News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2015-07-28 Meillä on Unelma konsertti

Started by tutkimus, 28.07.2015, 16:58:47

Previous topic - Next topic

Lemmy

QuoteSanon tämän nyt kolmannen kerran mutta Ali Jahangiri on Äijä ja rispektii täältäpäin todella paljon.

Ihan täysjärkinen tyyppi noissa monikulttuuriasioissa. Itse asiassa varmaan vastustaa "monikultturismia" eli hyysäämistä, ghettoutumista ym perseilyä.

Mun nuoruudessani se mitä nykyään nää puhuu "rasismin vastustamisena" ja "monikulttuurina" oli "kansainvälisyyttä", ja todellinen rasismi oli apartheidia. Mä en tiedä missä välissä se hyysääminen läksi käsistä niin että terminologiakin sekosi...
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

dothefake

Mistäs tuon voi tietää, oliko Askola paikalla, kun Jeesus ihmeteki. Onhan suomi vaikea kieli, mutta luultavasti helpompi sitä on puhua kuin esim. lesken poika herättää kuolleista.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Viimeinen suomalainen

Quote from: KJ on 28.07.2015, 20:51:27
Hiukan kyllä säälittää Timo Laaninen. Mahtoiko tajuta itsekään, millaiseen vihervasukkitilaisuuteen meni puhumaan? Tajuaako vieläkään?

Komppaan. Maalaisliittolainen Takkujen rähinäkonsertissa. Apuva! Olen eksyksissä.
Viimeinen maastalähtijä sammuttaa valot.

Kyklooppi

Kai nyt Jumalan poika puhuu ihan millä kielellä lystää.
Ihmisjäte.

Emo

Quote from: venla viitakoski on 28.07.2015, 22:46:27
Kai nyt Jumalan poika puhuu ihan millä kielellä lystää.

Eikä muuten elänyt sossutuillakaan. Teki töitä, oli puuseppä.

QuoteTunnettuja puuseppiä

- Joosef
- Jeesus
- Harrison Ford - toimi puuseppänä ennen näyttelijänuraansa.
- Antti Hakola, suomalainen kirkonrakentaja

https://fi.wikipedia.org/wiki/Puusepp%C3%A4

dothefake

"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

mattima5

Tämä konsertti on todistus siitä että monikulttuurisuus on epäonnistunut, jos se olisi onnistunut niin ei tälläisia konsertteja tarvittaisi. Kyseessä on siis poliittinen agenda jota on pakko pakolla pitää pysytyssä aivan kuten euroa .

Mamuttava kommunistinen Kepu ja kokoomus ottavat niskalenkin markkinavoimista ja muuttavat Suomen islamilaiseksi ghettoksi.

Leso

Humputtelinpa minäkin menemään muutamaan otteeseen tuon The Tapahtuman ohi.
Ja nimenomaan ohi, mutta hyvin läheltä. Kaikkiin ohikulkuihin liittyi asiallinen syy, huomatkaa.
Muutamia lesokohtaisia huomioita, por favor:

Kerralla nro 1 mulla oli omapäinen agenda. Syystä että missioni oli vasta alussa.
Jo paljon aiemmin päivällä olin bongannut T-paidan jossa luki INGEN RIKTIG FINNE.
Olin että mitäettähäh. Oli kovin uuden näköinen, ja hiipi mieleheni epäilys, että...
Koomisinta, tai sitten mä vaan en ymmärtänyt symboliikkaa, oli se, että tekstin päälle oli tällätty Kansallismuseon pääsymaksutarra. Olikohan siellä käyty opettamassa jälkipolvelle, joka pyöri jaloissa, että tää ei oo kulttuuria, ennen kuin suunnattiin Kunniakansalaistorille?
Ihan hävettävän moni aitosuomalainen muuten ihmettelee, että mikä kirkko tuo on.  :facepalm:
En kohdannut vastaavia iskulausepaitoja. Luonnolliseksi harmikseni.
Oli siellä kyllä kaikenlaista muuta paheksuttavaa.

Sitten melekein iski tsäkpotti Rautatieasemalla!
Siellä minut ohitti mies, jonka paidan tekstistä takin liepeiden välistä pilkotti -- tural marx---.
Ekana mä aattelin, että no niinpä oot, partasi petusteella Natural Marx.
Mut sitt' mä tajusin!
Siinä luki kokonaisuudellaan kaikilla todennäköisyyksillä CULTURAL MARXIST.

