetään raa'at faktat päin naamaa.

Tässä kai etsitään suoran toiminnan, The Ikkunan  ja diplomatian rajoja.
— Missä N, siellä R

Veturinainen

Quote from: zzz on 14.04.2018, 11:32:23
Niin oletteko sitä mieltä, että emopuolueen puheenjohtaja ei voi ottaa yhteyttä nuorisojärjestön johtoon, sanoen että "nyt olisi parempi erottaa tämä Kuru"? Tai että tällainen yhteydenotto olisi epätodennäköistä? Tai että tällaisella yhteydenotolla ei ole vaikutusta?

Minä olen ainakin sitä mieltä, että jos näin on käynyt, niin todella hyvä juttu.
Puolueiden kannatusilmoitukset ovat julkisia. Lue Hesarin viimekertainen juttu tämän linkin takaa.

Kari Kinnunen

"Asia nyt vain on niin, että "suuri yleisö" muodostaa mielipiteensä YLE:n ja muun valtamedia perusteella. Ei kukaan kuuntele velkavolvossaan tuukkien "skriimejä". Maantietamponissa kuunnellaan ylenantoa ja ratiorokkeja.

Pitää myös muistaa, että yksilö voi olla hyvinkin fiksu mutta koska häm haluaa tulla hyväksytyksi hän kannattaa aatteita joita ajattelee muidenkin kannattavan. Näin syntyy se ns. sosiaalinen paine. Se sosiaalinen paine aiheuttaa juuri sen, että tuukat vaikuttavat neekeriöyhöttäjiltä.

PS.
Itse muuten kuuntelen paljon YLE puhetta. Mielestäni maamme paras huumorikanava.

Shemeikka

Quote from: Ville Jaako on 14.04.2018, 14:53:06

Päin vastoin. Tuomalla asian esille, asiasta on mahdollista alkaa puhumaan. Kun asia on ilmoilla, niin kansa hoksaa että näinkin voi/saa ajatella.

Niinpä. "Ollaan hiljaa eikä suututeta ketään, niin sitten joskus nousu alkaa"-mentaliteetti ei johda mihinkään. Maan perii kovaääninen vähemmistö, ei hiljainen enemmistö.
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

Punaniska

Saa nähdä, miten monarkisti Saramalolle käy.
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me