News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Donald Trump - USA:n 45./47. presidentti 2017–2021/2025-2029 -> 1 viesti/jäsen/vrk

Started by niemi2, 19.01.2017, 23:07:03

Previous topic - Next topic

MW

Säälittävää. Minä marssin juuri ympäri olohuonetta murhaaja Che Gueveraa vastaan, ketä kiinnostaa?

niemi2

Quote from: Skeptikko on 22.01.2017, 01:31:32
Quote from: niemi2 on 21.01.2017, 23:12:27
Spontaanina ja puoluepoliittisesti sitoutumattomana mielenilmauksena markkinoitu women's march ei olekaan niin sitoutumaton.

Women's march on siis George Soroksen viritys ja riehumisen taustalla n. 50 Soroksen rahoittamaa järjestöä.

Toivottavasti Trump pistää Yhdysvaltojen vakoilukoneiston vakoilemaan Sorosin touhuja ja murskaa nämä vallankumoukselliset hankkeet ja niistä vastuulliset.

Tiedä siitä, mutta Soros tulisi viedä liittovaltion tuomioistuimeen vastaamaan väkivaltaan yllyttämisestä. Väkivaltaisuuksissa on loukkaantunut myös poliiseja eri osavaltioissa ja siinä pitäisi kulkea raja (ainakin muiden kohdalla).
MAKE FINLAND NORMAL AGAIN

Sydämistynyt

QuoteOnko peniksen koosta huolia?

Ei, koska nythän Melanie & mahdolliset rakastajattaret pysyvät ja pitävät suunsa supussa niin kauan kuin Donald esiintyy presidenttinä. Rahahanat ovat 110% varmat, kunhan pidät suusi kiinni.

dothefake

Quote from: MW on 22.01.2017, 01:40:31
Säälittävää. Minä marssin juuri ympäri olohuonetta murhaaja Che Gueveraa vastaan, ketä kiinnostaa?
Kyllä minua kiinnostaa, olen joskus ennenkin kysynyt, kuinka moni meistä on joutunut sulkemaan silmänsä, ettei näe surusilmäisen hippitytön sängyn päädyssä Chen virnuilevan.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Impi Waara

Quote from: dothefake on 22.01.2017, 02:02:48
Kyllä minua kiinnostaa, olen joskus ennenkin kysynyt, kuinka moni meistä on joutunut sulkemaan silmänsä, ettei näe surusilmäisen hippitytön sängyn päädyssä Chen virnuilevan.

Niin tai joutunut jonkun partaradikaalin kömpelön iskuyrityksen kohteeksi, kun T-paidasta tuijottaa palava silmäinen Che. Muuten olisi voinut harkita edes säälistä, mutta Che toimi vaahtoammuttimena  :P
10.6.2017   Nyt voi olla läpeensä tyytyväinen. Homma hoidettu tyylillä!

MW

Sanotaanko niin, että joskus ei ole vaan kiinnostanut. Tai ainakin ummistanut silmänsä.

Onko sexyä tehdä lempeä silmät kiinni?

DuPont

Quote from: MW on 22.01.2017, 02:13:54

Onko sexyä tehdä lempeä silmät kiinni?

Voimme aina lempiessämme ajatella Trumpin vaimoa. En minä, mutta te muut! :roll:

xor_rox

MW

Quote from: Impi Waara on 22.01.2017, 02:07:12

Niin tai joutunut jonkun partaradikaalin kömpelön iskuyrityksen kohteeksi, kun T-paidasta tuijottaa palava silmäinen Che. Muuten olisi voinut harkita edes säälistä, mutta Che toimi vaahtoammuttimena  :P

Heh, minulla on parta. Mutta ei se pahalle kasvanut.

Impi Waara

Quote from: MW on 22.01.2017, 02:30:11
Quote from: Impi Waara on 22.01.2017, 02:07:12

Heh, minulla on parta. Mutta ei se pahalle kasvanut.

Entä se Che-teeppari ja radikalismi?
10.6.2017   Nyt voi olla läpeensä tyytyväinen. Homma hoidettu tyylillä!

xor_rox

Finis Finlandiae

Voivatko vallankumoukselliset vajota enää tätä alemmaksi!  :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Saturday Night Liven käsikirjoittaja oksentaja twiittasi: Barron on USA:n ensimmäinen kotikouluampuja! Otti sitten twiitin nopeasti pois.

http://www.breitbart.com/live/inauguration-2017-swearing-president-donald-trump/saturday-night-live-writer-tweets-barron-trump-will-americas-first-homeschool-shooter/

Oksettavaa käytöstä, mutta ei yllätys.
Pakkohoitoon se akka!
PolpoSTASI: "Jos tämä tori olisi tarkoitettu suomalaisille, täällä olisi suomalaisille tarkoitettuja penkkejä. Häivy!"

