News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

”Valkoisella heteromiehellä ei ole oikeutta olemassaoloon”

Started by Golimar, 05.10.2017, 11:04:43

Previous topic - Next topic

Golimar

Wille Hyvönen, 30, kävelee Töölön kirjaston yläkerrassa kohti sohvaa. Korkeakorkoiset kengät kopisevat.

Hän istuu alas ja nostaa jalan toisensa päälle. Hameen helma vähän heilahtaa. Sitten hän sanoo:

"Mä olen aika vihainen."

Häntä on pyydetty yhteishaastatteluun ohjaaja Aku Louhimiehen kanssa, ja se sai Hyvösen sapen kiehumaan.

"Se on ihan vitun törkeää, että ehdotetaan tällaista. En käsitä, miten törkeitä journalistit voi olla. Ajattelin tehdä asiasta Facebook-päivityksen. Voinko tehdä sen nyt?"

Päivityksessä lukee lyhenneltynä näin:

"En suostu haastatteluun Aku Louhimiehen kanssa, koska moiset ehdotukset ovat vitun loukkaavia. En tahdo antaa vallalle ja sitä ylläpitäville sedille yhtään enempää tilaa julkisessa keskustelussa. Emme tarvitse setien validaatiota. Mua ei kiinnosta, miltä sedistä tuntuu. Sedät tekee melkein kaikki elokuvat täällä anyway, eikä ne ole ikinä kysyneet, miltä musta / meistä tuntuu. Miksi mun pitäisi olla kiinnostunut siitä, miltä heistä tuntuu nyt? Heillä on jo kaikki valta."

Kysymys on siitä, että Aku Louhimies on ohjaamassa uutta versiota Tuntemattomasta sotilaasta.

Napsis ja loput linkistä

https://www.hs.fi/nyt/art-2000005395907.html

https://www.google.fi/search?q=Wille+Hyv%C3%B6nen&oq=Wille+Hyv%C3%B6nen&aqs=chrome..69i57j69i61j0l4.1509j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Emo

Quote"Kysyn siinä, että enkö mä vain saisi olla mä?"

Kysymys on yksinkertainen ja vastaus itsestään selvä. Mutta jotta Hyvönen saisi olla sellainen kuin hänestä tuntuu, valkoisen heteromiehen on kyettävä kyseenalaistamaan ajatteluaan.

Hyvösen isältä se onnistui. Onnistuisiko se muiltakin – miehiltä, naisilta, tädeiltä, sediltä, homoilta, lesboilta ja keneltä muulta tahansa, joiden sisällä asuu pieni valkoinen heteromies?

Ole vaan Hyvönen ihan mikä haluat, ei kiinnosta, on näet omakin elämä tässä meneillään.

Baraxxus

Johan oli pläjäys.

Jos pelkästään huutelun tasolla on ahdistelu ko. henkilö kohtaan, niin tuntuu aika miedolta tämä "ahdistelu".

Ihmetyttää, että miksi ei Hyvönen viitsi edes dialogiin Louhimiehen kanssa? Antaa ainakin minulle kuvan itsestään henkilönä, joka vain tamppaa jalkaansa lattiaan kuin hemmoteltu kakara. Tai sitten itkupotkuraivarit lattialla, ja takoo käsillään maata.

Toisekseen mieleen tuli, että mille tasolle ahdistelu nousisi, jos Hyvönen käväisisi vaikkapa Englannin sijasta Saudi-Arabiassa?

Siitä saisi varmaan materiaalia seuraavaan elokuvaan....
If a man builds a thousand bridges and sucks one dick, they don't call him a bridge-builder... they call him a cocksucker.

Tabula Rasa

Kukahan tuossakin juuri käyttää valtaa? Ei valkoinen heterömies vaan tuntematon muunsukupuolinen. Eli argumentti on invaliidi. Tämä homo ja neutrikultti on lähinnä perinteisen yhteiskunnan alasajoa jota ajamaan otetaan kaikki ketkä siihen mannekiineiksi lähtevät ja samalla tuhoavat viitekehyksensä suhteita muuhun yhteiskuntaan. Kiilan lyöntiä, jälleen kerran. Saa nähdä saavatko hajotettua yhteiskunnan sodan tasolle vai saadaanko se estettyä.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

nutsy

Quote" ...minulla on penis."
... Sillä tavalla Hyvösestä tuli ihminen, jonka sukupuolta ei voi laittaa passiin, koska hän ei ole mies eikä nainen.

