News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Putkonen: Perussuomalaisten jäseneksi on nyt tunkua

Started by Faidros., 07.07.2017, 12:07:49

Previous topic - Next topic

Taikaseinä

Kirjoittelin kesäkuussa:

Quote from: Taikaseinä on 12.06.2017, 18:04:07
Tällä päivämäärällä lähti jäsenhakemus Perussuomalaisiin 8)

Tällä päivämäärällä maksoin jäsenmaksun Perussuomalaisille 8)
Hysteeristen kukkahattutätien kuoro esittää:

"..eii natseja Helsinkiiin, eii natseja miihinkäään..."

:flowerhat:  :flowerhat:  :flowerhat:  :flowerhat:  :flowerhat:  :flowerhat:   :flowerhat:   :flowerhat:  ???  :flowerhat:   :flowerhat:   :flowerhat:

Noottikriisi

Quote from: Noottikriisi on 07.07.2017, 13:24:48
Laitoin hakemuksen 14.6.
Jos hyväksytään niin se on ensimmäinen kerta kun kuulun mihinkään puolueeseen.  :)
Jäsennumero saatu ja lasku maksettu. Nyt jään odotteleen hillotolppaa. Kaikki kelluu.  :P
Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

Velmu

Meikäläinenkin on hyväksytty ja jäsenmaksu maksettu!

Goldstein

Onko kukaan uusi jäsen muuten saanut minkäänlaista tervetulo/info-kirjettä - siis laskun lisäksi?

Minä ja kauniimpi puoliskoni oletettavasti pääsimme jäseniksi, koska laskut kolahtivat laatikkoon. Ja hetki oli iloinen ja ikimuistoinenkin, koska emme ole ikinä ennen kuuluneet mihinkään puolueeseen!

Mutta ei voi mitään, että hetkeä jotenkin latisti kirjeen koruttomuus. En nyt ihan jäsenkorttia odottanut (vaikka olisihan se ollut siisti symboli pitää lompakossa), mutta ettei lausettakaan jossa toivotettaisiin tervetulleeksi, saati sitten infottaisiin esim. osallistumismahdollisuuksista.  :-\

Pieni asia sinänsä, mutta jäi mietityttämään.
"We sleep between the storm that was
and the storm which has to come" -Moonspell

K.L.O

Quote from: Goldstein on 16.08.2017, 20:05:47
Onko kukaan uusi jäsen muuten saanut minkäänlaista tervetulo/info-kirjettä - siis laskun lisäksi?

Minulle tuli lasku C5-kuoressa ja C4-kuoressa ilmoitus hyväksynnästä tervetulotoivotuksin. Samassa kuoressa paikallisyhdistyksen värväyslomake.

Ehkäpä Sinulle tulee seuraavassa Postin jakelussa se toinen kuori. Eivät ne siellä lajittelussa puoluepoliittisesti kuljeskele. :roll:

Perussuomalaiset eivät mitään jäsenkortteja tarvitse; olemus ja katse kyllä kertoo ympäristölle puoluekytköksen.
Vihreät saavat liittyessään toimintaansa tarvittavan rassistikortin, Vasemmistoliitto natsikortin.

Jukka Wallin

Quote from: K.L.O on 16.08.2017, 20:17:08

Minulle tuli lasku C5-kuoressa ja C4-kuoressa ilmoitus hyväksynnästä tervetulotoivotuksin. Samassa kuoressa paikallisyhdistyksen värväyslomake.

Ehkäpä Sinulle tulee seuraavassa Postin jakelussa se toinen kuori. Eivät ne siellä lajittelussa puoluepoliittisesti kuljeskele. :roll:

Perussuomalaiset eivät mitään jäsenkortteja tarvitse; olemus ja katse kyllä kertoo ympäristölle puoluekytköksen.
Vihreät saavat liittyessään toimintaansa tarvittavan rassistikortin, Vasemmistoliitto natsikortin.

