News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2015-06-17 Olli Immonen poseeraa Fb-kuvassa ää­rioi­keis­to­lais­ten kanssa

Started by Noottikriisi, 17.06.2015, 11:04:13

Previous topic - Next topic

Riukulehto

"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

N

Quote from: sharklaser on 07.08.2015, 19:35:37
"En tunne kyseistä järjestöä tai sen toimintaa"

Jos joku kuuluu johonkin järjestöön hän tuntee sen toimintaa. Jos joku ei kuulu hän ei tunne sen toimintaa. En tunne Suomen olympiakomitean toimintaa. Kuulunko Suomen olympiakomiteaan?

Mutta vaikket ole olympiakomitean jäsen, tiedät varmaan edes suurinpiirtein sen tavoitteet? Ei SVL:stäkään tarvi tietää jokaista pientä yksityiskohtaa, riittää että tietää heidän suuret linjat. Tämä riittää siihen, että voi todeta, että onko tavoitteet samoja kuin itsellä vai ei.

Quote from: Olli ImmonenVäkivaltaa en hyväksy missään muodossa, ja tämän itsestäänselvyyden olen todennut jo hyvän aikaa sitten.

Olli ei hyväksy väkivaltaa. SVL käyttää väkivaltaa. Loogisesti tästä johtuu se että Olli ei hyväksy SVL:ää.

Yksinkertaistettua. Immonen ei hyväksy SVL:n tapoja pyrkiä päämäärään väkivallan kautta, ei mitään muuta tuon osalta. Mutta entäpä epädemokraattinen yhteispohjoismaallinen valtio? Sellaiseenhan voi pyrkiä ilman väkivaltaakin, tämä kun on SVL:n tavoitteena.

Quote from: Olli ImmonenSiis pitääkö oikeasti paikkansa, että tänään MTV3:n Kymmenen uutisissa joku professori olisi väittänyt meillä Suomessa istuvan hallituksessa puolueen, johon nämä Jyväskylän eiliset väkivaltaisuudet kytkeytyvät? Voi hyvää päivää sentään... Kävikö haastattelussa kenties ilmi, minkälaisista kytköksistä mahtaa olla kyse? Jos professori viittaa näillä "kytköksillä" Suomen Sisun ja verkkolehti Sarastuksen järjestämään Eugen Schaumanin muistotilaisuuteen, niin joudun toteamaan edelleen saman, minkä olen todennut jo monta kertaa aiemminkin: kyseinen muistotilaisuus oli kaikille halukkaille osallistujille avoin. Tilaisuuden kutsua jaettiin avoimesti ympäri nettimaailmaa, jolloin kutsun on voinut saada käsiinsä kuka tahansa. Emmehän me järjestäjinä voi rajoittaa kenenkään oikeutta osallistua kaikille avoimeksi mainostettuun tilaisuuteen sen vuoksi, että joku henkilö on poliittisesti jotain mieltä jostakin asiasta. Tuolloinhan me tilaisuuden järjestäjinä olisimme rikkoneet lakia. Nyt oikeasti järki käteen ja lopetetaan tällaisten epämääräisten salaliittojen kehittely. Perussuomalaisilla ei ole mitään kytköstä eilisiin Jyväskylän tapahtumiin tai Suomen vastarintaliikkeeseen.

"Perussuomalaisilla ei ole mitään kytköstä eilisiin Jyväskylän tapahtumiin tai Suomen vastarintaliikkeeseen."

Perussuomalaisilla ei ole kytköksiä. Olli on perussuomalainen. Ollilla ei ole kytköksiä.

Lopeta N epämääräisten salaliittojen kehittely.

Mistä tuo Immosen lainaus on? Olen valmis muutamaan mielipidettäni kyllä, kun jossain on Immosen itsensä sanomana tuo, ettei ole mitään kytköstä SVL:ään, koska tämä vie pohjan siltä mitä tässä olen sanonutkin. Eikä minulla ole mitään ongelmaa myöntää sitä.