;D

Se mitä korvien välissä kokee ei muuta siitä tosiasiaa että penis kyllä tekee miehestä miehen, eikun siis biologiselta sukupuoleltaan uroksen.

Quote... "Valkoisella heteromiehellä ei ole oikeutta olemassaoloon. Olen aivan helvetin vihainen valkoisille heteromiehille, ja minulla on siihen oikeus."

Mutta eikö ole vähän epäreilua käyttää termiä valkoinen heteromies ja tällä tavalla kielellisin keinoin yleistää kritiikki kohdistumaan kaikkiin valkoisiin heteromiehiin?

Suuri osa heistä – tai meistä – lienee kuitenkin suvaitsevaisia ihmisiä, joilla ei ole esimerkiksi Hyvöstä vastaan yhtään mitään. Ei kai meidän tarvitse tuntea syyllisyyttä vain siksi, että olemme syntyneet tällaisiksi?

"Totta helvetissä täytyy."

Miksi?

"Se syyllisyys ei sinänsä ole itseisarvo, mutta on kyettävä tunnistamaan nämä rakenteet ja on tajuttava, että on valtaa pitävässä asemassa. Siitä tulee todennäköisesti syyllinen olo. Sen voi muuttaa energiaksi, jonka avulla voi auttaa heikommassa asemassa olevia. Siksi kaikkien valkoisten heteromiesten täytyy kokea syyllisyyttä."  ...

Vaikka Hyvönen kärsiikin "minäminä ja minun kokemukseni itsestäni" syndroomasta ja syyllistää henkisistä ongelmistaan "valkoista heteromiestä", joka on minun viiteryhmäni, en koe että minun tulisi kieltää Hyvöseltä ja kaltaisiltaan oikeutta olemassaoloon.

Tuohon Hyvösen hyvinkin miehiseen lausuntoon voisi kokeilla jotain muuta ihmisryhmää valkoisen heteromiehen tilalle, syytehän siitä rapsahtaisi ja tuomiokin takuu varmasti. Vihapuhetta, pahimmasta päästä.

Artikkeli kuulostaa korviini seuraavalta,
"Kiukuttelen ja olen huomionhakuinen, huomatkaa minut! Oih olen niin kovin erikoinen ja erilainen, ah ja niin taiteellinen."

;D
"Jokainen yhteiskunta ja kulttuuri on tietynlaisten ihmisten tuottama ja ylläpitämä."
      \
        :)

Veturinainen

Mitä tuossa artikkelissa tapahtui? Vastaus: narsisti himoitsi ja sai julkisuutta.
Puolueiden kannatusilmoitukset ovat julkisia. Lue Hesarin viimekertainen juttu tämän linkin takaa.

Tabula Rasa

Quote from: Veturihenkilö on 05.10.2017, 11:27:40
Mitä tuossa artikkelissa tapahtui? Vastaus: narsisti himoitsi ja sai julkisuutta.

Lisäksi hän sai myös julkisesti esittää kansanryhmän olemassaolon kieltämistä, eli suomeksi kansanryhmän tuhoamista. Onko vihapuhepoliisille vinkattu?

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Paawo

Repliikeistä ja keskustelun kulusta tulee erehdyttävästi mieleen edesmenneen Gösta Sundqvistin mainiot radio-ohjelmat.

Tuonne uhonsekaisen itkun väliin sopivasti sinkkulevyjen b-puolia ja muita unohdettuja musiikkinäytteitä sekä kännisten juontajakollegoiden örinöitä niin jopas tuosta hulvaton kaksituntinen syntyisi lupamaksunmaksajien iloksi.  ;D

Voi Gösta et uskoisi että pysäyttäneen poismenosi jälkeen me kaikki täällä kylmässä ja yhä pimenevässä maassamme elämme päättymätöntä koe-eläinpuistoa.

https://www.youtube.com/watch?v=NFW6_g7RIlo
Ylläoleva teksti on kiihtymystilassa kirjoitettua uhoamista. KKO:2017:52

"Ei ole mahdollista houkutella parhaita osaajia, jos samalla pyllistetään kaikille, jotka pökkäävät silmään katukuvassa." - Rosa Meriläinen 2023

"Mun mielestä valta on ihanaa!" - Eva Biaudet 2021

Psalmi 12:6-10

Sator Arepo

Quote from: Tabula Rasa on 05.10.2017, 11:30:28
Lisäksi hän sai myös julkisesti esittää kansanryhmän olemassaolon kieltämistä, eli suomeksi kansanryhmän tuhoamista. Onko vihapuhepoliisille vinkattu?