Onko siinä vielä kooditulkki, mitä oli aikoinaan mustanaamiokerhossa  ;D Mitä sillä kortilla tekee?
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

kenelek

En nyt ihan jäsenkorttia odottanut
Kun laskun on maksanut, kortti tipahtanee vielä erillisessä kirjeessä myöhemmin. (Niin ainakin itselleni.)
"Pelolle ei saa antaa sijaa" © 2016 Noin joka ikinen mokuttaja Suomessa vastauksena terrori-iskuihin
"Mutta koronavirusta on pelättävä" © 2020 lähtien kaikki valtapuolueet ja mediat

Jukka Wallin

Quote from: kenelek on 17.08.2017, 00:01:14
En nyt ihan jäsenkorttia odottanut
Kun laskun on maksanut, kortti tipahtanee vielä erillisessä kirjeessä myöhemmin. (Niin ainakin itselleni.)

Tästä huomaa kuinka vanhanaikainen puolue on perussuomalaiset. Puolueelta menee huomattavia summia ja puoluetoimiston resursseja noihin kortteihin ja niiden postittamiseen. Vaikka se on ulkoistettua toimintaa, niin ei se ole ilmaista siltikään. Noh kukin tekee miten haluaa, mutta yli 10 000 jäsenen puolue niin ei se ole halpaa.
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

K.L.O

Quote from: Jukka Wallin on 17.08.2017, 12:02:52
Tästä huomaa kuinka vanhanaikainen puolue on perussuomalaiset. Puolueelta menee huomattavia summia ja puoluetoimiston resursseja noihin kortteihin ja niiden postittamiseen. Vaikka se on ulkoistettua toimintaa, niin ei se ole ilmaista siltikään. Noh kukin tekee miten haluaa, mutta yli 10 000 jäsenen puolue niin ei se ole halpaa.

Tuskin sitä korttia joka vuosi postitetaan. Mikäli tuo ensimmäinen "ylimääräinen" postitus maksaa vitosen/uusi jäsen, jää kuitenkin 20€ muihin kuluihin ensimmäisenäkin vuonna.
Kortti tuntuu monesta hyvältä. Oikealla baaritiskillä vaikutus kuin mustalla Amexilla.

Eli 10000x25€ + 1000x(25-5)€=270 000€. Tuhlailla ei saa, mutta rajansa säästäväisyydelläkin.

Rikon nyt heti puolueen sääntöjä ja paljastan Jukalle, että hyväksymiskirjeen mukana saimme myös popliinitakin, jotta voimme tarvittaessa liikkua kaupungilla kuin kuka tahansa ihminen.

dothefake

Kyllä se kortti tulee joka vuosi, siinä on oikein vuosilukukin.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: dothefake on 17.08.2017, 13:31:27
Itse olen muistaakseni saanut vain kerran tämän kortin.

Jukka Wallin

Quote from: K.L.O on 17.08.2017, 12:36:54
[
Tuskin sitä korttia joka vuosi postitetaan. Mikäli tuo ensimmäinen "ylimääräinen" postitus maksaa vitosen/uusi jäsen, jää kuitenkin 20€ muihin kuluihin ensimmäisenäkin vuonna.
Kortti tuntuu monesta hyvältä. Oikealla baaritiskillä vaikutus kuin mustalla Amexilla.

Eli 10000x25€ + 1000x(25-5)€=270 000€. Tuhlailla ei saa, mutta rajansa säästäväisyydelläkin.

Rikon nyt heti puolueen sääntöjä ja paljastan Jukalle, että hyväksymiskirjeen mukana saimme myös popliinitakin, jotta voimme tarvittaessa liikkua kaupungilla kuin kuka tahansa ihminen.

Olen ollut perussuomalaisten jäsen, joten kait minä tiedän jotain...

Selkäranka

Minä ja kauniimpi puoliskoni oletettavasti pääsimme jäseniksi, koska laskut kolahtivat laatikkoon. Ja hetki oli iloinen ja ikimuistoinenkin, koska emme ole ikinä ennen kuuluneet mihinkään puolueeseen!

