News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Kaikki nuivat nyt jäseniksi persuihin.

Started by Hämeenlinnan Oraakkeli, 12.06.2017, 17:14:28

Previous topic - Next topic

Hämeenlinnan Oraakkeli

Nyt olisi jokaisen nuivan joka ei ole perussuomalaisten jäsen aika liittyä puolueeseen. Itse uskon että Soinin väki koittaa kahden vuoden kuluttua vallata puolueen takaisin.

Impi Waara

Täydellä teholla lobbaus alkoi jo eilen ja jatkuu edelleen.
10.6.2017   Nyt voi olla läpeensä tyytyväinen. Homma hoidettu tyylillä!

Shemeikka

Nyt on nuiva isäntä talossa ja nuivien aika palata kotiin.
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

Auringonvalo

Kieltättä syytä katsastella millaisia piirejä ja toimintaa täälläpäin on.

Ullakko

Jäsenhakemuksen jätin jo eilen postin kuljetettavaksi. En koskaan olisi voinut edes ajatella liittyväni Soinin aikaan, mutta nyt asia ei vaatinut pitkää pohdiskelua.

Aktivoituminen myös muutoin on jo suunnitteilla. Kaikki tuki Perussuomalaisten uudelle johdolle! Ehkä aktivoidun myös täällä. Tämä on peräti toinen viestini ja ensimmäisen olin lähettänyt vuonna 2011, joten aktivoituminen ei ihan kamalaa ponnistelua vaadi...

guest14935

Quote from: Hämeenlinnan Oraakkeli on 12.06.2017, 17:14:28
Nyt olisi jokaisen nuivan joka ei ole perussuomalaisten jäsen aika liittyä puolueeseen. Itse uskon että Soinin väki koittaa kahden vuoden kuluttua vallata puolueen takaisin.
Eikö ensin olisi syytä olla tietoa millaista väkeä siellä puoluetoimistossa on töissä?

https://hommaforum.org/index.php/topic,121248.msg2647718.html#msg2647718

QuoteSääntömuutos oli farssi. Tynkkynen kävi kertomassa kuinka kun hän oli vielä puoluehallituksessa, sääntömuutoksen ajajat erityisesti kielsivät minkäänlaiset lausuntopyynnöt mm. ps-nuorilta. Väitettiin, että muutoksesta oli pyydetty lausunnot piireiltä ja jäsenyhdistyksiltä, mutta yksikään paikallisyhdistys ei ollut kommentoinut. Jos pistää kyselykirjeen postilaatikon sijaan vieressä olevaan roskakoriin, eikä kukaan vastaa, niin voisi tietysti kysyä onko kirje koskaan päätynyt perille eikä syyttää suoraan vastaajia. Ainakaan oma paikallisyhdistykseni ei ollut saanut koskaan mitään lausuntopyyntöä asiasta.

Ehkä kannattaa vielä vähän malttaa odotella uusien liittyjien josko saavat toimistot kuntoon jossa ei paperit katoile milloin minnekin.

Jorma M.

Tietääkö joku mikä Hgissä toimiva yhdistys / osasto / puoluetsto / edk-ryhmän byrokratiakolo tarvitsee nuivaa työvoimaa tai orjatyövoimaa. Jos joku tietää uuden puoluejohdon henkistä väkeä (ei todellakaan mitään selkärangattomia), voi pistää yksärillä yhteystietoja.

Kun kerran tähänastisesta väestä puolet käyttäytyy kuitenkin kuin rotat uppoavassa laivassa, tai vähintäin horjuu ja heiluu,  niin kai tilalle tarvitaan ainakin teoriassa uusia.
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".

Skeptikko

Olen jo Perussuomalaisten jäsen. Miten Helsingin piiriin saa ihan oikeasti haettua jäseneksi? Viimeksi en kuullut mitään, kun yritin kysellä asiasta.
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

Taikaseinä

Tällä päivämäärällä lähti jäsenhakemus Perussuomalaisiin 8) Mikä olisikaan parempi tapa onnitella uutta puheenjohtajaa? Pariin kertaan on vuosien aikana jo pyydetty mukaan, ja itsekin olen asiaa harkinnut, mutta ajatus Timo Soinista päällikkönä on ollut liian kova pala.

Mitäpä luulette, onkohan tiedossa jäsenhakemusten tulva? Vai onko tulossa suvakkipersujen joukkopako puolueesta?

Nyt sitten jännittämään, että miten jäsenhakemuksiin suhtaudutaan. Jos pelkäävät että sieltä on lauma natseja tulossa puolueeseen ja heittävät hakemukset suoraan roskiin?
Hysteeristen kukkahattutätien kuoro esittää:

"..eii natseja Helsinkiiin, eii natseja miihinkäään..."