N

Quote from: Nuivanlinna on 07.08.2015, 21:33:44
Quote from: N on 07.08.2015, 19:32:01

Minun ongelmani oli se, ettei ihmiset jaksa vaivautua lukemaan mitä aiheesta on kirjoitettu.

Minun mielestäni sinun ongelmasi on jankuttaminen.
Jankutat ja jatkat saman asian jankuttamista, etkä kuitenkaan anna oikeita täsmällisiä irtisanoutumissanoja Ollille.
Omalta osaltani päätän Ollin irtisanoutumisjankkaamisen tähän.

Sinä et edelleenkään ole lukenut mitä olen kirjoittanut. Annoin selkeät irtisanoutumissanat Ollille. Siihen ei tarvita kuin oikeastaan yksi virke, mikäli et sitä vaivaudu lukemaan, ei se ole minun ongelmani.

Edit.
Otetaan myöskin helpotuksena tämä, jottei menisi liian vaikeaksi

Immonen voisi esim. sanoa, ettei kannata SVL:n ajamaa epädemokraattista yhteispohjoimaalaista valtiota, mutta kannattaa suomalaista nationalismia.

Tuosta olisi esim. hyvä aloittaa. Toki halutessaan voi laajentaa siitä, mitä kaikkea muuta turhanpäiväistä SVL ajaa, mutta tuossa on jo pohja mistä lähteä. Immosen ei tarvi perääntyä senttiäkään nationalismista.

N

Quote from: wjp on 07.08.2015, 21:39:28
Quote from: sharklaser on 07.08.2015, 21:22:00
Quote from: Histon on 07.08.2015, 20:43:51
Ei kai kukaan ole väittänyt, että Immonen kuuluu SVL:ään, vaan että Immosella tuntuu olevan kaveripiirin valinnan perusteella nassesympatioita. Tätä vaikutelmaa sitten selväsanaisen SVL:stä irtisanoutumisen puute vielä vahvistaa. Nassesymppaajien puolestaan kuuluu saada kenkulia Perussuomalaisista.

Minusta tuntuu että olen idiootti. Olen samalla foorumilla idioottien kanssa. Selvästi olen idiootti. Minun kuuluu saada kenkää foorumilta jotta en ole enää kytköksissä idioottien kanssa.
Nopiastipa se kävi. Itte oon elwistellyt  skenessä ihan Mestarin Scripta-ajoista asti ja vieläkin tuntuu,että vielä voisi idioottina pätevöityä. No lahjakkaat on nopeita. WanhaP

Saanko minäkin elvistellä sillä, että olen seurannut menoa Scrtiptan ajoista lähtien? Nostaako tämä jotenkin minun arvoani näissä keskusteluissa? Tai värähtääkö idiottimittarimme molempien osalta suuntaan tai toiseen?

N

Quote from: mannym on 07.08.2015, 22:42:13
Minusta Immosen kuuluu pysyä persuissa ja persujen eduskuntaryhmässä. Ihan vain jotta Whomanoidia ottaisii kupoliin.

Miksi muuten on niin vaikeaa uskoa, ettei Immosta välttämättä edes kiinnosta tehdä sitä "parin minuutin googlausta" ja ottaa selvää svl:n ohjelmasta? Jos Immosta ei kiinnosta ottaa svl:stä selvää niin se on hänen asiansa. Montaa poliitikkoa ei kiinnosta ottaa selvää edes mitä oma puolue ajaa takaa. Muutenkin korpeaa hieman tämä svl on työnnettävä marginaaliin, svl:n kanssa ei leikitä, svl:stä pitää irtisanoutua, svl pitäisi ampua jonnekin kuuhun. Monet svl:n kategorisesti kieltämään pyrkivät kuulostavat ihan ruotsalaisilta poliitikoilta, jotka puhuvat ruotsidemokraateista ja kuinka ko puolue täytyy eristää päätöksenteosta . Jos svl:n toiminta on urpoa niin sen kannatus ei tule koskaan hipomaan pilviä.