Noh noh. Ei hän halua tappaa kaikkia valkoistettuja miesoletettuja. Hän vain haluaa ns. tuhota kulakit luokkana, mikä on ihan eri juttu. Eikä hänellä edes ole lihaksia tehdä muuta kuin polkea jalkaa ja parkua, joten halutkoon. Turha tuhlata vihapuhepoliisin kallisarvoista nenänkaivuu- ja donitsinsyöntiaikaa noin täydelliseen nollaan.

Yksi kaveri piti muuten vuosia sitten jonkun aikaa hametta. En kysynyt miksi, kun ei kiinnostanut, mutta tiedustelin kyllä, oliko tullut palautetta. Kuulemma ei, mutta jotkut olivat katsoneet kieroon. Se tosin taisi olla hänelle puolet huvista. Anekdootit eivät ole dataa, mutta veikkaan silti, ettei se Willeen kohdistuva huutelu ole ihan jokapäiväistä (koettu ahdistelu voi ollakin). Tämän ainutlaatuisen lumihiutaleen asenteellakin voi tietysti olla vaikutusta asiaan. Jos hän kokee aidosti, että omalla olemassaololla ei ole mahdollisuuksia, elleivät toiset lakkaa olemasta sellaisia kuin ovat, eiköhän se näy paranoidina loukkausten kyttäämisenä ja melkoisena ylimielisyytenä. Tai no, näkyyhän se itse asiassa jo tuossa haastattelussa ("en alennu keskustelemaan Louhimiehen kanssa, koska se on mies!". Tähän Wille kenties vastaisi, että ihan yhtä lailla sedät haluavat tuhota hänet, mutta ei se kyllä niin mene. Ensinnäkin valtaenemmistöä VHM:istä ei voisi vähempää koko tyyppi kiinnostaa, ja toisekseen se jonkun 10% junttivähemmistö ei halua tuhota häntä, vaan katsoo oikeudekseen vittuilla hänelle. Ärsyttävää varmasti sekin, mutta ei kuitenkaan samaa luokkaa toisten olemassaolon kieltämisen kanssa.

Tämä oli muuten helmi: "Ensinnäkin jos jokin asia suututtaa, pitää suuttua. Ei se tunne voi olla väärä." Kiitos, Wille. Tällä foorumilla monia ihmisiä suututtaa, ja täältä oikealle olevat ne vasta kierroksilla käyvätkin. Jotkut ovat kovasti pelänneet tätä hirveätä vihaa, mutta nyt meillä on sukupuolettoman ihmisoikeussoturin todistus siitä, ettei tunne voi olla väärä! No, vitsi vitsinä. Vain joidenkin ihmisten tunteet ovat aina oikeassa, ja mitä niihin muihin tulee, heidän järkeilyillään, tunteista nyt puhumattakaan, ei ole mitään merkitystä silloin kun ne ovat ristiriidasta parempiensa tunteiden kanssa. Tuollaiselle asemalle voisi muuten keksiä jonkun sanankin... Etuoikeutettu tai jotain siihen suuntaan?
Kansa on pettänyt hallituksen luottamuksen ja voisi sen voittaa takaisin vain kahta suuremmalla uurastuksella. Eikö olisi kaikille helpompaa, että hallitus hajoittaisi kansan ja valitsisi uuden?

SmallFish

Henk.koht. olen jo jotenkin turtunut tähän sekoiluun. Suomesta tulee hullumpi päivä päivältä, mutta jossain vaiheessa alamäkeä tulee kriittinen piste vastaan (saattaa olla jo tullut) ja näitä juttuja aletaan tuupata takaisin sinne marginaaliin mistä ovat tulleetkin.

Teaparty

Quote from: SmallFish on 05.10.2017, 12:13:49
Henk.koht. olen jo jotenkin turtunut tähän sekoiluun. Suomesta tulee hullumpi päivä päivältä, mutta jossain vaiheessa alamäkeä tulee kriittinen piste vastaan (saattaa olla jo tullut) ja näitä juttuja aletaan tuupata takaisin sinne marginaaliin mistä ovat tulleetkin.

