News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Awakening: kohti kansallista heräämistä - kansainvälinen konferenssi 8.4.2018

Started by kriittinen_ajattelija, 07.02.2018, 17:17:03

Previous topic - Next topic

jarno Alander

Quote from: junakohtaus on 23.02.2018, 08:32:07
Välitilinpäätöksenä totean, että jälleen kerran tilattiin riitelyä ja saatiin riitelyä. Ihan jokaisen pitää tietää että jos lähdetään kertomaan muille että nyt ollaan muuten kuulkaa yhtenäisiä, ei saada yhtenäisyyttä vaan paljon riiteleviä kämyjä.

Jos tossa ei olisi yritetty vetää oikealta ohi ja määrätä omaa neekeriagendaa joksiksin yhteiseksi kämyilyksi, olisi tapahtunut kaksi juttua, ensinnäkin ei olisi tapahtunut oikein mitään kun ketään ei olisi kiinnostanut, toiseksi ei olisi tullut tätä hässäkkää.

Tottakai me tiedettiin, että Hommalla alettaan ottamaan itkupotkuraivareita tästä. Se ei vaan kiinnosta. Riidelkää keskenänne vaikka maailman tappiin jos haluatte.

Pyysin sinua jo kerran selittämään, mihin perustat tuon väitteesi siitä että esittäisimme tapahtuman jotenkin koko kämyskenen yhteisenä. Vastauksena oli vain jotain jonninjoutavaa neekeri-ininää.

QuoteTäältä katsoen kannibalisoidaan muiden tekemää työtä että saadaan itse olla öyh öyh.

Joka kerta kun sinä kiskot housut jalkaasi aamulla ja sytytät kylppärisi valon että näet pestä hampaasi, sinä kannibalisoit muiden tekemää työtä. Voit toki kertoa ykstyiskohtaisemminkin mistä juuri tässä on kyse. Bonusta jos osaat tehdä sen käyttämättä jatkuvasti neekeri-sanaa.

QuoteHetkinen, uhosivatko Awakening-tyypit jossain vaiheessa tuovansa jotain yhtenäisyyttä, vai oliko tuo nyt olkiukko? Itse olin siinä käsityksessä, että eri puhujat saisivat vapaasti puolustaa vaikka keskenään ristiriitaisia mielipiteitä tuolla.

Hamilon puheenvuoron piti nimenomaan käsitellä sitä, miksi hänen mielestään "värisokea" yhteiskunta olisi parempi kuin Taylorin ajama (jossa eri etniset ryhmät voivat vapaasti eristäytyä toisistaan jos haluavat). Olkiukko on ruma sana, mutta toisaalta ruma sana pitää saada sanoa niinku se on.

Puhujalista elää edelleen. Hamilon tilalle tulevaa suomalaista puhujaa ei ole vielä lyöty lukkoon. Sen sijaan ruotsalainen Marcus "The Golden One" Follin varmisti.

Kaikki tuntuivat tuijottavan minua. Ehkä se johtui siitä että minä tuijotin kaikkia.

Arto Salminen, 2000

duc

@writer, alempi kappale meni jakeluun, mutta ylempi ei. En tahtoisi olla kielioppinatsi, mutta lyhyemmät virkkeet helpottaisivat lukemista. En toki tarkoita Soinin sana per virke -tyyliä, mutta nyt on vaikeuksia jopa saksalaiseen tutkimuskirjallisuuteen tottuneella.

Quote from: writer on 23.02.2018, 18:54:47
Monikulttuurinen yhteiskunta jossa kaikkia kehotetaan pitämään omat kulttuurinsa ja jossa kulttuuri-relativistisesti kerrotaan että kaikki kulttuurit ovat yhtä hyviä ja jossa poliittisella korrektiudella ja rasisti/natsi/fasisti/äärioikeisto nimittelyillä estetään maahanmuuton mukanaan tuomista ongelmista ja valitun maahanmuuttopolitiikan järkevyydestä keskustelu ja jossa maahanmuuttopolitiikka on löysää eli tulijoita on paljon ja jossa suuri osa tulijoista on kaikissa länsimaissa suurelta osin eristäytyneitä muslimeita ja tulijat voivat elää ilman työntekoa joka osaltaan pakottaisi koputumiseen tapahtuu niin että yhteiskunta nimenomaan koostuu ryhmistä kun kehityksen on annettu jatkua tarpeeksi kauan..

Juuri tuon kehityksen takia maahanmuuton määrä on pidettävä niin pienenä että tulijoista suurin osa kotoutuu ja niilläkin joille kotoutuminen on hankalaa on paine ja motivaatio kotoutua niin kanta-asukkailta kuin jo kotoutuneilta ryhmiensä edustajilta jolloin toivottavasti yhteiskunta pysyy yhtenäisenä ja yhteiskunta koostuu yksilöistä jotka elävä samalla vuosikymmenellä samasta vuosisadasta puhumattakaan ja jakavat samat arvot ja samansuuntaisen käsityksen siitä miten asioita pitäisi hoitaa.

Sikäli kun sisällön ymmärsin, voinen sen itsekin allekirjoittaa. Kaksi viimeistä puheevuoroasi ovat muodollisesti jo parempia, koska käytit lyhyempiä virkkeitä.
ὕβρις, νέμεσις, και κριτική 'häpäisy, kosto ja tuomio'

Memento mori 'Muista kuolevaisuutesi'

Pekka Kemppainen

Quote from: sivullinen. on 23.02.2018, 18:21:56
Marko Hamilo näytti käyttävän perusteluissaan suunnilleen samaa perustetta kuin Pekka Kemppainen käytti aiemmin: Vasemmiston väittelytaito on ylivoimaista ja oikeiston huonoa, ja siksi vasemmiston toimintaa tulee matkia.

Minun täytyy opponoida itseäni? Vasemmisto ei ole ylivoimainen, sitä vaan ei ole tapana haastaa. Vasemmisto onnistuu ylivoimaisesti välttämään dialogin (=kohtaamisen erimielisen kanssa) ja varjonyrkkeilemään menestyksellä mielikuvitusnatsien kanssa suopean yleisön edessä.

Kuka noin onnistuu tekemään, on voittaja vaikka jauhaisi täyttä potaskaa.

Jopa Clausewitz tiesi, että kuka valitsee taistelun ajan ja paikan, voittaa.

Me emme pääse mielikuvitusnatsista eroon koskaan. Siinä ei auta osallistua itse nasse-foobisteluun, sillä silloin rakentaa vain vasurien puolustuslinnoitusta ihan itse omin kätösin. Ei myöskään auta rakentaa vasureiden kaipaamaa atrappia, -sillä on sama vaikutus.

