News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Ääni annettu.

Started by Parzival, 29.03.2017, 08:24:27

Previous topic - Next topic

Koepotkupallo

Olisi varsin mainiota, jos vaalilipukkeen kuvia numeroineen ei julkaistaisi. En pahastuisi vaikka täällä julkaistut kuvat poistettaisiin.
Rehellinen lapinmies on myös yrittäjä-lakimies, varatuomari, suunnistaja, aloittaja, kenttäjuristi, juristi, auktorisoitu lakimies, varatuomari, juristi ja pelle.

Veturinainen

Quote from: Takinravistaja on 29.03.2017, 09:52:20
Quote from: Parzival on 29.03.2017, 08:24:27
Ennakkoäänestys alkoi Helsingissä klo 8. Olin melkein ensimmäinen jonossa. Kansalaisvelvollisuus suoritettu  8) Ja terveisiä Stadin punavihreille.

EDIT: Ja 763 on siis Jussi Halla-Aho.

Hukkaan meni äänesi. Halla-aho ei edelleenkään tule Brysselistä Hgin kaupunginvaltuuston kokouksiin, vaan tehtävää hoitaa joku persujen varamies.

Nimimerkki Takinravistaja antaa itsestään kyllä tosi yksinkertaisen kuvan.
Puolueiden kannatusilmoitukset ovat julkisia. Lue Hesarin viimekertainen juttu tämän linkin takaa.

Alaric

Quote from: Koepotkupallo on 29.03.2017, 22:06:12
Olisi varsin mainiota, jos vaalilipukkeen kuvia numeroineen ei julkaistaisi. En pahastuisi vaikka täällä julkaistut kuvat poistettaisiin.

@Koepotkupallo, mikäs näissä hiertää?
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

pienivalkeapupu

Miten se äänestäminen voi ollakin niin vaikeaa, kun jo sängystä ylös nouseminen, suihkussa käyminen tai pyykkien peseminen vie enemmän energiaa kuin mitä minulla on? Tänään sain sormien kynnet leikattua. Ja aiemmin päivällä imuroitua noin puolet noin yhden huoneen luukusta. Jeejeejee  :facepalm:
Pitkäaikaistyöttömän taustalla ja pitkäaikaisilla mt ongelmilla varustettuna, olen huomannut olevani alemman luokan kansalainen.
Ketä edes kiinnostaa minun ongelmani ja epäilykseni, kun rajapyykille saapuu useampi kolonna maleskeluluvanhakijoita, joiden ongelmat ovat jollakin tavalla erilaisempia kuin minun (ja usean kaltaiseni henkilön) ongelmat? Turvapaikkaahan he eivät todellakaan tarvitse, vaan vähintään viittä henk koht avustajaa kaikkeen elämiseen, ihan jo kahvinkeitosta alkaen.
F*ck with that shite. Won't be fooled again..
"Luulen, että pääsääntöisesti, kirjoitukseni ovat totta."

"Minun täytyy toimia epävarmuudessa, vaikkei minulla aina ole kaikkea informaatiota ja tietoa."

Takinravistaja

Quote from: Veturihenkilö on 29.03.2017, 22:46:42
Ennakkoäänestys alkoi Helsingissä klo 8. Olin melkein ensimmäinen jonossa. Kansalaisvelvollisuus suoritettu  8) Ja terveisiä Stadin punavihreille.

Hukkaan meni äänesi. Halla-aho ei edelleenkään tule Brysselistä Hgin kaupunginvaltuuston kokouksiin, vaan tehtävää hoitaa joku persujen varamies.

Tottahan se kuitenkin oli, Halla-ahoa ei ole valtuustossa näkynyt, vaikka hänet sinne valittiin viime vaaleissa.

Itse äänestän vasta vaalipäivänä. Se on jotenkin juhlavampaa.

maltti on valttia

Quote from: Takinravistaja on 29.03.2017, 23:06:30
Quote from: Veturihenkilö on 29.03.2017, 22:46:42

Tottathan se kuitenkin oli, Halla-ahoa ei ole valtuustossa näkynyt, vaikka hänet sinne valittiin viime vaaleissa.

Vaalijärjestelmässä lähes jokainen yhden ihmisen yksittäinen ääni menee "hukkaan", koska hyvin harvoin yksi ääni ratkaisee ehdokkaan läpipääsyn. Monta vaalia olen äänestänyt, ikinä ei ole ehdokkaan läpimeno/ putoaminen ole ollut kiinni minun äänestämisestä.

