News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2015-11-25 ESS: Myös kantasuomalaiset osaavat seksuaalisen häirinnän

Started by Nuivanlinna, 25.11.2015, 20:40:12

Previous topic - Next topic

Nuivanlinna

QuoteKommentti: Seksuaalinen häirintä on yleistä – myös kantasuomalaiset osaavat sen
http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2015/11/25/kommentti-seksuaalinen-hairinta-on-yleista--myos-kantasuomalaiset-osaavat-sen
Olen kokenut seksuaalista häirintää teini-ikäisestä lähtien, niin kuin varmasti lähes jokainen nainen. Yksi ahdistavimmista häirintäkokemuksista oli, kun noin nelikymppinen humalainen mies päätti istua viereeni junassa. Hän päätti kertoa minulle, teinitytölle, miten harrastaisi seksiä kanssani. Yritin jättää miehen huomiotta. Sitten käskin hänen olla hiljaa. Ei auttanut.

Kukaan täydessä junavaunussa ei tullut apuun. Kun mies alkoi sivellä jalkaani, kiipesin hänen ylitseen käytävälle ja hain itku silmässä konnarin häätämään miehen pois.

Baarissa minua on kourittu niin takapuolesta kuin rinnoistakin. Perään on huudeltu vaikka mitä törkeyksiä. Kerran pimeällä tiellä kävellessäni ohiajava auto pysähtyi eteeni ja sieltä nousi mies runkkaamaan. Talvipakkasella!

Kun olen ahdistuneena kertonut häirinnästä muutamalle miehelle, minulle on sanottu, että pitäisi vain olla otettu, kun saan huomiota.

Nyt näyttää kuitenkin siltä, että tilanne olisi vihdoinkin muuttumassa. Eilen Yle uutisoi, kuinka useat poliisit ovat olleet huolissaan naisiin kohdistuvasta seksuaalisesta häirinnästä. Ministeritkin pitivät asiasta kriisikokousta.

On jo aikakin alkaa kiinnittää tähän ongelmaan huomiota. Näemmä tarvittiin ulkomaalaisia häiritsemään suomalaisnaisia, jotta nähtiin, kuinka ikävä ongelma tämä on.

En vain ymmärrä, miksi on tuomittavampaa, että irakilaismies huutelee suomalaisnaisen perään? Miksi perus-Penan huutelu ei ole koskaan aiheuttanut olankohautusta kummempaa?
..naps...
Kaikki minua Suomessa ahdistelleet miehet ovat muuten olleet kantasuomalaisia, vaikka asun lähellä vastaanottokeskusta.

Kerran keskellä yötä kadulla vastaani tuli turvapaikanhakijamiehiä. Yksi heistä tervehti minua. Sydämeni alkoi pamppailla. Tajusin olevani yksin autiolla kadulla keskellä yötä, joten en uskaltanut olla tervehtimättä takaisin. Miehet jatkoivat tyytyväisenä matkaansa. He olivat vain olleet kohteliaita. Minua nolotti ennakkoluuloinen reaktioni.
....naps..

Aivan varmasti totta, että suomalainenkin mies osaa seksuaalisen häirinnän, mutta lisääntyykö vai vähentyykö naisiin ja tyttöihin kohdistuva seksuaalinen häirintä maan massavokituksen myötä?
Muutenhan kirjoitus oli sarjaa rasisti bussissa.
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

Purppura

Quote from: Nuivanlinna on 25.11.2015, 20:40:12
QuoteKommentti: Seksuaalinen häirintä on yleistä – myös kantasuomalaiset osaavat sen
http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2015/11/25/kommentti-seksuaalinen-hairinta-on-yleista--myos-kantasuomalaiset-osaavat-sen
Olen kokenut seksuaalista häirintää teini-ikäisestä lähtien, niin kuin varmasti lähes jokainen nainen. Yksi ahdistavimmista häirintäkokemuksista oli, kun noin nelikymppinen humalainen mies päätti istua viereeni junassa. Hän päätti kertoa minulle, teinitytölle, miten harrastaisi seksiä kanssani. Yritin jättää miehen huomiotta. Sitten käskin hänen olla hiljaa. Ei auttanut.

Kukaan täydessä junavaunussa ei tullut apuun. Kun mies alkoi sivellä jalkaani, kiipesin hänen ylitseen käytävälle ja hain itku silmässä konnarin häätämään miehen pois.