Mutta ei voi mitään, että hetkeä jotenkin latisti kirjeen koruttomuus. En nyt ihan jäsenkorttia odottanut (vaikka olisihan se ollut siisti symboli pitää lompakossa), mutta ettei lausettakaan jossa toivotettaisiin tervetulleeksi, saati sitten infottaisiin esim. osallistumismahdollisuuksista.  :-\

Pieni asia sinänsä, mutta jäi mietityttämään.
Minulle tuli saatekirje pari päivää laskun jälkeen.
Etsikkoaikani on nyt siis päättynyt kun poliittinen koti on palannut (ei palanut).

VilleJ

Minullekkin tuli ensin lasku, sitten tervetulijaiskirje, sitten myöhemmin jäsenkortti.

Mikko T

Olen tässä viimeisen parin viikon aikana avannut postilaatikon varovasti raottaen kuten ässä-arpaa raaputtaen jännittäen joko odotettu kirjekuori sieltä löytyisi, mutta valitettavasti joutunut joka kerta pettymään, laskuja kyllä tulee ja mainoksia senkin edestä.

Eikös se ollutkin niin että myös hylätyistä hakemuksista tulee ilmoitus?

Missä vaiheessa kannataa kysellä asiasta, nyt on kulunut pari kuukautta?

En haluaisi turhaan häiritä ja tuottaa lisätyötä jos siellä muutenkin on jo kiire.

Noottikriisi

^Minulla meni jäsenanomuksen lähettämisestä tasan kaksi kuukautta siihen kun lasku tuli. 14.6. --> 14.8. Tietääkseni hylkäyksestä tulee myös ilmoitus, ehkä vähän nopeamminkin kuin hyväksymisestä.  :roll:

Tervetulotoivotus ja paikallisyhdistyksen liittymiskaavake tuli pari päivää laskun jälkeen mutta jäsenkortia ei ole tullut vieläkään. ;(
Lasken itseni kuitenkin ylpeästi Perussuomalaiseksi!
Koskaan ennen en ole kuulunut puolueeseen ja luulin aina etten ikinä mihinkään liittyisikään! :D

Tuomas Tähti

Quote from: Hämeenlinnan Oraakkeli on 17.08.2017, 13:50:12
Quote from: dothefake on 17.08.2017, 13:31:27
Itse olen muistaakseni saanut vain kerran tämän kortin.

Perussuomalaiset rp on vuodesta 2014 lähtien teettänyt joka vuosi jäsenkortteja, joissa on puolueen logo, kulloinkin kuluvan vuoden vuosiluku, jäsenen nimi ja jäsennumero. Kortti postitetaan kerran vuodessa niille puolueen jäsenille, jotka ovat maksaneet jäsenmaksunsa. Vanhimmissa eli vuoden 2014 jäsenkorteissa ei ole vuosilukua, mutta muissa vuosiluku näkyy.

Postilähetyksistä puheen ollen: Perussuomalaisten jäsenten on syytä ilmoittaa osoitemuutoksista sekä puolueelle ( [email protected] ) että oman kotikuntansa PS-paikallisyhdistykselle. Puolueen jäsenrekisteri ja paikallisyhdistyksen jäsenrekisteri ovat kaksi erillistä rekisteriä. Yhteystietomuutosviesteissä kannattaa kertoa myös oma jäsennumero, koska samannimisiä jäseniä saattaa olla kaksi tai useampia.

Jäsenhakemusten käsittelyssä voi mennä kuukausi tai joskus pidempäänkin. Päätöksiä kannattaa kärsivällisesti odotella, kuten viestiketjussa on todettukin.

Noottikriisi

Olen vähän yllättynyt että Terhi Kiemunki ei päässyt takaisin Perussuomalaisiin.
https://www.aamulehti.fi/uutiset/terhi-kiemunkia-ei-otettu-perussuomalaisiin-kokouksessa-istunut-hakkarainen-en-muista-tarkkaan-etta-mita-siina-oli-200347737

Perusteluitahan ei anneta mutta ehkä yksi oli täälläkin jonkun mainitsema että Kiemunki jatkoi uuvatti Mäkipään avustajana hajoamisen jälkeen.
Lisäksi Kiemunki on ollut mukana monessa jutussa johon media on päässyt tarttumaan, ehkä haluttiin varmistella ettei ainakaan ihan heti tule vastaavia eteen.
Joka tapauksessa kiitän Terhiä tähän astisesta ja toivon menestystä ja onnea tulevissa haasteissa, hän on minusta ollut oikein jämäkkä nuiva toimija.