Lasse

Quote from: Lasse Nortunen on 29.03.2017, 14:46:03
Ekaa kertaa elämässäni äänestin demaria.

No jos on Kari Rajamäen kaliiberia, niin ei kai kerta tee homoksi, mutta:

NOVUS ORDO HOMMARUM

td

Quote from: Lasse on 30.03.2017, 00:31:12
Ekaa kertaa elämässäni äänestin demaria.

No jos on Kari Rajamäen kaliiberia, niin ei kai kerta tee homoksi, mutta:
Rajamäen kaliiberi oli pikkuriikkinen silloin kun häntä sai äänestää Pohjois-Savossa, joten tiedä sitä sitten..
(Eläköityessään vasta vaihtoi puheensa isompaan kaliiberiin.)
Suomi on hyvä maa. Se on paras meille suomalaisille. Se on puolustamisen arvoinen maa ja sen ainoa puolustaja on Suomen oma kansa. -Adolf Erik Ehrnrooth #kivapuhe 1939-

-PPT-

Niin kauan kuin "lentäähän linnutkin rajojen yli"-Kimmo on meillä Vantaalla ehdokkaana missään vaaleissa niin en demareille ääntäni anna!

Ei sen puoleen että muutenkaan sitä skleroosipuoluetta muutoinkaan enää äänestäisin. Enää tosiaankin sillä häpeäkseni on tunnustettava että 90-l tuli demareita äänestettyä.

Beenari

Quote from: -PPT- on 30.03.2017, 01:49:56
Enää tosiaankin sillä häpeäkseni on tunnustettava että 90-l tuli demareita äänestettyä.

Jos et nuorena ole vasemmistolainen, sinulla ei ole sielua. Jos et vanhempana ole oikeistolainen, sinulla ei ole aivoja.
"Hölmöä miettiä, mikä maan tai maapallon tila on sadan vuoden kuluttua. Meistä kumpikaan ei ole silloin enää elossa"
- Antti Rinne (SDP)

Takinravistaja

Quote from: Beenari on 30.03.2017, 02:37:55
Enää tosiaankin sillä häpeäkseni on tunnustettava että 90-l tuli demareita äänestettyä.

Jos et nuorena ole vasemmistolainen, sinulla ei ole sielua. Jos et vanhempana ole oikeistolainen, sinulla ei ole aivoja.

On harhaluulo, että kaikki vanhat ihmiset ovat konservatiiveja ja nuoret liberaaleja. Ääänestystulokset kertovat muuta.

Lalli IsoTalo

Quote from: Alaric on 29.03.2017, 19:10:32
Voisi tänään yrittää taas etsiskellä sopivaa ehdokasta vaalikoneista ja muualta.

Helpotan tuskaasi suosittelemalla näitä: Teemu Lahtinen tai Simo Grönroos. Nuivia ovat he.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Hamsteri

What Is The Alt-Right? | Vox Day and Stefan

https://www.youtube.com/watch?v=S-Wn0J0eC6I&t=2122s

Etsikää Alt right ehdokkaat niin valkoisen etnostaten tekeminen on helpompaa ja naiset eivät pääse manipuloimaan kuten Sipilää ja Orpoa sun muita cuckeja.
-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

Lennart

Quote from: Takinravistaja on 29.03.2017, 23:06:30

Vaimon kanssa ennakkoäänestetty 763 Helsingissä. Onnea herra 763:lle myös puoluekokousäänestykseen.

Viime vaalipäivän juhlavasta äänestyksestä tuli vuosien kankkunen pahalla päänsäryllä.
Toivon ja uskon ennakkoäänestämisen helpottavan tällä kertaa oloa.

anatall

Kokouspalkkioidenkaan takia ei kannata Brysselistä saakka vaivautua.

Eihän se mene ikinä hukkaan kun saa punavihreille rölleille aiheutettua hengenahdistusta ja itkuparkukohtauksia Halla-ahon saadessa äänivyöryn.
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

anatall

Painiskelen tässä vielä kahden ehdokkaan välillä, molemmat tuttuja. Ja tietysti rutinuivia.

Toinen on ollut jo yhden kauden, toinen uusi yrittäjä. Saattaa olla että suon uudelle yrittäjälle mahdollisuuden näyttää kyntensä vaikka ei ole valittamista tässä paikkansa uusimista yrittävässäkään.
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

Roope2

Esitin itselleni kysymyksen:  Miksi äänestäisin ?

Toinen minäni vastasi vastakysymyksellä: Onko mitään muuta mahdollisuutta estää Tino Signhiä ("potkitaan natsit pois vallasta")  hyppimästä nenällesi ?