Baarissa minua on kourittu niin takapuolesta kuin rinnoistakin. Perään on huudeltu vaikka mitä törkeyksiä. Kerran pimeällä tiellä kävellessäni ohiajava auto pysähtyi eteeni ja sieltä nousi mies runkkaamaan. Talvipakkasella!

Kun olen ahdistuneena kertonut häirinnästä muutamalle miehelle, minulle on sanottu, että pitäisi vain olla otettu, kun saan huomiota.

Nyt näyttää kuitenkin siltä, että tilanne olisi vihdoinkin muuttumassa. Eilen Yle uutisoi, kuinka useat poliisit ovat olleet huolissaan naisiin kohdistuvasta seksuaalisesta häirinnästä. Ministeritkin pitivät asiasta kriisikokousta.

On jo aikakin alkaa kiinnittää tähän ongelmaan huomiota. Näemmä tarvittiin ulkomaalaisia häiritsemään suomalaisnaisia, jotta nähtiin, kuinka ikävä ongelma tämä on.

En vain ymmärrä, miksi on tuomittavampaa, että irakilaismies huutelee suomalaisnaisen perään? Miksi perus-Penan huutelu ei ole koskaan aiheuttanut olankohautusta kummempaa?
..naps...
Kaikki minua Suomessa ahdistelleet miehet ovat muuten olleet kantasuomalaisia, vaikka asun lähellä vastaanottokeskusta.

Kerran keskellä yötä kadulla vastaani tuli turvapaikanhakijamiehiä. Yksi heistä tervehti minua. Sydämeni alkoi pamppailla. Tajusin olevani yksin autiolla kadulla keskellä yötä, joten en uskaltanut olla tervehtimättä takaisin. Miehet jatkoivat tyytyväisenä matkaansa. He olivat vain olleet kohteliaita. Minua nolotti ennakkoluuloinen reaktioni.
....naps..

Aivan varmasti totta, että suomalainenkin mies osaa seksuaalisen häirinnän, mutta lisääntyykö vai vähentyykö naisiin ja tyttöihin kohdistuva seksuaalinen häirintä maan massavokituksen myötä?
Muutenhan kirjoitus oli sarjaa rasisti bussissa.

Niin, meillä on jo ihan kotosuomalaisia ahdistelijoita ja raiskaajia, emme suinkaan tarvitse niitä lisää. Minkä lisäksi en millään tavalla vastusta suomalaistenkin raiskaajien lähettämistä pikalennolla Isis-alueille muitten mukana.
Todellisuuden tajuamista nimitetään nykyään rasismiksi.

Ano Nyymi

Johan alkoi han-kortti heilumaan että saadaan mitätöityä matujen rikokset  ;D

Rikastaja

Väärin huomioitu/puututtu/reagoitu.Tuntuu olevan sama mantra jokaisella "feministillä". Olisivat kiitollisia, että viimeinkin tehdään jotain. Onko muuten Suomessa yhtään feministiä, joka ei mokuttaisi urakalla?
"Suomalaiset veteraanit ei pääse vieläkään kuntoutukseen, mutta ulkomaalaisille on kyllä tarjota valtion puolesta kaikki perkeleen kriisiavut ja terapeutit heti, jos grillijuhlilla sataa ja tötteröhattu kastuu."
- Tony Halme

kilohauli

Taitavat joukkoraiskaus, alaikäisen ex-tyttöystävän raiskauspolttomurha ja 14-vuotiaiden raiskaukset olla Suomen rikoshistoriassa äärimmäisen harvinaislaatuisia tapauksia. Koittakaa suvikset selitellä näitä tihentyneitä kauheuksia parhain päin ihan rauhassa.