GER = paskan kemiallinen merkki
Pakkoruotsi = /c:stä!
YLE - powered by 3000+ mokuidioottia.

xor_rox

Osasto titityy veti vitun päähänsä.

[tweet]822980208210956288[/tweet]

niemi2

Käsi ylös ne, jotka osallistuivat marsseille ja tiesi, että marssi oli George Sorosin rahoittama. Kuinka moni tiesi, että yksi women's marchin pääjärjestelijöistä on Sharia lakia USA:han vaatinut ja Hamas-kytköksiä omaava Linda Sarsour.

Nämä marsseille osallistuneet houkuteltiin mukaan naisten oikeuksien puolustamisen nimissä, mutta heitä käytettiin muihin poliittisiin tarkoituksiin. No, moni halusi nähdä kovasti mainostettuja julkkiksia.

Linda Sarsour innostui tweettaamaan marssin aikana otettuja kuvia "a slave of Allah" teksteistä.

Naisten marssia käytetään islamistiseen propagandaan.

https://pbs.twimg.com/media/C2uBpA8WgAErc4w.jpg
MAKE FINLAND NORMAL AGAIN

JKN93

Trumpin neuvonantaja selventänyt globaalille eliitille Davosin talousfoorumissa Trumpin aikaisempia huolta herättäneitä lausuntoja Nato:sta ja EU:sta..
http://www.euractiv.com/section/future-eu/news/trump-advisor-eu-bureaucrats-have-to-pay-more-attention-to-the-working-class/

Nato kuulemma vahvistaa Euroopan demokratioita,mutta sen on maksettava enemmän omia osuuksiaan ja koko liittoa on uudistettava ja muutettava.
Haluaa EU:n säilyvän mutta EU:n virkamiehet ovat byrokraattisia joka aiheuttaa unionissa epävakautta,eliitin pitäisi kiinnittää enemmän huomiota työväenluokkaan ja kansaan.Kyseenalaisti EU:n toimielinten kyvyn muokata Euroopan politiikkaa keskustasta ja korosti alueellisia eroja sekä valtaa kansalle(tarkoitti ilmeisesti demokratia vajetta).
Ei halua nationalismin nousevan Euroopassa,johtaa kuulemma militarisointiin josta on historiassa huono esimerkki.
Puhui kuitenkin muuten itsemääräämisoikeudesta,mutta en tiedä tarkoittiko sillä yleisesti Eurooppaa/EU:ta vai maita sen sisällä.

IDA

Quote from: Don Nachos on 21.01.2017, 23:33:54
Odotettavissa: Kalifornia hakee itsenäisyyttä liittovaltiosta. Rikkainpana osavaltiona voisi pärjätäkin jos ei olisi vedestä pulaa.

Texas on myös harkinnut samaa. Se myös pärjäisi ilman mitään jos, jos ja josseja.
qui non est mecum adversum me est

Jaakko Sivonen

Quote from: IDA on 22.01.2017, 06:31:05
Odotettavissa: Kalifornia hakee itsenäisyyttä liittovaltiosta. Rikkainpana osavaltiona voisi pärjätäkin jos ei olisi vedestä pulaa.

Texas on myös harkinnut samaa. Se myös pärjäisi ilman mitään jos, jos ja josseja.

...ja sitten, kun latinoista tulee enemmistö Texasissa, itsenäinen Texas järjestäisi kansanäänestyksen Meksikoon liittymisestä.
Malo periculosam libertatem quam quietum servitium

qwerty

"The oldest fraud is the belief that the political left is the party of the poor and the downtrodden": Thomas Sowell

Peltipaita

Quote from: Jaakko Sivonen on 22.01.2017, 07:10:38

...ja sitten, kun latinoista tulee enemmistö Texasissa, itsenäinen Texas järjestäisi kansanäänestyksen Meksikoon liittymisestä.
Latinoille Meksikolainen elintaso entisessä Texasissa. Sitäkäkö ne haluaa? Mikseivät muuttaisi vain Mexikoon?
"Kumiluodit ovat hyväksyttävyyden rajoilla"  sanoi Matti Vanhanen, kun Kataloniassa haluttiin saada mielipide selville äänestämällä.

IDA

Kyllä minun käsittääkseni Kalifornia on enemmän tapetilla, kun Meksikoon liittymisestä puhutaan.
qui non est mecum adversum me est

Fiftari

Kovin on skeptistä porukkaa meikäläisen facebook kavereissa. Useat ovat sitä mieltä että Trump ei selviä presidenttinä vuoden loppuun asti.
Ylivertaisuusvinouma on kognitiivinen vinouma, jossa yksilö yliarvioi itsensä jossakin suhteessa kuten vaikkapa jonkin taidon hallinnassa. Lisäksi tyypillisesti mitä huonompi yksilö on kyseisessä taidossa sitä enemmän hän yliarvioi osaamistaan.