HS ja YLE (jäljempänä: Hyyseliradiot) määräävät, mistä mediassa keskustellaan. Nyt keskustellaan identiteettipolitiikasta eli kaikenmaailman pervojen ja narsistien henkilökohtaisista loukkaantumisista. Narratiivit on kopioitu suoraan USA:n ja UK:n marginaaleista, eivätkä nämä jutut saa edes kotimaissaan huomiota.

Esitän hypoteesina, että Suomessa identiteettipolitiikka saa moninkertaisesti palstatilaa, koska toimittajat ovat valetieteitä opiskelleita sivistymättömiä juntteja, joiden kielitaito rajoittuu englantiin ja pakkoruotsiin. Esimerkiksi Ranskan ja Saksan suurten uutismedioiden sisältö on täysin erinäköistä kuin Hyyseliradioissa. Ei siellä itketä jonkun tytöksi pukeutuvan pojan saamia fellaatioehdotuksia.

JohanNyt

Quote from: Teaparty on 05.10.2017, 12:45:44Ei siellä itketä jonkun tytöksi pukeutuvan pojan saamia fellaatioehdotuksia.
Hieman ihmettelen, mikä näissä fellaatioehdotuksissa on ongelmana? Miksi Hytöskä kieltää muiden ihmisten seksuaalisuuden ja sen toteuttamisen? Ja kannattaahan nyt kaikkea kokeilla ainakin kerran elämässään. :flowerhat:

Khalifatta

Ja vielä lisäksi antoi oikein mainion esimerkin hyvin voimakkaasta foliohatusta.
"Toisista kulttuureista tulevat tutustuvat prinsessoihimme. Tähän myös heillä on oikeus." - Rikoskomisario J. Kiiskinen

Veturinainen

Quote from: Khalifatta on 05.10.2017, 12:53:53
Ja vielä lisäksi antoi oikein mainion esimerkin hyvin voimakkaasta foliohatusta.

Enpä tiedä, taisi olla pikemminkin narsistin kannalta tarkoituksenmukaista trendikkäällä aiheella ratsastamista huomion saamiseksi.
Puolueiden kannatusilmoitukset ovat julkisia. Lue Hesarin viimekertainen juttu tämän linkin takaa.

Luotsi

En lukenut, koska en lue noita Nyt:in juttuja. Onko niiden kopsailu tänne ihqu oikeasti tarpeen? Samaa sarjaa kuin Tiedonantaja , Akuliina Saarikosken blogit jne.
*** Kommunismi toimii mainiosti - muurahaisilla ***

ämpee

Jukka Hankamäki on aika tyhjentävästi kirjoittanut tästä sukupuolen ja seksuaalisen suuntauksen sekoittamisesta.
http://jukkahankamaki.blogspot.fi/2017/04/pravdan-jalkeisesta-ajasta.html

Quote from: J Sakari HankamäkiMyös fenomenologisesti havaittavalla ilmiötasolla ihmiset ovat miehiä tai naisia sukupuolielintensä mukaan. Ristiriitaista transgenderistien argumentaatiossa on ollut se, että he ovat vedonneet fenomenologiseen filosofiaan pyrkiessään oikeuttamaan näkemystään kymmenistä sukupuolista. He ovat viitanneet ihmisen "kehollisuuteen" yrittäessään kiistää sukupuolielinten ratkaisevan merkityksen sukupuolen kannalta, vaikka kehosta saatavat havainnot antavat nimenomaisen todistuksen siitä, että miehellä on kulli ja naisella pillu (Kotimaisten kielten keskuksen suosittamat nimitykset sukupuolielimille).
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

ISO

Tuntematon on Hyvösen kolmas ja hänen mielestään paras elokuva.

"Pitää ehkä lopettaa elokuvien tekeminen, koska tämä on täydellinen elokuva. Yksikään setä ei ole päässyt vaikuttamaan siihen toisin kuin kahteen aiempaan elokuvaani."

Tuo on asia josta olen samaa mieltä hyvösen kanssa.

Olen varma, että hyvösen kannattaa lopettaa elokuvien tekeminen, jos tuo on parasta mihin kykenee.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Eisernes Kreuz

Tehdäänpä pieni ajatuskoe: jossakin lehdessä julkaistaan haastattelu, jossa haastateltava toteaa, että mustaihoisilla miehillä ei ole oikeutta olemassaoloon.