Ja voin vakuuttaa, ettei noista kumpikaan ollut ns. huumoripaitoja.
Oliko siellä siis jotain tällaista markkinameininkiä, vai enkö vaan tiedä viime trendeistä?
Jos oli, niin luvat kaitten ois pitänyt olla markkinoillekin.
Tosin huomautan, ettei kumpikaan kantanut laukkua, johon olisi voinut oman paitansa tunkea.
Oliko sattumaa, vaiko ihan vaikka jo eilen ostettu? Miten en oo nähny aiemmin?
---

Sain missioni käsiini, eli Leso-tädin kullannuput. Ilman tätä The Tapahtumaa olisin huoletta antanut heidän itse hommautua kohteesta A kohteeseen Leso-täti. Ovattenhan tätiinsä tulleita.

"Leso, miksi nää ihmiset on täällä?"
"Siksi koska ne haluaa, että sitten kun te ootte isoja niin Suomi on niinku Afrikka."
"Miks nuo artistit (*) esiintyy ilmaseks? Eikö se nyt oo ihan tyhmää esiintyä ilmaseks?"
"Ne onkin idiootteja."

(*) Artisti! Mikä vtun ARTISTI! Ne on LAULAJIA! Kieltämättä mä olin ihan shaked and stirred tuosta viimeisestä kysymyksestä. En osannut vastata, kun yllätyin niin pahasti.
Että sen sortin kapitalisteja on varttumassa.

Toistamiseen kierrettiin samaa reittiä.
"Eiku mennään täältä kauempaa!"
"Miks? Eikö mennä kuuntelemaan ja hei! saatatte nähä jonkun julkkiksen!"
"No ei. Tää on ihan tyhmä."
Ja loivat niin välinpitämättömän kylmiä katseita yleisöön, että jopa minua hirvitti.
---

Neekerit alkoivat minun huomioni mukaan valua Rautatieasemalta juhlapaikalle siinä kuuden jälkeen. Oli viimesen päälle vermeet.
---

Tulipahan mieleeni, ja painotan, etten ole mitenkäänb ajantasalla siinä varsinaisessa ketjussa, mutta englannin dream tarkoittaa sekä unta että unelmaa.

Oliko se Olli itse, joka suomensi sen unelmaksi?

Meinaan vaan, että sitten väärinkäsitysten suma tihenee kunnon farssin lailla.  ;D

Eikö muuten kukaan huomannut tän miekkari-koncerton alullepanijan eli Radio Hellsingin DJ Alexiksen tjsp. sanomaa siellä aamuteeveessä:

"MINÄ ELÄN UNELMAANI."

???

Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

-HOUND-

Tapahtuma on nähtävissä netistä vielä varmaan jälkikäteen?

Joku voisi tehdä koostevideon mihin olisi koottuna tapahtumasta kaikki typerimmät möläytykset.

ISO

Quote from: Lemmy on 28.07.2015, 22:24:32

Mun nuoruudessani se mitä nykyään nää puhuu "rasismin vastustamisena" ja "monikulttuurina" oli "kansainvälisyyttä", ja todellinen rasismi oli apartheidia. Mä en tiedä missä välissä se hyysääminen läksi käsistä niin että terminologiakin sekosi...

Viherpiipertäjät ja kommunistit pilaa kaiken mitä ne saa käsiinsä, ihan kaiken, ihan aina.

Jos niille antaa käsiin kultamunia munivan kanan, se on viimeistään seuraavana aamuna rikki koska joku on tehnyt sille jotain idioottimaista, jos ei muuten niin kateudesta tai sen vuoksi että se on väärän värinen.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Leso

Quote from: ISO on 29.07.2015, 00:30:14Viherpiipertäjät ja kommunistit pilaa kaiken mitä ne saa käsiinsä, ihan kaiken, ihan aina.

Jos niille antaa käsiin kultamunia munivan kanan, se on viimeistään seuraavana aamuna rikki koska joku on tehnyt sille jotain idioottimaista, jos ei muuten niin kateudesta tai sen vuoksi että se on väärän värinen.

Tuskinpa voisit olla enempi oikeassa...

Quote"Kerran Cockroach tuli luokseni Punavuoreen ja toi mukanaan kokonaisen grillikanan. Istui siihen valkoiselle design-sohvalle ja söi sen siltä istumalta. Luineen."

Lisää lihaa lainauksen ympärille:
Image 20.8.2014: Mustaa valkoisella

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari

Rikastaja

Hmm... Pitääkö "suvaitsemattomien" suvaita "suvaitsevaisia" vaikka "suvaitsevaiset" eivät suvaitse "suvaitsemattomia"?
"Suomalaiset veteraanit ei pääse vieläkään kuntoutukseen, mutta ulkomaalaisille on kyllä tarjota valtion puolesta kaikki perkeleen kriisiavut ja terapeutit heti, jos grillijuhlilla sataa ja tötteröhattu kastuu."
- Tony Halme

Ernst

Quote from: Afrikan kirjeenvaihtaja on 28.07.2015, 21:15:04
Quote from: Sunt Lacrimae on 28.07.2015, 21:09:27Miten käyt tasapuolista ja järkevää dialogia, kun toista osapuolta kiinnostaa ainoastaan älämölän pitäminen ja suorastaan vaaditaan kaikkia olemaan samaa mieltä.

