News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Putkonen: Perussuomalaisten jäseneksi on nyt tunkua

Started by Faidros., 07.07.2017, 12:07:49

Previous topic - Next topic

Jukka Wallin

Quote from: Tabula Rasa on 26.08.2017, 17:23:16
Wallini, jos on tietoa niin puhdista ilmaa ja kerro kaikki.

En lähde siihen, vaan annetaan noiden asioiden olla, varsinkin kun niillä oli Soinin tai Putkosen hiljainen hyväksyntä....
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

Koepotkupallo

Quote from: Jukka Wallin on 26.08.2017, 17:47:00
Quote from: Tabula Rasa on 26.08.2017, 17:23:16
Wallini, jos on tietoa niin puhdista ilmaa ja kerro kaikki.

En lähde siihen, vaan annetaan noiden asioiden olla, varsinkin kun niillä oli Soinin tai Putkosen hiljainen hyväksyntä....

Vanhan vieraskirjan sanoin siis: kunhan tuuletan ikeniä.
Rehellinen lapinmies on myös yrittäjä-lakimies, varatuomari, suunnistaja, aloittaja, kenttäjuristi, juristi, auktorisoitu lakimies, varatuomari, juristi ja pelle.

Jukka Wallin

Quote from: Koepotkupallo on 26.08.2017, 18:13:24

Vanhan vieraskirjan sanoin siis: kunhan tuuletan ikeniä.

Niin kait sitten, jos näin haluat esittää.  Kukin saa uskoa tai sitä olematta. Kuten ylempänä kirjoitin,niin minulla oli näkymä koko Helsingin toimintaan. Koko ajan, vaikka olin nimellisesti yhden vuoden ajan poissa Piirinhallituksen toiminnasta,niin Vuosaaren paikallisyhdistyksen hallituksen jäsenenä, oli ajankohtainen tieto mitä vuoden 2015 aikana piirin hallituksessa puuhattiin. Olin myös Vuosaaren yhdistyksen virallinen jäsen piirin jäsenkokouksissa...
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

internetsi

No nythän Jukka sinulla on parempi tilanne. En ole kuullut, että Yhtenäinen SuomiSuomidemarien paikallisosastoissa olisi samanlaista meininkiä kuin persuissa, joten parempi tilanne. Tosin ei taida olla koko paikallisosastoja.
Lohjan persut

Veturinainen

Quote from: Jukka Wallin on 25.08.2017, 16:17:45
Perussuomalaiset on totaalisesti tuuliajolla..

Voi voi. Eikö jo kannattaisi suunnata energia niihin omiin juttuihin? Suomidemokraatit on totaalisesti tuuliajolla.
Puolueiden kannatusilmoitukset ovat julkisia. Lue Hesarin viimekertainen juttu tämän linkin takaa.

Jukka Wallin

Quote from: internetsi on 26.08.2017, 19:39:31
No nythän Jukka sinulla on parempi tilanne. En ole kuullut, että Yhtenäinen SuomiSuomidemarien paikallisosastoissa olisi samanlaista meininkiä kuin persuissa, joten parempi tilanne. Tosin ei taida olla koko paikallisosastoja.

On niitä, muun muassa Helsingissä.

Jukka Wallin

Quote from: Veturihenkilö on 26.08.2017, 19:45:17
Quote from: Jukka Wallin on 25.08.2017, 16:17:45
Perussuomalaiset on totaalisesti tuuliajolla..

Voi voi. Eikö jo kannattaisi suunnata energia niihin omiin juttuihin? Suomidemokraatit on totaalisesti tuuliajolla.

Kyllä tätä puljua hoidetaan koko ajan eteenpäin. Jos haluatte tulla mukaan, niin laittakaa viestiä, niin ehkä pääsette jäseneksi... Osaavaa porukkaa tarvitaan mukaan, jos on edes mitään muuta näyttöä kuin heitellä nimimerkin takaa täällä Hommalla...

Uuno Nuivanen

Quote from: Jukka Wallin on 26.08.2017, 17:22:00
Itse lupaan, että suomidemokraatit tutkii jokaisen hakijan joka haluaa tulla mukaan meidän toimintaan, mutta emme ota ketä tahansa myöskään, mutta kannattaa silti yrittää.