Millainen mahtaisi olla yleinen reaktio? Kuinka kauan kestäisi, että nostettaisiin syyte kiihottamisesta kansanryhmää vastaan?

No, tässä on tosiaan aika selvästi kyseessä narsistisen ihmisen tarve saada itselleen julkisuutta. Helpoiten se tietysti onnistuu toitottamalla kaikkein sairaimpia modernin feminismin oppeja, joiden levittämiseen HS ja erityisesti sen Nyt-liite on Suomessa erikoistunut.
There is freedom of speech, but freedom after speech, that I cannot guarantee.
- Idi Amin, diktaattori

Tabula Rasa

Quote from: ISO on 05.10.2017, 13:28:24

"Pitää ehkä lopettaa elokuvien tekeminen, koska tämä on täydellinen elokuva. Yksikään setä ei ole päässyt vaikuttamaan siihen toisin kuin kahteen aiempaan elokuvaani."

Olen varma, että hyvösen kannattaa lopettaa elokuvien tekeminen, jos tuo on parasta mihin kykenee.

Se sitten että mihin epäonnistuneet taiteilijat pitäisi loppusijoittaa? Politiikkaanko? Muistelen erästäkin itävaltalaista korpraalimaalaria...

Laskentanuiva

Sananvapauden ja mielipiteen ilmaisun puitteissa tuo  on ookoo. Olipa itse haastattelusta/ jutusta mitä mieltä tahansa ,mutta näin "vihapuheen" aikana jos se joku vihainen valkoinen heteromies antaisi haastattelun omasta näkökulmastaan ja Vaihtaisi tuon valkoisen tilalle mustan/ tumman heteromiehen, niin keissi olisi valmis.

Jos Afrikka on sarvikuonojen maa(eput), niin Suomesta  lienee tullut kaksoisstandardien maa.

"Monilla on asioihin vain yksi näkemys, vaikka kuinka sanotaan, että ollaan suvaitsevaisia." - Teemu Selänne
(HS 31.1.2017)

pienivalkeapupu

Quote from: ISO on 05.10.2017, 13:28:24

Muunsukupuolinen Wille H. ja Sedät, siinähän on aineksia täydellisen taidepläjäyksen jälkeiselle täydelliselle riman alittavalle jatko-osalle. Koska Wille vihaa.
"Luulen, että pääsääntöisesti, kirjoitukseni ovat totta."

"Minun täytyy toimia epävarmuudessa, vaikkei minulla aina ole kaikkea informaatiota ja tietoa."

Katmandu

Aika erikoista, että uniikki lumihiutale koki suihinottoa ehdottaneen miehen heteromieheksi.  :-*

Tosiaan, huvittavinta tässä invidualismin ihannoinnissa on se, että jokainen näistä mukamas sukupuoliroolien ulkopuolella esiintyvistä henkiöistä on aina tunnistettavissa 100 metrin päästä. Kas kummaa, he ovat vain luoneet sen 3. sukupuoliroolin, johon ovat sopivasti sujahtaneet. Eivät he lopulta olekaan vapautuneita sukupuolirooleista, he vain ovat luoneet sen oman lokeronsa. Eli he sen enempää invidualisteja lopulta ole kuin kukaan muukaan, yhtä massalampaita kaikki.

Näille henkilöille erilaisuus on ainoastaan pinnallista ja ulkoista erilaisuutta. Ajatusmaailmaa on niin köyhä, että mielen tyhjyyttä pitää kompensoida ulkonäöllä – narsisti kun on. Keskiverto ihminen ymmärtää, että erilaisuus on yleensä pään sisällä, eikä sitä tarvitse erikseen mainostaa ulospäin. Ainoastaan huomiohakuisen, uniikkina itseään pitävät lumihiutaleet mainostavat itseään tällä tavalla. Valtamedia ihannoi erilaisuutta, josta on tullut yhteiskunnan ideaali. Onko oikeastaan enää suurempaa massalammas-ajattelua, kuin vihata valkoista heteromiestä? Tuskin. Tajuaakohan tuo itseään todennäköisesti kovinkin erikoilaisena itseään pitävä lumihiutale, että hän on itse juurikin se stereotyyppinen massalammas, joita todennäköisesti itse omien sanojensa mukaan vihaa yli kaiken.

guest1783

Willen tuleva mestariteos on varmasti semmoista kamaa, jota harva vapaaehtoisesti katsoo telkkarista ja vielä harvempi maksaa elokuvalipun hintaa sen nähdäkseen, jos leffa nyt elokuvateatterilevitykseen pääsee. Mutta en ihmettelisi, jos koululaisia vietäisiin tätä leffaa katsomaan teatteriin/ näytettäisiin oppitunneilla. Juuri passelin kuuloista kamaa tiedostavaiston käyttämäksi aivopesumateriaaliksi.