Älämölö on olennainen osa monikulttuuria.

Ikäväkseni on todettava, että se on monikulttuurin ainoa itsenäinen osa.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

disodium

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1438051986685.html

Kommenttiosio jäänyt varmaan vahingossa auki, noin 92% kommenteista nuivaa, niin ihanan nuivaa.

Uskoisin että tämä case päättyy loppujenlopuksi persujen eduksi.

Mutta miljoonan ruplan kysymys on se että mitä tekee muuan Timo Soini?

foobar

Quote from: Rikastaja on 29.07.2015, 00:54:11
Hmm... Pitääkö "suvaitsemattomien" suvaita "suvaitsevaisia" vaikka "suvaitsevaiset" eivät suvaitse "suvaitsemattomia"?

Minulle ei ole mikään ongelma suvaita "suvaitsevaisia" niin kauan kuin he kykenevät olemaan vaarantamatta kenenkään henkeä tai terveyttä, pitäytyvät käymästä kenenkään omaisuuteen käsiksi, ja osaavat olla uhkailematta ja vaatimatta mielipiteenvapauden kaltaisiin demokratian tukipilareihin kajoamista omien agendojensa ajamiseksi - ja ylipäänsä kunnioittavat demokraattisten vaalien tulosta vaikkei se miellyttäisikään. Näin minäkin toimin, oletan heidänkin olevan aikuisina ihmisinä kykeneviä siihen.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

Leso

Quote from: disodium on 29.07.2015, 01:01:07[...]

[...]

Miten niin? Ehhei, ehhei ollenkaan.
Tässä koko jutussa ei ole laisinkaan kysymys persuista, ei niin ollenkaan.

Ettekö te nyt tätä ole tajunneet?

Koko vitun kesä on persuja maalattu koko Euroopan saatanoiksi, ihan kyllä ihmeeksi asti että miten on voitukaan, vaikka persut on mitätön puolue mitättömässä maassa.
Ketä vittu oikeesti kiinnostaa joku puolue tässä Contextissa?

Ollin ois nyt hyvä jatkaa samalla linjalla kuin tähänkin asti, eli turpa kiinni ja tiukkaa postausta.
Nyt älä Ollli mokaa ja lähde selittelemään.
Et sano et kerrassa mitään.

Hyvää nimipäivää muuten, Olli.

Ernst

Vallankumous alkaa! Nostakaa Tuomioja barrikadille.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

disodium

Quote from: Leso on 29.07.2015, 01:14:17
Quote from: disodium on 29.07.2015, 01:01:07[...]

[...]

Miten niin? Ehhei, ehhei ollenkaan.
Tässä koko jutussa ei ole laisinkaan kysymys persuista, ei niin ollenkaan.

Ettekö te nyt tätä ole tajunneet?

Koko vitun kesä on persuja maalattu koko Euroopan saatanoiksi, ihan kyllä ihmeeksi asti että miten on voitukaan, vaikka persut on mitätön puolue mitättömässä maassa.
Ketä vittu oikeesti kiinnostaa joku puolue tässä Contextissa?

Ollin ois nyt hyvä jatkaa samalla linjalla kuin tähänkin asti, eli turpa kiinni ja tiukkaa postausta.
Nyt älä Ollli mokaa ja lähde selittelemään.
Et sano et kerrassa mitään.

Hyvää nimipäivää muuten, Olli.

Kyllä itseäni kiinostaa persujen kannatusprosentti. Persut nyt vaan sattuu olemaan huonoista vaihtoehdoista se paras jos mamukriittiikkiä haluaa tukea. Vai meinasitko perustaa uuden puolueen tyyliin Muutos 2011?

Leso

Leso

En, en ole meinannut, en meinannut, enkä meinaa, enkä aio meinata uutta puoluetta perustamani saati perustettavaksi.

Itselläni on vain musta-valkoinen ajattelu asiassa kuin asiassa heti, kun olen puoleni valinnut.

Leso

Ja huomautan, että olen aina äänestänyt ihmistä tai "tyyppiä", en puoluetta, joskin mulla on täikampa puolueita taikka puoluesidonnaisuuksia kohtaan.

Mutta eihän tässä stanan poliisifascistihoulhousvaltiossa saa äänestää, ketä haluis.

Kyklooppi

Ihmisjäte.

Leso

Senkusta näytteles kieltäs, venla.

Mun äänestämä on pitänyt turpansa kiinni Immos-caustista.

En ole ihan varma siitä, että olenko asianlaitaan tyytyväinen.
Oli nimittäin Ilta=Sanomissa persugalluppi, ja kaikki kansanedustajat enemmän tai vähemmän tuomitsivat.