Julius Evoluutiokin (Jori Eskolin) saa vapaasti lässyttää kuinka vähän, noin absoluuttisesti mitattuna, matut tekevät mitään tuhmaa. Ihan sellainen yksinkertainen lainalaisuus ei vain mene näille äärisuvaitseville kaaliin; jos tulijaryhmillä on huomattava yliedustus vakavissa rikoksissa, niin ottamalla laumoittain lisää näitä aina vain vilpittömin aikein tulevia tulijoita, vakavien rikosten määrä lisääntyy.
"Minusta Suomi on autettu, onkse 60 vuotta sitten, Afrikasta käsin. Silloin on Afrikasta lähetetty rahaa Suomeen."
"Syö paskaa ja kuole pois!"
"En kokenut siinä hetkessä valehtelevani."
-Abdirahim Hussein

"Vuoden 2015 pakolaiset tilastoitu Ruotsissa: 163 000 tuli – 4 500 käy töissä"

kummastelija

Yrittääkö tuo toimittaja sanoa että matujen raiskailut on ok, koska kantasuomalaiset humalaiset höpisevät seksifantasioitaan junassa? Onko se kännissä vai pönnissä?
"Syö paskaa ja kuole pois!!" - PEN sananvapauspalkinnolla palkittu Abdirahim Hussein suomalaisnaiselle. 5.11.2015
"Hussein teki riko­sil­moi­tuksen vihapuheesta" Hussein on jakanut sosiaalisessa mediassa useita esimerkkejä siitä, miten häntä on nimitelty ja uhkailtu eri viesteissä: 18.8.2015

Arkipiispa

Niinpä. Ulkoistaminen on ollut trendi ja muotisana jo vuosia. Yrityksissä tietyt pakolliset asiat, jotka pitää hoitaa mutta eivät kuulu ydinbisnekseen, kannattaa hoidattaa taholla, joka hoitaa sen tehokkaammin, jolloin yrityksen ydinporukka pystyy keskittymään tärkeimpään, eli rahanhankintaan.

Ironisesti, tästähän on juuri kysymys. Ei tiettyjen maahanmuuttaryhmien yliedustus esim. seksuaalirikoksissa ole ollut mikään tuntematon asia, mutta onko se vaikuttanut politiikkaan ? 

QuoteOn jo aikakin alkaa kiinnittää tähän ongelmaan huomiota. Näemmä tarvittiin ulkomaalaisia häiritsemään suomalaisnaisia, jotta nähtiin, kuinka ikävä ongelma tämä on.

No ei olisi todellakaan tarvittu. Mutta yritä nyt tyttö ymmärtää, ettei asia parane sillä, että yrität syyllistää suomalaismiehiä asiasta ja kiistää tosiasiat, jotka jo hallitus ja poliisikin on joutunut myöntämään. Ne vain pahenevat sinun ja sinunlaistesi kirjoittelun myötä - näköjään haluat viestiä ettei mitään ongelmaa ole - lisää häirintääkin matujen taholta saisi mielestäsi tulla ennen kuin se olisi sinulle ongelma ?

Itse asiassa, ongelman myöntäminen ja avoimuus siitä takuuvarmasti vähentäisi seksuaalista häirintää niin matujen kuin suomalaismiesten taholta. Se nyt vaan on fakta.
"Kelle täällä pitää maksaa ettei kaikki olis niin paskaa" - Ellinoora/Carrie
Polpo:lle tiedoksi: kirjoitukseni arvionnissa on sovellettava Poen lakia.

PerttiPasanen

Luonnollisesti on täysin sama asia kouraiseeko tuntematonta naista baarissa perseestä vai raiskaako 14-vuotiaan metsässä. En näe näissä mitään eroa.
"Ei voi muuta sanoo ku hattua nostaa"

"Siitä on lähdettävä, että tähän on tultu"

My name is Jafar, I come from afar, there's a bomb in my car, allahu akbar!

ApinA

Välillä mietin miksi oma elämäni on niin tylsää. Tietysti olen mies ja hetero. Minulla on kuitenkin naispuoleisia ystäviä joiden kanssa pystyn puhumaan yhteiskunnallisista asioista ja myös sukupuolien eroista. Bussilla kulkiessani en törmää rasistiseen käytökseen, väkivaltaisesti käyttäytyviin kanssamatkustajiin tai naisia lääppiviin miehiin. Jos kohtaisin tällaista käytöstä, puuttuisin siihen. En myöskään ole ystäviltäni, miehiltä tai naisilta kuullut näitä tarinoita. Koskaan en näe vilahdustakaan pakkasessa runkkaavista miehistä. Ravintoloissa varmasti lääppimistä tapahtuu. Olen itsekkin joutunut usein seksuaalisen häirinnän kohteeksi, varsinkin järkkärinä toimiessani. Erityisesti humalaiset keski-ikäiset naiset ovat kourineet takamustani ja rintojani sekä ilman lupaa suudelleet poskille ja jopa suoraan suulle. Nämä seksuaalista itsemääräämisoikeutta loukanneet teot eivät kuitenkaan ole saaneet minua puolustelemaan raiskauksen tehneitä henkilöitä. Tampere on tuppukylä. Ehkä pitäisi muuttaa suurempaan metropoliin, että pääsisin kokemaan elämää ja saamalla osani suomalaisen miehen törkeyksistä. :facepalm:

Purppura

Quote from: Rikastaja on 25.11.2015, 20:55:41
Väärin huomioitu/puututtu/reagoitu.Tuntuu olevan sama mantra jokaisella "feministillä". Olisivat kiitollisia, että viimeinkin tehdään jotain. Onko muuten Suomessa yhtään feministiä, joka ei mokuttaisi urakalla?

Luultavasti ei ja kyseisen rodun esiintyminen eri tiedotusvälineissä on hälyttävän korkea. Tänä päivän suurin synti suomessa on olla tavallinen valkoinen perusarvoihin uskova hetero - ja tämä sukupuolesta riippumatta.
Todellisuuden tajuamista nimitetään nykyään rasismiksi.

Chew Bacca

Jutun luettuani olen vakuuttunut että tarvitaan lisää maahanmuuttoa. Sitähän näillä aina haetaan. Ja ettei peruspenan puristelut aiheuta mitään, haista nyt hapan silakka. Mistään muusta rasismiulinan lisäksi puhutakaan kuin suomalaisen miehen harjoittamasta ahdistelusta.

Toki näen humalaisten ahdistelevan naisia ja lapsia joka ikinen päivä, left, right and centre, mutta en voi puuttua koska olen rasisti, eikä rasistien apua kuulemma tarvita.

korpisoturi

Olen kokenu kerran tai pari homojen lääppimistä. Ällöttävää! Naiset saa vapaasti lääppiä. Mukavaltahan se tuntuu. Itse en lääpi tuntemattomia enkä tuttuja  naisia, ellei sitten....

nollatoleranssi

QuoteEn vain ymmärrä, miksi on tuomittavampaa, että irakilaismies huutelee suomalaisnaisen perään? Miksi perus-Penan huutelu ei ole koskaan aiheuttanut olankohautusta kummempaa?

Varmaan siitä syystä, kun nämä "perus-penat" eivät ole kunnostautuneet raiskausten lukumäärässä samalla tavalla. Tai vaatineet naisia pukeutumaan kokovartalohuntuun.

Nousisi siitä ihan samalla tavalla iso älämölö, jos alkaisi päivittäin tulla uutisia penojen raiskausepidemiasta. Mutta kun nyt kunnostautuvat ainoastaan turvapaikanhakijat ja mamut, niin täytyy kirjoittaa milloin mistäkin nettivihasta tai epämääräisistä huuteluista puolustuspuheenvuoroja.

Sattumalta nämä kaikki puolustuspuheenvuorotkin tulevat silloin, kun tapahtuu niitä oikeita raiskauksia...
Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

PerttiPasanen

Quote from: nollatoleranssi on 25.11.2015, 21:27:54
QuoteEn vain ymmärrä, miksi on tuomittavampaa, että irakilaismies huutelee suomalaisnaisen perään? Miksi perus-Penan huutelu ei ole koskaan aiheuttanut olankohautusta kummempaa?

Varmaan siitä syystä, kun nämä "perus-penat" eivät ole kunnostautuneet raiskausten lukumäärässä samalla tavalla. Tai vaatineet naisia pukeutumaan kokovartalohuiviin.

Nousisi siitä ihan samalla tavalla iso älämölö, jos alkaisi päivittäin tulla uutisia penojen raiskausepidemiasta. Mutta kun nyt kunnostautuvat ainoastaan turvapaikanhakijat ja mamut, niin täytyy kirjoittaa milloin mistäkin nettivihasta tai epämääräisistä huuteluista puolustuspuheenvuoroja.

Sattumalta nämä kaikki puolustuspuheenvuorotkin tulevat silloin, kun tapahtuu niitä oikeita raiskauksia...