Jukka Wallin

Quote from: Noottikriisi on 25.08.2017, 10:37:23
Olen vähän yllättynyt että Terhi Kiemunki ei päässyt takaisin Perussuomalaisiin.
https://www.aamulehti.fi/uutiset/terhi-kiemunkia-ei-otettu-perussuomalaisiin-kokouksessa-istunut-hakkarainen-en-muista-tarkkaan-etta-mita-siina-oli-200347737

Perusteluitahan ei anneta mutta ehkä yksi oli täälläkin jonkun mainitsema että Kiemunki jatkoi uuvatti Mäkipään avustajana hajoamisen jälkeen.
Lisäksi Kiemunki on ollut mukana monessa jutussa johon media on päässyt tarttumaan, ehkä haluttiin varmistella ettei ainakaan ihan heti tule vastaavia eteen.
Joka tapauksessa kiitän Terhiä tähän astisesta ja toivon menestystä ja onnea tulevissa haasteissa, hän on minusta ollut oikein jämäkkä nuiva toimija.

Kuka yllättyi? Käsi ylös

K.L.O

Quote from: Jukka Wallin on 25.08.2017, 10:45:03
Kuka yllättyi? Käsi ylös

Kädet syvällä taskussa haluan sanoa, että kannatan kovasti puolueen uudistuvaa linjaa, matkallaan vakavasti otettavaksi hallituspuolueeksi.

Kukin voi salaa ja rehellisesti itsekseen miettiä linjan muutoksiin johtuneita syitä.

Ja nyt tavaamaan tänään kotiin kannettua, ensimmäistä saamaani The Puolueen lehteä.  :roll:

Beenari

Quote from: K.L.O on 25.08.2017, 15:16:07
Ja nyt tavaamaan tänään kotiin kannettua, ensimmäistä saamaani The Puolueen lehteä.  :roll:

Antoisia lukuhetkiä. Jos asut kerrostalossa, niin napsaise lehden kannesta nimi ja osoitetiedot pois ja asettele lehtikeräysastiaan pinkan päälliimäiseksi nätisti. Saattaa aiheuttaa joillekkin kanssa-aukkaille näppylöitä....

Meidän taloyhtiössä on roskakatoksen seinässä semmoinen teline, mihin ystävälliset naapurit laittelevat luettuja lehtiään. Voi sitten joku toinen napata luettavakseen. Kierratystä. Minä olen tuohon lehtitelineeseen lykännyt nuo Perussuomalainen lehdet ja joka ikinen kerta, kyseinen aviisi on löytynyt roskahuoneen lattialta revittynä silpuksi. Eli toimii jonkun taloyhtiössä asuvan antifantin agressionhallintaleluna ja hyvä niin.  ;D
"Hölmöä miettiä, mikä maan tai maapallon tila on sadan vuoden kuluttua. Meistä kumpikaan ei ole silloin enää elossa"
- Antti Rinne (SDP)

K.L.O

Quote from: Beenari on 25.08.2017, 15:28:21
... Saattaa aiheuttaa joillekkin kanssa-aukkaille näppylöitä....

Kiitos vinkeistä, mutta muutimme vasta helmikuussa ja olen vasta siinä vaiheessa tutkimuksia, että kuullostelen ja seurailen.

Sitä paitsi olen kesäisin niin ruskea, etteivät rassistiset katseetkaan tehoa.
Taitaa tulla enemmän itseeni päin, kun kävelen vaalea naiseni kanssa iltakävelyllä.   8)

Faidros.