VMP, persut. Ja mun edustaja: haista paska.

Myrkkymies

Jos persut petti, niin kannattaa äänestää muutosta ja suoraa demokratiaa.

Ja allekirjoita kannattajakortti.

Veikko

En tiedä mitä puoluetta ja ketä äänestän seuraavissa vaaleissa. Se on sen ajan asia.

Mutta tiedän keitä en äänestä, sen asian tämä kausti on selvittänyt. Siitä lainaus itseltäni toisesta ketjusta kun en ilkeä samaa asiaa kirjoittaa toisin sanoin:

Quote from: VeikkoTerho törhöilee kuin pimeään vaatekomeroon eksynyt humalainen ja Packalén ajaa sata lasissa oman puolueen vastustajien ja median tahallisten väärintulkintojen ja valheiden kuoppaan ja heittää hysteerisenä likaa puoletoverinsa ja oman puolueensa päälle. Tuota ei riitä kuvaamaan edes tuo klassinen "saatanan tunarit".

No nyt ainakin tiedän keitä en missään nimessä äänestä, jos vielä joissakin vaaleissa satun persuja äänestämään. Tämän voi ymmärtää yleisenä kehotuksenakin. Uskottavaa politiikkaa ei voi tehdä, jos ei käytä omia aivojaan, vaan hyväksyy sokeasti poliittisen vastapuolen valheet ja vääristelyt ja toimii ja puhuu niiden mukaisesti.

Ja muutoksen kannattajakortin joka tapauksessa allekirjoitan.
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

Sepi

Huomatkaa tässä kuvassa Turkkilan Breiv.. Noh, natsahtavat viikset, sattumaako?
Jos viikset ei näy, siristä silmiäsi. ;)
Edellä mainittu teksti ei edusta kirjoittajan oikeata mielipidettä, vaan mielipidepoliisien pelossa teksti on kirjoitettu itsesensuuria vahvasti harjoittaen.

Micke90

Olisipa joku järjestänyt samanlaisen kohkaustapahtuman somppujen suorittaman joukkoraiskauksen jälkeen. Näiden pellejen suurin huolenaihe oli kuitenkin raiskarien kokema paha mieli ikävän julkisuuden takia. Kuvottavaa.

Sen seurauksena nimiä ulkomaalaisten raiskareiden karkotusta vaativaan kansalaisaloitteeseen kertyi reilussa viikossa yhteensä 26 518 nimeä.

Mikko pa

Paavo Arhinmäki kirjoittaa seinällään seuraavasti:

"
Olen taas saanut tämän päivän mielenosoituksen jälkeen runsaasti palautetta monikulttuurisuuden vastustajilta.

Heidän pääargumenttinsa tuntuu olevan, että me monikulttuurisuuden puolustajat hyväksymme maahanmuuttajien rikokset.

En tiedä yhtään ihmistä, joka hyväksyisi rikoksia sen vuoksi, että ne ovat maahanmuuttajien tekemiä.

Rikos on aivan yhtä tuomittava, syyllistyy siihen kantaväestöön kuuluva tai maahanmuuttajataustainen.

Tämä kuvaa valitettavan hyvin ääriajattelun juuria. Keksitään vihollinen ja hänelle mielipiteet, ja sitten näitä keksittyjä mielipiteitä aletaan vastustaa jyrkästi.

Kiitos kaikille, jotka osoititte tänään, ettei suuri suomalaisten enemmistö hyväksy rasismia ja vihaa toisia ihmisiä kohtaan.

‪#‎MeilläOnUnelma‬"

Vai että suuri suomalaisten enemmistö??
Suomen sotilaallinen puolustaminen
Sotilaalliseen puolustukseen kuuluvat:
maa-alueen, vesialueen ja ilmatilan valvominen sekä alueellisen koskemattomuuden turvaaminen
kansan elinmahdollisuuksien, perusoikeuksien ja valtiojohdon toimintavapauden turvaaminen ja laillisen yhteiskuntajärjestyksen puolustaminen

Micke90

Quote from: Paavo Arhinmäki on 29.07.2015, 06:11:22
Kiitos kaikille, jotka osoititte tänään, ettei suuri suomalaisten enemmistö hyväksy rasismia ja vihaa toisia ihmisiä kohtaan.

Ne 28 000 ammattikouhottajaa, vai?

Melbac

noh,toi tapahtuma ainakin vahvisti sen että äänestän seuraavissakin vaaleissa sellaista puoluetta joka yrittää rajoittaa sitä maahamuuttoa.Noi bideen ja muiden puolueet tuntuvat olevan antidemokraattisia eli haluavat rajoittaa muiden puolueiden mahdollisuutta osallistua päätöksiin sekä tuntuvat ajavan jonkinlaista yhden puolueen järjestelmää.