Oikeiston taito on heikkoa. OK. Se on sitä.
Vasemmisto on ylivoimainen. -Ei ole sitä minulle.
Vasemmistolta voidaan oppia. -Kyllä ja on pikku pakko. Sun Tsu: "Mene vihollisen tajuntaan." Jos et mene, olet jo valmiiksi hävinnyt.

Otankin esimerkin: Li Andersson, tai Punatulkku-pappi:
- Mikä saa hänet toimimaan?
- Miten hän jäsentää ympäröivän todellisuuden?

Löydämme ehkä jonkin syndrooman, joka kuljettaa ihmistä teosta toiseen, mutta yhtäkaikki: Pääsemme analyysin alkuun.

Vasuri -kuten "Jessekin", tarvitsee konfrontaatiota. Hän siis identifioituu vastapelurin kautta. Olemmeko siis olleet rakentamassa vasurille hänen atrappiaan??

Vasemmistolla on hyviä metodeja, mutta ne ovat väärässä paikassa, ikäänkuin päälaellaan. Sieltä voi ottaa. Eräs saksalainen kapakkapoliitikko sanoi jotain kommunisteista ja demareista, -en nyt muista mitä.

Quote from: sivullinen. on 23.02.2018, 18:21:56...ettei se silloinkaan syynä ollut huonot väittelytaidot vaan vain ja ainoastaan itänaapurista tullut keskustelunohjaus, joka neuvoi ohjaamaan tietynlaisen keskustelun sivuun täysin riippumatta väittelytaidoista.

Tuon ohjaamisen tavanomaiset kuviot voi tunnistaa ja muistaa. => Osata odottaa vastapuolen siirtoa.

Eräs tarkastelu:

• Meillä on pienet resurssit ja heikko julkinen ääni.

Tällä tilanteella on ominaisuuksia:

• Mainstriim-toimijan ei tarvitse välittää meidän sanomisistamme.
  • Mediakenttää hallitseva globalistivasemmisto ei voi suhtautua meihin ilman että antaa meille vastentahtoista tukea.

Se tarkoittaa, että voimme esittää kärkevän väitteen ilman että vastapuoli tulee julkisesti väittämään vastaan. He eivät reagoi pienen-volyymin-toimijan tekoon, vaan ignoiroivat.

Tällöin heidän ulosantiaan ei päivitetä, vaan se on alttiina meidän hyökkäyksellemme. Se yleisö, jonka tavoitamme, näkee meidän viestimme, joka on askeleen edellä mainstriim-poliitikkojen viestistä.

Jos/kun tilanne alkaa olla mainstriim-porukalle epäedullinen, he korjaavat viestiään meidän haluamaamme suuntaan.

Edellä kerrotun vastakohta on pysyminen niissä asemissa, johon vastapuoli meidän toivoo asettuvan, ja johon sen "tykistö" on jo suunnattu.

Näistä edelläkerrotuista syistä vasemmisto voi harjoittaa isänmaallisten suhteen vain:

• Varjonyrkkeilyä kuunatsien kanssa, l. selittää jokaisen vastustajansa täyttävän mielikuvavihollisen tuntomerkit, jotka löytyvät punapentujen käsikirjasta.
  • Ad Hominem -kampanjointia.

Kun tämän tiedämme, meillä on avaimet.

writer

Quote from: Tavan on 23.02.2018, 20:01:22
Minä luulin ensin, että Spencer olisi joku larppaaja viiripää, mutta kun olen katsellut hänen videoitaan youtubesta olen huomannut että hän on varsin älykäs, huumorintajuinen ja tarkkanäköinen mies.

Uskon puute häntä lähinnä vaivaa, mikä vääristää hänen ajatteluaan ja johtaa ylilyönteihin ja harkintavirheisiin.

Spencer on joko kylähullu jolla on tarpeeksi älyä että kietoo ihmiset verkkoonsa ja alkaa siten sekoilla
TAI
Hän on duunissa jonka tavoite on tuhota jenkkiläinen maahanmuuttokriittisyys.

Itse veikkaan jälkimmäistä.

Jos jätät äänestämättä niin autat silloin muita puolueita ja eniten sinun äänestämättä jättämisestäsi hyötyy vaalit voittava puolue.

Ne persujen kannattajat jotka jättivät äänestämättä 2015 tukivat käytännössä äänestämättä jättämisellään Keskustaa ja ne jotka jättävät äänestämättä 2019 tukevat Demareita ja Kokoomusta.

Pekka Kemppainen

Quote from: writer on 23.02.2018, 20:17:35
TAI

Jos sellaisia on jenkeissä, niin on lähempänäkin.

Tavan

Quote from: writer on 23.02.2018, 20:17:35

Spencer on joko kylähullu jolla on tarpeeksi älyä että kietoo ihmiset verkkoonsa ja alkaa siten sekoilla
TAI

Spencerin materialismi ja jumalattomuus ja niiden aiheuttamat ajatteluvääristymät ovat kyllä pitkän päälle tuhoisia hänelle itselleen ja myös hänen seuraajilleen.

En itse välttämättä usko, että hänet olisi maksettu tai että hän sabotoisi tahallaan. Ennemminkin ajattelen, että hän on vilpittömästi eksyksissä ajattelunsa premissien kanssa.
This was my father's belief and this is also mine:
  Let the corn be all one sheaf--
And the grapes be all one vine,
  Ere our children's teeth are set on edge
By bitter bread and wine.

Arvoton

Mä en saa nyt otetta tuosta "etno-nationalismista". Taidan alitajuisestikin ymmärtää vain pelkän nationalismin, l. kansallismielisyyden itselleni läheiseksi. Minulle se tarkoittaa suomalaisia, ei pelkästään Suomen passin haltijoita. Jos hurri, tataari tai mustalainen haluaa aktiivisesti tukea nationalismiani, niin ihan fain. He itse vain haluavat sanoa, että ovat suomen kansalaisuuden lisäksi myös hurreja, tataareja tai mustalaisia ja minulle siinä ei ole mitään ongelmaa. Jos hylkäävät tarpeettomana taustansa korostamisen, niin sitten he ovat suomalaisia identiteetiltään.