Ai. Miksi?   ???

Faidros.

Itse lupaan, että suomidemokraatit tutkii jokaisen hakijan joka haluaa tulla mukaan meidän toimintaan, mutta emme ota ketä tahansa myöskään, mutta kannattaa silti yrittää.

HAHAHA! ;D Kun tulijoita ei ole, niin helppo homma hylätä nollatuloksesta! Kuka helvetti sinne voisi yrittää, hörhöt jotka muista puolueista on jo poispotkittu? ;D
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Jukka Wallin

Quote from: Uuno Nuivanen on 26.08.2017, 20:50:43

Ai. Miksi?   ???

Sen voi kukin itse selvittää vain hakemalla jäseneksi..

Jukka Wallin

Quote from: Faidros. on 26.08.2017, 20:51:55

HAHAHA! ;D Kun tulijoita ei ole, niin helppo homma hylätä nollatuloksesta! Kuka helvetti sinne voisi yrittää, hörhöt jotka muista puolueista on jo poispotkittu? ;D

Niin no voihan tuon tuollakin tavalla todeta...

Jukka Wallin

Quote from: internetsi on 26.08.2017, 19:39:31
No nythän Jukka sinulla on parempi tilanne. En ole kuullut, että Yhtenäinen SuomiSuomidemarien paikallisosastoissa olisi samanlaista .Anmeininkiä kuin persuissa, joten parempi tilanne. Tosin ei taida olla koko paikallisosastoja.

Perussuomalaisilla ei ole kuin yksi paikallisyhdistys Helsingissä, mutta Saarikankaan ego takia hän johtaa "piiriyhdistystä" Antaakohan Halla-aho luvan perustaa Helsinkiin oma piiriyhdistyksen, kun Sampo Terho /Soini eivät sitä halunneet antaa... Olen tai olin sen yhdistyksen perustajajäsen...

Olin mukana piirihallituksen kokouksissa (Valtuutettiin Hyttinen ja Keto menemään neuvottelemaan puoluehallituksen kanssa piirin perustamisesta) joissa päätettiin mitä Helsinkiin haluttiin perustaa ja mitä sitten tammikuussa 2016 perustettiin, olin mukana myös...

Veturinainen

Quote from: Jukka Wallin on 26.08.2017, 20:42:44
Osaavaa porukkaa tarvitaan mukaan

No se on täysin ilmeistä, että osaavaakin porukkaa tarvittaisiin.
Puolueiden kannatusilmoitukset ovat julkisia. Lue Hesarin viimekertainen juttu tämän linkin takaa.

Jukka Wallin

Quote from: Veturihenkilö on 27.08.2017, 10:19:31
Quote from: Jukka Wallin on 26.08.2017, 20:42:44
Osaavaa porukkaa tarvitaan mukaan

No se on täysin ilmeistä, että osaavaakin porukkaa tarvittaisiin.

Täällä nimimerkillä kirjoittajat on kaikki niin pätevää porukkaa, että luulisi heidän olevan kiinnostuneita näyttämään myös tosielämässä omat taitonsa.

Vai onko vain "ikenien tuulettamista". Mutta näyttöjä kehiin. Lupaan järjestää hallitus paikat vaikkapa Helsingin paikallisyhdistykseen, niin saan jotain viitettä siitä onko jotain "lihaa luiden päälle" 😁

Pentecost

Muistaakseni täällä on sellainen ESTÄ toiminto olemassa. Jukka Wallin on sen käyttämiseen sopiva ensimmäinen kandidaatti.

Jatkuvaa länkyttämistä perussuomalaisten huonoudesta ja sitten vihjailuja - joita ei koskaan suoraan sanoiksi pueta - siitä kuinka jotakin jossakin on tapahtunut, tehty, päätetty.