Bwana

Saahan sitä sananvapauksisessa maassa paukuttaa päätään ihan miten huvittaa. Eikun niin, kuten täälläkin on jo todettu: Vaihdetaanpa jutusta kohderyhmä niin kyllä täytyisi äkkiä rasvata rosiksen oven saranoita.

Siinä mielessä oli erikoinen juttu, että jo otsikko sai itseni hyvin surulliseksi. Yleensä en jaksa näitä edes avata koska yleensä näiden vinkuna on aivan sama. Nyt päätin kuitenkin tehdä poikkeuksen koska onhan kyseessä kuitenkin valtakunnan johtava lehti. Jos se julkaisee jutun, on kyseessä kuitenkin merkittävä julkinen puheenvuoro. Se on aina kannanotto.

Olen hoitanut lapsiani kotona jotta vaimon ura etenisi. Olen itse asiassa jossain määrin "uhrannut" oman "urani" (no, tosi asiassa tuon ns. normaalin polun jättäminen aikoinaan on avannut ovet aivan toisenlaiselle ja mielenkiintoisemmalle uralle) yksittäisen VHN:n tavoitteiden saavuttamiseksi. Ollaan kimpassa onnistuttu paremmin kuin mitä kaksi yksilöä olisi onnistunut.

Olen kuitenkin arvoiltani ja asenteiltani mitä suurimmassa määrin suomalainen VHM. Eli annan kyllä vapauden muiden arvoille ja olen jopa niitä valmis asein turvaamaan, omista arvoistani poikkeavienkin arvoja jos vain saisin omanikin pitää.

Mikään noille ei kuitenkaan riitä. Nuo eivät ymmärrä kenen selän takana he saavat sinänsä "ihan sama"-luokan pervoilujaan harrastaa. Käsi, ruokinta, pureminen jne.

Surullista.
Nkosi sikelel' Afrika.

Alabama

Vähän tulee nyt minulta provoa  8):

Valkoista heteromiestä ei periaatteessa enää tarvittaisi lainkaan. Kun nyt ajatellaan, että täydellinen integraatio, sanotaan sitä vaikka assimilaatioksi, voi tapahtua vain seka-avioliitoissa ja kun mamu- ja matuvyöryt suurinpiirtein 80%:sti on miehiä ja näistä suurin osa kaiken lisäksi nuoria sellaisia, niin ne pitäisi yhteiskuntaan sulautumisen takia ehdottomasti naittaa valkoisille naisille. Nämä sitten kasvattavat lapsensa -kuten muslimiperheissä on tapana- yksin omaan kulttuurinsa ja muslimimies jää nuolemaan kulttuurinsa kanssa näppejään. Näppejä jäävät tietysti nuolemaan ne ylijäämä-valkoiset-miehetkin, kun niille ei riitä naisia ja musliminainenhan ei saa ottaa ei-muslimimiestä. Valkoisten ylijäämämiesten pitäisi tässä tapauksessa kääntyä islamiin.

Matu- ja mamumiehiä lappaa edelleen jatkuvana tsunamiaaltona valkoisten miesten reviirille ja nappaavat näiltä alituiseen naisia. Tämän jatkuessa muutaman sukupolven ajan, ovat täysvalkoiset miehet kokonaan loppuneet tai oikeasti muuttuneet tämän "välikauden" jälkeen vaalean ruskeiksi. Valkoinen kulttuuri on säilynyt, rotu ei.  :-X
^ johtuu ilmastonmuutoksesta.

internetsi

Koravaas sanoja, niin saadaan perspektiiviä:
Valkoinen--->Musta
Hetero--->Homo

Ja saadaan uusi lause: "Mustilla homomiehillä ei ole oikeutta olemassaoloon."

Tai jos korvataan vielä sanoja:
Valkoinen--->Musta
Mies--->Nainen
Hetero--->Lesbo

Ja uusi lause: "Mustilla lesbonaisilla ei ole oikeutta olemassaoloon."

