News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2015-07-28 Meillä on Unelma konsertti

Started by tutkimus, 28.07.2015, 16:58:47

Previous topic - Next topic

far angst

Quote from: ruma mies on 29.02.2016, 18:26:58
Unelma kannattaa, ainakin Palefacelle. Miettisen poika sai 30000€ arvoisen huomionosoituksen Suomen Kulttuurirahastolta "nykyajan runonlaulusta, sosiaalisesta tarkkanäköisyydestä". Lisää löytyy linkin takaa.

https://skr.fi/fi/ajankohtaista/kulttuurirahasto-jakoi-ennatykselliset-25-miljoonaa

"Siltä rahoja saa, jonka lauluja laulaa!"
Rasisteille muistutan, että maahanmuuttajat ovat yhtä hyviä naapureita, kunnollisia, ammattitaitoisia ja rehellisiä, hyvin koulutettuja, lainkuuliaisia ja töissä käyviä veronmaksajia ja yhteiskunnan hyödyllisiä jäseniä kuin ovat Suomen somalit ja mustalaisetkin.

Ernst

Quote from: kriittinen_ajattelija on 10.08.2015, 12:55:05
http://creat.fi/homma-lahti-kasista/

Hommaforum saanut taas palstatilaa.

Itse olen aina vähän ihmetellyt sitä, miten nämä punavihreät jaksaa analysoida homman tekstejä vuodesta toiseen...

Annas mä arvaan! Ne ei käy töissä eikä niillä ole mitään tekemistä?
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Alapo

Ollu vissiin vähän tylsää kun on pitänyt lainailla tekstejä hommalta. Saman tyylisen jutun tekisi aika monesta foorumista. Ihmisillä on oikeus mielipiteisiinsä, oli ne väärässä tai ei, jonkun mielestä.

ISO

Quote from: M on 01.03.2016, 20:21:58

Vieläkin parempaa.

Ne käy sellaisissa töissä, jossa ne tutkii näitä työkseen, apurahoilla.

Arvaappas piruuttas, kuka niitten palkat maksaa.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Ernst

Quote from: ISO on 02.03.2016, 09:44:52

Vieläkin parempaa.

Kyllä minä tiedän. Palkkakuitista sen voi helposti lukea.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

junakohtaus

No sehän nyt ei mitenkään ollut kyllä meille kunniaksi kun piti keksiä jotain salaliittoa unelmamiekkarin takaa.

Vähän sama juttu kuin Timonen ei taivu uskomaan, että odineilla ei olisi jotain salaista johtajaa jossain ja perustelee niinkin lennokkaasti kuin että ammattikoulupohjalta ei pysty tällaista organisoimaan.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

Gunnar Hymén

mitenniin "homma lähti käsistä" - tuollahan on heti ensimmäinen foorumilta lainattu P:n kommentti aivan nailed:

Quote"Todennäköisesti tuokin konsertti voi poikia muutaman rikkaampien kulttuurien tekemän rikoksen. Odotan mielenkiinnolla miten syvälle esim. tapahtumassa mahdollisestai tapahtuvät monikulttuuriset taskuvarkaudet haudataan mediassa?" (Nimim. P, Hommaforum, 27.07.2015, 11:16:13 )

jos haluaisin Creat-tyyppisten sohvaltatippuneiden ihmisten kanssa keskustella, voisin käyttää heidän omaa "miten meni noin niinkuin omasta mielestä?" -metodia
09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

Pöllömestari

Vieläkin parempaa.

Creat on viime syksynä perustettu osuuskunta. Janne Flinkkilä on vapaakirjailija ja toimittaja. Minkä apurahan hän tai Creat on saanut? Kuka sen palkan maksaa? Sinäkö?

Alapo

Quote from: Pöllömestari on 02.03.2016, 11:02:50

Vieläkin parempaa.

Creat on viime syksynä perustettu osuuskunta. Janne Flinkkilä on vapaakirjailija ja toimittaja. Minkä apurahan hän tai Creat on saanut? Kuka sen palkan maksaa? Sinäkö?

Vapaakirjailijat ja toimittajat elävät sillä rahalla minkä kustantajat niille maksaa työstään. Ja normaalit työssäkäyvät jotka ostaa noiden kustantajien opuksia tai lehtiä, maksavat kustantajille. Ei firmoillekaan raha taivaasta tipu.