Kysyjä ampuu itseään polveen. Ei huutelu ole sen tuomittavampaa, mutta sattuneesta syystä reaktio siihen on huomattavasti voimakkaampi.
"Ei voi muuta sanoo ku hattua nostaa"

"Siitä on lähdettävä, että tähän on tultu"

My name is Jafar, I come from afar, there's a bomb in my car, allahu akbar!

valtakunnanpärkhele

QuoteMyös kantasuomalaiset osaavat seksuaalisen häirinnän

Miksi pitää tuoda sitten lisää seksuaalista häirintää ja rikoksia ulkomailta?

Vai onko se häirintä jotenkin ihqumpaa?
J. Sarasvuo - Woketus on paitsi väärin, myös mielenvikaisuuden muoto.
Wokettajat eivät edistä asiaa, jonka moraalisessa oikeutuksessa he hurskastelullaan loisivat

Tytti Tuppurainen: "Jokainen suomalainen tuntee arjessaan, mitä sosialidemokratia on!"

nollatoleranssi

Quote from: PerttiPasanen on 25.11.2015, 21:29:40
Kysyjä ampuu itseään polveen. Ei huutelu ole sen tuomittavampaa, mutta sattuneesta syystä reaktio siihen on huomattavasti voimakkaampi.

Tähän mennessä ei ole yhtäkään irakilaismiestä pidätetty huutelun takia. Eivät ole nuo huutelut saaneet tälläkään palstalla huomiota, koska niiden todistaminen on lähestulkoon mahdotonta. Sama juttu erinäisten kourimisten yms., joista ei ole tehty mitään rikosilmoitusta.
Kriitikon varjo -blogi

märtsy

Kirjoituksessa yritetään irrottaa maahanmuuton kysymys seksuaalirikoskysymyksestä, mikä on aika tyypillinen reaktio näinä päivinä siihen tosiasiaan, että seksuaalinen häirintä ja väkivalta on entisestään kiistatta lisääntynyt, kun maahan on saapunut lisää häiritsijöitä. Yritetään siis sivuuttaa se, että häirinnän absoluuttinen volyymi kasvaa nykyisenkaltaisen maahanmuuton myötä, jottei tarvisisi luopua omista maahanmuuttomyönteisistä uskomuksista tai edes alkaa kyseenalaistaa niitä.

Tässä sivuutetaan myös se, että nyt pääosa maahanmuutosta tapahtuu nimenomaan maista, joista tulevat ovat aiemmin syyllistyneet raiskauksiin noin 18 kertaisesti suhteessa lukumääräänsä verrattuna kantaväestöön eli suomenkielisiin.

Lisäksi voitaisiin tässä yhteydessä myös argumentoida Suomen käsittämättömän löperöitä seksuaali- ja väkivaltarikosrangaistuksia kohtaan, koska ne eivät muodosta minkäänlaista pelotetta edes kantaväestölle, saati sitten vahvasta väkivaltakulttuurista ja levottomista sotaoloista tuleville. Mutta myös tämä kysymys jätetään järjestään käsittelemättä mediassa, koska ne arvot ja se kansanosa, joista sinisilmäisyys ja naiivi, vahingollinen ideologinen yksisilmäisyys kumpuaa, on sama molemmissa tapauksissa, sekä löperöiden rangaistusten, että löperön maahanmuuton osalta.
Kekripukki, takinkääntäjä per se.

xor_rox

Quote from: kummastelija on 25.11.2015, 21:01:09
Yrittääkö tuo toimittaja sanoa että matujen raiskailut on ok, koska kantasuomalaiset humalaiset höpisevät seksifantasioitaan junassa? Onko se kännissä vai pönnissä?

Hyvä kysymys. Muukalaiset tulevat maahan hyväksikäyttämällä järjestelmää, jonka olemme inhimillisyyttämme luoneet, ja alkavat raiskailemaan nuorisoamme, niin ei mahdu minun moraalikäsitykseeni sitten millään lailla. Jos suomalainen raiskaa, niin voisin mielihyvin hyväksyä järjestelmän, joka lähettäisi nekin Afganistaniin, Somaliaan, Irakiin tai Eritreaan. Samalla lennolla muukalaisten kollegojensa kanssa.

nollatoleranssi

QuoteOn jo aikakin alkaa kiinnittää tähän ongelmaan huomiota. Näemmä tarvittiin ulkomaalaisia häiritsemään suomalaisnaisia, jotta nähtiin, kuinka ikävä ongelma tämä on.

Ei tarvittu häiritsemään. Piti oikein raiskata. Kirjoittaja tuntuu sekoittavan kaksi asiaa keskenään: seksuaalinen häirintä ja raiskaus.