Quote from: Jukka Wallin on 25.08.2017, 10:45:03
Quote from: Noottikriisi on 25.08.2017, 10:37:23

Kuka yllättyi? Käsi ylös

En yllättynyt, että hörhöt joko lähtee, tai lähetetään puolueesta.
Kumminkas siinä kävi, muistutatko meitä, tajusitko itse lähteä, vai potkittiinko sut ulos puolueesta? ???
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Jukka Wallin

Perussuomalaisiin marssii sellaista porukkaa, joilla ei ole todellista asemaa tai mahdollisuutta nousta vaikuttamaan, koska kuntavaalit meni ja seuraavat vaalit jossa olisi mahdollisuus vaikuttaa omalla panoksella on EU- ja eduskuntavaalit.

Tässä onkin paradoksi, kun kuntavaaleissa valittuja on lähtenyt pois, niin uusia ei pystytä näiden tilalle valitsemaan. Eerola on kuulusteluissa ja mahdollisesti keväällä viimeistään oikeudessa. Halla-aho on meppi jolla ei ole juurikaan näkyvyyttä kotimaan politiikassa, sillä painoarvolla, jos olisi kansanedustaja. Huhtasaari ja Hakkarainen on siis tällä hetkellä perussuomalaisten "terävin kärki" mutta eivät ole "penaalin terävimpiä kyniä"...

Perussuomalaiset on totaalisesti tuuliajolla..

Lous

Quote from: Jukka Wallin on 25.08.2017, 16:17:45

Eduskunnan syysistuntokausi alkaa vasta syyskuussa. Joten en oikein ymmärrä miten perussuomalaisten tuuliajoisuudesta voisi tehdä mitään tarkastelua kestäviä arvioita.
Sooner or later there's always trouble when there's two humans together.

internetsi

Quote from: Lous on 25.08.2017, 16:30:35

Eduskunnan syysistuntokausi alkaa vasta syyskuussa. Joten en oikein ymmärrä miten perussuomalaisten tuuliajoisuudesta voisi tehdä mitään tarkastelua kestäviä arvioita.
Persut ovat tuuliajolla koska Wallin lähti.
Lohjan persut

Jukka Wallin

Quote from: internetsi on 25.08.2017, 16:32:40

Persut ovat tuuliajolla koska Wallin lähti.

Missä minä näin olen väittänyt?

Jukka Wallin

Luuletko sinä, että näkyvää oppositiopolitiikkaa tehdään Brysselistä käsin? Huhtasaari keskittyy presidenttivaaleihin, joten hänen pitäisi kiertää "turuilla ja toreilla" 

internetsi

Quote from: Jukka Wallin on 25.08.2017, 16:44:51Missä minä näin olen väittänyt?
Et missään, enkä väittänyt sinun väittäneen niin. Katsokaas se menee niin, että ensin lähti Wallin, niin kukaan ei ollut enää vastustamassa Ukrainassa asuneen "natohaukan" valintaa puheenjohtajaksi.

QuoteLuuletko sinä, että näkyvää oppositiopolitiikkaa tehdään Brysselistä käsin? Huhtasaari keskittyy presidenttivaaleihin, joten hänen pitäisi kiertää "turuilla ja toreilla"
Eli Halla-ahon pitäisi erota parlamentista ja olla ne kolme päivää viikossa lisää Helsingissä. Jonkun pitäisi lähteä tilalle ja silloin saattaisi kansanedustajan paikka mennä uuvattiedustajalle. Todella fiksua.
Lohjan persut

Lous

Luuletko sinä, että näkyvää oppositiopolitiikkaa tehdään Brysselistä käsin? Huhtasaari keskittyy presidenttivaaleihin, joten hänen pitäisi kiertää "turuilla ja toreilla"

Minä en tunnusta olevani se joka luulee asioita. Voi olla että syksyllä asia on aivan kuten ennustat. Mutta ehkä asiaa kannattaa arvioida vasta syksyllä. Kun on jotain arvioitavaa.

Näin yleisellä tasolla haluan tyynnytellä toveri Wallinin huolta Perussuomalaisten tilanteesta. Halla-ahon pari päivää viikossa on jo aika paljon. Brysseli ei ole maantieteellisesti kovinkaan kaukana. Teknologia on kehittynyt. Eikä Halla-ahon kausi Brysselissä nyt kovinkaan pitkään enää jatku.
Sooner or later there's always trouble when there's two humans together.