Jos joku sanoisi näin, niin miettikääs kuinka monta mikrosekuntia kestäisi ennen kuin fobba ja 50 vihapuhemiliisiä olisi oven takana ja veisi kirjoittajaa koppiin vähintään kansanmurhan yrityksestä epäiltynä. Nyt ei tapahdu yhtään mitään, vaikka kyseessä on kiihottaminen kansanryhmää vastaan joka tehdään vielä joukkotiedotusvälineitä käyttäen.

Itsekin kuulun ryhmään valkoinen heteromies. Ja tämän Hyvösen mukaan minulla ei siis ole oikeutta olla olemassa. Asia siis tarkoittaa sitä, että tuon lausujan ajatusmaailma on sellainen, jossa hän esimerkiksi minut tappaessaan voi ajatella siten että koska minulla ei ole oikeutta olla olemassa, ei asiassa ole tapahtunut mitään väärää.

Muistaakseni tällaisia samanlaisia asioita ja perusteluja käyttivät kansalliset sosialistit juutalaisista. Ja kuinkas siinä kävikään sitten.

Kun nyt otin tämän esille, niin todennäköisesti Hyvönen on myös sitä mieltä, että holokaustissa kaasutettujen juutalaismiesten tappaminen oli sinänsä oikein. Suurin osa heistä oli valkoisia heteromiehiä, joilla ei Hyvösen mukaan ole oikeutta olla olemassa.
Lohjan persut

JohanNyt

Valkoinen "rotu" kyllä säilyy, mutta kulttuuri ei. Mistä todisteena yhä kiihtyvä kehitysmaalaistaminen ja monikulttuurihömpötys sekä väkivallan lisääntyminen ilman, että valkonaamoja nyt olisi ratkaisevasti vähemmän syntyvien joukossa.

Alabama

Quote from: JohanNyt on 05.10.2017, 15:48:53
Valkoinen "rotu" kyllä säilyy, mutta kulttuuri ei. Mistä todisteena yhä kiihtyvä kehitysmaalaistaminen ja monikulttuurihömpötys sekä väkivallan lisääntyminen ilman, että valkonaamoja nyt olisi ratkaisevasti vähemmän syntyvien joukossa.

Jos nämä mamumiehet saavat tuottaa tulevat tai nykyisetkin vaimonsa vanhasta kotimaastaan, niin silloin meidän kulttuuri "heikompana" automaattisesti tuhoutuu. Mistä sen lisäksi löydettäisiin niin paljon valkoisia naisia uhriutumaan täydellisintegroitumisen edellyttämään seka-avioliittoon, että saataisiin muslimimiesten täydellinen sulautuminen yhteiskuntaan toteutetuksi?
^ johtuu ilmastonmuutoksesta.

Leijona78

Otin IMDB:stä ohjaajan "Onnelliset" - dokumentin arvostelun. Tässä uudessa pläjäyksessä lienee samaa tausta-ongelmaa (narsismi) kuin henkilön aikaisemmissakin tuotoksissa.

QuoteIf you really, really enjoy vicarious embarrassment, this is for you. For anyone who's ever had actual problems, listening to the director–protagonist's whining all the way through this documentary may prove nearly impossible. In other words, you'll be spending an hour of your life watching a factitious, privileged and naive egocentric hipster attending different types of "happiness training", and babbling on and on about himself, his weltschmerz and his pursuit for happiness, as he's facing the first "crisis" of his life – his girlfriend moving to another country. The theme of pursuing happiness is a very interesting one, it's a shame the execution is almost unbearable to watch. I don't think I've ever seen anyone so utterly full of himself. To each his own, but even when you are making a documentary about your own life, uncritical and incontinent egocentricity is far from an asset.

http://www.imdb.com/title/tt4325846/?ref_=nm_flmg_dr_1
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

Jaksuhali

Kyseessä on ansa. Tuore vihapuhepolliisien osasto kaipaa töitä, joten Hyysäri provosoi niitä, joille vihapuhetuomiot on suunniteltu, hieromalla naamaan näitä kaikkien tietämiä kaksoisstandardeja.

"Alistukaa, suvaitsemattomat, valta on meillä. Ajattelu ja argumentointi on turhaa. Ai että osoitatte kaksoisstandardimme muutaman sanan vaihtamisella toiseen? Meillä onkin täällä valtakunnansyyttäjä langan päässä..."