Mitä noita svl:n juttuja olen lukenut niin aika pahasti saa olla kujalla jos menee kannattamaan svl:ää. Silti en lähde kategorisesti hävittämään, marginalisoimaan, eristämään kyseistä porukkaa. Jos he tekevät rikoksia, pahoinpitelyt mellakat yms, niin tekijöille rangaistukset asiaankuuluvasti. Se varmasti lisää porukan kannatusta jos porukan poliisirekisteri on pitkä kuin nälkävuosi.

Spämmätäänpäs perjantain kunniaksi useampi postaus peräjälkeen, mutta huomaat varmaan eron SD:n ja SVL:n välillä? Toinen on järjestö, joka pyrkii demokratian kautta vaikuttamaan asioihin, toinen ei. Toinen ajaa jonkin asteista diktatuuria, toinen ei. Näistä syistä johtuen toinen on hyväksyttävämpää jättää pois leikeistä kuin toinen, kun se toinen ei yhtään arvosta leikin sääntöjä.

Hävittämään SVL:ää ei tarvitse alkaa, ihmiset saavat julkisesti julistaa tyhmyyttään jos niin haluavat, mutta poliittisesti heitä ei tule ottaa ikinä millään muotoa huomioon. Tästä on SVL:n tapauksessa kyse.

N

Quote from: duc on 08.08.2015, 00:47:54
3. Nuivien olisi syytä vetää yhtä köyttä, mutta olen sen huomannut toiveajatteluksi.

Tässä kohtaa meillä tulee ongelma, koska vaikka tavoite voi olla sama, prosessi siihen päätymiseen voi vaihdella huomattavasti nuivien keskuudessa. Jotkut suvaitsevat enemmän uusnasseilua kuin toiset. Tällaiset asiat herättävät erimielisyyksiä. Itse koen koko uusnasseporukan kanssa sekoilun todella haitallisena, joten siksi todella voimakas vastareaktiokin, mikäli tällaisen osalta annetaan aihetta epäillä. Asioita pitää pystyä hoitamaan järkevämminkin.

sivullinen.

Quote from: Griffinvaari on 07.08.2015, 19:46:00
Toki näin, ei poliittisten mielipiteiden takia, nyt on vain niin että ylen johto on viitannut kintaalla tassapuoliseen toimittamiseen ja täyttänyt toimittaja ja etenkin uutistoimittaja kunnan ideologisilla monikulturisteilla, tämä tilanne tulee tasapainottaa monikulttuuria vastustavilla toimittajilla.

Toimittaja itsessään ei voi olla monikulttuuria vastustava tai kannattava. Hänelle voidaan antaa työtehtävä toimittaa ohjelma, joka kannattaa tai vastustaa monikulttuuria. Toimittaja ei ole "poliittinen edustaja". Toimittaja on ammatti. Toimittaja tekee sitä, mitä esimies käskee.

Yle on tunnetusti sosialistien uutistoimisto. Sen yrittäminen kääntää toiseen suuntaan ei yleisestiottaen kannata; se pitäisi lakkauttaa kokonaan. Silti voisi olla hyvä näin sosialismin romahtaessa pyrkiä suorittamaan siirtymä mahdollisimman hallitusti ja vähin vaurioin. Se voisi Ylen kohdalta tarkoittaa ensin lieventää propagandaa, ja vasta sitten lakkauttamista; se voisi tarkoittaa päätöstä jatkossa toimitella "äärioikeistolaisia", teokraattisia, monarkistisia ja muita mahdollisia aatejärjestelmiä ylistäviä ohjelmia sosialistien rinnalle, ja askel askeleelta esittää sosialismi ainostaan yhtenä vaihtoehtona muiden rinnalla. Toimittajien aateperustat eivät tässä vaikuta suuremmin. Jos toimittaja kieltäytyy niin tekemästä aatteellisista syistä, on se selvästi irtisanomisperuste. Jos toimittaja alkaa julistaa kesken haastattelun sosialismin onnea, tekee hän samoin kuin suuryrityksen toimitusjohtaja, joka ohjaa yrityksen varoja omiin aatteellisiin tarkoituksiinsa; useimmiten sellainen ei ole suoraan rikos, mutta vahingonkorvausvaatimuksia voidaan nostaa. Yle ei kaiken lisäksi edes ole yritys, vaan valtionhallinnon virasto. Vaikka se nykyään nimittääkin toimittajia työntekijöiksi, ovat he perinteisessä mielessä viranomaisia, ja siten heidän toimensa ovat erityisen tarkkailun alla -- ihan samoin kuin Euroopan Vakausmekanismin "työntekijät", jotka työsopimuksissaan ovat vapautettuja kaikesta vastuusta, eikä heitä saa edes haastaa oikeuteen, mutta joiden "työsopimus" käytännössä vaihtuu heti, jos valta esimerkiksi Saksassa vaihtuu --. Vanha hallitus ei nimittäin pysty tekemään tulevia hallituksia sitovia sopimuksia; se ei määritelmällisesti pysty, sillä uusi hallitus ei olisi hallitus, jos sillä ei olisi valtaa hallita.