Ei ihme, että moiset jankkaajat ja omasta mielestään parhaimmistoa edustavat joutavatkin perustamaan omia pikku puolueita, joilla ei ole mitään tulevaisuutta. Persuilla sen sijaan on hyvät mahdollisuudet seuraavissa vaaleissa. Itsekin äänestän Halla-ahon johtamaa puoluetta edes protestiksi nykymenolle.
KKO:n tuomio
A:n käyttämissä ilmaisuissa on kysymys niin sanotuista arvoarvostelmista, joiden osalta ei lähtökohtaisesti ole mielekästä puhua lausuman totuudellisuudesta.

Jukka Wallin

Quote from: Pentecost on 27.08.2017, 10:52:55
Muistaakseni täällä on sellainen ESTÄ toiminto olemassa. Jukka Wallin on sen käyttämiseen sopiva ensimmäinen kandidaatti.

Jatkuvaa länkyttämistä perussuomalaisten huonoudesta ja sitten vihjailuja - joita ei koskaan suoraan sanoiksi pueta - siitä kuinka jotakin jossakin on tapahtunut, tehty, päätetty.

Ei ihme, että moiset jankkaajat ja omasta mielestään parhaimmistoa edustavat joutavatkin perustamaan omia pikku puolueita, joilla ei ole mitään tulevaisuutta. Persuilla sen sijaan on hyvät mahdollisuudet seuraavissa vaaleissa. Itsekin äänestän Halla-ahon johtamaa puoluetta edes protestiksi nykymenolle.

Suurin osa näistä mitä olen kertonut on salaista tietoa. Hallituksen kokouksien päätökset ovat salaisia, vaikka suurin osa noista yhdistyksistä ja Hyttisen johtama piiri on lopetettu, niin on jonkinlainen vaitiolovelvollisuus siltikin.

Miksi lähtisin kiistelemään asioista ja miksi olisin katkera? Totta kai kannattaa estää, jos pysty kuulemaan totuutta...

:facepalm:

EDIT:

Enkä ole ainoa joka ei pitänyt näiden toimista

http://jukkawallin.puheenvuoro.uusisuomi.fi/238701-yrjonkadun-pesanjakajat#comment-3577563

Veturinainen

Selvästi on perussuomalaisten kannalta hyvä, että Jukka Wallin ei ole puolueessa mukana. Pidetään tästä kiinni, vaikka aina joskus joutuukin näkemään katkeraa ja kateellista vuodatusta.

Jukka Wallin

Quote from: Veturihenkilö on 27.08.2017, 15:41:45
Selvästi on perussuomalaisten kannalta hyvä, että Jukka Wallin ei ole puolueessa mukana. Pidetään tästä kiinni, vaikka aina joskus joutuukin näkemään katkeraa ja kateellista vuodatusta.

Missä olen vuodattanut katkeruutta? Onko blogissa oleva erään entisen puolueaktiivin vuodatus myös "katkeruutta" Olen vain todennut miten asiat on menneet, en muuta...

Ant.v2

Quote from: Jukka Wallin on 27.08.2017, 16:08:29

Missä olen vuodattanut katkeruutta? Onko blogissa oleva erään entisen puolueaktiivin vuodatus myös "katkeruutta" Olen vain todennut miten asiat on menneet, en muuta...

Katkeruutta osoittaa se, että käyt jokaiseen perussuomalaisia käsittelevään ketjuun luikauttamassa saman virren.

Etkö sä voisi laittaa vaikka allekirjoitukseen mainintaa siitä, että perussuomalaiset ovat kelvoton, koska sinä jouduit lähtemään jostain paikallisyhdistyksestä? Sitten sitä ei tarvitsisi jokaiseen ketjuun tulla jauhamaan erikseen varsinkaan kun juttu ei alun alkaenkaan ole ketään muuta kuin sinua kiinnostanut.
"Siniset jatkaa täysillä" (Sampo Terho)

Jukka Wallin

Quote from: Ant.v2 on 27.08.2017, 16:29:48
Quote from: Jukka Wallin on 27.08.2017, 16:08:29

Katkeruutta osoittaa se, että käyt jokaiseen perussuomalaisia käsittelevään ketjuun luikauttamassa saman virren.