-->  Äänestin
"Koulussa menestyminen on vain siitä kiinni, kuinka paljon ja miten teet töitä. Oma asenne vaikuttaa tosi paljon."

Maryam Imtiaz, Pakistanista 13-vuotiaana Suomeen muuttanut Aalto-yliopiston opiskelija

Takinravistaja

Quote from: anatall on 30.03.2017, 11:41:40

Kokouspalkkioidenkaan takia ei kannata Brysselistä saakka vaivautua.

Eihän se mene ikinä hukkaan kun saa punavihreille rölleille aiheutettua hengenahdistusta ja itkuparkukohtauksia Halla-ahon saadessa äänivyöryn.

Sitten kun sais vielä sen osallistumaan valtuuston toimintaan.

internetsi

Ääni Jussille on aina vajakeille sydänsärkyä aiheuttava, joten varmaan sitten äänestän Jussia. On se Jussi tähänkin asti ihan hyvin varamiehensä ohjeistanut. Huomenna voisi käydä laittamassa lapun.

Edit: Katsoin huvikseni syntymäkuntani ehdokkaat läpi. Pari tuttua oli taas ehdolla, vaikka monta tuttua entistä ehdokasta ei enää ollutkaan listalla. Siinä olisikin ollut valitsemista. Mutta onneksi nyt valinta oli helppo.
Lohjan persut

Ullatusnillitus

Quote from: Takinravistaja on 30.03.2017, 09:32:33

On harhaluulo, että kaikki vanhat ihmiset ovat konservatiiveja ja nuoret liberaaleja. Ääänestystulokset kertovat muuta.

Tämä on totta. Äkillinen mielenhäiriö voi iskeä ikään katsomatta.

ikuturso

Määrittele vaikkapa ensin "vanha", ennen kuin yleistät jotain omaa maailmankuvaasi yleisemmäksi harhaluuloksi.

-i-

MUOKS: samaan viestiin. Ääni annettu. Täällä ei voi äänestää Jussia. Äänestin siis jotakuta samalla alkukirjaimella. Vaimokin äänestänee ehdokasta samalla alkukirjaimella, mutta kyseessä eri ehdokas. Jaamme ääniä kahdelle, jotta saman listan kolmas - myös samalla alkukirjaimella alkava, putoaisi pois.

Meillä täällä impiwaarassa kaikki kun on jukolanjusseja, niin eipä täällä muita alkukirjaimia juuri olekaan.
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Beenari

Äani on käyty antamassa, ehdokkaalle jonka mahdollisesti saama äänivyöry aiheuttaa vihervasemmistossa valtavaa peppukipeyttä.
"Hölmöä miettiä, mikä maan tai maapallon tila on sadan vuoden kuluttua. Meistä kumpikaan ei ole silloin enää elossa"
- Antti Rinne (SDP)

skyuu

Ennakkoäänestin erään puolueen erästä kansanedustajaa joka alusta alkaen tuki ko. puolueen erästä tyyppiä ko. puolueen PJ-kisaan erään vuoden eräänä kuukautena.

Ja lisäksi myrkytin yhden lähipiiriini kuuluvan suvakin mielen niin pahasti että se äänesti virheiden sijaan Helsingissä sitä pahaa rotutohtoria jolle annettu ääni on ääni natsismille ja pahan voimille. Toki kohtaamisteoria auttoi ja pari faktaa kyytipojaksi niin suvakista on tullut rassismi.

Meinaan jos jokainen H-a:n saama ääni on myrkkyä virheille ja vassareille niin mites on kun se ääni tullut ex-virheeltä? Vai onko kyseessä eheytyminen? Eikös se joku nasse-rasse-setä eheytynyt ja ruvennut suvakiksi?

Taikakaulin

Toivottavasti tämä on viimeinen kerta kun joudun antamaan ääneni Jussille sillä perusteella, että haluan näyttää kuinka tärkeä asia maahanmuutto on äänestäjien keskuudessa. Nythän on nimittäin niin, että Helsingissä on useitakin hyviä ehdokkaita joita voisin kuvitella äänestäväni. Kuitenkaan puolue ei ole vielä nuivissa käsissä, niin päätän tästä syystä buustata vielä kerran tohtori Vihaa ja hänen asiaansa. Toivottavasti tulevina vuosina voi enemmän luottaa siihen, että kaikki ehdokkaat ovat rehellisesti nuivia ja äänestyspäätöksessä voi ottaa paremmin huomioon muitakin seikkoja. Nytkin esim. tekisi mieli äänestää Turkkilaa, mutta haluan Jussin räjäyttävän pankin.  8)
Lahjoita suomalaisen kulttuurin säilymiseen - https://www.luonnonperintosaatio.fi

"Tarjoamme ainoana valtakunnallisena tahona suoran kanavan luonnonsuojeluun.
Kaikki lahjoitukset käytetään alueiden ostoon, suojeluprosessiin ja syntyneiden luonnonsuojelualueiden vaalimiseen."