Mulle polttavin ongelma on Suomen eräänlainen bolshevistyminen muun länsimaailman mukana. Sen rinnalla etnoasioiden kanssa puuhastelu tuntuu kovin toisarvoiselta. Oliko viime vai toissa vuonna, kun juuri Hamilo teki osaltaan selkoa siitä ja sen historiasta ja kutsui ilmiötä juurikin kulttuurimarxismiksi. Minulle se näyttää bolshevismi 2.0:lta. Vasurit matkivat sadan vuoden takaisia Leninin vimmaista porukkaa ja mausteita ottavat myös Kiinan kulttuurivallankumouksesta. Perinteiset porvarit hyväksyvät tämän toiminnan. Tää sotku mua kiinnostaa ja toimin sitä vastaan.

J. Lannan haamu

Alt-right....kämy....richard spencer....valkoinen ylivalta....ei pidä....väärää....ei toimi....rotu....väärin...

Tuli taas hyvä ketju. Kyllä täällä on liian hyvin asiat kun on tarvetta nussia pilkkuja termien kanssa ja pöyristyä jos joku vahingossa puhuu rodusta ja valkoisesta ylivallasta. Tottakai on olemassa valkoista ylivaltaa, se tarkoittaa tunnollisuutta+älykkyyttä/sivistystä.

Tässä ketjussa on tullut ainakin esille se hurskastelu mitä hommalaiset sekä muut kansallismielisessä skenessä toimivat harrastavat.

Onneks ei tartte lukea kaikkea metapaskaa mitä ketjussa ilmenee.
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

junakohtaus

Quote from: James Hirvisaari on 23.02.2018, 18:57:13

Olen tasan samaa mieltä. Olisikin tärkeää, että ainakaan "oma" puoli ei tekisi niitä kytkentöjä. Sikamainen ongelma on se, että vastapuoli (johon kuuluu myös valtamedia) niitä joka tapauksessa tekee. Melkoista trapetsitaiteilua joudumme harrastamaan. Vastapuolen tarkoituksena on tietenkin  hiljentää ja tukahduttaa kaikki poliittiset vastustajansa. Meidän pitäisi löytää jokin ratkaisu tähän.

Oma kohtelias ehdotukseni on, että milloin jonkun agenda on öyhöttää neekereistä ja tuntea itsensä tärkeällä tavalla pelottavaksi  kun hengailee natsien seurassa, henkilö ei yrittäisi väittää puuhastelunsa olevan jotain mystistä yhteistä kansallismielisyyttä.

Se riittäisi ihan hyvin kun jokainen sanoisi vain, että minä teen tätä näin mitä teen. Enempää ei tarvita.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

sivullinen.

Quote from: Pekka Kemppainen on 23.02.2018, 20:12:23
Minun täytyy opponoida itseäni? Vasemmisto ei ole ylivoimainen, sitä vaan ei ole tapana haastaa. Vasemmisto onnistuu ylivoimaisesti välttämään dialogin (=kohtaamisen erimielisen kanssa) ja varjonyrkkeilemään menestyksellä mielikuvitusnatsien kanssa suopean yleisön edessä.

Vaikka esitystyylisi on mielestäni listaisena sekava ja näkemyksemme eivät kohtaa, pidän erittäin paljon selkeyteen ja riidanhaluttomuuteen pyrkivästä esitystavastasi; se tekee viestisi oikein piristäviksi luettaviksi. Huomaat ja ymmärrät varmasti silti itse edustavasi jo kirjoitustyylilläsi hyvin poikkeavaa keskustelijaa Hommaforumilla. Sinua voisi kuvata 1990-luvun keskustelijaksi. Minä taas voin elää hieman jo suomalaisessa mittapuussa tulevaisuudessa; minun kirjoituksiani sanotaan liian lennokkaiksi ja tyylinikään ei sovi yks'rivisten valtavirtaan. Yritän tällä alustuksella selventää sitä, miten erilaisia ihmisiä, tilanteita ja maailmankuvia meillä internetissä nyt on; yritän sillä herätellä sinua katsomaan hieman yli totunnaisen. Erityisesti yritän saada sinut huomioimaan ajallisen muutoksen internetin sisällä: Hyvin paljon on tapahtunut viime vuosina, ja jos elät yhä vuotta 2015, joka ei ole niin kaukaista menneisyyttä, et voi edes käsittää, miten toisin asiat ovat vuonna 2018.

Nostin viestistäsi esiin kohdan, jossa selität vasemmiston onnistuvan väistämään dialogin. Ja pidät tätä harmina. Ymmärrän täysin näkemyksesi, mutta en ole siitä samaa mieltä; se ei edusta enää minun maailmankuvaani eli vuoden 2020 maailmankuvaa. Väitteesi nimittäin sisältää piilo-oletuksen, jossa vasemmiston -- minun kielenkäytössäni Suomen sosialistisen lehdistön -- käyttämät tiedotusvälineet ovat ainoa ja kiistaton totuus, ja niissä käytävä keskustelu on ainoaa merkitsevää keskustelua. Tulkitsen sinun tarkoittavan siis ainoastaan sanomalehdissä ja televisiossa esitetyn mielipiteen olevan minkään arvoinen; netissä esitetty mielipide on täten arvoton. Tästä minä olen täysin eri mieltä. Tämä on se ero maailmankuvassamme. Tämä on se syy, miksi minusta olemme jo voittaneet infosodan: Netissä kansallismielisten mielipide on yhtä kuin yleinen mielipide. Vasemmisto -- tai minun sanastossani sosialistit -- eivät netissä ainoastaan onnistu välttämään dialogia, vaan jos he siihen uskaltautuvat, heidät lyödään välittömästi kumoon jo massan avulla. Ei tarvitse olla Juhana Vartiasta parempi perustelija lyödäkseen hänet. Riittää kun kirjoittaa netissä ihan mihin tahansa Juhana Vartiainen niin heti on kymmenittäin vastauksia, joissa todetaan hänen olevan vähintään päästään sekaisin. Kansallismielisten ylivoima on musertavaa. Voitto on meidän.

Jatkan vielä mediakritiikkiäni McLuhanin hengessä, koska sinä tuskin olet siihen perehtynyt. Väline on viesti, sanoi McLuhan. Hän oli aikansa merkittävin mediatutkija. Hän näki, miten radion valta-asema murtui amerikassa television edessä. Tämä tapahtui 1960-luvulla. Osmo Wiion mukaan sama tapahtui Suomessa 80-luvulla. Väyrynen kertoi presidentinvaalien jälkeen 80-luvulla sanomalehtien merkityksen olleen vielä paljon suurempi kuin television. Tämäkin on totta. Television merkitys Suomen merkittävimpänä joukkoviestintävälineenä voi yhä olla totta. Mutta se tavoittaa vain harmaapäitä. Internet ja some ovat alle eläkeikäisten merkittävimmät viestimet -- ja niiden merkitys kasvaa päivä päivältä television samaan aikaan vähentyessä --. Meemi internetissä on jo nyt merkittävä tekijä myös Suomessa. Amerikan presidentinvaaleissa käytiin kolme televisioita väittelyä. Trump hävisi ne kaikki; selvästi ja kaikkien mielestä. Häntä kuitenkin kutsutaan nykyään presidentti Donald J. Trumpiksi. Sosialistien valeuutiset -- joksi hän niitä nimitti -- eivät häntä pystyneet kaatamaan. Yhdellä twiitillä hän tuhosi sata vasemmiston väitettä. Tämä olisi täysin mahdollista myös Suomessa jo nyt; enää emme ole kehityksestä amerikkaa 20 vuotta jäljessä.