:flowerhat:  :flowerhat:  :flowerhat:  :flowerhat:  :flowerhat:  :flowerhat:   :flowerhat:   :flowerhat:  ???  :flowerhat:   :flowerhat:   :flowerhat:

Skeptikko

Quote from: Ullakko on 12.06.2017, 17:46:27
Jäsenhakemuksen jätin jo eilen postin kuljetettavaksi. En koskaan olisi voinut edes ajatella liittyväni Soinin aikaan, mutta nyt asia ei vaatinut pitkää pohdiskelua.

Aktivoituminen myös muutoin on jo suunnitteilla. Kaikki tuki Perussuomalaisten uudelle johdolle! Ehkä aktivoidun myös täällä. Tämä on peräti toinen viestini ja ensimmäisen olin lähettänyt vuonna 2011, joten aktivoituminen ei ihan kamalaa ponnistelua vaadi...

Muistakaa kuitenkin vieläkin salata jäsenhakemuksessa perustelut-kohdassa nuivuus! Jäsenhakemuksia voi olla edelleen käsittelemässä soinilaisia, joiden käsittelyssä hakemukset katoavat tai päättyvät hylkäävään päätökseen!

En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

Skeptikko

Quote from: Taikaseinä on 12.06.2017, 18:04:07
Nyt sitten jännittämään, että miten jäsenhakemuksiin suhtaudutaan. Jos pelkäävät että sieltä on lauma natseja tulossa puolueeseen ja heittävät hakemukset suoraan roskiin?

Voisi olla turvallisempaa vähän viivästyttää hakemuksen lähettämistä, jotta se ei herättäisi niin epäilystä...

JohanNyt

Niin kauan, kuin the Säätiö -asiaa ei ole saatu lopullisesti selvitettyä, ts. yksiselitteisesti puoluen ohjaukseen tai ns. hiuksista vittuun puolueen asioista, olen erittäin skeptinen jäsenyyden suhteen.

Mehud

Quote from: Skeptikko on 12.06.2017, 18:05:09
Quote from: Taikaseinä on 12.06.2017, 18:04:07

Voisi olla turvallisempaa vähän viivästyttää hakemuksen lähettämistä, jotta se ei herättäisi niin epäilystä...

Mikä mahtaa olla tuo epäilys, mitä pelkäät? Sekö, että Jussin kannattajia liittyy puolueeseen? Eikös se olisi aika luonnollista, eikä ollenkaan pelättävää, vaan pikeminkin toivottavaa.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Java

Samaa mieltä aloittajan kanssa, Suomen Sisuun liityin kun Immosta harjattiin...
Älä usko mitään mitä kirjoitan!

Ernst

Jäseneksi (= puolueen jäseneksi ) liityin puoluekokousta varten. Paikallisyhdistykseen liityn nyt, kun nuivat pitävät valtaa.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Billy Hill

Milloinkas persut siirtyvät nykyaikaan ja jäseneksi voi hakeutua verkkopalvelussa, esimerkiksi pankkitunnistuksen avulla.

Tabula Rasa

Quote from: Billy Hill on 12.06.2017, 19:17:06
Milloinkas persut siirtyvät nykyaikaan ja jäseneksi voi hakeutua verkkopalvelussa, esimerkiksi pankkitunnistuksen avulla.

Olihan tuo sääntöuudistuksessa mukana, mutta kyseisessä oli niin paljon paskaa myös että uusiksi meni. Eli varmaankin vajaassa vuodessa kunhan tuo käy uuden kierroksen, tällä kertaa jäsenistöä kuunnellen.

Se sitten ettei yhden lapun printtaus, täyttö ja postitus ole iso vaiva politiikkaan vaikuttamisen mahdollisuudesta.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Hakkapeliitta

Wille Rydmanin kommentti haiskahtaa vähän siltä, että sieltä voi yksi loikkari tulla, ja hyvä sellainen.

Itse periaatteessa haluaisin olla politiikassa mukana, mutta omat sosiaalisen tilanteen pelot on niin kovia, ettei noista esiintymisistä tulisi mitään.
Monikulttuurisuus on aivan ihana asia. Se on yksi tärkeimmistä rikkauksista. Jotta se säilyy rikkautena, koulussa täytyy olla enemmän resursseja.

Faidros.

Quote from: Hakkapeliitta on 12.06.2017, 19:25:54
Wille Rydmanin kommentti haiskahtaa vähän siltä, että sieltä voi yksi loikkari tulla, ja hyvä sellainen.

Itse periaatteessa haluaisin olla politiikassa mukana, mutta omat sosiaalisen tilanteen pelot on niin kovia, ettei noista esiintymisistä tulisi mitään.
Tai sitten seireeni houkuttelee Kokkareisiin samoin kuin Benkku?
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

nuivis

Itsekin harkitsen vakavasti jäsenyyttä viime päiväisten tapahtumien johdosta. Ja sähköisen liittymisen mahdollisuutta olen myös odotellut, joten nyt on mentävä vielä perinteisellä systeemillä.

Benkku

Quote from: Hakkapeliitta on 12.06.2017, 19:25:54Itse periaatteessa haluaisin olla politiikassa mukana, mutta omat sosiaalisen tilanteen pelot on niin kovia, ettei noista esiintymisistä tulisi mitään.