RP

Quote from: xor_rox on 22.01.2017, 02:28:35
[tweet]822696901141086208[/tweet]

Vaikka kuvaksi on oletettavasti valittu mahdollisemman imarteleva, on selvää, että melko tyhjän näköiseksi maasto menee jo hyvän matkaa ennen Washingtton monumenttia (se obeliski). Google kuvahaulla voi tehdä haluamansa vertailut Obaman virkaanastujaisiin. Onko Trumpin ego niin herkkä (tosin tarvitseeko tätä enää kysyä?), että ei tätä väkijoukkoihin liittyvää yksinkertaista faktaa (sinänsä vahvasti demokraattien kaupungissa) pysty kestämään?

"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

Pieni Maailma

Quote from: Fiftari on 22.01.2017, 07:56:25
Kovin on skeptistä porukkaa meikäläisen facebook kavereissa. Useat ovat sitä mieltä että Trump ei selviä presidenttinä vuoden loppuun asti.

Kuulin eilen saman meemin kaupungilla kun kaksi paikallista juoppoa huuteli keskenään.
Lienee laajalle levinnyt käsitys.
Pieni on kaunista

Takinravistaja

Quote from: Jochanan on 22.01.2017, 00:29:54
Quote from: Alaric on 21.01.2017, 23:49:04
Täytyy myöntää, että vuosia sitten Bush juniorin noustessa valtaan en seurannut pahimmissa teini-iän höyryissä noita rapakon takaisia tapahtumia ihan niin tarkkaan.

Oliko silloinkin republikaanipresidentin siirryttyä Valkoiseen taloon havaittavissa samanlaista hiusten repimistä, huutoa, itkua, irrationaalista raivoa, täysin lapsellista kiukuttelua ja muuta sirkusta kuin tällä hetkellä? Sekä tavallisilta ihmisiltä että julkkiksilta?

Muistelen, että meteli ja kiukuttelu oli kovempaa Euroopassa kuin USA:ssa, koska Bush profiloitui kristillisen oikeiston edustajana. USA ei ollut tuolloin vielä niin jakautunut.

Tuohon aikaan sai jatkuvasti kuulla amerikanvastaisia kommentteja, koska ne on "niin uskonnollisia".  Bushin kaudella amerikanvastaisuus vain kasvoi, koska USA leikki "maailmanpoliisia". Nyt samat ihmiset itkevät, kun Trump on vihjannut, että USA ei ehkä enää ole niin kiinnostunut muista maista.

Onneksi Trump ei ole vähimmässäkään määrin uskonnollinen, vaikka virkaanastujaispuheessa oli tietysti pakko kaivaa jumala naftaliinista. "Meillä on  turvana poliisi, armeija ja jumala", jotenkin noin hän sanoi. Olikohan järjestyskin tuo.
Trumpin todellinen jumala on raha.

Takinravistaja

Quote from: MW on 22.01.2017, 01:31:43
Ne sen pojat, niin kiinalaisilta näytä.

Rikkaalla vaan on varaa poimia kirsikoita. Eikä kirsikat yhtään feministisesti valita.

On USA:kin jo siinä suhteessa liberalisoitunut. Ennen piti presidentin olla "yhden naisen mies". Eronneella ei ollut asiaa Valkoiseen taloon. Trumpillahan on noita vaimoja ollut useita ja aina vaan nuorempia.

Kuli

Kiitos kaikesta Rähmis.

Takinravistaja

Quote from: Jaakko Sivonen on 22.01.2017, 07:10:38

Texas palautuisi oikealle omistajalleen.

Takinravistaja

Quote from: RP on 22.01.2017, 09:12:40
Quote from: xor_rox on 22.01.2017, 02:28:35
[tweet]822696901141086208[/tweet]

Vaikka kuvaksi on oletettavasti valittu mahdollisemman imarteleva, on selvää, että melko tyhjän näköiseksi maasto menee jo hyvän matkaa ennen Washingtton monumenttia (se obeliski). Google kuvahaulla voi tehdä haluamansa vertailut Obaman virkaanastujaisiin. Onko Trumpin ego niin herkkä (tosin tarvitseeko tätä enää kysyä?), että ei tätä väkijoukkoihin liittyvää yksinkertaista faktaa (sinänsä vahvasti demokraattien kaupungissa) pysty kestämään?

Trump kehui ennen virkaanasettajaisia, että paikalla tulee olemaan niin paljon väkeä, ettei ikinä ennen. Eipä ollutkaan. Siitä syystä nuo kuvakaappaukset Obaman virkaanasettajaisista.

anatall

Quote from: Takinravistaja on 22.01.2017, 09:42:03
Trump kehui ennen virkaanasettajaisia, että paikalla tulee olemaan niin paljon väkeä, ettei ikinä ennen. Eipä ollutkaan. Siitä syystä nuo kuvakaappaukset Obaman virkaanasettajaisista.

Missäs se sellaista kehuskeli? On mennyt ohitse tuollaiset.
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-