Otan vielä esiin historiallisen näkökulman, jonka olen myös usein esittänyt todisteena. Aikoinaan eli lehtimies nimeltä Karl Marx. Ensin hän kirjoitteli lontoolaisiin lehtiin. Sitten hän sai potkut ja lähti perustamaan omaa lehteään Reininmaalle Saksaan. Siihen aikaan vielä eivät sanomalehdet näytelleet minkäänlaista merkittävää osaa ihmisten elämässä. Marxkin tuli tunnetummaksi kiertokirjeistään ja lopulta työväen internationaalia varten laatimastaan manifestista. Hän oli varsin mitätön mies. Hän kuitenkin ymmärsi pelin hengen ja päätti kohdistaa hyökkäyksensä epäkelpoa järjestelmää vastaan epäsuorasti; hän hyökkäsi sen propagandaosastoa vastaan, koska suoraan taisteluun häntä ei mitättömyytensä vuoksi hyväksytty. Hän julisti kirkon olevan unilääkettä kansalle. Kirkko oli siihen aikaan paikka, josta ihmiset uutisensa saivat. Pappi luki saarnan jälkeen ne ja  valtiolliset tiedotteet; meillä on yhä niistä ajoista sanonta, ettei mikään ole varmaa ennenkuin on kirkossa kuulutettu. Muut sosialistit yrittivät päästä kirkkoon julistamaan sosialismia. Marx yritti saada ihmiset lukemaan sosialismia julistavia sanomalehtiä. Arvid Järnefelt esimerkiksi halusi palavasti päästä Kallion kirkkoon kertomaan sosialismista; siihen aikaan Kallion kirkossa oli jopa 5000 kuulijaa kerralla, joka on aivan järjetön luku, ja jota ei ylitetty lähellekään viime presidentinvaalien väittelytilaisuudessa, joka järjestettiin Kallion kirkossa.

Historia osoittaa, etteivät sosialistit koskaan päässeet kirkkoihin julistamaan oppiaa; heitä ei päästetty puhumaan, ja jos päästettiin, puheita kontrolloitiin kuin Ylessä nykyään. Järnefelt, muut tolstoilaisen ja kaikki kirkossa julistamisen kautta muutosta aikaansaamaan pyrkineet epäonnistuivat. Pietarissa pappi Georgy Gapon -- aikansa Marko Hamiloksi häntä voisi kutsua -- kääntyi kristinsukoa vastaan sosialismiin ja sai jopa 150 000 mielenosoittajaa marssimaan sosialismin puolesta. Siitä ei ollut mitään hyötyä. Kirkko oli yhä keskusteluareena, jossa totuus päätettiin. Edes 150 miljoonan ihmisen mielenosoitus ei olisi asiaa muuksi muuttanut. Valtakunnan duuman -- ja myös Suomen Eduskunnan -- joutui tsaari lopulta perustamaan, mutta ei mielenosoitusten vuoksi vaan lakkojen. Lopulta sosialismi nousi vasta kun Venäjä oli hävinnyt sodan. Oli syntynyt valtatyhjiö, joka odotti täyttämistään. Suomessa sen valtatyhjiön täytti suomalainen kansallisuusmielisyys Snellmannin oppien mukaan. Venäjällä sosialismi Marxin oppien mukaan.

Pitkällisen tarinani kaksi asiakohtaa ovat seuraavat: Ensinnäkin eurostososialismia ei voi voittaa taistelussa. Se on liian vahva lyötäväksi. Mutta se on hajoamassa omaan mahdottomuuteensa. Niinkuin nelimetrisen jättiläisen luutkin hajoaisivat jättiläisen oman painon vuoksi niin myös Eurostoliiton kaltainen elämään epäkelpo hallintorakennelma sortuu kelvottomana elämään. Maailma on sellainen. Yhteiskuntajärjestelmät paisuvat ja korruptoituvat. Lopulta ne kuolevat. Jokaisessa yhteiskuntajärjestelmässä on oman tuhonsa siemen jo mukana. Meidän on oltava valmiina täyttämään sen synnyttämä tyhjiö, kun aika on kypsä. Mitään muuta tietä ei ole. Eurostoliitto ei tule koskaan uudistumaan tai muuttamaan suuntaansa -- ja vähiten se tulee tekemään mitään kansallisvaltioiden palauttamisen suuntaan --. Toiseksi Eurostoliiton propagandarakenteiden varaan oman toiminnan -- eli myös viestinnän -- rakentaminen on sulaa hulluutta. Siinä voi voittaa vain, jos sosialismi kaatuu, ja silloin voittona on kaatuneen sosialismin rauniot, joilla ei ole mitään arvoa. Väännän vielä rautalangasta: Jos ennen Neuvostoliiton hajoamista halusi saada kapitalismia ylistävän kirjoituksen Pravdan sivuille, ei sitä sallittu, ja jos Neuvostoliiton hajoamisen jälkeen halusi Pravdan sivuilla ylistää kapitalismia, ei se enää kiinnostanut. Oli siirrytty Totuuden jälkeiseen aikaan. On luotettava omaan sanomaan omissa viestimissä, ja jos sen aika on tuleva, niin se tulee.
"Meistä ei olisi mikään sen suotavampaa kuin sivullisen esittämä marxilainen analyysimme arvostelu." (Lenin)

Pekka Kemppainen

Quote from: sivullinen. on 24.02.2018, 01:00:31
pidän erittäin paljon selkeyteen ja riidanhaluttomuuteen pyrkivästä esitystavastasi;

Huomasit tuon #riidanhaluttomuuden. Sitä ei kaikki hiffaa.

Pääasiallinen ongelmamme ei ole vastapuoli, vaan markkinoimamme tuote itse. Juuri kenellekään ei ole selvää mitä se sisältää. Kuten esikuvani Jeesus (se juutalainen, ei kouluampuja), käytän vertausta:

"Kansallismielisyys on kuin kaapin perältä löytynyt säilykepurkki, josta etiketti on haalistunut pois."