Seksuaalinen häirintä eroaa monessakin mielessä oikeasta raiskaus-rikoksesta, sillä useampi nainen ei vaikuta tekevän siitä mitään rikosilmoitusta ja jos toinen kumppani onkin mielenkiintoinen, niin se onkin vain "hauskaa". Sen takia rajanveto seksuaalisen häirinnän puolelle on niin hankalaa, koska harvempi nainen edes kokee sitä mitenkään pahana. Silloinkin kun koetaan, niin se johtui ainoastaan väärästä miehestä.

Raiskaus rikoksena on helpompi tunnistaa ja todistaa. Siihen on selvät kriteerit, että mikä on raiskaus ja mikä ei.
Kriitikon varjo -blogi

nollatoleranssi

QuoteÄlä ahdistele naista.

Väittäisin naisten ja miesten kanssakäymisen olevan melko vähäistä, jos ei jonkin asteista ahdistelua sallittaisi.
Kriitikon varjo -blogi

elven archer

Totta kai osaavat. Maailmasta ei löydy yhtään kulttuuria tai mitään laajempaa yhteisöä, jossa ei esiintyisi seksuaalista häirintää.

Mutta olennainen kysymys onkin, miksi tuoda tätä itsestäänselvyyttä esille juuri nyt? Harmittaako toimittajaa nyt niin kovasti, että macho-kulttuureja arvostellaan? Eikö se häirintä ollutkaan huono juttu vai miksi pitää nyt rientää tasoittamaan arvostelua, että kyllähän sitä muuallakin osataan? Ymmärtääkö toimittaja sitä, että tuohan se whataboutismin vaikutus on? Se pyrkii laimentamaan yhden ongelman arvostelua kiinnittämällä huomiota toiseen ongelmaan esittäen samalla tarkoituksella tai tahattomasti, että eihän tämä nyt niin paha asia ole, koska katsokaapa tuota toista asiaa. Eli lyhyesti sanottuna lopputuloksena on vähättelyä.

"En vain ymmärrä, miksi on tuomittavampaa, että irakilaismies huutelee suomalaisnaisen perään?"

Et varmasti ymmärrä, kun kysyt ihan vääriä kysymyksiä. Ei kyse ole koskaan ollut siitä, että itse teko olisi jotenkin tuomittavampi, jos tekijänä on ulkomaalainen. Oikea kysymys on, että miksi irakilaismies on Suomessa huutelemassa häiritsevästi suomalaisten naisten perään?

valtakunnanpärkhele

Seksuaalinen häirintä suomalaiselta: Katsoo sekunnin liian pitkään Eduskunnan hississä keski-ikäisen naisen tissivakoa.

Seksuaalinen häirintä Turkki, Kurdi, Somalia, Iraq, Iran, Syyria, Afganistan, Eritrea, Gambia, Egypt, Jamaika jne.. taustaiselta   Huudellaan, seurataan, käydään kiinni, ehkä väkisin 'pussataan' ja lopuksi tilaisuuden tullen raiskataan vaikka porukalla. Iällä ei niin väliä.
J. Sarasvuo - Woketus on paitsi väärin, myös mielenvikaisuuden muoto.
Wokettajat eivät edistä asiaa, jonka moraalisessa oikeutuksessa he hurskastelullaan loisivat

Tytti Tuppurainen: "Jokainen suomalainen tuntee arjessaan, mitä sosialidemokratia on!"

-PPT-

En minä kirjoittajan kokemuksia suinkaan kyseenalaista; emme me miehet voi tietää mitä kukin nainen on kokenut.

Harmi vaan että tuo loppukaneetti vokkilaisten pelkästä ystävällisyydestä vei pohjan koko muultakin kolumnilta kun huomasi että agendaahan tällä avautumisella ajettiin.

AcastusKolya

Pesunkestävä militaristivaskisti.

Hamsteri

Suomalaismiesten seksuaalinen häirintä tapahtuu 99% ajasta rajatulla alueella eli baarissa. Hyvä puoli siinä on, että naiset voivat välttää näitä paikkoja.

Irakilaisten/somalien/afgaanien/syyrialaisten häirintä taas tapahtuu ihan missä tahansa. Nykyisin suosituin paikka on nähtävästi ostoskeskus.