Etkö sä voisi laittaa vaikka allekirjoitukseen mainintaa siitä, että perussuomalaiset ovat kelvoton, koska sinä jouduit lähtemään jostain paikallisyhdistyksestä? Sitten sitä ei tarvitsisi jokaiseen ketjuun tulla jauhamaan erikseen varsinkaan kun juttu ei alun alkaenkaan ole ketään muuta kuin sinua kiinnostanut.

Olen vain todennut miten asiat on, en muuta. Monella on liian ruusuinen kuva perussuomalaisista, varsinkin Helsingissä. Mutta mahdollisesti tieto lisää tuskaa...

Jos kyseessä olisi vain etten päässyt johonkin virkaan tai olisin menettänyt x-paikan, niin silloin nämä kirjoitukset olisivat katkeruutta. Mutta kyse ei ole siitä, vaan mitä myös yllä olevasta linkistä oleva kirjoitus esittää. Olin ja moni muukin oli samaan aikaan kurkkua myöten täynnä vedätystä ja riitaa. Myös viime kevään Helsingin kaupunginvaltuustoporukan hajoaminen oli oire jostakin. Oliko sekin katkeruutta? Kait mahdollisesti sinun mielestäsi. Mutta yllättäen minä tiedän myös mistä se hajoaminen johtui. Eikä katkeruus ollut ensimmäisellä sijalla.

Alaric

Ketjun aiheena ei ole Wallinin seikkailut perussuomalaisissa eikä varsinkaan suomidemokraattien jäsenhankinta.

Sulla on Jukka toistaiseksi kokonainen alue hiekkalaatikkonasi. Siellä voimme keskustella puoluevirityksestäsi.
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Noottikriisi

Minut hyväksyttiin myös paikallisyhdistykseen ja maksoin sinnekin jäsenmaksun joten nyt olen käsittääkseni niin Perussuomalainen kuin voi olla!
Pidän kohta töistä sen verran taukoa että ehdin aamupäivällä käydä PS:n teltalla Keskustorilla, jos ei muuten niin lällättelemässä uuvateille.  ;D
Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

repo

^Vilpittömät onnittelut jäsenyyksistä ja esimerkillisestä toiminnasta.

Toivottavasti puhe teltalla kääntyy keventävän uuvatti-huumorin jälkeen myös siihen, miten suomalaiset äänestäjät saadaan heräämään Orpon, Risikon, Nergin, Sipilän... ja lukuisan joukon muita suomalaisia tuhoisaan toimintaan. Kerro meillekin, kuinka monta monikulttuurin hehkuttamiseen äskettäin kyllästynyttä on teltalla käynyt juttelemassa.

Itse en olisi ikinä kyennyt arvaamaan kehitystä, että 2010-luvulla Kokoomus ja Keskusta globalisaation ja EU:n kiihkossaan vastaavat meidän menneiden vuosikymmenien kommunisteja.
"Kokoomusvihassa ei ole mitään huvittavaa. Kolmannen polven kokoomuslaisena totesin 2000- luvun alussa, ettei Kokoomusta enää voi äänestää, eikä naurattanut minua yhtään silloin eikä edelleenkään." -- Emo

Skeptikko

Onko Helsingissä toimivaa paikallisjärjestöä ja jos on, niin miten sen jäseneksi haetaan?
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

K.L.O

Quote from: Skeptikko on 04.09.2017, 12:32:48
Onko Helsingissä toimivaa paikallisjärjestöä ja jos on, niin miten sen jäseneksi haetaan?

Tässä linkki, josta löytyypi tiedot:

https://helsinki.perussuomalaiset.fi/tule-mukaan-toimintaan/

kgb

Quote from: Noottikriisi on 04.09.2017, 08:46:35
Minut hyväksyttiin myös paikallisyhdistykseen ja maksoin sinnekin jäsenmaksun joten nyt olen käsittääkseni niin Perussuomalainen kuin voi olla!

Vielä PerusÄijien jäsenyys (tai naisten?) niin koko paketti alkaa olla kasassa :)
Turhaan ne politrukit huutaa ja hossuu,
Suomessa ei elä vinkkelitossu.