Markkinointihenkisenä näen tuohon kätkeytyvän potentiaalisen ongelman, mutta estraadihakuisille dilemma ei avaudu. Ambivalenttisuus voi toki olla etu, dialektisesti oivallettuna.

Tavoitteemme on toki #joukkoliike, mutta miltä sellainen näyttää 2000-luvulla. Monikaan ei ole sellaista nähnyt, -tosin nähdyn ymmärtäminen on sittenkin luetun ymmärtämistä harvinaisempaa, millä silläkin on rariteettinsa. Ilmiöt käsitteiden takana, kuten mikä on #joukko ja mikä #liike, eivät avaudu sanoja automaattisesti toistamalla, vaan asioihin täytyy olla kosketus reaalimaailman levellillä.

Eräs valinta on, rakennetaanko ensin #rörelse vai #styrelse. -Se ei ole makuasia, ei lainkaan. Peräti saattaa paljastaa perustavanlaatuisen eron lähestymistavassa ja tehtävänasettelussa,. Onkin valitettavaa ettei tärkeistä kysymyksistä käydä keskustelua.

Juuri nyt huomiotani on vienyt eräs akuutti tilanne, liittyen Oulun suunnan paikallisten poliittistaloudellisten rakenteiden aiheuttamaan kriisinpoikaseen, joka onnellisessa tapauksessa saattaa heiluttaa koko systeemiä, joten km-sceneä ehdin seuraamaan vain satunnaisesti.

Hyvää aamua vaan kaikille!

Puuha-Pepe

Quote from: J. Lannan haamu on 23.02.2018, 23:01:53
Alt-right....kämy....richard spencer....valkoinen ylivalta....ei pidä....väärää....ei toimi....rotu....väärin...

Tuli taas hyvä ketju. Kyllä täällä on liian hyvin asiat kun on tarvetta nussia pilkkuja termien kanssa ja pöyristyä jos joku vahingossa puhuu rodusta ja valkoisesta ylivallasta. Tottakai on olemassa valkoista ylivaltaa, se tarkoittaa tunnollisuutta+älykkyyttä/sivistystä.

Tässä ketjussa on tullut ainakin esille se hurskastelu mitä hommalaiset sekä muut kansallismielisessä skenessä toimivat harrastavat.

"Kansallismieliset" ampuu itseään pahasti jalkaan, jos aletaan tarjoilemaan suurelle yleisölle jotain rotuoppeja. Vähän kuulijasta riippuu, nauretaanko vai itketäänkö sellaisille puheille.  :facepalm:

James Hirvisaari

Quote from: junakohtaus on 23.02.2018, 23:04:18

jotain mystistä yhteistä kansallismielisyyttä.

On olemassa kielenkäytöstä ja toimitatavoista riippuen sivistynyttä ja salonkikelpoista kansallismielisyyttä ja vähemmän sivistynyttä, ei-salonkikelpoista kansallismielisyyttä. Mutta jospa se yhteinen asia olisi silti nimenomaan maahanmuutto ylevästä kansallismielisyydestä tai alevasta :roll: kansallismielettömyydestä riippumatta. Voihan järjellinen vihervasemmistolainenkin olla sitä mieltä, että jotakin rajaa pitäisi maahanmuutossa olla. Mutta ei kukaan kuitenkaan voi hallita muiden - ehkä radikaalimpien - ihmisten puheita ja asenteita tai poliittista suuntausta. Sen tähden tarvitaan sietoa, JOS jonkinlaisesta yhteisestä kansanliikkeestä haaveillaan.

Esimerkiksi itse en halua tästä maasta afrikkaa tai lähi-itää, ja minusta maahanmuutossa yksinkertaisesti liika on liikaa; ei niin, että erivärisiä tai -rotuisia tai -uskontoisia ihmisiä ei saisi maassamme laisinkaan majailla tai että pitäisin heitä jotenkin huonompina. Kriittistä pistettä ei vain saisi ylittää, muuten menee monikulttuurin puolelle ja suomalaisuuden häviämisen tielle. Aito suvaitsevaisuus, ystävällismielinen asenne muukalaisia ja vähemmistöjä kohtaan ja yleinen moniarvoisuus voi toimia aivan erinomaisesti suomalaisessa yhteiskunnassa.

Tällä hetkellähän yhteiskunnan ilmapiiri on kaikkea muuta kuin aidosti suvaitseva, ja suunta on erittäin huono.

Itse näen hyvänä, että puhujalistassa on radikaalia osastoa, he ovat hyviä herättäjiä. Erityisesti tuo Jared Taylor on kova. Itsekin heräsin.
"Riittää, että kansa on sitä mieltä; muita perusteluja ei tarvita."
http://hirvisaari.fi

J. Lannan haamu

Quote from: Puuha-Pepe on 24.02.2018, 08:33:08

"Kansallismieliset" ampuu itseään pahasti jalkaan, jos aletaan tarjoilemaan suurelle yleisölle jotain rotuoppeja. Vähän kuulijasta riippuu, nauretaanko vai itketäänkö sellaisille puheille.  :facepalm:

Ketään ei kiinnosta nuo sinun facepalmit, ainoat jotka ovat luopuneet roduista sun muista identiteeteistä ovat valkoiset länkkärit. Ja se jos mikä ei ole tehnyt meille hyvää.

Sitten oma lukunsa ovat persut, heillä ei ole tällä hetkellä yhtään mitään jolla taistella tässä mittelössä. Ei mitään.

Kulttuurirealisti

Usarissa Jiri Nieminen vääntelee ja kääntelee Hirvisaaren tämän ketjun kommenttia. Hänen mielestään se tarkoittaa että persut ja kansallissosialismi ovat suurin piirtein sama asia. Melkoista huttua, mutta ajattelin nyt laittaa tänne.

QuoteJames Hirvisaari: perussuomalaiset ja kansallissosialismi samaa sektoria!

..
Perussuomalaisten entinen kansanedustaja James Hirvisaari on tänään, perjantaina klo 9:31:44, 23. helmikuuta, armonvuonna 2018, myöntänyt sen väittämän oikeaksi mitä kaiken maailman dankoivulaaksot ovat sanoneet viimeiset kymmenen vuotta.