Inkinen

Homma hoidettu. Ekaa kertaa elämässäni äänestin demaria. On niin hyvä ehdokas, että "sivuutin puolueen ja äänestin henkilöä".
Lopeta hyvä mies ssri lääkitys. Tässä taas hyvä esimerkki siitä miten ne saavat mielen vinksalleen, että tolkun mies raapustaa demarin numeron.

Sheo

On harhaluulo, että kaikki oikeistolaiset ovat konservatiivejä ja vasemmistolaiset liberaaleja.

Itse aiheeseen: ei ole vielä annettu. Eikö se tiistaina lopu tämä äänestysaika, joten siihen mennessä varmaan olisi käytävä jossakin joku väkkyrä lappuun raapustamassa.
Armonia metallica, concreta realtà
Videoclip elettronico, elogio di civiltà
Confusa progenia di cellule ribelli
Volo verso l'universo, l'attraverserò
Se sei stella fatti vedere, io mi fermerò

Alaric

Quote from: Sheo on 30.03.2017, 20:10:57Itse aiheeseen: ei ole vielä annettu. Eikö se tiistaina lopu tämä äänestysaika, joten siihen mennessä varmaan olisi käytävä jossakin joku väkkyrä lappuun raapustamassa.

Ennakkoäänestys loppuu tosiaan tiistaina, mutta onhan sitten toki vielä se one and only eli varsinainen vaalipäivä sunnuntaina 9.4. :) Eli ei tartte sinänsä hätäillä.
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Sheo

Quote from: Alaric on 30.03.2017, 20:15:38
Quote from: Sheo on 30.03.2017, 20:10:57Itse aiheeseen: ei ole vielä annettu. Eikö se tiistaina lopu tämä äänestysaika, joten siihen mennessä varmaan olisi käytävä jossakin joku väkkyrä lappuun raapustamassa.

Ennakkoäänestys loppuu tosiaan tiistaina, mutta onhan sitten toki vielä se one and only eli varsinainen vaalipäivä sunnuntaina 9.4. :) Eli ei tartte sinänsä hätäillä.
Aina olen ennakkoon äänestänyt. Jotenkin helpompi ja turvallisempi tapa, kun voi käydä missä ja milloin vain sen äänensä antamassa. Ei tarvitse sitten pyhänä lähteä pitkin kyliä toikkaroimaan. Nyt olisi kyllä suhteellisen lähellä äänestyspaikka, mutta voihan sitä sattua muita menoja vaalipäivälle.
Armonia metallica, concreta realtà
Videoclip elettronico, elogio di civiltà
Confusa progenia di cellule ribelli
Volo verso l'universo, l'attraverserò
Se sei stella fatti vedere, io mi fermerò

Nikolas

Säästän ääneni sille oikealle vaalipäivälle.

Taikakaulin

Quote from: Sheo on 30.03.2017, 20:26:58Aina olen ennakkoon äänestänyt. Jotenkin helpompi ja turvallisempi tapa, kun voi käydä missä ja milloin vain sen äänensä antamassa. Ei tarvitse sitten pyhänä lähteä pitkin kyliä toikkaroimaan. Nyt olisi kyllä suhteellisen lähellä äänestyspaikka, mutta voihan sitä sattua muita menoja vaalipäivälle.

Minun täytyy näissä vaaleissa myös käyttää ensimmäistä kertaa mahdollisuutta käydä ennakkoäänestämässä, koska varsinaisena olen töissä tyystin eri paikkakunnalla. Itsekin toki suosin perinteistä vaalipäivää normaalisti jo tunnelmankin takia. Kannattaa käydä aina ennakkoäänestämässä, jos on vähänkin epävarma siitä missä vaalipäivänä seikkailee.
Lahjoita suomalaisen kulttuurin säilymiseen - https://www.luonnonperintosaatio.fi

"Tarjoamme ainoana valtakunnallisena tahona suoran kanavan luonnonsuojeluun.
Kaikki lahjoitukset käytetään alueiden ostoon, suojeluprosessiin ja syntyneiden luonnonsuojelualueiden vaalimiseen."