Olli Immosen ajojahti osoittaa, ettei Yle -- ja sen linjasta päättävät poliitikot -- halua rauhanomaista ja ystävällismielistä vallanvaihdosta. Sosialistien viimeinen valtti tuntuu olevan sama kuin aina ennen: Jos yritätte meidät vallasta kammeta, viimeisenä tekona me poltamme kaiken minkä pystymme. Vastakkainasettelu tulee siten jatkumaan ja kiihtymään. Sosialistit pyrkivät tuhoamaan kaiken arvokkaan -- mutta he onnistuvat vain tuhoamaan kaiken sosialistien mielestä arvokkaan eli itsensä, omat rakenteensa ja monumenttinsa --. Yhteiskuntajärjestelmän hautajaiset ovat vanhan poispolttamista. Soini ja SMP:läiset ovat antautuneet tämän uhan edessä. He huutavat muutosta, mutta eivät uskalla tehdä mitään; heissä on vähemmän tekoja kuin huonossa hompanssissa, joka sentään jankkaa koko sydämestään. Soinille riittäisi Soneran pääjohtajan paikka palkaksi puolueen myymisestä. Eikä Soini siinä yhtään alennukselle puoluettaan myy: Perussuomalaiset on sitä, mitä jo Katainen sanoi: Puolue, jolla ei ole omaa linjaa, vaan ainoastaan protestointi vaikeana aikana. Perussuomalaiset on hävinnyt arpa ja siksi halpa. Nyt he ovat päässeet hallitukseen. Siellä heillä ei ole ollut mitään vaihtoehtoa tai suunnanmuutosta tarjottavana. He jatkavat Kataisen ja Urpilaisen viitoittamalla tuhon tiellä. Mutta kabinettisopimusten ja tapojen vuoksi, he ovat joutuneet luopumaan myös protestista. Immonen jatkaa protestointia. Hän on yhä "jytky-persu". Soini on "uuspersu" eli "sosialistipersu". Hän vaihtoi lippalakkia. On selvää, ettei sama lippalakki sovi omenalle ja melonille. Toisen on lähdettävä. Joko Immonen -- ja muut "jytky-persut" lähtevät -- tai Soini -- ja "sosialistipersut" lähtevät --. Kansan kannatus seuraa "jytky-persuja". Kansa on kyllästynyt eurostosuossa rämpimiseen -- ja joka kerta kun eurostojohtajat keksivät uuden pakolaisten pakkosiirron, tukipaketin tai sodan Venäjää vastaan, tuhannet ja tuhannet suomalaiset hylkäävät sosialismin, ja lähtevät etsimään vaihtoehtoa --. Se vaihtoehto oli aiemmin nimeltä Perussuomalaiset. Nyt se on Syrizan ansiosta Vasemmistoliitto. Joku "jytky-persu" voisi vielä yrittä pelastaa, mitä pelastettavissa on.
"Meistä ei olisi mikään sen suotavampaa kuin sivullisen esittämä marxilainen analyysimme arvostelu." (Lenin)

N

Quote from: Tosiasiallinen Nuiva on 08.08.2015, 02:20:52
Ruotsin tuolloisen ulkoministerin mukaan SD on lähes fasistinen:

Lähes fasistinen poikkeaa huomattavasti siitä, että liike itse ilmoittaa olevansa epädemokraattinen kaikin puolin. Tätä kautta on turha verrata SD:hen. SD:n ja PS:n välisen vertailun ymmärrän, mutta SVL häärii ihan eri linjoilla.

sivullinen.