Hirvisaari kirjoittaa: "niin, että Homma, Sisu, FDL, SOO, PS, Lokka&Wiik, SKE, Rajakit ym ja myös PVL olisi kaikki nähtävä laajassa mielessä skenen sektoreina".
...

http://jirinieminen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/251284-james-hirvisaari-perussuomalaiset-ja-kansallissosialismi-samaa-sektoria
"Ovela tapa pitää ihmiset passiivisina ja kuuliaisina on rajoittaa tiukasti hyväksyttävien mielipiteiden kirjoa, mutta sallia hyvin vilkas keskustelu sen kirjon sisällä. ... tämä antaa ihmisille tunteen, että ajattelu on vapaata." - Chomsky

writer

Quote from: Kulttuurirealisti on 24.02.2018, 11:05:46
Usarissa Jiri Nieminen vääntelee ja kääntelee Hirvisaaren tämän ketjun kommenttia. Hänen mielestään se tarkoittaa että persut ja kansallissosialismi ovat suurin piirtein sama asia. Melkoista huttua, mutta ajattelin nyt laittaa tänne.

QuoteJames Hirvisaari: perussuomalaiset ja kansallissosialismi samaa sektoria!

..
Perussuomalaisten entinen kansanedustaja James Hirvisaari on tänään, perjantaina klo 9:31:44, 23. helmikuuta, armonvuonna 2018, myöntänyt sen väittämän oikeaksi mitä kaiken maailman dankoivulaaksot ovat sanoneet viimeiset kymmenen vuotta.

Hirvisaari kirjoittaa: "niin, että Homma, Sisu, FDL, SOO, PS, Lokka&Wiik, SKE, Rajakit ym ja myös PVL olisi kaikki nähtävä laajassa mielessä skenen sektoreina".
...

http://jirinieminen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/251284-james-hirvisaari-perussuomalaiset-ja-kansallissosialismi-samaa-sektoria

Jos Hirvisaari olisi sitä mieltä että maapallo on litteä pannukakku niin se ei tekisi maapallosta litteää pannukakkua. Maapallo olisi pallo ihan Hirvisaaren mielipiteestä huolimatta.

Hirvisaaren haaveilut ja muidenkin samantyyliset haaveilut yhtenäisestä rintamasta pelaavat juuri vastustajien pussiin eli jos ollaan sitä mieltä että ollaan yhtenäisessä rintamassa niin silloin yksittäinen kylähullu kuten Seppo Lehto riittää leimaamaan kaikki tai yksittäinen Kännikäinen (Hännikäinen kännissä ilman että on piilottanut feisbook tunnukset) hevosenkyrpäilyineen riittää leimaamaan kaikki tai joku muu toimija joka innoissaan kömpii rasisti-laatikkoon kun median toimittajat osoittavat kyseistä rasisti-laatikkoa ja kehottavat siihen kömpimään riittää leimaamaan kaikki.

Maahanmuuttokriittisyys voittaa sillä että sitä on monenlaista ja monenlaisilla eri painotuksilla ja että se leviää kaikkiin mahdollisiin puolueisiin ja valtavirtaistuu niin että se on itsestäänselvyys.

Maahanmuuttokriittisyys häviää jos ollaan kaikki yhtenäisessä puuhakerhossa/rintamassa/klöntissä koska joku aina sekoilee ja osa on lähtökohtaisestikin sekopäitä tai muuten erikoisia.

Maahanmuuttokriittisyys häviää jos aletaan käymään kuka on kommunisteista kommunistein kommunisti oikealla kommunismin vivahde-erolla taistelua maahanmuuttokriittisten kesken jossa sotataan muut maahanmuuttokriittisiä ajatuksia ja ideoita ja kannanottoja esittävät feikeiksi jolloin muut alkavat niitä välttää koska eivät halua paskamyrskyä niskaansa.

Maahanmuuttokriittisyys häviää jos persut alkavat suhtautua maahanmuuttokriittisyyteen kuin Klonkku sormukseen "My preciouuss".

Maahanmuuttokriittisyyden pitää olla suomalaisille kuin kahvin juominen.

Jos jätät äänestämättä niin autat silloin muita puolueita ja eniten sinun äänestämättä jättämisestäsi hyötyy vaalit voittava puolue.

Ne persujen kannattajat jotka jättivät äänestämättä 2015 tukivat käytännössä äänestämättä jättämisellään Keskustaa ja ne jotka jättävät äänestämättä 2019 tukevat Demareita ja Kokoomusta.

starsailor

Mielestäni tuossa on totuuden siemen, koska kaikki maahanmuuttokriittisyys on periaatteessa vähän rasismia: Jos haluat rajoittaa jonkun ryhmän tuloa Suomeen, niin asia on helposti palautettavissa aina kysymykseen, että miksi kartat näitä ihmisiä ja onko sinulla heitä kohtaan rasistisia epäluuloja? Reheliisen ihmisen on vaikea myöntää ettei eroja populaatioiden välillä olisi ja kansoja ei voi noin vain vaihtaa ilman radikaaleja muutoksia, mutta vasemmistolaisesta näkökulmasta tämä on aina natsismia ja rasismia.

Jos hyväksyy sen, että todellisuus on todellakin osittain rasistinen, eikä välitä siitä, vaikka vastapuoli kutsuisi sinua rasistiksi, niin on paljon helpompi elää ja olla. Vastarintaliike haluaa säilyttää valkoisen ja pohjoisen rodun. Minä haluan ihan samaa, mutta tekesin sen mielelläni demokraattisin ja inhimillisin keinoin. Vastarinta ei todennäköisesti halua tänne yhtään rotupetturia ja tai vääränrotuista ihmistä. Minä taas en ole näin jyrkkä, vaan hyväksyn pienen maahanmuuton ja rajoittamattoman, joka tapahtuu työelämän tai perhesuhteiden kautta.
"Suomalaisen ihmisen geeneissä on orja-, setä Tuomo- ja pelkurigeeni. Ja se on tyhmä kuin aasi. Aasin järki ja cuckold-sielu." Jorma M.

Huscarl

Ennemminkin pitäisi kysyä miksi ihmeessä ei saisi olla valkoista ylivaltaa? Totta munassa haluan, että eurooppalainen kansaperhe hallitsee tämän pallon vahvimpia valtioita eikä negridiset, seemiläiset tai mongolidiset kansat, joilla ei varmasti ole minkäänlaisia tunnontuskia alistaa meitä ja riistää resurssejamme oman heimonsa hyödyksi mikäli saisivat poliittisen ja aseellisen yliaseman.

Emo

Quote from: writer on 24.02.2018, 13:10:30Hirvisaaren haaveilut ja muidenkin samantyyliset haaveilut yhtenäisestä rintamasta pelaavat juuri vastustajien pussiin eli jos ollaan sitä mieltä että ollaan yhtenäisessä rintamassa niin silloin yksittäinen kylähullu kuten Seppo Lehto riittää leimaamaan kaikki ...