Vaikka naispuolinen kirjoitta en olekaan, niin sanoisin noin viidenkymmenen maan yöelämä kokemuksella, että suomalaiset ei pahemmin naisia häiritse. Ainoastaan Itävalta ja Sveitsi menee edelle.
-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

Brandis

Quote from: Hamsteri
Suomalaismiesten seksuaalinen häirintä tapahtuu 99% ajasta rajatulla alueella eli baarissa

Ja pyydettäessä useimmiten loppuu ^ toisin kuin useiden maahanmuuttajataustaisten lähentymisyritykset.

Älytöntä verrata tässä suhteessa yksittäisiä suomalaismiehiä niihin ulkomaalaisiin miehiin, jotka ovat tehneet suomalaistyttöjen ahdistelemisesta säännöllistä päiväpuuhaa. 

-PPT-

Niin ja mitenkään vähättelemättä oikeasti törkeätä ahdistelua niin melkoista tuplastandardia tässäkin on sillä yhden miehen suorittama häirintä on seksuaalista ahdistelua(ruma mies) kun taas toisen miehen suorittama häirintä on mukavaa flirttiä(komea mies)

pikkujorma

Juuri näin. Jos pitkä ja hoikka komeahko mies ehdottelee naiselle niin se koetaan hyväksyttäväksi. Sen sijaan jos tavallinen lyhyehkö ja hieman nukkavierusti pukeutuva  mies kehtaa yrittää naista lähestyä se koetaan ällöttäväksi vonkaukseksi.

En ole miesmalli tai mannekiini mutta on minullakin jotain kriteerejä naisille. Jos nainen on luotaantyöntävän näköinen, ruma ja lihava, niin sellaisiin en mielelläni koske. Sinkkumiehenä on jonkin verran tullu pyörittyä nettitreffipalstoilla. Monet naiset kuvittelee itsestään liikoja. Samoja naisia sielä treffipalstoilla pyörii kuukaudesta toiseen.

Meni hiukan asian vierestä mutta väliäkö hällä.

Juffe

Vaikka turvapaikanhakijat häiritsisivät seksuaalisesti vain saman verran kuin kantaväestö, suhtautuisin asiaan silti hieman happamammin. Minusta olisi nimittäin jokseenkin epäilyttävää, jos maahan turvaan paenneista henkilöistä löytyisi yhtä paljon ahdistelijoita, sillä suojan saaneiden henkilöiden luulisi olevan tavanomista tarkempia käytöksestään. Itse ainakin vataavassa tilanteessa luulisin olevani erityisen tarkkana, etten aiheuttaisi pelastajissani ylimääräistä närkästystä. Se, että häirinnän määrä ei olisi kantaväestöä alhaisempi, tuntuisi kielivän jonkinasteisesta asenneongelmasta.

QuoteMiksi perus-Penan huutelu ei ole koskaan aiheuttanut olankohautusta kummempaa?
No kyllä on. Esim. siitä aiheutui kunnon kohu, kun mies vain katsoi liian tungettelevasti tissejä eduskuntatalon hississä.

ämpee

Quote from: Juffe on 25.11.2015, 23:37:41
Vaikka turvapaikanhakijat häiritsisivät seksuaalisesti vain saman verran kuin kantaväestö, suhtautuisin asiaan silti hieman happamammin. Minusta olisi nimittäin jokseenkin epäilyttävää, jos maahan turvaan paenneista henkilöistä löytyisi yhtä paljon ahdistelijoita, sillä suojan saaneiden henkilöiden luulisi olevan tavanomista tarkempia käytöksestään. Itse ainakin vataavassa tilanteessa luulisin olevani erityisen tarkkana, etten aiheuttaisi pelastajissani ylimääräistä närkästystä. Se, että häirinnän määrä ei olisi kantaväestöä alhaisempi, tuntuisi kielivän jonkinasteisesta asenneongelmasta.

Vajakkien aiheuttama asenneongelma, joka kulminoituu vaatimukseen, "i want my money".
Eivät nuo ole tulleet pyytämään.

QuoteMiksi perus-Penan huutelu ei ole koskaan aiheuttanut olankohautusta kummempaa?
QuoteNo kyllä on. Esim. siitä aiheutui kunnon kohu, kun mies vain katsoi liian tungettelevasti tissejä eduskuntatalon hississä.

Väärä mies sattui katselemaan niitä tissejä.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."