Beetasalpaajien avulla ne monet suuret herrat ja johtajatkin noista puheistaan selviävät.

Benkku

Quote from: Faidros. on 12.06.2017, 19:30:27

Tai sitten seireeni houkuttelee Kokkareisiin samoin kuin Benkku?

Rydmanilla on sen verran hyvä ja vakiintunut asema Kokkareissa, että tuskin houkuttelee ainakaan uran kannalta puolueen vaihto vielä tuossa iässä.

Deputy M

Ollaan ainakin vaimon kanssa päätetty liittyä PS:n ja myös sen paikallisjärjestöön. Poika ja muut läheiset oletettavasti tekevät sen myös. Oltiin nääs suvun kanssa valitsemassa Jussia mepiksi, joten poliittista kokemusta on.
Me olemme kansa! - Nuiva ei naivi (Eino.P Keravalta) - On parempi näyttää syylliseltä, kuin kykenemättömältä.

Histon

Asun ulkomailla mutta taidan itsekin liittyä jäseneksi ihan periaatteesta. Yhteen asiaan olisi tosin hyvä saada selvyys: meneekö jäsenmaksut puolueelle vai Soinin säätiölle?
Dear @realDonaldTrump, Sweden is immigration friendly, international & liberal. One of the most prosperous, richest, safest places on earth.

— Alexander Stubb (@alexstubb) 19. helmikuuta 2017

Tabula Rasa

Quote from: Histon on 12.06.2017, 20:29:04
Asun ulkomailla mutta taidan itsekin liittyä jäseneksi ihan periaatteesta. Yhteen asiaan olisi tosin hyvä saada selvyys: meneekö jäsenmaksut puolueelle vai Soinin säätiölle?

Mun käsittääkseni kaikki raha menee ensin puolueelle, mutta hkin luksustoimisto on sekä rempattu että vuokrattu pitkällä ylihintaisella sopimuksella säätiöltä jota kautta puolueen rahaa pumpataan säätiöön(ja alunperin ostettu puolueen rahoilla jotka on soinin toimesta siirretty säätiölle puolueelta. Mutta jää nähtäväksi miten tukisäätiön käytännön tuki näkyy ja kuinka sille käy kun lähdetään ponnistamaan. Uusiin sääntöihin voisi laittaa klasuulin joka estäisi puolueen rahojen kierrättämisen säätiön kautta tms.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

T-T

Sunnuntaina kokeilin kepillä jäätä että lähtisikö parempi puolisko mukaan.. Ei ottanut tuulta purjeisiin, tuli liuta kymysyksiä että miten julkinen (hJallinto) sektori, vähempiosaiset, lapsiperheet, eu ja jne. Näin ollen itsekkin pidättelen puoluekirjoihin nimeni antamista, annetaan ne tarvittavat? panokset muualta käsin :) Tietysti jos maakuntahallitus-asia etenee niin sitten pitää jotakin tehdä mutta nyt vielä haistellaan ja maistellaan, uudet eduskuntavaalit ei vielä viritä..

Kyllä vain, säätiö homma pitäisi saada avattua suurelle vaalikarjalle muutenkin kuin vistbackojen ja torvisten töräytysten lisäksi. Niin kauan kun mennään postipekkojen sävelmillä ruohoja leikaten, eikä uutisoida asioita auki piiritasolta asti, niin punavihreäsinivalkoiset puoluekirjat jää ilman muutamaa nimeä..

Jorma M.

Eikö ny yksikään hommalainen tiedä yhtään nuivaa / hommalaista yhteyshenkilöä Helsingistä?
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".

Shemeikka

Quote from: Skeptikko on 12.06.2017, 18:02:27
Olen jo Perussuomalaisten jäsen. Miten Helsingin piiriin saa ihan oikeasti haettua jäseneksi? Viimeksi en kuullut mitään, kun yritin kysellä asiasta.

Piirin jäseniä ovat paikalllisyhdistykset, eivät henkilöt. Eli jäsenhakemus paikallisyhdistykseen, ja sitä kautta olet mukana piirin toiminnassa.
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

Punaniska

Onhan puoletoiminnassa muitakin töitä kuin yleisön edessä koketeeraaminen. Ja perustyö parrasvalojen ulkopuolella on vähintään yhtä tärkeätä.
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

T-T

Takinkääntäjä uuno ilmoittautuu: lainaukset säikeestä https://hommaforum.org/index.php/topic,121273.0.html
Quote from: T-T on 13.06.2017, 13:44:18
Quote from: Ägräs on 13.06.2017, 13:37:53
Voi juku jätkät olette olleet sinisilmäisiä, kun nämä puukottajat tulivat teille yllätyksenä!
Myönnän.
No jos joku empii vielä Perussuomalaisuuden jäsenkirjaa niin olisi paikka paikata. Itse teen ainakin näin.
Osoite on:
https://www.perussuomalaiset.fi/tule-mukaan/jasenyys/