Maahanmuuttokriittisyys voittaa sillä että sitä on monenlaista ja monenlaisilla eri painotuksilla ja että se leviää kaikkiin mahdollisiin puolueisiin ja valtavirtaistuu niin että se on itsestäänselvyys.

Maahanmuuttokriittisyys häviää jos ollaan kaikki yhtenäisessä puuhakerhossa/rintamassa/klöntissä koska joku aina sekoilee ja osa on lähtökohtaisestikin sekopäitä tai muuten erikoisia...

Eipä olla vielä lähelläkään kahvinjuontia kun Seppo Lehdon leimaavuutta pelätään. Miten edes rohjetaan juoda kahvia, koska hullutkin juovat kahvia. Hullut leimaavat kahvinjuojat.

Automaattisesti olemme kaikki yhdessä samassa klöntissä mikäli olemme maahanmuuttokriittisiä. Muissakin ajatussuuntauksissa (esim. suvakeissa)  on myös outoja tyyppejä, mutta vain matukriittiset yritetään kastroida pelkäämään jokaista kylähullua kuka myös ilmoittaa olevansa matukriittinen.

Maahanmuuttokriittisyyttä ei voi olla eri painotuksin tai monenlaista erilaista, on olemassa vain yhdenlaista maahanmuuttokriittisyyttä ja joko olet maahanmuuttokriittinen tai et ole.

Pelaat vastustajan pussiin pelottelemalla meitä seppolehdoilla. 

J. Lannan haamu

En haluaisi tehdä tästä mies-nainen kysymystä, mutta minusta on uskomatonta että Hommaforumin naiset (poislukien joku) ovat paljon vahvempia ja väkevämpiä kuin loukkaantujamiehet. Naisten näkemys on myös hyvä mittari yhteiskunnan tilasta.

Emme tule ikinä saavuttamaan tilaa, jossa parlamentaarisen tai ei-parlamentaarisen tason johdossa tai alullepanevana tahona on täydellinen henkilö. Tähän asti kovimpia ovat Jordan Peterson ja Pim Fortuyn.

jarno Alander

Quote from: Puuha-Pepe on 24.02.2018, 08:33:08

Kansan syvien rivien perimmäisestä olemuksesta voidaan tietysti vääntää loputtomiin, mutta mielestäni näkemyksesi on väärä. Suurella yleisöllä ei ole mitään vaikeuksia ymmärtää ja hyväksyä rotuoppeja, varsinkaan sillä yhä kasvavalla osalle suuresta yleisöstä, joka joutuu toistuvasti toteamaan ne arkielämässään paikkansapitäviksi. Rotuoppien tarjoaminen on suomalaisille 2018 on sitä mitä neuvostovastaisuuden tarjoaminen neuvostoliittolaisille oli 1988. Jos analogiaa hieman venytetään, "järkevä maahanmuuttokritiikki" on puolestaan sitä, että kommunismi pyritään kumoamaan sen omilla opeilla.

Quote from: J. Lannan haamu on 24.02.2018, 16:49:42
En haluaisi tehdä tästä mies-nainen kysymystä, mutta minusta on uskomatonta että Hommaforumin naiset (poislukien joku) ovat paljon vahvempia ja väkevämpiä kuin loukkaantujamiehet. Naisten näkemys on myös hyvä mittari yhteiskunnan tilasta.

Emme tule ikinä saavuttamaan tilaa, jossa parlamentaarisen tai ei-parlamentaarisen tason johdossa tai alullepanevana tahona on täydellinen henkilö. Tähän asti kovimpia ovat Jordan Peterson ja Pim Fortuyn.

Ei siinä mitään sen kummempaa ole, sama ilmiö on nähtävissä maailmalla yleisestikin. Yhä useammat naiset ovat kyllästyneet loputtomasti peruuttelevin, anteeksipyyteleviin ja välittömästi natsi- tai rasisti-kortin lävähtäessä pöytään antautuviin miehiin.

Alla tallenne Tallinnan Etnofutur-tapahtumasta. Awakeningiin tulevista puhujista Millennial Woes neekeriöyhöttää n. kohdassa 2:30, Ruuben Kaalep puolestaa kohdassa 4:35. Alussa lyhyt puheenvuoro Helsingin tapahtuman keskeiseltä puuhamieheltä Tuukka Kurulta.

Sattumalta MW:n puheenvuoro käsittelee sattumalta juuri Jordan Petersonia rakentavan kriittisellä tavalla.

https://www.youtube.com/watch?v=3N0JSnSp2Kk
Kaikki tuntuivat tuijottavan minua. Ehkä se johtui siitä että minä tuijotin kaikkia.

Arto Salminen, 2000

J. Lannan haamu

Jarno, kyllä siinä on kummempaa. Kyllä minä tajusin täysin Emon pointin, mutta halusin kysernalaistaa ja pohtia taustoja sekä osoittaa, että tajuavatko nämä irtisanoutujat kuinka paljon Overtonin ikkuna on siirtynyt. Ihan samanlaista pöyristymistä on toisessa skenessä venäjäkuvioiden ja juutalaisten suhteen.

Jokainen taho ja toimia voisi ottaa rennommin ja pari tahoa hieman vakavammin :)

Edit. Tarkoitin tuolla 'kummemmalla' sitä, että en olisi uskonut kansallismielisessä skenessä tapahtuvan tämän, jossa miehet ovat mentaalisesti liian lepsuja.

Pekka Kemppainen

Quote from: J. Lannan haamu on 24.02.2018, 19:47:14
tajuavatko nämä irtisanoutujat kuinka paljon Overtonin ikkuna on siirtynyt.

Ollaanko jo siinä pisteessä, että #öyhötyksen näkijät ottavat jo kunnian ikkunan siirtymisestä? Se olisi johdonmukaista, muutenhan he joutuvat myöntämään olleensa väärässä vuodesta pullo ja perse.

IDA

Quote from: Pekka Kemppainen on 24.02.2018, 20:02:43
Ollaanko jo siinä pisteessä, että #öyhötyksen näkijät ottavat jo kunnian ikkunan siirtymisestä? Se olisi johdonmukaista, muutenhan he joutuvat myöntämään olleensa väärässä vuodesta pullo ja perse.