Kai Murroksesta kiinnostuneille on tarjolla hänen tärkein aatteelinen tuotantonsa -- eli kirjansa -- englannin kielisenä vapaasti luettavissa.

http://www.kolumbus.fi/aquilon/content.htm

Mielestäni kyseinen herra on pelkästään älyköksi haluava pyrkyri; enkä sano sen olevan tuomittava asia. Hän ei ole tarranliimaaja tai katutappelija. Hän on keppiä käyttävä haaveilija, joka halusi päästä Oxfordiin. Vielä hän ei ole saanut aikaan mitään, minkä vuoksi häntä voisi pitää oikeasti älykkönä. Useimmat älyköksi pyrkivät eivät saa koskaan. Useimmat älyköiksi julistetut taas eivät ole hekään saaneet mitään aikaan, mutta ovat osanneet olla oikeaan aikaan oikean liikkeen nimissä huutelijoita. Siinäkin Murros epäonnistui; hän tuli liian aikaisin. Hän on Jukka Hankamäen ja Timo Hännikäisen kaltainen kirjoittelija. Onko yksikään persu irtisanoutunut heistä? Olisiko nyt aika irtisanoutua, ettei tulisi myöhemmin tuomituksi "uusnatsiyhteyksistä"? Sosialistien lehdistö löytää monta tekijää, jolla julistaa heidät "uusnatseiksi", jos niin haluaa.

Se, joka sosialistien lehdistön leikkiin ryhtyy, saa leikkiseuraa koko rahalla. Vain jättämällä sosialistit leikkimään keskenään, ja alkamalla tekemään töitä isänmaan ja dadaismin hyväksi, voi saada jotain aikaan. Immosen -- kuten myös Hännikäisen, Murroksen, Halla-ahon ja kaikkien muiden päämiesten -- pitäisi keskittyä paljon enemmän omaan tekemiseensä ja omien ajatustensa selkeyttämiseen. Kuljettaisivat karavaania, eivätkä leikkisi koirien kanssa.
"Meistä ei olisi mikään sen suotavampaa kuin sivullisen esittämä marxilainen analyysimme arvostelu." (Lenin)

N

Quote from: Uuno Nuivanen on 08.08.2015, 02:40:38
N, oletko trolli?

En, en tietääkseni, toki muut voivat määritellä minut ihan miten haluavat.

Määrittelen itseni jollain tasolla nuivaksi, joka ei arvosta uusnassesympatioita. Enkä halua muutenkaan yhdistää itseäni "En ole rasisti mutta neekerit helvettiin tai ainakin kuula kalloon" osastoon millään tavalla.

Tosiasiallinen Nuiva

Quote from: N on 08.08.2015, 02:36:54

Lähes fasistinen poikkeaa huomattavasti siitä, että liike itse ilmoittaa olevansa epädemokraattinen kaikin puolin. Tätä kautta on turha verrata SD:hen. SD:n ja PS:n välisen vertailun ymmärrän, mutta SVL häärii ihan eri linjoilla.

Ongelma on siinä, että SD on julistettu Ruotsissa natseista alkunsa saaneensa järjestöksi. Ruotsin SMR on ihan eri järjestö, kuin SD, mutta nykyinen uutisointi, jota jotkut tälläkin forumilla kannattaa, julistaa näiden kytköksiä, joita ei ole.
Non poteris veritatem

N

Quote from: Tosiasiallinen Nuiva on 08.08.2015, 03:08:08
Quote from: N on 08.08.2015, 02:36:54

Ongelma on siinä, että SD on julistettu Ruotsissa natseista alkunsa saaneensa järjestöksi. Ruotsin SMR on ihan eri järjestö, kuin SD, mutta nykyinen uutisointi, jota jotkut tälläkin forumilla kannattaa, julistaa näiden kytköksiä, joita ei ole.