Noottikriisi

Quote from: repo on 04.09.2017, 09:16:05
^Vilpittömät onnittelut jäsenyyksistä ja esimerkillisestä toiminnasta.

Toivottavasti puhe teltalla kääntyy keventävän uuvatti-huumorin jälkeen myös siihen, miten suomalaiset äänestäjät saadaan heräämään Orpon, Risikon, Nergin, Sipilän... ja lukuisan joukon muita suomalaisia tuhoisaan toimintaan. Kerro meillekin, kuinka monta monikulttuurin hehkuttamiseen äskettäin kyllästynyttä on teltalla käynyt juttelemassa.

Kiitos  onnitteluista. Teltalla oli oikeasti varsin sopuisa tunnelma ja lälllättelinkin vain sisäisesti. Ainoa uuvatteihin epäsuorasti liittyvä kommentti oli eräälle meihin myönteisesti suhtautuvalle herrasmiehelle sanottu, "me emme halua haukkua muita puolueita". (Tuotahan ei voi käsittää muuten kuin että aihetta olisi  ;D ) Itse jatkoin tuohon että toisin kuin muut puolueet, me keskitymme vain kehumaan itseämme.

Seisoskelin siinä vain parikymmentä minuuttia koska jouduin kiirehtimään takaisin töihin, en nimittäin ole vielä täysin syrjäytynyt työtön luuseri vaikkakin se lienee vain ajan kysymys. :)
Sinä aikana teltalle pysähtyi vajaa kymmenkunta ihmistä joista 100% suhtautui meihin myönteisesti ja pari sanoi suoraan pelkäävänsä islamisteja. Yksi epäluuloinen herrasmies, saatuaan Perussuomalainen-lehden, varmisti että olemmeko persuja vai sinisiä. Kun vastaus oli että persuja niin hän rauhoittui joskin moitti että miksi lehden kansi oli sinisävyinen. Näin nopeasti uuvatit ovat siis tuhonneet kokonaisen värin maineen!

Quote from: kgb on 04.09.2017, 12:51:58
Quote from: Noottikriisi on 04.09.2017, 08:46:35

Vielä PerusÄijien jäsenyys (tai naisten?) niin koko paketti alkaa olla kasassa :)

Ei hemmetti, eikö se vielä ollutkaan tässä?  :o No, liityn perusäijiin vaikka pidänkin koko sukupuolijaottelua varsin keinotekoisena. Heti kun siitä luovutaan siirryn käyttämään uimahallissa naisten suihkutiloja (jos vaimo puoliso antaa luvan). :)

Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

Riukulehto

QuoteÄäniharava Veikko Vallin siirtyy perussuomalaisten valtuustoryhmään Tampereella

Vallin siirtyy perussuomalaisten ryhmään sitoutumattomana, sillä häntä ei omien sanojensa mukaan ole vielä hyväksytty perussuomalaisten jäseneksi. Jäsenhakemus on kuitenkin vetämässä.
https://www.aamulehti.fi/uutiset/aaniharava-veikko-vallin-siirtyy-perussuomalaisten-valtuustoryhmaan-tampereella-200480183/
"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

Riukulehto

Quote from: Veikko Vallin
PS-ympyrä sulkeutui eilen kun liityin Tampereen valtuustoryhmään. Tässä videolla se tarina.
https://www.facebook.com/veikko.vallin/videos/10210623146757296/
"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

Riukulehto

QuotePerussuomalaisten jäsenmäärä reippaassa kasvussa – nettokasvua kesän jälkeen 15 %

Perussuomalaisten puoluetyömies Matti Putkonen kertoi jäsenkehityksestä perjantain tuumaustunnilla.

– Puoluekokouksemme aikana jäsenmäärämme oli 9 486 ja nyt 10 954 eli nettokasvu 1 468. Kun puoluekokouksen jälkeen on eronnut 616, niin puoluekokouksen jälkeen on tullut kaikkiaan 2084 uutta jäsentä, Putkonen jäsensi. Lisäystä on 15,4 prosenttia.
https://www.suomenuutiset.fi/perussuomalaisten-jasenmaara-reippaassa-kasvussa-nettokasvua-kesan-jalkeen-15/