Itseäni eivät paljon kiinnosta ikkunat, ellei niissä ole lasimaalauksia ;) Sitä kuitenkin toivoisi, että jokaista tuolista ylös nousemista, torilla seisomista tai seminaarissa istumista ei nähtäisi vallankumouksellisena tekona ja mentäisi siitä aivan banaaneiksi.
qui non est mecum adversum me est

Lasse

Quote from: J. Lannan haamu on 24.02.2018, 16:49:42

OT, mutta synkronisiteettina Pim Fortuynin vastaväittelijänä ennen vaaleja epäonnistui pahasti Ad Melkert, joka nyt on ilmestynyt Nxtvn Groupin (feat. Suvi "Kuolemankukka" Linden) johtoryhmään.
NOVUS ORDO HOMMARUM

Histon

Ihan yleisestä mielenkiinnosta kysäisen, että mikä se teitä valkovuotonationalisteja siinä ihonvärissä kiihottaa? Jos ihminen on yhteiskunnalle hyödyllinen nettoveronmaksaja, niin eikö se ihonväri ole yhdentekevää? Kiihottaakos teitä muuten myös Suomeen vauvana adoptoidut mustat lapset?
Dear @realDonaldTrump, Sweden is immigration friendly, international & liberal. One of the most prosperous, richest, safest places on earth.

— Alexander Stubb (@alexstubb) 19. helmikuuta 2017

Lasse

Quote from: Histon on 25.02.2018, 00:59:19
yhteiskunnalle hyödyllinen nettoveronmaksaja

Aivan varmasti tuollaisia löytyy mustina variantteina. Suomestakin.

Handu pumpulla, onko heitä täällä yli sata?

Toisaalta, jos katsotaan tarpeelliseksi roudata populaa Suomeen, ei värillä ehkä ole väliä, jos ovat noita mystisiä hyödyllisiä nettoveronmaksajia. Mutta niille on muitakin ottajia, tänne tunkee vain *piip* ja *piip*, jotka pitäisi *piip*.

Mahdollisimman nopeasti.
NOVUS ORDO HOMMARUM

Histon

^Ai onko mustia nettoveronmaksajia Suomessa yli sataa? No on aivan varmasti.
Dear @realDonaldTrump, Sweden is immigration friendly, international & liberal. One of the most prosperous, richest, safest places on earth.

Histon

Quote from: Emo on 24.02.2018, 16:33:39
Quote from: writer on 24.02.2018, 13:10:30Hirvisaaren haaveilut ja muidenkin samantyyliset haaveilut yhtenäisestä rintamasta pelaavat juuri vastustajien pussiin eli jos ollaan sitä mieltä että ollaan yhtenäisessä rintamassa niin silloin yksittäinen kylähullu kuten Seppo Lehto riittää leimaamaan kaikki ...

Maahanmuuttokriittisyys häviää jos ollaan kaikki yhtenäisessä puuhakerhossa/rintamassa/klöntissä koska joku aina sekoilee ja osa on lähtökohtaisestikin sekopäitä tai muuten erikoisia...

Eipä olla vielä lähelläkään kahvinjuontia kun Seppo Lehdon leimaavuutta pelätään. Miten edes rohjetaan juoda kahvia, koska hullutkin juovat kahvia. Hullut leimaavat kahvinjuojat.

Automaattisesti olemme kaikki yhdessä samassa klöntissä mikäli olemme maahanmuuttokriittisiä. Muissakin ajatussuuntauksissa (esim. suvakeissa)  on myös outoja tyyppejä, mutta vain matukriittiset yritetään kastroida pelkäämään jokaista kylähullua kuka myös ilmoittaa olevansa matukriittinen.

Maahanmuuttokriittisyyttä ei voi olla eri painotuksin tai monenlaista erilaista, on olemassa vain yhdenlaista maahanmuuttokriittisyyttä ja joko olet maahanmuuttokriittinen tai et ole.

Pelaat vastustajan pussiin pelottelemalla meitä seppolehdoilla.

Olet ymmärtänyt writerin kielikuvan väärin. Siinä vaiheessa kun kaikki juovat kahvia ei sillä ole väliä, jos Seppo Lehdon kaltainen kylähullukin juo. Nyt eletään kuitenkin vielä siinä tilanteessa, että iso osa kansasta on teen juojia, ja muutama spede tässäkin ketjussa vakavissaan ehdottaa, että paras kahvin markkinointistrategia on pistää Seppo Lehto Gevaliapaketti hepin nokasta roikkuen kadunkulmaan huutelemaan ohikulkijoille.

koli

Quote from: Histon on 25.02.2018, 00:59:19
Ihan yleisestä mielenkiinnosta kysäisen, että mikä se teitä valkovuotonationalisteja siinä ihonvärissä kiihottaa? Jos ihminen on yhteiskunnalle hyödyllinen nettoveronmaksaja, niin eikö se ihonväri ole yhdentekevää? Kiihottaakos teitä muuten myös Suomeen vauvana adoptoidut mustat lapset?

Niin tosiaan tämä nykyinen globalistien hallitsema järjestelmä perustuu sille, että kansa pysyy aisoissa, kun ihmisen yksinkertaiset himot ja halut täytetään. Siitä maksuna se pyytää, että unohdamme miten tuleville sukupolville käy. Toiset ovat valmiita tuhoamaan kansansa identiteetin, myrkyttämään verenperimänsä ja myymään kansallisomaisuutemme monikansallisille yrityksille, jos vain saavat riittävästi ruokaa, televisioviihdettä ja seksiä. Ei ajatella yhtään tulevia sukupolvia, eletään vain tässä hetkessä hedonistisesti. Loputon materialistinen kuluttaminen ja aineellinen jano pitää kansan kurissa.

Sitten on niitä, jotka haluavat, että Suomi näyttää Suomelta myös tulevaisuudessa. Ettei suomalaisuudesta tule mitään amerikkalaista hapatusta, jossa verenperimä on yhdentekevää ja elämä on rappiollista hedonismia täynnä. Katselin tänään kateellisena eestiläisten yhtenäistä henkeä, miten siellä tuhannet ihmiset kunnioittivat maan itsenäisyyttä soihtukulkueessa. Siitä huokui ainutlaatuinen kansallismielisyyden henki, ei ollut sellaista riitaista moneen osaan jaettua kansaa, mitä Suomessa on kulttuurimarxismin ja maahantunkeutujien takia nykyään. Katse etelänaapuriin, unohdetaan amerikkalainen hapatus ja otetaan oppia eestiläisistä. Meillä ei ole paljon aikaa muuttaa asioita. Joka vuosi tänne tunkeutuu niin järkyttävällä tahdilla vierasta väestöä, että tässä on kiire, jos haluamme lastemme ja lastenlastemme elää suomalaisessa Suomessa. Jossain vaiheessa alkaa olla liian myöhäistä ja Suomi on pysyvästi amerikkalainen monirotuinen riitaisa yhteiskunta.
Mörökölli