SD:n tilanteesta en osaa sanoa tarkemmin, koska en ole noin tarkkaan menoa touhunnut. Typerää jos mitään kytköksiä ei ole, mutta tuollaisten takia se ero kannattaakin pitää niihin todella ongelmallisiin järjestöihin, ettei tuollaisia yhteenvetoja voida vetää tuosta vaan. Tämä koskee myös siis SVL ja PS tapausta, SVL:ään kannattaa tehdä se todellinen ero, ihan vain puolueen maineen takia. Mitä enemmän syitä, edes pieniä, yhdistää PS ja SVL, sitä enemmän niitä tullaan käyttämään puoluetta vastaan aina kun siihen on mahdollisuus.

Jorma M.

käsittääkseni immoskaustin tarkoitus on tuhota persut. Ja luulisin että onnistuu. Puolue hajoaa tyhmyyttään kahtia niin kuin sen viholliset ovat suunnittelleet. Hajoaminen johtuu siitä että pönttöä Immosta rangaistaan liian ankarasti, siis eduskuntaryhmästä ulos määräajaksi tai kokonaan. Ja tämän kautta puolue hajoaa. Toivottavasti olen väärässä.

"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".

tos

Quote from: Jorma M. on 08.08.2015, 04:14:56

käsittääkseni immoskaustin tarkoitus on tuhota persut. Ja luulisin että onnistuu. Puolue hajoaa tyhmyyttään kahtia niin kuin sen viholliset ovat suunnittelleet. Hajoaminen johtuu siitä että pönttöä Immosta rangaistaan liian ankarasti, siis eduskuntaryhmästä ulos määräajaksi tai kokonaan. Ja tämän kautta puolue hajoaa. Toivottavasti olen väärässä.

Tuossa on nyt puoluejohdon pidettävä kieli keskellä suuta. Toisaalta Immoselle pitää antaa joku rangaistus että mediakohu loppuu; Liian kovaa rangaistusta ei saa antaa, tai nuivemmat suuttuvat.

Toivottavasti rangaistus olisi hyvä.

Uuno Nuivanen

Immoskaustiin puolue ei hajoa. Vailtaimpaan mamutukseen ikinä mistään laeista ja kansainvälisistä sopimuksista piittaamattomuuteen, sekä konkurssikypsän maan myöntämiin tukilainoihin kyllä.

Timo Soini loi puolueen, tahtoo yksin johtaa sitä, ja tuhoaa sen, jos häntä huvittaa. Kannattajista viis. Kansa, hah.

Timo, tuolla tavalla sinusta ei hyvä muisto jää.

Veikko

Quote from: tos on 08.08.2015, 04:35:10

Tuossa on nyt puoluejohdon pidettävä kieli keskellä suuta. Toisaalta Immoselle pitää antaa joku rangaistus että mediakohu loppuu; Liian kovaa rangaistusta ei saa antaa, tai nuivemmat suuttuvat.

Toivottavasti rangaistus olisi hyvä.

Ensinnäkin - vaikka joudunkin toistamaan itseäni: Mediakohu ei taatusti lopu sillä, että Immoselle annetaan rangaistus; oli se sitten minkälainen tahansa. Persujen vastustajat synnyttävät kuitenkin aina uuden mediakohun - ja sitä taatummin, kun huomaavat kohisemisensa hajottavan PS-puoluetta.

Toiseksi: Hitonko väliä sillä, vaikka nuivemmat suuttuvat. Väliä on sillä, että PS:n äänestäjät suuttuvat puolueen heikkouteen painostuksen edessä. Ja tämä on erityisen kohtalokasta, kun PS ei muutenkaan ole onnistunut pitämään jämäkkää ja linjakasta profiilia lyhyellä hallitustaipaleellaan. Äänestäjät yleensä sietävät puolueelta - ja ehdokkailta - erehdyksiä, mutta eivät heikkoutta, eivätkä sitä, että heidän luottamuksensa ja odotuksensa  petetään. Ja tämä koskee aivan erityisesti uusia puolueita, joilla ei vielä ole vakituista - ja kalkkeutunutta - kannattajakuntaa.

Ja on erehdys luulla, että Immosta rankaisemalla PS karkottaisi pelkästään Immosen äänestäjät. Tuollainen heikkous ja ulkoisten painostajien mielistely karkottaa varmasti puolueen äänestäjiä kautta linjan - ihan riippumatta ketä he ovat äänestäneet.
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

Uuno Nuivanen

QuoteVäliä on sillä, että PS:n äänestäjät suuttuvat puolueen heikkouteen painostuksen edessä.

Well put!!!1

Entistä  enemmän olisi tarvittu Jussi Halla-ahoa täällä nyt, mutta kai se urakehitys, elämänkokemus ja liksa on niin vitun tärkeää. Ymmärrän, en syytä.

Vasarahammer

Quote from: N on 08.08.2015, 02:05:18
Hävittämään SVL:ää ei tarvitse alkaa, ihmiset saavat julkisesti julistaa tyhmyyttään jos niin haluavat, mutta poliittisesti heitä ei tule ottaa ikinä millään muotoa huomioon. Tästä on SVL:n tapauksessa kyse.

Juuri näin.

Lisäksi PS-poliitikon tulee pitää riittävää etäisyyttä SVL-toimijoihin, jotka pyrkivät iholle.
"The trouble with our liberal friends is not that they're ignorant; it's just that they know so much that isn't so." -Ronald Reagan

sharklaser

Tämä voisi osoittautua jopa pelastukseksi. Tämän jälkeen nuivat voisivat perustaa puolueen vaikkapa Muutoksen jäänteille. Muutoksessa oli paljon ideaa ja ne kannattaisi mielestäni kopioida sellaisinaan. Jätettäisiin Soini rakentelemaan puolimielekästä EU-utopiaansa ja kun se kusee nilkoilleen olisi aika iskeä kuten Kultainen Aamusuihku Kreikassa.

James Hirvisaari

"Riittää, että kansa on sitä mieltä; muita perusteluja ei tarvita."
http://hirvisaari.fi

Lemmy

Quote from: Vasarahammer on 08.08.2015, 08:45:54
Lisäksi PS-poliitikon tulee pitää riittävää etäisyyttä SVL-toimijoihin, jotka pyrkivät iholle.

Mistäs poliitikko tuntee SVL-toimijan? Pureeko se nenästä? Vai pitääkö kilauttaa toveri Koivuhalolle, jolla lienee ainoa natsirekisteri, vaikka sellaisen ylläpito olisikin laitonta.
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

sharklaser

Toivottavasti tuolla 15.10. tilaisuudessa ei ollut yhtään väärin ajattelevaa ettei N:n tarvitse vaatia mestarinkin irtisanoutumista kaikesta mahdollisesta. Onko kenelläkään kävijälistaa? Verrataan sitä natsirekisteriin.

foobar

Quote from: N on 08.08.2015, 01:53:51
Mistä tuo Immosen lainaus on? Olen valmis muutamaan mielipidettäni kyllä, kun jossain on Immosen itsensä sanomana tuo, ettei ole mitään kytköstä SVL:ään, koska tämä vie pohjan siltä mitä tässä olen sanonutkin. Eikä minulla ole mitään ongelmaa myöntää sitä.

Immosen Facebook-sivulta: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1077463805597052&id=334608399882600

Olen hieman tyytymätön siihen, ettei Immonen osannut mainita että Perussuomalaisilla tai hänellä ei ole mitään kytköksiä Vastarintaliikkeeseen, mutta parempi tuo silti on kuin jotkin aiemmin nähdyt väistelyltä vaikuttaneet kommentit.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

Professori

HS ampuu tänään kovilla: rahaa pitää viedä enemmän Afrikkaan, Immonen ja muutkin maahanmuuttokriittiset ovat natseja ja lopuksi sen kolumnisti pohtii mahtaako kuollutta (Immosta) lääkitä.

Minusta tässä kokonaisuudessa on kyse todellisesta journalistisesta kiihkoilusta. Ja osoittaa, että HS on jälleen kerran osoittaunut halveksuntansa asialliselle journalismille.

Tein näistä kirjoitelmista oman yhteenvetoni tänne: http://professorinajatuksia.blogspot.fi/2015/08/helsingin-sanomat-kiihkoilee.html
Niin kauan kuin yhteiskunnassa on todellinen sananvapaus se ei voi olla läpeensä mätä. Sen sijaan jokaisesta läpeensä mädästä yhteiskunnasta puuttuu todellinen sananvapaus.
Lisää ajatuksia: http://professorinajatuksia.blogspot.com/

foobar

Hesaria lukiessa kannattaa havaita kuinka paljon se antaa ääntä kommunisteille tai ainakin heitä hyvin lähellä oleville kommentaattoreille. Näillä tuntuu olevan vapaa valtakirja kirjoittaa mitä haluavat, kunhan sen uskotaan vahingoittavan Perussuomalaisten imagoa. Marksilaisen Yrjö Raution lisäksi tulee mieleen tänään Professorinkin mainitsemassa jutussa kirjoittava Riku Rantala.

Kyllä se että kommunististen diktatuurien ihailijoille annetaan vapaa valtakirja ja muita ei edes yritetä löytää kommentoimaan lopulta siihen Hesarin tilaajakantaan vaikuttaa. Eivät ihmiset kuitenkaan niin tyhmiä ole kuin mitä Sanomatalossa ylimielisesti kuvitellaan, eikä kommunismilla ole ollenkaan niin vahvaa kannatuspohjaa kuin siitä hipsterihelsinkiläisessä kuplassa luullaan.

EDIT: Tietyssä mielessä ymmärtäisin, jos kyseessä olisi yleinen debatointialusta. Hesarissa kuitenkin tuntuu ilmestyvän useita Perussuomalaisten haukkumiseen keskittyviä toimitettuja kolumneja päivässä, mutta sitä sopii miettiä koska on nähty vastaavaa aktiivisuutta esimerkiksi vasemmistolaisen talouspolitiikan kritisoinnin rintamalla. Jollain tapaa perinteisempiä oikeistolaisia kantoja esittäviä kolumnisteja taitaa olla suunnilleen yksi harvakseltaan kirjoittava, vaikka enemmistö suomalaisista kannattaa ei-sosialistista arvopohjaa...
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

sharklaser

Tätä on monesti ihmetelty miksi kapitalistinen Erkko on antanut miehittää hyyssärin vasureilla. Yhtään pitävää teoriaa ei olla vielä saatu aikaan. Minun teoria on että vasurit jättivät Erkon ja hyyssärin rauhaan kun heitä vähän voideltiin mukavilla duunipaikoilla.

EDIT: Täsmennetään että Erkko on tosiaan kuollut mutta hyyssärin vasemmistomiehitys alkoikin aikapäivää sitten.

repo

^RIP Aatos Erkko. Katseet nyt Antti Herliniin (Wikipedia, Antti Herlin).

Minua alkaa hiljalleen epäilyttää, millaisia kummisetiä nämä Herlinin veljekset ovat Suomelle ja Suomen kansalle. Jatkot Herlineistä johonkin toiseen ketjuun tai mieluummin uuteen.
"Kokoomusvihassa ei ole mitään huvittavaa. Kolmannen polven kokoomuslaisena totesin 2000- luvun alussa, ettei Kokoomusta enää voi äänestää, eikä naurattanut minua yhtään silloin eikä edelleenkään." -- Emo

Ernst

Quote from: N on 08.08.2015, 02:56:35

Määrittelen itseni jollain tasolla nuivaksi, joka ei arvosta uusnassesympatioita. Enkä halua muutenkaan yhdistää itseäni "En ole rasisti mutta neekerit helvettiin tai ainakin kuula kalloon" osastoon millään tavalla.

No et sitten jankkaisi viimeksi mainituista. Sinun lisäksesi kun moisia tolkuttomuuksia ei ole yksikään skribentti tuonut julki.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)